Eve-Centrala

Forum Gry => World of Tanks => Wątek zaczęty przez: Straszny w Wrzesień 14, 2010, 23:03:27

Tytuł: Zmiany w engine gry i nowe zasady
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 14, 2010, 23:03:27
od dzisiaj obowiązują:

Match-making system changes:
- fixed SPG team balance;
- added limitations on the number of SPGs in battle;
- new time-out balance (when waiting in line for battle time exceeds 5 minutes): tier restrictions added
- 10% weight increase for tanks that are a part of platoon.

Tytuł: Odp: Zmiany w engine gry i nowe zasady
Wiadomość wysłana przez: Mac Dercad w Wrzesień 14, 2010, 23:27:08
Jakoś nie zauważyłem: i tak trafiłem dziś na bitwę 4 vs. 2 SPG, mniej więcej tego samego tieru.
Tytuł: Odp: Zmiany w engine gry i nowe zasady
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Wrzesień 15, 2010, 00:57:58
- 10% weight increase for tanks that are a part of platoon.

Nie całkiem rozumiem. Chodzi o to, że plutony będą mieć większy, czy mniejszy wpływ na balans?
Tytuł: Odp: Zmiany w engine gry i nowe zasady
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 15, 2010, 02:41:15
Nie całkiem rozumiem. Chodzi o to, że plutony będą mieć większy, czy mniejszy wpływ na balans?

no że czołg w plutonie waży dla systemu 10% więcej, czyli Tiger I z plutonu to prawie Tiger II bez plutonu...
Tytuł: Odp: Zmiany w engine gry i nowe zasady
Wiadomość wysłana przez: Blutbart w Wrzesień 15, 2010, 14:27:15
Jak overlord wyjaśnił.
Każdemu czołgowi, modułowi i elementowi wyposażenia jest przypisana wartość punktowa. Suma to wartość czołgu - w wypadku plutonu jest to wartośc czołgu x1.1 .
Inaczej mówiąc - przy czołgach niskich tierów nie ma to tak wielkiego znaczenia, ale przy tierach wysokich różnica jest juz znacząca. Czyli wchodzenie do plutonów z przypadkowymi ludźmi/bez komunikacji głosowej jest bez sensu.