Eve-Centrala
Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Tyrannis => Wątek zaczęty przez: Hastrabull w Luty 08, 2010, 09:15:39
-
Tutaj:
http://physxinfo.com/news/1926/eve-online-incarna-will-use-apex-clothing/ (http://physxinfo.com/news/1926/eve-online-incarna-will-use-apex-clothing/)
Znajdziecie najnowsze info odnosnie planowanego dodatku do Eve online.
Tak, walking in station nadchodzi ;)
-
wiadomo cos o dacie?
-
wiadomo cos o dacie?
Na fanfeście wspominali coś o winter expansion 2010. Ale nic oficjalnego na razie nie wiadomo. To co Hast linknął, to pierwsza poważniejsza wzmianka.
-
Incarna wg informacji z fanfestu ma być wydana po Planetary Interaction i przed DUSTem, czyli najpewniej jako jesienny dodatek 2010 lub wiosenny 2011, zależy jak im tam idzie z pracami.
Odnoszę jednak wrażenie, że ccp tak naprawdę nie bardzo ma pomysł czym Incarna ma być i mam złe przeczucia niestety (ale ja zawsze mam złe przeczucia :) nadzieja jest pierwszym krokiem do rozczarowania :D).
-
ta bedziemy sobie chodzic w lagu ...
niech laga mi zlikwiduja przy fleet battle
-
Dla mnie absolutną rewelacją była by możliwość zwiedzenia w trybie tpp/fpp włąsnego statku od środka, ale z tego co zostało pokazane na fanfeście, raczej będzie to Second Life w kosmosie. W sumie... W końcu zobaczy się te wszystkie exotic dancerki w 3D ::)
-
Połazić po statku w kosmosie nie można z oczywistego powodu, ale naprawdę byłoby zajebiście gdyby można było połazić po statku zadokowanym.
Argument na nie jest taki sam jak ten dla którego nie będziemy mogli się bić - śmierć poza podem = skasowanie postaci z konta. Można by co prawda było wchodzić na pokład chronionymi korytarzami, a załodze raczej kapitan ufa (sabotażysta nie musi wbijać podpilotowi noża w serce, wystarczy, że uszkodzi system podtrzymywania życia lub inny ważny system kapsuły).
Fajnie byłoby przyjrzeć się takiemu kolosowi idąc do niego oszklonym tunelem, wraz ze zbliżaniem się rośnie jego rozmiar aż wypełnia cały ekran, w końcu wchodzimy do środka gdzie salutując wita nas ochrona... A teraz pytanie ile razy coś takiego wzbudzałoby emocje? Dwa? Trzy? Myślę, że dla dwóch chwil "ach" na postać tworzenie tego wszystkiego nie ma sensu.
-
Trailer Incarny pokazany na Fanfeście jasno wskazuje co będzie merytoryką dodatku - półświatek ciemnych interesów. "Czasem trzeba opuścić pod, żeby załatwić coś osobiście".
Dla mnie bomba :)
-
ta bedziemy sobie chodzic w lagu ...
niech laga mi zlikwiduja przy fleet battle
A co ma piernik do wiatraka?
-
Niektórzy uważają, że 100% pracy CCP powinno być skierowane na walkę z lagiem, a jak już nic nie da się więcej zrobić, to niech pracownicy CCP wspierają serwer licząc dane na serwetkach.
Wirtualny odpowiednik sporu czy karmić sieroty, czy oświetlać budynki w mieście :2funny:
-
śmierć poza podem
A klony od czego masz? Pod nie jest potrzebny, by sie ocknac w medialu (sprawdzone ;D )
-
A klony od czego masz? Pod nie jest potrzebny, by sie ocknac w medialu (sprawdzone ;D )
Zaprawdę powiadam ci, idź się dokształć i nie grzesz więcej.
-
Generalnie jak zrobią chodzenie po stacji to będzie imo kiepawo. A dlaczego? Ponieważ zamiast latać i się bić to ludziki bedą siedzieć w stacji i podziwiać wnętrza. A może to jest ta walka z lagiem CCP :)
-
Generalnie jak zrobią chodzenie po stacji to będzie imo kiepawo. A dlaczego? Ponieważ zamiast latać i się bić to ludziki bedą siedzieć w stacji i podziwiać wnętrza. A może to jest ta walka z lagiem CCP :)
eee nie raz mam tak, ze nawet wydokowac mi sie nie chce(bo kerbirka nudna, bo nic sie nie dzieje wszedzie plusy i wszechobcena szczesliwosc) i siedze w grze tylko po to zeby pogadac na czatach:D Jesli doloza do tego chodzenie po stacjach to juz widze te bary gdzie mozna wypic zimne Quafe i pograc w pokera czy inne minigierki...:D Bedzie ciekawiej gra zyska wiekszego klimatu i wczucia sie w postac. CVA zwlaszcza bedzie uszczesliwione bo beda mogli swoja gra RPG wejsc na nowy poziom. Jestem na TAAAAAK i czekam z nie cierpliwoscia na mozliwosc zobaczenia swojego avatara 'na zywo' :D
-
Tak jakby już teraz ludzie po stacjach nie siedzieli i kręcili stateczkami w koło...
Zresztą wysiadanie ze statków nie będzie obowiązkowe, wszystko co do tej pory robiłeś będziesz dalej mógł robić z pokładu okrętu, dojdzie tylko nowy content dla chętnych. O siedzenie i podziwianie wnętrz zamiast latania się nie bój, ktoi ma latać to będzie latał, kto kręci stateczkiem w stacji dalej będzie w stacji siedział.
-
a moim zdaniem to będzie taki smieszny, szybko nudzący się ficzer, ale przydatny dla ludzików, którzy niekoniecznie logując się maja czas żeby polatać. Tak wiec taki ludzik będzie sobie siedział w stacji i sprzedawał piwo albo egzotyczne tancerki ;)
-
Zastanawiam sie jak CCP rozwiaze problem z avatarami itp, gdyz ja juz nie bede chcial grac dwoma 16-stkami.
Albo... >:D
-
Od paru ladnych lat jest tendencja w grach i filmach ze "grafika zalatwia wszystko" , jak jest grafika ktora sprawia ze nawet dobre kompu wydaja sie bardzo stare to znaczy ze dany produkt bedzie sie sprzedawal. CCP o tym wie i dodaja rozne takie bajery z czysto reklamowych powodow, kto gra w Eve i tak grac bedzie a dzieki takiemu "nikomu niepotrzebnemu dodatkowi" beda mogli zrobic nowe filmiki jak to fajnie w Eve jest i sciagac nowych abonentow.
Popatrzcie na to z lepszej strony, moze doczekamy sie Clear Skies 3 w nowej oprawie graficznej dzieki temu O0
-
Ja tam generalnie nie mam nic przeciwko Incarnie .Jeżeli całość ograniczą tylko i wyłącznie do możliwości spotkania avatarów w kantynie.
Obawiam się jednak :
-że wzrosną znacząco wymagania evki (i nie wprowadzą dwóch klientów)
-Incarna będzie zbugowana i większość zespołu ccp będzie się zmagać z naprawianiem tego dodatku do gry zamiast koncentrować się na bitwach statków.
-Incarna będzie mocno rozwijana ( co też oczywiście odciągnie ludzi w ccp od stateczków) .:
*Pojawią się misje z strzelaniem laserkami na stacji, jakieś instancje(zanik misjonarzy w space) .
*Żeby kupić item na markecie trzeba będzie wysiąść z statku przebiec całą stacje dobiec do pamperka odpowiedzialnego za market kupić itemy i biegiem wrócić na statek ,żeby zafitować.(podobnie ze sprzedażą ) .
*uproszczenie evki , Dzieciaczkom spodoba się evka z powodu pamperka = napływ niedojrzałych graczy.
Pożyjemy zobaczymy .
-
Moje odpowiedzi w kolorze :)
Ja tam generalnie nie mam nic przeciwko Incarnie .Jeżeli całość ograniczą tylko i wyłącznie do możliwości spotkania avatarów w kantynie.
Obawiam się jednak :
-że wzrosną znacząco wymagania evki (i nie wprowadzą dwóch klientów)
Nie. Rezygnacja z klienta Classic była spowodowana m.in. planami związanymi z Ambulation/Incarną. Być może wysiadanie ze statku będzie wymagało pixelshadera 3.0, engine "kosmiczny" nie ulegnie zmianie z tego powodu.
-Incarna będzie zbugowana i większość zespołu ccp będzie się zmagać z naprawianiem tego dodatku do gry zamiast koncentrować się na bitwach statków.
Incarną zajmuje się osobny zespół - ten sam, który tworzy silnik do onlinowego WoD. Ewentualne bugi nie powinny mieć raczej wpływu na "kosmos" i team zajmujący się "kosmosem".
-Incarna będzie mocno rozwijana ( co też oczywiście odciągnie ludzi w ccp od stateczków) .:
*Pojawią się misje z strzelaniem laserkami na stacji, jakieś instancje(zanik misjonarzy w space).
Od tego będzie Dust514. Devsi zarzekają się, że na stacjach walki nie będzie.
*Żeby kupić item na markecie trzeba będzie wysiąść z statku przebiec całą stacje dobiec do pamperka odpowiedzialnego za market kupić itemy i biegiem wrócić na statek ,żeby zafitować.(podobnie ze sprzedażą ).
Tak. Będziesz mógł tak zrobić. Ale nie będziesz musiał. Jeśli ktoś nie będzie chciał wysiadać ze statku, nie będzie musiał tego robić i dalej będzie miał dostęp do tego wszystkiego, co do tej pory. Być może pojawi się nowy content dostępny tylko przez Incarnę (minigierki, które pokazywali w filmikach, mapy strategiczne, takie duperele). Jednak nie powinno to mieć wpływu na pełnię gry w "kosmosie".
*uproszczenie evki , Dzieciaczkom spodoba się evka z powodu pamperka = napływ niedojrzałych graczy.
Ech... Poczytaj CAOD. Uważasz, że Ci wszyscy (no dobra, większość), co się tam wypowiadają to "dojrzali" gracze? :2funny:
Pożyjemy zobaczymy .
Dokładnie. Nie ma co whinować. Tak czy inaczej Incarna będzie, czy się to komuś podoba czy nie. I pozostaje mieć nadzieję, że wszystkie obietnice devsów co do niej zostaną spełnione.
-
niedojzalych graczy po wydokowaniu w low i 0.0 eliminuje "selekcja naturalna" :knuppel2: , w high ........ kogo obchodza trole w high :D
-
Generalnie to wymagania na pewno wzrosną. A ja nie mam zamiaru kupować nowego mocniejszego kompa za każdym razem jak wejdzie nowy dodatek. Jak mi evka nie będzie śmigać wystarczająco dobrze to zrezygnuje.
Imo dalej będę trzymał się mojej wersji, że "chodzenie po stacji" będzie zdupixem. Tak jak kolega napisał zaraz zacznie się dodawanie jakiś nowych ficzerów i gra straci cały urok :)
-
Generalnie to wymagania na pewno wzrosną. A ja nie mam zamiaru kupować nowego mocniejszego kompa za każdym razem jak wejdzie nowy dodatek. Jak mi evka nie będzie śmigać wystarczająco dobrze to zrezygnuje.
Imo dalej będę trzymał się mojej wersji, że "chodzenie po stacji" będzie zdupixem. Tak jak kolega napisał zaraz zacznie się dodawanie jakiś nowych ficzerów i gra straci cały urok :)
E tam , jeżeli teraz gra działa na full detalach to i Incarna będzie działać tak samo. Jedynie co to klient trochę urośnie . O ile się nie mylę to każdym działem czy to DUST czy to Incarna zajmują się inni ludzie. Ci od lagów tez inna grupa :].
-
Ja mam nadzieje ze bedzie zrobiony prawdziwy czarny rynek >:D i fajne ficzery pt czasowe oszukanie Concordu ze masz -10 i udawanie ze jednak jestes cacy i nie pirat. Bardzie w strone low seca i piratow zeby mogli rozwinac skrzydla...
Btw mnie sie obilo o uszy ze w przeciagu niewielu nast dodatkow CCP ma sie zajac przebudowa low i wlasnie piratami jako takimi... Ktokolwiek widzial ktokolwiek wie??
-
Mogli by grafike doszlifowac zamiast zwiekszac jej ilosc... aktualnie wyglada odrzucajaco - popatrzcie na te krzywe linie proste w teksturach i jakies dziwne ruchy na nich... buee.
Mogli by DX10 wprowadzic, albo DX11. 10-siatka miala wejsc wraz z premiera windowsa vista... lasta minely a tu g*.
-
Teraz popieścili nullsek (że im nie wyszło to inna rzecz), ciągle pieszczą hisek... faktycznie lowsek potrzebuje miłości, ale osobiście nic o tym nie słyszałem.
-
Od lowseca to niech oni sie lepiej odpie*.
Jedyne miejsce gdzie jeszcze mozna jakies fajne solo walki dorwac :D
-
Niech popieszczą support, który ma prędkość poczty polskiej. ;)
Mi tam się dobrze żyje w low secu . Mogliby zablokować latanie kapslów , wyświetlanie lokali (jak wh ,ale dał bym liczbe na osób localu ).No i mogą dać jakieś bonusy do misji ,żeby wyciągnąć kerbirów z high :knuppel2:.
-
Na grzyba komu grafika?
-
i tak będziemy odsuwać widok na max i oglądać tylko brackety ;p
-
Na grzyba komu grafika?
Dla nowego gracza niech sie nacieszy widokami, powinni tylko dodac opcje "disable ship models" bedzie wiecej fps-ow a i tak przewanie oglada sie brackety i ov :angel:
-
Od lowseca to niech oni sie lepiej odpie*.
Jedyne miejsce gdzie jeszcze mozna jakies fajne solo walki dorwac :D
Czy ja wiem ostatnio pare razy z nudow bawilem sie w solo piratke i jak narazie nic nie ubilem bo wszystko z wcsami lata.
-
http://www.tentonhammer.com/node/81709/page/2 (http://www.tentonhammer.com/node/81709/page/2)
Wywiad z Torfi Ólafsson, koles mowi o planetach i ich gospodarowaniu.
-
The goal is to have it out on the test server in little more than a week.
:o
-
Link jest z 4 marca, czyli już 5 dni minęło :coolsmiley:
-
gdzie tam pisano gdzie można używać menadżera planet. wiec pisze ze nawet na stacji da rade ;]
-
Czy moglby ktos podlinkowac temat o planetach na e-o forum?
-
Tyrannis preview video: http://www.zam.com/story.html?story=21853 (http://www.zam.com/story.html?story=21853)
-
Ktos wie czy naprawia wkoncu logowsky i duble logowsky?
-
na sisi bylo to zmienione. Ma o tym byc dev blog
-
Double logowsky to, ze sie wylogowywuje, szybko loguje i znowu sie wylogowywuje, by np. nie wleciec na brame z banka, tak?
Czy tylko ja mam wrazenie, ze "logowsky" to byl polak? :D
---
A w jaki sposob maja logowsky naprawic? Ze jak sie wylogujesz to nadal wisisz w przestrzeni?
-
pewnie ruski.
Double logowsky teraz , logout, ewarp na ss1 , login, logout, e-warp na inny ss2. Po zalgoowaniu wracasz na ss1 . Double logofsky jest takze uzywany do robienia "bardzo-deep" ss >:D . Po zmianach bez znaczenia ile razy sie logofsky zrobi statek ma wracac na pozycje z ktorej wystartowal, wiec jak komus udalo sie zrobic e-warp z gate to wiadomo ze po zalogowaniu na niego wroci.
Co do naprawiania logofsky tez nic nie wiem.
-
to "Y" sie wzielo z tego, ze angole maja problem, ze "ski", wiec to polak - logowski :)
-
Logofski nazwany jest tak na czesc ruskich co chyba pierwsi masowo cap floty wylogowywali co bylo uznawane za be i fe. Teraz wszyscy to robia wiec juz nikt sie za to nie obraza :D
Deep space ss sie robi przez szybki przelogowanie a nie double logofsky :)
Zmiania mac byc taka ze zawsze trafi statek na docelowe miejsce warpa a nie tak jak teraz wiec wskakiwanie do low secu frachtem juz nie bedzie takie latwe. Trzeba bedzie statek z webem do eskorty brac ;D
Jak dla mnie powinni wycofac sie ze zmiany ze jump przez gate resetuje (usuwa ) aggro bo wkurza to duzo bardziej niz log off w warpie zeby na campe nie trafic
-
Jak dla mnie powinni wycofac sie ze zmiany ze jump przez gate resetuje (usuwa ) aggro
Really? Dzieki za info, nie wiedzialem. Kudos! O0