Autor Wątek: Diablo 3  (Przeczytany 29695 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Diablo 3
« dnia: Marzec 16, 2012, 20:22:45 »
Na wypadek jakby ktos jeszcze nie wiedzial.

15.V.2012 premiera Diablo 3
U blizzarda mozna kupic w przedsprzedazy wersje cyfrowa za 59,99 euro
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Hellbright

  • Gość
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 16, 2012, 20:40:47 »
180pln na gram.pl.
350 kolekcjonerka. Z penem 4GB (D1&2)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 16, 2012, 08:59:16 »
Dobra. Po premierze. Jakie wrażenia?
Opinie które do mnie docierają są skrajne. Gra się albo mega podoba (mniejszości co ciekawe), albo skrajnie wkurza i zawodzi w stosunku do czasu oczekiwania.
Jaki sa wasze opinie?

Jak dla mnie na razie blizard moze swój produkt wsadzić tak głęboko żeby zaczął srać pyskiem. Nie mam zamiaru płacić kasy jaką sobie zaśpiewali. Jeśli kupię to raczej za kilka lat jak bedzie w rozsądnej cenie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 16, 2012, 09:57:16 »
Ah złote czasy D2, łezka się w oku kręci. D3 pograłem chwilę w open betę, teraz obejrzałem trochę filmików na YouTube i...jakieś takie zbyt jednak kolorowe mi się wydaje.  Może to ów tajemniczy "znak czasów" Ale jak widzę na filmiku tęczę kolorów i 17 sznureczków ulatujących cyferek "życia" to jakoś mi to do D3 nie pasuje...  :( Zastrzegam że w samo D3 nie grałem. Dziś mam dostać tego quest passa czy jak mu tam więc może pogram troszkę
P.S. W już filmiki oficjalne (z przed jakiegoś czas) z poziomu Inferno to już zupełna feria barw i chyba ostrzeżenia dla epileptyków powinno być.

Jonas

  • Gość
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 16, 2012, 10:08:46 »
To jest Blizzard, nie liczyłbym na zniżkę, chyba, że za 10 lat (patrz cena SCII). A co do wrażeń, to po paru miesiącach w becie raczej dobre, zobaczę jak w pełnej wersji. Zabawa jest przednia. Niestety na razie wkurwiam się na sklep muve.pl, bo jak zamawiam preorder to oczekuję, że będę miał grę przed wszystkimi, a nie parę dni później, bo nie wyrabiają i wysyłkę mają 2 dni po premierze (żal).

A do przdmówcy, grałem w betę i nie przypominam sobie żadnych sznureczków ulatującego życia. A grafikę można zrobić mroczniejszą stosując modyfikację do filtrów DX (dostępne do ściągnięcia w necie przygotowane przez jakiegoś pasjonata). Gra jest wtedy dużo mroczniejsza, ale to narzekanie na kolorki jest trochę niepoważne.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 16, 2012, 10:25:58 »
Zawsze będę hejterem gier fantasy, po prostu -  blizzard przegina z ceną (to m.in. dwie rzeczy, które trzymają mnie z dala od tego... ''produktu przemiany materii'' zwanego potocznie WoW'em), poza tym kumpel ostrzegał mnie, że net jest wymagany (npce, potwory etc.). Sorry, skoro mam odpalać dwa kompy (jeden działa jako router) i tracić tysiące na necie i rachunkach za prąd, to ja podziękuję...


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 16, 2012, 10:26:08 »
Cytuj
(dostępne do ściągnięcia w necie przygotowane przez jakiegoś pasjonata). Gra jest wtedy dużo mroczniejsza, ale to narzekanie na kolorki jest trochę niepoważne.
Niepoważne jest robienie mrocznej zlej gry w cukierkowo-pastelowych kolorach, a nawet jeśli ktoś już się przy tym upiera to powinnien dać graczom tryb że tak powiem klasyczny wbudowany w grę bez potrzeby szukania zewnętrznych przeróbek.
Cytuj
To jest Blizzard, nie liczyłbym na zniżkę, chyba, że za 10 lat (patrz cena SCII).
I własnie dlatego od dłuższego czasu nie mam dla nich szacunku i uważam że firma się skończyła

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 16, 2012, 10:46:24 »
A do przdmówcy, grałem w betę i nie przypominam sobie żadnych sznureczków ulatującego życia. A grafikę można zrobić mroczniejszą stosując modyfikację do filtrów DX (dostępne do ściągnięcia w necie przygotowane przez jakiegoś pasjonata). Gra jest wtedy dużo mroczniejsza, ale to narzekanie na kolorki jest trochę niepoważne.

Do przedmówcy (świetny zwrot nomen-omen)  ;D
Fajnie że są jakieś "filtry DX zrobione przez jakiegoś pasjonata" ale szkoda, że nie ma tego po prostu w ustawieniach gry. Nie sądzę, żeby to było jakieś mega wyzwanie dla Blizzarda skoro ktoś solo czy kilku ludzi coś podobnego stworzyło.
Nie narzekam grafikę i jej kolorki jako takie tylko na ich powiedzmy ilość/obfitość w czasie gry. Uważam, że efektowność niektórych skilli/czarów/etc mogłaby być nazwijmy to subtelniejsza bo obecnie wygląda jak jakaś japońska kreskówka. Dla przypomnienia polecam sięgnąć jeśli są jeszcze do znalezienia do pierwszych szkiców z D2 gdzie np. miecz z obrażeniami od ognia wyglądał jak light-saber Vadera. Na szczęście zanim wydano D2 zmieniono to na sensowniejsze.
A co do sznureczków życia, miałem na myśli ciągi cyferek ulatujących z moobków po trafieniach. Jeśli ich sobei nei przypominasz to widze tylko dwie możliwości.
Pierwsza w finalnej wersji ich nie ma - oby.
Druga - jeszcze nie trafiłeś na porządne stado moobów.

Jonas

  • Gość
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 16, 2012, 11:09:55 »
Fajnie że są jakieś "filtry DX zrobione przez jakiegoś pasjonata" ale szkoda, że nie ma tego po prostu w ustawieniach gry. Nie sądzę, żeby to było jakieś mega wyzwanie dla Blizzarda skoro ktoś solo czy kilku ludzi coś podobnego stworzyło.
Nie narzekam grafikę i jej kolorki jako takie tylko na ich powiedzmy ilość/obfitość w czasie gry. Uważam, że efektowność niektórych skilli/czarów/etc mogłaby być nazwijmy to subtelniejsza bo obecnie wygląda jak jakaś japońska kreskówka. Dla przypomnienia polecam sięgnąć jeśli są jeszcze do znalezienia do pierwszych szkiców z D2 gdzie np. miecz z obrażeniami od ognia wyglądał jak light-saber Vadera. Na szczęście zanim wydano D2 zmieniono to na sensowniejsze.
To jest dyskusja o gustach, a jak wiadomo o tym się nie dyskutuje. Jednym się podoba innym nie. Nigdzie nie jest napisane, że ta gra ma mieć taką a taką grafikę, a Blizzard miał prawo zrobić ją taką jaką sobie wymyślił. Możesz narzekać, choć twierdzisz, że tego nie robisz, albo możesz po prostu nie grać, a wtedy jakakolwiek dyskusja nie ma sensu. Jak dla mnie liczy się gameplay i fun z rozgrywki, a nie to jaką paletę kolorów dobrali. Mnie tam się podoba i wcale bym jej cukierkową nie nazwał. Jak chcecie cukierki zagrajcie sobie w takiego Torchlighta na przykład. Tam to jest dopiero czysty disney channel. A gdyby nie było porządnych efektów czarów i zdolności, to połowa community narzekałaby, że takie nijakie są i bez jaja. Ponownie jednak - o gustach się nie dyskutuje.

A co do sznureczków życia, miałem na myśli ciągi cyferek ulatujących z moobków po trafieniach. Jeśli ich sobei nei przypominasz to widze tylko dwie możliwości.
Pierwsza w finalnej wersji ich nie ma - oby.
Druga - jeszcze nie trafiłeś na porządne stado moobów.
W finalną grę jeszcze nie grałem, bo kurier leci w kulki, a betę przeszedłem każdą postacią po 5-10 razy (łącznie koło 30 razy) więc faktycznie mogłem przeoczyć jakieś ulatujące cyferki. /sarkazm mode off

@Doom: a brak szacunku do twórcy gry, za to, że się ceni i sprzedaje swój produkt za taką a nie inną kwotę, to jest śmieszne. Ja wiem, że najfajniej by było, jakby każde za piątaka sprzedawał gry, ale to tak nie działa. A co do skończenia się Blizzardu, jakoś go nie widzę, a obecnie jest to najprężniej działająca firma na rynku posiadająca miliony klientów. Oni też z pewnością uważają, że "Blizzard się skończył".

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 16, 2012, 11:19:38 »
Gdyby sprzedawany produkt różnił się od poprzednika tak jak D2 od D1 to można by dyskutować. W stanie obecnym mam wrażenie że 90% ceny wzięło się stąd że na pudełku jest logo blizarda. To jest narcyzm w czystej postaci.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 16, 2012, 11:21:26 »
Gralem w open bete i totalnie nie przypadlo mi do gustu, jak dla mnie brak klimatu starego diablo, d3 wyglada jak wow wrzucony w swiat diablo i nie chodzi mi tylko o przekolorowanie gry ale takze o to jak wygladaja/poruszja sie moby i postacie. Druga sprawa to poziomy trudnosci, bzdura dla mnie jest ze trzeba przejsc gre 2 razy zeby cos w ogole zaczelo sie dziac, na niektorych postaciach gra poczatkowo ogranicza sie do klikniecia shift i nap*%^$ lewego przycisku myszy - porazka. Ogladalem stream'a z postaciami ok 50lvl (wczoraj w 16h doszli na hell) i na wyzszych poziomach jakos nie wyglada to znacznie lepiej, bynajmniej gdy gra sie w party. Plusem na pewno jest ze gra jest dopracowana i wydaje sie byc dobrze zbalansowana.

Ja w zastepstwie znalazlem sobie klona d1/d2 Path of Exile, poki co jest w fazie beta i wymaga sporo pracy ale gameplay'em duzo bardziej przypomina d2, a do tego ma ciekawy system skilli i rozwoju postaci.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 16, 2012, 11:33:20 »
Gwoli wyjaśnienia. Grałem w battlenecie w  D1 i D2 z dodatkami. Pod wieloma względami zgodzę się z przedmówcami, że D3 to taki WOW w klimacie Diablo.
Z racji tego, że w Diablo 3 grałem tylko tak naprawdę w betę (wczoraj kupiłem pełną wersję w sklepie i chwilkę pograłem, to od siebie dodam, ze gra jest troszkę za cukierkowa i w bardzo dużym stopniu ją spłycili porównując z D2 gdyż:
1. Nie zaobserwowałem tam ani zabaw runami ani kamykami.
2. Nie dobierasz i nie planujesz ustawień skili tylko stopniowo, każdy z osobna wbijasz.
3. Gra ma za duże wymagania sprzętowe patrząc po tym co się widzi na ekranie.

ps. Te ulatujące cyferki jak to Pol opisał o ile wiem można wyłączyć.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2012, 11:49:48 wysłana przez Herezja »

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 16, 2012, 11:34:50 »
Ponownie jednak - o gustach się nie dyskutuje.
Masz rację o gustach się nie dyskutuję  tym bardziej wolno mi własne odczucia przedstawić. Złaszcza, że Doom pyta o "nasze wrażenia/opinie" i jak sam pisze te które do niego docierają są skrajnie różne - coś jak Twoja i moja - tyle że nasze wrażenia nie są aż skrajnie różne.


@Doom: a brak szacunku do twórcy gry, za to, że się ceni i sprzedaje swój produkt za taką a nie inną kwotę, to jest śmieszne. Ja wiem, że najfajniej by było, jakby każde za piątaka sprzedawał gry, ale to tak nie działa. A co do skończenia się Blizzardu, jakoś go nie widzę, a obecnie jest to najprężniej działająca firma na rynku posiadająca miliony klientów. Oni też z pewnością uważają, że "Blizzard się skończył".
Może tak a może nie. Rutyna i zadufanie zgubiły już nie jedną firmę. Tak ca. 20lat temu telewizory dzieliły się na Sony (Trinitron) potem długo długo długo nic i...resztę. Mimo że TV Sony były drogie lub bardzo drogie. Ja można się obecnie przekonać nic nie pozostało z tej świetności. Tak samo mówi się teraz z przekąsem że WoW ma tylu graczy co reszta MMO razem wzięta. Tak więc owszem Blizzard może sobie dyktować ceny jakie chce czy wymagać połączenia online do gry. Ale jak przedobrzy tudzież przegapi krytyczny moment to strumień kasy który do niego płynie mocno się zmniejszy. I trzeba będzie popracować nad odzyskaniem pozycji.

Jonas

  • Gość
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 16, 2012, 11:45:44 »
Gdyby sprzedawany produkt różnił się od poprzednika tak jak D2 od D1 to można by dyskutować. W stanie obecnym mam wrażenie że 90% ceny wzięło się stąd że na pudełku jest logo blizarda. To jest narcyzm w czystej postaci.
A nie różni się? Nowe postaci, nowe czary i zdolności, nowe bronie, nowy system rozwoju i zarządzania skillami, nowa fabuła, nowa grafika i muzyka...... Faktycznie to to samo. Mam wrażenie, że po prostu oczekiwania niektórych przerosły możliwości jakiejkolwiek firmy (niekoniecznie Blizzarda), stąd to całe biadolenie. A co do narcyzmu to LOL... wejdź do pierwszego lepszego sklepu z markową odzieżą... tam to jest na każdej półce i wieszaku, a jakoś nikt nie narzeka. Takie prawa rynku.

na niektorych postaciach gra poczatkowo ogranicza sie do klikniecia shift i nap*%^$ lewego przycisku myszy - porazka.
Hmm... myślałem, że na tym polega Diablo, żeby napier^&%^ w potwory, ale może się mylę. Poza tym ja używam prawego i lewego.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 16, 2012, 13:04:34 »
Gwoli wyjaśnienia. Grałem w battlenecie w  D1 i D2 z dodatkami. Pod wieloma względami zgodzę się z przedmówcami, że D3 to taki WOW w klimacie Diablo.
Z racji tego, że w Diablo 3 grałem tylko tak naprawdę w betę (wczoraj kupiłem pełną wersję w sklepie i chwilkę pograłem, to od siebie dodam, ze gra jest troszkę za cukierkowa i w bardzo dużym stopniu ją spłycili porównując z D2 gdyż:
1. Nie zaobserwowałem tam ani zabaw runami ani kamykami.
2. Nie dobierasz i nie planujesz ustawień skili tylko stopniowo, każdy z osobna wbijasz.
3. Gra ma za duże wymagania sprzętowe patrząc po tym co się widzi na ekranie.

ps. Te ulatujące cyferki jak to Pol opisał o ile wiem można wyłączyć.

System skilli w D2 byl tragiczny, w D3 jest swietnie, mnogosc runek - combosow skilli z runkami. Z WoWem to ma tyle wspolnego co EVE  z symulatorem lotu kosmicznego.

Cytuj
Hmm... myślałem, że na tym polega Diablo, żeby napier^&%^ w potwory, ale może się mylę. Poza tym ja używam prawego i lewego.

Dokladnie, ja nie chce niczego innego niz dobrego slashera z elementami rpg, gdzie po prostu bede sie swietnie bawil z kumplami.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 16, 2012, 13:16:39 »
Cytuj
Dokladnie, ja nie chce niczego innego niz dobrego slashera z elementami rpg, gdzie po prostu bede sie swietnie bawil z kumplami.
To ja jednak widzę jestem wymagający bo chciałbym aby gra zwłaszcza w takiej cenie była niezależna od połączenia z netem + opcjonalnie aby do pomlucenia z kolegami starczył router z którego nie wychodzi kabel na świat

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

littleozzik

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
    • Blackwater Company
  • Korporacja: Retired
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 16, 2012, 13:24:08 »
To ja jednak widzę jestem wymagający bo chciałbym aby gra zwłaszcza w takiej cenie była niezależna od połączenia z netem + opcjonalnie aby do pomlucenia z kolegami starczył router z którego nie wychodzi kabel na świat

Teraz trudno kupić w ogóle grę co nie wymaga połączenia z netem celem aktywacji/utrudnienia odsprzedaży/nie wiadomo czego jeszcze. Reasumując - imo - wielkie gówno.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 16, 2012, 13:33:22 »
W sumie to nie ma co oczekiwać jakiegoś przełomu bo takiego nie będzie. Od dawna w grach nie ma nic specjalnie nowego, same odgrzewane kotlety. To samo jest praktycznie w branży filmowej.

Czasami trafi się jakaś perełka i tyle. Co nie znaczy, że nie zabija się przyjemnie potworów w D3 :D

Jonas

  • Gość
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 16, 2012, 13:43:37 »
Teraz trudno kupić w ogóle grę co nie wymaga połączenia z netem celem aktywacji/utrudnienia odsprzedaży/nie wiadomo czego jeszcze. Reasumując - imo - wielkie gówno.
No niestety, ale takie jest podejście producentów. Każdy chce zarobić, więc robi wszystko, aby te zyski były jak największe i pewne. O ile co do aktywacji przez internet nie mam żadnych uwag, bo nie stanowi to żadnego problemu, to już przywiązywanie gier do kont Steam, GFW itp uważam już za kurewstwo. Niestety nic na to nie poradzę, a pograć sobie chcę. Podejście Blizzarda jest tu więc poniekąd zrozumiałe. Jedyne czego ewidentnie nie rozumiem to po cholerę mi stałe połączenie z serwerem podczas gry w singla. Nie mówić już o tym, że gra single player może mieć lagi (w becie zdarzały się dość często). No i jest jeszcze irytujące rozłączanie z serwerem po dłuższej bezczynności (czyli nie da się włączyć pauzy i iść na godzinę gdziekolwiek, bo jak wrócisz to jesteś wylogowany, a postęp stracony o ile do checkpointa nie dotarłeś). Wszystko to może być irytujące, ale to niestety znak naszych czasów i można to albo zaakceptować, albo porzucić gry jako takie. Żaden z tych czynników nie umniejsza jednak rozrywki jaką daje gra, a dla mnie o to głównie chodzi.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 16, 2012, 14:31:58 »
Gram na lapku. O ile źródło prądu to nie problem o tyle już długotrwałe podpięcie do stabilnego połączenia z netem jest dla mnie często problematyczne. Tym bardziej jest to skurwysyństwo wobec kogoś kto mp traktuje jako dodatek nie jako główny content że gra dziaąłć może bez podpiecia z netem bo producent zostawia w niej zwykle furtkę na wypadek gdyby kiedyś przyszło mu do łba zamknąć serwer - łatka wylączająca podpięcie i po problemie. W diablo poszli dalej bo tak naprawdę dostajemy klienta gry która prawie cała zanjduje sie na serwerze i nie ważne czy chce sie pograć solo czy nie trzeba podchodzić do tego jak do MMO któym też toto nie jest

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

kita

  • Gość
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 16, 2012, 15:26:28 »
Oj tam oj tam o Diablo 2 fani jedynki równierz mówili że jest do dupy bo taka cukierkowata i w ogóle nie ma to klimatu jedynki. Pseudo MMOwośc D3, no cóż mamy XXI wiek i internet jest praktycznie wszędzie, na uczelni, w pracy, w centrach handlowych w miastach zawsze się jakiś punkt znajdzie, a co dopiero w domu gdzie zazwyczaj gramy. Przy okazji naparzając sie w PvP bede miał pewność że nikt jakimś głupim save editem ani trainerem nie skoksował sobie postaci. Jak mi szlag trafi dysk save nadal będzie bo gra zapisuje się na bierząco a nie jak na steamie synchronizuje po jej wyłączeniu. No i to co odczułem najbardziej w becie to wygoda dołączania do znajomych, jeden click i jest ;)

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 16, 2012, 15:41:02 »
Jak śmiesz nie marudzić? Czy Ty w ogóle jesteś polakiem?!
 ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

kita

  • Gość
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 16, 2012, 16:57:54 »
Jak śmiesz nie marudzić? Czy Ty w ogóle jesteś polakiem?!
 ;)

Sam zaczynam w to wątpić ;)

Casa Rankor

  • Gość
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 16, 2012, 18:10:16 »
Diablo 3 - smuteczek :)

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 16, 2012, 18:42:28 »
Już to widzę: wysyp pirackich serwerów... Jak w WOWie :P


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

HammerSnake

  • Gość
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 16, 2012, 22:29:53 »
350 za kolekcjonerską?

Dzisiaj widziałem na allegro jak ktoś pena sprzedawał za 120 zł z tej wersji 0_0.

Z tym netem to nie przesadzajcie. Ja wiem, że za naszego życia nie dojdziemy technologicznie do Japonii i 1gbit na kabelku w chacie co u nich jest dostępne od paru lat, ba u nas zaczynało się rozwijać gsm a oni już mieli od dawna 3g i o telefonach na działających na 2g już dawno zapomnieli, no ale w Afryce też nie mieszkamy.

edit:
Cytuj
3. Gra ma za duże wymagania sprzętowe patrząc po tym co się widzi na ekranie.
Powiem wprost  :zlolowałem straszliwie jak to przeczytałem, bo u mnie to śmiga na full wypas na lapie z zintegrowaną kartą graficzną.  :P
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2012, 22:36:20 wysłana przez HammerSnake »

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 17, 2012, 03:38:49 »
Hamer u mnie komp kuleje na procesorze. Co nie zmienia faktu, że takie osiągi jakie są wymagane nie są wykorzystywane (na moje oko) w grze.
Swoją drogą jaką postacią gracie?
Ja wybrałem szamankę.

ps. Mała korekta. Na około 15 czy 17 lev wypadł mi pierwszy kamyk. Ciekawe czy będzie coś na wzór kostki horadrimów aby je spalać spajać w wyższą formę.
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2012, 12:32:26 wysłana przez Herezja »

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 17, 2012, 06:27:19 »
u nas nikt nie chciał latać oprócz mnie i paru osób

wszystko przez diabeło  :'(
dobrze, że nie mam muhahahhaa!
pewpew

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 18, 2012, 07:45:59 »
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 18, 2012, 09:13:19 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l8ttyWle8To[/youtube]
To co wyżej tylko sporo taniej :P

Pograłem w DIII na koncie z klucza zaproszeniowego
+ po tym małym kawałku jaki zobaczyłem wygląda na to że jest sporo więcej fabuły niż w poprzedniej częsci
+ optymalizacja pod kątem sprzętu - napisali że pójdzie na OS: Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Najnowsze Service Packi) z DirectX® 9.0c
Procesor: Intel Pentium® D 2.8 GHz lub AMD AthlonTM 64 X2 4400+
Grafika: NVIDIA® GeForce® 7800 GT lub ATI Radeon™ X1950 Pro lub lepsze i poszło z tego co wiem nawet na nico słabszej maszynie
- postacie są zwyczajnie brzydkie, połowa potworów jakie spotkałem była ładniejsza
- mimo tego że upewniłem się że wyłączyłem cyferki to wciąż dość czesto jakieś po ekranie latały
- rozwój bohatera - jaki kur** rozwój? Przez 10 leveli jakie nabilem do momentu ubicia Leorika miałem 0 slownie zero wybórów odnośnie umiejętności charakterystyk itp
- kilka drażniących mnie elementów interfejsu (tu uczciwie przyznam ze to kwestia gustu, o ile wiem dla kogoś z doświadczeniem w wow podejrzewam bedzie plus)
- sterowanie - a konkretnie tryb zmiany umiejętności przypisanej do klawisz... gdzie są stare dobre Fx?
- cała masa z dupy achiwmentów - za "super" nagrodami w postaci dodatków do sztandaru...
-brat w którymś momencie rozgrywki uruchomił generator laga marki uTorrent i serwer blizarda powiedział mi "do widzenia"
-/+ w stosunku do DII graficznie różni się niestety bardzo mało, ale przynajmniej wymaganiami nie wybija dziury w suficie
- dla mnie minus z tego co wiem ostatnio standard - opóźnienia w skilach itp - zdecydowanie wolę opcję gdzie można uskutecznić spam czymś o efekcie ostrzału artyleryjskiego tak długo jak jest paliwo na to, a nie raz na x czasu a potem stuj jak pizda i daj się okladać aby przełączyć umiejętność przypisaną do klawisza i z niej palnąć
- to samo z apteczkami + dodatkowo w ich wypadku blokada uzycia lepszych w zalezności od levelu
- check pointy....

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 18, 2012, 09:33:10 »
- postacie są zwyczajnie brzydkie, połowa potworów jakie spotkałem była ładniejsza
Kwestia gustu... i rozdzielczości. ;)

- mimo tego że upewniłem się że wyłączyłem cyferki to wciąż dość czesto jakieś po ekranie latały
Ja nawet nie wiem gdzie się wyłącza, a przynajmniej nie szukałem, a ani w becie, ani w pełnej teraz żadne cyferki mi nigdzie nie latają. Macie jakieś zbugowane wersje.

- rozwój bohatera - jaki kur** rozwój? Przez 10 leveli jakie nabilem do momentu ubicia Leorika miałem 0 slownie zero wybórów odnośnie umiejętności charakterystyk itp
No to była kontrowersyjna zmiana, ale w praktyce czy rozwijałeś kiedyś barbarzyńcę w kierunku wysokiej inteligencji, albo maga na super siłacza? Postaci opierają się na archetypach ściśle określonych i są do nich przypisane konkretne statystyki z których najlepiej korzystają. Diablo to nie Elder Scrolls, jak sobie nie kliknę +1 przy skillu co level to mi źle nie będzie. A w zakresie skilli i runów już do 10 lvl masz co najmniej kilka możliwych kombinacji, a później jest ich coraz więcej. Build postaci opiera się tutaj na ustawieniach kombinacji skilli pozwalających na różne efektywne kombosy.

- kilka drażniących mnie elementów interfejsu (tu uczciwie przyznam ze to kwestia gustu, o ile wiem dla kogoś z doświadczeniem w wow podejrzewam bedzie plus)
No faktycznie interfejs jest diablo rozbudowany, żeby można było na coś narzekać. Z ciekawości, co tu jest takiego WoWo podobnego, że Cie od razu drażni. Sporo spędziłem przy obu produkcjach i jakoś nie widzę wielkich podobieństw.

- sterowanie - a konkretnie tryb zmiany umiejętności przypisanej do klawisz... gdzie są stare dobre Fx?
Właśnie o to chodzi, żebyś nie mógł zmieniać buildu w locie, bo wtedy to jest easy mode. Masz tak skonstruować postać i jej skille, aby sobie w walce poradziła, a nie zmieniać setup w trakcie zależnie od sytuacji.

- cała masa z dupy achiwmentów - za "super" nagrodami w postaci dodatków do sztandaru...
Oj faktycznie archievementy to jest element strasznie psujący rozgrywkę. Nie wiem jak to mogło betę przejść. /sarkazm mode off A mnie jest miło jak mi wyskakuje "Niszczyciel nagrobków" ;)

-brat w którymś momencie rozgrywki uruchomił generator laga marki uTorrent i serwer blizarda powiedział mi "do widzenia"
No tu się niestety muszę zgodzić. Single player z koniecznym stałym połączeniem i możliwością laga to nie jest coś co tygrysku lubią najbardziej.

-/+ w stosunku do DII graficznie różni się niestety bardzo mało, ale przynajmniej wymaganiami nie wybija dziury w suficie
Ponownie kwestia gustu, jak dla mnie graficzna jest całkiem spoko. Jakbym chciał fotorealistyczne pejzarze to bym sobie innej produkcji poszukał.

- dla mnie minus z tego co wiem ostatnio standard - opóźnienia w skilach itp - zdecydowanie wolę opcję gdzie można uskutecznić spam czymś o efekcie ostrzału artyleryjskiego tak długo jak jest paliwo na to, a nie raz na x czasu a potem stuj jak pizda i daj się okladać aby przełączyć umiejętność przypisaną do klawisza i z niej palnąć
- to samo z apteczkami + dodatkowo w ich wypadku blokada uzycia lepszych w zalezności od levelu
Na tym polega trudność gry, że nie ma easy mode. Trzeba parę minut pomyśleć i potestować, który build będzie lepszy na daną okazję. To nie WoW z "equipment switch" jednym guzikiem.

- check pointy....
Tu też się muszę zgodzić. Ale to niestety wynik tego, że zrobili singla online. Choć bardziej boli automatyczne wylogowywanie po dłuższej bezczynności. Więc dłuższa pauza  przed zdobyciem checkpointa jest trudna do zorganizowania.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 18, 2012, 09:57:10 »
Cytuj
Kwestia gustu... i rozdzielczości.
1680x1050 na 17" matrycy lapka, kolumna z detalami -> wszystko max
Cytuj
Ja nawet nie wiem gdzie się wyłącza, a przynajmniej nie szukałem, a ani w becie, ani w pełnej teraz żadne cyferki mi nigdzie nie latają. Macie jakieś zbugowane wersje.
Podobno te niewyłączalne cyferki to kryty i specjalne ataki. Grałem barbarzyńcą i patrząc na czestotliwość to on sporo generuje krytów
Cytuj
No to była kontrowersyjna zmiana, ale w praktyce czy rozwijałeś kiedyś barbarzyńcę w kierunku wysokiej inteligencji, albo maga na super siłacza?
TAK
Cytuj
Postaci opierają się na archetypach ściśle określonych i są do nich przypisane konkretne statystyki z których najlepiej korzystają. Diablo to nie Elder Scrolls, jak sobie nie kliknę +1 przy skillu co level to mi źle nie będzie. A w zakresie skilli i runów już do 10 lvl masz co najmniej kilka możliwych kombinacji, a później jest ich coraz więcej. Build postaci opiera się tutaj na ustawieniach kombinacji skilli pozwalających na różne efektywne kombosy.
Statystyki to jedno, ale skile (tak btw to do 10 levelu odblokowało mi sie po jednej runie, na części skilli) i nie mozność specjaizacji w którymś tylko dostanie co jakis czas nowego do wyboru to jest dno. W DII mogłem bardzo skutecznie mordować będąc na 20 lvl. a mając rozwinięty keden skil za to na poziomie 15 + pare innych po 1 może 2, tutaj absolutnie nie mam wyboru, jedyne co decyduję to tylko jakie skile bedę miał w danym momencie pod którym przyciskiem mysz. Gówno kurwa nie elastyczność. To jest tak jak w Eve zablokowali by możliwość zmiany amunicji w uzbrojeniu do miejsc gdzie ogólnie się refitujesz...
Cytuj
No faktycznie interfejs jest diablo rozbudowany, żeby można było na coś narzekać. Z ciekawości, co tu jest takiego WoWo podobnego, że Cie od razu drażni. Sporo spędziłem przy obu produkcjach i jakoś nie widzę wielkich podobieństw.
Nachalnie migające ikonki, ekwipunku, pasek tekstowy, cukierkowe znaczniki na minimapie, no i jednak bardziej mi się podobało jak lpm akcję miałem obok jednej kuli, a ppm akcję miałem obok drugiej :P
Cytuj
Właśnie o to chodzi, żebyś nie mógł zmieniać buildu w locie, bo wtedy to jest easy mode. Masz tak skonstruować postać i jej skille, aby sobie w walce poradziła, a nie zmieniać setup w trakcie zależnie od sytuacji.
To sie kuźwa nazywa biegłość w walce, z której w DIII postacie zostały wykastrowane. Jak jesteś kurwa szermieżem to żeby przejść z jednego stylu na drugi nie musisz zerwać kontaktu z przeciwnikiem a potem minutę zmienić  chwyt miecza i ustawienie ciała
Cytuj
Oj faktycznie archievementy to jest element strasznie psujący rozgrywkę. Nie wiem jak to mogło betę przejść. /sarkazm mode off A mnie jest miło jak mi wyskakuje "Niszczyciel nagrobków"
Zwłaszcza jak Ci to gówno wysakuje na środek ekranu w trakcie ciężkiego rozpierdolu i przypadkowo klikniesz wywołując okno achwimentów które zakryje cały plac boju - mało mnie szlag nie trafił jak w jakiejs walce tak się stało, udało mi się odskoczyć na oparach...
Cytuj
Na tym polega trudność gry, że nie ma easy mode. Trzeba parę minut pomyśleć i potestować, który build będzie lepszy na daną okazję. To nie WoW z "equipment switch" jednym guzikiem.
To nie wow, to jest diablo i ja chce spowrotem pulę programowalnych skili z których mogę w gorącej walce wybrać ten którego w danej sytuacji potrzebuję najbardziej


Generalnie grę wyceniam na max 100 złotych. Zejdą z ceną do tej poprzeczki to sie zastanowię nad zakupem. Jeśli pojawi się ona u mnie wcześniej to tylko dlatego że ktoś mi ją sprezentuje, lub przypadkiem wygram w jakimś konkursie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 18, 2012, 10:37:23 »
1680x1050 na 17" matrycy lapka, kolumna z detalami -> wszystko max
Widać za mało. ;)

Podobno te niewyłączalne cyferki to kryty i specjalne ataki. Grałem barbarzyńcą i patrząc na czestotliwość to on sporo generuje krytów
Hmm... widać mój barbardzyńca nie robi krytów, bo ja nie mam żadnych cyferek. ;P

TAK
Widać przeciw takim dziwakom jak ty wprowadzili tą zmianę. ;)

Statystyki to jedno, ale skile (tak btw to do 10 levelu odblokowało mi sie po jednej runie, na części skilli) i nie mozność specjaizacji w którymś tylko dostanie co jakis czas nowego do wyboru to jest dno. W DII mogłem bardzo skutecznie mordować będąc na 20 lvl. a mając rozwinięty keden skil za to na poziomie 15 + pare innych po 1 może 2, tutaj absolutnie nie mam wyboru, jedyne co decyduję to tylko jakie skile bedę miał w danym momencie pod którym przyciskiem mysz. Gówno kurwa nie elastyczność. To jest tak jak w Eve zablokowali by możliwość zmiany amunicji w uzbrojeniu do miejsc gdzie ogólnie się refitujesz...
Liczka skilli + runy rośnie ci z każdym poziomem. I z tego trzeba poskładać postać, która odpowiada twojemu stylowi gry i efektywności na polu walki. Masz dwa skille główne pod LMB i RMB i 4 poboczne pod 1-4. Liczb kombinacji, dodając do tego runy jest baaaardzo duża. A że nie da się w walce przestawić, cóż taka mechanika. Idąc za Twoim porównaniem do EVE (które, ze względu na porównywane gry, jest zasadniczo failem), to raczej tak jakbyś chciał zmienić AC na arty w trakcie naparzania we wroga, bo lepiej by się aktualnie sprawdziły.

Nachalnie migające ikonki, ekwipunku, pasek tekstowy, cukierkowe znaczniki na minimapie, no i jednak bardziej mi się podobało jak lpm akcję miałem obok jednej kuli, a ppm akcję miałem obok drugiej :P
Kwestia gustu. Nic mi nachalnie nie mruga, pola życia i "many" są czytelne, na resztę paska nawet nie zwracam uwagi (bo po co). Jedyna drażniąca rzecz to konieczność ręcznego przenoszenia itemków do reprocessingu u kowala.

To sie kuźwa nazywa biegłość w walce, z której w DIII postacie zostały wykastrowane. Jak jesteś kurwa szermieżem to żeby przejść z jednego stylu na drugi nie musisz zerwać kontaktu z przeciwnikiem a potem minutę zmienić  chwyt miecza i ustawienie ciała
Tobie nie brakuje biegłości w walce, ale pełnej uniwersalności postaci. W EVE też się nie da zafitować jednocześnie shipa (pomijając lolfity) na longa na short z tankiem na armorze i shieldzie. I jakoś nikt nie narzeka. W Diablo też musisz stworzyć przemyślany "fit".

Zwłaszcza jak Ci to gówno wysakuje na środek ekranu w trakcie ciężkiego rozpierdolu i przypadkowo klikniesz wywołując okno achwimentów które zakryje cały plac boju - mało mnie szlag nie trafił jak w jakiejs walce tak się stało, udało mi się odskoczyć na oparach...
Spędziłem przy becie kilkadziesiąt godzin. Archievementów miałem w piz** i trochę. Ani razu nie zdarzyło mi się w niego kliknąć w czasie walki.

To nie wow, to jest diablo i ja chce spowrotem pulę programowalnych skili z których mogę w gorącej walce wybrać ten którego w danej sytuacji potrzebuję najbardziej
Wróć do DII. Tam to wszystko było. Grafika też ta sama, jak twierdzisz. Nie będziesz się musiał irytować. ;)

Generalnie grę wyceniam na max 100 złotych. Zejdą z ceną do tej poprzeczki to sie zastanowię nad zakupem. Jeśli pojawi się ona u mnie wcześniej to tylko dlatego że ktoś mi ją sprezentuje, lub przypadkiem wygram w jakimś konkursie
To dobrze. Jednego wiecznie niezadowolonego malkontenta na battlenecie mniej. ;)

A tak na marginesie. Ocenianie gry po spędzeniu przy niej 1-2h i przejściu paru % całości jest trochę niepoważne.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 18, 2012, 11:03:30 »
Cytuj
Widać za mało.
Waść jak rozumiem w roli monitora używasz powierzchni lodowiska do hokeja za pośrednictwem rzutnika?
Cytuj
Widać przeciw takim dziwakom jak ty wprowadzili tą zmianę.
To były SKUTECZNE bulidy :P
Na cwanym barbarzyńcy mogłem nie martwić się o to żeby któryś majcher mial natywnie albo z czachy mana drainy coby manna przy machaniu sie nie konczyła za szybko, na nieco podpakowanej wiedźmi dzieki sile miałem twardą dupę dzieki płycie i walnięcie w sytuacjach w których magia zawodziłą :P
Cytuj
Idąc za Twoim porównaniem do EVE (które, ze względu na porównywane gry, jest zasadniczo failem), to raczej tak jakbyś chciał zmienić AC na arty w trakcie naparzania we wroga, bo lepiej by się aktualnie sprawdziły.
No wlaśnie problem jest taki ze to są rózne gry, ale sensowność obu rozwiązań jest dla mnie taka sam (czytaj "popierdoliłe debila który to wymyśli?")
Skille masz płaskie, dostajesz raz na jakis czas nowy skill, raz na jakiś czas rune do któregoś z tych które masz. WOW. OGROM możliwości, pod warunkiem że masz postać na 60 lvl i wszystko odblokowane. Jak nie chcieli dawać levelowości skilli to mogli chociaż dać wybur czy punkt rozwoju dla jednej z sześciu grup skili przeznaczę na nwy skill który dzieki levelowi mam odblokowany czy na dodatkową runę dla tego zniższych poziomów.
Cytuj
Kwestia gustu. Nic mi nachalnie nie mruga, pola życia i "many" są czytelne, na resztę paska nawet nie zwracam uwagi (bo po co). Jedyna drażniąca rzecz to konieczność ręcznego przenoszenia itemków do reprocessingu u kowala.
Jak chyba zaznaczałem kwestia gustu. A u kowala bieresz klikasz na kowadlo, kursor się zmienia i mozesz po kolei klikać to co chcesz przetopić, tak jak przy sprzedawaniu.
Cytuj
Tobie nie brakuje biegłości w walce, ale pełnej uniwersalności postaci.
Pelna uniwersalność by była jakby barbażyńca mógł wziać w łapy kostór maga i zacząć sypać zaklętymi w nim firebalami jak z CKM. Ja chcę elastyczności. Tak się skłąda że kiedyś trochę machałem mieczem i wiem że przejście z jednego stylu w drugi to nie jest czas liczony w minutach ale sekundach i aby to zrobić nie trzeba przerywać walki, chyba ze mówimy o tak radykalnej zmianie jak zmiana uzbrojenia i towarzyszacemu mu opancerzeniu. Weźmy za przykład Wiedzmina. W obu częsciach aby zmienić styl walki nie trzeba było wywoływac menu, owszem można to było zrobić ale była też opcja skrótu klawiszowego. Zmiana stylu nie następowała insta ale można to bylo zrobić bez przesówania kursora z polo walki na menu. Tutaj brak klawisz scrolującego skille przypisane pod konkretny klawisz (dobrze chociaż że można przełączyć która grupa ma być pod którym z 6 klawiszy) jest sztucznym i z dupy wziętym rozwiązaniem. Wymusza bardzo sztywny styl gry i za kazdym razem jak wymagana jest jego zmiana trzeba najpierw wiać i się refitować
Cytuj
W EVE też się nie da zafitować jednocześnie shipa (pomijając lolfity) na longa na short
Ekhem.. rakiety ;D
Cytuj
Spędziłem przy becie kilkadziesiąt godzin. Archievementów miałem w piz** i trochę. Ani razu nie zdarzyło mi się w niego kliknąć w czasie walki.
No patrz a mi się to udało już przy drugim achiwmencie. Jak się powtórzyło to wkurzony spędziłęm godzinę patrząc na achiwmenty i sprawdzając czy przypadkiem w najbliższej walce nie bedzie ryzyko że wyskoczy kolejny...
Cytuj
A tak na marginesie. Ocenianie gry po spędzeniu przy niej 1-2h i przejściu paru % całości jest trochę niepoważne.
Przepraszam co? Co się dalej niby zmienia że któryś z moich zarzutów staje się nieaktualny?  Grafika? zmieni się pejzarz to może grafika stanie się ciekawsza. Sterowanie się zmieni? po 20 lvl jednak dostanę programowani skili pod f1, f2 itp?
Dalej dowiem się tylko co jest dalej w fabule miecz zajebistości +6, +2 do gwałtu wymienię na taki +12, +20 do gwałtu, założę cięższy pancerz.
Tak naprawdę to co mnie skłani do rozważenia zakupu jeśli jednak to stanieje to bedzie chcęć poznania fabuły osobiście i może możliwość poznęcania się nad kucykami :P ale to za mało zeby wywalił teraz prawie 200 zeta
Cytuj
To dobrze. Jednego wiecznie niezadowolonego malkontenta na battlenecie mniej.
Ja nie narzekam, ja konstruktywnie krytykuję
a jak twierdzisz inaczej to zaraz dostaniesz tydzień urlopu od forum na przemyslenie stanowiska :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Diablo 3
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 18, 2012, 11:16:11 »
Jedyna drażniąca rzecz to konieczność ręcznego przenoszenia itemków do reprocessingu u kowala.

Doom Ci już na szczęście odpowiedział. Swoją drogą taki zawodowiec, XX godzin na Becie i na finalu i nie wpadł na to. Fail  :P