Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Okropniak

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 16
71
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Czerwiec 08, 2014, 11:08:15 »
bardzie ciekawe jest to co mówisz :)
faktycznie - jak już gram to nic tylko szukam czerwonych krzyżyków i skałek do kopania... dobrze że ktoś mi o tym powiedział.
Muszę dać znać reszcie chłopaków żeby też wiedzieli.

73
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 14, 2014, 16:11:22 »
mały update - nie wracał z pipe - siedział na anomalce.


coś się skopało przy opcji edycji i dodawania postów? (stąd drugi post...)
Wskakuje mi automatem tak jakbym chciał edytować jeden ze swoich poprzednich-poprzednich postów zarówno przy dodawaniu jak i próbie modyfikacji któregokolwiek postu...

74
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 14, 2014, 16:08:29 »
no własnie nie wh
"Typ leciał "pajpą" z kolegą - pewnie wracali z eskalacji"
jak zostało ładnie napisane wcześniej
to łowcy siedzieli w wh jeśli dobrze zrozumiałem :)

doom machnij jakis booster bo chyba przysypiasz ;D

sneer ma rację - na zasługę nie zasługuje bynajmniej egzekucja (zresztą większość walk w sumie tak wygląda, czasem jedynie zdarzają się prawdziwe gf..).

Chłopaki wyskoczyli we dwu cepami - dali radę go utrzymać na początku, potem dogonili jak udało mu się uruchomić MJD, nie dawali się zbić przez raty, wybili mu warriorki i oganiali się przy okazji od stabbera fleet.
Niewid doleciał nieco później i przejął punkt, ja opędzałem się kijem i miotłą od stabbera dostając jednocześnie porządny wycisk od vargura (naprawdę - jak dostałem pierwszy strzał gorączkowo sprawdzałem overview bo myślałem że ktoś jeszcze zdropił) - w międzyczasie chłopaki lecieli do domku wymienić sprzęty i ściągając posiłki.
To właśnie było w tym było podniecające a nie jakieś tam kucie przeciwnika w naście ludzi. Drop na koniec stanowił tą wisienkę na torcie - dopóki nie padł myślałem ze on jest na standardowym ficie z 2x ancilliary - jak zobaczyłem fit wyszło że przy tym co mieliśmy wtedy akurat mógł nas tankować do rana.

75
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 14, 2014, 14:19:14 »
Jeśli to standardowy gangowy ishtar to miał i bouncery i neuty, tylko te pierwsze pewnie się gdzieś zgubiły. A 8 osobowy gang ma inne priorytety niż curse, a tym bardziej scimi ;)

Okropniak miał i bouncery i gardy na pokładzie - ale nawet na pasywnym tanku nie mogłem za długo wystać pod ogniem, niestety po kolejnym rewarpie wybili mi i jedne i drugie i na koniec waliłem tym co mi zostało.

76
No jeśli dla kogoś flota 50 osobowa to już blob, to czas się obudzić - mamy 2014 roku i liczby we flotach w Eve trochę się zmieniły.

Wyskakujesz z local repką tam, gdzie wiadomo że tank zależy bufora i resów plus logistyki. Kadeci UA już wiedzą, że to nie działa. Co z tego, że taki shield booster zacykluje raz, jak dostajesz na ryj kilka tysięcy DPS i cały Twój bufor jest potrzebny, żeby logistyki zdążyły Cię zalockować.

Jak widzisz, my naprawdę dużo latamy Ishtarami i wiemy co one potrafią. Dorzucenie jednego EM harda było tylko drobną próbą "what if". Jednak TRI różni się od innych aliansów tym, że tu praktycznie każdy ma 75+ mil SP i jest w stanie w ciągu 24h wystawić dowolny ship, jakiego sobie FC zażyczy.

Owszem, damy sobie radę. Przekażę Twoje uwagi naszym FC, myślę że przyjmą je z pełnym zainteresowaniem :D

I znowu doczepiasz się do tego co Ci wygodniej krytykować. Chcesz żebym tak samo zaczął się czepiać i trolować zamiast normalnie pogadać? ok - dodajcie jeszcze parę LSE, przecież prędkość macie tą samą, tracking hostom wyrabia, to dołóżcie bufor bo to przecież o to chodziło... chociaż... no nie - nie wyszło... chmmm - to dorzućcie jeszcze armor - nieco mniej speeda ale więcej bufora będzie - o to przecież chodzi tak?
Jakoś wam ten dodatkowy bufor nie pomógł.
Raz jeszcze bo widzę do niektórych raz i drugi nie dociera - ZDZIWIŁEM SIĘ ŻE TA ZMIANA DOTYCZYŁA TYLKO WIĘKSZEGO BUFORA gdy spodziewałem się jakiejś konstruktywnej zmiany - nawet (wspomniany ale zignorowany przez Ciebie bo łatwiej dowalić się do repki przecież) armorowej wersji.
pewnie i to nie dotrze - ale żadna strata jak słyszę.

77
w poważnych... w blobach znaczy tak?
i sprawdza się świetnie nie przy 10 a do 40 osób potem faktycznie to nie ma znaczenia bo spadasz na alfe (załączony filmik ładnie to pokazał).

Ja odnoszę się do "nowego fitu" i podaję przykłady czegoś odmiennego - a Ty z uporem maniaka czepiasz się jednego konkretnego przykładu i  przekładasz to na "poważne" floty... a ja z kolei tylko czekam aż ktoś Tobie z kolei powie że poważne zaczyna się od rzucenia superów... a kolejny temu właśnie że bez tytka na grid bitka się nie liczy :)


Inny - to gdzie coś rzeczywiście było zmienione, dodanie lse to "to samo tylko więcej"...


moja edycja:
na temat zmiany fitów, nie udało sie z jednym invulem to próbowaliśmy inaczej ugryźć. Wnioski wyciagniete.

No ależ ja się nie czepiam - kombinowanie w eve jest przecież na porządku dziennym - po prostu musiałem się przyjrzeć poszczególnym fitom żeby zobaczyć różnice.

Swojego czasu też się ludzie śmiali jak zaczęły latać flotki na armor i każdy używał 2x dampenerów (parę ładnych lat temu to było) - że tak się nie lata, że tego się nie ogarnie... a tu proszę - jak flota była zgrana to dawali radę posortować, odliczyć do "swojego" i zdampić tak że przeciwnicy nie wiedzieli co się właściwie dzieje... - i nie były to floty 10ciu bynajmniej. Da się - tylko wszyscy muszą ogarniać.

78
Zobaczyłem yellowboxa, zerwałem anchora, dałem wczesny broadcast i... byłem w podzie. Totalny headshot.

Wczorajszy eksperyment ze zmianą fitu Ishtarów nie pomógł. Nic strasznego się nie stało - na razie spadło mi 6 Ishtarów "od początku świata" i mam 731 killi w tym typie shipa. Lepiej niż przyzwoicie.

Pisałeś o nowym ficie to spodziewałem się czegoś zgoła innego...
osobiście obstawiałem ten fit z własną anc do przeżycia pierwszych sekund, ew mało znanego ale używanego (i wkurzającego jak szlag) fitu z ab 100 na armorze... niby mniejszy dps ale mając jeszcze linki - bs może tylko popatrzeć jak toto śmiga.

79
Maja jakies opy z AAA wiec narazie ich zostawiamy blue zeby nie bylo burdelu.

było nie było jak dotąd jedynie c0ven dotrzymał słowa jeśli chodzi o resety.
co z resztą? zresetujemy na świętego nigdy? :)

80
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Kwiecień 03, 2014, 11:11:23 »
czyli letni dodatek będzie jednym wielkim g...
balansowanie, wygładzanie - i z baniaka :|

81
Gank Night PL / Odp: Polisz najt
« dnia: Kwiecień 01, 2014, 19:25:03 »
jak będzie wiadomo kiedy i jak to yarrr też wystawi reprezentację.

82
Flamewar / Odp: Nie mam pomysłu :/ (Odp: C0VEN - dyskusja)
« dnia: Marzec 31, 2014, 10:48:50 »
albo przewoził sobie na zamiankę ze stacji do stacji - cokolwiek to było jeśli działa to znaczy że nie jest głupie :)
choć przyznam że fitowi przyglądałem się przez chwilę próbując dociec po co mu to...

szczerze mówiąc to sądziłem że ten pomysł CCP z tą strukturą do dodatkowych isk będzie do bani ale muszę odszczekać. Jak widać po ilości w jakiej się to spotyka ( a z racji latania wzdłuż i wszerz eve mamy okazję sprawdzić empirycznie ) jest to popularne i czasem generuje też może nie bitki - ale choć mały skirmish...

a wracając do tematu wątku:
że chłopaki walczą - co się dziwić, nie po raz pierwszy przecież i nie ostatni :)

i przynajmniej jak już się spotkamy to można kulturalnie to załatwić a nie jak w poprzednim wlocie (goons bodajże?) gdzie nie ruszyli się bez przewagi 3x1 (było 50 vs 15 o ile pamiętam) a i tak dostali bęcki... ale to już inna historia.

83
coś się Ptysiowi dzisiaj porobiło i się biedny uwstecznił :)
Przynajmniej śmiesznie było/jest na TSie :)

84
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Luty 26, 2014, 14:17:53 »
jak na zajawkę dodatku to raczej się nie postarali...
nie zna ktoś jakichś newsów poza balansowaniem shipów?

bo jak w tym guście ma wyglądać cały dodatek... ew dorzucenie kolejnych "nowych" statków - to raczej słabo to wygląda.... znowu się na DUST skupili czy jak?

85
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« dnia: Luty 09, 2014, 18:56:34 »
Na moje oko, grafika gorsza niz w skyrimie, sterowanie wydaje się być konsolowe, bicie dystansowcem(łuk/magia) męczy. Dodatkowo miałem 'przyjemność' taką, że każda nowa mapa wczytywała mi się po 20-30 minut(jeden kumpel miał to samo, drugi już nie), jakby było zapowiedziane jako f2p to bym jeszcze jakoś to mógł przeboleć ale płacić za oglądanie loading screena to jest przegięcie... Raczej odpada.

Sterowanie jest konsolowe bo ma być to cross-platform gra.
Logowanie jest już poprawione - robili stress testy i to głównie powoduje opóźnienia.
Znalazłem od groma niedoróbek - od znikania kumpli z gry (mimo że ciągle chodzili obok) przez dołączanie do grupy ludzi z 6lvl na dung 10levelowy.
Tankowanie na dung póki co nie istnieje - ot puluje się moby i ma nadzieję że nie pójdą wszystkie na healera - nie ma taunta nie ma aggro - trochę tak jak Neverwinter.

nie mam pojęcia jak oni chcą to wszystko naprawić w 2 mieś :(

do tego jednocześnie duża cena, abonament i mikropłatności.

86
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« dnia: Luty 08, 2014, 20:44:59 »
nie skreślam jej dokumentnie, jak w każdym MMO wszystko opiera się na end-game czy i jak dobrze będzie opracowany.
Wiele MMO skupiało się na pierdoletach typu fabuła, uniki, zbalansowanie - a potem wszystko zdychało śmiercią naturalną bo nuda, bo fabuła dopracowana ale ile razy można się tym cieszyć, bo widoczki fajne ale co z tego jak się je ogląda po raz pierdziesiąty..
jak na razie szału nie ma.
brat dobił do 10tego lvl ale nie udało mu się wejść na dungeon - póki co wygląda na to że będzie to kolejne rozwiązanie (jeśli chodzi o pve) że każdy ma próbować ugryźć swoją część "mobków" - tank ma brać największego, reszta ma być stunowana, zabijana, ogłuszana (itp itd) i... jakoś to będzie.
Jedyne co zauważyłem in plus to to że chyba jednak będą dopuszczone add-ony, nie ma nic bardziej wkurzającego niż podchodzenie po raz kolejny do walki bo nie ma wskaźnika dps/heal/aggro a ktoś z drużyny sobie w kulki leci...

87
niedługo to już same Boboty będą latać :/
a gdzie miejsce dla Hefalumpów i Wuzzli? :(

88
Bo teraz kill tytka to nic takiego;p

są teraz tak samo częste jak kiedyś superów - a jakoś nie widziałem żeby ktoś złapanemu superowi odpuścił...
ale - widocznie nowe idzie i nie nadążam ;)

89
Po fakcie okazało się, że BL sformował się, żeby tytana zabić, ale Mittani dał im 50B, żeby go uratowali... więc grzeczne pieski odpędziły nas. Co więcej, mimo że formalnie BL jest neutralne do CFC, to musieli zapłacić za te archony "Cyrkli", przeprosić i jeszcze oddać im jakiegoś moona w ramach "maści na ból dupy".


I to co zrobił BL po tym jak taclowaliśmy tytka:

Still, got bad taste in my mounth, after the same BL saved goon Levi after (according to those who tackled it) saying they'd come and kill it...

Cóż... BL liżący jajca mittaniemu, eve schodzi na psy.

powiedzcie proszę że sobie jaja robicie...

To jest jakieś popieprzenie z popierdzieleniem...
Pierwszy raz widzę żeby ktokolwiek przekładał isk nad killa tytka...
Nie wspomnę o zachowaniu BL... coraz mniej mi się ta gra podoba.

Wylatujemy na mały skirmish, dwukrotnie większa flota wroga ucieka na POS - dwukrotnie próbują nas na hot-drop'a złapać.
Parę tyg wcześniej w WH wystawiają więcej lotnisk niż u nas jest logistyków w totalu i zamykają w popłochu dziurę..
20 osobowa flota dokuje w popłochu na stacji gdy wlatują 3 nasze ishtary...
Teraz TYTEK ratowany przez flotę mającą go ubić bo im ISKi jaja przesłoniły


Myślałem że tylko my mamy takie dzikie szczęście ostatnio ale jak widzę w NULL jest nie lepiej :(


90
a to to? to co to?
http://evenews24.com/2014/02/01/co2-loses-slowcat-fleet/
bo wątek o blobach a nie widziałem (lub mi umknęło) komentarzy do tego?

Wygląda na to że teraz druga strona zaczyna wykorzystywać mechanikę gry do blobienia, z superami na standby w razie jakby przeciwnik fikał...
Strasznie jestem ciekaw jak się to rozwinie - czy docisną aż do końca by nowo-pieczone supery postrącać czy też odpuszczą i na jakiś czas wizja chińskiego serwera się oddali jeszcze....

91
Czytanie o wielogodzinnych lagach, raczej nie jest czymś dla mnie pociągającym. Ale skoro info o bitwie znalazło się nawet w nagłówku gazeta.pl, musiałem zajrzeć. Widzę, że znalazł się w końcu bat na Pandemików.  ;)

Batem bym tego nie nazwał- ot udało się połączonym siłom ugryźć ich nieco ale teraz polecą (zapewne) resety a PL wyliże rany i zacznie stosować starą taktykę "pomocy" - znaczy ktoś blobuje a kontry nie ma jak wystawić bo x-dziesiąt PL w superach czeka tylko żeby wskoczyć i zrobić win-win...
W to że się ludzie zawezmą i polecą podobijać a potem wrócą do siebie i wspomniane resety zrobią nie wierzę - mimo że byłoby to najrozsądniejsze podejście (subiektywnie oczywiście - bo nie mam pojęcia jakie tam są zależności, polityka itp itd).

To trochę takie odkopnięcie węża z obozowiska i liczenie że już się nauczył i nie wróci - a jego owszem zabolało - ale zęby ma przecież :)

92
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« dnia: Styczeń 31, 2014, 08:53:43 »
osobiście naciąłem się już na TERRA i Guild Wars 2.... obie reklamowały się jako wnoszące całkowitą nowość do rozgrywki, obie poległy w boju.
Oczywiście mają swoich zaciekłych fanów którzy grali grają i grać będą - ale cała reszta graczy przechodzi gdzie indziej.
Neverwinter też się fajnie zapowiadał aż doszło się do end game - tank który nie tankował, healer który nie healuje, totalny chaos.
Poczekam aż wyjdzie - aż zobaczę filmiki z end game, aż poczytam opinie ludzi na ten temat i w końcu - czy utrzyma ludzi przy sobie - i dopiero wtedy może się zdecyduje.

93
Jeśli NC. i PL wycofają się z konfliktu albo upadną, to czy CFC będzie mieć jakikolwiek interes we współpracy ze Stainwagonem czy Solarami?
jedynie taki by ponękać razem obu powyższych żeby za parę mieś nie obudzić się z ręką w nocniku...
PL nie raz pokazywało że szybko jest w stanie się podźwignąć... i za 6mieś może okazać się że CFC jest bite przez lepiej przygotowanego wroga.

94
Anthar nie czyta postów innych, udowodnione i potwierdzone przez niezależnych obserwatorów :P
czasem się nawet powtarza... powtarza...

;-)

95
ja tam jestem ciekawy czy teraz CFC i spółka zacznie wykorzystywać mechanikę tak jak grupa PL wcześniej...
wrzucać flotę z tytkami+sup na standby i dusić przeciwnika samą możliwością ich wrzucenia - nieładne to i niemiłe ale jak PL pokazało wcześniej: skuteczne.
Nie wiem jakie teraz tam są realia ale jeśliby mieli taką możliwość to jest to idealny moment by z tego skorzystać... a na pewno lepszy niż gdy siły się znowu wyrównają..

a póki CCP promuje taki sposób walki to nic tylko korzystać z wywalczonej przewagi...
(zobaczymy jak długo się ona utrzyma).

96
Drony sa problemem ? Coz za niespodzianka ! ;) Prosze, taki ~roczny post:

http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=11985.msg196336#msg196336

Drony wyprzedzily blastery ;)

To moze cos o polsko-ruskich, masters of subcaps ;) :  poprzednia incarnacja IBRA miala wlasna siec jb na terenie Eso oraz zakaz uzywania C0venowej juz nie mowiac o sojuszniczej 3xA. A na pewno brak informacji o takiej mozliwosci. Wiadomo - pety i panowie. Elitarne pvp (lub jego wspomnienie), subcapsowe, nastawienie na GFGF. Mowie jak bylo.

Goony tez tu sobie fruwaly. Ale poszly na NW. I oczka im sie otworzyly: przeciez tu wszyscy lataja kapsami !! Wtf ??!! Mapy sieci jb z kilku regionow ? Alez prosze, wygugaj sobie !  Goony sie dostosowaly do nowych zdobyczy technologicznych , socjalnych i terytorialnych ;)

A u nas nadal mamy subcapsowe floty z eventami capslowymi...

Czemu o tym pisze ? A tak sobie wczoraj skanowalem, C5 -> C5 -> null - jakis losowy system w Malpais. Wlatuje, skanuje i jakos tak od niechcenia (wiecie, szkolenie PVP (nie ukonczone) w Akademi - directionala nalezy uzywac !) looknolem na ten drugi skaner. Ehmm... Te X-Large-zdaje-sie-Assembly cos tam w liczbe 7 czy cos kolo tego to nie przegiecie ? A tak...  Przeciez to tereny dawnego NC... A dokladnie petow PL. Nasuwa sie wiec pytanie: czy jakikolwiek polsko-ruski region posiada tyle duzych assemblow co ten losowy system petow ?

Jako Polak nigdy nim byc nie przestane. Co nie znaczy, ze prawdy mowic nie powinienem. Ta jest dosc ogolna: kultura myslenia, poziom cywilizacyjny. I pewna (naturalna dla solo human being) niewydolnosc lokalnych "panow".

Problemem jest mechanika która promuje takie a nie inne zachowania... inna sprawa że było nie było masz 100% racji, póki takie a nie inne realia rządzą trudno mieć do kogoś pretensje że je wykorzystuje.
W dobie altów i double skilling wystarczy 10 ogarniętych osób by w każdym wrażym systemie postawić coverta na afk z covert cyno na pokładzie i ogarnąć tak cały region - narzekanie na afk-cloakerów nic nie daje - to trzeba wykorzystać (to tylko jeden z przykładów).
Wystarczyłby jeden aktywny korp by samymi altami zamrozić racenie w całym wrogim regionie (a przecież nie wszędzie trzeba nie? :))

97
W null siedzi jakieś 10% aktywnych kont? Ostatnio ktoś robił statystkę.
ale było nie było to właśnie te 10% robi cały priar dla reszty - jakoś nie widziałem artykułów w necie:
"Kolejny farmer przekroczył 10b isk na wallet - dołącz do profesjonalistów!"
owszem - generują przychód, ale w grze pojawiają się zwabieni tymi epickimi bitkami w null (niekoniecznie zaraz muszą tam lecieć i się bić przecież nie? :))

98
A kto mi każe lecieć tam BSem, na miejscu jest market lepiej zaopatrzony niż Jita ...

I pewnie byłby taki sam jakby JF, cyno, JB były znerfione?... nie ma to jak przeczytać końcówkę i dać odpowiedź najlepiej z przypiskiem "problem solved" :)
ale, nie ma co się kłócić i gdybać - null jest olewany od długiego czasu i pewnie tak będzie i w przyszłości bo prócz totalnych zmian mało co może tu pomóc...
Jedyne co to właśnie jakieś uber-gate to innych galaktyk z innymi zasadami - żeby ludzie sami wypracowali gdzie się najlepiej mieszka, bije, nie-blobuje... ale to za dużo roboty przecież.

99
Rozwiązaniem jest całkowite przebudowanie architektury obliczeń, "reinforced node" to nic innego jak system załadowany na mocniejszą maszynę niż pozostałe, która przy takim blobie i tak nie wystarcza.
Gdzieś tam kiedyś dev coś przebąkiwał że testowali rozwiązania oparte o wiele wątków na wielu rdzeniach obsługujących jeden system i wyszły im zbyt duże opóźnienia, i chyba każdy się zgodzi że opóźnienia rzędu 0,1s przy TIDI 30%+ nie mają żadnego znaczenia.
Tylko nie wiem czy to w dobrą stronę krok  >:D za chwilę okaże się że przy TIDI i na architekturze wielowątkowej gracze są w stanie zebrać nie 4000 luda a 10000 i dalej będzie syf.

Dokładnie -tak - dlatego pisałem o zmianie totalnej tak by trzeba było bronić swoich rubieży a wyruszając na wojnę liczyć się z rozciągnięciem zaopatrzenia, zbójcami w obejściu (nie tak jak teraz że się po prostu ludziaki chowają na stacjach a małe gangi i tak im POS i pól nie spalą) i sąsiadem obrabiającym żonę ;p

100
Co by nie mowic zalatwil cie jak przedszkolaka  ;D

akurat wasze wypowiedzi nie niosą zwykle jakiegoś szczególnego przekazu, i obstawiam że azell się po prostu walnął - ale trzeba powiedzieć że wybrnął po mistrzowsku - dawno się tak nie śmiałem :)
niezłe niezłe :)

101
Dwa najlepsze posty, a zginęły w gąszczu kłótni o głupią wojnę..
Dzięki - niestety nie sam to wymyśliłem ale czytając różne fora i blogi wpadłem na jakiś elaborat napisany z sensem, a porównujący historyczne bitwy między królestwami i to jak słabsze z nich potrafiły się obronić robiąc najazdy na linie dostaw czy wręcz rozwalając im gospodarkę zostawiona bez opieki.

Ale też chłopaki w postach powyżej mają rację - CCP sprzedaje epickość i zajebistośc - potem gracze wchodzą i dostają w twarz kieratem i znojem codzienności w eve i kończą subskrypcje..
Całkiem niedawno widziałem przy zalogowaniu ponad 60k luda!... nawet się upewniałem czy to nie DUST ma taki napływ bo mi się wierzyć nie chciało - teraz jakby mniej się loguje czyż nie? :)

102
Obawiam się że zupełnie nie o to chodzi - gra jest po prostu zbyt mała. Nie chodzi o przestrzenie czy ilość skoków a o to że w ciągu krótkiego czasu można przesunąć pełną koncentrację sił w zupełnie inne miejsce.
Nie ma czegoś takiego jak linie zaopatrzeniowe będące bolączką każdej armii - po prostu przeskakuje się przez sieć JB a dalej przez kolejne Tytki czy stawiane specjalnie w tym celu cyno.
Nie ma nawet sensu robienie wypadów na tyły wroga bo jest on tam co najmniej tam tak samo broniony jak na lini frontu, gdyby nawet powstała większa koncentracja na tyłach zawsze można przeskoczyć w Jump Clona lub użyć altów z których wiele posiada te same lub lepsze skile niż main'y.

Nie ma zaopatrzenia jako takiego, nie ma możliwości przerwania dostaw, na linie frontu można się dostać w relatywnie krótkim czasie - wszystko to by ułatwić grę... powoduje to jednak niejako wymuszenie ścierania się na tym froncie coraz większych sił i blobienie w ten czy inny sposób...

no nic - remedium na to prostego nie ma, musieliby wywrócić wszystko do góry nogami a takiego płaczu jaki to może spowodować nie śmiem sobie nawet wyobrażać...
Dziwi mnie tylko że nie wydzielą jakichś dodatkowych systemów (inna galaktyka gdzie można by się przenieść?) z totalnie różnymi zasadami... idealny sandbox do przetestowania czy się spodoba czy nie, czy zadziała czy nie... wydaje mi się że WH było taką próbą, teraz chcą próbować z player-gate (nie wiem jaka jest fachowa nazwa) - zobaczymy jak im wyjdzie...

103
Pewnie Jogyn, Dirk Action i paru innych zakompleksionych wannabe Breivików z PL napisali Naicinhowi co myślą o nim jako o Polaku, więc teraz postanowił nam przekazać część tej mądrości.  >:D
ciii - bo się w sobie zamknie...

104
wiesz ,że wszystkie te wyrazy mają swoje polskie odpowiedniki ? (pomijam skróty z EVE czy skróty typu pvp)

podpowiedź 'community'  - społeczność

Wpierdalanie słówek po angielsku gdzie tylko się da, naprawdę jest takie eksperckie ?

Dla grających w eve od dłuższego czasu wszystkie te "wtręty" nie są rażące - owszem, przy większej ich ilości w jednym zdaniu może to się wydać poplątaniem z pomieszaniem ale kurde... mamy teraz zamieniać tak jak już kiedyś były do tego przymiarki WSZYSTKO na polskie odpowiedniki?
nie będę robić double-click tylko dwumlask? (tak - to właśnie była forma proponowana jako poprawna).
Nie żebym bronił angielskich form ale to trochę takie czepianie się...
co dalej - zamiast hero tanking będzie bohaterski zbrojny... zamiast randomowy będzie losowy? jak przetłumaczyć skill... umiejętność?
On ma lepsze umiejętności? On umiejętniej gra?

Nie jestem też za wulgaryzmami ale jak się potknę i przyłożę małym palcem o taboret to nie mówię "o jak okropnie zahaczyłem o tą nierówność podłogi przez co moja stopa spotkała się z taboretem powodując nagły i przenikliwy ból który ogrania moją kończynę",
raczej będzie to "nosz kurwa przez ten pieprzony dywan przyjebałem sobie w stopę bo ten jebany taboret ktoś tam postawił jakby odnieść nie można było" i wszyscy będą wiedzieć że naprawdę przyłożyłem i zwyczajnie zadowolony z tego faktu nie jestem, do tego druga wypowiedź ma i swoją wagę i ciężar emocjonalny który każdy pojmie... no każdy kto choć raz w coś stopą przyłożył....

Oczywiście - nie będzie to miłe ani grzeczne ale wiedząc ze normalnie wyrażam się zgoła inaczej - będzie wybaczone.
Tak czy inaczej z wtrętami językowymi raczej się trzeba pogodzić niż walczyć, zbyt dużo słów nie ma swojego dokładnego odpowiednika a jeśli nawet to poliglotą nie jestem ani być nie zamierzam, jak ktoś chce mi brak przecinków czy gramatyki przedstawiać to sry - nie za to mi płacą i nie w tym się specjalizuję, zrozumiem, może się poprawię, ale opierdzielać się nie dam :)

(tak papugoza bronię bo czasem sam nie lepszy jestem, ostatnio mieliśmy w pracy gościa który wpadł w środek mocno technicznej dyskusji - stwierdził że teoretycznie rozumie że dyskutujemy w najlepszym z możliwych języków ale ni kuku tego nie rozumie).

105
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Styczeń 10, 2014, 10:37:41 »
Ja tam sie na WH nie znam, ale czy w tej poprzedniej wersji (w sensie nie psującej skanera także statkom wewnątrz "Sfery") Scanner Inhibitor nie byłby prawdziwą rewolucją w WH?

I tak będzie - każdy korp WH który żyje z farm wystawia scoutów na wloty - im scannera nic nie zepsuje tak więc Ci w środku będą robić dokładnie to co robili tylko pod "przykrywką" a intel na bieżąco będą mieli tak jak do tej pory - od scouta/scoutów.
Jedyne ryzyko będzie tak jak do tej pory - przy pojawieniu się nowej dziury (tak właśnie polują na farmerów), ale teraz nawet jak ktoś przeskoczy tuż po to będzie musiał oblatywać poszczególne anomki żeby zobaczyć czy pod tymi "namiotami" w ogóle jest farma a jak będzie to kolejna anom to pewnie modułków będzie widocznych odpowiednio więcej...

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 16