Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: silvia w Wrzesień 28, 2010, 14:16:51

Tytuł: World of Darkness + Video (trailer)
Wiadomość wysłana przez: silvia w Wrzesień 28, 2010, 14:16:51
http://www.youtube.com/watch?v=I5Wsf31WIdY&feature=player_embedded

trolololo...
Najlepsze sa dwa najpopularniejsze komenty w tym filmie :"D
Tytuł: Odp: World of Darkness + Video (trailer)
Wiadomość wysłana przez: Calix w Wrzesień 28, 2010, 15:39:44
Uaaa ciekawe jak się będzie zabijać moby? Jakieś pomysły na najlepszy fit isk($)/h  ;)
A na poważnie to ciekawe czy dadzą inne nacje świata mroku...
Tytuł: Odp: World of Darkness + Video (trailer)
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 28, 2010, 16:57:01
Biorąc pod uwage że robią to na licencji wersji która mają (ta najnowsza edycja przez wielu uważana za nieistniejącą) to pewnie bedzie to kwestia czasu
Tytuł: Odp: World of Darkness + Video (trailer)
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 28, 2010, 17:45:43
Nowy WoD jest super fajny, stary WoD jest do bani! :) Wampir: Requiem ma dużo więcej sensu i klimatu niż Wampir: Maskarada. Wilkołak: Odrzuceni mają dużo więcej sensu i klimatu niż Wilkołak: Apokalipsa. Mage the Awakening niestety nie jest tak fajny jak Mage the Ascession ale za to przynajmniej pasuje do pozostałych systemów i trzyma się kupy.

Zwolennicy starego systemu to nooby i kerbirry.... tzn gówniarze i munchkini i nie rozumieją Prawdziwej Głębi Wewnętrznego Mroku. O!

...

Nowy WoD w przeciwieństwie do starego cechuje się tym że jak wstawiasz do jednego świata wampiry, magów i wilkołaki to wychodzi sensowny świat z wampirami, magami i wilkołakami a nie cyrk i teatrzyk absurdu. Więc magowie i wilkołaki są dziejową koniecznością :)

Swoją drogą świat WoD niezbyt nadaje się na MMO. Jeśli będzie się tam brało setki misji w stylu "ghul siostry księcia zbuntował się! Ten ghul to mafizo, ma pod sobą 300 uzbrojonych gangsterów. Zabij ich i wypij ich krew i przynieś mi skalp tego ghula" to będzie do bani i bez sensu a niestety ogólnie rzecz biorąc MMO muszą zawierać jakiś taki element żeby gracze mieli co robić. W ogóle WoD to świat gdzie walki jest dość mało (chyba że jesteś wilkołakiem, wtedy walisz kogoś w ryj gigantycznymi pazurami 15 razy dziennie dla zachowania wprawy) za to od zmierzchu do świtu są intrygi, podkładanie świni innym wampirom i walka o wpływy. Ale strategiczno - społeczne MMO o walce o wpływy (to ja przejmuję burmistrza ... nie, to ja przejmuję burmistrza!) też będzie kłopotliwe do zaprojektowania.
Tytuł: Odp: World of Darkness + Video (trailer)
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 28, 2010, 18:11:58
Zgadzam się, nowy WoD jest fajniejszy od starego :)
Tytuł: Odp: World of Darkness + Video (trailer)
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Wrzesień 28, 2010, 20:45:53
Ciekawe czy tylko mi dokleili ten filmik do podawanego przez Mystiq

http://www.youtube.com/watch?v=8OgYWLSrmlI&NR=1&feature=fvwp

ps. Ciekawe ile Ozziemu zapłacili ];))))
lub
http://www.youtube.com/watch?v=bqJE5TH5jhc&NR=1
Tytuł: Odp: World of Darkness + Video (trailer)
Wiadomość wysłana przez: Calix w Wrzesień 29, 2010, 00:00:38
Nowy wampir nie jest zły, nowy wilkołak robi się nudny o nowym Magu nie wspomnę bo nadal grywamy w starego.
Co zaś się tyczy gry to mam nadzieję że wyjdą poza sztampę i naprawdę stworzą coś ciekawego/wyjątkowego. Fajnie by było gdyby gracze mieli możliwość władania własnymi miastami jako książęta/biskupi coś w stylu sova w EVE. Takie pytanie nasuwa mi się jako pierwsze i wydaje mi się że wiele można zdziałać/wymyślić zaczynając w tym miejscu