Autor Wątek: SW: The Old Republic  (Przeczytany 31740 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
SW: The Old Republic
« dnia: Sierpień 17, 2010, 23:56:18 »
Trailer pokazujący statek gracza w akcji. Nowym Tie Fighterem toto nie jest.

http://www.rockpapershotgun.com/2010/08/17/yet-more-spaceflight-swtor-space-combat/

lastverb

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 18, 2010, 02:40:48 »
oni naprawde maja zamiar sprzedac scrolling shootera w 3d :D

Goomich

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 18, 2010, 08:53:32 »
Ale wygląda lepiej niż Lost Viking ze Starcrafta. :)

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 18, 2010, 10:24:19 »
Takiemu kolorowemu światu ja jednak podziękuje, szkoda, że nie ma rushowego wejdera :(
pewpew

NeX

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 18, 2010, 23:00:05 »
Miało być jak w KOTORach, więc jest. Jeżeli designer będzie pilnował klimatu, to komiksowa grafika sama w sobie nie przeszkadza. Byle nie było chaosu. Mam tylko nadzieję, że uda im się zrobić RPGa online, a nie kolejną siekankę do expienia. Wtedy nie będą mi przeszkadzały scrolling shootery 3D ;D

Sammani

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 19, 2010, 09:57:27 »
Zapowiadaja, ze gra ma miec wiecej fabuly niz wszystkie ich rpg zaczynajac od bg, a na me2 konczac razem wziete, wiec jest szansa, ze przez pare miechow bedzie warto w to pograc, a pozniej? Pozniej pewno dodatki :P. Zobaczymy jak to wyjdzie, albo (co prawdopodobne) bedzie next wow klon, albo swiezynka na rynku :)

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 19, 2010, 10:51:22 »
ja obstawiam klon wowa a świeżynką to gw2 będzie
pewpew

littleozzik

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
    • Blackwater Company
  • Korporacja: Retired
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 19, 2010, 10:51:35 »
Eh, jakoś mi nie leży ta cukierkowa grafika...nie pasuje moim zdaniem do klimatu SW...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 19, 2010, 11:37:40 »
Starego SW, w nowe wkomponowuje sie raczej gładko :/

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Striker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 248
    • Zobacz profil
    • www.war-masters.org
  • Korporacja: I-DEA
  • Sojusz: C0ven
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 19, 2010, 12:18:52 »
No mi tez kompletnie nie pasuje grafika tej gry. Jakby zrobili to na wzor kotorow, na 100% bym w to zagral. Niestety z komiksową, przerysowaną grafiką zupelnie klimat tej gry do mnie nie przemawia.
I-DEA / C0ven

NeX

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 19, 2010, 14:48:40 »
  Marudzicie chyba tylko dla czystej idei.

SWTOR Wygląda jak 150% KOTORa. Ma idealnie taką samą grafikę w lepszej rozdzielczości. Ma bardzo dobry design postaci. Z efektów przerysowania zrezygnowano już na samym początku prac. Na dziś gra wygląda jak KOTOR v3.0 na lepsze karty GFX, a że nie jest to hiperrealizm, bo i nie był wcześniej, to i lepiej.

  Generalnie brak podkreślenia kolorów i kontrastu z tłem źle wpływa na czytelność obrazu i na ogólną grywalność. Dlatego kontynując tradycyjnego KOTORa dokonano prawidłowego wyboru. Gra ma konkretny target i głupotą byłyby jakiekolwiek nadmierne eksperymenty. Od hiperealizmu jest Crysis, zresztą też mocno podkolorowany, bo rzeczywistość na ogól brzydka jest :P

PS Nie mylcie czysto komiksowych ilustracji ze screenami z gry ;D

Deaell Portt

  • MNCT
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 475
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Deaell Portt
  • Korporacja: Pandemic Horde Inc.
  • Sojusz: Pandemic Horde
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 19, 2010, 22:20:15 »
Eee tak placzecie i narzekacie, a wiekszosc z was i tam napewno chociaz 1 abonament kupi, zeby na wlasne oczka sie przekonac.
I ain't like you!
And I don't want your love.
And I don't need your respect.
I just can't hate enough

If you don't like it you can suck my dick

naye666

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 20, 2010, 01:35:48 »
Ciezko kupic abo gdy gra ma korzystac z mikroplatnosci, ale nie zmienia to faktu ze spodziewalem sie jakiejs mega bomby a to kicz ktory szybko upadnie.. Another life pod wzgledem grafiki a mass effect pod wzgledem sterowania lol... To sie nie moze udac... Juz nie wspomne o walkach w kosmosie co maja byc super ubber lol ;p

NeX

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 20, 2010, 02:12:19 »
  Jeżeli system płatności zostanie skopiowany z "Dungeons & Dragons Online", to będzie wyglądał rewelacyjnie.

W tym przypadku gra wydaje się być pod każdym względem lepiej zaadresowana i wykonana od SW Galaxies. Grafika naprawdę nie jest zła i będzie dość elastyczna na słabszych konfiguracjach, które są masowo sprzedawane w USA.

IMO tym razem dobrze wybrano wykonawcę i się uda :)

littleozzik

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
    • Blackwater Company
  • Korporacja: Retired
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 20, 2010, 07:59:02 »
PS Nie mylcie czysto komiksowych ilustracji ze screenami z gry ;D

Ja widziałem, prawda że jakiś czas temu, filmik z gameplay'a. Gość pokazywał jak się gra postacią w typie Han'a Solo. W porównaniu na przykład do klimatu Jedi Academy to czułem się jakbym oglądał misia Coralgol'a...

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 20, 2010, 08:51:00 »
Pozyjemy zobaczymy. Ten space combat wyglada troche jak starlancer czy jak sie tam ta ten pseudo space sim z widokiem z 3 osoby nazywal.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 20, 2010, 10:01:03 »
Starlancer był symulatorem. Podejrzewam że mówisz o Freelancerze

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 20, 2010, 10:13:47 »
We Freelancerze to sobie można było wybrać gdzie się leci. :P

NeX

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 20, 2010, 14:20:42 »
  To co pokazano na filmie, wygląda jak minigierka wzorowana na "R-Type" z automatów i nikt chyba nie będzie udawał że stanowi symulator. W KOTORach też były śmieszne wstawki typu postrzelaj z turbolasera do myśliwców o podobnym poziomie ;D

"Starlancer" i jego następca "Freelancer", to znakomite zręcznościowe space combaty (symulatorem, to był TIE-Fighter) ze świetną fabułą nie mające zasadniczo jakiejkolwiek konkurencji w swojej klasie. W dodatku oba są do dzisiaj w pełni grywalne i na serwerach multi Freelancera nie brakuje ludzi.

Freespace i Freespace 2 (też do dzisiaj dzięki modom żyje) grało się równie fajnie, ale z tą różnicą, że to gry oparte na kolejnych zadaniach, a nie otwartym kosmosie. Z nowszych gier "Dark Horizon", ale wnerwia krótkimi misjami.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 20, 2010, 14:31:06 »
Nex nie zgodzę się odnośnie Starlancera, jesli już wyjmujesz go z grona symulatorów (fakt że mało było czuć ten symulator :P ) to stawiaj go na równi z Freespace i Freespace 2, ale freelancer to jak dla mnie już totalnie inna gra

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

lastverb

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 20, 2010, 15:44:05 »
i tak wedlug mnie najlepsze tej klasie sa iXy od egosoftu, otwarty swiat, swietna mechanika i mody, jako jedna z niewielu daje nawet w podstawce mozliwosc latania wiekszymi cackami. Fabula tez i nawet industriale maja sie czym pobawic.

NeX

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 20, 2010, 16:01:57 »
  Xy Egosoftu są świetne . Scenariusz to jednak tylko taki tutek jak Epic w EVE.
Klasa sama w sobie chociaż początki pierwszej gry były ciężkie. Przed wydaniem GOLD po prostu niegrywalne toto było, ale po poprawkach i X-Tension miodzio.

X3 Terran Conflict + Combat MOD 3, Military HUD i podstawki Cyrowa. Świetnie się gra :)
Jeszcze Ship Rebalance MOD do kompletu.

Podobnież X4 będzie wreszcie na poważnym silniku. Gdzieś mi się obiło, że CryEngine jest adaptowany na dwa space simy.

eX

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 20, 2010, 16:35:29 »
A ja zapytam jeszcze raz, czy te SW będą jednak miały pvp czy tylko fabuła?

NeX

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 20, 2010, 16:44:12 »
Tak. PVP będzie na 100%
Tyle, że do tej pory pokazano potyczki kilku osób, a marketing coś o mass pvp przebąkiwał. Poczekamy sobie na opinie z bety.

NeX

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 21, 2010, 01:19:53 »
Nowy film z gameplaya. Można popatrzeć jak bawią się blasterami. Jakość niezbyt dobra, bo robiony kamerą, a dzwięk się niesie z hali, ale można popatrzeć na łażące i strzelające z blasterów i granatników ludki, oraz intefejs.

http://www.gametrailers.com/player/703274.html

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 08, 2011, 09:20:46 »
Troszkę odgrzewam kotleta, ale na E3 pokazali nowy trailer (niestety cinematics jedynie):
http://www.youtube.com/watch?v=xAdzsUfsnPA

Jak zwykle rozgrywka będzie odstawać od tego co widać na trailerach, ale chociaż filmiki każdy fan SW obejrzy z przyjemnością  :)

Edit:
A jednak udało mi się znaleźć i cutscenki:
http://www.youtube.com/watch?v=pDYfmaY6Iig
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2011, 09:30:16 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 08, 2011, 10:39:21 »
Nie wiem jak gamepley ale od strony graficznej to ta gra jest co najmniej zacofana

http://www.youtube.com/watch?v=D40Ws6f8wxY&feature=related

Halo 2 a być może nawet 1 miały podobną grafikę a to już przecież stare pozycje (choć nadal bardzo dobre)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 08, 2011, 10:45:14 »
I co z tego? Dla mnie juz jedi outcast miało grafikę na zadowalającym mnie poziomie i IMO m0ogli by na tym pozostać angażując siły i środki w zrobienie jak najfajniejszego game play.
Zresztą ocenianie grafiki w grze po intrze na którym jak woł pisze cinematick jest...  ::)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 08, 2011, 10:47:42 »

Edit:
A jednak udało mi się znaleźć i cutscenki:
http://www.youtube.com/watch?v=pDYfmaY6Iig
[/quote]

Porównywałem grafikę z tego linka to po 1 po 2 pamiętam czasy kiedy pacman wchodził do użytkowania więc grafika dla mnie nie straszna a i nowością był Rivier Raid ];p ale po prostu powinny być pewne granice, które nie powinny być przekraczane patrz Mindcraft.

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 08, 2011, 10:48:16 »
Na gre czekac czekam.. czy w nia dotrwam do end contentu(z ktorym podobno producent ma duuuze problemy) tego niewiem, ale sprawdzic trzeba :D bedzie juz chyba z 30mmo ;p

lastverb

  • Gość
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 08, 2011, 10:51:16 »
Cofanie sie z jakoscia grafiki w grach to chyba jakis nowy trend. Najpierw crysis, potem zapowiedzi far cry 3, teraz to.
Czyzby nowa generacja konsol miala byc szybsza tylko dlatego, ze gry beda gorzej wygladaly, a wydawcy juz do tego przywyczajaja? Bo na powrot gameplay'u jako top priority w grach "z najwyzej polki" juz dawno przestalem liczyc.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 08, 2011, 11:02:38 »
Dziadzi bardzo konkretnie napisał to co sam chciałem przekazać.

Choć z 2 strony jak pogorszenie grafiki pójdzie w parze z polepszeniem miodności to nie będę miał aż tak za złe temu trendowi (choć jednak Mindcraft powalił mnie na kolana z grafiką rodem z atari czy max amigi)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 08, 2011, 11:04:24 »
Dla mnie nie tworzenie co tytuła bardziej wodotryskowej grafy ma inną bardzo dla mnie istotna zaletę
Nie trzeba zmieniać kompa co nowy tytuł żeby grać na high detalach

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 08, 2011, 11:19:10 »
@Doom co innego stanąć a co innego się cofać czyż nie?
Standardowo nie tak dawno był postęp w grafice, Ty oczekujesz stagnacji a Oni nam dają regres.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: SW: The Old Republic
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 08, 2011, 11:32:43 »
Wspominałem już w ktorym miejscu grafika jak dla mnie osiagnęła wystarczający poziom? Tak długo jak nie zejdą poniżej, lub do porównywalnej grafy nie bedą rządali sprzetu jak do metro w full high to niech robią co chcą :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.