Eve-Centrala

Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: Tloluvin w Marzec 16, 2012, 20:22:45

Tytuł: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Marzec 16, 2012, 20:22:45
Na wypadek jakby ktos jeszcze nie wiedzial.

15.V.2012 premiera Diablo 3
U blizzarda mozna kupic w przedsprzedazy wersje cyfrowa za 59,99 euro
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Hellbright w Marzec 16, 2012, 20:40:47
180pln na gram.pl.
350 kolekcjonerka. Z penem 4GB (D1&2)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2012, 08:59:16
Dobra. Po premierze. Jakie wrażenia?
Opinie które do mnie docierają są skrajne. Gra się albo mega podoba (mniejszości co ciekawe), albo skrajnie wkurza i zawodzi w stosunku do czasu oczekiwania.
Jaki sa wasze opinie?

Jak dla mnie na razie blizard moze swój produkt wsadzić tak głęboko żeby zaczął srać pyskiem. Nie mam zamiaru płacić kasy jaką sobie zaśpiewali. Jeśli kupię to raczej za kilka lat jak bedzie w rozsądnej cenie
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Maj 16, 2012, 09:57:16
Ah złote czasy D2, łezka się w oku kręci. D3 pograłem chwilę w open betę, teraz obejrzałem trochę filmików na YouTube i...jakieś takie zbyt jednak kolorowe mi się wydaje.  Może to ów tajemniczy "znak czasów" Ale jak widzę na filmiku tęczę kolorów i 17 sznureczków ulatujących cyferek "życia" to jakoś mi to do D3 nie pasuje...  :( Zastrzegam że w samo D3 nie grałem. Dziś mam dostać tego quest passa czy jak mu tam więc może pogram troszkę
P.S. W już filmiki oficjalne (z przed jakiegoś czas) z poziomu Inferno to już zupełna feria barw i chyba ostrzeżenia dla epileptyków powinno być.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 16, 2012, 10:08:46
To jest Blizzard, nie liczyłbym na zniżkę, chyba, że za 10 lat (patrz cena SCII). A co do wrażeń, to po paru miesiącach w becie raczej dobre, zobaczę jak w pełnej wersji. Zabawa jest przednia. Niestety na razie wkurwiam się na sklep muve.pl, bo jak zamawiam preorder to oczekuję, że będę miał grę przed wszystkimi, a nie parę dni później, bo nie wyrabiają i wysyłkę mają 2 dni po premierze (żal).

A do przdmówcy, grałem w betę i nie przypominam sobie żadnych sznureczków ulatującego życia. A grafikę można zrobić mroczniejszą stosując modyfikację do filtrów DX (dostępne do ściągnięcia w necie przygotowane przez jakiegoś pasjonata). Gra jest wtedy dużo mroczniejsza, ale to narzekanie na kolorki jest trochę niepoważne.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Maj 16, 2012, 10:25:58
Zawsze będę hejterem gier fantasy, po prostu -  blizzard przegina z ceną (to m.in. dwie rzeczy, które trzymają mnie z dala od tego... ''produktu przemiany materii'' zwanego potocznie WoW'em), poza tym kumpel ostrzegał mnie, że net jest wymagany (npce, potwory etc.). Sorry, skoro mam odpalać dwa kompy (jeden działa jako router) i tracić tysiące na necie i rachunkach za prąd, to ja podziękuję...
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2012, 10:26:08
Cytuj
(dostępne do ściągnięcia w necie przygotowane przez jakiegoś pasjonata). Gra jest wtedy dużo mroczniejsza, ale to narzekanie na kolorki jest trochę niepoważne.
Niepoważne jest robienie mrocznej zlej gry w cukierkowo-pastelowych kolorach, a nawet jeśli ktoś już się przy tym upiera to powinnien dać graczom tryb że tak powiem klasyczny wbudowany w grę bez potrzeby szukania zewnętrznych przeróbek.
Cytuj
To jest Blizzard, nie liczyłbym na zniżkę, chyba, że za 10 lat (patrz cena SCII).
I własnie dlatego od dłuższego czasu nie mam dla nich szacunku i uważam że firma się skończyła
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Maj 16, 2012, 10:46:24
A do przdmówcy, grałem w betę i nie przypominam sobie żadnych sznureczków ulatującego życia. A grafikę można zrobić mroczniejszą stosując modyfikację do filtrów DX (dostępne do ściągnięcia w necie przygotowane przez jakiegoś pasjonata). Gra jest wtedy dużo mroczniejsza, ale to narzekanie na kolorki jest trochę niepoważne.

Do przedmówcy (świetny zwrot nomen-omen)  ;D
Fajnie że są jakieś "filtry DX zrobione przez jakiegoś pasjonata" ale szkoda, że nie ma tego po prostu w ustawieniach gry. Nie sądzę, żeby to było jakieś mega wyzwanie dla Blizzarda skoro ktoś solo czy kilku ludzi coś podobnego stworzyło.
Nie narzekam grafikę i jej kolorki jako takie tylko na ich powiedzmy ilość/obfitość w czasie gry. Uważam, że efektowność niektórych skilli/czarów/etc mogłaby być nazwijmy to subtelniejsza bo obecnie wygląda jak jakaś japońska kreskówka. Dla przypomnienia polecam sięgnąć jeśli są jeszcze do znalezienia do pierwszych szkiców z D2 gdzie np. miecz z obrażeniami od ognia wyglądał jak light-saber Vadera. Na szczęście zanim wydano D2 zmieniono to na sensowniejsze.
A co do sznureczków życia, miałem na myśli ciągi cyferek ulatujących z moobków po trafieniach. Jeśli ich sobei nei przypominasz to widze tylko dwie możliwości.
Pierwsza w finalnej wersji ich nie ma - oby.
Druga - jeszcze nie trafiłeś na porządne stado moobów.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 16, 2012, 11:09:55
Fajnie że są jakieś "filtry DX zrobione przez jakiegoś pasjonata" ale szkoda, że nie ma tego po prostu w ustawieniach gry. Nie sądzę, żeby to było jakieś mega wyzwanie dla Blizzarda skoro ktoś solo czy kilku ludzi coś podobnego stworzyło.
Nie narzekam grafikę i jej kolorki jako takie tylko na ich powiedzmy ilość/obfitość w czasie gry. Uważam, że efektowność niektórych skilli/czarów/etc mogłaby być nazwijmy to subtelniejsza bo obecnie wygląda jak jakaś japońska kreskówka. Dla przypomnienia polecam sięgnąć jeśli są jeszcze do znalezienia do pierwszych szkiców z D2 gdzie np. miecz z obrażeniami od ognia wyglądał jak light-saber Vadera. Na szczęście zanim wydano D2 zmieniono to na sensowniejsze.
To jest dyskusja o gustach, a jak wiadomo o tym się nie dyskutuje. Jednym się podoba innym nie. Nigdzie nie jest napisane, że ta gra ma mieć taką a taką grafikę, a Blizzard miał prawo zrobić ją taką jaką sobie wymyślił. Możesz narzekać, choć twierdzisz, że tego nie robisz, albo możesz po prostu nie grać, a wtedy jakakolwiek dyskusja nie ma sensu. Jak dla mnie liczy się gameplay i fun z rozgrywki, a nie to jaką paletę kolorów dobrali. Mnie tam się podoba i wcale bym jej cukierkową nie nazwał. Jak chcecie cukierki zagrajcie sobie w takiego Torchlighta na przykład. Tam to jest dopiero czysty disney channel. A gdyby nie było porządnych efektów czarów i zdolności, to połowa community narzekałaby, że takie nijakie są i bez jaja. Ponownie jednak - o gustach się nie dyskutuje.

A co do sznureczków życia, miałem na myśli ciągi cyferek ulatujących z moobków po trafieniach. Jeśli ich sobei nei przypominasz to widze tylko dwie możliwości.
Pierwsza w finalnej wersji ich nie ma - oby.
Druga - jeszcze nie trafiłeś na porządne stado moobów.
W finalną grę jeszcze nie grałem, bo kurier leci w kulki, a betę przeszedłem każdą postacią po 5-10 razy (łącznie koło 30 razy) więc faktycznie mogłem przeoczyć jakieś ulatujące cyferki. /sarkazm mode off

@Doom: a brak szacunku do twórcy gry, za to, że się ceni i sprzedaje swój produkt za taką a nie inną kwotę, to jest śmieszne. Ja wiem, że najfajniej by było, jakby każde za piątaka sprzedawał gry, ale to tak nie działa. A co do skończenia się Blizzardu, jakoś go nie widzę, a obecnie jest to najprężniej działająca firma na rynku posiadająca miliony klientów. Oni też z pewnością uważają, że "Blizzard się skończył".
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2012, 11:19:38
Gdyby sprzedawany produkt różnił się od poprzednika tak jak D2 od D1 to można by dyskutować. W stanie obecnym mam wrażenie że 90% ceny wzięło się stąd że na pudełku jest logo blizarda. To jest narcyzm w czystej postaci.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Maj 16, 2012, 11:21:26
Gralem w open bete i totalnie nie przypadlo mi do gustu, jak dla mnie brak klimatu starego diablo, d3 wyglada jak wow wrzucony w swiat diablo i nie chodzi mi tylko o przekolorowanie gry ale takze o to jak wygladaja/poruszja sie moby i postacie. Druga sprawa to poziomy trudnosci, bzdura dla mnie jest ze trzeba przejsc gre 2 razy zeby cos w ogole zaczelo sie dziac, na niektorych postaciach gra poczatkowo ogranicza sie do klikniecia shift i nap*%^$ lewego przycisku myszy - porazka. Ogladalem stream'a z postaciami ok 50lvl (wczoraj w 16h doszli na hell) i na wyzszych poziomach jakos nie wyglada to znacznie lepiej, bynajmniej gdy gra sie w party. Plusem na pewno jest ze gra jest dopracowana i wydaje sie byc dobrze zbalansowana.

Ja w zastepstwie znalazlem sobie klona d1/d2 Path of Exile (http://www.pathofexile.com), poki co jest w fazie beta i wymaga sporo pracy ale gameplay'em duzo bardziej przypomina d2, a do tego ma ciekawy system skilli i rozwoju postaci.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Maj 16, 2012, 11:33:20
Gwoli wyjaśnienia. Grałem w battlenecie w  D1 i D2 z dodatkami. Pod wieloma względami zgodzę się z przedmówcami, że D3 to taki WOW w klimacie Diablo.
Z racji tego, że w Diablo 3 grałem tylko tak naprawdę w betę (wczoraj kupiłem pełną wersję w sklepie i chwilkę pograłem, to od siebie dodam, ze gra jest troszkę za cukierkowa i w bardzo dużym stopniu ją spłycili porównując z D2 gdyż:
1. Nie zaobserwowałem tam ani zabaw runami ani kamykami.
2. Nie dobierasz i nie planujesz ustawień skili tylko stopniowo, każdy z osobna wbijasz.
3. Gra ma za duże wymagania sprzętowe patrząc po tym co się widzi na ekranie.

ps. Te ulatujące cyferki jak to Pol opisał o ile wiem można wyłączyć.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Maj 16, 2012, 11:34:50
Ponownie jednak - o gustach się nie dyskutuje.
Masz rację o gustach się nie dyskutuję  tym bardziej wolno mi własne odczucia przedstawić. Złaszcza, że Doom pyta o "nasze wrażenia/opinie" i jak sam pisze te które do niego docierają są skrajnie różne - coś jak Twoja i moja - tyle że nasze wrażenia nie są aż skrajnie różne.


@Doom: a brak szacunku do twórcy gry, za to, że się ceni i sprzedaje swój produkt za taką a nie inną kwotę, to jest śmieszne. Ja wiem, że najfajniej by było, jakby każde za piątaka sprzedawał gry, ale to tak nie działa. A co do skończenia się Blizzardu, jakoś go nie widzę, a obecnie jest to najprężniej działająca firma na rynku posiadająca miliony klientów. Oni też z pewnością uważają, że "Blizzard się skończył".
Może tak a może nie. Rutyna i zadufanie zgubiły już nie jedną firmę. Tak ca. 20lat temu telewizory dzieliły się na Sony (Trinitron) potem długo długo długo nic i...resztę. Mimo że TV Sony były drogie lub bardzo drogie. Ja można się obecnie przekonać nic nie pozostało z tej świetności. Tak samo mówi się teraz z przekąsem że WoW ma tylu graczy co reszta MMO razem wzięta. Tak więc owszem Blizzard może sobie dyktować ceny jakie chce czy wymagać połączenia online do gry. Ale jak przedobrzy tudzież przegapi krytyczny moment to strumień kasy który do niego płynie mocno się zmniejszy. I trzeba będzie popracować nad odzyskaniem pozycji.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 16, 2012, 11:45:44
Gdyby sprzedawany produkt różnił się od poprzednika tak jak D2 od D1 to można by dyskutować. W stanie obecnym mam wrażenie że 90% ceny wzięło się stąd że na pudełku jest logo blizarda. To jest narcyzm w czystej postaci.
A nie różni się? Nowe postaci, nowe czary i zdolności, nowe bronie, nowy system rozwoju i zarządzania skillami, nowa fabuła, nowa grafika i muzyka...... Faktycznie to to samo. Mam wrażenie, że po prostu oczekiwania niektórych przerosły możliwości jakiejkolwiek firmy (niekoniecznie Blizzarda), stąd to całe biadolenie. A co do narcyzmu to LOL... wejdź do pierwszego lepszego sklepu z markową odzieżą... tam to jest na każdej półce i wieszaku, a jakoś nikt nie narzeka. Takie prawa rynku.

na niektorych postaciach gra poczatkowo ogranicza sie do klikniecia shift i nap*%^$ lewego przycisku myszy - porazka.
Hmm... myślałem, że na tym polega Diablo, żeby napier^&%^ w potwory, ale może się mylę. Poza tym ja używam prawego i lewego.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Maj 16, 2012, 13:04:34
Gwoli wyjaśnienia. Grałem w battlenecie w  D1 i D2 z dodatkami. Pod wieloma względami zgodzę się z przedmówcami, że D3 to taki WOW w klimacie Diablo.
Z racji tego, że w Diablo 3 grałem tylko tak naprawdę w betę (wczoraj kupiłem pełną wersję w sklepie i chwilkę pograłem, to od siebie dodam, ze gra jest troszkę za cukierkowa i w bardzo dużym stopniu ją spłycili porównując z D2 gdyż:
1. Nie zaobserwowałem tam ani zabaw runami ani kamykami.
2. Nie dobierasz i nie planujesz ustawień skili tylko stopniowo, każdy z osobna wbijasz.
3. Gra ma za duże wymagania sprzętowe patrząc po tym co się widzi na ekranie.

ps. Te ulatujące cyferki jak to Pol opisał o ile wiem można wyłączyć.

System skilli w D2 byl tragiczny, w D3 jest swietnie, mnogosc runek - combosow skilli z runkami. Z WoWem to ma tyle wspolnego co EVE  z symulatorem lotu kosmicznego.

Cytuj
Hmm... myślałem, że na tym polega Diablo, żeby napier^&%^ w potwory, ale może się mylę. Poza tym ja używam prawego i lewego.

Dokladnie, ja nie chce niczego innego niz dobrego slashera z elementami rpg, gdzie po prostu bede sie swietnie bawil z kumplami.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2012, 13:16:39
Cytuj
Dokladnie, ja nie chce niczego innego niz dobrego slashera z elementami rpg, gdzie po prostu bede sie swietnie bawil z kumplami.
To ja jednak widzę jestem wymagający bo chciałbym aby gra zwłaszcza w takiej cenie była niezależna od połączenia z netem + opcjonalnie aby do pomlucenia z kolegami starczył router z którego nie wychodzi kabel na świat
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: littleozzik w Maj 16, 2012, 13:24:08
To ja jednak widzę jestem wymagający bo chciałbym aby gra zwłaszcza w takiej cenie była niezależna od połączenia z netem + opcjonalnie aby do pomlucenia z kolegami starczył router z którego nie wychodzi kabel na świat

Teraz trudno kupić w ogóle grę co nie wymaga połączenia z netem celem aktywacji/utrudnienia odsprzedaży/nie wiadomo czego jeszcze. Reasumując - imo - wielkie gówno.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Nitefish w Maj 16, 2012, 13:33:22
W sumie to nie ma co oczekiwać jakiegoś przełomu bo takiego nie będzie. Od dawna w grach nie ma nic specjalnie nowego, same odgrzewane kotlety. To samo jest praktycznie w branży filmowej.

Czasami trafi się jakaś perełka i tyle. Co nie znaczy, że nie zabija się przyjemnie potworów w D3 :D
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 16, 2012, 13:43:37
Teraz trudno kupić w ogóle grę co nie wymaga połączenia z netem celem aktywacji/utrudnienia odsprzedaży/nie wiadomo czego jeszcze. Reasumując - imo - wielkie gówno.
No niestety, ale takie jest podejście producentów. Każdy chce zarobić, więc robi wszystko, aby te zyski były jak największe i pewne. O ile co do aktywacji przez internet nie mam żadnych uwag, bo nie stanowi to żadnego problemu, to już przywiązywanie gier do kont Steam, GFW itp uważam już za kurewstwo. Niestety nic na to nie poradzę, a pograć sobie chcę. Podejście Blizzarda jest tu więc poniekąd zrozumiałe. Jedyne czego ewidentnie nie rozumiem to po cholerę mi stałe połączenie z serwerem podczas gry w singla. Nie mówić już o tym, że gra single player może mieć lagi (w becie zdarzały się dość często). No i jest jeszcze irytujące rozłączanie z serwerem po dłuższej bezczynności (czyli nie da się włączyć pauzy i iść na godzinę gdziekolwiek, bo jak wrócisz to jesteś wylogowany, a postęp stracony o ile do checkpointa nie dotarłeś). Wszystko to może być irytujące, ale to niestety znak naszych czasów i można to albo zaakceptować, albo porzucić gry jako takie. Żaden z tych czynników nie umniejsza jednak rozrywki jaką daje gra, a dla mnie o to głównie chodzi.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 16, 2012, 14:31:58
Gram na lapku. O ile źródło prądu to nie problem o tyle już długotrwałe podpięcie do stabilnego połączenia z netem jest dla mnie często problematyczne. Tym bardziej jest to skurwysyństwo wobec kogoś kto mp traktuje jako dodatek nie jako główny content że gra dziaąłć może bez podpiecia z netem bo producent zostawia w niej zwykle furtkę na wypadek gdyby kiedyś przyszło mu do łba zamknąć serwer - łatka wylączająca podpięcie i po problemie. W diablo poszli dalej bo tak naprawdę dostajemy klienta gry która prawie cała zanjduje sie na serwerze i nie ważne czy chce sie pograć solo czy nie trzeba podchodzić do tego jak do MMO któym też toto nie jest
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: kita w Maj 16, 2012, 15:26:28
Oj tam oj tam o Diablo 2 fani jedynki równierz mówili że jest do dupy bo taka cukierkowata i w ogóle nie ma to klimatu jedynki. Pseudo MMOwośc D3, no cóż mamy XXI wiek i internet jest praktycznie wszędzie, na uczelni, w pracy, w centrach handlowych w miastach zawsze się jakiś punkt znajdzie, a co dopiero w domu gdzie zazwyczaj gramy. Przy okazji naparzając sie w PvP bede miał pewność że nikt jakimś głupim save editem ani trainerem nie skoksował sobie postaci. Jak mi szlag trafi dysk save nadal będzie bo gra zapisuje się na bierząco a nie jak na steamie synchronizuje po jej wyłączeniu. No i to co odczułem najbardziej w becie to wygoda dołączania do znajomych, jeden click i jest ;)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Maj 16, 2012, 15:41:02
Jak śmiesz nie marudzić? Czy Ty w ogóle jesteś polakiem?!
 ;)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: kita w Maj 16, 2012, 16:57:54
Jak śmiesz nie marudzić? Czy Ty w ogóle jesteś polakiem?!
 ;)

Sam zaczynam w to wątpić ;)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Casa Rankor w Maj 16, 2012, 18:10:16
Diablo 3 - smuteczek :)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Maj 16, 2012, 18:42:28
Już to widzę: wysyp pirackich serwerów... Jak w WOWie :P
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: HammerSnake w Maj 16, 2012, 22:29:53
350 za kolekcjonerską?

Dzisiaj widziałem na allegro jak ktoś pena sprzedawał za 120 zł z tej wersji 0_0.

Z tym netem to nie przesadzajcie. Ja wiem, że za naszego życia nie dojdziemy technologicznie do Japonii i 1gbit na kabelku w chacie co u nich jest dostępne od paru lat, ba u nas zaczynało się rozwijać gsm a oni już mieli od dawna 3g i o telefonach na działających na 2g już dawno zapomnieli, no ale w Afryce też nie mieszkamy.

edit:
Cytuj
3. Gra ma za duże wymagania sprzętowe patrząc po tym co się widzi na ekranie.
Powiem wprost  :zlolowałem straszliwie jak to przeczytałem, bo u mnie to śmiga na full wypas na lapie z zintegrowaną kartą graficzną.  :P
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Maj 17, 2012, 03:38:49
Hamer u mnie komp kuleje na procesorze. Co nie zmienia faktu, że takie osiągi jakie są wymagane nie są wykorzystywane (na moje oko) w grze.
Swoją drogą jaką postacią gracie?
Ja wybrałem szamankę.

ps. Mała korekta. Na około 15 czy 17 lev wypadł mi pierwszy kamyk. Ciekawe czy będzie coś na wzór kostki horadrimów aby je spalać spajać w wyższą formę.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Maj 17, 2012, 06:27:19
u nas nikt nie chciał latać oprócz mnie i paru osób

wszystko przez diabeło  :'(
dobrze, że nie mam muhahahhaa!
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Maj 18, 2012, 07:45:59
https://www.youtube.com/watch?v=xPlqUC6-qWE&feature=related
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 18, 2012, 09:13:19
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=l8ttyWle8To[/youtube]
To co wyżej tylko sporo taniej :P

Pograłem w DIII na koncie z klucza zaproszeniowego
+ po tym małym kawałku jaki zobaczyłem wygląda na to że jest sporo więcej fabuły niż w poprzedniej częsci
+ optymalizacja pod kątem sprzętu - napisali że pójdzie na OS: Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Najnowsze Service Packi) z DirectX® 9.0c
Procesor: Intel Pentium® D 2.8 GHz lub AMD AthlonTM 64 X2 4400+
Grafika: NVIDIA® GeForce® 7800 GT lub ATI Radeon™ X1950 Pro lub lepsze i poszło z tego co wiem nawet na nico słabszej maszynie
- postacie są zwyczajnie brzydkie, połowa potworów jakie spotkałem była ładniejsza
- mimo tego że upewniłem się że wyłączyłem cyferki to wciąż dość czesto jakieś po ekranie latały
- rozwój bohatera - jaki kur** rozwój? Przez 10 leveli jakie nabilem do momentu ubicia Leorika miałem 0 slownie zero wybórów odnośnie umiejętności charakterystyk itp
- kilka drażniących mnie elementów interfejsu (tu uczciwie przyznam ze to kwestia gustu, o ile wiem dla kogoś z doświadczeniem w wow podejrzewam bedzie plus)
- sterowanie - a konkretnie tryb zmiany umiejętności przypisanej do klawisz... gdzie są stare dobre Fx?
- cała masa z dupy achiwmentów - za "super" nagrodami w postaci dodatków do sztandaru...
-brat w którymś momencie rozgrywki uruchomił generator laga marki uTorrent i serwer blizarda powiedział mi "do widzenia"
-/+ w stosunku do DII graficznie różni się niestety bardzo mało, ale przynajmniej wymaganiami nie wybija dziury w suficie
- dla mnie minus z tego co wiem ostatnio standard - opóźnienia w skilach itp - zdecydowanie wolę opcję gdzie można uskutecznić spam czymś o efekcie ostrzału artyleryjskiego tak długo jak jest paliwo na to, a nie raz na x czasu a potem stuj jak pizda i daj się okladać aby przełączyć umiejętność przypisaną do klawisza i z niej palnąć
- to samo z apteczkami + dodatkowo w ich wypadku blokada uzycia lepszych w zalezności od levelu
- check pointy....
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 18, 2012, 09:33:10
- postacie są zwyczajnie brzydkie, połowa potworów jakie spotkałem była ładniejsza
Kwestia gustu... i rozdzielczości. ;)

- mimo tego że upewniłem się że wyłączyłem cyferki to wciąż dość czesto jakieś po ekranie latały
Ja nawet nie wiem gdzie się wyłącza, a przynajmniej nie szukałem, a ani w becie, ani w pełnej teraz żadne cyferki mi nigdzie nie latają. Macie jakieś zbugowane wersje.

- rozwój bohatera - jaki kur** rozwój? Przez 10 leveli jakie nabilem do momentu ubicia Leorika miałem 0 slownie zero wybórów odnośnie umiejętności charakterystyk itp
No to była kontrowersyjna zmiana, ale w praktyce czy rozwijałeś kiedyś barbarzyńcę w kierunku wysokiej inteligencji, albo maga na super siłacza? Postaci opierają się na archetypach ściśle określonych i są do nich przypisane konkretne statystyki z których najlepiej korzystają. Diablo to nie Elder Scrolls, jak sobie nie kliknę +1 przy skillu co level to mi źle nie będzie. A w zakresie skilli i runów już do 10 lvl masz co najmniej kilka możliwych kombinacji, a później jest ich coraz więcej. Build postaci opiera się tutaj na ustawieniach kombinacji skilli pozwalających na różne efektywne kombosy.

- kilka drażniących mnie elementów interfejsu (tu uczciwie przyznam ze to kwestia gustu, o ile wiem dla kogoś z doświadczeniem w wow podejrzewam bedzie plus)
No faktycznie interfejs jest diablo rozbudowany, żeby można było na coś narzekać. Z ciekawości, co tu jest takiego WoWo podobnego, że Cie od razu drażni. Sporo spędziłem przy obu produkcjach i jakoś nie widzę wielkich podobieństw.

- sterowanie - a konkretnie tryb zmiany umiejętności przypisanej do klawisz... gdzie są stare dobre Fx?
Właśnie o to chodzi, żebyś nie mógł zmieniać buildu w locie, bo wtedy to jest easy mode. Masz tak skonstruować postać i jej skille, aby sobie w walce poradziła, a nie zmieniać setup w trakcie zależnie od sytuacji.

- cała masa z dupy achiwmentów - za "super" nagrodami w postaci dodatków do sztandaru...
Oj faktycznie archievementy to jest element strasznie psujący rozgrywkę. Nie wiem jak to mogło betę przejść. /sarkazm mode off A mnie jest miło jak mi wyskakuje "Niszczyciel nagrobków" ;)

-brat w którymś momencie rozgrywki uruchomił generator laga marki uTorrent i serwer blizarda powiedział mi "do widzenia"
No tu się niestety muszę zgodzić. Single player z koniecznym stałym połączeniem i możliwością laga to nie jest coś co tygrysku lubią najbardziej.

-/+ w stosunku do DII graficznie różni się niestety bardzo mało, ale przynajmniej wymaganiami nie wybija dziury w suficie
Ponownie kwestia gustu, jak dla mnie graficzna jest całkiem spoko. Jakbym chciał fotorealistyczne pejzarze to bym sobie innej produkcji poszukał.

- dla mnie minus z tego co wiem ostatnio standard - opóźnienia w skilach itp - zdecydowanie wolę opcję gdzie można uskutecznić spam czymś o efekcie ostrzału artyleryjskiego tak długo jak jest paliwo na to, a nie raz na x czasu a potem stuj jak pizda i daj się okladać aby przełączyć umiejętność przypisaną do klawisza i z niej palnąć
- to samo z apteczkami + dodatkowo w ich wypadku blokada uzycia lepszych w zalezności od levelu
Na tym polega trudność gry, że nie ma easy mode. Trzeba parę minut pomyśleć i potestować, który build będzie lepszy na daną okazję. To nie WoW z "equipment switch" jednym guzikiem.

- check pointy....
Tu też się muszę zgodzić. Ale to niestety wynik tego, że zrobili singla online. Choć bardziej boli automatyczne wylogowywanie po dłuższej bezczynności. Więc dłuższa pauza  przed zdobyciem checkpointa jest trudna do zorganizowania.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 18, 2012, 09:57:10
Cytuj
Kwestia gustu... i rozdzielczości.
1680x1050 na 17" matrycy lapka, kolumna z detalami -> wszystko max
Cytuj
Ja nawet nie wiem gdzie się wyłącza, a przynajmniej nie szukałem, a ani w becie, ani w pełnej teraz żadne cyferki mi nigdzie nie latają. Macie jakieś zbugowane wersje.
Podobno te niewyłączalne cyferki to kryty i specjalne ataki. Grałem barbarzyńcą i patrząc na czestotliwość to on sporo generuje krytów
Cytuj
No to była kontrowersyjna zmiana, ale w praktyce czy rozwijałeś kiedyś barbarzyńcę w kierunku wysokiej inteligencji, albo maga na super siłacza?
TAK (http://trollface.biz/wp-content/uploads/2011/03/trollface-emoticon-2.gif)
Cytuj
Postaci opierają się na archetypach ściśle określonych i są do nich przypisane konkretne statystyki z których najlepiej korzystają. Diablo to nie Elder Scrolls, jak sobie nie kliknę +1 przy skillu co level to mi źle nie będzie. A w zakresie skilli i runów już do 10 lvl masz co najmniej kilka możliwych kombinacji, a później jest ich coraz więcej. Build postaci opiera się tutaj na ustawieniach kombinacji skilli pozwalających na różne efektywne kombosy.
Statystyki to jedno, ale skile (tak btw to do 10 levelu odblokowało mi sie po jednej runie, na części skilli) i nie mozność specjaizacji w którymś tylko dostanie co jakis czas nowego do wyboru to jest dno. W DII mogłem bardzo skutecznie mordować będąc na 20 lvl. a mając rozwinięty keden skil za to na poziomie 15 + pare innych po 1 może 2, tutaj absolutnie nie mam wyboru, jedyne co decyduję to tylko jakie skile bedę miał w danym momencie pod którym przyciskiem mysz. Gówno kurwa nie elastyczność. To jest tak jak w Eve zablokowali by możliwość zmiany amunicji w uzbrojeniu do miejsc gdzie ogólnie się refitujesz...
Cytuj
No faktycznie interfejs jest diablo rozbudowany, żeby można było na coś narzekać. Z ciekawości, co tu jest takiego WoWo podobnego, że Cie od razu drażni. Sporo spędziłem przy obu produkcjach i jakoś nie widzę wielkich podobieństw.
Nachalnie migające ikonki, ekwipunku, pasek tekstowy, cukierkowe znaczniki na minimapie, no i jednak bardziej mi się podobało jak lpm akcję miałem obok jednej kuli, a ppm akcję miałem obok drugiej :P
Cytuj
Właśnie o to chodzi, żebyś nie mógł zmieniać buildu w locie, bo wtedy to jest easy mode. Masz tak skonstruować postać i jej skille, aby sobie w walce poradziła, a nie zmieniać setup w trakcie zależnie od sytuacji.
To sie kuźwa nazywa biegłość w walce, z której w DIII postacie zostały wykastrowane. Jak jesteś kurwa szermieżem to żeby przejść z jednego stylu na drugi nie musisz zerwać kontaktu z przeciwnikiem a potem minutę zmienić  chwyt miecza i ustawienie ciała
Cytuj
Oj faktycznie archievementy to jest element strasznie psujący rozgrywkę. Nie wiem jak to mogło betę przejść. /sarkazm mode off A mnie jest miło jak mi wyskakuje "Niszczyciel nagrobków"
Zwłaszcza jak Ci to gówno wysakuje na środek ekranu w trakcie ciężkiego rozpierdolu i przypadkowo klikniesz wywołując okno achwimentów które zakryje cały plac boju - mało mnie szlag nie trafił jak w jakiejs walce tak się stało, udało mi się odskoczyć na oparach...
Cytuj
Na tym polega trudność gry, że nie ma easy mode. Trzeba parę minut pomyśleć i potestować, który build będzie lepszy na daną okazję. To nie WoW z "equipment switch" jednym guzikiem.
To nie wow, to jest diablo i ja chce spowrotem pulę programowalnych skili z których mogę w gorącej walce wybrać ten którego w danej sytuacji potrzebuję najbardziej


Generalnie grę wyceniam na max 100 złotych. Zejdą z ceną do tej poprzeczki to sie zastanowię nad zakupem. Jeśli pojawi się ona u mnie wcześniej to tylko dlatego że ktoś mi ją sprezentuje, lub przypadkiem wygram w jakimś konkursie
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 18, 2012, 10:37:23
1680x1050 na 17" matrycy lapka, kolumna z detalami -> wszystko max
Widać za mało. ;)

Podobno te niewyłączalne cyferki to kryty i specjalne ataki. Grałem barbarzyńcą i patrząc na czestotliwość to on sporo generuje krytów
Hmm... widać mój barbardzyńca nie robi krytów, bo ja nie mam żadnych cyferek. ;P

TAK
Widać przeciw takim dziwakom jak ty wprowadzili tą zmianę. ;)

Statystyki to jedno, ale skile (tak btw to do 10 levelu odblokowało mi sie po jednej runie, na części skilli) i nie mozność specjaizacji w którymś tylko dostanie co jakis czas nowego do wyboru to jest dno. W DII mogłem bardzo skutecznie mordować będąc na 20 lvl. a mając rozwinięty keden skil za to na poziomie 15 + pare innych po 1 może 2, tutaj absolutnie nie mam wyboru, jedyne co decyduję to tylko jakie skile bedę miał w danym momencie pod którym przyciskiem mysz. Gówno kurwa nie elastyczność. To jest tak jak w Eve zablokowali by możliwość zmiany amunicji w uzbrojeniu do miejsc gdzie ogólnie się refitujesz...
Liczka skilli + runy rośnie ci z każdym poziomem. I z tego trzeba poskładać postać, która odpowiada twojemu stylowi gry i efektywności na polu walki. Masz dwa skille główne pod LMB i RMB i 4 poboczne pod 1-4. Liczb kombinacji, dodając do tego runy jest baaaardzo duża. A że nie da się w walce przestawić, cóż taka mechanika. Idąc za Twoim porównaniem do EVE (które, ze względu na porównywane gry, jest zasadniczo failem), to raczej tak jakbyś chciał zmienić AC na arty w trakcie naparzania we wroga, bo lepiej by się aktualnie sprawdziły.

Nachalnie migające ikonki, ekwipunku, pasek tekstowy, cukierkowe znaczniki na minimapie, no i jednak bardziej mi się podobało jak lpm akcję miałem obok jednej kuli, a ppm akcję miałem obok drugiej :P
Kwestia gustu. Nic mi nachalnie nie mruga, pola życia i "many" są czytelne, na resztę paska nawet nie zwracam uwagi (bo po co). Jedyna drażniąca rzecz to konieczność ręcznego przenoszenia itemków do reprocessingu u kowala.

To sie kuźwa nazywa biegłość w walce, z której w DIII postacie zostały wykastrowane. Jak jesteś kurwa szermieżem to żeby przejść z jednego stylu na drugi nie musisz zerwać kontaktu z przeciwnikiem a potem minutę zmienić  chwyt miecza i ustawienie ciała
Tobie nie brakuje biegłości w walce, ale pełnej uniwersalności postaci. W EVE też się nie da zafitować jednocześnie shipa (pomijając lolfity) na longa na short z tankiem na armorze i shieldzie. I jakoś nikt nie narzeka. W Diablo też musisz stworzyć przemyślany "fit".

Zwłaszcza jak Ci to gówno wysakuje na środek ekranu w trakcie ciężkiego rozpierdolu i przypadkowo klikniesz wywołując okno achwimentów które zakryje cały plac boju - mało mnie szlag nie trafił jak w jakiejs walce tak się stało, udało mi się odskoczyć na oparach...
Spędziłem przy becie kilkadziesiąt godzin. Archievementów miałem w piz** i trochę. Ani razu nie zdarzyło mi się w niego kliknąć w czasie walki.

To nie wow, to jest diablo i ja chce spowrotem pulę programowalnych skili z których mogę w gorącej walce wybrać ten którego w danej sytuacji potrzebuję najbardziej
Wróć do DII. Tam to wszystko było. Grafika też ta sama, jak twierdzisz. Nie będziesz się musiał irytować. ;)

Generalnie grę wyceniam na max 100 złotych. Zejdą z ceną do tej poprzeczki to sie zastanowię nad zakupem. Jeśli pojawi się ona u mnie wcześniej to tylko dlatego że ktoś mi ją sprezentuje, lub przypadkiem wygram w jakimś konkursie
To dobrze. Jednego wiecznie niezadowolonego malkontenta na battlenecie mniej. ;)

A tak na marginesie. Ocenianie gry po spędzeniu przy niej 1-2h i przejściu paru % całości jest trochę niepoważne.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 18, 2012, 11:03:30
Cytuj
Widać za mało.
Waść jak rozumiem w roli monitora używasz powierzchni lodowiska do hokeja za pośrednictwem rzutnika?
Cytuj
Widać przeciw takim dziwakom jak ty wprowadzili tą zmianę.
To były SKUTECZNE bulidy :P
Na cwanym barbarzyńcy mogłem nie martwić się o to żeby któryś majcher mial natywnie albo z czachy mana drainy coby manna przy machaniu sie nie konczyła za szybko, na nieco podpakowanej wiedźmi dzieki sile miałem twardą dupę dzieki płycie i walnięcie w sytuacjach w których magia zawodziłą :P
Cytuj
Idąc za Twoim porównaniem do EVE (które, ze względu na porównywane gry, jest zasadniczo failem), to raczej tak jakbyś chciał zmienić AC na arty w trakcie naparzania we wroga, bo lepiej by się aktualnie sprawdziły.
No wlaśnie problem jest taki ze to są rózne gry, ale sensowność obu rozwiązań jest dla mnie taka sam (czytaj "popierdoliłe debila który to wymyśli?")
Skille masz płaskie, dostajesz raz na jakis czas nowy skill, raz na jakiś czas rune do któregoś z tych które masz. WOW. OGROM możliwości, pod warunkiem że masz postać na 60 lvl i wszystko odblokowane. Jak nie chcieli dawać levelowości skilli to mogli chociaż dać wybur czy punkt rozwoju dla jednej z sześciu grup skili przeznaczę na nwy skill który dzieki levelowi mam odblokowany czy na dodatkową runę dla tego zniższych poziomów.
Cytuj
Kwestia gustu. Nic mi nachalnie nie mruga, pola życia i "many" są czytelne, na resztę paska nawet nie zwracam uwagi (bo po co). Jedyna drażniąca rzecz to konieczność ręcznego przenoszenia itemków do reprocessingu u kowala.
Jak chyba zaznaczałem kwestia gustu. A u kowala bieresz klikasz na kowadlo, kursor się zmienia i mozesz po kolei klikać to co chcesz przetopić, tak jak przy sprzedawaniu.
Cytuj
Tobie nie brakuje biegłości w walce, ale pełnej uniwersalności postaci.
Pelna uniwersalność by była jakby barbażyńca mógł wziać w łapy kostór maga i zacząć sypać zaklętymi w nim firebalami jak z CKM. Ja chcę elastyczności. Tak się skłąda że kiedyś trochę machałem mieczem i wiem że przejście z jednego stylu w drugi to nie jest czas liczony w minutach ale sekundach i aby to zrobić nie trzeba przerywać walki, chyba ze mówimy o tak radykalnej zmianie jak zmiana uzbrojenia i towarzyszacemu mu opancerzeniu. Weźmy za przykład Wiedzmina. W obu częsciach aby zmienić styl walki nie trzeba było wywoływac menu, owszem można to było zrobić ale była też opcja skrótu klawiszowego. Zmiana stylu nie następowała insta ale można to bylo zrobić bez przesówania kursora z polo walki na menu. Tutaj brak klawisz scrolującego skille przypisane pod konkretny klawisz (dobrze chociaż że można przełączyć która grupa ma być pod którym z 6 klawiszy) jest sztucznym i z dupy wziętym rozwiązaniem. Wymusza bardzo sztywny styl gry i za kazdym razem jak wymagana jest jego zmiana trzeba najpierw wiać i się refitować
Cytuj
W EVE też się nie da zafitować jednocześnie shipa (pomijając lolfity) na longa na short
Ekhem.. rakiety ;D
Cytuj
Spędziłem przy becie kilkadziesiąt godzin. Archievementów miałem w piz** i trochę. Ani razu nie zdarzyło mi się w niego kliknąć w czasie walki.
No patrz a mi się to udało już przy drugim achiwmencie. Jak się powtórzyło to wkurzony spędziłęm godzinę patrząc na achiwmenty i sprawdzając czy przypadkiem w najbliższej walce nie bedzie ryzyko że wyskoczy kolejny...
Cytuj
A tak na marginesie. Ocenianie gry po spędzeniu przy niej 1-2h i przejściu paru % całości jest trochę niepoważne.
Przepraszam co? Co się dalej niby zmienia że któryś z moich zarzutów staje się nieaktualny?  Grafika? zmieni się pejzarz to może grafika stanie się ciekawsza. Sterowanie się zmieni? po 20 lvl jednak dostanę programowani skili pod f1, f2 itp?
Dalej dowiem się tylko co jest dalej w fabule miecz zajebistości +6, +2 do gwałtu wymienię na taki +12, +20 do gwałtu, założę cięższy pancerz.
Tak naprawdę to co mnie skłani do rozważenia zakupu jeśli jednak to stanieje to bedzie chcęć poznania fabuły osobiście i może możliwość poznęcania się nad kucykami :P ale to za mało zeby wywalił teraz prawie 200 zeta
Cytuj
To dobrze. Jednego wiecznie niezadowolonego malkontenta na battlenecie mniej.
Ja nie narzekam, ja konstruktywnie krytykuję
a jak twierdzisz inaczej to zaraz dostaniesz tydzień urlopu od forum na przemyslenie stanowiska :P
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Maj 18, 2012, 11:16:11
Jedyna drażniąca rzecz to konieczność ręcznego przenoszenia itemków do reprocessingu u kowala.

Doom Ci już na szczęście odpowiedział. Swoją drogą taki zawodowiec, XX godzin na Becie i na finalu i nie wpadł na to. Fail  :P
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 18, 2012, 12:53:46
Waść jak rozumiem w roli monitora używasz powierzchni lodowiska do hokeja za pośrednictwem rzutnika?
Nie, tylko 24". ;)

To były SKUTECZNE bulidy :P
Na cwanym barbarzyńcy mogłem nie martwić się o to żeby któryś majcher mial natywnie albo z czachy mana drainy coby manna przy machaniu sie nie konczyła za szybko, na nieco podpakowanej wiedźmi dzieki sile miałem twardą dupę dzieki płycie i walnięcie w sytuacjach w których magia zawodziłą :P
No czyli robiłeś postaci uniwersalne. A Blizzard od tego odszedł, i tyle w tej dyskusji. Jednym się podoba innym nie, a każdy ma swoje racje.

A u kowala bieresz klikasz na kowadlo, kursor się zmienia i mozesz po kolei klikać to co chcesz przetopić, tak jak przy sprzedawaniu.
No popatrz, a u mnie nie przetapia tylko ubiera ten item, jak bym nie klikał.

@Pol Kent: zmoczyłeś się jak mogłeś mi to napisać?

Pelna uniwersalność by była jakby barbażyńca mógł wziać w łapy kostór maga i zacząć sypać zaklętymi w nim firebalami jak z CKM. Ja chcę elastyczności. Tak się skłąda że kiedyś trochę machałem mieczem i wiem że przejście z jednego stylu w drugi to nie jest czas liczony w minutach ale sekundach i aby to zrobić nie trzeba przerywać walki, chyba ze mówimy o tak radykalnej zmianie jak zmiana uzbrojenia i towarzyszacemu mu opancerzeniu.
Nie rozumiem dlaczego uparcie przyrównujesz całkowitą zmianę skilli i buildu na postaci w trakcie walki, do zmiany stylu szermierczego? Jedno ma się nijak do drugiego.

Weźmy za przykład Wiedzmina. W obu częsciach aby zmienić styl walki nie trzeba było wywoływac menu, owszem można to było zrobić ale była też opcja skrótu klawiszowego. Zmiana stylu nie następowała insta ale można to bylo zrobić bez przesówania kursora z polo walki na menu.
Ups... w drugim Wiedźminie nie ma stylów przełączanych przyciskami. Możesz walić szybkim albo silnym według własnego widzimisie w każdej chwili. Ale tak czy siak nie uważam, aby zmiana stylu walki była równoznaczna z insta zmianą dostępnych skilli. I ponownie porównujesz całkowicie odmienne gry, próbując udowodnić felerność jednej z nich, bo ta druga ma "lepsze" rozwiązanie.

Ekhem.. rakiety ;D
Przykład odnosił się do dział, więc się nie wymądrzaj. ;) A rakiety też można fitować na long (HML/Cruiz) albo na short z wygarem (HAML/Torpedo), więc idea pozostaje ta sama.

Przepraszam co? Co się dalej niby zmienia że któryś z moich zarzutów staje się nieaktualny?  Grafika? zmieni się pejzarz to może grafika stanie się ciekawsza. Sterowanie się zmieni? po 20 lvl jednak dostanę programowani skili pod f1, f2 itp?
Dalej dowiem się tylko co jest dalej w fabule miecz zajebistości +6, +2 do gwałtu wymienię na taki +12, +20 do gwałtu, założę cięższy pancerz.
Nie, ale po dłuższym czasie obcowania z grą przyzwyczajasz się do pewnych rozwiązań, zaczynasz lepiej rozumieć co stało za innymi i zamiast szukać dziury w całym zaczynasz się dobrze bawić. No chyba, że ktoś gra z założeniem, żeby wytknąć jak najwięcej błędów (w jego mniemaniu).
 
Ja nie narzekam, ja konstruktywnie krytykuję a jak twierdzisz inaczej to zaraz dostaniesz tydzień urlopu od forum na przemyslenie stanowiska :P
Narzekasz. Na konstruktywną krytykę był czas przez pół roku trwania bety. Teraz konstruktywność twojej krytyki jest co najmniej wątpliwa.
A wprowadzanie cenzury, gdy ktoś się nie zgadza z Twoim światopoglądem nie jest najlepszą metodą na dyskusję. Ale co kto lubi, do zobaczenia za tydzień.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 18, 2012, 13:00:35
Mistrzu ale wie że żeby się załapać na tą półroczną betę trzeba było mić kupiony SC2 lub WoW? Otwartej bety było tyle czasu i serwer był tak zajebany że nawet klienta pobrac nie zdążyłem, ponadto raczej w wyniku opini z tego opena nic już blizard nie pozmieniał w swoim produkcie
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Maj 18, 2012, 13:05:12
No popatrz, a u mnie nie przetapia tylko ubiera ten item, jak bym nie klikał.
Bo klikać to trzeba umieć.  Skoro u wszystkich działa a u Ciebie nie.  :P
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 18, 2012, 13:21:38
A ja tam sobie właśnie zamówiłem Sorcery (ps3 move) i możecie się z D3 i jego Pony levelami schować  ;D
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 18, 2012, 13:42:43
A ja tam sobie właśnie zamówiłem Sorcery (ps3 move) i możecie się z D3 i jego Pony levelami schować  ;D
To to coś, co się macha różdżką?
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Maj 18, 2012, 14:29:48
Ta, mniej więcej :)
http://www.youtube.com/watch?v=jYXE5dxYkcQ
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Maj 18, 2012, 17:31:23
Mistrzu ale wie że żeby się załapać na tą półroczną betę trzeba było mić kupiony SC2 lub WoW? Otwartej bety było tyle czasu i serwer był tak zajebany że nawet klienta pobrac nie zdążyłem, ponadto raczej w wyniku opini z tego opena nic już blizard nie pozmieniał w swoim produkcie

A) Jakakolwiek gra od blizzarda, nawet D1 czy SC2
B) Moi znajomi sciagali gre w bez problemu kiedy byla open beta, wiec moze kup lepszego chomika.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 18, 2012, 18:15:11
Cytuj
B) Moi znajomi sciagali gre w bez problemu kiedy byla open beta, wiec moze kup lepszego chomika.
No patrz, a mi wtgedy szło pare kb/s. Teraz jak zasysałem klienta z invitki to zasuwało 400-500 kb/s. Zresztą czy Ty wiesz co jest w stanie z chomikiem zrobić pojedyńczy norweski drapieżny szkodnik leśny? A ja mam w domu 4 sztuki :P
Cytuj
A) Jakakolwiek gra od blizzarda, nawet D1 czy SC2
Co nie zmienia faktu że i tak żadnej gry z Bliza nie mma zarejestrowanej u nich. Zanim wprowadzili te gupie autoryzacje netowe wystarczyło pożyczyć egzemplarz od kolegi i można było grać
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: kita w Maj 18, 2012, 18:47:03
Jak kolega poda Ci logi oraz pass to również sobie w Diablo 3 a nawet w EVE pograsz.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Maj 18, 2012, 19:09:50
No patrz, a mi wtgedy szło pare kb/s. Teraz jak zasysałem klienta z invitki to zasuwało 400-500 kb/s. Zresztą czy Ty wiesz co jest w stanie z chomikiem zrobić pojedyńczy norweski drapieżny szkodnik leśny

Wystaczylo wylaczyc p2p w downloaderze, lepiej marudzic niz uzyc glowy.

Cytuj
? A ja mam w domu 4 sztuki :PCo nie zmienia faktu że i tak żadnej gry z Bliza nie mma zarejestrowanej u nich. Zanim wprowadzili te gupie autoryzacje netowe wystarczyło pożyczyć egzemplarz od kolegi i można było grać

Ale to juz nie moj problem czy tudziez blizzarda. Mnie sie podoba jak jest i jest fajnie bo znajomy moze wpasc do gry kiedy chce zeby z e mna pobiegac.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: HammerSnake w Maj 18, 2012, 21:18:24
Mi klient na bete szedł jakieś 11h, ale nastawiłem w wieczorem i poszedłem spać. Budzik na 6 rano i udało się zalogować.:P

Cytuj
Wystaczylo wylaczyc p2p w downloaderze, lepiej marudzic niz uzyc glowy.
Że niby jak? Klient blizzarda nie radzi sobie na raz z transferem w górę i w dół?  A ty jak na to wpadłeś sherlocku?
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 18, 2012, 21:43:43
Cytuj
Jak kolega poda Ci logi oraz pass to również sobie w Diablo 3 a nawet w EVE pograsz.
Może login i pin konta bankowego odrazu? :/
Jeśli gra wymaga takich chamskich podpięć do singla caly czas są na to trzy metody:
- odpuscić
- kupić
- scrakować
Opcja trzecia przy tego typu grze jak diablo to stałe upierdliwości i niepełny content więc szkoda nerwów (pomijam problem legalności), zostają dwie opcje
Cytuj
Wystaczylo wylaczyc p2p w downloaderze, lepiej marudzic niz uzyc glowy.
Jeszcze jakieś oczywiste rady? Mój ISP / serwer bliza / oba nie wyrabiały w momencie otwartej bety to odpuściłem, teraz pograłemm w powiedzmy demo, znam możliwości gry i wiem dość żeby być wkurzonym o potęrzne przecenienie produktu. Koniec tematu dla mnie
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Maj 18, 2012, 23:34:31
Jeszcze jakieś oczywiste rady? Mój ISP / serwer bliza / oba nie wyrabiały w momencie otwartej bety to odpuściłem, teraz pograłemm w powiedzmy demo, znam możliwości gry i wiem dość żeby być wkurzonym o potęrzne przecenienie produktu. Koniec tematu dla mnie

Rozni ludzie, z roznych czesci swiata nie mieli problemow, ale akurat Blizzard jest winny temu, ze Twoj IPS mozna o kant dupy rozbic. Ja sciagalem przez neo v0v.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: maniek 11 w Maj 18, 2012, 23:50:50
Grałem w starego diabła a nowego nie mogę kupić .Szkoda że żadnego dema nie zapodali  ;(
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Asag w Maj 19, 2012, 00:09:32
Dopiero z pracy wróciłem i nie chce mi się na wszystko odpowiadać ale z tymi rzeczami zgodzić się nie mogę:

- rozwój bohatera - jaki kur** rozwój? Przez 10 leveli jakie nabilem do momentu ubicia Leorika miałem 0 slownie zero wybórów odnośnie umiejętności charakterystyk itp

Ta, nie ma przydzielania punkcików do statów ale mi D3 sprawia cholerną frajdę z doborem skilli i run do nich. Dla przykładu taki Demon Hunter, nim można grać jak typowym łucznikiem, bawić się w granaty i rakiety a nawet zrobić melee build (osobiście nie testowałem ale są tacy maniacy).

- sterowanie - a konkretnie tryb zmiany umiejętności przypisanej do klawisz... gdzie są stare dobre Fx?

Być może źle to przeczytałem (późno i po pracy  ;) ) i piszesz o czymś zupełnie innym ale przecież można skille dowolnie umieszczać na paskach. Wystarczy jedną opcje zaznaczyć i po problemie.

Ogólnie ja się na D3 nie zawiodłem. Mnie wciąga i to nawet bardzo. Co do grafiki to raczej kwestia gustu, Blizz nigdy nie bawił się  w wodotryski aby starsze komputery też mogły grę pociągnąć.  Jedyny lekki fail to jak dla mnie Blacksmith, koszty craftu wysokie (biorąc pod uwagę rozwalone przedmioty na składniki i opłaty za leveling i craft) a efekt zazwyczaj mizerny. Jedyne chyba jego zastosowanie to nabicie mu max lvl i wydropienie legendarnych planów.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Maj 19, 2012, 05:01:34
Koszty nie sa takie wysokie. Na poziome inferno przecietny mobek rzuca 500-1000 zlota.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Kira Korpii w Maj 19, 2012, 06:07:23
No to wciagnelo mnie ;p

 Mowilem sobie ze po demobecie nie ma czego szukac, ale pozniej faktycznie jest duzo duzo lepiej. Dobor i mozliwosci dostosowania skilli pod walke sa genialne. Nie mowie tu o bossach bo to idzie z reguly latwo. Od hella trzeba juz kombinowac z doborem umiejek przed walkami z poszczegolnymi czempionami w polu, bo nie wiadomo co im sie za wlasciwosc wylosuje. Do prawie kazdego trzeba podejsc indywidualnie, mnostwo kite'owania i generalnie daje satysfakcje.
Gram witchdoctorem i dla przykladu jeden elite fast ze spora obstawa no to grasp of dead by panow zatrzymac i dalej wykonczyc fajnym aoe lub mass confusion by siebie wzajemnie bili. Druga grupa niebieskie czempiony z wampiryzmem. Tym nie wolno pozwolic praktycznie nic bic by sie nie leczyli wiec bez summonow, idealnie by bylo zatrzymac ich ale wtedy nie mam single target skilla wiec wzialem jakies tam nietoperki z duza alpha ;p + hex zeby dostawal bardziej i stal sie kurczaczkiem i do tego jakis buff do dmg zeby po kolei ich z dystansu rozwalac.

Bardzo mi sie podoba ze prawie kazdy skill jest przydatny a nie tak jak w d2 ze praktycznie z gory drzewka pomijano wszystko by skoncentrowac sie na tych na dole tak czy siak. Tutaj masz pelny wybor i nie mozesz go docenic po becie, niestety.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 19, 2012, 07:43:36
Cytuj
Grałem w starego diabła a nowego nie mogę kupić .Szkoda że żadnego dema nie zapodali  ;(
Ktoś kto kupił może dać Ci kod zaproszeniowy umożliwiający zrobienie części pierwszego aktu (do zabicia Leorica), za około miesiąc ma ta wersja gry (czyli starter) zostać udostępniona do zassania bez potrzeby wbicia kodu
Cytuj
Być może źle to przeczytałem (późno i po pracy   ) i piszesz o czymś zupełnie innym ale przecież można skille dowolnie umieszczać na paskach. Wystarczy jedną opcje zaznaczyć i po problemie.
Przykład: barbarzyńca ma domyślnie pod lpm dedykowany strzał w pysk pojedyńczemu przeciwnikowi, machnięcie bronią na odlew po kilku i furię. Ustawiam jeden biję. Chcę zmienić to musze zerwać kontakt zprzeciwnikiem, wywołać menu skila wybrać inny rodzaj ataku + ewentualną runę jak już jest odblokowana, zatwierdzić wybór i poczekać ileś tam sekund aż się cholerny barbarzyńca przekalibruje. W d1 i 2 wyglądało to tak że pod f1 był pierwszy atak, pod f2 ten grupowy i zmiana tego to było wciśnięcie klawisza bez potrzeby przerywania walki na bawienie się w menu i czekanie na rekalibrację
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Maj 20, 2012, 16:02:33
Aluzyjka do Diablo 3

http://www.youtube.com/watch?v=I43GUnZN_s4&feature=related
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Striker w Maj 21, 2012, 17:34:17
Jakby ktoś chciał razem pograć: WMStriker#2882
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Havk w Maj 21, 2012, 17:47:31
(...) Szkoda że żadnego dema nie zapodali  ;(
Jak nie. W wersji pudełkowej są zdaje się dwa zaproszenia. Zapytaj może ci ktoś podrzuci. Na takim kluczu można grać (single player only) do 13 lvl, wystarczająco żeby przetestować.
Tytuł: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 22, 2012, 00:48:22
http://www.destructoid.com/diablo-iii-allegedly-hacked-as-gold-and-items-get-stolen-227800.phtml

Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: maniek 11 w Maj 22, 2012, 01:28:26
Czytałem że w wersji pudełkowej są kody do dema ,ale nie znam nikogo kto kupił grę .Gdyby ktoś był tak uprzejmy to niech podeśle ;)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Wihajster w Maj 22, 2012, 09:27:50
Jakimiś podrzędnymi produkcjami się zajmujecie- zobaczcie Path of Exile- tak powinno wyglądać diablo 3, za tydzień dwa wejdzie w open beta, gra absolutnie free to play, bez pay to win i przegięć tego typu
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Trefnis w Maj 22, 2012, 12:16:20
W d1 i 2 wyglądało to tak że pod f1 był pierwszy atak, pod f2 ten grupowy i zmiana tego to było wciśnięcie klawisza bez potrzeby przerywania walki na bawienie się w menu i czekanie na rekalibrację

moze nie wiesz, ktos wyzej juz pisal
masz do dyspozycji lpm i ppm i do tego klawisze 1 2 3 4
jest ich o 4 mniej niz z efkami (mnie tez to boli) ale sa
mozesz pod nie przypisac nawet najzwyklejsze ataki (w opcjach wlacz elective mode czy cos takiego, albo wylacz, nie pamietam)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 22, 2012, 12:59:59
w D1 i 2 mogłeś dowolny atak przypisać pod prawy i lewy przycisk a przy użyciu fxx mogleś przełączać to co aktywuje lewy a co prawy przycisk z grupy 8 definiowalnych ataków (ja mialem zwykle 2-3 pod lpm reszte pod prawym)
Tutaj masz to zrobione tak że masz 7 GRUP skilli z czego jedna to pasywne które nie mają przycisków. Pozostałe sa przypisane po jednej do lpm, ppm i przycisków od 1 do 4. Mogę zmienić przypisanie klawisza tak że to spod ppm będę aktywował klawiszem 4 itp ale nie mogę dać pod dwa rózne klawisze TEJ SAMEJ grupy skili tak że np pod lpm ma mocny atak singlowy, a pod ppm atak na kilku ludzików, bo to są dwa z trzech ataków barbarzyńcy domyślnie przypisanych do lpm. Nie mogę też przypisać im efek żeby płynnie je przelączyć i o tym piszę że to jest idiotyzm który wymusza robienie postaci na sztywno i zabija elastyczność
Więc o czym Ty mi tutaj pierdolisz za przeproszeniem?
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 22, 2012, 13:08:59
Doom strasznie malkontencisz wg mnie :)
To, ze nie mozesz zmieniac skilli w locie jest calkiem fajna sprawa. Podchodzilem do beliala chyba 4 razy i dopiero za 4 razem udalo mi sie tak dobrac skille i runy zeby bylo cacy. Nie wiem jak to bedzie na wyzszych poziomach trudnosci i party ale wydaje mi sie, ze mozna calkiem fajnie sie uzupelniac. Mi osobiscie bardziej pasuje ten sposob doboru skilli i run niz ciagly spam ala d1 bo d2 nie gralem.
Co do skilli ktore mozesz spamowac to po za lpm i rpm masz 1,2,3,4 ktore dzieki wlaczeniu w options>gameplay elective czy elusive mode mozesz wrzucic jakikolwiek skill ci pasuje i mozesz sobie wrzucic spamerskie skille bez cd.
Zarowno cd jak i runy dolaczaja element skillowosci i tego jaki build chcesz stworzyc. W d1 ( d2 zapewne tez ) mag latajacy po calej mapie teleportem byl dosc zenujacy. Bogu dzieki tego typu porazki w d3 poki co nie zauwazylem bo jak zauwaze to i zapewne grac przestane.
Grafika moze nie rzuca na kolana ale dzieki temu i ludzie z gorszym sprzetem sa w stanie pograc.
Tak czy siak ogromnej rewolucji nie ma, o ile jest jakakolwiek, ale jako calosc gra wydaje mi sie bardzo sympatyczna. Mi np. osobiscie bardzo do gustu przypadl system skillowania craftingu ... wreszcie nie musze produkowac jakiegos low lvlowego badziewia z ktorym nie wiadomo co potem zrobic :)
Mozliwe, ze im dalej w las tym bedzie ciemniej. Narazie mam 26 lvl i gra mi sie fajnie.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 22, 2012, 13:15:07
Cytuj
Mi np. osobiscie bardzo do gustu przypadl system skillowania craftingu ... wreszcie nie musze produkowac jakiegos low lvlowego badziewia z ktorym nie wiadomo co potem zrobic
A mnie dla przykładu zirytował. Nie swoja konstrukcją, ale tym co dostajesz. Przedmiot ma x dodatkowuych opcji z których 9/10 przypadków dostaję jedną na upartego przydatną a pozostałe z zadka. O tym że pierwsze 5 dwóraków jakie zrobiłem dla bargbarzyńcy obowiazkowo miało od 1 do 5 bonusu do tak przydatnej barbarzyńcy cechy jak int to już nawet nie chcę mówić :P
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Maj 22, 2012, 13:26:38
Chcialbym odejsc na chwile od dyskusji i zapytac czy ktos nie ma na zbyciu klucza do startera D3  :P
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: StellarSheep w Maj 22, 2012, 13:39:39
No system z randomowymi statystykami jest malo ciekawy ale osobiscie licze na to, ze na 60 beda juz itemy setowe lub pod konkretne postacie czyli np +int +vit +random np. Chodzi mi o sam system skillowania a nie craftowania jako takiego :)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Maj 22, 2012, 14:47:19
Kto chce koda do wersji próbnej dawać mi PMkę, mam dwa na zbyciu. Jak wrócę do domu to roześlę.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: marcoos w Maj 22, 2012, 16:55:13
No system z randomowymi statystykami jest malo ciekawy ale osobiscie licze na to, ze na 60 beda juz itemy setowe lub pod konkretne postacie czyli np +int +vit +random np. Chodzi mi o sam system skillowania a nie craftowania jako takiego :)

Jakieś stałe będą (tak jak są na niższych levelach) - czyli np. dmg od 50 do 150 i tylko to będzie "stałe" - reszta to już zwykły random... i właśnie dlatego uzbieranie "wymarzonego" geara to tak jak wygranie w totka ;) - i szczerze mówiąc bardzo mi się ten system podoba. Zresztą ten system będzie powodował, że niecierpliwi i kasiaści gracze będą kupować więcej za real kasę, co jest oczywiście na rękę Blizzardowi.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Maj 22, 2012, 20:53:37
Z moich obserwacji wynika, że nie opłaca się podnosić do góry ani kowala ani jubilera gdyż tak rzeczy jak i kamienie można za grosze nabyć na aukcjach i tym samym produkcja jest po prostu nie opłacalna. Jeśli już produkcja to ze schematów jakie czasem wypadną z potworków lub też kupi się na aukcjach.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Raina Nives w Maj 22, 2012, 22:01:51
Koniec świata. Herezja mówi z sensem... :)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Asag w Maj 22, 2012, 23:36:10
Mogę zmienić przypisanie klawisza tak że to spod ppm będę aktywował klawiszem 4 itp ale nie mogę dać pod dwa rózne klawisze TEJ SAMEJ grupy skili

Możesz.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Maj 23, 2012, 08:06:35
Koniec świata. Herezja mówi z sensem... :)

Spadufa ];p
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Lipiec 28, 2012, 20:53:40
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/5777-Diablo-3 LOL ;D
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: TomekPopek21 w Październik 24, 2012, 10:41:52
Dom aukcji trochę psuję zabawę bo ten sam artefakt u jednego gostka kosztuje 100 000 a u drugiego może kosztować 10 000. Powinna być jakaś stała cena i możliwość kupna sprzedaży +- 30% a tak ktoś sie pomyli na aukcji i drugi kupi za grosz zajebiaszczy przedmiot. Przez te aukcje nie ma nawet radochy jak sie znajdzie nowy przedmiot tylko zbierasz kase aby kupić coś w sklepie.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 24, 2012, 10:45:06
Ale wiesz że w D3 olbrzymie znaczenie na jakość przedmiotu a co za tym idzie jego cenę mają wylosowane afixy oraz ich wartości?
Scyzoryk dla szamana który ma +250 siły jest nic nie wart, jak ma w to miejsce inteligencji tyle to jest inna rozmowa itp
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 24, 2012, 11:15:13

Przez te aukcje nie ma nawet radochy jak sie znajdzie nowy przedmiot tylko zbierasz kase aby kupić coś w sklepie.
Nikt przeciez nie zmusza Cie do korzystania z aukcji. Mozesz tam wcale nie wlazic bazujac tylko na wlasnym loocie i przerabiajac niepotrzebny sprzet na materialy lub zloto u npcow dzieki czemu nie bedziesz sie stresowac iloscia wystepujacego w grze lepszego sprzetu

Powinna być jakaś stała cena i możliwość kupna sprzedaży +- 30% a tak ktoś sie pomyli na aukcji i drugi kupi za grosz zajebiaszczy przedmiot.
A kto niby mialby taka cene ustalac?
Poza tym powiedz mi dlaczego niby mam nie moc sobie kupic miecza +100 do zajebistosci za 10000000000000000 zlota, a potem sprzedac go komus za 1. sztuke zlota bo znalazlem mieczyk +101 do zajebistosci tylko mam byc zmuszany do kupowania/sprzedawania po ustalonej przez kogos cenie?

PS
W tym co napisales przeraza mnie to, ze pokazuje iz mlodzi ludzie (bo odnosze wrazenie ze jestes raczej mlodszym uzyszkodnikiem tego forum - jak nie wykresl z tego zdania mlodzi przez co bedzie ono bardziej przerazajace) zamiast walczyc o wolnosc pozwalajaca na zycie wg wlasnych zasad (co oznacza tez popelnianie bledow i ponoszenie ich konsekwencji) walcza o bycie niewolnikami ktorych wlasciciel zwolni z koniecznosci podejmowania decyzji oraz odpowiedzialnosci za nie
Masakra   ???
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 24, 2012, 11:55:55
Dom aukcji trochę psuję zabawę bo ten sam artefakt u jednego gostka kosztuje 100 000 a u drugiego może kosztować 10 000. Powinna być jakaś stała cena i możliwość kupna sprzedaży +- 30% a tak ktoś sie pomyli na aukcji i drugi kupi za grosz zajebiaszczy przedmiot. Przez te aukcje nie ma nawet radochy jak sie znajdzie nowy przedmiot tylko zbierasz kase aby kupić coś w sklepie.

Ty jesteś na serio?
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Kharim w Październik 24, 2012, 12:19:44
Wiecie, wolny rynek na aukcji wprowadza pewne zdezorientowanie u ludzi przyzwyczajonych do kupowania po stałej cenie od npców...
Za dużo trzeba myśleć, trzeba nauczyć się wyceny poszczególnych afixów. W epoce gier typu casual już nawet diablo staje się za trudne.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 24, 2012, 12:47:20
Wprowadzasz kryteria przedmiotu, dostajesz liste przedmiotow spelniajacych warunki wraz z cenami i jak sie przedmiot podoba i jestes gotow na zaplacenia danej ceny to kupujesz a jak nie to nie
Gdzie tu miejsce na zdezorientowanie i myslenie?
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Październik 24, 2012, 12:51:14
AH w Diablo 3 nie jest idealne ale pozwala na zakup ciekawego sprzętu za grosze, dodatkowo pozwala na sprzedaż naszego sprzętu (zawsze to jakaś forma rozrywki - licytowanie się z kimś na jakiś ciekawy sprzęt) ale z własnego doświadczenia mogę napisać jedno.
Diablo 3 jest grą niemiłosiernie liniową i nudną i gdybym znalazł kupca na konto z grą to z marszu bym ją sprzedał. 200 zł poszło do piachu a mogłem je zainwestować w coś innego.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: papugoz w Październik 24, 2012, 13:20:12
Ach... czytając takie wypowiedzi cały czas się cieszę że nie było w dniu premiery już boxowych wersji w sklepie kiedy przyszedłem z pieniędzmi w zębach  8)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 24, 2012, 14:55:57
AH w Diablo 3 nie jest idealne ale pozwala na zakup ciekawego sprzętu za grosze, dodatkowo pozwala na sprzedaż naszego sprzętu
Ulatwia handel itemami ktory istnieje od czasow pierwszego diablo zwiekszajac bezpieczenstwo transakcji gdyz w domu aukcyjnym nikt nikogo nie oszuka i tyle

Diablo 3 jest grą niemiłosiernie liniową i nudną
W porownaniu z EVE kazda gra jest liniowa i nudna  :P
Poza tym Diablo 3 jest tak samo (nie)liniowe i nudne/ciekawe jak Diablo i Diablo 2 wiec nie wiem jak mozna byc zaskoczonym jakoscia rozgrywki w D3  ;)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Phobeus w Październik 24, 2012, 21:19:47
AH w Diablo 3 nie jest idealne ale pozwala na zakup ciekawego sprzętu za grosze, dodatkowo pozwala na sprzedaż naszego sprzętu (zawsze to jakaś forma rozrywki - licytowanie się z kimś na jakiś ciekawy sprzęt) ale z własnego doświadczenia mogę napisać jedno.
Diablo 3 jest grą niemiłosiernie liniową i nudną i gdybym znalazł kupca na konto z grą to z marszu bym ją sprzedał. 200 zł poszło do piachu a mogłem je zainwestować w coś innego.
Moim zdaniem blizzard popełnił kardynalny błąd nie udostępniając trybu pvp od samego początku, przez co d3 stało się nudne do porzygu po skończeniu hell i zdobyciu ekwipunku pozwalającego na radzenie sobie na inferno, a nawet i na wcześniejszym etapie rozgrywki. Obecnie grają chyba głównie rasowi farmerzy i "maniacy" trenujący każdą klasę postaci na 60 lvl.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 24, 2012, 21:26:00
Pytanie jeszcze jak oni podejdą do trybu pvp. Bo jest kilka rozwiązań na rynku które ta grę dobiją zamiast uratować
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Październik 24, 2012, 22:57:44
Może i 1 i 2 część diablo były do pewnego stopnia grami liniowymi ale jednak miały jakiś klimat, a nikt rozsądnie myślący chyba nie napisze mi, że obecna wersja "ma coś w sobie". Coś co spowoduje, że nie będzie się chciało od niej odejść.
Brak PVP jest dość dziwna zagrywką ze strony blizzardu.
Obiło mi się o uszy już dość dawno temu, że mieli zrobić coś na wzór aren do walk solo jak i takie do walk zespołowych.

ps. Miałem okazję już porozmawiać z kilkoma osobami, które najpierw grały w Diablo 3 i przesiadły się dna PoE i nikt nic dobrego nie pisze o diablo.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 24, 2012, 23:08:59
Może i 1 i 2 część diablo były do pewnego stopnia grami liniowymi ale jednak miały jakiś klimat

A czy nie jest tak, że po prostu byliście wtedy młodsi?
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 24, 2012, 23:24:26
Gry ktore podobały mi się wtedy, dalej mi sie podobają, doszło po prostu kilka nowych do listy podobających się.
D3 w porównaniu d poprzedniczki jest po prostu krótkie i cholernie liniowe - wchodzę na jakiś element lokacji i z prawdopodobieństwem cirka 80% mogę przewidzieć jaki teren bedzie z dokładnością do pojedynczych drzewek, kamieni itp przeszkadzajek w ruchu / demolowalnych elementów z których może coś dropnąć do 2-3 ekranów w każdą stronę
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 25, 2012, 08:32:57
Nie robmy z D3 czegos czym nie jest.
D3 podobnie zreszta jak poprzednie wersje nie jest ambitna produkcja. To taki komputerowy odpowiednik filmowych telenowel. Chociaz nie do konca bo telenowele sa dlugie, ale nie przychodzi mi do glowy wiekszy oglupiacz. No moze jakies filmy klasy B  ;)
D3 ma gorszy generator poziomow niz poprzednicy, ma lepsza grafike, inny mechanizm zarzadzania skillami, ale w D3 tak samo jak w D2 i D wciskasz klawisz mychy (od czasu do czasu posilkujac sie innymi) i patrzysz jak fruwaja demoniczne flaki.
Co jakis czas robisz sobie przerwe na wymiane/naprawe sprzetu i wracasz do patrzenia na fruwajace flaki.
Ot cala gra.
Jak ktos chce/potrzebuje prostej, nie wymagajacej rozrywki to bedzie mu sie fajnie gralo w D3. Jak ktos oczekuje czegos wiecej to predzej czy pozniej (raczej predzej) uzna D3 za gniot na ktory szkoda czasu i pieniedzy
Jasne, ze fajnie by bylo jakby bylo pvp, ale areny pvp to juz nie byloby D3, a dodatkowa gra w swiecie D3 ze wzgledu na to ze trzeba by zmienic dzialanie skilli na arenach zeby zapewnic balans klas, a blizz nie chce robic 'balansu' klas PvE. Inna rzecz, ze troche ciezko byloby zrobic sensowne pvp na arenach biorac po uwage rozstrzal leveli. Bo w koncu przejscie na wyzszy paragon level to to samo co przejscie na wyzszy level (daje te same bonusy do statow) wiec nawet przy ograniczeniu aren dla szescdziesiatek faktycznie bylyby sytuacje, ze postacie lev 60 (paragon level =0)walcza z postaciami lev 160 (paragon level =100)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Październik 25, 2012, 09:00:39
Ogólnie zastanawia mnie jaki był cel ograniczenia lev do 60 a później te tzw nefalemskie lev.
To nie lepiej było napisać, że powyżej jakiegoś lev np 60 lepszy jest drop ale licznik lev nadal by bił? W tym momencie byłyby osoby z 60 i 160 lev i nie byłoby aż takich potencjalnych problemów z arenami pvp.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Phobeus w Październik 25, 2012, 09:30:30
Wprowadzili to aby farmerzy nie rzugali z nudów i wytrzymali w d3 do momentu udostępnienia pvp. Wszak obecnie na farmerach blizard najlepiej zarabia.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Khurghan w Październik 25, 2012, 09:36:49
Dwie pierwsze częśi dawał naprawdę dużo zabawy, miały w sobie to coś. Były grywalne, miodne, klimatyczne.
D III już tego nie ma, labolatoryjny, aspirujący do perfekcyjnego produkt.

I nie, nie jestem za stary, Torchlight II jest w/g mnie super grą, a niby to samo ..
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Październik 25, 2012, 09:41:18
Phobeus farma to farma ale ... jeśli chcą teraz wprowadzić pvp to co im pozostaje. Albo przewartościować postacie tak aby pokazywały prawdziwe lev np 90 na stałe albo przy pve byłyby obecne wskazania a jedynie jakoś weryfikowały się przy pvp aby móc postacie dostosować do siebie.

Khurghan w Torchlight II nie grałem w pierwszej części dobijała mnie za duża ilość kolorów. Jak by nie było jeśli idziesz klepać demona to nie przypomina on kanarka czy innego kolorowego jak tęcza ptaszka.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Khurghan w Październik 25, 2012, 10:33:00
Czyli Torchlight II też Ci sie nie spodoba. Też jest zrobiony w podobnym komiksowym kolorowym stylu.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 25, 2012, 12:08:24
Ogólnie zastanawia mnie jaki był cel ograniczenia lev do 60 a później te tzw nefalemskie lev.
Nefalemskie daje tylko bonus do znajdowania itemow i zlota wiec zakladam ze mowisz o paragon level.
Ograczniczenie do lev 60 jest po to zeby moc mowic o inferno, ze jest ultra trudny bo w D3 gracz na inferno ma lev 60, a potwory lev 61-63 podczas gdy w D2 postac mogla miec max 99. lev a potwory o ile dobrze pamietam max 85 (w kazdym razie nizszy niz gracz).
Bo przeciez gracze D3 nie polapia sie, ze przy paragonie 100 maja faktycznie 160. lev przy lev potworow 61-63  :P

w Torchlight II nie grałem w pierwszej części dobijała mnie za duża ilość kolorów. Jak by nie było jeśli idziesz klepać demona to nie przypomina on kanarka czy innego kolorowego jak tęcza ptaszka.
Mialem dokladnie to samo odczucie  :)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 25, 2012, 12:20:57
Cytuj
Nefalemskie daje tylko bonus do znajdowania itemow i zlota wiec zakladam ze mowisz o paragon level.
Ograczniczenie do lev 60 jest po to zeby moc mowic o inferno, ze jest ultra trudny bo w D3 gracz na inferno ma lev 60, a potwory lev 61-63 podczas gdy w D2 postac mogla miec max 99. lev a potwory o ile dobrze pamietam max 85 (w kazdym razie nizszy niz gracz).
Bo przeciez gracze D3 nie polapia sie, ze przy paragonie 100 maja faktycznie 160. lev przy lev potworow 61-63 
Raczej dlatego że ostatnią umiejętność, a konkretnie pasyw i runę / runy do jakiegos skila dostajesz na 60 i wyżej nie ma już nic. A przy tym gejowym systemie skili ala WoW musieli by dorzucić pasyw co każde dodatkowe 5 poziomó i po co najmniej jednym skilu + 5 run do niego za każde 6 kolejnych poziomów.
A z inferno jest tak ze dobre było takie jak na samym poczatku, tylko że część klas nie wyrabiala. Podeszli do tego od dupy strony i zamiast poprawić klasy np przywracając craud controla na infernie tak jak to teraz zrobili to pojechali w dół trudnością calego poziomu trudności i w efekcie ci co tam łatwo mieli dostali jeszcze łatwiejszą farmę itemków i żerowanie na postaciach któe z tym ulatwieniem dostały tylko odrobinę dłuższe życie itp
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 25, 2012, 13:00:26
Twoje wytlumaczenie jednak lepsze :D
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Phobeus w Październik 25, 2012, 13:47:11
Phobeus farma to farma ale ... jeśli chcą teraz wprowadzić pvp to co im pozostaje. Albo przewartościować postacie tak aby pokazywały prawdziwe lev np 90 na stałe albo przy pve byłyby obecne wskazania a jedynie jakoś weryfikowały się przy pvp aby móc postacie dostosować do siebie.
Racja, teraz blizz faktycznie ma ciezki orzech do zgryzienia jesli chodzi o zbalansowanie gry pod pvp, ale to juz ich problem. Oby tylko jak najszybciej dali patcha z pvp poki jeszcze wiekszosc fanow serii nie "ożeniła gry z allegro", wszelkie problemy z balansem i tak wyjda w praniu.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 25, 2012, 13:52:31
Racja, teraz blizz faktycznie ma ciezki orzech do zgryzienia jesli chodzi o zbalansowanie gry pod pvp

Czegoś tu nie rozumiem... czy nie jest tak, że produkcja D3 trwała latami po to, żeby wydać jak najbardziej dopracowany produkt? ;)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 25, 2012, 13:58:00
Moim zdaniem bliższa prawdy jest wersja w której z tych kilkunastu lat produkcji około 10 strawili bezproduktywnie usiłując wymyślać jak to zrobić wow podobnym ścierwem + jak zabezpieczyć przed piraceniem, a to co faktycznie zostało zrobione było gotowe już te x lat temu zanim ekipa od d i d2 sobie od nich poszła
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 25, 2012, 15:08:51
Oby tylko jak najszybciej dali patcha z pvp
Tak sie wlasnie zaczalem zastanawiac.
Czy przypadkiem blizz nie mowil jakis czas temu, ze D3 to gra PVE i nie sa zainteresowani wprowadzaniem pvp bo to by zaburzylo pve?
Mozna by przeszukac pod tym kontem forum D3 (http://eu.battle.net/d3/pl/forum/) bo chyba tam widzialem takie wypowiedzi niebieskich.
Jakis chetny?  ;)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Phobeus w Październik 25, 2012, 15:21:51
Hmm... na portalach ciągle czytam newsy, że wprowadzenie trybu pvp będzie opóźnione z powodu bla bla bla.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Październik 26, 2012, 11:43:48
Innymi słowy ... Ściema na całego.

Gra denna, kupę kasy na nią trzeba wydać a daje może 10 godzin gry zanim się nie opatrzy.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Październik 26, 2012, 12:46:46
Niestety się rozczarowałem na Blizzardzie, 2 razy kupując gry, które praktycznie chwilę potem odstawiłem. Zarówno Starcraft 2 jak i Diablo 3 są dobre do jednorazowego przejścia (zwłaszcza dla cutscenek - jedyny wielki plus obu gier). Multi to porażka, nie ma też tego czegoś, co było np w HoMM3, że człowiek grał latami w te same plansze tymi samymi rasami i się świetnie bawił.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: EmiLLos w Październik 26, 2012, 15:53:11
No Skeer ja tez tak samo zrobilem. Kupiłem Starcrafta 2 i co? nawet nie przeszedlem kampani... caly czas tylko rush ;( i zadnego wiecej contentu. Diablo 3 przeszedlem 1 postacia all i co ? koniec bo zostaje grind. 2 gry przy ktorych spedzilem po tydzień. No nie mam zamiaru od blizzarda juz nic kupic wiecej, strata kasy na tak do dupy firme. Lepiej plexa kupic :F
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 26, 2012, 15:55:20
Za kasę jaka blizard sobie rzyczy dla swoich produktów (zwłaszcza przy premierze i krotki czas po niej - co w ich czasoprzestrzeni trwa zwykle do kilku lat) to dwa GTC można kupić a nie plex'a
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: EmiLLos w Październik 26, 2012, 16:03:53
Dlatego nie preferuje kupywania gier w ciemno :P a przy tych 2 tak bylo ^^ lepiej pirata sciagnac i ewentualnie kupic orginal :D

Przy BF3 tak zrobilem i fajnie sie nadal gra :P mimo ze kiedys bylo lepiej
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 26, 2012, 16:37:15
Zanim dyskusja podąży tym torem chcialbym przypomnieć o regulaminie
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Październik 26, 2012, 16:39:17
Niestety się rozczarowałem na Blizzardzie, 2 razy kupując gry, które praktycznie chwilę potem odstawiłem. Zarówno Starcraft 2 jak i Diablo 3 są dobre do jednorazowego przejścia
Odstaw EVE na rok to inaczej bedziesz mowic  ;)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Październik 27, 2012, 00:49:40
Odstaw EVE na rok to inaczej bedziesz mowic  ;)

Nie rozumiem.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Październik 27, 2012, 14:22:39
Emil ostatnio pocina w Path of Exile i z tego co wiem sobie chwali gierkę ];)

Jak dla mnie temat diablo chyba się wyczerpał i co najwyżej można Wasze komenty poczytać czasem ];)
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: dymek w Październik 27, 2012, 15:35:28
Grałem sporo w poprzednie części na battlenecie.

Nowa niestety nie powala. Nuda.
Tytuł: Odp: Diablo 3
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Październik 27, 2012, 17:28:20
Patch 1.0.5 to zdecydowanie krok w dobrym kierunku i spowodował, że po ok. 2 miesiącach przerwy znowu się zagrywam w D3. To co jest podstawą, a czego nie można od tak poprawić bez napisania gry od podstaw czyli combat w D3 jest bez porównania lepsze niż w Torchlight 2. Równie ważna sprawa czyli itemizacja jest T2 lepsza niż D3, ale to można poprawić i w patchu 1.0.5 jest to robione. Sama itemizacja nie jest może dużo lepsza, to obecnie jest przynajmniej szansa na zdobycie jakiś sensownych przedmiotów w czasie gry, a nie wyłącznie z AH.