Autor Wątek: Tyrannis 1.1  (Przeczytany 23423 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Tyrannis 1.1
« dnia: Wrzesień 27, 2010, 20:46:00 »
Cytuj
Patch notes for Tyrannis 1.1

To be deployed September 30, 2010

Features

Arrow The backend of the EVE User Interface has been refactored to allow for faster development and ease of programming. Because of this some UI settings, such as stacked windows, may not be preserved after the patching process.

Arrow Cluster memory usage for the Planetary Interaction feature has been on the increase since the launch of Tyrannis earlier this year. A number of optimizations have been included to ensure the feature’s memory footprint remains a dainty flutter for years to come and for the betterment of Tranquility’s health. Planetary Interaction gameplay remains unchanged.

FIXES

Player Owned Structures, Outposts and Stations

Arrow The ammo-icon no longer overlaps with the ammo-counter when you assume control of a POS gun.
Mac

Arrow Resolved a crash issue related to rapidly switching between planets in planetary mode.

Arrow The mailer cache error preventing EVE mail working in the Mac client will no longer happen.

Arrow Fixed an issue with font rendering in the in-game browser.
Some graphics glitches on ATI cards have been fixed, notably the effects when the shader setting is set to high and the rendering of ship afterburners.

User Interface

Arrow Users applying skill points directly to a skill would, in rare cases, show that two points were needed for next level when in fact only one point was needed. This helpful calculation has now been made more accurate.
Graphics

Arrow Resolved zoom issues when viewing a planet in planet mode while the resolution aspect ratio is higher than 1.6.

TL;DR -> rewolucji nie będzie, za to ustawienia okien pójdą się bzykać.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

silvia

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 27, 2010, 21:20:42 »
A gdzie tak napisali?

sc0rp

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 27, 2010, 22:22:34 »
TL;DR -> rewolucji nie będzie, za to ustawienia okien pójdą się bzykać.

...

Kara Mon

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 27, 2010, 23:05:04 »
A gdzie tak napisali?

Because of this some UI settings, such as stacked windows, may not be preserved after the patching process.

silvia

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 28, 2010, 00:15:07 »
Because of this some UI settings, such as stacked windows, may not be preserved after the patching process.

Ustawienia != Polozenie.


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 28, 2010, 01:18:10 »
Wystarczy, że każde okno czata będziesz miał oddzielnie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 28, 2010, 09:22:18 »
Wystarczy, że każde okno czata będziesz miał oddzielnie.

czat jak czat, ale jesli mi wsiakna zapisane ustawienia overview to sie zirytuje :/

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 28, 2010, 09:31:49 »
W jaki sposób mogą Ci wsiąknąć wyeksportowane ustawienia?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 28, 2010, 09:39:24 »
W taki że zmienią strukturę tego okna przez co export sprzed pacha nie bedzie kompatybilny z aktualnym klientem?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ellaine

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 28, 2010, 10:14:22 »
To chyba bylo o okienkach a nie overview.

Ogolnie, w patchu sa same drobne, ledwo widoczne poprawki. Ale refractoring kodu jest dobry i sluszny. Na dluzsza mete oznacza mniej bugow i szybsze wdrozenia. Oczywiscie jak kazda zmiana, na krotsza mete moze oznaczac wiecej bugow ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 28, 2010, 10:27:53 »
W taki że zmienią strukturę tego okna przez co export sprzed pacha nie bedzie kompatybilny z aktualnym klientem?

No bez jaj, to jest zwykły XML. I tu nie zapowiadają żadnej rewolucji. Wrzuć na luz :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 28, 2010, 10:50:15 »
No bez jaj, to jest zwykły XML. I tu nie zapowiadają żadnej rewolucji. Wrzuć na luz :)

Kilka lat gry w inne mmo nauczylo mnie, ze kazdy patch oznacza zazwyczaj "crash" ui, ale z drugiej strony eve bylo wolne od tego typu bonusow. jednak mimo wszystko  kto ich tam wie.

Toporov

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Toporov
  • Korporacja: Unseen Chimera
  • Sojusz: Yarrr and Co.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 30, 2010, 21:03:08 »
Patch 1.1 Tyranisa ma poślizg.

Obstawiamy jaki będzie przy nowym dodatku ? :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 30, 2010, 21:06:18 »
Mogę trzymać kasę ^^

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 30, 2010, 21:32:22 »
Oczywiście CCP paskudnie spieprzyło i członków własnego korpa widzimy na localu jako... neutów.

LOL - za to pojawiły się aligny na bookmarki, które miały się pojawić w Incursions.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 30, 2010, 22:24:43 »
Pomylili pache i do nas poszedł ten na sisi? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 30, 2010, 22:26:55 »
Wątek na Eve-O już jest pełen rage'u i zaraz będzie "threadnaught"


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 30, 2010, 22:43:21 »
Oczywiście CCP paskudnie spieprzyło i członków własnego korpa widzimy na localu jako... neutów.

Good old times. :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 01, 2010, 09:30:27 »
Generalne ostrzeżenie: liczba bugów w nowym patchu wygląda na REKORDOWĄ i wcale nie są związane tylko z UI.

Uważać, sprawdzać wszystko dwa razy i generalnie jak z jajkiem, żeby potem nie było płaczu :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 01, 2010, 09:39:14 »
Po wczorajszym pathu CCP przygotowało zamach na mój procesor:( na dwóch klientach prawie 100% użycia, a nigdy nie było więcej niż 60%, do tego od razu po odpaleniu evki, wentylator na procku dostaje szału i wykręca się na ponad 4200rpm, wyłączam evke i chodzi spokojnie na 2600rpm. Mam nadzieję, że to jakiś żart, albo zbieg okoliczności.

Czy align na bookmarka miał być już w tej wersji, czy im się patche po....myliły?

edit: Adminie prosze przeklej tego posta do tematu o Tyranis 1.1, z góry dziękuje
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 01, 2010, 09:43:13 »
Czy align na bookmarka miał być już w tej wersji, czy im się patche po....myliły?

Moim zdaniem to drugie... nadal nie ma tego w oficjalnych patchnotes:
http://www.eveonline.com/updates/patchnotes.asp


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

[CBIRR] Soobocz

  • CBIRR
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 224
  • i to wsio :)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Soobocz
  • Korporacja: Charming But Irrational
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 01, 2010, 11:27:00 »
Kurde ten patch to jakaś kpina. Popolupo normalnie. Mam nadzieje, ze szybko będzie nowy patch do patcha :)
Charming But Irrational

Villq

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 01, 2010, 12:52:36 »
A ja mam nadzieję że po dt zespawnuja nowe cosmic signature bo jak na razie to po patchu nie pojawiła się żadna nowa... współczuję ludziom którzy utknęli w wormholach ;P

Kara Mon

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 01, 2010, 17:47:14 »
Jaja jak berety. Na alcie wszystkie okienka sa tam gdzie byly i dzialaja jak trzeba, na mainie po zalogowaniu mam na ekranie takie cuda ze sam nie wiem od czego zaczac zeby to uporzadkowac  ???

Tym razem CCP naprawde sie udalo

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 01, 2010, 18:08:43 »
mój faworyt to aktywacja i resize do defaultowego rozmiaru okienka people & places podczas:
- zmiany systemu
- kopiowania bmki (wtedy tak fajnie mruga kilka razy)
- otwarcia okna fittingu
- operacji na markecie

Stary Pierdola

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 01, 2010, 20:30:20 »
Siedze na markiecie w Amarr , zamykam okienko i localu nie ma , lece do Taru po pierwszym jumpie local juz jest.
W Taru jeszcze w shutle akceptuje misje i chce zmienic statek a tu niespodzianka Ships (O) ani jeden sie nie pokazuje. Otwieram assets nic nie mam absolutnie nic w calym wszechswiecie , na stacji w hangarze wszystko ok sa itemki ale stakow niet. Wylogowalem i wracam zobaczymy czy pomoze.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 01, 2010, 20:33:59 »
myślę, że jedyna sensowna odpowiedź to:

:ccp:

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 01, 2010, 20:45:01 »
Ten bag jest w grze juz jakis czas. Conajmniej od Tyranis, moze od pacha przed. Najcześciej dotyczy to pierwszej stacji do jakiej dokujesz po dt, relog pomaga. Niemniej jest to tak niemmozebnie wkur*****

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 02, 2010, 00:13:01 »
Wyglada na to ze jutrzejszy patch patcha naprawi wiecej niz poprzedni  ??? , gorej jak wyjdzie jak ten wczorajszy  :D

Ranshe

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 02, 2010, 03:01:33 »
A najlepsze, że jutrzejszy (teraz to właściwie dzisiejszy) patch jest, uwaga uwaga, opcjonalny. Czyli jak nie chcesz ściągać, to nie ściągasz.

Tego to chyba jeszcze w żadnym mmo nie było.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 02, 2010, 08:06:23 »
wczoraj z ciekawostek zniknely mi wszystkie chaty podczas roama
po jakims casie wrócil tylko local
kazde uzycie modulu odpalalo pokazanie wszystkich slotó UI do przesuwania
a na koniec w krytycznym momence niektórych modułów nie byłem w stanie aktywowac
brawo ccp
Sneer Quen

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 02, 2010, 10:27:53 »
Ja  wczoraj podczas roamu, nie mogłem włączyć jednej grupy działek, co ciekawe druga chodziła bez problemu,, nie wiem co się stało, to była walka 2 vs 4, nie było żadnego laga.

Xeyo

  • ΞVΞ
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 167
  • (>_<)○------(^o^)○
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeyo
  • Korporacja: project HAVEN
  • Sojusz: No Handlebars.
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 02, 2010, 10:47:15 »
Wczoraj siedzac w cepie bylem wczoraj "mile" zaskoczony,  jak po wlaczeniu warp distruptera... nie chcial mi sie wlaczyc mwd. Na szczescie wszystko sie dzialo kolo bramki i udalo sie jakos wyskoczyc. W gangu nie dzialaly niektorym inne moduly. Dopiero po zadokowaniu, "unfit" i ponownym manualnym  poukladaniu modulow bylo wszystko ok... znaczy prawie wszystko, bo po potem w czasie walki mialem disconnect i powitaly mnie smiesznie poukladane okienka na monitorze  ::)

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 02, 2010, 11:44:09 »
Heh bogu niech beda dzieki ze sobie wczoraj odpuscilem latanie profilaktycznie. Widze ze wracamy do starych zwyczajow po patchu przez 4-5 dni sie logowac tylko skilla zmieniac i sprawdzac czy ccp juz naprawilo patcha.

naye666

  • Gość
Odp: Tyrannis 1.1
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 02, 2010, 12:36:44 »
Kurde nie wiem o co chodzi ale ja zadnych problemow nie zaznalem... Co prawda mam wrazenie ze wgrano patch z sisi lol bo sie fituje etc dosc dziwnie. Ale bugow nie zaznalem. No chyba ze zaliczyc dzwieki triggerow nie w tych momentach ci byc powinny. W kazdym razie statek wisi w powietrzu w cloaku do czas wpowadzenia patcha. Nie mam zamiaru ryzykowac wlatujac do high seca z cargo wartym ze 4y plexy ;#