Autor Wątek: [DevBlog] Tyrannis landmark updates  (Przeczytany 9592 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
[DevBlog] Tyrannis landmark updates
« dnia: Maj 06, 2010, 13:37:49 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=750

To już jest na sisi? Coś w stylu statycznych pleksów na planetach czy wtf?
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 06, 2010, 13:41:59 »
Nie, to to miejsca bitew, jakieś wysypiska i inne takie duperele znane z kronik oraz wraki tytanów.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 06, 2010, 13:43:05 »
Nie, to to miejsca bitew, jakieś wysypiska i inne takie duperele znane z kronik oraz wraki tytanów.
No tak, ale po co w takim razie tam npce?
Dla mnie to wygląda trochę jak kolejne miejsce po paskach do farmienia :P
Przedwieczny.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 07, 2010, 09:39:04 »
Jak zaczynałem to były takie statyczne miejsca gdzie się NPCe panoszyły. Poza tym do części miejsc można było polecieć jak się poczytało wskazówki w danych wyciągniętych z komputrów nawigacyjnych NPCów (zapomniałem jak się to ustrojstwo nazywa, a mam tego jeszcze kilka szt. na pamiątkę). Może postanowili wrócić do pomysłu ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 07, 2010, 09:59:41 »
zapomniałem jak się to ustrojstwo nazywa
Ship logi? :)
Przedwieczny.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 07, 2010, 10:01:23 »
Szczerze mówiąc, to jest tak totalnie nieistotny feature, że po prostu szkoda czasu na takie bzdety, gdy inne kwestie "jeść wołają"  ::)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 07, 2010, 10:06:05 »
Szczerze mówiąc, to jest tak totalnie nieistotny feature, że po prostu szkoda czasu na takie bzdety, gdy inne kwestie "jeść wołają"  ::)
JPKM Sokole, a co ma piernik do wiatraka? Lol...
Przedwieczny.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 07, 2010, 11:24:04 »
Cytuj
Ship logi?
A możliwe, chociaż jestem przekonany, że to było coś jeszcze, ale ostatni raz do nich zaglądałem jakieś 3 lata temu, więc ciężko, naprawdę ciężko odszukać właściwe neurony.

Szczerze mówiąc, to jest tak totalnie nieistotny feature, że po prostu szkoda czasu na takie bzdety, gdy inne kwestie "jeść wołają"  ::)
Znaczy się jakie ? Przecież kerbiry już podnoszą wrzask, że im przychód spadnie po nerfie loota... więc trzeba coś dać na odczepne.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 07, 2010, 11:50:22 »
Przecież kerbiry już podnoszą wrzask, że im przychód spadnie po nerfie loota... więc trzeba coś dać na odczepne.

A całe planetary interaction to co to jest jak nie kerbirstwo?

Priorytetem powinno być poprawienie w mechanice tego, co w spieprzono w Dominion tak, żeby osiągnąć grywalność na poziomie późnej Apocryphy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 07, 2010, 12:03:44 »
Zapytam ponownie.
Co ma do rzeczy bughunting z wymyślaniem nowych ficzerów?
Zajmują się tym kompletnie różne zespoły i nie mają wpływu na swoją pracę...
Przedwieczny.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 07, 2010, 12:26:06 »
Zajmują się tym kompletnie różne zespoły i nie mają wpływu na swoją pracę...

Powiedzmy, że masz rację - to było już posadzić tych ludzi nad PI, a nie zajmować się pierdołami.

Popatrz sobie na teaser Tyranisa i porównaj z tym co jest na SiSi... przecież to jest po prostu żart. Zamiast "planetary INTERACTION" masz "planetary POS".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 07, 2010, 12:36:05 »
A co byś chciał? Simcity? :D
Przedwieczny.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 07, 2010, 12:38:42 »
A Tobie podoba się Spreadsheats Online i kolejna inkarnacja POS-ów?

Sporo sobie po tym dodatku obiecywałem, ale teraz już patrzę na PI tylko w kategorii "easy money for PvP". Na pewno będzie to korzystne z punktu widzenia ekonomii w grze, bo uwolni całe działy marketu od sztucznych dostaw NPC, ale funu z tego nie widzę niestety.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 07, 2010, 12:55:32 »
Ale co sobie obiecywałeś, bo nadal nie wiem?
Od początku było mówione, że to co wyjdzie teraz, to tylko początek PI.
A że Tobie się nie podoba "Spreadsheats Online" nie znaczy, że taka forma rozrywki nie ma swoich zwolenników.
PI ma szansę rozwinąć się w coś naprawdę fajnego, a od czegoś trzeba zacząć. Ja tam wolę, żeby wprowadzali po kawałkach, nawet jeśli niektóre z nich mało mi się podobają, niż żebym miał czekać x lat na wprowadzenie całości jednym ruchem.
Jednym słowem - marudzisz :P :angel:
Przedwieczny.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 07, 2010, 13:01:48 »
Problem z tym wprowadzaniem w kawałkach jest taki, że kolejne kawałki się nie pojawiają. Porównaj sobie zapowiedzi Dominion (słowo klucz: treaties) i co? I ponoć treaties są na short liście do zimowego dodatku. Więcej w wywiadzie z Hammerheadem:

http://www.strategyinformer.com/editorials/7904/strategy-informer-live-eve-online

To jest gruby fail, bo Dominion z punktu widzenia 0.0 jest po prostu ułomne bez treaties.





No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 07, 2010, 13:09:17 »
Ja też podejrzewam, że marudzi dla marudzenia. A różnice względem POSów są i to dość zauważalne - POSów możesz mieć ile chcesz i jesteś w stanie utrzymać, w PI CC możesz mieć tyle na ile pozwolą skille. Przynajmniej na tymczas (póki nie wyjdzie D514) CC jest nie do ruszenia, ale i tak na 1 planecie możesz mieć więcej (oczywiście nie własnych) CC niż POSów na 1 księżycu. Wraz ze wzrostem ilości CC spada wydajność planety, ale nawet przy 1 CC ilość surowca jest ograniczona czasowo. W POSach nie masz ograniczenia czasowego i dostępu surowca - surowiec się nigdy nie kończy. PI jest w całości cyklu produkcyjnego realizowane na planecie, a przy POS część prac jest wykonywana na stacjach (składanie komponentów) i pewnie jeszcze więcej...

Jak dla mnie to całkiem sporo zmian, więc nie tak do końca to kalka POSów, ale zdecydowanie widać na jakim systemie się wzorowali.

IMHO SIM City to pewnie spora przesada, ale coś na kształt CIV byłoby z pewnością interesujące (szczególnie, że jest na Pythonie). Oczywiście to oznaczałoby kompletenie nową grę, a może nawet osobnego klienta, ale dlaczego by nie (skoro i tak będzie D514) ? Oczywiście z drugiej strony możnaby pójść na łatwiznę i zrobić coś na kształt etapu państwowego w SPORE, ale czy to byłoby jakkolwiek atrakcyjne ?

Wg mnie PI jest całkiem ok, szczególnie, że osobiście podejrzewam, że tak o wcisnęli to PI tu na dokładkę żeby zapchać czymś dziurę skoro i D514 i Ambulation nie są gotowe.

To jest gruby fail, bo Dominion z punktu widzenia 0.0 jest po prostu ułomne bez treaties.
A co chciałbyś mieć wszystko od razu ? Przecież CCP od dawna twierdzi, że EVE to sandbox i celem EVE jest budowa community (wg mnie prawdziwym dodatkiem jest EVE Gate, a nie PI w Tyrannis). Przecież jakoś muszą zatrzymywać odpływ graczy...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 07, 2010, 13:13:21 »
A co byś chciał? Simcity? :D

Tak, fajnie by było pograć w nową wersję. To Societies, czy jak tam się to zwało było do dupy.

Co do PI, zgadzam sie z SokolimOkiem - "easy money". Chociaż podoba mi się to, że kolejne towary na rynku zostaną uwolnione. Idealnie by było, gdyby poza BPO/BPC NPCe nie sprzedawali niczego :) (chociaż fajnie by było, gdyby BPO były opracowywane w R&D centers na planetach )

PS. No, jeszcze pewni piraci z czarnej dziury ucieszą się z możliwości samowystarczalności w zakresie nanite pasty  ^^ Nie, żebym sugerował, że straszny pirat może parać się takim ohydnym zajęciem jak produkcja czegokolwiek. Po prostu będziemy okradać planety z pasty! Będą nam ją oddawać jako okup za możliwość krążenia wokół tych swoich gwiazdek.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 07, 2010, 13:24:19 »
a wie ktoś może czy planety w WH będą się rządziły tymi samymi prawami czy tak jak moony - będą ale bez opcji farmy?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 07, 2010, 13:32:02 »
a wie ktoś może czy planety w WH będą się rządziły tymi samymi prawami czy tak jak moony - będą ale bez opcji farmy?

Z każdej planety będzie można korzystać, także tej w W-space. Czyli jest szansa na samowystarczalność posiadaczy POS-ów w W-space.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 07, 2010, 13:45:03 »
A są lodowiska w WH?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Raiha

  • Gość
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 07, 2010, 13:51:41 »
A są lodowiska w WH?

No właśnie. To co jest z lodu , pozostanie z lodu. Reszta będzie na planetach.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 07, 2010, 14:06:54 »
Postawiłem sobie na SISI te strukturki do planet, będe sie w to bawił bo semi afk dochód jest całkiem ok dla mnie  :D

Uważam, że konsekwencje tego patha mogą być daleko bardziej idące niż się ludziom wydaje. Na sisi teraz podstawowa fabryka zasysa 6000 minerały a wypluwa 20 jednostek produktu co pół godziny.
I np. takim produktem jest oxygen którego się w posach przepala całkiem sporo.
Dla przykładu large szpilka wsysa 25/h oxygenu.
Dobowo wychodzi to(produkcja/zużycie large posa) 960/600 czyli 360 zapasu czyli dziennie przerwa może być 9h. Niby dużo ale prawda wygląda tak że jeśli chcesz mieć taką produkcje musisz ustawić kopalnie na złoża wyczerpujace się po 24h albo ustawić od groma tych kopalni kopiących 96h. Zastrzegam że to z wielkości które widziałem na SISI pare dni temu.


Konkluzja pierwsza- jeśli market nie będzie podparty produktami z rynku NPC, to ceny wszystkiego co będzie wymagać planetarnych produków poszybują w kosmos.
Za nimi ceny T2 oraz wszystkiego co jest robione na posach.

Konkluzja druga - skoro ceny będą wysokie dużo osób się tym zajmie bo będzie na tym kasa. To spowoduje dużą konkurencje na planetach. I teraz, w zależności jakie będą różnice pomiędzy hi sec/low sec/ 0.0 oraz jak wielkość konkurencji będzie wpływała na wydajność kopalni możemy zobaczyć migracje ludzi w mniej zaludnione części galaktyki w poszukiwaniu lepszych planet !
I to rush przy którym Exodus był małą betką czego wszystkim życzę.


Trzeba będzie śledzić końcową wydajność/wyczerpywanie się złóż/ wpływ konkurencji na planety oraz politykę wycofywania się z rynku materiałów NPC bo może być bardzo ciekawie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 07, 2010, 14:13:48 »
rush przy którym Exodus.

Offtopowo - co spowodowało tamten "rush"?

Tak w dwóch zdaniach, bez przeciągania  O0


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 07, 2010, 14:21:17 »
Tak bez przeciagania, to L4.

Oxylan

  • Gość
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 08, 2010, 01:28:54 »
Zakładam że planety w 1.0-0.4  będą generować max od 20 do 40mil miesięcznie na głowe,ale wielkich profitów to się nie ma co spodziewać,przynajmniej w empire,CCP nie doprowadzi do tego żeby horda newbich oraz starszych graczy w tym ich alty zarabiali na shipy,itemy,plexy logując się raz w miesiącu po to zeby haulowac urobek z planety do jity i cieszyć się ogromnym profitem.

Tak czy siak fajne jest to, że każdy będzie mieć kawałek (własnej ziemi)

Raiha

  • Gość
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 08, 2010, 12:39:19 »

Konkluzja pierwsza- jeśli market nie będzie podparty produktami z rynku NPC, to ceny wszystkiego co będzie wymagać planetarnych produków poszybują w kosmos.
Za nimi ceny T2 oraz wszystkiego co jest robione na posach.

Z tego co pamiętam ma być okres przejściowy , czyli będą towary także i u npc. Pytanie tylko czy te ceny u npc nie będą za niskie by sie opłacały produkować to samo z planet.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 08, 2010, 12:46:10 »
fajny dodatek, nowe paśniki przy ktorych mozna dorwac zwierzyne  >:D
a jesli ceny t2 pojda w gore to ludzie beda chetniej placic ransomy za wypuszczenie statkow...

p.s.
w razie spotkania...
 przypominam ze honorujemy ransomy wiec smialo mozna wplacac  >:D
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

silvia

  • Gość
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 08, 2010, 13:44:27 »
wdupa tez bedzie bardziej bolec :P

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: [DevBlog] Tyrannis landmark updates
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 08, 2010, 15:53:02 »
Nooo nie tak bardzo jak teraz... pamietajcie ze zmienia sie system insurki i jak nic sie nie zmienilo to t2 ma byc juz poprawnie ubezpieczane :)