Autor Wątek: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion  (Przeczytany 7705 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Przedwieczny.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2010, 08:31:25 »
tak jakbym oglądał kolory kadłuba podczas latania ....
zrobiliby coś pożytecznego ....
ale widać tylko grafik ma wolny etat ...
Sneer Quen

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 25, 2010, 08:45:31 »
tak jakbym oglądał kolory kadłuba podczas latania ....
zrobiliby coś pożytecznego ....
ale widać tylko grafik ma wolny etat ...

Pie***ysz Sneer. Chyba przechodzisz andropauze  :P Skoro nie oglądasz kadłubów to na pewno grasz na maksymalnym oddaleniu widoku i oglądasz tylko czerwone i niebieskie kwadraciki. Zagraj w Stars to Ci się spodoba, tam nie będziesz się musiał katować oglądaniem kadłubów.

Wracając do tematu. Najwyższy czas. Już od wprowadzenia BCków Tier 2 widać było że się da zrobić shipy sensownie wyglądające. Mam nadzieję, że na Scorpionie się nie skończy i że BB/Falcon/Rook też zostanie przerobiony  ::) zresztą lekko licząc z połowie shipów należy się gruntowny facelifting.

Swoją drogą jeśli wprowadzą malowania w tylu wersjach jak ten Scorpion na przykładzie to stąd już tylko krok do możliwości ograniczonego ale jednak malowania shipów według własnego pomysłu. Coś ala barwy aliansowe. Fajnie by było.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 25, 2010, 08:52:34 »
Cytuj
And yes, this does mean that we will have to update every ship in the game, but it is a process that will be done over multiple expansions, starting with the Summer 2010 expansion.
Czyli powoli, ale upgrejdną grafę wszystkich statków :)

Różne malowania, to podejrzewam, że będą raczej dla npcowych wersji statków. Tutaj dostępna dla gracza wersja to "civilian" plus wersje t2, NI i faction. Reszta to floty npcowe i tam pewnie zostaną te kolorki... Trochę szkoda w sumie :)
No i z tego co zrozumiałem, poprawienie grafiki nie będzie się wiązało ze spadkiem osiągów, a wręcz przeciwnie...
Przedwieczny.

Sammani

  • Gość
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 25, 2010, 09:10:36 »
jizzinmypants.jpg

shitposty pod tytulem:"grafa jest ok! niech naprawia laga!" w ciagu 3,2,...

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 25, 2010, 09:15:01 »
większość ludzi rozumie że grafik nie naprawi laga
a resztą nie ma się co przejmować
Sneer Quen

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 25, 2010, 09:18:34 »
Różne malowania, to podejrzewam, że będą raczej dla npcowych wersji statków. Tutaj dostępna dla gracza wersja to "civilian" plus wersje t2, NI i faction. Reszta to floty npcowe i tam pewnie zostaną te kolorki... Trochę szkoda w sumie :)
No i z tego co zrozumiałem, poprawienie grafiki nie będzie się wiązało ze spadkiem osiągów, a wręcz przeciwnie...

Ta grafa ma chodzić lepiej bo mają zamiar w większym stopniu skorzystać z możliwości tych wszystkich Shaderów ble ble ble..oferowanych przez karty i dobrze. Oby im wyszło. A co do malowań to masz rację. |Chodziło mi bardziej o to o czym ludkowie pisali na forum eve-online już wiele razy. Ograniczone możliwości zmiany malowania shipów coś jak logo aliansu które CCP wrzuca potem do gry. Czyli np. wszystkie shipy aliansu A mają czerowne elementy AB a aliansu B zielone elementy - jak szybka identyfikacja samolotów w czasie II Wojny Światowej np. białe pasy na skrzydłach i kadłubach alianckich maszyn podczas inwazji we Francji w 1944. Takie rozwiązanie pozwoliło by uniknąć latających różowych shipów w serduszka  ;D :D

devilsbirth

  • Gość
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 25, 2010, 09:53:27 »
Ty naprawdę grasz ze zbliżeniem i oglądasz te statki z bliska w trakcie walki? Żeby mieć pogląd pola większość oddala obraz, a wtedy kto jest swój a kto obcy widzą po kolorku kwadracika i to wystarczy, kto jest z którego aliansu widzą w kolumnie na ov i jedyne czego brakuje to ikona pokazująca w którą stronę przeciwnik się porusza, bo jego prędkość też jest w ov. Kolorowanki są fajne do filmików i kręcenia statkiem na stacji, ew. dla misjonarzy którzy sidzą sobie jak indyki w miejscu i tylko z ov kolejne cele wybierają.

Oczywiście cieszę się, że robią facelifting statków, znaczna większość jest paskudna i widać, że robiono je niskim kosztem, gdy jeszcze ccp nie stać było na porządnych designerów.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 25, 2010, 10:15:37 »
... Takie rozwiązanie pozwoliło by uniknąć latających różowych shipów w serduszka  ;D :D
Nono....to miał być mój pomysł  :knuppel2: Nawet planowałem prawdziwie bojowa nazwę "Straszny różowy pomponik"  ;D
Swoja droga, na poważnie, możliwość umiejscawiania loga korpa/aliansu na kadłubie byłaby całkiem fajnym gadżetem cieszącym oko.
Wiem że co nietórzy najchętniej zrobiliby z EvE wręcz tekstówkę, ale moge sie założyć że ci co tak krytykują wszelkie "upiekszenia" nawet nie zaczęliby grać gdyby nie "widoki" w grze  ;) Więc przestańcie robić z siebie "hardkor graczy" udających że nawet nie wiecie jak wygląda ze zbliżenia wasz ulubiony statek. Bo jeszcze ktoś nowy zdolny by pomyśleć że cały czas spędzony online nic tylko strzelacie do innych, bez chwili przerwy, w dodatku we flotach 200+ (ukłon w stronę tych co wyjada tu z "lepiej by naprawili laga" )  ;)
Moim zdaniem takie "akcje upiekszające" nadają troche miodności grze, po prostu przyjemniej sie lata czymś co cieszy oko moje i innych niż paskudztwem od którego rzeczywiście trzeba zrobic jak największe oddalenie  ;)

jedyne czego brakuje to ikona pokazująca w którą stronę przeciwnik się porusza, bo jego prędkość też jest w ov.

Może nie tyle ikona, co nawet jakaś strzałka w opcji "mapa taktyczna". Nie wiem dlaczego twórcy nie umieścili tak podstawowej funkcji mapy taktycznej.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 25, 2010, 10:19:01 »
optymalny byłby wektor na overlayu - byłby kierunek i speed jednocześnie .... ale kto by wtedy oglądał nowe kolorowe kadłuby......
Sneer Quen

Gregorius

  • Gość
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 25, 2010, 10:21:08 »
Nareszcie ta paskuda będzie przypominać skorpiona! Hurraaa :))

A mnie takie zmiany się podobają ;) Też chciałbym sobie pokolorować shipka ^_^. Logo ally na okręcie było kiedyś rozważane w przypadku wychodzenia dodatku (nie pamiętam jakiego) - wszyscy wtedy spekulowali, czy wejdzie ten feature, czy nie [Red Alliance Viator anyone?]

Ja się nie mogę doczekać, aż wejdzie Dust i będą dropshipy. Bo muszą być, prawda ?

Kara Mon

  • Gość
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 25, 2010, 11:13:50 »
Ja sie nie dziwie ze nie ma mozliwosci dowolnej zmiany kolorow okretow . Logo Alliancu to jeszcze pol biedy , klient dostaje juz teraz wystarczajaca ilosc informacji zeby takie logo umieszczac na statkach ktore sa w przestrzeni , za to dowolne malowanie okretow juz oznacza albo po kazdym DT paczke danych do sciagniecie o kolorach , albo dodatkowe obciazenie dla serwera ktory musialby wysylac do kazdej osoby na gridzie/w systemie informacje o ilosci rozowych serduszek i slodkich misiaczkow na kadlubie okretu kazdego gracza. To juz moglo by byc dobra pozywka dla tych co propaguja haslo walki z lagiem zawsze i wszedzie , ale z drugiej strony ludize przestali by winic za laga nowe planety  :2funny:

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 25, 2010, 11:41:03 »
Można zacząć od tego, że custom painting dotyczyłby statków własnego ally. Czyli - wchodzi do korpa, zasysa dane i voila, widzisz nowe malowanie swojego statku. Natomiast nie widziałbyś malowań wrogów, co można byłoby zaimplementować później.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Racjel

  • Gość
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 25, 2010, 11:48:45 »
To że będą poprawiać wygląd graficzny jest oczywiste, a to ze komuś nie pasuje to raczej producentom nie przeszkadza. W końcu na pewno mają jakąś wizję dalszego rozwoju gry, no i nie dla wszystkich graczy te same rzeczy są najważniejsze.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 25, 2010, 11:58:38 »
* Doom przegląda adressbook zastanawiając się któremu milicjantowi caldari dać zarobić za dostarczenie scorpiona...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Sammani

  • Gość
Odp: Devblog: Zmiany w teksturach i nowy Skorpion
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 25, 2010, 13:39:34 »
glupie oznaczenia alliancowe na statkach byloby mile na poczatek :)