Eve-Centrala

Eve Online => Starsze dodatki => Patche i dodatki => Tyrannis => Wątek zaczęty przez: Jrkan w Marzec 30, 2010, 18:05:32

Tytuł: Devblog: The circle of life
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Marzec 30, 2010, 18:05:32
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=746 (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=746)

Zmiany w loocie z npców (w tym dron), kopaniu, oraz ubezpieczniach.
Tytuł: Odp: Devblog: The circle of life
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Marzec 30, 2010, 18:23:09
"Our new insurance system recalculates the value of all ship classes which includes Tech 2 and Tech 3 classes establishing the base material cost of the ship.   To this we have added the ability for us to define more precisely how much of the total material value of each ship class should be paid out."

Pierwsza myśl: Super! T2 i T3 statki w końcu będzie opłacało się ubezpieczyć! Druga myśl: A co z shipami faction/pirate?

Z punktu widzenia pilota, który nie mieli lootu (jakos nie chce mi się z 0.0 tyrać z meta 0 do huba :P) pure win. Kasa zostanie ta sama, a strata shipa będzie mniej boleć. Może nawet jakieś factionki pozakłądam na gablote? Hyhyhy...
Tytuł: Odp: Devblog: The circle of life
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Marzec 30, 2010, 20:11:58
Same piekne zmiany  :coolsmiley: