Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Isengrim w Sierpień 03, 2011, 18:13:49

Tytuł: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Sierpień 03, 2011, 18:13:49
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=944

Hi hi, zwlaszcza ten kawalek jest fajny

Cytuj
Doing something just "because it would be cool/neat/awesome" is always a bad idea and will come back to bite you later
See: Jump bridges, cyno jammers, Sov 4, AoE doomsdays, titans in general, supercarrier boost... Note that we should still obviously strive to make everything cool/neat/awesome, but when we start off with an awesome idea rather than an actual problem we want to fix or a feature that has a clear, functional and necessary goal, it generally requires painful fixes further down the road
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Sierpień 03, 2011, 18:40:49
To jest raczej "Nullsec revamp in 100...99..98...". Cytując "If we finish the majority of this plan in the next five years I'd be extremely happy". Ogólnie to takie gadanie że chcemy by było dobrze i wydaje nam się, że wiemy jak to zrobić. Mam tylko nadzieję, że zapowiadany nerf supercapsli nie jest częścią tego planu stworzenia nullseca idealnego, bo chciałbym go zobaczyć wcześniej niż za pięć lat.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Gaavrin w Sierpień 03, 2011, 19:23:02
Planują na pięć lat, przygotują pierwszą część planu do implementacji za rok, a za pół roku zwolnią gościa który za to odpowiada i przyjdzie nowy ze swoją koncepcją, bo w poprzednim nie było mowy o super ciuszkach po 100 $ za sztukę.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Sierpień 03, 2011, 21:34:03
Gaavrin, kiedy zdążyłeś tak zbittervecieć?
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: silvia w Sierpień 04, 2011, 03:21:43
Odkad ktos ma lepsze portki od niego!


0.0 sucks. Aktualnie 0.0 to jedna wielka wytwornia $$ i kazdy kto jest w aliansie ktory ma sov jest zlyklym pionkiem dy**nym w **** przez zarzadzow aliansu i ich kolegow.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Gaavrin w Sierpień 04, 2011, 09:21:50
Gaavrin, kiedy zdążyłeś tak zbittervecieć?

Gdzieś pomiędzy pojawieniem się incarny i wyciekiem tego wewnętrznego czasopisma na temat 'micro' tranzakcji.

Odkad ktos ma lepsze portki od niego!

0.0 sucks. Aktualnie 0.0 to jedna wielka wytwornia $$ i kazdy kto jest w aliansie ktory ma sov jest zlyklym pionkiem dy**nym w **** przez zarzadzow aliansu i ich kolegow.

Współczuję bycia w kiepskich aliansach skoro masz takie wspomnienia.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Orli1983 w Sierpień 04, 2011, 12:02:43
0.0 sucks. Aktualnie 0.0 to jedna wielka wytwornia $$ i każdy kto jest w aliansie ktory ma sov jest zlyklym pionkiem dy**nym w **** przez zarzadzow aliansu i ich kolegow.
NIestety tak wlasnie jest- ale to jak z nasza Polską- ściągają z nas podatki itp wyprowadzają kasę pokątach, ale gdzie mielibyśmy sie podziać i co robić?::P  Zresztą czasami i nam skapnie z tego worka by moc sobie kupić parę fajnych shipow  ;] czasami alians zrobi reimbusta co by poprawic nastroje u ludzi nonstop kampiacych TCU, stacje itp.

Do tego buduje sie tam niby imperium, walczy o tereny- az tu komuś z zarządu eve sie nudzi- bierze pol assetsow aliansowych, i firma upada :P.

Zaklada sie nową pod inna nazwa by za jakis czas  sytuacja sie powtorzyla. Ilosc kradzieży w eve jest przerażająca, często zarządy corpow nawet ich nie ujawniaja by nie  przypadkiem nie doszlo do buntu na pokladzie.

Samo zycie- moze dlatego eve tak wciaga ;]

A wracajac do tematu niech wkoncu zlikwiduja jb i znerfia supery :P
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Sierpień 04, 2011, 13:04:54
Napisałem co nieco na forum EVE, ot mój pomysł na zmianę.

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1560795&page=10#282
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Orli1983 w Sierpień 04, 2011, 13:24:36
niby pomysl z wiekszymi posami fajny ale tak naprawde skorzytaja na tym wielkie alianse bo beda mogly produkowac jeszcze wiecej i latwiej superow :P twierdze nie do zdobycia dla malych aliansow

czy dobrze zrozumiałem ze chodzi o to by po zdobyciu stacji przejmować assetsy? Co wtedy stanie sie z handlem kto bedzie chcial ryzykowac taka kase? 
Ja chetnie bym doswiadczyl mozliwosci niszczenia stacji- wtedy wszystkie assetsy jakims magicznym sposobem ulatniały by się do najbliższej stacji ;]

W eve zdecydowanie trzba czegos wartosciowego do niszczenia- moze i tytany sa drogie ale co z tego jak mozna sie wylogowac i jest szansa ze nie zdązą cię ubic ;/ ( matki  powinny wisiec  nie 15 a 30 min,  tytany 45 po wylogowaniu  :P przeciez ich piloci i tak nie robia nic innego tylko w nich wisza )
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Sierpień 04, 2011, 13:38:17
Po pierwsze teraz też stocznie pracują pełną parą w wielu regionach.
Po drugie niech se budują supercapitale - na zdrowie.

Rzecz w tym, że obecnie małe grupy w 0.0 nic nie są w stanie zrobić bo nie mają gdzie się zawiesić. Musisz mieć stacje bo inaczej jest lipa. Posy śmierdzą i są za łatwe do zniszczenia.
A stacji nie możesz mieć bo nie masz siły aby ją utrzymać. Dlatego powstały bloby supercapsli.

Ale jeśli  CCP stworzy rozsądny system, gdzie małe grupy będą mogły mieszkać wygodnie w 0.0, bez wpadania w łapska blobów z powodu stacji, to rzesza ludzi z tego skorzysta.
Zaczynając od bardziej ambitnych rentierskich korpów do tych które teraz są w normalnych sojuszach ale wk...wia ich blobware.
Zresztą obecnie, problem tkwi w tym, że niewielka grupa graczy z masą supercapsli ora duży teren, potem wpuszcza tam rentierów a sama siedzi sobie gdzieś w kurwidołku. Rentierów nikt nie rusza bo ci siedzą sobie na stacji.

Ale jeśli ktoś będzie się mógł spokojnie zachaczyć na takim rentierskim terytorium to z tego spokojnie skorzysta, bo będzie mógł klepać raty i rentierów  :D

Supercapsy wtedy nie będą potrzebne bo po co ci one przeciw partyzantom. Natomiast, jeśli ktoś będzie chciał sobie zrobić baze na stałe gdzie się nie będzie bał że będzie musiał przenosić assetsy co chwile to dajmy mu taką możliwość. Niech se zainwestuje w mega fortece która będzie w stanie obronić się przed supercapslami. Niech to kosztuje jak sukinsyn ale zdecydowanie mniej niż flota supercapsli. I wtedy niech se siedzi na danym terenie. Z tym, że i tak nie ucieknie przed potencjalną agresywną partyzantką.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Sierpień 04, 2011, 14:14:06
Wystarczy, żeby doszło do skutku to o czym mowa już jest od jakiegoś czasu czyli możliwość rozwalania stacji i tym samym utylizacja dużych ilości assetsów zamrożonych na stacjach np w nie aktywnych w danym momencie kontach.
Wybudowanie nowej stacji niesie za sobą bardzo duże inwestycje i nie każdego na nie stać ale ... w tym momencie pomysł super posów, których wartość była by np 1/3 zwykłej ceny stacji to miały by "ręce i nogi".
Stacje stawiane pierwotnie przez CCP nie miały by za dużo obrony, stacje stawiane przez gracza mogly by mieć silną osłonę a super posy by mogły być rozstawiane w strategicznych miejscach np na skrzyżowaniu dróg albo przy bardzo ważnych szlakach JB-y. Oczywiście stacje jak i posy seedowane przez użytkowników by mogły być bronione jak dotychczasowe pos-y za pomocą Pos gunnerów.
To miało by w tym momencie racje bytu.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Sierpień 04, 2011, 14:23:10
Wystarczy, żeby doszło do skutku to o czym mowa już jest od jakiegoś czasu czyli możliwość rozwalania stacji i tym samym utylizacja dużych ilości assetsów zamrożonych na stacjach np w nie aktywnych w danym momencie kontach.
Jakby takie cos bylo rozwazane na serio to podnioslby sie wiekszy krzyk niz przy ostatniej zadymie. No i rozwaliloby to tez caly handel w 0.0
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Sierpień 04, 2011, 14:30:36
Rzecz w tym, że obecnie małe grupy w 0.0 nic nie są w stanie zrobić bo nie mają gdzie się zawiesić. Musisz mieć stacje bo inaczej jest lipa. Posy śmierdzą i są za łatwe do zniszczenia.
A stacji nie możesz mieć bo nie masz siły aby ją utrzymać. Dlatego powstały bloby supercapsli.

Ale jeśli  CCP stworzy rozsądny system, gdzie małe grupy będą mogły mieszkać wygodnie w 0.0, bez wpadania w łapska blobów z powodu stacji, to rzesza ludzi z tego skorzysta.
Zaczynając od bardziej ambitnych rentierskich korpów do tych które teraz są w normalnych sojuszach ale wk...wia ich blobware.
Zresztą obecnie, problem tkwi w tym, że niewielka grupa graczy z masą supercapsli ora duży teren, potem wpuszcza tam rentierów a sama siedzi sobie gdzieś w kurwidołku. Rentierów nikt nie rusza bo ci siedzą sobie na stacji.

Ale jeśli ktoś będzie się mógł spokojnie zachaczyć na takim rentierskim terytorium to z tego spokojnie skorzysta, bo będzie mógł klepać raty i rentierów  :D

Supercapsy wtedy nie będą potrzebne bo po co ci one przeciw partyzantom. Natomiast, jeśli ktoś będzie chciał sobie zrobić baze na stałe gdzie się nie będzie bał że będzie musiał przenosić assetsy co chwile to dajmy mu taką możliwość. Niech se zainwestuje w mega fortece która będzie w stanie obronić się przed supercapslami. Niech to kosztuje jak sukinsyn ale zdecydowanie mniej niż flota supercapsli. I wtedy niech se siedzi na danym terenie. Z tym, że i tak nie ucieknie przed potencjalną agresywną partyzantką.

Fajnie, fajnie. Piszesz to co myśli wielu. Tylko jak to zrobić? Jak to zrobić w EVE gdzie DOWOLNE MIEJSCE uniwersum można osiągnąć - jeśli się bardzo chce - blobem s-capsli w kilku, góra kilkunastu jumpach czyli w czasie liczonym co najwyżej w godzinach, a nie w dniach czy wersja hard w tygodniach.  :(

Ja chętnie dowiedziałbym się ile umownej mocy CPU/RAM/etc pochłania taki przeciętny system w 0.0 w którym jest 5-10-40 osób, no powiedzmy do 100. Skoro mieszkańcy 0.0 tak płaczą ze wiele systemów jest wręcz pustych. Dlaczego pytam ? Bo chciałbym znać odpowiedź dlaczego  oprócz Dronkowa nie powiększany uniwersum EVE. WH nie liczę. Powiększmy EVE o kolejne ca. 1k, 2k, a może i 5k systemów. Ale niech to będą systemy "klasy 0.0" dostępne przez WH ale jednocześnie normalne 0.0 z ratami, sovem, może nawet z moonami. I niech to będą nie pojedyncze systemy ale rodzaj konstelacji kilku połączonych systemów (jakieś mikro-WH łączące systemy?). Taki kawałek odciętego 0.0. Niezależny o tyle, że można tam ukopać wszystko co potrzebne żeby żyć mając powiedzmy zestaw BPO/BPC. Niech WH do takich systemów generują się znacznie rzadziej niż normalnie. np. Raz w tygodniu na 24-48 godzin, może raz na 2 tygodnie na 4dni..... Niech przepuszczają większą masę. Czy w ogóle przestrzenie 10-20-50-100 systemów nie dostępnych klasycznie via jumpgaty tylko przez WH ale otwierające się co jakiś dłuższy czas. Przestrzeń! Słowo klucz w EVE to przestrzeń a raczej jej brak  :(
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Sierpień 04, 2011, 14:38:02
Wystarczy, żeby doszło do skutku to o czym mowa już jest od jakiegoś czasu czyli możliwość rozwalania stacji i tym samym utylizacja dużych ilości assetsów zamrożonych na stacjach np w nie aktywnych w danym momencie kontach.

A wtedy PL czy inna banda z blobem Nyxów i tytków leciała by przez taki region i kasowała stację po stacji po tygodniu czy dwóch
przywracając stan regionu z 2003 roku czyli robiąc z regionu kompletna pustynię. :P
A jakby jeszcze ze zniszczonej stacji tak jak ze zniszczonego shipa wypadał jakiś % assetów to już w ogóle szał ciał i uprzęży.

Wybudowanie nowej stacji niesie za sobą bardzo duże inwestycje i nie każdego na nie stać ale ... w tym momencie pomysł super posów, których wartość była by np 1/3 zwykłej ceny stacji to miały by "ręce i nogi".
To ile niby miałby kosztować ten "super-POS" ?

To już sensowniejszy wydaje się pomysł na towarowy/mieszkalny supercaps. Taki Hive nomadów
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Sierpień 04, 2011, 14:42:27
Zwiększenie ilości systemów w EVE średnio mi się podoba, bo zwiększą się odległości do celów  :P
Po drugie nie zmieni to nic w obecnym układzie geopolitycznym, agresywne bloki będą mogły spokojnie zwasalizować nowo utworzone sojusze.

Dlatego zaproponowałem, aby EVE rosła ale raczej w kierunku zwiększania "objętości" systemów.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Sierpień 04, 2011, 14:54:08
Fajnie, fajnie. Piszesz to co myśli wielu. Tylko jak to zrobić? Jak to zrobić w EVE gdzie DOWOLNE MIEJSCE uniwersum można osiągnąć - jeśli się bardzo chce - blobem s-capsli w kilku, góra kilkunastu jumpach czyli w czasie liczonym co najwyżej w godzinach, a nie w dniach czy wersja hard w tygodniach.  :(

Jezeli dobrze rozumiem problemem jest szybkosc przezucania bloba capitali. Czyli jedynym realnym sposobem na umozliwienie malym corpom osiedlenia sie gdzies w 0.0 bez ryzyka ze zaraz ich rozjedzie blob capsli jest wydluzenie czasu przelotu takiego bloba.
Moze wiec zamiast kombinowac z jakims niszczeniem stacji (co pewnie szybko wyludni 0.0) lepiej by bylo zabrac tym statkom mozliwosc uzywania cyno i niech sobie lataja przez bramy jak cala reszta. Wtedy male corpy na jakims zadupiu beda bezpieczne bo nikomu nie bedzie sie chcialo ciagnac capitali przez pol regionu tylko po to by rozwalic malego POSa.
Ewentualnie mozna by tez pojsc na calosc i wywalic wszystko co jest wieksze od BSa (z wyjatkiem orki, rurki i JFow)  ;)
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Raiha w Sierpień 04, 2011, 15:00:30
Fajnie by było gdyby CCP zrobiło limity ilości lub masy statków które mogą zadokować w stacjach. Wtedy nie wszyscy by się zmieścili. Musieli by szukać innych miejsc lub stawiać posy.
Przydało by się przebudować posy, szczególnie przez to ze brak stacji trochę utrudnia grę, np. w WH. Dodać jakiś moduł który pozwolił by się przepakować itp.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 04, 2011, 15:29:14
A wg mnie (wg stopnia trudności w realizacji):
1. włączyć delay na local - im wyższy poziom danego systemu, tym krótszy czas delay (ze stacją powiedzmy 5 minut, bez stacji i na poziomie "0" około 30 minut)
2. zlikwidować choke pointy - wąskie gardła nie uniemożliwiają w żaden sposób zmasowanych ataków, szczególnie capsami, a utrudniają small scale pvp
3. wydzielone regiony bez stałego łącza - przejście/dostęp za pomocą sieci WHSów (wiem tworzenie choke pointów, ale w WHSie)
4. zmiana struktury zarobków - moonmining niech przypomina kopanie na paskach, w tym sensie, że każdy moon ma KAŻDY surowiec, tylko w ograniczonej ilości, właściciel POSa decyduje co mu się opłaca kopać w danym momencie, w ten sposób ogranicza się jedną zmianą monopole
5. wydłużyć odległości "w latach świetlnych" - przynajmniej pomiędzy regionami, bo w gruncie rzeczy jak na ogromną "galaktykę" to EVE stanowi jakiś popierdołek na zadupiu w jednym z mniejszych podramion i to nawet nie naszej Drogi Mlecznej, a jakiejś podrzędnej mikro galaktyki, dla przypomnienia - średnica naszej galaktyki to coś koło 100000 lat świetlnych, szerokość naszego ramienia to kilka tysiaczków.
6. podnieść poziom AI u NPCów - szczególny nacisk dałbym na dronki - z racji specyfiki dostępności surowców (alloy) i tego, że to przecież zbuntowana sztuczna inteligencja, to poziom wg mnie powinien być wyższy niż Sleepersów - w ten sposób podaż minsów znacząco by się zmieniła
7. znerfić zarobki na NPCach - zarobek na misjach ma być z opłaty za misje, a nie z bounty + loot + rigsy + nagroda z misji, chcesz zarabiać na bounty - lataj po paskach, z lootu powinien zniknąć sprzęt T1, bo ten jest możliwy do wyprodukowania z BPC/BPO, a wprowadziłbym BPC na named moduły
8. przerobić modele produkcyjne - uwspólniłbym model który jest dla T3, a minimalistycznie dla T1 wprowadziłbym komponenty
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Sierpień 04, 2011, 15:35:00
tak czytam jakie proponujecie zmiany i ciesze sie z eve takiej jaka jest teraz bo po wiekszosci tych propozycji to by sie nie dalo grac
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 04, 2011, 15:42:15
tak czytam jakie proponujecie zmiany i ciesze sie z eve takiej jaka jest teraz bo po wiekszosci tych propozycji to by sie nie dalo grac
No popatrz... a ja pamiętam grę, w którą się dało grać, a:
- delay na local w null był włączony
- skok wykonywałeś na 15km od miejsca docelowego
- nie było statków wyposażonych w jump drive
- nie było systemu flotowego, a gangi nie dawały żadnych bonusów członkom
- możliwość montażu covert cloak miał tylko 1 typ i model shipa (covert - frytka)
- ilość wejść do 0.0 była tak mniej więcej 2x mniejsza niż obecnie
- odległości pomiędzy regionami były tak mniej więcej 2x większe
- nie było dronkowa
- nie było możliwości wybudowania stacji i dostępne były jedynie POSy
- nie było T3, oraz większości T2

Wg większości gra wówczas miała inną głębię, a wyprawa do 0.0 była przygodą, a nie ciągłym czekaniem na LAG i CTA, a i do wygranej w bitce potrzeba było nieco więcej jak liczb we flocie. Ludzie umieli żyć i walczyć o null. Umieli się nim cieszyć, a co ważniejsze nie narzekali na brak PVP.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Sierpień 04, 2011, 15:50:48
Tak tak eve kiedys byla zajebista a teraz jest do dupy - uwielbiam placzace dinozaury a takie sa w kazdym mmo. Pamietaj ze zawsze mozesz zglosic swoje veto wobec tego jaka jest eve i przestac grac -> prosta zasada adapt or die.

Mi rowneiz niewszystko sie w eve podoba - np. brak kontry na blob sc/tytkow. Ale absurdalne pomysly pod tytulem "super pos", niszczenie stacji czy uklady systemow oddzielony wh od obecnego empire i 0.0 to ciesze sie ze nikt z pomyslodawcow nie pracuje dla ccp.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 04, 2011, 15:55:02
-> prosta zasada adapt or die.
Skoro gram dalej, to znaczy, że się zaadaptowałem, a czy Ty dasz radę ?

Każdy z nas ma swoją wizję tego jak powinna wyglądać EVE i nikt nie pytał kiedy EVE była najzajebistsza i nad czym płaczą dinozaury. Tak jak nikt nie pyta dlaczego gra jest coraz bardziej upraszczana. Dlatego może skończ pohukiwania, że miejsce dinozaurów to najlepiej w kolorowym albumie i sam się zacznij adaptować do rzeczywistości. EVE będzie takim jakim CCP postanowi go uczynić, a jak na razie zapytało o to jakim wg graczy powinno być i co sądzą o planie jego zmiany.
Potrafisz się do tego dostosować i powiedzieć co wg Ciebie powinno być poprawione w 0.0 żeby gra była lepsza ?
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Sierpień 04, 2011, 15:58:08
Można jeszcze zrobić tak że guzik "jump" wcisnąć można raz dziennie i wywalić skakanie przez tytany. Wróciłyby konwoje frachtów i w ogóle byłoby fajniej.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Sierpień 04, 2011, 15:59:59
Potrafisz się do tego dostosować i powiedzieć co wg Ciebie powinno być poprawione w 0.0 żeby gra była lepsza ?

Jasne mi do idealu brakuje 4 rzeczy:
- starego systemu JB czyli:- 2 jb na system, mozliwosc skakania capsami przez jb
- ustawienia cynojammera zaleznie od standow czyli np. dla blue nie istnieje cynojammer a hosty nie moga skoczyc
- ustawienia cynogeneratora zaleznie od standow czyli np. blue moga skakac na cynogena a hosty nie.
- skutecznego pomyslu na blob sc/tytkow -> ale na to nie mam pomyslu po za bezsensownym nerfem (jestem generlanie przeciwnikiem jakichkolwiek nerfow)

A swoja droga czy fracht lub orca moga skoczyc przez tytana?
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 04, 2011, 16:01:57
Oczywiscie
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Sierpień 04, 2011, 16:02:37
Jasne mi do idealu brakuje 4 rzeczy:
- starego systemu JB czyli:- 2 jb na system, mozliwosc skakania capsami przez jb
- ustawienia cynojammera zaleznie od standow czyli np. dla blue nie istnieje cynojammer a hosty nie moga skoczyc
- ustawienia cynogeneratora zaleznie od standow czyli np. blue moga skakac na cynogena a hosty nie.
- skutecznego pomyslu na blob sc/tytkow -> ale na to nie mam pomyslu po za bezsensownym nerfem (jestem generlanie przeciwnikiem jakichkolwiek nerfow)

A swoja droga czy fracht lub orca moga skoczyc przez tytana?

Pierwsze 3 postulaty kłócą się z czwartym. Co do frachtów, a myślisz że jak się buduje tytany?
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Sierpień 04, 2011, 16:07:16
Pierwsze 3 postulaty kłócą się z czwartym.
pierwsze 3 dotycza dzialan tylko na wlasnym terenie a czwarte dzialan zarowno na terenie wroga jak i wlasnym - wiec nei rozumiem gdzie tu sie cos kloci przeciez host po moich jb/cynogenach skakal nie bedzie.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Sierpień 04, 2011, 16:11:24
Tak tak eve kiedys byla zajebista a teraz jest do dupy - uwielbiam placzace dinozaury a takie sa w kazdym mmo. Pamietaj ze zawsze mozesz zglosic swoje veto wobec tego jaka jest eve i przestac grac -> prosta zasada adapt or die.

Ojoj młokos się na dinozaury obruszył.


Jasne mi do idealu brakuje 4 rzeczy:
- starego systemu JB czyli:- 2 jb na system, mozliwosc skakania capsami przez jb
- ustawienia cynojammera zaleznie od standow czyli np. dla blue nie istnieje cynojammer a hosty nie moga skoczyc
- ustawienia cynogeneratora zaleznie od standow czyli np. blue moga skakac na cynogena a hosty nie.
- skutecznego pomyslu na blob sc/tytkow -> ale na to nie mam pomyslu po za bezsensownym nerfem (jestem generlanie przeciwnikiem jakichkolwiek nerfow)

A swoja droga czy fracht lub orca moga skoczyc przez tytana?

Nie żebym się czepiał, ale wygląda mi to na propozycje kogoś, kto siedzi w dużym bloku i boli go, że nie może korzystać z infrastruktury swoich firendsów.
A najlepiej to by sobie chciał łatwo i przyjemnie farmić carierem.
Trafiłem ?

Ta frachty mogą skakać przez tytana.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 04, 2011, 16:19:47
Co do frachtów, a myślisz że jak się buduje tytany?

Budujesz ze 70 000 dział w Jita, wieziesz je na 10 razy JFem do systemu z matarskim outpostem, mielisz, minsy wieziesz frachtem 150 razy do POSa, budujesz komponenty, przekładasz do CSAA i budujesz tytka. W tym czasie
budujesz ze 70 000 dział w Jita...
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Doom w Sierpień 04, 2011, 16:20:41
pierwsze 3 dotycza dzialan tylko na wlasnym terenie a czwarte dzialan zarowno na terenie wroga jak i wlasnym - wiec nei rozumiem gdzie tu sie cos kloci przeciez host po moich jb/cynogenach skakal nie bedzie.

No i da to efekt że wlasny teren nie do zdobycia bedzie bo nie bedzie okienek capsówych, dla wrogich capsów a bicie się z blobem SC subcapitalami to taki sredni pomysl
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Sierpień 04, 2011, 16:25:43
Nie żebym się czepiał, ale wygląda mi to na propozycje kogoś, kto siedzi w dużym bloku i boli go, że nie może korzystać z infrastruktury swoich firendsów.
A najlepiej to by sobie chciał łatwo i przyjemnie farmić carierem.
Trafiłem ?
prawie, bo nigdy nie farmilem i nie zamierzam farmic carrierem, ale fakt utrudnia mi to przewalanie shipow.

No i da to efekt że wlasny teren nie do zdobycia bedzie bo nie bedzie okienek capsówych, dla wrogich capsów a bicie się z blobem SC subcapitalami to taki sredni pomysl
no niezupelnie nie do zdobycia -> patrz wyciaganie sc przez PL z vfk.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Sierpień 04, 2011, 16:45:20
Mi osobiście pomysły dotyczące szeroko pojętych posów i stacji podobają się, bo uważam, że w tej dziedzinie eve jest bardzo uboga. Tworzenie nowego świata oddzielonego WH też brzmi ciekawie, bo daje nowe ciekawe możliwości, a znacznie utrudnia logistykę.
Poruszony na tym forum wątek skrócenia zasięgu SC i tytków też nie wygląda właściwie źle. Są to wielkie statki to nie mogą skakać daleko, bądź skoki w zależności od odległości powinny kosztować znacznie więcej niż obecnie. Jakby przemieszczenie takiego SC wiązało się z koniecznością postawienia 10 cyno, 10x robić regenerację capa to może część się zniechęci. Druga opcja kosztowa - jakby trzeba za przyjemność przerzucenia SC o 20-30 LY zapłacić 500-600mln to duża część flot SC byłaby znacznie mniej mobilna. Ile razy w miesiącu przeciętny posiadacz SC mógłby sobie pozwolić na przelot 100LY.
Kolejnym rozwiązaniem problemu SC flot może być zajęcie się problemem Dreadów. Zrobić z Dreadów coś w rodzaju bata na SC. Nie powiększać im tanku (są dla SC łatwym celem bo szybko giną i są uziemione na 10m przez siege), ale drastycznie zwiększyć DPS przeciw dużym maszynom do 30-50K/s. Ciekawe ile allianców zaryzykowałoby starcie z Dreadami swoja flota SC kiedy mieliby szanse być przez nią zmasakrowani. Takie zmiany dawałyby szanse mniejszym corpom, które nie są w stanie zbudować floty SC, ale wystawienie kilkudziesięciu dreadów nie stanowiłoby problemu. Przez słabość w tanku i niemożliwość ruchu w siege SC nadal miałyby spore szanse na dość łatwe niszczenie dreadów, ale z drugiej strony możliwość staty SC w takiej akcji rosłaby drastycznie.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Sierpień 04, 2011, 17:17:48
Frankie odnośnie dredów masz bardzo dużo racji.  Może tylko zastanowiłbym się nad DD tytków bo w tej chwili po wsadzeniu dmg modów kasują na strzał dreda.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 04, 2011, 17:24:09
Jakby przemieszczenie takiego SC wiązało się z koniecznością postawienia 10 cyno, 10x robić regenerację capa to może część się zniechęci.

Doprowadzi tylko do większego skupiania się SC. :P

Druga opcja kosztowa - jakby trzeba za przyjemność przerzucenia SC o 20-30 LY zapłacić 500-600mln to duża część flot SC byłaby znacznie mniej mobilna.

A tytany trzeba zrobić tak drogie, że normalnie w Eve będzie ich dwa, no może w porywach trzy.

Ile razy w miesiącu przeciętny posiadacz SC mógłby sobie pozwolić na przelot 100LY.

Tyle ile ally dałby mu na przelecenie.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Sierpień 04, 2011, 19:14:42
No popatrz... a ja pamiętam grę, w którą się dało grać, a:
- delay na local w null był włączony

Ej, serio tak było?

- odległości pomiędzy regionami były tak mniej więcej 2x większe

Wtedy, gdy nie bylo jump drive? Możesz jakoś rozwinąć te dwa fragmenty?

- ustawienia cynogeneratora zaleznie od standow czyli np. blue moga skakac na cynogena a hosty nie.

A dzisiaj to niby hosty mogą skakać na wrogi cynogen, lol?
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: CMHQ_Widget w Sierpień 04, 2011, 19:52:42
A dzisiaj to niby hosty mogą skakać na wrogi cynogen, lol?

Chodzi o to, że można było skakać na cynogena innego sojuszu.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Sierpień 05, 2011, 00:17:13
A dzisiaj to niby hosty mogą skakać na wrogi cynogen, lol?

(http://3.bp.blogspot.com/-YofEd4f_qEE/Tae8SDubk_I/AAAAAAAAAEI/9nLmStj7m4I/s1600/ReadingForDummies.jpg)
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Frankie w Sierpień 05, 2011, 00:37:26
1) Doprowadziłoby tylko do większego skupiania się SC. :P

2) A tytany trzeba zrobić tak drogie, że normalnie w Eve będzie ich dwa, no może w porywach trzy.

3) Tyle ile ally dałby mu na przelecenie.
ad 1) Wydaje mi się wręcz odwrotnie. Alliance miałby 2 wyjścia starać się kontrolować całe swoje terytorium dzieląc SC na grupy lub trzymać je w jednym miejscu. Druga opcja wiązałaby się z łatwym wystawieniem większości swoich terytoriów na ataki wrogów. I jeśli robiłeś multi cyno jumpy jakąkolwiek flota capową (a pewnie nie raz to robiłeś) to wiesz jak to jest upierdliwe (skaczemy i czekamy aż wszyscy załadują capacitor.. hmm po 4-5 skokach w SC brakuje paliwa trzeba im je dowozić itp... Myślisz, że 20 skoków w takim systemie jest zachęcającą oferta żeby zabić kilka carrierów wroga??). Konkludując jakby pilot SC miał wizje ze do desta ma 20x skakać na cyno co zajmie kilka godzin to gwarantuje Ci ze 80% SC nawet by się nie zalogowała.

ad 2) Jest ich już zbyt dużo w grze więc nie da się teraz tego już zrobić. Założenie takie było ale Eve się trochę za bardzo rozwinęła.

ad 3) Przy podejściu kosztowym to ally miałoby na 1-2 wycieczki w miesiącu trochę by to ograniczyło ich działanie. Jak za paliwo w dwie strony przyszedł by rachunek 500mx100 statków x2 strony, czyli jakieś 100B.

Mi osobiście najbardziej podoba się wizja zmiany Dreadów. Jest według mnie najłatwiejsza w realizacji, a przy okazji odkurzyłaby te zasłużone dla eve statki i byłaby zmiana ewidentnie pod młodsze i słabsze sojusze, których najzwyczajniej w świecie nie stać na wystawianie wielkich SC flot. @Yogos - niech nawet tytki zabijają te dready strzałem z DD pod warunkiem ze Dready będą mogły w grupie poskładać tytka zanim przeładuje to DD.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Doom w Sierpień 05, 2011, 08:55:01
Cytuj
niech nawet tytki zabijają te dready strzałem z DD pod warunkiem ze Dready będą mogły w grupie poskładać tytka zanim przeładuje to DD.
Przecierz mogą nawet teraz tyle że musi być ich   "troche"
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 09:32:50
- delay na local w null był włączony
Ej, serio tak było?
Serio, serio. Jak zaczynałem to local miał domyślnie włączony delay na 15 minut dla null sec'a. Oczywiście wystarczyło wyłączyć, ale większość newbie o tym nie wiedziała.
Potem po cichu wyłączyli, a jak wiadomo nie chcą tego włączyć, a sprawa jest przecież bajecznie prosta, bo cały kod obecnie istnieje i wystarczy proste przekonfigurowanie ustawień domyślnych klienta.

- skok wykonywałeś na 15km od miejsca docelowego
- nie było statków wyposażonych w jump drive
- ilość wejść do 0.0 była tak mniej więcej 2x mniejsza niż obecnie
- odległości pomiędzy regionami były tak mniej więcej 2x większe
- nie było dronkowa
Wtedy, gdy nie bylo jump drive? Możesz jakoś rozwinąć te dwa fragmenty?
Ależ co tu rozwijać. Ze swojej wypowiedzi zostawiłem te fragmenty, które się zmieniły mniej więcej w tym samym czasie (2-3 kolejne patche).

Generalnie, tuż przed wprowadzeniem (a tak naprawdę udostępnieniem dronkowa) CCP salomonową decyzją uznało, że po EVE się podróżuje zbyt długo. Wówczas przemapowało kilkaset systemów pod kątem ilości bram i połączeń z sąsiednimi systemami. W efekcie Yulai straciło dominującą pozycję jako hub (w to miejsce powstały praktycznie od razu 4 inne, a z nich największą popularność ma obecnie Jita, a pozostałe to Amarr, Oursulaert/Renyn i Rens). Oczywiście wszystko tłumaczone dobrem graczy (dla porównania, obecnie do Jita mam jakieś 30-40 jumpów - licząc od Neesher, a poprzednio miałem nieco ponad 60 - wiem dokładnie, bo jedno z biur mamy 2j od Jita, a jest to drugie z biur w kolejności jakie mieliśmy zakładane, Neesher jest 4 bądź 5-tym). Mniej więcej gdzieś tak po drodze zgubiły się skoki na 15km.
Chwilę później przemapowali kolejny raz połączenia w taki sposób by autostrady nie przechodziły przez "najludniejsze" systemy. Przy okazji skoki pomiędzy regionami zostały skrócone, dodali nowe, skasowali kilka "bezsensownych". Z mojej perspektywy (Kor-Azor) oznaczało to "spłaszczenie" mapy - przed tą zmianą niektóre z regionów w swojej płaszczyźnie były ułożone pod skosem w stosunku do płaszczyzny EVE, a połączenia międzyregionalne nie były rozmieszczone jedynie na obrzeżach regionów.
Myślę, że przygotowywali mapę pod wprowadzenie WHSów (które przecież są umieszczone "nad/pod" płaszczyzną EVE).
Dronkowo - wiadomo, był to region od dawna funkcjonujący w EVE (w sensie widoczny na mapach, ale bez połączeń), na podobnej zasadzie jak obecnie tereny Jove. Podejrzewam, że dlatego dostały go dronki, bo nie chciało im się przygotowywać kolejnej frakcji pirackiej. Wg mnie powinny być jeszcze co najmniej 1, bo obecnie mamy:
- Amarr-Minmatar - Blood Raiders
- Amarr-Caldari - Sansha
- Minmatar-Gallente - Angels
- Gallente-Caldari - Guristas
- Gallente-Minmatar - Serpentis
Jak widać brakuje połączenia Minmatar i Caldari, a przynajmniej jako minimum powinno być zmienione jedno z połączeń Gallente i Minmatar (na Caldari-Minmatar). Jako niedoszłą piracką frakcję widziałbym Intaki (partyzanci na terenie Gallente - pamiętający wybory w obszarze Gallente będą również pamiętać serię misji w ramach, których otrzymywało się dodatkowe "kupony" głosów). Problemem pewnie było to, że Intaki są na północny zachód mapy (okolice Syndicate), a piracka frakcja Caldari-Minmatar powinna być na centralnym wschodzie (wysokość regionu Jove).

Myślę, że to też powinno być zmienione w EVE, a przy okazji powinny być wprowadzone kolejne wersje shipów "prawie" frakcyjnych (brakuje wersji dla Ammatar, wspomnianego Intaki). Brak też wzmiankowanych Takmahl, Talocan i Yan Jung (odpowiedniki Sleepersów). Dla mnie takie "niedokończone" fragmenty EVE świadczą o tym, że nie ma tam zespoły pilnującego spójnej wizji rozwoju, a przynajmniej brak roadmapy określającej etapy wprowadzania "nowych" elementów świata.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Sierpień 05, 2011, 10:07:39
Te skoki na 15 km to był nietrafiony pomysł, bo ludzie robili bookmarki żeby w efekcie skoczyć na 0km. Handlowało się mapami na całe regiony na wszystkie bramy jak normalnym towarem.

Całe szczęście, że to znikło, jeden region to często było kilkaset BM ja miałem ze 4 regiony :)
Mistrzem był Lazar który miał wszystkie lowseki i sporo 0.0, bez żartów kilkadziesiąt tysięcy BM  >:D
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 10:17:01
Mistrzem był Lazar który miał wszystkie lowseki i sporo 0.0, bez żartów kilkadziesiąt tysięcy BM  >:D
A ile kasy natłukł !
To był poważny biznes.  8)

Co śmieszne, CCP skasowało te 15km nie dlatego, że to było upierdliwe, ale dlatego, że każdy z nas (w sensie graczy) miał kilkatysiaczków bmek podróżnych, a ich kopiowanie za mocno obciążało serwer.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 05, 2011, 11:48:20
ad 1) Wydaje mi się wręcz odwrotnie. Alliance miałby 2 wyjścia starać się kontrolować całe swoje terytorium dzieląc SC na grupy lub trzymać je w jednym miejscu. Druga opcja wiązałaby się z łatwym wystawieniem większości swoich terytoriów na ataki wrogów. I jeśli robiłeś multi cyno jumpy jakąkolwiek flota capową (a pewnie nie raz to robiłeś) to wiesz jak to jest upierdliwe (skaczemy i czekamy aż wszyscy załadują capacitor.. hmm po 4-5 skokach w SC brakuje paliwa trzeba im je dowozić itp... Myślisz, że 20 skoków w takim systemie jest zachęcającą oferta żeby zabić kilka carrierów wroga??). Konkludując jakby pilot SC miał wizje ze do desta ma 20x skakać na cyno co zajmie kilka godzin to gwarantuje Ci ze 80% SC nawet by się nie zalogowała.

Jeżeli FC zależy na szybkim przemieszczeniu się, to każe założyć travel fita i wtedy spowalniaczem są cyna po drodze, nie capacitor. Tak więc SC przemieszczały by się w w większych grupach, żeby się łatwiej bronić.
A co do paliwa, to w hangarze mam z 200k helu, różne fity, różne fity dla innych statków, ozon, narkotyki, imple dla alta i większość wolnego.
To nie carrier, czy dread, gdzie robisz 4 skoki i masz sucho.

ad 2) Jest ich już zbyt dużo w grze więc nie da się teraz tego już zrobić. Założenie takie było ale Eve się trochę za bardzo rozwinęła.

Ale ja ci własciwie zacytowałem, to co CCP myślało o tytanach, gdy te były dopiero na deskach kreślarskich.

ad 3) Przy podejściu kosztowym to ally miałoby na 1-2 wycieczki w miesiącu trochę by to ograniczyło ich działanie. Jak za paliwo w dwie strony przyszedł by rachunek 500mx100 statków x2 strony, czyli jakieś 100B.

Cóż, wtedy nadal Wątek o Pure Blind i okolicach byłby troszkę bardziej rozwinięty.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Gaavrin w Sierpień 05, 2011, 11:56:25
Jak samo ccp przyznało robienie czegoś na tyle drogiego, żeby gracze dwa razy pomyśleli, zanim wydadzą na to kasę w eve nie działa. Jeżeli coś jest skuteczne, to gracze będą z tego korzystać, niezależnie od kosztów, a już na pewno powerbloki. To małe alianse będą musiały się zastanawiać, czy wystawić swoje supery na bitwę pomagając innemu aliansowi w obronie przez powerblokiem, bo ich na paliwo nie będzie stać, a nie te powerbloki w stylu drf. A przecież nie o to chodzi, tylko o to, żeby wspierać małe alianse a nie duże.

Zmiana dredów i ich boost to jest chyba rzecz na którą wszyscy czekają, tylko czy to coś zmieni? skoro alianse które mają setki super carrierów, będą miały jeszcze więcej dredów?
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Sierpień 05, 2011, 12:33:39
Jak samo ccp przyznało robienie czegoś na tyle drogiego, żeby gracze dwa razy pomyśleli, zanim wydadzą na to kasę w eve nie działa.

Cóż, tak na szybko. Skoro nie działa cena to niech działa czas. Jeśli taki tytex budowałby się 2-3 razy dłużej niż się buduje to przyrost by się zmniejszył. Można dla capsów dodać np. jakiś procentowy (losowy) wskaźnik - wystąpiła awaria, stocznia wybuchła, budowany tytex poszeł się rozmnażać. Same korzyści, ISK sink, zmniejszenie podaży tytexów i np. s-capsli. W końcu to nie byle jakie przedsięwzięcie budowa takiego tytexa. W ogóle takie tytexowe bridgbe a może nawet normalne jumpy na cyno mogłyby mieć jakiś taki 0,001% na to że "zaginą" podczas skoku bez wieści albo wylądują w WH jakimś  ;D takie zakłócenia czaso-przestrzenne  >:D
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Chupacabra w Sierpień 05, 2011, 12:58:15
a wystarczyło by wprowadzić ujemny bonus dla Tyków i innego Super Capitalowego latajstwa, na gridzie. Jest ich 5 to maja  -10% do armora, shielda, capa i co tam mądrzejsi ode mnie wymyślą. Każdy dodatkowy to kolejny spadek wydajności, i tak aż do poziomu zwykłego carriera, czy też BSa :)
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 13:38:40
Wystarczy wprowadzić koszty operacyjne dla szipów z jump drive i/lub uszkodzenia struktury związane z czasem przebywania w przestrzeni. W końcu są ogromne, więc mikrometeory, etc...  ;)
A poważniej zwykłe capsy mogłyby się naprawiać na każdej stacji, supercapsy musiałyby dokować do stoczni. Koszty to byłaby konieczność dostarczenia np. komponentów w 10% ilości komponentów potrzebnych do ich wyprodukowania, na każdy miesiąc ich życia. Ktoś kto wylogował się po 10 miesiącach będzie miał szip na 0% struktury... potem będzie musiał sobie kupić nowy.
A z kosztów operacyjnych - lot w systemie zużywałby paliwko (skoro mogą dodawać bez żadnych ograniczeń nowe "kontenery" na paliwo/etc. to co za problem dodać kontener na paliwo do lotów w systemie (niech spalają heavy water np.) ?
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: kamel w Sierpień 05, 2011, 15:11:52

A poważniej zwykłe capsy mogłyby się naprawiać na każdej stacji, supercapsy musiałyby dokować do stoczni. Koszty to byłaby konieczność dostarczenia np. komponentów w 10% ilości komponentów potrzebnych do ich wyprodukowania, na każdy miesiąc ich życia. Ktoś kto wylogował się po 10 miesiącach będzie miał szip na 0% struktury... potem będzie musiał sobie kupić nowy.


Najpierew piszesz o mikrometeorytach co ma odniesienie do rzeczywistości, potem o konieczności reperowania shipu co też nie jest złym pomysłem ale z tym wylogowaniem i zniknięciem shipa to chyba zbyt duża radość ( po wymysleniu poprzednich usprawnień ) ci do głowy uderzyła i coś ci się pomieszało ;) w sensie co ty dupisz ?  :D
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Doom w Sierpień 05, 2011, 15:15:04
Pewnie znowu napił sie tego samego co w dniu kiedy zrobił mnie dyplomatą :P ;)
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 15:15:46
Najpierew piszesz o mikrometeorytach co ma odniesienie do rzeczywistości, potem o konieczności reperowania shipu co też nie jest złym pomysłem ale z tym wylogowaniem i zniknięciem shipa to chyba zbyt duża radość ( po wymysleniu poprzednich usprawnień ) ci do głowy uderzyła i coś ci się pomieszało ;) w sensie co ty dupisz ?  :D
:P
A.... to wg Ciebie świat EVE ma wiele wspólnego z rzeczywistością ? Tak jak np. jump drive, cloak i parę innych pomysłów w grze...
Masz lepszy sposób jak ograniczyć i ilość i możliwości wykorzystania capsów i supercapsów ? Uważasz, że w NASZEJ rzeczywistości jak satelita wisi na geostacjonarnej i jest wyłączony to nie ulega powolnemu niszczeniu ? Wolisz rozwiązania pseudolosowe (1% szans na rozwalenie w czasie skoku) ?

Pewnie znowu napił sie tego samego co w dniu kiedy zrobił mnie dyplomatą :P ;)
Wciąż twierdzę, że to była jedna z lepszych decyzji.  :P >:D
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Doom w Sierpień 05, 2011, 15:18:18
Cytuj
Masz lepszy sposób jak ograniczyć i ilość i możliwości wykorzystania capsów i supercapsów ?
Podatek od nich ściągany przez concord, jak opłata za sojusz i korpa >:D
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 15:19:32
Podatek od nich ściągany przez concord, jak opłata za sojusz i korpa >:D
Tytułem czego ten podatek ? Concord i null ?
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Doom w Sierpień 05, 2011, 15:20:30
A tytułem czego concord kosi kasę z aliansów? Za istnienie ally, za tereny itp?
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 15:21:58
A tytułem updatów pilot/corp registry, no i obrazki (logo) na serwerach swoje miejsce zajmują, nawet jeśli są to domyślne gwiazdki  8) ;) :P
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Nitefish w Sierpień 05, 2011, 15:22:03
Wystarczy wprowadzić koszty operacyjne dla szipów z jump drive i/lub uszkodzenia struktury związane z czasem przebywania w przestrzeni. W końcu są ogromne, więc mikrometeory, etc...  ;)
A poważniej zwykłe capsy mogłyby się naprawiać na każdej stacji, supercapsy musiałyby dokować do stoczni. Koszty to byłaby konieczność dostarczenia np. komponentów w 10% ilości komponentów potrzebnych do ich wyprodukowania, na każdy miesiąc ich życia. Ktoś kto wylogował się po 10 miesiącach będzie miał szip na 0% struktury... potem będzie musiał sobie kupić nowy.
A z kosztów operacyjnych - lot w systemie zużywałby paliwko (skoro mogą dodawać bez żadnych ograniczeń nowe "kontenery" na paliwo/etc. to co za problem dodać kontener na paliwo do lotów w systemie (niech spalają heavy water np.) ?

... ta i 90% gry ludzie spędzali by na naprawianiu shipów zamiast na tym co lubią. Szukanie nowej bezsensownej mechaniki w celu załatania czegoś, co obecnie jest zepsute nie jest dobrym pomysłem.
Nobrainery są złe bo nic nie wnoszą do gry, a są jedynie upierdliwe, dlatego np nie tankujesz vagasa co 3 systemy.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: kamel w Sierpień 05, 2011, 15:29:11
:P
A.... to wg Ciebie świat EVE ma wiele wspólnego z rzeczywistością ? Tak jak np. jump drive, cloak i parę innych pomysłów w grze...
Masz lepszy sposób jak ograniczyć i ilość i możliwości wykorzystania capsów i supercapsów ? Uważasz, że w NASZEJ rzeczywistości jak satelita wisi na geostacjonarnej i jest wyłączony to nie ulega powolnemu niszczeniu ? Wolisz rozwiązania pseudolosowe (1% szans na rozwalenie w czasie skoku) ?

Wiele to może nie ale jak już wyskakujesz z pomysłem opierając się na rzeczywistości a nie na fantazji to dociągnij myśl do końca i logicznie, poza tym to jest gra i jak ktoś chciał by sobie zrobić przerwę ( real life aggro, dziecko lub coś w tym stylu ), wylogować się i po tych 10 miesiącach zalogować biorąc pod uwagę ilość czasu poświęconą na wyfarmienie tego shipa to nikt by do GRY nie wracał a na tym CCP raczej nie zależy stądo moja uwaga. A a propo nerfu supercapitali to się nie wypowiadam bo mi się nawet nie chce nad tym zastanawiać w tej chwili bo mam mega kaca =]
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 15:31:51
... ta i 90% gry ludzie spędzali by na naprawianiu shipów zamiast na tym co lubią. Szukanie nowej bezsensownej mechaniki w celu załatania czegoś, co obecnie jest zepsute nie jest dobrym pomysłem.
Nobrainery są złe bo nic nie wnoszą do gry, a są jedynie upierdliwe, dlatego np nie tankujesz vagasa co 3 systemy.
E tam... pomijasz kwestię realizmu  ;) :P
Znajdź lepszy pomysł na ograniczenie liczby i użytkowania.
Poza tym moja propozycja dotyczy TYLKO shipów z jump drive. Pomysł paliwka do tradycyjnych shipów mi się jak najbardziej podoba, a problem tankowania co 3 systemy da się załatwić wizytą i "odczekaniem" swego na orbicie gazowego giganta. Albo odpowiednio sterując poziomem zużycia tegoż (np. 1 jednostka na 100 AU, przy zbiorniku rzędu 1000 jednostek daje całkiem sporą mobilność).
Dla jasności - grałem już w grę w której trzeba było dbać o paliwo do reaktora, bo inaczej możliwości spadały do 1/10 nominalnych. Z tym, że tam można było przeładować tarcze na wybrany kierunek (np. wszystkie na przednią ćwiartkę), tor lotu pocisków uwzględniał ruch strzelającego shipa, statki i rakiety rozbijały się o planety i inne obiekty (statki)... itd... Nie twierdzę, że jest/była lepsza, ale miała dla mnie swój urok i dynamikę, której mi czasem brak w EVE.

Wiele to może nie ale jak już wyskakujesz z pomysłem opierając się na rzeczywistości a nie na fantazji to dociągnij myśl do końca i logicznie, poza tym to jest gra i jak ktoś chciał by sobie zrobić przerwę ( real life aggro, dziecko lub coś w tym stylu ), wylogować się i po tych 10 miesiącach zalogować biorąc pod uwagę ilość czasu poświęconą na wyfarmienie tego shipa to nikt by do GRY nie wracał a na tym CCP raczej nie zależy stądo moja uwaga. A a propo nerfu supercapitali to się nie wypowiadam bo mi się nawet nie chce nad tym zastanawiać w tej chwili bo mam mega kaca =]
No widzisz... a wystarczy, że ktoś kto zamierza wylogować się na 10 miesięcy zadokuje do stoczni. Jak na razie do gry wiele osób nie wraca bo dostali super dodatek w postaci kiecek w EVE. Uważasz, że taki kierunek rozwoju jest lepszy ?
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 05, 2011, 15:33:04
:P
A.... to wg Ciebie świat EVE ma wiele wspólnego z rzeczywistością ? Tak jak np. jump drive,

W tym przypadku całą teorię mamy opanowaną. :P


cloak

http://www.youtube.com/watch?v=JKPVQal851U
http://www.youtube.com/watch?v=vEm4EY4IWTI
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 15:38:34
W tym przypadku całą teorię mamy opanowaną. :P

http://www.youtube.com/watch?v=JKPVQal851U
http://www.youtube.com/watch?v=vEm4EY4IWTI
Kurde... Mona... co to ma wspólnego z NIEWIDZIALNOŚCIĄ w dowolnym zakresie widma ? Na filmikach masz pokazane aktywne modele maskowania. W przypadku kosmosu musiałyby pokazywać czerń kosmosu, a już teraz mamy skanery potrafiące badać ziarnistość promieniowania TŁA, o różnicach kilku dziesiątych 'K dla promieniowania elektromagnetycznego. Oba podane przykłady dotyczą wybranego i wąskiego pasma elektromagnetycznego, a co z pozostałymi zakresami ? W EVE masz przecież sensory gravi, na ten przykład  :P

Tu teorii nie mamy opracowanej  >:D

Poza tym mądralo dawaj swój pomysł na ograniczenie liczebności i możliwości wykorzystania. Krytykować czyjeś pomysły to każdy głupi umie, ale wykminić pomysł i poddać krytyce... to się już kurna nie chce.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: kamel w Sierpień 05, 2011, 15:39:41
No widzisz... a wystarczy, że ktoś kto zamierza wylogować się na 10 miesięcy zadokuje do stoczni. Jak na razie do gry wiele osób nie wraca bo dostali super dodatek w postaci kiecek w EVE. Uważasz, że taki kierunek rozwoju jest lepszy ?

Nie, ale ten twój pomysł też ryja nie urywa.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 15:40:52
Nie, ale ten twój pomysł też ryja nie urywa.
Ale również nie odbiega poziomem od tego co ostatnio wymyśla CCP, no i nie zapominaj, że jest w 100% PL  ;) :P

Edit:
A i jeszcze... rzuciłem 10%, ale równie dobrze może być 1% = masz 100 miesięcy na ponowne zalogowanie się zanim Ci puffnie Twój cenny supercaps.
W zamyśle bardziej chodziło o to, że pilot powinien korzystać ze sprzętu, a nie wyciągać królika z kapelusza jak jest potrzebny. Równie dobrze można zasugerować, że co jakiś czas "lodówka" na supercapsie się psuje i statek traci pilota.

Edit 2:
No i pomysł z 10% jest nawet lepszy od tego co wymyśliło i NICZYM nie uzasadniło CCP: kasowania obiektów nieużywanych przez 30+d a umieszczonych w przestrzeni (np. puszki). Shipy bez pilotów automagicznie znikają... te z pilotami na szczęście JESZCZE nie.
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: kamel w Sierpień 05, 2011, 15:43:13
Ale również nie odbiega poziomem od tego co ostatnio wymyśla CCP, no i nie zapominaj, że jest w 100% PL  ;) :P

True   ;D Dobre bo Polskie ;P
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 15:49:00
True   ;D Dobre bo Polskie ;P
E tam... dobre...
Wg mojej skali ledwie, ledwie akceptowalne. Jednak uważam, że w miarę mieści się w ramach historii jaką opowiada CCP, nie psuje zasadniczo mechaniki gry, dotyczy największej bolączki i zmusza ludzi do kooperacji. Poza tym bierz pod uwagę, że tego pomysłu NIE zamierzam przesyłać do CCP, trolluję sobie tutaj w najlepsze, i mam niezły ubaw jak próbujecie udowodnić, że pomysł jest z końca pleców.
Chociaż może dzięki niemu ... przynajmniej na Centrali coś się dzieje...
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: kamel w Sierpień 05, 2011, 15:51:49
Trolluj trolluj ja tam leże praktycznie przed kompem na mega kacu i pisze co mi do łowy wpadnie i za 10 minut o tym zapomnę jak będę musiał iść robić obiad...
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 15:54:49
Trolluj trolluj ja tam leże praktycznie przed kompem na mega kacu i pisze co mi do łowy wpadnie i za 10 minut o tym zapomnę jak będę musiał iść robić obiad...
Zazwyczaj klin pomaga.  >:D
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 05, 2011, 15:56:14
Kurde... Mona... co to ma wspólnego z NIEWIDZIALNOŚCIĄ w dowolnym zakresie widma ? Na filmikach masz pokazane aktywne modele maskowania. W przypadku kosmosu musiałyby pokazywać czerń kosmosu, a już teraz mamy skanery potrafiące badać ziarnistość promieniowania TŁA, o różnicach kilku dziesiątych 'K dla promieniowania elektromagnetycznego. Oba podane przykłady dotyczą wybranego i wąskiego pasma elektromagnetycznego, a co z pozostałymi zakresami?

Poczekamy trochę, to się udoskonali i poszerzy pasmo, to że nie potrafimy latać, nie znaczy, że w ogóle to jest niemożliwe.

W EVE masz przecież sensory gravi, na ten przykład  :P

Tu teorii nie mamy opracowanej  >:D

Teoria akurat jest, nie umiemy jeszcze wykrywać fal, ani cząstek. :P

Poza tym mądralo dawaj swój pomysł na ograniczenie liczebności i możliwości wykorzystania. Krytykować czyjeś pomysły to każdy głupi umie, ale wykminić pomysł i poddać krytyce... to się już kurna nie chce.

Jako, że mam, to nie jestem zainteresowany. :P

Hmmmmm, a o co jest tak właściwie płacz?
W VFK, pety goonsów nam płakali, że zrzucamy matki na ich alfaflotę. Niech pomyślę... zabrać matkom fightery, znerfić fb, żeby słabiej radziły sobie z BSami (nie wiem jak sobie teraz radzą, więc tak na wszelki wypadek :P). Voila, SC nie nadają się za bardzo do zrzucania na floty BSów.
Chyba dalej są dobre do tłuczenia struktur i innych capsli?
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Sierpień 05, 2011, 15:58:05
Może to stary i naiwny pomysł ale powinni wkońcu zrobić te zróżnicowane timery self destructa np. względem masy statku, niech shuttle puffa po 5 sekundach a każdy większy ship po odpowiednio dłuższym czasie liczonym z logarytmu z jakąś tam ustaloną podstawą.
Dwa (do powyższego powinni wkońcu poprawić masy statków, taki thanatos waży niewiele mniej niż nyx, nieporozumienie jakieś), jump drive niech używa paliwa też zależnie od masy statku i odległości skoku, to chyba logiczne.
Trzy ja bym się nie obraził jak by cyno rozrzucało na 0-1mln km po skoku, to by dopiero frajda była...  >:D
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Doom w Sierpień 05, 2011, 16:07:49
Cytuj
Poza tym bierz pod uwagę, że tego pomysłu NIE zamierzam przesyłać do CCP,
A po co Przesylać pomysł? Wystarczy dac cynk Orbisowi że jest ciekawy wątek >:D
/me idzie zmagać się z pisanym angielskim
Tytuł: Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 05, 2011, 16:09:17
Poczekamy trochę, to się udoskonali i poszerzy pasmo, to że nie potrafimy latać, nie znaczy, że w ogóle to jest niemożliwe.
Aha... czyli twierdzisz, że ja napisałem, że to niemożliwe ? Dla mnie to są zupełnie różne systemy - jeden aktywny, emitujący obraz, a drugi pasywny, zakłócający emisję własną do poziomu tła, bo tak można chyba zinterpretować "spatial distortion field (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Covert_Ops_Cloaking_Device_II)".

Teoria akurat jest, nie umiemy jeszcze wykrywać fal, ani cząstek. :P
Chyba raczej szereg teorii i żadna nie jest potwierdzona laboratoryjnie. Poza tym, że wiemy, że grawitacja działa to niewiele więcej o niej samej (np. strukturze) powiedzieć umiemy. Co akurat jest wprost odwrotnie do jump drive - teoretycznie jesteśmy w stanie policzyć, że coś takiego jest możliwe, ale ani nie obserwujemy, ani nie umiemy spowodować skoku. No chyba, że nie wiemy, że obserwujemy skoki, albo coś nam ten skok lokalnie uniemożliwia (np. studnia grawitacyjna).

Hmmmmm, a o co jest tak właściwie płacz?
A no o to, że Dormio sobie wymyślił sposób żeby utrudnić życie pilotom capsów i supercapsów.

W VFK, pety goonsów nam płakali, że zrzucamy matki na ich alfaflotę. Niech pomyślę... zabrać matkom fightery, znerfić fb, żeby słabiej radziły sobie z BSami (nie wiem jak sobie teraz radzą, więc tak na wszelki wypadek :P). Voila, SC nie nadają się za bardzo do zrzucania na floty BSów.
Chyba dalej są dobre do tłuczenia struktur i innych capsli?
A może zrobić i jedno i drugie ?  >:D :P

Może to stary i naiwny pomysł ale powinni wkońcu zrobić te zróżnicowane timery self destructa np. względem masy statku, niech shuttle puffa po 5 sekundach a każdy większy ship po odpowiednio dłuższym czasie liczonym z logarytmu z jakąś tam ustaloną podstawą.
Dwa (do powyższego powinni wkońcu poprawić masy statków, taki thanatos waży niewiele mniej niż nyx, nieporozumienie jakieś), jump drive niech używa paliwa też zależnie od masy statku i odległości skoku, to chyba logiczne.
Trzy ja bym się nie obraził jak by cyno rozrzucało na 0-1mln km po skoku, to by dopiero frajda była...  >:D
Jestem za 1.2. i krótkim namyśle 3.

A po co Przesylać pomysł? Wystarczy dac cynk Orbisowi że jest ciekawy wątek >:D
/me idzie zmagać się z pisanym angielskim
sieniemęczsie wrzuć w google translate... dopiero będzie ubaw jak wersję po google translate zaimplementują  :P