Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: YaAaR.is w Czerwiec 05, 2009, 14:46:20

Tytuł: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: YaAaR.is w Czerwiec 05, 2009, 14:46:20
Wpadł mi do głowy pomysł na zmianę roli mothershipów. Powinny być one przeciwieństwem tytanów (opiekuńcza matka chroni dzieci przez złym ojcem i jego DD).

Zmiana polagać ma dodaniu MSom modułu boostująego o 75k ehp każdy statek we flocie na gridzie. Moduł działa przez określony czas (np 1-5 min) i mozna go używać raz na 10 min (tak jak DD).

Oczywiście mothership powinien mieć tank porównywalny do tytanów (zaznaczam, że nie wiem jak jest w tym momencie).


Teoretycznie pozwoli wyeliminować obecną sytuację, w ktorej uzycie 1-2 tytanów przesądza w bardzo szybko sposób o losach bitwy. Flota zboostowana przez MSa przeżyje 1 DD (BSy 2 DD) co zwiększa ryzyko uzycia samotnego tytka.


Co o tym myślicie?
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Czerwiec 05, 2009, 14:54:25
Nie. Zdecydowanie, zdecydowanie nie. Dać im więcej HP, dużo elektroniki, niech robią za coś w stylu stacji, żeby można było się zaopatrzyć w ammo, po prostu mobilna baza zaopatrzeniowa. MSy w boju to wielkie FTL.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Terion w Czerwiec 05, 2009, 15:00:51
Kto chcialby latac "krowa mleczna" ?

Wyobraz sobie te emocje w wydaweaniu zezwolen na dokowanie i pobranie ammo z hangaru, gdy obok trwa walka 1500 pilotow ... az mnie ciarki przeszly  :2funny:
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Czerwiec 05, 2009, 15:01:55
a nie prościej mobilne pole siłowe  ?

mobilny POS zrobic z MSa
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Czerwiec 05, 2009, 15:04:47
Wystarczy dac im mozliwosc stawiania banki jak HIC i bedzie git.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Czerwiec 05, 2009, 15:18:53
Cytuj
Kto chcialby latac "krowa mleczna" ?

Wyobraz sobie te emocje w wydaweaniu zezwolen na dokowanie i pobranie ammo z hangaru, gdy obok trwa walka 1500 pilotow ... az mnie ciarki przeszly  :2funny:

Teraz matek jest tyle, że to nie byłby problem :) A tak jak jest teraz, to nawet mając 200 capsów w systemie i całkowitą kontrolę, musisz w końcu wyskoczyć po stront etc.. Niech dadzą MSom jakieś świetne bonusy, teraz np. do haulowania towerów do systemu wykorzystuje się rorquale... Po prostu typowo militarne elementy logistyki niech spadną właśnie na MSy. O, i niech mu dadzą jakąś silnie ograniczoną wersję JB, na shipy nie większe niż bsy, na range o połowę mniejszy niż jb tytana...
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Terion w Czerwiec 05, 2009, 15:23:56
Hm mozliwosc jumbridgowania o 1 system. kampienie bram starciloby niemal znaczenie.

Ogolnie to z Msami jest o tyle problem, ze swoje kosztuja, a sa spimpowanym carrierem. Jednak niespecjalnie widze jakas sensowna role dla nich - w sumie jesli o mnie chodzi moga zostac jak sa, pozwalaja sie niektorym poczuc lepszymi, a z koleji dla innych sa niezla chrapka na zestrzelenie.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Czerwiec 05, 2009, 15:56:57
a moze tak cloak field na ~5km ... jak w starcrafcie ?:)  :D


Ez.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Gacul w Czerwiec 05, 2009, 16:27:03
a moze tak cloak field na ~5km ... jak w starcrafcie ?:)  :D


Ez.

tej opcji nie mał carrier tylko arbitrator tak btw  :P
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: ivil w Czerwiec 05, 2009, 16:44:41
Arbiter chyba :>
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 05, 2009, 17:18:53
Pomysł scarego fajniejszy
Odpala "sige module" i mamy bezpieczną kanciapę w której mozna sie schowac, tyle ze trzebaby było jakis delay w postawieniu tego w prowadzić żeby nie było "tytan na skanie" i sekundy później stoi bania
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Czerwiec 05, 2009, 17:25:24
Wtedy wszyscy lataliby matkami, biliby się, i w momencie gdy ktoś dropnie im 200 dredów włączaliby pos moduł. Win shipy- no, thanks.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Czerwiec 05, 2009, 18:56:09
Wtedy wszyscy lataliby matkami, biliby się, i w momencie gdy ktoś dropnie im 200 dredów włączaliby pos moduł. Win shipy- no, thanks.

dlaczego? nie mialby reinforce-time, tylko shield potężny - zjedziesz tak jak POS, tylko ze od razu wybucha potem
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Czerwiec 05, 2009, 19:09:28
  Ale na pewno ktoś jakoś by to zexploitował. Np. w osłonie 4-5 takich shipów hotdrop 5 tytków byłby nie do ruszenia... Albo w gigantycznym laggu zamiast przed dd wywarpować swoją flotę wrzuciłoby się jednego msa i na niego z 8 tytanów czyszcząc całą wrogą flotę... Ludzie zawsze coś wymyślą, a później będzie płacz o nerfienie...
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: YaAaR.is w Czerwiec 05, 2009, 19:50:37
a nie prościej mobilne pole siłowe  ?

mobilny POS zrobic z MSa
Pewnie prościej ale chodzi mi o wykorzystanie MSa w określonej sytuacji, zwiększenie szansy przeżycia i podjęcie walki w systemie z tytanem/ami, a nie super osłonę floty. Do tego można by wrzucić taką flotę na trochę liczniejszego przeciwnika (chociaż efektywniejszy będzie tytan z DD).
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: KennethWolf w Czerwiec 05, 2009, 21:54:26
  Ale na pewno ktoś jakoś by to zexploitował. Np. w osłonie 4-5 takich shipów hotdrop 5 tytków byłby nie do ruszenia... Albo w gigantycznym laggu zamiast przed dd wywarpować swoją flotę wrzuciłoby się jednego msa i na niego z 8 tytanów czyszcząc całą wrogą flotę... Ludzie zawsze coś wymyślą, a później będzie płacz o nerfienie...
można pole siłowe zrobić dostatecznie małe by się Tytek nie schował, jeśli w jednym MS zmieści się np 50 BSów to wystarczy, do tego jednak słabsze tarcze niż małego POSa, tak by matka topiła się wystarczająco szybko, ale jednak mogła ochronić flotę przed DD. Do tego dać jej jump portal żeby mogła służyć jako logistyk zamiast tytków logistycznych.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Czerwiec 07, 2009, 21:55:24
Zgadzam sie z scarrym. Troche w inny sposob bym to zrobil. Od czasu jak slysze o booscie matek przypomina mi sie taka space strategia nexus i tam byl typ statku, ktory mogl odpalac pole chroniace inne statki, ale jednoczesnie samemu bedac podatnym na ataki. Matka wpada odpala shielda i dd tytana, ale tez kazdy inny atak idzie o kant dupy poki ona nie padnie.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Czerwiec 07, 2009, 22:07:43
To akurat mialoby sens - pole, dajmy na to 25km w ktorym kazdy statek obrywa tylko 50% obrazen a pozostale 50% przyjmuje matka. Dzialanie na zasadzie triage - odpalasz, juz sie z miejsca zprez pare minut nie ruszysz.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Gacul w Czerwiec 07, 2009, 22:34:28
To akurat mialoby sens - pole, dajmy na to 25km w ktorym kazdy statek obrywa tylko 50% obrazen a pozostale 50% przyjmuje matka. Dzialanie na zasadzie triage - odpalasz, juz sie z miejsca zprez pare minut nie ruszysz.
Kamikaze statek za 20b ? Co z tego że mamuska wytankuje z 25k dps w traigu, jak i tak pójdzie do piachu. Troche kosztowny byłby cap reimbursment plan. Może nie dzielenie dmg, ale taki mobliny POS (hp small caldari posa, ofc faction opcja też  :P) na 5 minut z godzinnym dt.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Qreg w Czerwiec 07, 2009, 22:41:51
Mi osobiscie jak na razie najbiardziej podoba sie pomysł na tacklera tytanow :D czyli danie matce banki hicowej, moze troche wiekszej :) w chwili obecnej flota paru tytanow moze rzucac dd co pare min i nie ma na nich mocnego a tak matka by przezyla i trzymalaby delikwenta. Wymagałoby to mocnej floty wsparcia zeby wtedy uratowac tytana...
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: KennethWolf w Czerwiec 07, 2009, 23:28:28
no dobrze ale przytrzyma kilka tytanów w bańce i co dalej? jak już połowa jak nie wiecej twoich BSów i cały support zdechł od DD to czym ubijesz tytana? nie mówiąc o tym że jeśli będzie miała taka matka nawet bardzo dużą bańkę o zasięgu nawet 100km to nadal nic nie powstrzyma przed odpaleniem DD, więc co na gejta wlatuje flota np200osób wskakują 4 tytany i 2 z nich robią disco, zakładamy że nie ma cynojamera i coś zdązyło postawić cyno na które wskoczyła matka, łapie w bańkę i wskakuje druga część twoich sił kolejne 200 luda a w tedy pozostałe dwa tytki robią światełko do nieba, zauważ że obecnie Goony i s-ka operują nawet po 8-10 tytanów, więc problemem zaczyna być już nawet nie złapanie a w ogóle przeżycie multiDD. A z tarczami a'la POS to można schować pod nimi część sił i wytrzymać kilka DD.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: OutFreejn w Czerwiec 07, 2009, 23:53:34
Faktycznie w obecnej sytuacji powinna powstać jakaś mobilna broń anty DD, inna rzecz jaka być powinna i pod co ją podpiąć. "Tytan" to już nie "Tytan", sam filmik z koronacji u ammarów najlepiej pokazał swoistą ewolucję wizji tego statku nawet u samych twórców, jak pamiętam na początku tytany miały zakaz zbliżania się do planet (masa - grawitacja - sztucznie wywołane pływy). Co do matki ... nie mam pomysłu  :D.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Czerwiec 07, 2009, 23:58:07
Dać im mieć możliwość taranowania stacji w null... Na amen.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: YaAaR.is w Czerwiec 08, 2009, 01:05:06
Kamikaze statek za 20b ?
Flota 300 BS/HAC to z 30b więc i tak bardziej się opłaca stracić MSa niż wszystkie statki od  1-2 DD.


Mobilny POS się nie sprawdzi w sytuacjach:
- flota warpuje na spota gdzie przypadkiem czekają 1-2 tytany, MS odpala shielda a reszta musi zdążyć się schować zanim tytki odpalą DD - HACom może się uda, BSom nie bardzo,
- żeby uniknąć powyższego FC używa gang warp, flota dropuje, MS stawia shielda, tytan odpala DD, jesteśmy ... bezpieczni? zaraz po DD wpada support wroga i obańkowuje MS-shielda, snipery wroga ustawiają się na spotach i czekają aż shield się skończy  :knuppel2:
- flota w takim mobilnym POSie nie ma możliwości walki (brak locka i możliwości ustawienia się na sniper spotach)
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: lastverb w Czerwiec 08, 2009, 01:26:17
wedlug mnie ms to zdecydowanie powinien byc anty-tytan, jednak rozwiazanie inne: modul targetowy wylaczajacy mozliwosc uzycia dd danego tytana (cos jak obecnie scrambl i mwd)
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 08, 2009, 01:33:34
DD to taka smart bomba na sterydach. Tego nie powinno móc się dać zjamować. Ale zdaje się ze jakąś straszna ilość capa potrzebuje na odpalenie (podobnie jak ze skokiem?) wystarczył by paru sekundowy delaj w aktywacji dający szanse na skasowanie mu capa na tyle żeby nie mógł łupnąć, nie wiem nalot bomberów cap destuktorami, jakiś wściekły ms na samych neutach czy coś w tych klimatach?
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Czerwiec 08, 2009, 08:03:14
Dać im mieć możliwość taranowania stacji w null... Na amen.
Wówczas koszt zniszczenia outpostu byłby mniejszy niż koszt jego budowy (a do tego dolicz wszelakie assetsy w outposicie). Zbalansowane by to raczej nie było. Chociaż poniekąd zgadzam się że fajnie by było gdyby była możliwość niszczenia outpostów, chociaż musiała by być maksymalnie trudna i kosztowna.
A co do matek do bańka hidowa FTW, obecnie 4+ tytany to iwin button, nie ma żadnego countera na to. Matka z bonusem do zasięgu generatora bańki była by tu fajna bo żeby stacklować tytana musisz sporo zaryzykować - wystawić statek za 15 baniek bez żadnej gwarancji sukcesu. Tylko że na matce generator mógłby działać tylko w trybie punktowym. Jako wieelka bania było by przegięciem z kolei w drugą strone jako broń przeciw subcapitalom a tą role wypełniają już tytany.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: litestep w Czerwiec 08, 2009, 14:28:29
Bania na matce mogła by po prostu działać tylko na capsy.
Co do niszczenia stacji - podejrzewam że gdyby CCP kiedykolwiek to wprowadziło - pozwoliło by niszczyć stację tylko jej aktualnym właścicielom :P
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Wilk w Czerwiec 08, 2009, 14:38:41
A dlaczego nie pójść najbardziej oczywistą drogą dla Mothership-ów tylko tak kombinować?
Czym miały być MS? Lepszym lotniskiem. To dlaczego nie bostnąć go adekwatnie do jego ceny?
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 08, 2009, 14:50:36
A jak to sobie wyobrażasz?
Boost do siły rażenia i odporności fighterów porównywalny z tym jaki ma moros?
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Czerwiec 08, 2009, 14:59:30
Fightery na carrierach to odpowiednik cruiserów.
Czemu na matce nie można by mieć heavy cruiserów - odpowiednika np. bc lub bs tier1?
;)
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 08, 2009, 16:20:43
->Combat Drones
-->Light
-->Medium
-->Heavy
-->Sentry
-->Fighter
-->BOMBER?!? :P
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Wilk w Czerwiec 08, 2009, 16:34:10
A dlaczego nie? Coś, co będzie bardziej skuteczne przeciw kapslom - na zasadzie dreadów w siegu. I niech takich bomberów mogą używać jedynie w triage.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Luisa w Czerwiec 08, 2009, 16:35:00
->Combat Drones
-->Light
-->Medium
-->Heavy
-->Sentry
-->Fighter
-->BOMBER?!? :P
- bs drone
- carrier drone
- titan drone

 ?  :uglystupid2:
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Czerwiec 08, 2009, 16:40:06
Cytuj
A dlaczego nie? Coś, co będzie bardziej skuteczne przeciw kapslom - na zasadzie dreadów w siegu. I niech takich bomberów mogą używać jedynie w triage.

To by miało sens, ale raczej nie bomber, a heavy fighter. Bo jeszcze devsom zachciałoby się Stealth bombery usunąć :)) Albo dać np moduł, Drone Control Unit II, montowany tylko na MSach, dodający zamiast 1 fightera- 4  :)

Cytuj
- bs drone
- carrier drone
- titan drone

 ?  :uglystupid2:

Wysilony post is wysilony... ::)
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 08, 2009, 16:42:19
- bs drone
- carrier drone
- titan drone

 ?  :uglystupid2:
A jaki potwór miałby to przenosić?
Fighter to jeśli dobrze pamiętam 5km3 czyli mniej więcej tyle co spakowana deska albo cruzer, bomber powinien być znacznie większy. Tak ze dwa razy? Wtedy MS mieścił by ich porównywalna ilość co carier fighterów, ale takie większe potwory? CCP ma pójść za Weberem i zrobić kolejne lotnisko na kadłubie Tytana?
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Totalizator w Czerwiec 08, 2009, 16:46:37
ja to widzę tak, albo po linii prostej fightery t2 co byłboby niegłupie bo dałoby niezłe zajęcie inventorom albo niech mi dadzą możliwość przewozu statków razem z pilotami, mógłbym zapakować ze sobą całą eskadrę fregat i cruiserów co byłoby fajne.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Czerwiec 08, 2009, 16:46:55
Myślę że T2 fightery, bombery i podobne cuda powinny być dostępne ogólnie, dla matek i carrierów. Na carrierach możnaby ograniczyć je przez brandwith, żeby carrier nie wyciągał za dużego DPSa i nie stawał się przez to dużo lepszy na misje. Matka mogłaby tych T2 fighterów albo bomberów wystawić pełen komplet.

ALE

Matka nigdy nie miała być lepszym carrierem. Miała być matką floty, statkiem który opiekuje się flotą, który wypluwa z siebie flotę BSów razem z pilotami i stanowi centrum logistyczny albo coś w tym guście.
Mógłby mieć banię ochronną która ma 50k HP, ze 10km promień, trwa 10 minut i  kosztuje 80% capa. Anty DD i polowe zabezpieczenie przy ewentualnym rozstawianiu ludzi z jaj z JC (co było pierwotnym głównym pomysłem na ten statek).
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Czerwiec 08, 2009, 17:28:26
Zabrać bonusy flotowe tytkom, dać je matkom.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Wilk w Czerwiec 08, 2009, 17:31:11
Zabrać bonusy flotowe tytkom, dać je matkom.

Imo, bardzo dobry pomysł.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Czerwiec 08, 2009, 17:34:41
Wo, to jest dobra koncepcja - defensywne bonusy dla matek.

Tytki mogłyby w zamian dostać nieduży bonus ofensywny (3% damage per level) (do hybryd i dron dla gallente, laserow, dron dla amarr, rakiet i projectile dla matar, hybryd i rakiet dla caldari). Nieduży, bo gdyby był duży to za pół roku w poradniku farmienia pojawiłoby się "żeby porządnie racić należy mieć tytana zaparkowanego w posie w systemie".
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 08, 2009, 17:37:55
Biorąc pod uwagę ile tych grubasów się namnożyło ostatnio za rok to może być rzeczywistość jeden system jeden tytek :2funny:
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: LoveKebab w Czerwiec 08, 2009, 18:18:59
Flota 300 BS/HAC to z 30b więc i tak bardziej się opłaca stracić MSa niż wszystkie statki od  1-2 DD.
wyplata za strate MS'a to 8bil fyi a bsy sa w pelni insure'owane ...

Ale zdaje się ze jakąś straszna ilość capa potrzebuje na odpalenie (podobnie jak ze skokiem?)
to zle ci sie wydaje, 25k to ledwo co 1/5 1/6 capa jaki ma tytan ( po skoku moglbys odpalic 2 DD bez problemu)

A dlaczego nie? Coś, co będzie bardziej skuteczne przeciw kapslom - na zasadzie dreadów w siegu. I niech takich bomberów mogą używać jedynie w triage.
aha czyli w tym momencie chcesz z MS'a zrobic super dreada ? Triage = 6x wiekszy tank
dread = 4k dps, ms z FIGHTERAMI teraz = 3250 dps (jak sie uprzesz na DCU) wiec jest to conajmniej wystarczajaco zeby uporac sie z capsami...
MSy sa dobre tak jak jest, zmieniac je chca tylko ludzie ktorzy widza je na obrazkach albo chowajace sie w posach ludzi co boja sie stracic statek ...
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 08, 2009, 18:20:59
Za to jeden MS ma raptem ułamek siły rażenia takiej brygady która uratuje poświęcając siebie...
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: LoveKebab w Czerwiec 08, 2009, 18:30:44
na samym poczatku Nyx byl za dobry (do momentu az ccp nie zdjelo o polowe jego bonusu do fighterow - 10% -> 5%) bo DPS byl ZA DUZY w porownaniu z dreadami - mozna bylo lekko wyciagnac 4500dps co dorownywalo dreadom, do tego mogles repowac swoich, poruszac sie , tacklowac i tank 4000+ dps, BSy topily sie w 5-10 sekund

pamietam jak establishment uzywal 1szego nyxa ze skakali sobie do systemu, Rawthorm wlaczal CVB, skakalo do niego 10 osob, brali wszyscy recon shipy i czekali na jakis gang zeby go zabic - z dps'em z MS'a wszystko szlo dosc szybko
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Totalizator w Czerwiec 08, 2009, 18:45:54
MSy sa dobre tak jak jest, zmieniac je chca tylko ludzie ktorzy widza je na obrazkach albo chowajace sie w posach ludzi co boja sie stracic statek ...

20-krotnie droższe od carrierów statki bez możliwości dokowania mające dps dwóch carrierów, tank czterech i dwa kompletnie nieprzydatne bajery nie są "dobre tak jak są", w chwili obecnej jedyna faktyczna rola jaką mam we flocie to ściąganie na siebie ognia przeciwnika.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Czerwiec 08, 2009, 19:21:55
Cytuj
na samym poczatku Nyx byl za dobry (do momentu az ccp nie zdjelo o polowe jego bonusu do fighterow - 10% -> 5%) bo DPS byl ZA DUZY w porownaniu z dreadami - mozna bylo lekko wyciagnac 4500dps co dorownywalo dreadom, do tego mogles repowac swoich, poruszac sie , tacklowac i tank 4000+ dps, BSy topily sie w 5-10 sekund

  MS miał zbyt duży dps w porównaniu do JEDNEGO dreda. Ile dredów można kupić za rozsądnie sfitowanego Nyxa? 10? W momencie robienia tego balansu strata 10 dredów była czymś znaczącym. Dzisiaj żeby trafić na stronę z newsami musi ich paść 8 razy tyle, a MSy stoją w miejscu.

  Wydaje mi się, że uprzedzenia niektórych w tym temacie wobec MSów są spowodowane... Trudnościami geograficznymi...
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Czerwiec 08, 2009, 19:22:52
20-krotnie droższe od carrierów statki bez możliwości dokowania mające dps dwóch carrierów, tank czterech i dwa kompletnie nieprzydatne bajery nie są "dobre tak jak są", w chwili obecnej jedyna faktyczna rola jaką mam we flocie to ściąganie na siebie ognia przeciwnika.

O ile chce Cie ktos we flocie :>.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Totalizator w Czerwiec 08, 2009, 19:51:10
O ile chce Cie ktos we flocie :>.

To jest akurat moje najmniejsze zmartwienie, korpowi nic do tego co robie z prywatnym msem.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Czerwiec 08, 2009, 21:24:31
20-krotnie droższe od carrierów statki bez możliwości dokowania mające dps dwóch carrierów, tank czterech i dwa kompletnie nieprzydatne bajery nie są "dobre tak jak są", w chwili obecnej jedyna faktyczna rola jaką mam we flocie to ściąganie na siebie ognia przeciwnika.
20krotnie droższe od cruiserów statki mające DPS 2 cruiserów i tank 4, są totalnie bez sensu i nikt by ich nie używał ...
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: LoveKebab w Czerwiec 08, 2009, 21:36:01
  MS miał zbyt duży dps w porównaniu do JEDNEGO dreda. Ile dredów można kupić za rozsądnie sfitowanego Nyxa? 10? W momencie robienia tego balansu strata 10 dredów była czymś znaczącym. Dzisiaj żeby trafić na stronę z newsami musi ich paść 8 razy tyle, a MSy stoją w miejscu.

  Wydaje mi się, że uprzedzenia niektórych w tym temacie wobec MSów są spowodowane... Trudnościami geograficznymi...
a ile dreadow w siege ztackluje i trafi BS'a ktory sie rusza ? :) niby taki sam dps a jednak ...

zreszta nie rozumiem was - ccp i tak nigdy nie przeczyta tego forum wiec wasze wyimaginowane zmiany nie nastapia ;)
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Tooten w Czerwiec 08, 2009, 22:06:18
Cytuj
a ile dreadow w siege ztackluje i trafi BS'a ktory sie rusza ? :) niby taki sam dps a jednak ...

Wyszłoby trochę za dużo dpsa z tak mocno zbuffowanej matki, ale jednak. Nie ma po prostu z tej sytuacji łatwego wyjścia. Matki nie są cost effective. Obtanić je- to będą rosły wszędzie. Podnieść koszty dredów- tysiące graczy będą się buntować. Zwiększenie ich wartości musi przyjąć postać buffa, a zwiększenie ich dpsu stosunkowo najmniej odcisnęłoby się na życiu i walce w .0.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Totalizator w Czerwiec 08, 2009, 22:20:08
Problemem nie jest tu raczej stosunek sily do ceny a funkcjonalnosci do ceny, taki tytan rozwali na ogol wiecej niz sam kosztowal zanim spadnie albo przewiezie iles tam frachtow i sie zwroci koszt, msem moge sobie co najwyzej pleksa stankowac.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Czerwiec 09, 2009, 07:09:32
zreszta nie rozumiem was - ccp i tak nigdy nie przeczyta tego forum wiec wasze wyimaginowane zmiany nie nastapia ;)
Ale to znaczy, że nie można podyskutować? I potem np. przedstawić to na eveo?
Poza tym, nadal jeden z devów w miarę regularnie tu zagląda (choć ostatnio coś się nie odzywa łobuz jeden), podobnie jeden czy dwóch gmów :P
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Czerwiec 09, 2009, 11:01:43
a znaja polski?:P
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Czerwiec 09, 2009, 11:14:09
GMowie tak :)
Dev - jako tako :P
Czego nie zrozumie, to mu google translate pomaga :P
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Czerwiec 09, 2009, 11:23:04
Nie ma znaczenia, piszemy dla przyjemności :) Na forum freatures and ideas developerzy czytają regularnie acz pobieżnie. Pomysły z stamtąd są implementowane średnio 2-3 lata później i w zupełnie innej postaci :)
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Czerwiec 10, 2009, 13:48:55
A moim zdaniem należałoby zmienić podejście do carrierów w ogóle, a nie tylko do matek.
IMHO dać carrierom możliwość przechodzenia przez bramy i zdjąć bonus do ilości dronek (zostawić DCU), a w to miejsce matkom dać możliwość dokowania do stacji. W końcu to przerośnięty carrier.
Pomysł z bonusami defensywnymi też jest dobry.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Totalizator w Czerwiec 10, 2009, 13:54:26
Niedokowanie mothershipów jest o tyle głupie że taki Hel ma mniej więcej ten sam rozmiar i kształt co Phoenix który dokuje sobie jak i kiedy chce.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Czerwiec 10, 2009, 14:38:37
bechta jest ze do msa wsadzic kilka bsow...
juz nawet postawic bsa kolo carriera i troche 'nie teges' jest z rozmiarem tekstury carrier.
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 10, 2009, 14:43:11
A co mają twoje wrażenia wizualne do tego jak zmienić Matki żeby
a) miały uzywalność adekwatną do ceny
lub
b) miały cenę adekwatną do używalności?
Tytuł: Odp: Mothership, pomysł na zmiany.
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Czerwiec 10, 2009, 17:09:08
A co mają twoje wrażenia wizualne do tego jak zmienić Matki żeby
a) miały uzywalność adekwatną do ceny
lub
b) miały cenę adekwatną do używalności?

a ja powiem tak:
-dodac wszystkim carrierom i mothershipom bonus do normanlnych dronek i zwiekszych dmg fighterow. dodac "heavy fighters"- takie anty capsy.
-zwiekszy HP tychze staatkow tak o ... x4-5. (+tytkow)
-uniemozliwisc wsadzenie mwd/ab na carriera/mothera/dreda/tytka. ogolnie niemozliwosc wsadzenia na capital size. -zboostowac gallente
-polepszych cap recharge, zwiekszych zasieg remotek, polepszych self-tank (a moze tak t2 cap moduly, cooo?).
-mozliwosc dokowania mothershipami i tytkami... moze dodac sov 5 (np. wymagajacy 3x sov4 w regionie)po zwalajacy w nazywszym upgradzie wsadzenie czegos typu "super-capital ship docking station/hangar".  //myslecie ccp, ze ludzie przestana oplacac swoje postacie 80mil sp bo beda mogli je wydostac ze swoich zabawek za 20mil jest wedlug mnie 'conajmniej' glupie. -zboostowac gallente
-mozna by msom dodac bonusy takie jak maja tytki i bonusy do linkow (i mowie tutaj o ich wydajnosci bez podzialu na klasy). WTEDY trzeba by zmienic, ze owe moduly niemoga byc aktywowane w ff gdyz ms nadal by sobie grzecznie siedzial w posie i nieruszal zadka. -zboostowac gallente
-powinni zwiekszyc zarowno align jak i warp speed.
align po to, by nie tak latwo mozna bylo uciec a warp speed po to, ze jak juz ms jest zalignowany, to szybciej mogl wpasc i narobic balaganu.
-zwiekszyc cene tytkow


wiem, ze to temat o msach ale licze, ze podswiadomie przeczytacie tez inne idee i zaczeniecie je pietnowac