Eve-Centrala

Eve Online => Garażownia => PVP => Wątek zaczęty przez: Starakopara w Styczeń 08, 2012, 11:01:06

Tytuł: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Styczeń 08, 2012, 11:01:06
potrzebny fit na Slipka, założenia jak w temacie  :)
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 08, 2012, 11:35:24
Taki bardziej przerośnięty vagas czy munin?
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Styczeń 08, 2012, 11:36:31
Taki bardziej przerośnięty vagas czy munin?

bardziej dps dealer niż szybkosć. W założeniu w gangu są cepy i recony
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 08, 2012, 11:40:20
ZASIĘG, o zasięg się pytałem
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Styczeń 08, 2012, 11:41:17
bardziej dps dealer niż szybkosć. W założeniu w gangu są cepy i recony

a logistyk, albo 2?
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Styczeń 08, 2012, 11:43:30
a logistyk, albo 2?

scimki też są  :)
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Styczeń 08, 2012, 11:44:20
ZASIĘG, o zasięg się pytałem

close do medium
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Nitefish w Styczeń 08, 2012, 12:13:31
Na przykład taki:

[Sleipnir, sleip passive]
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II

10MN MicroWarpdrive II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Warp Scrambler II
Invulnerability Field II

425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
Medium Energy Neutralizer II

Medium Core Defence Field Extender I
Medium Core Defence Field Extender I

Hammerhead II x4

Dronki mozna zamienić na ecm, pod logistyki można zmienić rigi na resy i dodać DC zamiast jednego trackingu.
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Styczeń 08, 2012, 12:15:06
Ja bym tu wywalil jednego trackinga (ten ship itak ma dobry zasięg) i wsadził nano.
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Styczeń 08, 2012, 12:15:39
(...)
Hammerhead II x4

Dronki mozna zamienić na ecm, pod logistyki można zmienić rigi na resy i dodać DC zamiast jednego trackingu.

tak właśnie kombinowałem, rigi na therm, kin i dronki ecm i apteczka zamiast TE
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Styczeń 08, 2012, 12:15:52
Jeden anti-kin bardzo by się przydał.

Zdecydowanie długi punkt, bycie samemu w zasięgu scrambla przeciwnika to zły pomysł.

4 Hobgobliny T2 + 4 EC-300 też zalecane.
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Nitefish w Styczeń 08, 2012, 12:21:12
Ja założyłem, że sleip będzie najwolniejszy z gangu więc długi punkt mu się nie przyda bo wszystko i tak mu ucieknie. Za to jak złapie coś na scrama to koniec.

Dziury w resach ma na kin/explo więc można właśnie pod to zmienić fit nieco jak napisałem.
Z dronek to bym wrzucił vespy ec-600 bo po prostu bajecznie wchodzą im jamy. Na przykład tak:

[Sleipnir, sleip passive tank]
Damage Control II
Tracking Enhancer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II

10MN MicroWarpdrive II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Warp Scrambler II
Invulnerability Field II

425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
Medium Energy Neutralizer II

Medium Core Defence Field Extender I
Medium Anti-Kinetic Screen Reinforcer I

Vespa EC-600 x3
Hornet EC-300 x2


Wszystko zależy od konfiguracji gangu, stąd należy odpowiednio modyfikować fit pod siebie.
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Styczeń 08, 2012, 12:24:23
dzieki panowie, a zakładając, że nie będzie logi, to jaki booster proponujecie? XL? czy coś mniejszego?
podejrzewam, że bez wkraplacza ani rusz
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Nitefish w Styczeń 08, 2012, 12:27:16
Mam takiego aktywnego:

[Sleipnir, sleip active]
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon Microwarpdrive
Warp Disruptor II
Medium Capacitor Booster II, Navy Cap Booster 800
Invulnerability Field II
Dread Guristas X-Large Shield Booster

425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
425mm AutoCannon II, Republic Fleet Phased Plasma M
Small Nosferatu II

Medium Core Defence Capacitor Safeguard II
Medium Anti-Kinetic Screen Reinforcer II

Vespa EC-600 x3
Hornet EC-300 x2


Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Styczeń 08, 2012, 12:29:41
Ja mam prawie identyczny.

Ja się rozbijam czymś takim.
[Sleipnir, New Setup 1]
Damage Control II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II

Dark Blood Warp Disruptor
Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Dread Guristas X-Large Shield Booster
Medium Capacitor Booster II, Navy Cap Booster 800
Invulnerability Field II

425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
[empty high slot]

Medium Core Defence Capacitor Safeguard II
Medium Core Defence Capacitor Safeguard II


Warrior II x5
Hornet EC-300 x3

[dna][Sleipnir, New Setup 1]
Damage Control II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II

Dark Blood Warp Disruptor
Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Dread Guristas X-Large Shield Booster
Medium Capacitor Booster II, Cap Booster 25
Invulnerability Field II

425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
425mm AutoCannon II, Hail M
[empty high slot]

Medium Core Defence Capacitor Safeguard II
Medium Core Defence Capacitor Safeguard II


Warrior II x5
Hornet EC-300 x3
[/dna]
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Starakopara w Styczeń 08, 2012, 12:35:45
Nite, Lt Rook dzięki  :) dredowe boostery nie są drogie więc w razie co mam alternatywę na gang bez logi :)
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Trefnis w Styczeń 09, 2012, 13:24:48
a ja mam pytanie, dlaczego dla gangu nikt nie podaje w ficie fleet boosterow ?
jak w gangu sa cepy to lepiej zasieg bo z predkoscia i tak nie bedzie problemu ?
Tytuł: Odp: [PVP]Sleipnir, gang 10+, dps
Wiadomość wysłana przez: Lt Rook w Styczeń 09, 2012, 13:28:31
chodzi Ci o link na sleipie ? te fity itak są już dość ciasne, brak miejsca na to, my używamy dedykowanych covert-nullified-t3-linków.