Autor Wątek: Przeniemiłosierne lagi...  (Przeczytany 7742 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Fedajkin

  • Gość
Przeniemiłosierne lagi...
« dnia: Styczeń 08, 2008, 08:38:49 »
Nie no bywało różnie w eve... widziałem różne maks akcje z localem 300-400 osób, a właściwie nie widziałem bo to co pokazywało mi się na monitorze to były głównie slajdy, ale to co dzieje się od kilku dni to masakra.

5 stycznia. 49- system suwerenny IAC, BOB ścigany przez ekipę Goons + reszta świata wpada na koalicję północną w systemie 4-0 gdzie odbywają się pierwsze starcia. Koalicja północna wycofuje się do 49- i przykleja do bramy. Po kilku minutach otrzymujemy info o prawdopodobny pojawieniu się tytana. Jak powiedzieli, tak się stało. Cyno 160km od gejta wskakuje mała flota capsów + tytan + małe wsparcie. DD odpalony część przeżywa i przeskakuje do 4-0 by na bramie naprawić się i wrócić do walki... od tego momentu zaczyna się lag... i po niecałej pół godzinie totalny desync. Niektórzy twierdzą, że local dobił 8xx a przewaga koalicji anty bob była 4:1. Pada NODA, stacja w 49- zmienia nazwę na Node Crash Control, niedobitki logują się na drugi dzień by z podwiniętym ogonem zwiać do swoich systemów. To był lag niewielki...

7 stycznia. Walka w ZXX-2J... co się działo, nie mam pojęcia, ale lag był tak wyrypiście wielki, że załapał o 3-5, I1Y-, Z-UZZ i parenaści innych systemów wokoło... MASAKRA!

Czy to tylko moje łącze (1,5Mbsp) nie wyrabia, czy może komp siada (HP Pavilion dv6640ew | AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-58 1,9 GHz | 2 GB RAM | NVIDIA(R) GeForce™ 8400M GS)?

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 08, 2008, 09:25:20 »
Co do 49- to niestety koalicja sama jest sobie winna że nie rozwaliła tego Tytana. Gdyby nie ściągała kupy fregat shuttli i noobshipów (nawet indyki się tam pojawiły) to może node by się nie wywalił... CCP też nie pomogło z newsem jak jeszcze walki trwały.

A tak na marginesie wtedy sypneło się na chwile całe querious bo ja byłem w innym systemie pare j dalej i też mnie wywaliło, z tego co słyszałem ludzi w innych systemach też.

Swoją drogą po trinity lagi przy większej liczbie osób w systemie są większe niż wcześniej, ech 'need for speed'.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 08, 2008, 09:30:04 »
moze to celowa polityka ccp - chca doprowadzic do zaniku fleet battles :krzeslo:

Fedajkin

  • Gość
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 08, 2008, 09:49:56 »
A nie sądzisz, że te shuttle to były ze stacji 49- powracające pody po nowe statki? Bo z tego co wiem, to tak było...

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 08, 2008, 09:54:27 »
A nie sądzisz, że te shuttle to były ze stacji 49- powracające pody po nowe statki? Bo z tego co wiem, to tak było...
Popatrz na KB BoBa co padało od doomsdaya - jeszcze jak shuttle i noobshipy moge zrozumieć że sobie po prostu wracały to już stado fregat t1 raczej nie....
Poza tym doomsday odpala co godzine więc rozumiem że Ci którzy od niego popneli musieli akurat tyle czekać na powrót?

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 08, 2008, 10:04:54 »
No z tego co ja słyszałem od znajomych to lokal spuchł niemiłosiernie bo sie wszyscy zlecieli na KM.
BoBek miał niecałe 100 pilotów a local poleciał do ponad 700.
Przy czym mogli wylogować tytan bez poroblemu bo cariery trzymały mu tanka.
Zamiast tego siedział na gridzie i łupał te DDD do momentu jak sie grid przekręcił.


BoBek jak na umierający alians radzi sobie całkiem przyzwoicie.
Tutaj bitka z wczoraj, złali na mid poincie w posie część floty TCF
http://www.killboard.net/fleetbattle/1266/

I żeby niebyło offtopa, część logu który na eve-onilie wkleił bobek jakiś.

Originally by: Log
[ 2008.01.07 20:57:54 ] (notify) Warping to Stargate (OGY-6D)
[ 2008.01.07 20:57:56 ] (notify) You cannot do that while warping.
[ 2008.01.07 20:58:42 ] (notify) The Stargate (IGE-NE) is too far away, you need to be within 40500 meters of it but are actually 849709567101 meters away.
[ 2008.01.07 20:58:42 ] (notify) The Stargate (IGE-NE) is too far away, you need to be within 40500 meters of it but are actually 849709567101 meters away.
[ 2008.01.07 21:03:14 ] (notify) Interference from the warp [TCF] caca is preventing your sensors from getting a target lock on them.
[ 2008.01.07 21:03:14 ] (notify) Interference from the warp [TCF] caca is preventing your sensors from getting a target lock on them.
[ 2008.01.07 21:03:17 ] (notify) The [TCF] caca is too far away, you need to be within 40500 meters of it but are actually 148856 meters away.
[ 2008.01.07 21:03:17 ] (notify) The [TCF] caca is too far away, you need to be within 40500 meters of it but are actually 148856 meters away.
[ 2008.01.07 21:08:10 ] (notify) Vulture has just left Z-XX2J as of 10S ago
[ 2008.01.07 21:08:11 ] (notify) Targeting attempt failed as the designated object is no longer present.
[ 2008.01.07 21:08:11 ] (notify) Targeting attempt failed as the designated object is no longer present.
[ 2008.01.07 21:08:18 ] (notify) Vulture has just left Z-XX2J as of 18S ago
[ 2008.01.07 21:09:19 ] (notify) An attempt is underway to activate the module. Please wait until that has completed.
[ 2008.01.07 21:09:19 ] (notify) An attempt is underway to activate the module. Please wait until that has completed.
[ 2008.01.07 21:09:19 ] (notify) An attempt is underway to activate the module. Please wait until that has completed.
[ 2008.01.07 21:09:19 ] (notify) An attempt is underway to activate the module. Please wait until that has completed.
[ 2008.01.07 21:09:19 ] (notify) An attempt is underway to activate the module. Please wait until that has completed.
[ 2008.01.07 21:09:30 ] (notify) An attempt is underway to activate the module. Please wait until that has completed.
[ 2008.01.07 21:10:04 ] (notify) You cannot activate that module as the target is no longer present.
[ 2008.01.07 21:10:05 ] (notify) You cannot activate that module as the target is no longer present.
[ 2008.01.07 21:10:05 ] (notify) You cannot activate that module as the target is no longer present.
[ 2008.01.07 21:10:05 ] (notify) You cannot activate that module as the target is no longer present.
[ 2008.01.07 21:10:06 ] (notify) You cannot activate that module as the target is no longer present.
[ 2008.01.07 21:10:11 ] (notify) Broadsword has just left Z-XX2J as of 12S ago
[ 2008.01.07 21:10:28 ] (notify) Targeting attempt failed as the designated object is no longer present.
[ 2008.01.07 21:10:28 ] (notify) Targeting attempt failed as the designated object is no longer present.
[ 2008.01.07 21:10:56 ] (notify) Target is invulnerable.
[ 2008.01.07 21:10:56 ] (notify) Target is invulnerable.
[ 2008.01.07 21:15:18 ] (notify) Warping to Stargate (OGY-6D)
[ 2008.01.07 21:15:39 ] (notify) Targeting attempt failed as the designated object is no longer present.
[ 2008.01.07 21:15:39 ] (notify) Targeting attempt failed as the designated object is no longer present.
[ 2008.01.07 21:16:58 ] (notify) Warping to Stargate (OGY-6D)
[ 2008.01.07 21:17:23 ] (notify) You cannot do that while warping.
[ 2008.01.07 21:21:12 ] (notify) DarkAngelus has initiated self-destruct of their Capsule, it will explode in 120 seconds.
[ 2008.01.07 21:23:13 ] (notify) Capsule belonging to DarkAngelus self-destructs.
[ 2008.01.07 21:25:54 ] (notify) Ummon Zenji has initiated self-destruct of their Capsule, it will explode in 120 seconds.
[ 2008.01.07 21:27:55 ] (notify) Warping to Z-XX2J IV - Asteroid Belt 1
[ 2008.01.07 21:27:58 ] (notify) Capsule belonging to Ummon Zenji self-destructs.
[ 2008.01.07 21:29:31 ] (notify) Ship is out of control
...


LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 08, 2008, 12:40:09 »
Popatrz na KB BoBa co padało od doomsdaya - jeszcze jak shuttle i noobshipy moge zrozumieć że sobie po prostu wracały to już stado fregat t1 raczej nie....
Poza tym doomsday odpala co godzine więc rozumiem że Ci którzy od niego popneli musieli akurat tyle czekać na powrót?


Hym Kombat jak to mowia widac ze ostatnio to brales udzial w tylu fleet battlach ze normalnie az dech zapiera od profesjonalizmu zapytania.

Opisze jak wygladala walka z "mojego kokpitu" :
1) Wlatujemy do 4-o - boby spiendalaja az sie kurzy chociaz maja podobne sily 80vs 80 +- ( wszyscy wiedza czemu do 4-0 chodzby skaly srał...y nie skocza zadne capy sesowne z pomoca z querious ( sesowne = tytan )
Bijemy boba na obu gate bob slowly wyplywa do 49-
2) FC daje komende wskakujemy do 49- prowokujemy boba zeby wystawil tytana ( wiemy juz z paru poprzednich akcji ze tak robia ) - flota wskakuje do 49- i przytula sie do gate 4-0
3)Czekamy raptem 10 min i pojawia sie cyno - wskakuje pare carrierow bodajze aeon i Shrike w avatarku ( jako ze 90%  floty lata w ficie - "przezyj dd z rak avatara" to nasza flota wolno ( efekt paniki kto pierwszy nacisnie jump) przenosi sie do 4-o
W tym miejscu zaczyna sie omfg lag - widze wybuch dd ale normalnie jak w SFfilmach jestem juz w buforze gate
4) Lag nie miłośierny czas przeskoku do 4-o niektorym zajoł okolo 15 min...
5) Fc mowi kit zginiemy bedzie fajna walka nie plakac wracamy  :) ten kto troche wie cos o koalicji zpewnościa zna okreslenie " we love u ernesto"  ;)
6) Skok do 49- zajmuje mi około 20 min - lag zaczyna siegac zenitu - mam emergency warp - staram sie alginowac na gate.... staram sie .... staram sie .... staram sie... 15 min pozniej udaje mi sie wrocic na gate.
7) Padaja komendy żeby wytłuc suport co tez czynimy na osobnym kanale leci counting jak długo jeszcze do next dd
8) Staram sie uruchomić moje wyrzutnie - bosz jak sie cieszę ze hardy były włączone w momecie jak staralem sie warpowac do gate.. problem w tym ze ni uja nie widze zadnego suportu na gate ( co ciekawe inni widza  :) )
9) 10min pobytu na gate - o widze support - szkoda ze wlasnie ginie/odlatuje
10) zaczynamy bic carriery ( caly czas nasza flota to okolo 100 sztuk ludzi ( 20-30 autochtonow z 49- + nasza flota co pierwsza bila boba w 4-0 )) Pada komenda ze jesli jakikolwiek carrier ztargetuje ciebie to uciekac... co niniejszym staram sie czynic .. 1 carrier mnie ztargetowal... no to kit daje warp.. 3 next mnie targetuja... klikam warp jak szalony ...( staram sie wlaczyc shield boostera - tak na wszelki wypadek ... ) - wylatuje pierwsza salva z mojich wyrzutni ( o wkoncu kur...a ) szkoda ze niemoge odwarpowac bo dolecial domnie slownie 1 fighter i zaczyna powoli mnie zjadac.. press warp press warp press warp..... nic
11) 1 fighter i 1 dzialko z jakiegos rokha zabija mnie ... zajelo im to ponad 7 minut... coz ze dalej proboje odwarpowac w miedzyczasie zdazylem odleciec prawie 60km od gate... lece wrakiem( polowa modow jest polowa znikla ale szip nie wybuchl  :D ) warp warp warp warp klikam jak szalony ( kocham moje implanty  :D) lece dalej mojim wrakiem 110km od gate... dalej we wraku.... warpwarp warp .... O LECE \o/ wrakiem  :D
12) Dolatuje do planety.. wciaz jestem w mojim ravenie-wraku
13) Po jakis 20 min od zestrzelenia statek wybucha i lag na chwile maleje.. ( proboje przejzec market - crap niema prawie nic na stacji pare fryg pare af haulery o.O ) no kit kamikadze boski wiatr niema przebacz lece na gate mam nadzieje uciec do catch .
14) 10 min do wybuchy DD nr 2 dolatuje jajem do gate... jump jump jump ... sesion change in progres... 2 min do dd widze  ze doleciało do gate więcej osob... w tym co znaleźli na stacji... sesion change in progres...1 min do dd - ładuje mi sie 4-0 HURRRRAAA

W godzinę zdążyłem zrobić 3jumpy przez gate oddać jakieś 13x6 strzałów, i 3 warpy SUUUUPPPEEERRRR

Tak wiec prosze o nie bajduzenie w tym temacie osob co duze fleet fighty to na screenach i na eve-video widzialy. Podziwiam shrike ze gral w to co dalo ccp grac czyli w total lagfesta. Szkoda ze bob juz niechce walczyc bez udzialu capitali i super capitali.. CCP totalnie zepsulo serwy trinity.. na 2 tygodnie przed patchem uczestniczylem w porownywalnym Fleet fight i niebylo najmniejszych problemow..
Co do gadania ze sami bysmy sobie nie poradzili... no oczywiscie ze sami bysmy sobie nie poradzili bo sory ale 15+ capitali w tym 2 supercapitale vs 100 ludzi w bs/bc/dictorah/heavydictach to niemaja szans zdjac Tytana(innych capow w takim zestawie tez nie spider tank)
Reinforsment nie było wołane specjalnie - ani razu FC nie napisal ze natychmiast ma przybyc flota z odsiecza - staralismy sie bawic ile sie dalona tym lagu - nie nasza wina ze jakis baran po 10 min od rozpoczecia walki rozpoczol topic na eve-o( co ciekawe MC sami sie do naszych FC zglosili ze slyszeli z eve-o ze bijemy shrika i ze oni juz leca pomoc )
Powod dlaczego powstal taki blob to to ze walka trwala ponad 3,5H to normalne ze kazdy chce byc na km tytana i ktokolwiek zaprzeczy wysmieje go prosto w twarz :D


Ps znowu cos sie dzieje z centrala  :(

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 08, 2008, 13:06:53 »
Hym Kombat jak to mowia widac ze ostatnio to brales udzial w tylu fleet battlach ze normalnie az dech zapiera od profesjonalizmu zapytania.
Wczoraj brałem udział w fleecie z BoBem (oczywiście że nie ma to skali tego co działo się w 49- ale patrz dalej.).
http://killboard.net/fleetbattle/2350/

Cytat: LosBekoczoS
14) 10 min do wybuchy DD nr 2 dolatuje jajem do gate... jump jump jump ... sesion change in progres... 2 min do dd widze  ze doleciało do gate więcej osob... w tym co znaleźli na stacji... sesion change in progres...1 min do dd - ładuje mi sie 4-0 HURRRRAAA
Widze że Ty jesteś ultraprofesjonalistą. Szkoda że nie wiesz że w takich sytuacjach ustawia się autopilota i włącza w warpie na gate.

Cytat: LosBekoczoS
Tak wiec prosze o nie bajduzenie w tym temacie osob co duze fleet fighty to na screenach i na eve-video widzialy.
Byłem w BKG (750 osób na localu, ultralag)
Byłem w k-8 / c-4 gdzie lag zabił 95% floty CoWalicji (troche też to była głupia decyzja FC ale był o tym już topic)
Byłem w l-c i c4c podczas walk -Y- z TRI
Wiem co to fleetopy. Zanim zaczniesz rzucać oskarżenia to zadaj sobie chociaż trud zapytania.

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 08, 2008, 13:29:10 »
Wczoraj brałem udział w fleecie z BoBem (oczywiście że nie ma to skali tego co działo się w 49- ale patrz dalej.).
http://killboard.net/fleetbattle/2350/
Widze że Ty jesteś ultraprofesjonalistą. Szkoda że nie wiesz że w takich sytuacjach ustawia się autopilota i włącza w warpie na gate.
Byłem w BKG (750 osób na localu, ultralag)
Byłem w k-8 / c-4 gdzie lag zabił 95% floty CoWalicji (troche też to była głupia decyzja FC ale był o tym już topic)
Byłem w l-c i c4c podczas walk -Y- z TRI
Wiem co to fleetopy. Zanim zaczniesz rzucać oskarżenia to zadaj sobie chociaż trud zapytania.

1) Ciesze sie ze brales udzial we fleet opie z bobem i niebylo takich lagow.
2) Szkoda ze to twoje ultra pro teorie nie działaja w grze ( nie działało ani w 49- ani wczoraj w zxx)
3) CIesze sie ze odwiedziles pelno fajnych lokacji BKG K-8 ( uwiez ze tez w wielu z nich bylem ) itp szkoda ze bylo to przed Nerfiniti update, gdzie juz sami gracze z kazdego aliansu twierdza ze nieda sie obecnie nic zrobic - taki efekt NFS w CCP...
4) Hym echo czy tez metoda zasady ktore "ustalam" dzialaja do innych ja nie musze sie ich trzymac?
Cytuj
Poza tym doomsday odpala co godzine więc rozumiem że Ci którzy od niego popneli musieli akurat tyle czekać na powrót?
Odpowiedziałem tak a nie inaczej na twoja prowokacje a ty odrazu taki ultranapuszony.

Jak dlamnie EOT bo niektorzy ludzie nie umieja przejsc z gry do rozmowy na forum bez pokazywania " oh god im so ello ziomal we win!!! " naprawde probowalem naswietlic jak wygladalo starcie w 49- czemu ginely indyki, czemu ono tak dlugo trwalo, czemu shrike nie padl, czemu shrike pokazal ze mozna utrzymac sie 3 DD i przezyc. Dotego jeszcze smiem twierdzic ze pokazalem to w calkowicie neutralny sposob ( jesli ktos twierdzi inaczej prosze pokazac w ktorym miejscu)

Naprawde ludzie wezcie sie niewiem przejdzcie na spacer porobcie cos poza eve bo czasami mam uczucie ze niektorym to juz gra z realem miesza i nieumieja np zwyczajnie na temat odpowiedziec i solidarnie "ponarzekac" jak to ccp nam zmalowalo updata.

Mi akuratnio flamow nie brak na centrali
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2008, 13:32:38 wysłana przez LosBekoczoS »

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 08, 2008, 13:53:49 »
Nie zrozum mnie źle.
Chodziło mi o odpowiedź na Twój zarzut o mój brak 'profesjonalizmu' (w kontekscie braku udziału we fleet opach, znianie ich z filmików lub killboardów). Mój post nie był 'wożeniem się że wygrywamy', ja tak tego nie rozpatruje bo nie czuje się emocjonalnie związany z BoBem i nie identyfikuje się z ich zwycięstwami lub porażkami. Aktualnie mam z nimi + i z nimi strzelam w tych do których mam - tak jak cała reszta bufu i jest fajnie. I na tym się kończy.  Bynajmniej nie chwaliłem się gdzie to ja nie byłem bo pewnie 1000 osób tutaj łącznie z Tobą widziała więcej lagfestów niż ja. Broniłem jedynie swojej teori z pierwszego posta którą podważyłeś tymi zarzutami.

A tak wogóle to zgadzam się że na maxa coś zjebali z tymi dodatkami / lagiem - jak zerkniesz na KB bufu z wczoraj to zobaczysz że byłem jedyną osobą która nie zgineła od laga w walce gdzie było może 220 na localu. A oprócz jednej osoby którą popnął pos ze źle ustawionymi standami  >:(

Jedyne co twierdziłem w orginale to że koalicja sama doprowadziła do wyjebki noda ściągając do systemu tyle bezużytecznych statków, zwłaszcza więdząc jaka jest sytuacja po trinity. Poniekąd ma też tutaj wiele do mentalności dużej części społeczności EvE która ma sraczke żeby być na KM tytana. Chociaż nie wszystkich bo jak doszły mnie słuchy to któryś z atakujących allianców polecił wylogować się wszystkim pilotom oprócz BSów i dictorów (ale to informacje z drugiej ręki więc prosze mnie nie łapać za słówka jakbyco).

A i nie traktuje tej gry tak serio jak piszesz ale nie dziw się jak ktoś odpowiada na personalne zarzuty, czy to będzie gra w EvE czy w bierki

chill dude ;)

aceed-

  • Gość
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 08, 2008, 14:18:25 »
Po co wogóle latać w takich blobach, skoro z góry wiadomo czym to się kończy?  :idiot2:

Nie pamiętam, kiedy ostatnio brałem udział w walce flot większych jak 50 shipów, może dlatego właśnie że nie widzi mi się zabardzo oglądanie dziwnych informacji wyskakujących na ekranie za każdym razem, jak coś chcę zrobić :) (przynajmniej do czasu, kiedy CCP naprawi to, co zepsuł oops-patch, czyli pewnie soon™)

Ellaine

  • Gość
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 08, 2008, 14:25:49 »
Chodzi o to ze o ile wiadomo czym sie skonczy, nie wiadomo dla ktorej strony :)

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 08, 2008, 14:27:29 »
@Kombat ja calkowicie jestem wychilloutowany - jedynie staralem ci sie uswiadomic jak dziwne bylo twoje pytanie o szipy co wpadaly w DD Shrika - i staralem sie najsumienniej ci pokazac czemu i jakie.

@acced- heh no wiesz nie wszyscy chca mieszkac w empire ( niemowie ze ty mieszkasz ) a 50 osobowa flota to nie zdobedziesz systemu/konstalacji/regionu. Tak wiec jestesmy w sytuacji " niechce ale musze"  :D Jest ambicja sa checi obu stron ale gorzej z wykonaniem bo wrocilismy do zlotej zasady. Kto do kogo przylatuje ten baty zbiera.
Normalnie sytuacja jak sprzed 7-8 miesiecy temu..
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2008, 14:31:21 wysłana przez LosBekoczoS »

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 08, 2008, 14:33:39 »
Po co wogóle latać w takich blobach, skoro z góry wiadomo czym to się kończy?  :idiot2:

Bo wymusza to mechanika gry. CCP chciało wprowadził małe gangi do walk o POSy ale im nie wyszło i dodali cynojammery. CJ nie da się zdjąć 50-ma BSami (no chyba, że nikt go nie broni).

Fedajkin

  • Gość
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 08, 2008, 14:38:19 »
aceed- startując z I1Y- na tego opa była niewielka sznasa na rozwalenie kilku BOBków, w połowie drogi już wiedzieliśmy o możliwości uzycia Tytana, a co na to nasz "lovely Ernesto"? Ok guys, lets play, like i say so, we still gonna die today...

No to warp, zacisnąć zęby i przemy do przodu...

Bekocz, a mówiłeś, że mój laptop nie wytrzyma, a okazało się że ja nie miałem takich slajdów i na dodatek ponawalałem trochę jednego z carrierów, który przy 10% armora zaczął uciekać w spider-tank z innymi.

Już raz na forum corpa napisałem small-ops, ok, no big-fleets fights for me.. i niestety jednak będę musiał się tego trzymać... chamówka z tym serwerem :(

aceed-

  • Gość
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 08, 2008, 14:48:48 »
A no to teraz wiem o so chosi :)

Na mnie słowo: "POS-wars" i podobne działa jak płachta na byka (ach te bloby, 5 godzin na gejcie, żeby ktoś inny mógł w POSy walić / je montować (kilkugodzinne patrzenie na kręcące się bomble powoduje zawroty głowy, sraczkę i może prowadzić do epilepsji - tak nas w korpie strasza ;))



I dlatego jestem w takiej a nie innej korporacji  :)

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 08, 2008, 14:58:58 »
@Kombat ja calkowicie jestem wychilloutowany - jedynie staralem ci sie uswiadomic jak dziwne bylo twoje pytanie o szipy co wpadaly w DD Shrika - i staralem sie najsumienniej ci pokazac czemu i jakie.
Jeszcze raz: nie pytałem skąd tam się wzieły takie głupie shipy tylko stwerdziłem że przez (niepotrzebne) nagromadzenie takiej ilości ludzi  w statkach które raczej tam nie były niezbędne doprowadziło do wywalenia się noda i w konsekwencji braku możliwości ubicia tytana.
Dajmy na to Ty w ravenie byłeś jak najbardziej potrzebny. Ale już ktoś w merlinie czy rifterze raczej nie a robił dokładnie tyle samo laga co Ty. 
Nie zarzucam nikomu konkretnie odpowiedzialności za taki stan rzeczy bo jak kupa ludzi z wielu allianców rzuciła się do 49 to już było to nie do opanowania. Zwłaszcza po newsie zaserwowanym przez CCP.

Fedajkin

  • Gość
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 09, 2008, 07:49:32 »
Ta kupa ludzi o jumpowała do 49- jeszcze przed NEWSem... bo lag zaczął rosnąć mniej więcej w 10 minut po odpaleniu pierwszego DD.

aceed- to niestety jeden z elementów gry... kiedy floty ciężkich shipów wita się z POSem przeciwnika, support pilnuje ich zadków na gejcie... cóż taka robota, choć ostatni siadam raczej wśród tych który dupska trzeba pilnować to i tak uważam, że jest to bardziej nudne niż siedzenie i pilnowanie gejtów... no - chyba, że na POSie siedzi kilku gunnerów, wtedy jest zabawa ;)

CoeathalVega

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: coeathal vega
  • Korporacja: Reikoku
  • Sojusz: Pandemic Legion
Odp: Przeniemiłosierne lagi...
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 30, 2008, 14:44:25 »
Jak bylo w 49- Ci co byli, to wiedza, i nie ma sie co sprzeczac..

niestety po Trinity sytuacja z lagiem podczas fleet battles popsula sie 10-krotnie... kiedys (F-E1T) dalo sie w miare, grac ( w miare mam na mysli lag modulow 2-3 minuty i generalnie mozliwosc zalogowania sie do gry po DC )

obecnie przy 250 osobach w lokalu zaczyna sie slideshow... w miare wzrostu tej liczby wszystko zaczyna padac na twarz - jak chocby wczoraj, QY6, 400 osob w localu, lag modulow okolo 10 minut, nigdy nie zaladowalem wszystkich czerwonych... CCP stara sie usilnie zepsuc ta gre lub przyprawic graczy o zawal.. chociaz z drugiej strony, przynajmniej podczas fleet battle mozna cos zjesc, wziac prysznic, itp :)

a komp ma do tego niewiele niestety, mozna miec 60+ fps w porzadnej rozdzielczosci w premium, a i tak nie da sie nic zalockowac :/
« Ostatnia zmiana: Styczeń 30, 2008, 14:49:00 wysłana przez CoeathalVega »