Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Mikker w Czerwiec 22, 2007, 10:36:35

Tytuł: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Mikker w Czerwiec 22, 2007, 10:36:35
A padl Shirke w swoim avatarze ubity przez RA/Goonsow
KB  boba :
http://www.killboard.net/details/169202/
SHC post :
http://scrapheap-challenge.com/viewtopic.php?t=6256

EVE-O post :
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=541811

Jak by ktos zaczynal ze tytan padl od buga oto slowa lidera boba SirMolle z SHC forum :
"It died to a fleet, not to a bug."

Discuss ! :D
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Sotharr w Czerwiec 22, 2007, 11:04:11
Ciekawe, czy na miejscu pojawił się admirał chujwiejaki, żeby pogratulować RAGOON. Oczywiście pod zmienioną ksywką.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Czerwiec 22, 2007, 11:08:50
Tak czy siak muszę przyznać że Molle zachował się elegancko potwierdzając fakty zamiast np napisać petycje o zwrócenie statku z powodu buga :)

Odzyskiwanie dobrego imienia BoBa poprzez tracenie supercapitali mi się podoba :)
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: marcoos w Czerwiec 22, 2007, 11:21:56
Tak czy siak muszę przyznać że Molle zachował się elegancko potwierdzając fakty zamiast np napisać petycje o zwrócenie statku z powodu buga :)

Odzyskiwanie dobrego imienia BoBa poprzez tracenie supercapitali mi się podoba :)

Widocznie taka poszła dyrektywa z góry, żeby wtopić tytana i walnąć skruchę :D
a że RA (gooni i AAA) są jedyną poważną siłą, która może cokolwiek flotowo powalczyć z bobkami - dlatego też  widocznie wylosowali tego bonusa  >:D
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: future w Czerwiec 22, 2007, 11:30:24
Tak czy siak muszę przyznać że Molle zachował się elegancko potwierdzając fakty zamiast np napisać petycje o zwrócenie statku z powodu buga :)

Odzyskiwanie dobrego imienia BoBa poprzez tracenie supercapitali mi się podoba :)

Widocznie taka poszła dyrektywa z góry, żeby wtopić tytana i walnąć skruchę :D
a że RA (gooni i AAA) są jedyną poważną siłą, która może cokolwiek flotowo powalczyć z bobkami - dlatego też  widocznie wylosowali tego bonusa  >:D

Może napisz książkę o spiskowej teorii dziejów w EvE?  :P
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: piotrqs_quendi w Czerwiec 22, 2007, 11:30:52
Kolejny tandetny amarrski tytan poległ.  ;D

Gratulacje dla RA i Goons.

Widzę że skończyły się łatwe kile tytanami  O0
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Czerwiec 22, 2007, 11:54:05
Niezłe bardzo dobrze że znerfowali tytany bo to było przegięte.
A dla RAGoonsów gratulacje
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Tynstar w Czerwiec 22, 2007, 12:24:50
pierwszy tytan stracony w walce......
gratulacje dla ra/goons

"So I'm waiting for Admiral Chamrajnagar to institute a monument for us and congratulate us in local. When will the ceremony be planned?"
cytat za gonsami

chyba jednak nikt sie nie pofatygowal aby pogratulowac....
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Nestor w Czerwiec 22, 2007, 13:23:40
Raz na wozie, raz pod wozem.

Najwyrazniej bobki nie zrobily wystarczajacego zwiadu i wrzucili tytana myslac ze to jest solo pwnmobile. Rzeczywistosc okazala sie mniej rozowa :)

Roznica jest taka ze strata tego tytana nie przekresla aliansu jako takiego, jak to mialo miejsce w przypadku D2.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Ramsfeld w Czerwiec 22, 2007, 13:24:39
Pierwszy Tytan zabity w walce , :) brawo
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: ArchenTheGreat w Czerwiec 22, 2007, 13:29:33
Raz na wozie, raz pod wozem.

Najwyrazniej bobki nie zrobily wystarczajacego zwiadu i wrzucili tytana myslac ze to jest solo pwnmobile. Rzeczywistosc okazala sie mniej rozowa :)

Roznica jest taka ze strata tego tytana nie przekresla aliansu jako takiego, jak to mialo miejsce w przypadku D2.

Dziwię się, że rysykowali Tytana po to żeby odpalić DDD na parę statków T1. W końcu wiadmo jak zmieniła się mechanika gry po patchu. Najwyraźniej BoB zbagatelizował Ragoonsów.

Przekreślać BoBa to bym nie przekreślał ale na pewno ma to negatywny wpływ na ich morale. W dość krótkim czasie stracili MSa i Tytana. W dodatku przez błędy popełnione przez ich pilotów. Dla aliansu przyzwyczajonego od dłuższego czasu do zwycięstw będzie to gorzka pigułka do połknięcia.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Morbius w Czerwiec 22, 2007, 13:52:47
Ciężko powiedzieć co sie tam stało - najprawdopodobnie błąd taktyczny - bo intel mieli bardzo dobry, zresztą już koło 11 w nocy bobki wiedzieli że w okolicy ra/goon zbierają kapitale i wiedzieli że przylecieli własnie po Shrinke :)

jak ktoś chce moge opylić ostatnie screeny avatara klepane jakieś 3 h przed jego zejściem heh :D
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Nestor w Czerwiec 22, 2007, 14:25:16
http://files.filefront.com/TitanKill+621avi/;7851751;;/fileinfo.html

Pelny footage z killa. Nawet nie zajelo im to zbyt wiele czasu.

Fakt : 250 goon vs titan + 30 bobow.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: rafaello w Lipiec 03, 2007, 16:08:01
nie to zebym jakos specjalnie pałał miłością do samego boba... ale co do morale... myśle ze ilość tytanów które ciągle mają spowodowala ze wogole ich to zbyt nie obeszlo....
niestety doszliśmy do momentu gdzie dobrze zorganizowany aliance jest w stanie "srać" tytanami w taśmowej produkcji (choć moze ze sraniem i taśmowa produkcja niewiele przesadziłem)
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Zolthar w Lipiec 03, 2007, 19:05:10
Rafcio jak zwykle subtelny :P Ale fakt imho to ich ani sra ani ziębi imho :) a no i ja też subtelnie ;P
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Lipiec 04, 2007, 13:27:26
W jaki sposób konkretnie w ostatnim patchu nerfneli tytany i dlaczego mialo to wplyw na strate tego BoBowego?
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Lipiec 04, 2007, 13:35:30
O ile sie nie myle to nie można już zdalnie odpalać DD i po odpaleniu DD tytan jest uziemiony przez 15 min tak jak w siege modzie np.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Megamas w Lipiec 04, 2007, 13:42:32
pozatym obecnie moze tez utknac w bance dictorowej a wczesniej go to ani grzalo ani ziebilo
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Lipiec 04, 2007, 16:54:54
O ile sie nie myle to nie można już zdalnie odpalać DD i po odpaleniu DD tytan jest uziemiony przez 15 min tak jak w siege modzie np.
Dzieki za odp
Co to znaczy "zdalnie odpalac"? Jak to sie do tej pory robilo a jak jest teraz?
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Lipiec 04, 2007, 17:05:23
Kiedys wystarczylo byc w systemie by zdalnie odpalic DD, pzrewaznie bogaci ustawiali tytana w ktoryms z posow i ludzie bali sie robic gangi w takim systemie, bo a nuz wyleci jakis covert ops (najczesciej anathema) i bedzie kaboom. No a teraz zrobili tak, ze tytan musi byc w tym samym gridzie co cyno - czyli do ok 250km od niego, czyli widoczny pzrez shipy wokol cyno. Taki tytan jest bardzo prosty do zlapania cepem bo zbyt ruchliwe to to nie jest. Kolejna z bajka jest 15 minutowe opoznienie mozliwosci skoku na cyno. BOB odpalil cyno ale niezbyt szcescliwie, zostal stacklowany i w momencie w ktorym floty ragoonsow wyrzynaly support stawiane byly kolejne cyna i kolejne capitale wpadaly. Tyle w temacie - aa slyszalem jescze, ze byl wielki problem z capitalami RA, podobno nie mial kto albo nie umial postawic cyno i zrobilo sie kupe zamieszania.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Lipiec 05, 2007, 05:07:13
Ja slyszalem, ze podobno goonsi dodatkowo samobojstwa popelniali pod tytanem i bylo tyle wrakow ze nie mogl sie alignowac do skoku.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Lipiec 05, 2007, 11:04:12
Właśnie tak dumam bo on miał pewnie smart bomby sfitowane tote wraki rozwalał. Pewnie zrobili ich strasznie dużo :)
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: ArchenTheGreat w Lipiec 05, 2007, 11:22:28
Właśnie tak dumam bo on miał pewnie smart bomby sfitowane tote wraki rozwalał. Pewnie zrobili ich strasznie dużo :)

Zdaje się, że smartbomby nie mają już wpływu na wraki.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Gav w Lipiec 05, 2007, 13:02:19
how sad  :'( . dobra robota goons, ra. ale w sumie boba pojjedyncze takie straty raczej niegrzeja
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: future w Lipiec 05, 2007, 22:45:36
Nie liczy się to, że BoB'a grzeje jeden tytan, tylko to, jaki jego zniszczenie ma wpływ psychologiczny na ludzi.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Lipiec 06, 2007, 08:21:14
No goonsy z czerwonymi teraz z BoBem jadą chyba. Zobczymy jak to się potoczy. Może być tak że goosom wzrośnie morale zmontują jakiegoś mega swarma i wpadnie jeden z pozostałych 5 tytanów ;p
Wojna trwa. W każdym razie myśle że BoB jak narazie kontroluje tam sytuacje, jak przestanie to zapłacą MC aby ją z powrotem opanować.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: vulor w Lipiec 06, 2007, 08:23:31
Przynajmniej potrafią zabić tytana bez stosowania "meta-gamingu".
Bobowi jeszcze sie to nie udało.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Lipiec 06, 2007, 08:36:53
Za to udało mu się ukatrupić dwa inne. Cyvok zrobił bład i z agro sie wylogował. Miałbyś okazje rozwalić shipa po takim błędzie przeciwnika to byś go rozwalił czy puścił wolno bo to nie fer że on nie jest za sterami ?
A drugi tytan padło po czysto cichociemnej akcji. Szpieg zadział fantastycznie i wykonał swoją robotę w 100%. Eve się toczy na wielu poziomach od szpiegów przez ataki DoS na servery TS przeciwnika. I dlatego jest taka fajna ;]

 Fakt że shipy wylatują z jebanego posa jest głupi i nie powinny tego robić.

Różnica też jest jeszcze taka że BoB tyany po nerfie dalej używa a inni na niego nie.
Żeby kogoś zabić trzeba mieć jeszcze przeciwnika w takim shipie.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: vulor w Lipiec 06, 2007, 08:54:04
Eve się toczy na wielu poziomach od szpiegów przez ataki DoS na servery TS przeciwnika. I dlatego jest taka fajna ;]
Według ciebie łamanie obowiązującego prawa jest fajne?
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Lipiec 06, 2007, 09:03:17
Jesli odpalasz atak z Pujabu to nie lamiesz obowiazujacego prawa Punjabu ;)
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Lipiec 06, 2007, 09:40:17
Ludzie sobie czasem pomykają na deskorolkach w zakazanych miejscach.
Łamią prawo ale czy dla nich to nie jest fajne ?

Chociaż akurat jeśli chodzi o tsy przeciwnika to granica jest zajebiście cieńka. Dopóki z takiego tsa korzysta tylko grupa grająca eve danego sojuszu to pół biedy. Ale jeżeli na tym samym serwerze są inne usługi lub korzystają z niego osoby nie zainteresowane bezpośrednio tym konfliktem to oczywiście zdecydowanie jestem przeciw takiemu atakowi.

Z  reszta rzeczywiście się wyraziłem niezręcznie.  Ataki na tsy przeciwnika się zdarzają (z tego chłopaki z AESC mówili to serwery lotki były notorycznie w ten sposób atakowane) tak że zawsze mieli przygotowany jakiś zapasowy.
Tak samo jak szpiegowie wsadzani do aliansów żeby jak najwięcej infa wyciągnąć.
Wiedząc teraz że przeciwnik do takiego forum ma dostęp czasem podawali tam lewe info żeby sprowokować jakąś konkretną akcje i w tym sensie chciałem napisać że eve jest wielopoziomowe i fajne. Przechytrzenie przeciwnika jego własną bronią. Nie chodziło mi konkretnie o łamanie prawa.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: rafaello w Lipiec 07, 2007, 23:23:59
moze zle mnie zrozumieliscie...
dla mnie fakt ze bob stracil tytka jest niewzruszajacy
bo...
jakbylbym wsrod klepiacych to moze bym sie troszke cieszyl...
bo...
jakby to byl jedyny lub jeden z dwoch tytkow boba to mieli by chlopaki do duzej radosci

a ze bobki maja tego kilka sztuk gotowych i kilka w produkcji.... to ta strata wyglada nijak...

moja opinia ?
1. ragonsi odwalili dobra robote
2. cep trzymajacy w szachu tytka to nie porozumienie
3. jamery i diktorowe banki ni epowinny miec wplywu na capitale
4. bumpowanie tytana ? wrakowanie tytana zeby sie nie mogl zaligowac ? dla mnie to blad gry

swoja droha kiedys proba postawiona przed stacja tak mi bumpnela cariera ze zapitalalem 2000k carierem...
duzo jest do poprawienia

ja osobiscie wprowadzilbym specjalizowany s[przet zaklocajacy jump drive - bo obecnie scramble dzialaja na warp driwe i jump drive - troche to bez sensu

sorka za literowki ale pisze z kafejki z poznania ;)
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: vulor w Lipiec 08, 2007, 00:11:01

moja opinia ?
1. ragonsi odwalili dobra robote
2. cep trzymajacy w szachu tytka to nie porozumienie
nie cep, bo ragoons mieli na nim przynajmniej kilka dictorow stawiających non-stop banki
Cytuj
3. jamery i diktorowe banki ni epowinny miec wplywu na capitale
A to zmienili coś z jammerami? Bo mi sie wydawało, że supercapitale są odporne na EW.
Banki to już inna bajka.
Cytuj
4. bumpowanie tytana ? wrakowanie tytana zeby sie nie mogl zaligowac ? dla mnie to blad gry
Jak porozwalał cepy smartbobbami, to zostały z nich wraki. co w tym niezwykłego?

Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Morbius w Lipiec 08, 2007, 01:54:26
raf ma  rację - wyobraź sobie statek wielkości małego miasta - który poruszając sie w próżni gdzie nie ma grawitacji itp, nie może staranować barykady  bo sie odbije od garści złomu ważącej pare ton -troche to niedorobione imho
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: vulor w Lipiec 08, 2007, 11:46:29
Zgadzam się!

Skutki uderzenia obiektu o masie około 1000 ton pędzącego z prędkością kilku tyś kilometrów na sekundę (przeciętny interceptor)  powinny być dla tytana znacznie gorsze niż tylko lekkie bumpniecie.

Oczywiście z cepa nie powinno nic zostać po takiej kolizji, ale w tytanie również powinna pojawić sie sporych rozmiarów dziura.

Na szczęście mechanika tej gry nie jest aż tak realistyczna bo byśmy się ciągle rozbijali o bramy i stacje, a teraz sie tylko od nich odbijamy.

Ale widocznie dla niektórych realizm ponad wszystko i woleli by mieć zupełnie niegrywalną choć realistyczną EVE

EDIT: oczywiście 1000 ton, a nie jedna. Mój błąd. :P

Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Lipiec 08, 2007, 12:56:09
Generalnie - realistyczna mechanika bumpowania nie bylaby przyjemna dla graczy, bo zdarza sie regularnie np wwarpowac statek troche w stacje a drugi troche w brame albo wwarpowac 100 BSow w dokladnie ten sam punkt. Zasadniczo z punktu widzenia fizyki wszeklie takie zdarzenia powinny sie konczyc totalna rozwalka statkow, stacji i wszystkiego w okolicy :)
Cytuj
nie chce mi sie liczyć jaka mase ma tysiac ton rozpedzonych do kilku tys. km/s
Wciaz jestesmy bardzo daleko predkosci swiatla (ponizej 1%) wiec efekt relatywistyczny mozemy sobie rownie dobrze darowac. Sila uderzenia niewatpliwie jest spora.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Lipiec 08, 2007, 13:09:37
Nom bump powinien generować dmg żeby to było jakoś zgodne z realiami.

Jaki res na to ?? KInetic ? I znowu by caldaryjskie mapety płakały że są nerfowane  >:D
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Lipiec 09, 2007, 10:42:56
Dlaczego? Tarcze mają bardzo ladne resisty na kinetic.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Lipiec 09, 2007, 10:46:40
Bardziej mi chodziło że ludzie sie na kin zaczną resować a to chyba najbardziej popularny bonus do dmg na  tych tandetnch brzytki fasztystowskich shipach pilotowanych przez adolfów i inne barachło z praniem mózgo od dzieciństwa.

_
Long live Galente !
Przyłączyć Jita do Federacji !
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: korpusz w Lipiec 09, 2007, 11:45:36
Dajcie członki galentyjskim kobietom, w koncu ich faceci będą zadowoleni i nie bedą musieli budować co drugiego statku w oparciu o kształt własnego penisa.

----
Long die Galente !!!
Suck my rocket !! 
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Lipiec 09, 2007, 12:24:33
Bardziej mi chodziło że ludzie sie na kin zaczną resować a to chyba najbardziej popularny bonus do dmg na  tych tandetnch brzytki fasztystowskich shipach pilotowanych przez adolfów i inne barachło z praniem mózgo od dzieciństwa.
/me notuje, że ajonki nie używają hardenerów na kinetic na tych swoich latających dildach.
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: HuLiO_mech w Lipiec 10, 2007, 09:25:31
Skutki uderzenia obiektu o masie około 1 tony pędzącego z prędkością kilku tyś kilometrów na sekundę (przeciętny interceptor)
ale WAGA przecietnego interceptora to np 1,050,000 kg (Crusader). Ty mowisz o MASIE (nie chce mi sie liczyć jaka mase ma tysiac ton rozpedzonych do kilku tys. km/s). :)
Niemniej poza ta drobna niescisloscia zgadzam sie z reszta.

niescislosci tutaj nie ma..

WAGA to takie urzadzenie do pomiaru MASY, a MASA nie zalezy od predkosci (dopoki nie zblizamy sie do predkosci swiatla - co juz zauwazyla Albi)
Tytuł: Odp: 1 TYTAN po patchu padl
Wiadomość wysłana przez: MHCMega w Lipiec 11, 2007, 01:42:03
Czesc,

Zaimplementowanie zniszczeń poprzez zderzenia jest niezgodne z mechnika gry wiec nie moze byc dodane :'(
I nie chodzi o przypadkowe zderzenia czy problemy mass undocków.

Po prostu shipy  są ubezpieczane.
Lepiej byłoby ztaranować wrogiego BS pustym moim niż wkładać działka - pusty by się prawie odkupiło z PZU a przeciwnik byłby tech II fit w plecy.
Więc wkrótce po dodaniu zniszczeń od zderzeń wszyscy byśmy latali pustymi "zywymi torpedami".
Kto by kupił działka albo skilował coś innego niż MWD byłby głupi.

Więc nie będzie zniszczeń od zderzeń. O0

Pozdrawiam