Autor Wątek: Kilka pyta?  (Przeczytany 26456 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kromeq

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #105 dnia: Sierpień 08, 2006, 15:24:46 »
Tzn?

Shield booster z tego co zauwazylem nie powoduje szybszego uzupelniania tarcz tylko dodaje kilka jednostek do ich nominalnej wartosci.

Za to armor repair naprawia armora.

Tyle tylko ze cywilian sb nie zuzywa chyba 3 PG. Wiec nawet jakbym chcial podmienic cywilian arome rep na small armor rep wywalajac cywilian sb, to i tak sie nie zmiesci.

Trudno. Szkoda tylko jak slysze jak znajomi co wzieli Gallente odpalaja 4 missile bay i nic nie podlatuje na mniej niz 15 km do nich :D Ale daje rade :P

Pozatym ja naprawde jestem "swierzy" i jak juz to trzeba jak chlopu na miedzy :D

Ellaine

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #106 dnia: Sierpień 08, 2006, 15:31:25 »
Znajomi wzieli gallente i wala rakietami? To jacys ekstremalni, chyba tylko jedna fregata jest w miare rakietowa u nich :I

Goomich

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #107 dnia: Sierpień 08, 2006, 16:10:52 »
Cytat: "Kromeq"
Tzn?


To znaczy, ?e jak tankujesz (tankowanie - z grubsza jest to przyjmowanie uszkodze? i wszystko co si? z tym wi??e) na tarczy, to po?owa twoich modu?ów (tych od armora) le?y bezu?yteczna. A kiedy przeciwnik z?amie ci shield tanka (b?dzie ci zadawa? wi?cej obra?e? ni? ty b?dziesz w stanie uzupe?ni?), to twój capacitor b?dzie pusty, a te resztki energii, b?dziesz wola? przeznaczy? na skok w warpa ni? tankowanie.

No, ale cywilny jest tak (pardon my French) gówniany, ?e jeszcze tego za bardzo nie wida?.

Cytat: "Kromeq"

Shield booster z tego co zauwazylem nie powoduje szybszego uzupelniania tarcz tylko dodaje kilka jednostek do ich nominalnej wartosci.


Nie, booster ?aduje szybko tarcze, ci?gn?? energi? z capa (capacitora), shield extender zwi?ksza pojemno?? tarcz (ich HP).

Cytat: "Kromeq"

Tyle tylko ze cywilian sb nie zuzywa chyba 3 PG. Wiec nawet jakbym chcial podmienic cywilian arome rep na small armor rep wywalajac cywilian sb, to i tak sie nie zmiesci.


To jest ból na pocz?tku, pó?niej mo?na to nieco skillami poprawi?.

Cytat: "Kromeq"

Trudno. Szkoda tylko jak slysze jak znajomi co wzieli Gallente odpalaja 4 missile bay i nic nie podlatuje na mniej niz 15 km do nich :D Ale daje rade :P


Zrób sobie Caldari Cruiser na III, Heavy Missile, kup Caracala, par? wyrzutni i z 500 rakiet Scourge.

Twoi koledzy nie podlec? do ciebie na 40-50 km. :)

Kromeq

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #108 dnia: Sierpień 09, 2006, 08:14:35 »
Dobra kolejny dzien, kolejne pytanie.

Co to jest quality u agenta? Zrobilem pare misji poczatkowych (curier) i wziolem sie za internal sec. Moj agen ma quality -13. To chyba nie najlepiej, ale jak narazie dla niego latam.


Co do setupu to wywalilem cyvilian sh. b. i dalem gyrostabilizer. Ciagle szkoda mi wywalic 1 dzialko. Ale jak bedzie za szybko schodzil to podmienie.

A wogole to kupilem skill bokow za 1m bo wkurzalo mnie ciagle latanie po 15+ systemow po jedna ksiazke :) Teraz mam pelno skilli na 0 ale przynajmniej nie trace czasu na latanie w ta i w tamta :P

Ps.
W takim razie do czego sluza

shield boosters
shield flux coils
shield rechargers

Bo ja chyba zle opis zrozumialem

shield boosters -> Convert energy from the ship's core into additional shield power (oslony sa wytrzymalsze, mniej hp na nich schodzi od hita)

shield flux coils -> Increase shield recharge rate while lowering maximum shield capacity (oslony szybciej sie laduja/odnawiaja, ale maja mniej hp)

shield rechargers -> Provide an increase to the shield's recharge rate (oslony szybciej sie laduja/odnawiaja)

LosBekoczoS

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #109 dnia: Sierpień 09, 2006, 08:28:51 »
Shield bosters "naprawiaja/natankowuja " shielda a nie wzmacniaja odpornosci bo to robia hardnery. Ca?a reszte dobrze zrozumiales, wogole wybrales najciezsza rase na poczatku ale sie nielam, minmatary im starsze( wiecej SP ) tym latwiej sie nimi gra ( wiem cos o tym zabawa minmatarem zaczela mi sie bardzo podobac jak minelem 3-4mln sp w gunery  :D  )

Kromeq

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #110 dnia: Sierpień 09, 2006, 08:39:05 »
Hehe. No mnie sie na wogole nie gra zle. Trzeba miec taktyke na NPC a nie tylko orbitowac i wsio jest oke.

Bardziej mnie zastanawia to ze jak juz pisalem postac zrobilem troche z dupy :/

perc - 12
will - 11
cha - 6
int, mem - 5

Tak to jest jak sie cos robi a nie ma sie pojecia co i jak :P

Z tymi tarczami o ktorych pisalem to cos w rodzaju passive/active recharge rate tak? Bo juz zaczynam troche lapac, chociaz pora wczesna i kawa dopiero zaczyna dzialac :D

Ellaine

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #111 dnia: Sierpień 09, 2006, 10:28:56 »
co w tym secie zlego, wojak jak trza.

Megamas

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #112 dnia: Sierpień 09, 2006, 10:37:18 »
int i mem fatalne... dorobic jakies poboczne skile to troche potrwa... nawet charyzma wieksza jest... tu jest nie za dobrze, ogolnie rozklad charakterystyk powinien byc dobrany do tego jak sie chce grac w przyszlosci a tego zwykle na poczatku sie nie wie bo i skad? percepcja i willpower to dobre do skili pod walke, memory i int to pod produkcje, no i moduly tankujace i inne poboczne moduly statku, charyzma to tylko pod nagrody z misji i ogolnie to jak agenci od misji beda sie do nas odnosic... wiec jak sie nie ma zamiaru robic misji to charyzma powinna byc jak najnizsza.... ogolny standard jaki zauwazylem ze ludzie robia to charyzma jak najmniej, percepcji troche wiecej niz reszty a pozostale na w miare wyrownanym poziomie....

Goomich

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #113 dnia: Sierpień 09, 2006, 10:49:49 »
Cytat: "Megamas"
charyzma to tylko pod nagrody z misji i ogolnie to jak agenci od misji beda sie do nas odnosic...


A tak?e do leadershipa, korporacyjnych, handlu, focusa, a w przysz?osci pewnie te? kontrakty.

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Kilka pyta?
« Odpowiedź #114 dnia: Sierpień 09, 2006, 11:45:15 »
Standardy s? dla leniwych :)

btw - charyzma to najwa?niejszy atrybut dla handlarza (jak by si? komu? wy?ni?o by? handlarzem hehe)
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Goomich

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #115 dnia: Sierpień 09, 2006, 12:45:29 »
No nie wiem. Bardziej si? chyba przyda taki np. Advanced Spaceship Command, zeby obrócenie frachtowca trwa?o krócej ni? pó? roku. ;-)

Kromeq

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #116 dnia: Sierpień 09, 2006, 12:49:11 »
To jak to jest z tym quality agentow?

No i pojawilo mi sie kolejne pytanie. Moze czegos nie rozumiem, albo sa niescislosci www vs. game.
Np. carbonized ammo do small projectable turrets ma w grze 60% bonus do range. Rozumiem ze powoduje to ze optymalny zasieg dzialek jest o 60% wiekszy tak?

Natomiast na stronie ma -60% (jest o 60% krotszy)

Odwrotne sytuacja jest z wszelkiego rodzaju ammo przeciwko armorowi (np. EMP). Na stronie ma 50% bonus, a w grze jest to -50%.

LosBekoczoS

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #117 dnia: Sierpień 09, 2006, 13:37:09 »
typowy czeski blad CCP zawsze patrz co w grze pisza bo na www to czesto tego typu brednie sa.. ostatnio laskawie poprawiono ze large pos tower wkoncu kosztuje na www tyle ile w grze czyli 360mln a nie jak przez ponad miesiac pokazywala www 400 :D

redbart

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #118 dnia: Sierpień 09, 2006, 14:03:01 »
Tempest na stronie ma high slotow 7/1 a w grze 6/2 ;)

White_Haven

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #119 dnia: Sierpień 09, 2006, 18:07:27 »
Cytat: "Kromeq"
To jak to jest z tym quality agentow?


Quality agenta zwi?ksza (lub zmniejsza) ilo?? kasy otrzymwan? za misje o procent równy effective quality (do sprawdzenia w info agenta). ?rednia za dan? misj? to nagroda u agenta o Q=0 w systemie 1.0. Do tego dochodz? róznice zale?ne od security danego sektora. Ale nie wiem na jakiej podstawie s? wyliczane.

Assari

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #120 dnia: Sierpień 09, 2006, 20:29:43 »
Mam takie pytanie. Czasami podczas robienia misji okazuje si?, ?e w miejscu gdzie toczy si? walka s? jakie? ruiny. A to stacji a to shipyardu a to czego?  innego.Niejako, nie dzia?aj? bo nie da si? do nich zadokowa? itd. Ale przy próbie ataku pojawia si? kominukat o tym ?e atakujemy cywilny obiekt itd... A teraz pytanie. Czy mimo wszystko mo?na te budowle zniszczy? i co ewentualnie z tego wynika? i drugie, czy mo?na takie ruiny eksplorowa?, co? w nich znale?? maj?? odpowiednie (jakie) skille?

korpusz

  • Gość
Kilka pyta?
« Odpowiedź #121 dnia: Sierpień 09, 2006, 21:48:30 »
Co do atakowania tych ruin to samo ostrzezenie, ze atakujesz cywilny obiekt mowi, ze gdy zdecydujesz sie go zaatakowac to bedziesz mial (zaleznie od seca ukladu) concord na karku.

Co do eksploracji itp. to nie wiem dokladnie ale raczej nie mozna.

Moze profesja haker bedzie do tego sluzyla np "hakujesz" taki opuszczony shipyard i wypada z niego loot, a to wszystko bez spadku seciurity.