Autor Wątek: TNQ - Jump Clone  (Przeczytany 26036 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 22, 2009, 09:52:49 »
Cała masa.
W sumie to większość korpów npc ma chyba chociaż jedną stację z medicalem. Kwestia gdzie i czy masz do nich standing odpowiedni (8+ )

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

vigo70

  • Gość
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 22, 2009, 15:33:29 »
To wiem  :)
ale tamten korp pozwalal zrobic klony za  free.
Czy sa jeszcze jakies korpy ktore tym sie trudnia, lub sprzedaja kolony?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 22, 2009, 15:38:08 »
Zajrzyj do spisu usług oferowanych przez graczy na forum Eve-O, pamiętam że były przynajmniej dwa inne.

Korzystałem z usług EACS dla moich altów - kapitalna sprawa, tamten korp miał pokrycie lepsze niż w w realu placówki banków. Czapki z głów przed pomysłodawcą, wielka szkoda że zamyka interes.  o7


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

littleozzik

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
    • Blackwater Company
  • Korporacja: Retired
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 10, 2010, 08:20:39 »
Jeżeli zrobię w jakiejś stacji JC i potem chcę go użyć to po "skoku" do niego moja że tak powiem dotychczasowa powłoka zostaje w tej stacji gdzie był przed chwilą czysty klon? Dobrze to rozumiem?

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 10, 2010, 08:44:26 »
Zdefiniuj czystego klona.

littleozzik

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
    • Blackwater Company
  • Korporacja: Retired
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 10, 2010, 08:52:46 »
Nowiutki clone bez implantów :)

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 10, 2010, 08:57:56 »
No to źle to rozumiesz. Dotychczasowy klon zostaje tam gdzie był, a ty pojawiasz się w miejscu gdzie jest czysty.

littleozzik

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
    • Blackwater Company
  • Korporacja: Retired
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 10, 2010, 09:06:37 »
Dobra, zostaje tam gdzie był czyli w stacji z której wykonałem "skok" do nowego klona. Czy w takiej stacji muszą być jakieś specjalne usługi czy mogę wykonać skok z każdej? Rozumiem że potem będę mógł bez problemów powrócić do pierwotnej powłoki? Oczywiście po 24h.
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2010, 09:13:19 wysłana przez littleozzik »

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 10, 2010, 09:12:08 »
Musi być stacja i nie powinieneś mieć innego jumclona klona w niej. Skoki można wykonywać tylko raz na 24h.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 10, 2010, 09:12:32 »
W zasadzie są 3 ograniczenia:
1. Stacja na której robisz JC musi mieć taką możliwość - czyli musi posiadać medicala, by kupić JC.
2. Nie wykonuje się skoku ze stacji na której masz JC
3. Skok można wykonać 1x na 24h

Ad.1. Rozszerzając - jeśli przeniesiesz JC na inną stację (bez medicali) to i tak będziesz mógł na niego skakać. Żeby przenieść (na np. sąsiednią stację w systemie) wystarczy polecieć do innej stacji i wykonać skok na nowego JC (pamiętaj, że operować będziesz na nowym od tego momentu - implanty, etc. zostają w starej powłoce). Zaraz po skoku możesz zakupić nowy JC na stacji z medicalem
Ad.2. Wykonanie skoku ze stacji, na której masz JC tworzy "precedens" bo wówczas powstaje druga powłoka, a "masz" miejsce na max 1 w tej samej stacji, więc jedna ulega zniszczeniu. Jakoś nie spieszyło mi się sprawdzić która ulegnie zniszczeniu.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

littleozzik

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 133
    • Zobacz profil
    • Blackwater Company
  • Korporacja: Retired
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 10, 2010, 09:16:50 »
Wszystko jasne. Przynajmniej tak sądzę  :) Dzięki.

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 10, 2010, 10:52:53 »
Jak już o JC mówimy nie wolno zapomnieć o Clone Vat Bay - na rorqual choćby.
Plus wykonania clona na rurce jest taki że nie potrzeba tam absolutnie żadnego standingu do niczego.
Samo przeskoczenie do takiego klona wygląda tak jak zwykły jump clone jump :) ze stacji - z tym że moduł musi być aktywowany w tym czasie na okręcie.
Co do samego pojawienia się - wygląda to tak jakby kapsuła pojawiała się w systemie w którym jest rorqual na 1mln km od niego.
Powyższe wiem z doświadczenia - pojawiam się gdzieś w przestrzeni i sie pytam Bunaka:
-"no gdzie jesteś?"
->"no tu stoje"
-"tu to znaczy gdzie - nie widzę rorquala"
->"no tu pod stacją"
-"ej... ja k.... też stacji nie widzę, EVE mi się zjeb...... zaraz... moment..."

:)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Jump Clone
« Odpowiedź #47 dnia: Maj 10, 2010, 11:17:43 »
Plus wykonania clona na rurce jest taki że nie potrzeba tam absolutnie żadnego standingu do niczego.

Żadnego standingu nie wymaga też skorzystanie z DARMOWYCH usług korporacji Estel Arador Corp Service (czy jakoś tak - wpisać w wyszukiwarkę "Estel Arador" jako nazwe korpa i od razu znajdzie).

Składamy aplikację, przyjmują nas w ciągu 24h, robimy sobie JC gdzie chcemy i ile chcemy (obstawiają prawie całe Eve, prawie w każdym systemie jest stacja, gdzie mają standa), po czym wychodzimy z korpa (albo dostajemy kicka po tygodniu chyba).

Prosto, za darmo i bez potrzeby latania daleko. Warto tylko wcześniej zrobić skilla na tyle wysoko, żeby machnąć ze 2-3 JC od razu. To się ZAWSZE przyda.

Na początku masz podstawowego JC i "czystego", które strata nie boli. Z czasem pojawia się potrzeba posiadania różnych setów implantów i wtedy gotowe JC już czekają.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...