Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zsur1aM

Strony: 1 [2] 3 4 ... 16
36
Patche i dodatki / Odp: Aegis - Patch Notes'y etc.
« dnia: Sierpień 13, 2015, 16:57:57 »
Niejaki Maximilian Singularity i imo było to żałosne, nie słuchałem od początku całego roundtable, ale więcej tam było whine'u płaczu ludzi którzy nie potrafią się odnaleźć w nowym sov'ie niż jakiś konkretnych pytań i propozycji.

37
NoobGarten / Odp: Statek do misji l3-4
« dnia: Sierpień 09, 2015, 15:15:50 »
Panowie a czy moglibyście odpowiedzieć mi na zadane pytanie odnośnie stabbera, bo budżet nrazie mam fatalny i wolałbym na misje l3 nie zmieniać shipa o ile jest to w ogóle możliwe.
Stabberem będziesz się męczył, na lv3 generalnie lata się BC/hac/faction cruz. Wszystko zależy oczywiście od misji, zarówno na lv3 i lv4 są misje które można spokojnie zrobić frytka/cruzerem, to czym i jak robić daną misje można sprawdzić na stronkach typu http://eve-survival.org/


I jescze jedno pytanie, czy za robienie combat plexów dostaje się LP, bo zauważyłem że z LP mam największą kasę za sprzedaż jakiegoś ammo etc
Na plexach nie dostaje się LP, jest bounty i loot, z czego zarobek to głownie faction itemy które wypadają zazwyczaj po zrobieniu site'a.

39
NoobGarten / Odp: Statek do misji l3-4
« dnia: Sierpień 09, 2015, 00:53:47 »
Edit: co do misji - z c3 nie masz nic, a c4 sensowne są tylko w null... w high sec to nie zarobisz... a nie znająć nulla od strony pvp, o kerbirzeniu nie ma mowy.

Jest jeszcze lowsec, jest sporo miejsc gdzie jest pusto i spokojnie da się wyciągnać te 100m+ blitzujac zwykle lvl4, 100-400m/h robiac z burnerami.

Na misje lvl2-3 zawsze można zafitować np gnosis'a, nie wymaga skilli na statek i bonusy ma do każdego uzbrojenia, mimo wszystko nie wiem czy nie lepiej wyjdzie robić jakieś combat plexy 4/10 w hi niż misje.

[...] poza tym biorę się za skilowanie bs matarskich bo wydaje mi się po opinii dooma, ze będę mógł tym robić misje l3 i koże l4 a też przyda mi się to w pvp.
Mael'em spokojnie powinieneś dać rade w większości jak nie we wszystkich lv4.

40
NoobGarten / Odp: Statek do misji l3-4
« dnia: Sierpień 08, 2015, 20:18:48 »
Pierwszy błąd: Mieszanka giwer. Lepiej mieć tylko 1 typ broni dla maksymalnego DPS-a ;)
Wysłane strzałą na twoje drzewo :)

Uczyl noob newbiego  :P
Stabber ma tylko 4 turret pointy.

41
Dyskusje ogólne / Odp: PLEX kosztuje ponad 1B ISK
« dnia: Sierpień 02, 2015, 14:46:29 »
Skoro zatem w grę wpisany jest mechanizm inflacji, to aby nie było momentalnie hiperinflacji konieczne jest odsysanie jest waluty z rynku, prawda? Jakie są mechanizmy odsysania waluty z rynku:
- straty materialne (statki i cargo) stracone w walce
- milicja ? (piszesz, że ma udział w wysysaniu isków, więc przyjmuję za dobrą monetę, ponieważ nie mam pojęcia o milicji. Niemniej wydaje mi się, że coś jednak się zyskuje, a nie tylko traci, ponieważ w takim przypadku gracze raczej by nie byli zainteresowani milicją)
- wysysanie poprzez wpływanie na ceny plexów (skupowanie)
- podatki w EVE poza plexem nie istnieją (tzn istnieją i są niższe niż błąd statystyczny, więc nie będę się nimi zajmował jako istotnym czynnikiem)
- Zakupy u NPC
To koniec więcej sposobów nie widzę. Jak widzisz to uzupełnij listę

Straty materialne w postaci statków i przedmiotów nie powodują odpływu ISK'ów z gry.
Gdybyś chciał wyprowadzić ileś tam isków z sytemu, bierzesz torbę z iskami i ją spalasz.. w tym momencie w systemie jest mniej waluty, ale w sytuacji gdy kupisz za tą torbę isków jakiś statek i go zniszczysz, z systemu nie znikają żadne iski, bo posiada je osoba która sprzedała Ci statek.

Wpływem do puli walutowej w EVE są wszystkie nagrody ISK od NPC i analogicznie ISKi odpływają gdy to gracz płaci NPC.
Czyli kolejno ISKI wpływają przez:
- bounty z NPC
- nagrody z misji w postaci ISK
- skup itemów przez NPC
- ubezpieczenia
itp

Iski wyprowadzane są z systemu przez:
- podatki (na markecie, brokers fee, sov, custom office NPC etc)
- koszty wykupu przedmiotów z LP store
- naprawy
- koszty wynajęcia biur, lini produkcyjnych, klonów itp w stacjach NPC
- sprzedaż itemów przez NPC
itd

Mining i dropy przedmiotów z NPC nie zwiększają ilości waluty w obiegu.

Dane nt wpływu i odpływu waluty z gry były udostępnione na jednym z ostatnich fanfestów, tam było wszystko wypisane.
EDIT: bodajże na tym

Ja nie jestem jakimś zaciętym misjonarzem, ale samych broni 125mm 'Scout' Accelerator Cannon I mam ponad 100. Naprawdę sądzisz, że jakikolwiek gracz produkuje te działka? Na mój gust zamiast bawić się w produkcję wystarczy zostać misjonarzem. Zerknij na market:
https://eve-central.com/home/quicklook.html?typeid=10688 - ponad 43k działek na sprzedaż.
Porównajmy to z działkiem, które na pewno zostało wprodukowane przez graczy:
https://eve-central.com/home/quicklook.html?typeid=3170 - 17k działek

Jakieś 99,5% dropów w grze jest wykorzystywana jako dodatkowe źródło minerałów w grze, bo są to przedmioty obecnie bezużyteczne, dlatego zalegają tego takie ilości na markecie od osób które nie chciały posłać tego na buy ordery których wartość zawsze oscyluje nieco poniżej wartości danego przedmiotu w przetworzonych minerałach.

42
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 31, 2015, 09:24:57 »
stuff

No tak, :logic:  ;)
Obawiam się że z takim podejściem jeszcze trochę się wynudzicie.

czyli jest przełom w null czy go nie ma po zmianach ?

Pewnie trochę potrwa zanim cokolwiek ruszy, póki co nowy sov całkiem ładnie spawnuje bitki, a i tych retardów z entosisami można nawet solo pofarmić, szczególnie tam gdzie nikt nie broni.

43
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 30, 2015, 23:48:31 »
Ty tak serio ? Pomyliło Ci się chyba z NC. albo Pandemicami.

Niestety ostatnio goony rzucają archony i dredy na gangi caracali :F, nie wiem czy po prostu nie chcą żeby do nich przylatywać czy cuś.

44
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 30, 2015, 15:20:51 »
Ile razy trzeba wam napisać, że to nie o trudność gry chodzi.
Do sensownego grania potrzeba minimum 3 konta a najlepiej 5 i to jest problem - naprawdę myślicie, że komuś nowemu się chce na to farmić?

Kwestia osobistych preferencji, ja przez pierwsze 3-4 lata gry miałem 1 konto, później dorobiłem się drugiego, właściwie głównie ze względu na off grid booster char'a, który nie zawsze był aktywny, po to są korporacje, jeśli wszystko musisz robić sam to albo jesteś w kiepskim korpie, albo po prostu Ci to odpowiada.

45
Dyskusje ogólne / Odp: PLEX kosztuje ponad 1B ISK
« dnia: Lipiec 30, 2015, 11:46:23 »
No wiesz jak nie robisz sam, to tym bardziej zysk spada bo masz do podziału zarobek. Więc automatycznie jest 500m/h jak są dwie osoby dla przykładu.
Jak są dziury do przewalenia do doliczasz kolejne kilka/kilkanaście minut, jak mieszkasz w korpie to nikt Ci nie pozwoli farmić w domowej , więc dochodzi skanowanie wszystkich syhnaturek, kolejne kilka/kilkanaście minut.

Samo farmienie może trwać 1b/h ale jak się wliczy te dodatkowe rzeczy to może się okazać, że zysk wyjdzie 300-400m/h.

Może się czepiam ale nie lubię nieścisłości, tak samo ktoś kiedyś mi opowiadał, że w FW się zarabia 800m/h... no się zarabia ale jak wcześniej sobie zbierzesz wszystkie misje i jak nikt Ci nie przeszkadza w misjonowaniu, no i jak jest Tier5 lol  ;)

Ja nie robie sam, i te 1b/h wychodzi na osobę, przewalenie statyka 3b kg to skok carrierem i np orcą z higgsowym rigiem w tą i drugą stronę, 5-6min roboty?

Wiadomo że to wszystko wiąże się z ryzykiem, wymaga wiedzy i zainwestowania troche $ na początku ale właśnie dlatego wyciąga się na tym większą kase.

46
Dyskusje ogólne / Odp: PLEX kosztuje ponad 1B ISK
« dnia: Lipiec 30, 2015, 11:18:56 »
no tak, choć zgadza się połowicznie
bo samo przygotowanie takiej akcji to co najmniej godzinka
więc de facto wychodzi 500m/h pewnie

@down
racja :)
zapomniałem o logistyce

Jak mieszkasz w WH z POSem to przygotowanie trwa jakieś 15min jak jesteś zorganizowany (szczególnie jak nie robisz tego sam), anomalki zostają w większości te same, wiec spotów nie musisz robić zbyt często, jak nie ma żadnych WH poza statykiem, zamykasz statyka i masz 7h na farmienie bo po tylu pojawia się wyjście K162 po drugiej stronie, za bardzo więcej nie ma nic do roboty. Logistykę można zrobić przy okazji jak się pojawi odpowiedni WH do low/null blisko empire.

Ofc podobnie jest z moim porównaniem do kopania tych rare minsów w 2006' trzeba było później zrobić np transport frachtem  (w tamtych czasach nie bylo JF ani JB) z deep 0.0 do empire etc.

Anomalki się kończą, a sygnatury nie zawsze pojawiają się tej samej jakości.
True, happens.

trochę szczęścia przy odsprzedaży odzyskanych podzespołów z wraków
W przypadku WH loot wykupują NPC po stałych cenach.

47
Dyskusje ogólne / Odp: PLEX kosztuje ponad 1B ISK
« dnia: Lipiec 29, 2015, 19:00:01 »
Jeśli plex kosztowałby 320m jak 5 lat temu, to tyle wyfarmi każdy, nawet miesięczny char. Jeśli kosztuje 1b, to miesięczny char już musi kupić za $.

Nie do końca tak, jak zaczynałem grać w EVE w połowie 2006, dobrze wyskilowana postać mogła wyciągnać 150m/h kopiąc najlepszą rude w deep 0.0 i był to w tamtym czasie jeden z topowych zarobków z pośród ogólnodostępnych sposobów zarabiania. Plex w tamtym czasie kosztował 120-150m.
Dzisiaj dobrze wyskilowania postać może osiągnąć 1b/h w WH, a plex kosztuje 1b  ;)

Widzisz zależność?

Do tego trzeba pamiętać że w tamtych czasach plex'em można było jedynie przedłużyć czas gry, dzisiaj na popyt plex'a składa się również Nex store (skiny, ciuszki i bajery) i 'operacje plastyczne' postaci.

W całej historii eve było kilka boostów zarobków na PVE, np w czasach boosta FW 1 dniowa postać była w stanie wyciągnąć na plexach 150m+/h na afku, znam osoby które dorobiły się tak kilkudziesięciu b w ciągu miesiąca, jadąc na kilku/kilkunastu altach.

48
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 29, 2015, 14:32:50 »
Edit: Problemem nie jest brak insta-contentu w evce. Insta content jest jak czytanie książki od ostatniej strony. Gdzie tu radość z czytania? Film też oglądasz od początku. Z pornosa też nikt nie ogląda ostatnich 10 sekund. Więc czemu wszystkie gry komputerowe muszą robić z ludzi idiotów którym zależy tylko na instant gratification?

Instant content to nie to samo co instant gratification.
Większość casualowych graczy nie ma dzisiaj czasu na pier$%#% się iluś tam godzin żeby mieć jakąś akcje w grze, a EVE co by nie mówić zazwyczaj tego wymaga (ofc są sposoby na skrócenie tego czasu ale to temat na inny post), EVE to jednak głownie PVP, a bywa że można latać cały dzień i nie dostać żadnej sensownej bitki, dlatego jeżeli nie mamy wiedzy gdzie w danej chwili warto latać, z kim i w czym to generalnie o ten content jest dość trudno.
W takim wot'cie, lolu itp wbijasz do gry i od razu dostajesz to co jest sensem całej gry, to oczywiste że poczucie satysfakcji z akcji w grze jest dużo mniejsze niż w takiej evce bo zwyczajnie masz ich tyle ile zechcesz.
Zresztą jest to główny powodów dla którego przestałem aktywnie grać w EVE, w pewnym momencie znalezienie bitek dla solo/small skirmish gangów (które dawały mi najwięcej satysfakcji) wymagało już za dużo czasu i zaangażowania bo ludzie zaczęli latać w coraz to większych blobach, mając za plecami co najmniej kilkanaście logi, ofc i na to znalazły się sposoby jak alpha-nada, pipe bomby itd ale ciężko to nazwać bitkami, a bynajmniej akcjami które dawałyby wystarczające poczucie satysfakcji.

49
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 13:30:44 »
Kwestia perspektywy.

[...]

Podpisuje się pod tym.

Ja wróciłem postrzelać jakoś w marcu/kwietniu i miałem dużo funu w okolicy provi/catch/curse, do tego po zmianach z fatigue, ludzie lokalnie zaczęli używać capsów i całkiem sporo tego pospadało w mojej okolicy. Jeśli chodzi o logistykę, to po to właśnie są korporacje i alianse by działać razem i nie ma potrzeby by być 'one man army', ja osobiście nie mam altów z carrierami/jf, sam jestem w malutkim korpie gdzie obecnie jestem jedyna aktywna osobą i nie odczuwam żadnych problemów, modki można sobie przetransportować zwykłym blockade runnerem,  a hull'e wyprodukować/kupić lokalnie lub po prostu olać wożenie czegokolwiek i skorzystać z frogów lub innych korpów logistycznych.
Ceny plexów mnie nie dziwią, CCP mocno zboostowało różne formy PVE i inflacja zrobiła swoje, na głupich misjach w low da się teraz wyciągnąć 150-400m/h, z tego co pisali mi ludziska z 0.0 na ano i farmieniu eskalacji też wyciągają jakieś chore sumy, o WH już nie wspominając. Chyba tylko producenci biedni bo nie zauważyłem jakiegoś wzrostu cen na modkach i shipach, dunno.

Póki co nadal większość 0.0 jednak totalnie pusta i pewnie szybko się to nie zmieni.

50
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« dnia: Lipiec 25, 2015, 17:35:49 »
Friendly Bump.

51
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 24, 2015, 11:33:29 »
Tu nie chodzi o oklepany styl gry. Tu chodzi po prostu o wszechogarniającą nudę. W czerwcu wróciłem do EvEki. Zachęciłem trzech znajomych, by stworzenia postaci i polatania ze mną. Ich user experience w ciągu miesiąca przeszedł od euforii do całkowitego zniechęcenia. Według nich, EvE nie ma praktycznie żadnego instant contentu, a większość czasu marnuje się na czekania na to aż coś w końcu się stanie.
O tym przecież napisałem, 90% mmo działa właśnie na zasadzie instant contentu. W EVE tego nie ma a w dodatku jakikolwiek content trzeba sobie samemu wypracować.

52
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 24, 2015, 10:09:09 »
Ja nigdzie nie napisałem że Eve jest be bo jest skomplikowane. Chodziło mi raczej o to, że eve miejscami jest naprawdę na skomplikowane tam, gdzie tej komplikacji w ogóle nie potrzeba. Gdzie ta komplikacja nie powoduje że gra ma większą "głębię" (nie mam dobrego tłumaczenia dla depth niestety), nie chcę rzucać przykładami bo nie w tym sedno. Z Eve gracze odchodzą, czasem jest fala nowych graczy a starzy gracze czasem wracają. Ale tych graczy jest nadal stosunkowo mało, własnie ze względu na poziom skomplikowania.

IMO poziom skomplikowania nie jest główną ani nawet znaczącą przyczyną tego że nowi odchodzą, odchodzą bo nastawiają się na ogólnie oklepany tryb gry jak w przypadku 90% pozostałych MMO, farma/storyline/questy etc. PVE w EVE jest generalnie beznadziejne, rozrywkę musisz zapewnić sobie sam i tutaj nikt nie poprowadzi Cie za rączkę, do tego połowa nowych nawet nie próbuje znaleźć sobie jakiegoś korpa, a granie samemu to najkrótsza droga do "quit"a w grze w której najważniejszym aspektem są jednak interakcje między graczami. Wielu odpuszcza zanim nawet na dobre zacznie jak dowiadują się jak działa system skilli, w ich przeświadczeniu nigdy przecież nie dościgną starszych postaci i nie będą tak 'dobrzy' jak oni, co oczywiście jest bzdurą.
Polecam pooglądać sobie streamy nowych graczy (których ostatnio jest całkiem sporo) i zobaczyć jakie oni mają opinie/spostrzeżenia.

Mimo wszystko w ciągu ostatnich lat dokonała się jednak spora zmiana 'pokoleniowa' w EVE, coraz mniej widuje się starych charów, mam wrażenie że większość których teraz spotykam została stworzona pomiędzy 2011 a 2013.

Co do liczb fozzie coś wspominał że najwięcej ludzi uciekło z hi-sec'a, podejrzewam też że wygasła spora liczba rentierskich/SC altów.


53
NoobGarten / Odp: Kanały chatu in-game
« dnia: Czerwiec 15, 2015, 16:48:47 »
Husaria Astartes - PL/EN - kanał dla NeRDSów z Provi, polski kontakt z lokalnymi, przy okazji pomagają jak ktoś jest zainteresowany zamieszkaniem w w/w regionie.

54
Patche i dodatki / Odp: Mosaic - Patch Notes'y etc.
« dnia: Maj 01, 2015, 23:20:52 »
 ;D

55
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Kwiecień 26, 2015, 17:14:18 »
Cytuj
"It's kind of sad really, it's like the big brother (CFC) punches the little brother (NCdot) and then the little brother goes and punches the cat (provi)"
-NCdot Member, 2015

NC. przerzuciło ponad 200 superów do staging systemu Hasateem (2j od provi - g-5) i tak jakoś od tygodnia regularnie wrzucają SBU do g-5/9-f, do tej pory wynikły z tego 3-4 większe bitki, po 1 welpie dla każdej ze strony no i ta bitka z wczoraj.

56
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [HUSAR] HUSARIA Rekrutuje
« dnia: Kwiecień 24, 2015, 18:19:00 »
Do provi w końcu zawitała 'wojna'  :P
Z tej okazji friendly bump.


57
Dyskusje ogólne / Odp: EVE Renaissance
« dnia: Kwiecień 02, 2015, 14:26:16 »
Puszken gra i ma się okej, po prostu nie zagląda już na centrale.

58
Dyskusje ogólne / Odp: EVE Renaissance
« dnia: Marzec 31, 2015, 23:35:50 »
Bounty nie leci w wh, to jak chcesz wygenerować iski?
Dopoki nie bedzie iskow to misje, paski i anomki.

Dropy z sleeperów skupują npc'e.

59
Przedpokój / Odp: Witam wszystkich
« dnia: Marzec 29, 2015, 10:04:09 »
Miliony SP i dobry statek nie zrobią z Ciebie pilota, to pilot sprawa że statek staje się dobry, głupią frejką z 200k SP na koncie też można mordować i spokojnie można ubijać właśnie tych którzy zdecydowali się na zakup kilkuletniego char'a lub zwyczajnie nie latają na PVP regularnie, ale tak jak napisał Glass do tego potrzebne jest bardziej doświadczenie i wiedza niż skill pointy.

60
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 09, 2015, 10:43:52 »
to bez znaczenia
kazdy pvp-er i tak klika scan co pare sekund
nawet w high :)

Sam często się na tym lapie  ;D

61
Off Topic / Odp: Pierdololo o górnikach
« dnia: Luty 17, 2015, 15:16:19 »
a węgiel jako środek energetyczny ? Czas ruszyć dalej.

Oczywiście, ale to wymaga trochę 'przejściowego' czasu.

62
Off Topic / Odp: Pierdololo o górnikach
« dnia: Luty 17, 2015, 15:08:21 »
Gdy idzie o górnictwo bardzo łatwo zmanipulować opinie publiczną gdy ta nie ma pojęcia jak wygląda ta tajemnicza praca górnika i kto to w ogóle jest ten górnik z definicji, a jeszcze łatwiej manipulować gdy chodzi o płace. Prawda taka że płace na dole jak wszędzie maja duże rozpiętości mimo że przypisuje się je wszystkie do tego samego zawodu, oczywistym jest że np taki "taśmowy" dostanie relatywnie grosze a zarobki kogoś pracującego w przodku, strzałowego czy kombajnisty będą zupełnie inne, ale zawsze można podać tą najniższą lub najwyższa w zależności co chcemy przez to uzyskać. Średnią generalnie możemy sobie wsadzić w dupe, za przeproszeniem.
Tak na prawdę najgorsze w tym wszystkim jest że górnikami określa się też osoby które tak na prawdę poza pracą w branży nie wiele maja wspólnego z pracą na dole, lub zjeżdżają na dól raz na tydzień, najlepsze że im wszystkim również przysługują wszystkie przywileje i wcześniejsze emerytury na które przechodzą w wieku 45+ pracując właściwie za biurkiem. W rzeczywistości większość biurokracji związanej z KWK to kpina, rozdmuchana do granic możliwości tak by można było obsadzić stanowiska całymi rodzinami i generalnie tak to wygląda że na 'górze' często pracują całe rodziny po "znajomości", do tego związki tak na prawdę w dużej części służą trzepaniu kasy na tej cały sytuacji, dlatego nigdy nie będzie dość i co roku będą jakieś strajki, w przeciwnym wypadku w/w związki nie miałyby podstaw do istnienia, najgorsze że masy dają się bardzo łatwo manipulować, właściwie działając sobie samemu na szkodę w dłuższej perspektywie.

Żeby nie było, ja w cale nie jadę po górnikach, mój ojciec przepracował 25 lat na dole i bardzo dobrze wiem jak wygląda i z czym wiąże się ta praca i uważam że w ramach bezpieczeństwa energetycznego polska powinna wspierać własne górnictwo, ale mam wrażenie że cała ta otoczka związana z kopalniami to jedno wielkie gówno, którego nikt nie zdoła ruszyć, bo zwyczajnie lepiej zamknąć niewygodne gęby środkami publicznymi niż ryzykować stratę poparcia i szukać realnego rozwiązania. Pozostaje chyba tylko prywatyzacja..

Inną sprawa jest że górnik to taki zawód jak każdy inny i jeśli sytuacja wymaga zwolnienia pracowników, to nie powinno być nic do gadania, takie są prawa rynku kapitalistycznego, spółki państwowe to nie są fundacje charytatywne.

63
World of Tanks / Odp: Parę porad dla spóźnionego czołgisty?
« dnia: Styczeń 02, 2015, 10:45:12 »
Z mojej strony jedna rada, najlepiej darować sobie granie w tą gre..

Jako osoba która zaczęła w becie napisze tak.. gra miała potencjał ale imho gdzieś po drodze wargaming ostro zjebał, tak od patcha bodajże 0.7.4 położono największy nacisk na dojenie kury znoszącej złote jajka i z każdym następnym patchem było już tylko gorzej.  Generalnie ja i większość moich znajomych którzy grali w tą grę przez dłuższy czas doszli do podobnych wniosków: ta gra jest ZJEBANA i szkoda na nią czasu. Kiedy jeszcze w zeszłym roku logowałem się żeby zagrać strongholda ze znajomymi zauważyłem ze 95% mojej listy friendsów w grze jest nieaktywna od dłuższego czasu, więc chyba coś w tym musi być.

ps. jak ktoś chce chętnie 'oddam' konto z 3ma premium T8 jakies 11k golda, kilkoma niepełnymi branch'ami, ~2200 wn8/60% win ratio/10k walk

64
Flamewar / Odp: Kalkulator opłacalności
« dnia: Grudzień 19, 2014, 13:12:39 »
Admini na tym forum generalnie od zawsze robią co chcą, a swój własny regulamin maja głęboko..


65
A przypadkiem CCP nie zmieniło restrykcji związanych z trialowymi kontami w ostatnim patchu ?

"Trial accounts are no longer limited in the ways they can send and receive ISK. They are now able to directly transfer ISK to other characters and corporations and send ISK to other characters by direct trades in stations. This will assist trial players who want to share ISK with each other or are looking to get into a corporation."

66
Dyskusje ogólne / Odp: Najemnik.
« dnia: Listopad 11, 2014, 10:26:00 »

Not bad


..a tak powaznie jeszcze 2 lata temu byly korpy ktore sie takimi rzeczami zajmowaly, ale generalnie mercenarka juz praktycznie zdechla i najemnikiem to mozna byc chyba tylko dla roleplay'a.

67
Flamewar / Odp: [Q.S.F] Quantum SpaceFrogs Rekrutuje -Dyskusja
« dnia: Październik 12, 2014, 12:04:51 »
bla bla bla

Uwaga dzieciaczki, zalpitan podaje jedyny sluszny sposob grania w ta gre....

68
Flamewar / Odp: Czy jest sens dalej grać w EVE
« dnia: Wrzesień 22, 2014, 18:49:56 »
Jakim trzeba byc smutnym klaunem, zeby siedziec od lat na forum gry w ktora sie nie gra. Powaznie nie ogarniam tego. Rozumialbym, gdyby tu udzielali sie jacys tytani intelektu. Prowadzono by zywiolowe inteligentne dyskusje. Ja tu wrocilem po ilus miechach i jak nacisnalem przycisk "pokaz wiadomosci" to wywalilo mi na 1 strone topicow. Z czego wiekszosc konczyla sie po kilku odpowiedziach, ktore byly w swojej tresci jak smsy. Na forum poswieconym hodowlii trawy jest wiekszy ruch i ludzie pisza dluzsze posty.  Nie ogarniam cie czlowieku, ale zaczynam sie ciebie bac.

W takim wypadku co Ty jeszcze robisz na tym forum? zaraz zaraz, tez jestes smutnym klaunem ?  ???

69
Inne gry / Odp: Transverse
« dnia: Wrzesień 12, 2014, 21:11:09 »
Że się tak zapytam, co Wargaming.net daje nowym graczom, żeby ich przyciągnąć i wyrównać szanse? A kolesie od LOLa, Doty i innych takich?

WOT to czesciowo sterowana gra z duzym wspolczynnikiem "random'a", gdzie roznice miedzy totalnym noobem a unicumem zamykaja sie w jednocyfrowym mnozniku efektywnosci, w porownaniu do innych gier masakryczne 'wyplaszczenie' pod wzgledem wspolczynnika skilla gracza. Jak to okreslil jeden z dev'ow na gamescomie "najtrudniej bylo zbalansowac gre tak by gracze nie wygrywali za czesto - bo sie znudza i nie przegrywali za czesto - bo sie sfrustruja".

70
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament XII
« dnia: Wrzesień 09, 2014, 22:26:48 »
Wzruszająca deklaracja. Jaka szkoda, że z dupy.
Bo jakoś na starcie AT nie pisałeś że Camele zwyciężą.

 ???

Moge sie mylic bo nie gram juz od jakiegos czasu ale kamele aka turn left to afair trzon zeszlorocznego Exodus. ktore zajelo na AT11 3cie miejsce o ile pamiec mnie nie myli, wiec rzeczywiscie ciezko bylo sie domyslic ze w tym roku tez powalcza.


Strony: 1 [2] 3 4 ... 16