Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zsur1aM

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
141
Dyskusje ogólne / Odp: Prezenty 2012
« dnia: Grudzień 20, 2012, 22:05:27 »
Ponieważ byłem uczestnikiem tamtych wydarzeń, sprostuję

- CVA próbowało inwazji na Catch (teren AAA) i dostało za to potężnego bitchslapa, tracąc Providence na ponad rok. Aralis - tak się chyba nazywał ówczesny szef CVA. Zasłynął między innymi nie ogarnięciem mechaniki gry, co spowodowało wtopę 100+ capitali w bitce o D-G w styczniu 2011 roku.
- Ushra'Khan nadal istnieje, ale działa w matarskiej milicji. Generalnie mało kto tam gra z czasów Providence War. Pół roku po Provi War szpieg Hydry praktycznie zdisbandował allians, potem na CEO wybrali kolesia, który za moich czasów 24h/7 napierdalał raty na beltach w Catch i nawet na PvP nie latał :P


Ushra'Khan RPG-owało matarskich bojowników, którzy nie uznawali pokoju między Amarr Empire a Minmatar Republic i próbowali wyrwać Providence ze szponów "amarrskiej zarazy". W codziennym życiu aliansu nie miało to wielkiego znaczenia - byliśmy skupieni na jednym wrogu (CVA i wszyscy, którzy z nimi trzymali), afair poza Catch i Providence obowiązywało nas NRDS. Smack na localu był oczywiście RPG-owy, więc zamiast "you fucking cunt!" było raczej "Death to slavers!".

Co zresztą do dziś budzi salwy śmiechu, gdy ex-U'K spotykają się z ex-CVA w jednym korpie i alliansie. Do mojego ally właśnie dołączył Xissit (czy jak się ten amarrski pies nazywa), więc oczywiście musi karnie znosić moje rpg-owe docinki ;)

Jak zwykle g**** wiesz, ale swoje zapostowac musisz? ;)

po 1 CEO CVA w tamtym czasie byl lonewolfnight,
po 2 Aralis nigdy nie proadzil zadnych flot ani gangow, on odpowiadal tylko za "RP" i PR
po 3 inwazje prowadzil Libertas Failitas Alliance, za ciezko wynegocjowana zgoda CVA i reszty bloku
po 4 ze wzgledu na punkt 3, na poczatku floty prowadzily retardy z LFA afair guderian3, shadowlight-whatever i nie wiem czy nie sam makalu, ze strony CVA ciala dal ramruqai bo on byl odpowiedzialny za nadzor tych retardow
po 5 capsy wdupilismy bez walki bo 80% ludzi nie zaladowalo systemu, znajomosc mechaniki w takich sytuacjach duzo nie pomaga, to byla raczej kwestia podejmowania niepotrzebnego ryzyka i trigger happy retardow ktorzy chcieli sie postrzelac za wszelka cene (to akurat cecha charakterystyczna starego CVA).
po 6 bitka byla w styczniu 2010 : P

RP zarowno w CVA jak i U'K to bardziej PR'owa otoczka i glowny wyznacznik celow w ally, niz jakies RP'owanie in-game. Ally jak kazde inne.

Pozdrow tam Xis'a ode mnie, spoko koles :)

ninja edit
na prezent dostalem karty NEO, 2 frytki, geno imple, dodatkowe sniezki, One unit of lag, makiete throraxa, jakiegos doktorka od zwierzat, 1 carbon i cos tam jeszcze ;)
aa i klucz..

Czyżby chodziło o TE drzwi?

Te, ale to tylko troll :(

142
Dyskusje ogólne / Odp: Prezenty 2012
« dnia: Grudzień 11, 2012, 00:39:11 »
13 sniezki
20 prezenty
27 sztuczne ognie
 ;)

143
NoobGarten / Odp: target lock blockade
« dnia: Grudzień 10, 2012, 14:15:24 »
Przy kazdym kolejnym racie musisz powtarzac od nowa, teoretycznie moglbys przy pierwszym wyrzuceniu zaagrowac 5 roznych celi sprobowac zabic wszystkie 5 po kolei, ale nidgy tego nie testowalem wiec nie wiem czy zadziala. Upierdliwe, ale w przypadku gdy bijemy frytki ktore zazwyczaj orbituja nas do 10km nie jest jakos szczegolnie problematyczne, z tego co pamietam po zmianie celu dla dron raty tez nie od razu przestawialy sie na drony i czasem mozna bylo ubic cos wiecej o ile cel byl blisko naszego statku.

144
NoobGarten / Odp: target lock blockade
« dnia: Grudzień 10, 2012, 13:54:37 »
A jaki to jest sposób?

Wypuszczasz drony agresujesz cel, czekasz na agro, chowasz, wypuszczasz i atakujesz ten sam cel. Troche upierdliwe ale skuteczne.

145
NoobGarten / Odp: target lock blockade
« dnia: Grudzień 10, 2012, 13:29:10 »
Jeżeli na misjach raty tak samo zmieniają aggro jak na paskach to drony na nic się nie przydadzą. Po wypuszczeniu są insta atakowane przez wszystko co jest wielkości cruza lub mniejsze.

Jesli wierzyc CCP na slowo to drony powinny byc atakowane przez frytki, poza tym raty maja te same AI co sleepersy, wiec podejrzewam ze mozna uzyc tego samego sposobu pod nieagrowanie dron co w przypadku sleepsersow.

146
Inne gry / Odp: Path of Exile
« dnia: Grudzień 10, 2012, 11:44:12 »
Za dobrze sie beta klucze sprzedaja zeby z tego zrezygnowali  ;D

147
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 09, 2012, 14:07:59 »
Zsu, to było by nawet logiczne z tymi ratami gdyby chociaż brały pod uwagę twój stand do frakcji, bo to teraz wygląda tak (przekładając na graczy), że się lejesz z kimś, wlatuje blue a ty się na tego blue przestawiasz bo ma mniejszy tank od hosta. Poza tym twoje zdanie co do pvp się nie liczy bo ty porąbańcu wlecisz w 1000 osobową flotę goonow frytką i im cały light tackle wybijesz zanim się zorientuja  >:D

Jak najbardziej zgadzam sie z Toba i to byloby rozwiazanie idealne, niestety prawdopodobie jedynym powodem dla ktorego CCP nigdy nie wprowadzi takiej mechaniki jest zasada ograniczenia obciazenia CPU na servach do niezbednego minimum : /, zreszta juz od jakiegos czasu CCP mocno ogranicza wszystkie operacje pod wgledem wymaganych obliczen.

148
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 09, 2012, 13:51:56 »
Oj tam oj tam, nie pamietam juz kiedy ostatni raz zabilem cos na ano (chyba z 3-4 miesiace temu ;f), a small scale pvp/solo mialem pod dostatkiem w miedzyczasie, zmiana zapewnie mocno zaboli tych ktorzy odstrzalem raciarek zajmowali sie zawodowo. Co do spawn'ow tez az tak duzo to nie zmieni, bo wiekszosc ma intel zorganizowany na przelotach i malo kto juz sie podejmuje akcji ratunkowej, chyba ze sie siedzi 'za wh' to sprawa faktycznie wyglada inaczej. A dzialanie NPC jak najbardziej logiczne, jak nap*%&% 30min w jednego typa i wlatuje Ci nowy cel na grid to zmieniasz primary  :D

149
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Grudzień 04, 2012, 18:03:44 »
ktos zaobserwowal spadek wydajnosci ? - wyczyszczenie cache pomoglo ,ale tak w 10% ... ogolnie mam wydajnosc ok 40-50% tego co mialem przed dodatkiem ...

Patch zresetowal ustawienia graficzne, wiec jezeli przed patchem miales post-processing, cienie lub inne ustawione inaczej niz na hi, musisz ustawic je ponownie.
U mnie osobiscie 0% spadku wydajnosci.

150
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Listopad 16, 2012, 14:07:07 »
Sorry, ale nie jestes wart mojego czasu. Wejdz sobie na BC kliknij losses i zacznij od tylu. Na zachete rowno rok od kiedy zaczales grac zaczyna sie jakos od tego zajebistego phoona:

http://eve.battleclinic.com/killboard/killmail.php?id=8447208

z tego co pamietam z ostatniego razu nastepne lossy tez byly epickie. Pa :*

151
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Listopad 16, 2012, 13:48:18 »

Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Gość nie pomylił modułu, poza fit był jego najmniejszym potknięciem. W tym kontekście "myślacy inaczej" brzmi jak "sprawny inaczej".

Poza tym, jak ktoś jest taką ciapą w grze, to z dużą dozą prawdopodobieństwa jest ciapą i poza. Często jak widzę takich osłów to zastanawiam się na przykład jacy są z nich kierowcy w realu ;)

Bo Ty byles zajebisty od samego poczatku i wszystko wiedziales.
Juz to przerabialismy przy kilku innych killach, znow mam szukac Twoich zajebistych lossow z czasow gdy grales rok w eve (ktore notabene pod wzgledem idiotyzmow bija tego pana o glowe)?  :P

http://evewho.com/pilot/Siseuta

Oh wait, zapomnialem ze nawet nie warto dyskutowac.. cya

152
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Listopad 05, 2012, 18:19:18 »
A, własnie przypomniało mi się, na te czasy aż teraz sobie zdałem sprawę, że na killmailu czegoś brakuje. Falcona!
aż dziw, że nie mieli falcona przy boku bo przecież teraz falcony to praktycznie standard na flotach. (i nie pierdzielcie, że nie bo od 2-3 miesięcy walcze z flotami gdzie jest przynajmniej jeden falcon)

Nie bylo potrzeby decloakowac, skoro i tak do nich nie strzelal. Drony w dronebay'u, pelne cargo boosterow i pelny sam cap injector, albo scrashowal po skoku albo dorwali go na ss/po logoffie.

Fit z dupy tbh, na officerskich dzialkach dmg robi jedynie na multi/xray tj 15/23km, z WD, webem 50% i bez neuta wiekszosc srednio ogarnietych ludzi odejdzie na czas poza efektywny zasieg dmg mimo 1,5k dps (przyjmujac ze walczy 1vX i jest scramblowany), stac bylo go na estamele i chelmy ale na dobrego cap injectora juz nie? dlatego pewnie wsadzil takiego o parametrach gorszych od t2.

Za to nie zgodze sie z tym ze lepiej byloby wydac na supera, superem rowniej walki nie zaznasz, albo zgankujesz albo zostaniesz zgankowany, imho watpliwa przyjemnosc w takiej zabawie, gdy najwiecej fun'u jest w tych walkach 'na krawedzi'. Jesli ktos ma XXXb to strata typowego shipa za kilka b ni ziebi, ni grzeje, czasem trzeba czegos wiecej by poczuc przyplyw adrenaliny.

153
Inne gry / Odp: Path of Exile
« dnia: Październik 19, 2012, 15:05:02 »
Razem z kluczem do bety dostaje sie tez rownowartosc w goldzie in-game, jak komus szkoda te 30zl to zawsze mozna poczekac, w koncu to bedzie F2P  ;)

154
World of Tanks / Odp: wot piekny filmik
« dnia: Wrzesień 22, 2012, 14:51:27 »
Czytac ze zrozumieniem uczyl sie kiedys? chyba nie.

155
World of Tanks / Odp: wot piekny filmik
« dnia: Wrzesień 22, 2012, 12:16:41 »
Staty jak dla mnie nie są wykładnikiem umiejętności gracza, dlaczego ? dzisiaj z rzędu przegrałem 15 bitek , zabiłem w tych 15 bitkach 34 przeciwników i co z tego skoro win ratio mam do dupy ?? i większość ludzi po tym ocenia przynajmniej z tego co piszą często na czacie , ja w żadnym klanie nigdy nie byłem więc może jestem w błędzie.

+1

Wszystko zalezy od tego jak sie jezdzi, grajac solo nigdy nie osiagniesz takich statystyk jak grajac w plutonie z 2 srednio ogarnietymi osobami, z osobistych doswiadczen zauwazlem ze solo mozna wyciagnac 60% win, w plutonie spokojnie 75%+ ale i sam damage per battle bedzie wiekszy, jak ktos gra w kompanie to statystki tez beda zupelnie inne. Wiecej powie jedno demko z typowego przejazdu gracza, jak porusza sie po mapie, gdzie strzela etc.

156
Retribution / Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« dnia: Wrzesień 19, 2012, 20:23:52 »
No wiesz.... kupując statek za 600mln mam prawo wymagać żeby był lepszy od statku za 50 mln  ;)

A widziales protki, loki albo legiony strzelajace na 115km i robiace 500dps+?  : P

157
Retribution / Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« dnia: Wrzesień 19, 2012, 19:50:03 »
Ale tu jest propozycja nerfu nie drejka tylko HMLów, co uderzy w wiele innych statków, np.  w tengu.
Niech będzie że zasięg jest zdeczka przesadzony (powiedzmy te średnie 50 km w 99% każdemu by starczyło), ale dmgu już nie powinno się tykać, wcale nie jest taki uber. Dodać do tego EW antyrakietowe i jest jako taka równowaga między różnymi typami broni.

Nie jest uber w porownaniu do dps'u statkow z dzialkami close range ale to jest bron long range, wez sobie harba na HP II i 2 HS dps na scorch (base 23+5): 426, tengu 528dps na 114km. Tbh jak dla mnie mogloby zostac jak jest, ale potrafie zrozumiec dlaczego rozwazaja nerf HML.

158
NoobGarten / Odp: pytanie by rozwiazac dylemat
« dnia: Wrzesień 19, 2012, 18:42:42 »
Idac w kierunku BS'a wiekszosc skilli bedzie sie pokrywala z wymaganiami mniejszych statkow (hull'e, turrety skille od cpu, pg, capa), pamietaj ze samo wyskillowanie BS'a tak na prawde nic nie daje, bo potrzebujesz cala mase pobocznych skilli by zrobic z niego jakikolwiek uzytek, takie minimum czasowe to jakies 8 miesiecy z tego co pamietam. Widzialem juz sporo newbie ktorzy za szybko wsiadali w BS'a i pozniej nie radzili sobie w PVE lub spadali od bardziej doswiadczonych graczy w mniejszych statkach na PVP, dlatego odradzalbym wskakiwanie w BS'a z 'marszu'.

159
Retribution / Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« dnia: Wrzesień 19, 2012, 18:12:34 »
Ale czy naprawdę wszystko musi być w tej grze jednakowe?

Było hasło "nerfić drejka". No to nerfią HML... a czy ktoś narzekał na DPS dreja czy raczej na jego tank?

Z dupy zmiana po prostu.


HML dealuja 70-80% wiecej dps niz odpowiedniki turretowe longe range, dodatkowo trafiaja zawsze gdy cel jest w zasiegu i nie ma pod nie zadnego countera EW tak jak w przypadku turretow. Od czasow bc tier2 przestalo sie uzywac medium long range turretow, nie dosc ze zawsze byl drake, to wiekszosc noobkow jak najszybciej skillowala w strone imba-misjonarki (ktora bez tackla miala uber tank, zasieg i dps), w skutek czego po pewnym czasie 80% ludzi w duzych ally moglo latac i latalo glownie drakami. Nerf jak najbardziej sluszny, ale spozniony jakies 2-3 lata, dzis mamy bc tier3 i drake spadł ze szczytu.
Tank draka w cale nie jest taki przegiety po prostu 2 med sloty zostaly przewidzane pod tackle lub/i EW, a ze PG draka pozawala wsadzic 2 LSE to tez ludzie wsadzaja.

160
Retribution / Odp: Dev Blog: Ship Balancing Winter Update
« dnia: Wrzesień 19, 2012, 00:54:10 »
Nie zapominajcie ze HM to long range weapon. Cytujac moj post z czasow ostatniej proby nerfienia drake'a:

Cytuj
Somehow i don't like these changes, imho they should remove dmg bonus for heavy missiles and maybe reduce dronebay to 3 small drones.
People forget heavy missiles are long range weapon, when you compare drake to other BC with long range weapons hes extremely overpowered.

Drake with 2 dmg mods deals 411dps at 75km
Harb with 2 dmg mods deals 271dps at 54+10
Cane with 3 dmg mods deals 278dps at 68+24
Ferox with 3dmg mods deals 190dps at 73+13
Brutix with 3dmg mods deals 275dps at 49+13

Dzisiaj tak na prawde nie zrobi to tak duzej roznicy, bo mamy T3 BC ktore maja zasieg i dps, wiec nawet jezeli znerfia HM to o duzo za pozno i tak naprawde niepotrzebnie, a przy okazji sprawia ze T3 beda jeszcze bardziej OP.

161
Dyskusje ogólne / Odp: Vile Rat zginął w Libii
« dnia: Wrzesień 14, 2012, 17:34:57 »
Sory, ale chyba się zdeczunia zapędzacie.... :-X
Jak tak dalej pójdzie, porodówkę wirtualną ktoś zaproponuje, bo zechce uczcić w EVE narodziny dziecka  :-X

Tbh mi tez sie to nie podoba i bedzie 'beka' jak postawia VR jakis pomnik, ale rozumiem ze niektorzy chcieliby pozostawic w EVE jakis slad po swoich znajomych ktorzy juz nie sa z nami, za to totalnie nie widze tego w sandbox'owej wersji w stylu 'stawiajta gdzie chceta'.

162
NoobGarten / Odp: Kupno postaci...
« dnia: Wrzesień 14, 2012, 17:25:23 »
Konto =/= postac.
Legalnie konta zakupic nie mozna.

163
Dyskusje ogólne / Odp: Vile Rat zginął w Libii
« dnia: Wrzesień 14, 2012, 17:20:25 »
VR nie jest pierwszym graczem Eve, który zmarł w realu. Ludzie ginęli w wypadkach, umierali na raka (za moich czasów w Ushra'Khan był taki gracz, który zmarł z tego powodu i alians wyprawił mu "pogrzeb" w Rens).

Zwykle alianse/korporacje upamiętniały takich ludzi nazywając ich imieniem stacje. No, ale stacje przechodzą z rąk do rąk i nie zawsze zdobywca uszanuje lokalną tradycję.

Czemu więc CONCORD nie mógłby sprzedawać w swoich stacjach "pomników"? Niech kosztują powiedzmy ze 2B, żeby był ISK sink i jednocześnie żeby ludzie nie kupowali tego hurtowo. Można byłoby je anchorować powiedzmy 100 km od gejtów lub stacji. Byłyby nie zniszczalne, ale można byłoby je zwinąć - to prawo przysługiwałoby tylko i wyłącznie korporacji, która pomnik postawiła.

Juz widze jak ludzie wykorzystuja to na rozne inne sposoby : P

Moze po prostu lepiej poswiecic jeden system na moderowany 'graveyard'.

164
NoobGarten / Odp: Kupno postaci...
« dnia: Wrzesień 14, 2012, 15:16:08 »
Graj od startu wlasna postacia, zobaczysz z czym to sie je i co chcesz robic w grze, wtedy ewentualnie kupisz sobie jakas postac.

165
Inne gry / Odp: Guild Wars 2
« dnia: Wrzesień 09, 2012, 11:20:33 »
Nie bede pisac za duzo o grze tylko dam recenzje: https://www.youtube.com/watch?v=Ax-_06Acj8Y&feature=g-u-u

Never steal from bunnies!

166
Flamewar / Odp: flejm
« dnia: Sierpień 25, 2012, 10:44:27 »
ooo, obroncy ucisnionych sie odezwali.
Nie rozumiecie puenty chyba...wiec powtorze wolniej.
Kolezka nalezal do Milicji Caldari - organizacji o charakterze zbrojnym i byl w rejonie stricte FW

W eve jedyne prawdziwe organizacje zbrojne, to takie ktore lacza psychopatow zabijajacych dla zabawy  :P

[rp mode on]
No przeciez zabija i walczy? w koncu na misjach walczy sie nieraz solo z calymi flotami przeciwnika!
[rp mode off]

167
Flamewar / Odp: Standardy Flame'a
« dnia: Sierpień 09, 2012, 13:21:16 »
Rozumiem ze wyrazenia "az przestane szczac wam na te puste łby" mozna uzywac do woli?  ;D

168
Na starych zasadach koleś by mial juz perm ban i to zanim wyskoczył z wontami do Hastry. Widzisz różnicę?

Skutek ten sam, gdzie ta roznica?

Serio myslicie ze dacie rade stworzyc forum community z odgorna moderacja/administracja osob ktore graja w ta sama gre? wolne zarty  ;D

Rozumiem ze mozna moderowac dzialy takie jak TNQ, WT etc.. zreszta nie ma sie po co produkowac gl hf.

169
kolega powyzej takze 48 godzin odpoczynku. kto nastepny

Stare nawyki trudno wykorzenic?  :P
Miala byc nowa 'wolna' centrala, poki co jest stary syf, gj.

170
NoobGarten / Odp: Działa Stacjonarne - Skill, kille, sens
« dnia: Sierpień 08, 2012, 22:05:22 »
J/w, nawet jak jest flota BS'ow z logi to mozna alfowac, ale pos musi byc odpowiednio uzbrojony.

171
[...]chciałem sobie troche pognębić co Ty takiego strasznego?  :-X

To teraz sobie pognebimy Ciebie, co w tym takiego strasznego?  :P

172
dziękuję za uświadomienie mi że coven to aż taka wieś, nie byłem tego świadom a tu wali klocem człowiek w kaloszach musi chodzić bo stopa zapada się po kostkę w czymś co nie daje się zidentyfikować. Rainbow land na końcu dupy gdzie biją się o prawo do strzelania w statyczne struktury które będą napewno nie bronione.

Struktury nie oddaja i nie spierd****ą, znakomita okazja by podbic alliansowe statystyki na koniec miesiaca!!!11one  :P

173
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament X
« dnia: Lipiec 22, 2012, 23:43:10 »
Congratz 4 Verge.

174
Dyskusje ogólne / Odp: Kasyno - Centrala
« dnia: Lipiec 18, 2012, 00:07:01 »
20b ;f

175
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Lipiec 09, 2012, 12:49:19 »
Poza tractor beam'em to jest bardzo dobry setup, po boosterach i wytankowanym dmg wnioskuje ze zabili go na afk albo po dc/logoffie w innym przypadku byl spokojnie w stanie ich tankowac zanim nie skonczylyby mu sie boostery.

Sokol te x-l ASB tam sa w 'implantach'.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16