Eve-Centrala

Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: pticu w Listopad 20, 2008, 01:34:30

Tytuł: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: pticu w Listopad 20, 2008, 01:34:30
ma ktos jakies doswiadczenia z tym programem? wg opisu calkiem niezle narzedzie, narazie nie wyczailem jak  i gdzie podac api do postaci, tylko znalazlem import xml'a...
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Diabl0 w Listopad 20, 2008, 08:16:21
Gdzieś w preferencjach to było.

Generalnie narzędzie było by fajne (praktycznie wszystko w jednym miejscu) gdyby nie pewien drobny szczegół - 1GB ramu i 1GB swapu na dzień dobry :D
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Listopad 20, 2008, 08:23:41
Aplikacja ma ciekawy fitting tool - zupdejtowany po QR ;) - troche inaczej rozwiązany niż EFT, wg mnie troche mniej ergonomiczny (ale to kwestia preferencji) za to posiadający kilka ciekawych bajerów których w eft nie ma np. dd check, filtr modółkow w zależności od kryteriów itp.
Poza tym programik ciekawy i obiecjuący, przynajmniej nie wywala się tak cały czas jak EvEMEEP.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Listopad 20, 2008, 10:50:13
gdzie jest ten fitting tool?

zeby dodac konto idziesz do tools->settings->eve accounts-> i tam dodajesz.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Listopad 20, 2008, 11:21:16
gdzie jest ten fitting tool?
EvEHQ Fitter > czwarta ikonka od prawej strony na toolbarze.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Striker w Listopad 20, 2008, 12:45:08
Rzeczywiście bardzo fajny tool ;)
Ale i tak czekam na nowe EFT, już sie do niego przyzwyczaiłem ;)
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Luisa w Listopad 20, 2008, 13:36:50
o w pyte... to 47Mb zajmuje... ściągnę, zobaczę, dziś wolne w robocie sobie zrobiłem to w końcu można :]
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Gacul w Listopad 20, 2008, 21:40:48
Obcykałem jak dodać chara. Więc otwieramy tools/settings/eve acounts - dodajemy konto/w tej samej tabelce "Pilots" - dodajemy pilota, tam gdize jest napisane pilots Id wpisujemy te id co dostajemy z API. Nastepnie po lewej w 3 niebieskiej rubryce powinien pojawic sie nick. Na gorze na pasku narzedzi znajduje sie rubryczka gdzie sie wybiera pilota. Tam wybrac i wcisnac takie 2 zielone strzełeczki.

powinno działać
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: pticu w Listopad 20, 2008, 21:48:29
no juz doszedlem, nawet shipy fituje :) ale zeby assetsy ogladac tzeba pelne api podac
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Listopad 20, 2008, 21:53:58
program jest jak narazie lepszy od EFT poniewaz posiada aktualne dane, lecz jego czytelnosc jest mniejsza [fittera]. podoba mi sie kilka rzeczy ktorych niema w aktualnum eft-  np. dobranie dmg'u dla danego przeciwnika NPc'owego, recharge time baterii [w eft jest tylko info o tym ile przybywa na sekunde], do tego intertia mod, odpornosc na dooma, wykres z lockami [w eft mozna bylo zobaczyc tylko jeden cel naraz], okno z linkami do zfittowanych statkow tez ulatwia obsluge.

ogolnie program sprawuje sie dobrze jak na moj gust, jedynie moglby byc bardziej czytelny.

jedyne szkoda, ze niepokazuje amunicji jaka jest zaladowana do broni i tego, ze moduly niesa podzielone wedlug typow [otworz moduly na resy armor i szukaj...].
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: CoeathalVega w Listopad 21, 2008, 10:42:41
i [w eft jest tylko info o tym ile przybywa na sekunde],

FYI:
(http://img140.imageshack.us/img140/8903/eftwj6.jpg)
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 21, 2008, 11:03:02
Rzućcie linką do tego programu, bo mi się szukać nie chce... :P
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: CoeathalVega w Listopad 21, 2008, 11:25:07
http://www.evehq.net
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Listopad 21, 2008, 12:03:01
FYI:
(http://img140.imageshack.us/img140/8903/eftwj6.jpg)

dzieks, nawet niewiedzialem ;]
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: ivil w Listopad 21, 2008, 12:05:58
. dobranie dmg'u dla danego przeciwnika NPc'owego

PPM na ikonce dps i mozesz wpisac resisty celu.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Listopad 21, 2008, 12:11:52
PPM na ikonce dps i mozesz wpisac resisty celu.

chodzi mi zadawanego przez przeciwnika, niby moge ustawic, ale jednak latwiej jest gdy sie wybiera, niz gdy trzeba najpierw sprawdzac na eveinfo.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: NeX w Listopad 21, 2008, 12:50:08
Gdzieś to już było na Centrali, ale proszę. Na końcu config.ini EFTdoklej to:

DamageProfile=Gurista,0,570,3504,0
DamageProfile=Angel,480,0,719,3058
DamageProfile=Sansha,1945,1598,0,0
DamageProfile=Serpentis,0,1627,1320,0
DamageProfile=Blood raider,613,570,60,0
DamageProfile=Gallente federation,25,781,1127,0
DamageProfile=Minmatar republic,615,310,815,1633
DamageProfile=Amarr empire,1204,1349,0,0
DamageProfile=Caldari state,0,795,944,0
DamageProfile=EoM,0,618,1718,0
DamageProfile=Mercenaries,90,634,424,108
DamageProfile=Rogue Drones,86,91,281,964

Pamiętaj, że do statystyki damage są dwa "ale"
NPCe mają 10 poziomów i bywa, że diametralnie zmienia się damage np z thermala na frejkach na explo w BS. Oraz bywają NPCe o unikalnym damage. Statystyka to tylko średna ze wszystkiego.

Możesz tez prościej sobie sam modyfikować profil wpisując parametry procentowo np tak:

DamageProfile=Blood + Sansha + Amarr,50,50,0,0

Pamiętasz tylko jednak o tym, że nie sam damage jest ważny, ale też sposób użycia. Bloodów tankujesz po połowie EM TH, ale już Sansha wymaga max tanku na EM i brania pd uwagę, że walczy snipe, więc wszystko wali do ciebie równocześnie, a nie po kilka sztuk na close jak np Angele.

P.S. EVE HQ właśnie sobie instaluję. Oby nie zdechło jak Quickfit, który miał fajną opcję symulacji walki.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: pticu w Listopad 21, 2008, 18:15:03
no i ma ladne wsparcie dla G15 :)
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Greyer w Listopad 22, 2008, 01:07:40
Ja sobie zainstalowałem, ale nie mogę zmienić bazy na mysqlową, bo nie mam danych w niej (żadnej struktury ani nic).

Czy ktoś wie chociaż jak powinny wyglądać tabele w takiej bazie?
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 22, 2008, 10:44:20
Ściągnąłem sobie ten programik, pobawiłem się chwilę, całkiem fajny. A potem porównałem fitowanie w eft i w nim. No i zonk, bo wychodzą spore rozbieżności. EveHQ pokazuje prawie dwukrotnie lepszy tank niż eft, z kolei w eft lepiej wypada capacitor. Poza tym są niewielkie różnice w czasie alignu, prędkościCałość w obrazkach poniżej.
Oba programy ściągnąłem dzisiaj rano, do obu zassałem dane chara z jednego xml'a, oba (przykładowe) fity są identyczne.
(http://www.unseen.pl/ehq.jpg)

(http://www.unseen.pl/eft.jpg)

Jak do tej pory, EFT pokazywał dane dość dokładnie, więc to jemu bardziej ufam, a gdyby różnice były niewielkie to nikt by nie zwrócił uwagi, tutaj jednak, szczególnie przy tanku, różnica jest znaczna i zastanawiam się skąd to się wzięło (chyba, że coś ja popieprzyłem, ale sprawdzałem 3 razy).

PS. EveHQ ma opcję robienia "zdjęć" fitom, gdzie on zapisuje te screeny?
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Listopad 22, 2008, 11:18:59
(http://img407.imageshack.us/img407/4606/eftwv3.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img407.imageshack.us/img407/eftwv3.jpg/1/w671.png) (http://g.imageshack.us/img407/eftwv3.jpg/1/)
(http://img407.imageshack.us/img407/112/evehqtv5.jpg) (http://imageshack.us)
(http://img407.imageshack.us/img407/evehqtv5.jpg/1/w671.png) (http://g.imageshack.us/img407/evehqtv5.jpg/1/)

drobne roznice w uzywanym CPU.
jest takze 2DPS roznicy [w eft byla zawarta dronka, i po jej odjeciu jest 98dps.
w eft volley z dzialek jest 156, a w HQ 185.
chyba tylko tyle...
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: NeX w Listopad 22, 2008, 12:23:59
Różnice mogą wynikać z uwzględniania implantów na postaci, reloadu na DPS itp.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Listopad 22, 2008, 17:49:42
Nie wiem jakie implanty mogłyby spowodować taką różnicę w tanku (495 ehq vs. 272 eft). Ponadto, jak mówię, do obu zassałem identyczną postać, ustawiłem identyczny profil dmgu (4x25%).
Jednym słowem, któryś z tych programów kłamie ;)
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: NeX w Listopad 23, 2008, 17:11:31
  Ustawiłem fit na Abaddona w obu programach. W obu ręcznie podałem implanty, bo automaycznie odczytywany jest jedynie + do atrybutu. W obu programach mam w zasadzie 100% zbieżności parametrów za wyjątkiem minimalnych różnic DPS pomimo załadowania takiej samej amunicji (EFT daje z 5% więcej).

Skoro u Ciebie wyszło o połowę mniej na tanku, to stawiam na to, że w EVEHQ miałeś ustawione jakieś race damage zamiast omni, albo przed ostatnim updatem (sprawdzałem dopiero dzisiaj po pobraniu patchy) był błąd w EVEHQ. Teraz jest chyba wszystko OK, no i sporo narzędzi do pomacania  :2funny:
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Listopad 15, 2009, 12:05:20
Ok :)

Więc reasumując, który jest lepszy? Na którego się zdecydować?

Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Listopad 15, 2009, 13:48:11
Zależy do czego. Jak potrzebujesz ultrakombajnu do wszystkiego i masz dużo RAMu EveHQ jest super. Mogę sprawdzić fit statku w assetsach, skopiować jego parametry do fittera, a pozmieniać skille, a potem ustawić kolejkę właściwie w kilku kliknięciach. Z kolei, jeśli nie masz tego ramu w nadmiarze i nie potrzebujesz takich bajerów, to chyba lepszym wyjściem będzie evemon+eft+<program do handlu/przemysłu/zarządzania zasobami>.

Ja używam EveHQ i jestem zadowolony.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Listopad 15, 2009, 13:51:16
Dzięki :) 

Właśnie sobie ściągnąłem i jest super :)

A tak na marginesie, co to jest ten G15?
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Carnuss w Listopad 15, 2009, 13:54:38
A tak na marginesie, co to jest ten G15?

Chyba toto:
http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/3498&cl=us,en (http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard/devices/3498&cl=us,en)
http://en.wikipedia.org/wiki/Logitech_G15 (http://en.wikipedia.org/wiki/Logitech_G15)
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Listopad 15, 2009, 14:46:13
OMFG  :D

Jeszcze nie upadłem na głowę, aby używać takiej klawiatury  :)
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Listopad 15, 2009, 14:54:28
Dlaczego? Zajebista jest. Zwłaszcza wypaśne jest wyświetlanie kto mówi na TSie / Vencie :) I info z frapsa. Przydaje się też stoper do odliczania 90 sekund reloga dla capa przy capsach.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Grudzień 03, 2009, 17:05:15
Mam problem.

Po dodatku niestety EVEHQ zawiesza się i nic nie mogę na to poradzić zanim program "wykryje" update, to jest zamknięcie programu. Mam tak na dwóch kompach. Ma może ktoś w Was tak samo?
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Raina Nives w Grudzień 03, 2009, 17:19:48
@Soobocz
Jest to problem z wtyczką do POSów. Wejdź w folder z EVEHQ i zmień rozszerzenie pliku EveHQ.PosManager.dll na np .eve. Następnie uruchom EVEHQ i w Tools > Settings > Plug-ins odznacz wtyczkę POS Manager. Teraz możesz zmienić rozszerzenie z powrotem na .dll. Teraz nie powinno crashować.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Raiha w Grudzień 03, 2009, 17:22:46
A potem zrob update EveHQ i juz nie bedzie zadnych crashy.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Grudzień 03, 2009, 17:48:23
Jak zmieniam tak jak napisałeś, to po uruchomieniu EveHQ program się sam naprawia :( Otwiera się okno, że Windows konfiguruje HQ i znowu mam ten plik :)

I doopa :) znowu wywala :)

EDIT......

Dobra poradziłem sobie :) Po prostu zdążyłem kliknąć w tools, aby mi się ten ficzer nie włączał.

Ale jest inny problem.

Ściąga strasznie długo tego updejta, szczególnie jeden składnik......................

Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Raiha w Grudzień 03, 2009, 18:55:28
Ale jest inny problem.

Ściąga strasznie długo tego updejta, szczególnie jeden składnik......................

To normalne :) mi za 1 razem nie zaskoczył i musiałem go ściągać drugi raz :P
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Grudzień 03, 2009, 20:53:39
No niestety nawet za x tym razem tak ściąga jak ........................

Prędkość jest do .... :)

Mają jakiś słaby serwer  :-\
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Grudzień 03, 2009, 20:56:38
nie jeden serwer, tylko CDN (http://en.wikipedia.org/wiki/Content_delivery_network)
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Grudzień 03, 2010, 18:54:03
Odświeżam wątek :)

Nie wiecie jak w EVEHQ można włączyć podgląd w igb? Bo jest tam taki ficzer ale w ustawiemiach jest tylko jakiś port...
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Grudzień 03, 2010, 19:03:26
Jak jest jakiś port, to prawdopodobnie z ustawionym owym portem i odpalonym evehq będzie to dostępne z igb pod http://localhost:port, cokolwiek by to nie było. ;)

Osobiście nie testowałem, ale istnienie tylko portu na to wskazuje :)
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: [CBIRR] Soobocz w Grudzień 03, 2010, 19:12:41
ooo właśnie.....

Dzięki
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Casa Rankor w Grudzień 07, 2010, 14:59:39
Na PYFA :)

http://www.evefit.org/Pyfa

Nowa zabawka wyglada ciekawie.

Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: silvia w Grudzień 07, 2010, 16:50:30
Na PYFA :)

http://www.evefit.org/Pyfa

Nowa zabawka wyglada ciekawie.

zwyczajna kopia eft.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Grudzień 07, 2010, 19:20:06
Tyle plusa ma, że na macu/linuxach można ją odpalić natywnie. Ale EFT już zupdate'owane od wczoraj bodajże jest.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Grudzień 07, 2010, 20:52:42
zwyczajna kopia eft.
tylko przepisana od podstaw w pythonie (od podstaw, bo afaik EFT ma zamknięte źródło). To, że ma taki sam interfejs, to akurat bardzo dobrze, nie trzeba się przyzwyczajać do czegoś nowego
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Grudzień 07, 2010, 21:52:14
To dobrze, bo mi wystarczy, że:

user@localhost:~$ python launch.py

I jest impreza :D
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Luisa w Grudzień 08, 2010, 11:46:42
To dobrze, bo mi wystarczy, że:

user@localhost:~$ python launch.py

I jest impreza :D
Ale żeś brzydko sobie hosta i usera nazwał :D

Pyfa to całkiem przyjemne narzędzie, nawet wygodniejsze niż EFT imho
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 08, 2010, 11:49:10
Mój komp stwierdzil że nie bedzie z tym rozmawial, wiec nie naciskam i zostaje przy eft :P
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Grudzień 08, 2010, 13:07:14
Wgraj Pythona (ewentualnie\lub Visual C++ 2008) i będzie rozmawiał :P

Keeno:
Ale żeś brzydko sobie hosta i usera nazwał :D

Pyfa to całkiem przyjemne narzędzie, nawet wygodniejsze niż EFT imho
Może i brzydkie, ale swego dla własnego bezpieczeństwa nie podam :P :P
I fakt - W przeciwieństwie do EFT można się nim zabawić w większym stopniu...
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Grudzień 08, 2010, 13:22:48
Mój komp stwierdzil że nie bedzie z tym rozmawial, wiec nie naciskam i zostaje przy eft :P
jak chcesz, to cx_freezem mogę Ci .exe wygenerować  8) , ale jak napisał Mangan, standardowo bez pytonga nie pobangla.

edit: to już jest exec w wersji instalacyjnej, więc nieważne.
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 08, 2010, 13:44:32
Po instalacji pluje jakiś błąd, nie chce mi sie tym bawić, zwlaszcza ze i tak delikatnie mowiac jest em ograniczony w zakresie wykorzystania wlasnych efektów eft warrioringu
Tytuł: Odp: EVE HQ
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Grudzień 08, 2010, 14:04:35
Mój komp stwierdzil że nie bedzie z tym rozmawial, wiec nie naciskam i zostaje przy eft :P

I słusznie, EFT przynajmniej ma blokadę na liczbę dział.