Autor Wątek: CCP World of Darknes  (Przeczytany 10251 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Oxylan

  • Gość
CCP World of Darknes
« dnia: Wrzesień 26, 2010, 04:59:40 »
Nie jest to o EvE, ale skoro topic ma tytuł jaki ma, to wrzucam link prowadzący do info + trailer na temat nowego mmo CCP World of Darknes, i ponoć oficjalnej zapowiedzi gry.

http://www.massively.com/2010/09/24/world-of-darkness-confirmed-based-on-vampire-the-masquerade/#continued

Topic na eve-o

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1389573
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2010, 07:46:22 wysłana przez korpusz »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 26, 2010, 09:52:42 »
Wydaje mi sie  że ktoś już w offtopicu zaczynał temat o tym projekcie ccp..

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 22, 2011, 10:14:28 »
Jest trochę info o tym projekcie, nieco nowych rzeczy itp. Najważniejsze:
Cytuj
Release: Q1 - 2012
http://www.gamergaia.com/pc/games/pc/preview/world-of-darkness-online.html

Cytuj
Another good news is that CCP people planning on applying a permanent death to the gameplay system.
Przedwieczny.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 22, 2011, 10:18:38 »
Dla kogo dobre wiadomości dla tego dobre >:(

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 18, 2011, 17:25:07 »
Relase 2012 można już włożyć między bajki, w tej chwili jest to bliżej nieokreślone 2013-2014.
Za to kilka nowych (mniej więcej potwierdzonych, co nie oznacza, że nie mogą się zmienić) faktów dotyczących gry:

Cytuj
# One world server, no instancing
 # Everyone starts as a mortal, and will be able to choose to become a kindred (or not!) (Incredible!)
 # There will be final death for both mortals and kindred (Awesome!)
 # General “metaplot” that develops over time but “main metaplots will be left for the players to drive forward”
 # Game world will change over time (including dynamic NPC/world events), so real in-game consequences for player actions
 # Eve Incarna is considered “a prototype”, WoD engine will be much more advanced
 # There will be more than one city
 # No day/night cycle, only night (Only bad news)
 # Humanity is a stat in the game, so you can loose it and once it gets too low others can attack you
 # Players will have havens
 # Players can get higher in hierarchy “without killing a single thing, all done via networking, politics and friendships”
 # “Only kindred on release of game, no were’s, mages, etc.” (The latter may be there as NPCs though)
 # “Character names over the avatars head by default turned off, but can be turned on”
 # Access some portions of the game through a browser
Przedwieczny.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 14, 2014, 19:57:17 »
To było niestety do przewidzenia... :(


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 14, 2014, 20:01:27 »
Najwyższy czas. Niech się skupią na EVE bo i tu coś liczba zalogowanych maleje mimo upraszczania gry.
W WoD albo grało by max. 3000-5000 ludzi albo musieliby mechanikę do LoLa dostosować, nie wiadomo co gorsze.

MuadDib

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Muad-Dib
  • Korporacja: Na emeryturze
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 15, 2014, 06:57:52 »
Szkoda zapowiadala sie nietuzinkowa pozycja...
Entuzjasta kryptowalut, na rynku od 2017 roku.
Gracz pamietający czasy NES-a ciorający w MGS oraz CIV II na szaraku.
Obecnie pasjonat gamingu opartego o blockchain obserwujący rynek Web3games od 2021 roku

https://linktr.ee/muaddib

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 15, 2014, 10:04:07 »
Najwyższy czas. Niech się skupią na EVE bo i tu coś liczba zalogowanych maleje mimo upraszczania gry.
W WoD albo grało by max. 3000-5000 ludzi albo musieliby mechanikę do LoLa dostosować, nie wiadomo co gorsze.

Upraszczanie EVE być może spowoduje zwiększenie ilości graczy ale na pewno wywoła odpływ części starych graczy. Czy nowi zostaną na dłużej? Mało prawdopodobne.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 15, 2014, 11:22:53 »
Liczba ludzi na TQ spada ze względu na stan 0.0. Jak przez lata nie poprawiają spieprzonego endgame'u to taki jest efekt.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 15, 2014, 12:29:07 »
Najwyższy czas. Niech się skupią na EVE bo i tu coś liczba zalogowanych maleje mimo upraszczania gry.
W WoD albo grało by max. 3000-5000 ludzi albo musieliby mechanikę do LoLa dostosować, nie wiadomo co gorsze.

Masz magiczną kulę? Ty chyba naprawdę nie masz pojęcia jak dużo ludzi czekało na grę w świecie WoD.

Liczba ludzi na TQ spada ze względu na stan 0.0. Jak przez lata nie poprawiają spieprzonego endgame'u to taki jest efekt.

Nie, nie tylko dlatego. Eve po prostu w wielku aspektach jest grą słabą i nie oferuje gonitwy za marchewką i nie jest to tylko 0.0 .

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 15, 2014, 14:07:21 »
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 15, 2014, 14:24:38 »
Nie, nie tylko dlatego. Eve po prostu w wielku aspektach jest grą słabą i nie oferuje gonitwy za marchewką i nie jest to tylko 0.0 .
Oferuje, tylko trzeba widzieć "swoją marchewkę".

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 15, 2014, 15:23:00 »
Dokładnie, CCP gdzie są nasze achievementy i gdzie są nasze daily?!! Bez tego nie ma sensu grać w jakiekolwiek MMO.

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 15, 2014, 16:41:34 »
Prze parę lat, 70 osób w CCP zamast rozwijać EVE pracowało nad WoD, a teraz projekt idzie do kosza. Good job CCP.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 15, 2014, 17:02:25 »
No, ale chociaż mamy fajne awatary.

Serio, zero trolla to coś co bardzo się Eve przydało. Fotorealistyczna morda (i cała sylwetka) o wiele bardziej wiąże z postacią. Dla mnie duży plus.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Precelek

  • Can i Meepo ? i have perfect micro skillz!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 69
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Precelek
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: Uprising.
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 15, 2014, 17:59:06 »
a teraz projekt idzie do kosza.
hajs się nie zgadza thats why.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 15, 2014, 18:57:36 »
Dokładnie, CCP gdzie są nasze achievementy i gdzie są nasze daily?!! Bez tego nie ma sensu grać w jakiekolwiek MMO.

Jeżeli dla Ciebie marchewką sa achivementy i daily to gratuluje spłycenia tematu.

No, ale chociaż mamy fajne awatary.

Serio, zero trolla to coś co bardzo się Eve przydało. Fotorealistyczna morda (i cała sylwetka) o wiele bardziej wiąże z postacią. Dla mnie duży plus.

Dostaniesz Second Life w Eve.

Azbuga

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 536
  • w poszukiwaniu idealnego statku do solo :)
    • Zobacz profil
    • teaching by touching
  • Imię postaci: Azbuga
  • Korporacja: teaching by touching
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 15, 2014, 23:01:48 »
też z niecierpliwością czekałem na wod ale właściwie im się nie dziwie - strasznie to ciężko przenieść na mmo tak żeby miało klimat i jednocześnie było grywalne i wciągnęło dużo ludzi a nie kilku zapaleńców.
Some Men Just Want to Watch the World Burn

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 16, 2014, 11:42:00 »
Serio, zero trolla to coś co bardzo się Eve przydało. Fotorealistyczna morda (i cała sylwetka) o wiele bardziej wiąże z postacią. Dla mnie duży plus.

Może niektórych kręcą całe te avatary, ja pierwszego avatara dałem do zrobienia dziewczynie, jak mi kompa na 2h zajęła to kolejne tworzyłem klikając kilka razy "Random", więc się z nimi nie identyfikuję a co więcej w ogóle by ich dla mnie mogło nie być.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 16, 2014, 12:16:38 »
Może niektórych kręcą całe te avatary, ja pierwszego avatara dałem do zrobienia dziewczynie, jak mi kompa na 2h zajęła to kolejne tworzyłem klikając kilka razy "Random", więc się z nimi nie identyfikuję a co więcej w ogóle by ich dla mnie mogło nie być.

To jest odwieczna dyskusja między dwoma typami graczy - dla jednych postać w grze jest swego rodzaju ich reprezentacją. Oczywiście mogą grać jakąś rolę (inną od tej w realu), ale niemniej, utożsamiają się z postacią. Dla drugich to tylko "toon", nic więcej.

Pierwsi krzyczą "maina się nie sprzedaje", drudzy sprzedadzą swojego maina tylko po to, żeby kupić postać, która może latać aktualnym FOTM shipem.

Dla pierwszych nowy system awatarów i to, że można je modyfikować jest bardzo fajny.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Qlko1

  • Troll
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 596
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: ZOMO Zenek
  • Korporacja: Corp dla nowych
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 16, 2014, 12:46:18 »
Jak zacząłem grać, zrobiłem Caldari Achurę, aparycja odpowiadała rezultatom kociej sraczki.
Mimo, że nigdy nie utożsamiałem się z avatarem, gotów byłem zapłacić plexa czy dwa, żeby tego więcej nie musieć oglądać na oczy. Szczęśliwie doczekałem się patcha :)

Koniec końców ciężko mi się zakwalifikować do którejkolwiek z grup. Maina bym nie sprzedał, bo wiem wszystko o jego możliwościach i skillach, wiem na co mogę sobie pozwolić, nowe konto to uczenie się od nowa. A avatar mi wisi, póki nie jest szpetny jak noc :)

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 16, 2014, 12:54:50 »
Sokole, zbyt upraszczasz: ja bym maina nie sprzedał, utożsamianie się z postacią z gry jest dla mnie dyskusyjne, a portretów postaci to dla mnie mogło by nie być: robiąc portret maina chyba nawet nie sprawdziłem wszystkich opcji, dłużej siedziałem nad fotkami altów (kobiety :P ).

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 16, 2014, 12:55:42 »
Podzielam zdanie Galtan, przez te jebane WoD z eve zrobili poligon do testowania silnika pod to i może piechociarzy, a co za tym idzie niepotrzebnie a znacząco zwiekszyli wymagania sprzetowe gry. Zanim Sokole zaczniesz mnie gryźć po kostkach, ewentualnie kolanach jak sięgniesz, to wiedz że moje zdanie o poprawie grafiki jaka następuje od tego czasu jest takie że mogli to zrobić bez tych pedalskich awatarów i całego pierdolenia się z nimi potem przez rok, bo spieprzyli i nie potrafili ponaprawiać czego trzeba.
Zresztą po chuja takie avatary w grze o statkach kosmicznych gdzie gra jest poza stacją a to co na stacji załatwia się i tak z widoku statku
Cytuj
Dla pierwszych nowy system awatarów i to, że można je modyfikować jest bardzo fajny.
Założysz się?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 16, 2014, 14:15:31 »
Mi oczywiście nie przeszkadzają te nowe, ładniejsze avatary, ale jak myślę co ta 70 osobowa ekipa przez parę lat pracy nad WoD mogła by zrobić dla rozwoju EVE, to się nóż w kieszeni otwiera.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 16, 2014, 14:35:06 »
Podzielam zdanie Galtan, przez te jebane WoD z eve zrobili poligon do testowania silnika pod to i może piechociarzy, a co za tym idzie niepotrzebnie a znacząco zwiekszyli wymagania sprzetowe gry. Zanim Sokole zaczniesz mnie gryźć po kostkach, ewentualnie kolanach jak sięgniesz, to wiedz że moje zdanie o poprawie grafiki jaka następuje od tego czasu jest takie że mogli to zrobić bez tych pedalskich awatarów i całego pierdolenia się z nimi potem przez rok, bo spieprzyli i nie potrafili ponaprawiać czego trzeba.

Też mam antyczny komputer (rok budowy 2006, tylko grafa nowsza) i daję radę jechać na dwa konta na ustawieniach dość wysokich. Tylko na duże bitki zjeżdżam do zera - na wszelki wypadek.

Bez poprawy grafiki nie przyciągnąłbyś żadnych nowych ludzi - w 2008/2009 było po prostu dramatycznie (sam to pamiętam). Dziś Eve wygląda o niebo lepiej od takiego STO na przykład.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nosum Hseebnrido

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
Odp: CCP World of Darknes
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 18, 2014, 04:19:39 »
Mi oczywiście nie przeszkadzają te nowe, ładniejsze avatary, ale jak myślę co ta 70 osobowa ekipa przez parę lat pracy nad WoD mogła by zrobić dla rozwoju EVE, to się nóż w kieszeni otwiera.
50*~ i zdaje sie ze rok temu na FF byla jakas wzmianka o rekrutacji tzn. ta ekipa w tak licznym skladzie nie pracowala za dlugo(na pewno nie kilka lat) i jakos nie kojarze zeby robili jakas konkretna mechanike gry dla dustowcow. Atlanta na pewno zajmowal sie organizowaniem eventow dla dusta, promocjami i takimi bardziej forumowymi rzeczami.
Na szczescie przynajmniej czesc tych osob zostanie w CCP.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?