Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: myst1q w Wrzesień 08, 2008, 17:36:02

Tytuł: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 08, 2008, 17:36:02
antimatter 'M' ma 14 kinetic dmg, 10 thermala, 16.4 base shield dmg i 17 base armor dmg. zakladajac, ze mam w blasterze mnoznik 4.5...

1. ktore z tych wlasciwosci sa mnozone przez mnoznik broni.
2. ktory dmg jest zadawany na hull.
3. ZAKLADAJAC, ze ktos bedzie mial na armorze 100% resista do them i kinetic, to bede mu zadawal 17dmg w przypadku perfect shoota, czy zawsze?

4. co dokladnie oznacza 'perfect' shoot, bo zdazylo mi sie wlanac, wiecej z jednego strzalu niz mialem dps'a. on dodatkowo 'mnozy' dmg?
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Wrzesień 08, 2008, 18:08:10
1. damage całkowity oraz damage v. shield/armor
2. hull = damage całkowity - hull ma 0% resistów chyba że załadujesz Damage Control
3. jeżeli ktoś miałby 100% resist na armor i shield to zadawałbyś 0 damage niezależnie czy perfect czy nie (maks możliwy resist to 99.9% o ile się nie mylę - Polaris Frigate)
4. well aimed < excellent < wreck (perfect hit) to to co w innych grachokreśla się mianem trafień krytycznych tzn. każdy z nich ma bonusowy mnożnik - nie jestem pewien czy to dokładnie tak ale w przybliżeniu (moje własne obserwacje) odpowiednio +25% < +50% < +100% damage
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 08, 2008, 18:08:18
base shield i armor damage to liczby poglądowe wynikajace z zalozenia ze walisz w statek z "generycznymi" resistami ktore wynosza z grubsza 0 albo 10% dla em na shieldzie i explo na armorze, 50 albo 60% dla explo na shieldzie i em na armorze i jakos kolo 20-30% dla thermic i kinetic na shieldzie i armorze. W praktyce statki w pvp maja troche inne resisty a w pve maja totalnie inne. Wiec olej base shield i armor damage.
W hull wchodzi bazowo pelny dps, jesli cel na damage controll to ma 50 (t1) lub 60 (t2)% resista, a NPCe maja jak zwykle z czapy (ale z reguly tez niskie).

Skoro juz wiemy ze "base damage" to liczby z dupy, mnoznik obrazen jaki mozesz wyczytac w broni odnosi sie do obrazen amunicji, czyli walisz średnio podstawowo 45 thermala i 76.5 kinetic, czyli razem 121.5 obrazen. Do tego stosowane są resisty - np jeśli bijesz w shield a cel ma resista 50% na thermal  i 0% na kinetic (wartosci z palca) to zadasz mu srednio 22.5 thermic i 76.5 kinetic, razem 99.
Ta wartosc wpada do maszyny losującej, na strzał możesz walnąć chyba do o 50% wiecej lub mniej (ale nie dam glowy) niz srednia, perfect jest jednym z opisow strzalu powyzej sredniej. Wyliczona teoretyczna średnia działa zawsze jeśli strzelasz do wielkiego, nieruchomego, bliskiego obiektu. Jeśli dostajesz kary za tracking, strzelanie w zasięgu faloff oraz za signature resolution działą większe niż signature radius celu, to czasem pudłujesz, czasem zadajesz mniejsze obrażenia i średni rzut losowy wychodzi odpowiednio mniejszy (szczegóły nie są powszechnie znane zresztą są raczej zbyt skomplikowane do liczenia w głowie w czasie walki).

Twoj pojedynczy strzal niewiele ma wspolnego z DPSem, DPS liczy sie dla calego statku, są to obrazenia na sekunde. Liczysz go dzielac bazowe obrazenia przez rate of fire (podawane w sekundach miedzy strzalami) i sumując takie wyniki dla każdej broni na statku (lub każdej jakiej jesteś w stanie użyć w danej sytuacji).

A 100% resista nie ma. Jeśli ktoś miałby teoretycznie 100% na jakiś typ obrażeń, to byś w ogóle nie zadał mu obrażeń. Realnie spotyka się co najwyżej resisty w okololicy 95%.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Wrzesień 08, 2008, 18:35:26
100% nie ma i nigdy juz nie bedzie z prostej przyczyny. Kazdy hardener zmniejsza wartosc, jaka brakuje ci do 100% odpornosci. Zeby wiec zapchac ja do 100% trzeba by uzyc hardenera dajacego... 100% resa. A jak wiemy maksymalnie to 64% dla oficerskich hardenerow :)

Kiedys, dawno dawno temu (zakladam, ze gdzies w okolicy castora) statki byly odporne na jeden rodzaj obrazen. Widzialem, ze riftery (albo rftery t2? byly?) mialy 100% resa na EM na shield i armor co o ile do pvp wydaje mi sie z dzisiejszej perspektyy bardzo ciekawym rozwiazaniem, to calkowicie wywrociloby do gory nogami pve.

Co do perfect shotow potocznie zwanymi "wreckami" w eve jest roznie. Maksymalne obrazenia to chyba nawet 4 krotnosc trafienia. Kiedys mi sie nawet zdarzylo strzelic z mojego gankmegasa za 1400 obrazen :P
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: marcoos w Wrzesień 08, 2008, 19:34:50
A 100% resista nie ma. Jeśli ktoś miałby teoretycznie 100% na jakiś typ obrażeń, to byś w ogóle nie zadał mu obrażeń. Realnie spotyka się co najwyżej resisty w okololicy 95%.

Z ciekawostek - Polarisy mają resisty 99% na wszystko - i do tego dużo armora :)
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 08, 2008, 19:40:32
polarisy maja tez dzialko walace damage z mnostwem zer. Ale nie sa codziennym widokiem :)
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Wrzesień 08, 2008, 19:54:41
A tam armor polarisowy. Shield tez ma chyba 99% i recharge 3 sec czy jakos :P
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: ivil w Wrzesień 08, 2008, 19:55:31
Odkad pojawili sie ci kosmiczni reporterzy w EVE to polarismy mozna o wiele czesciej spotkac niz wczesniej.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 08, 2008, 23:39:59
jak walnac wreck shota? ;]

co to te polarisy?
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 09, 2008, 00:01:52
Zeby walić wrecki nalezy duzo strzelać. Część strzałów to będą wrecki.

Polaris to taka fregata.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 09, 2008, 00:14:37
z kad wziasc meghathron federal issue? [btw, mozna ubezpieczac factionale? ].
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Wrzesień 09, 2008, 08:17:23
 Taa można ubezpieczać.

A wziąść to najlepiej kupić w Jita  :2funny:

Albo wylatać wpizde misji i w SP sklepie kupić za loyalty points
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 09, 2008, 08:39:05
Jak uzbierasz z milion LP to możesz do GMów pisać petycję - może wtedy dostaniesz. :D
Normalnie za LP to tylko Navy issue są, te "lepsze" są dawany tylko i wyłącznie jako nagrody w eventach. Megasy federate, z tego co pamiętam, były za aktywny udział w elekcji prezydenta Federacji Gallente.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: NeX w Wrzesień 09, 2008, 09:51:51
  Jeszcze na 5 urodziny w EVE bywały prezenty. Ja niedawno dostałem jakiegoś bajeranckiego szutla. Muszę go przetransportować do bezpiecznego garażu na pamiątkę ::)
Aby nie było oftopa, to jego damage wynosi 0,0 :P

Jeżeli ktoś dostał jakiś ciekawy prezent, to niech się pochwali :)
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: ivil w Wrzesień 09, 2008, 10:07:50
Apotheosis'a dostal kazdy.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Wrzesień 09, 2008, 10:26:59
A navy issue sa bardzo tanie - teraz ok 250m sztuka.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Snusmumriken Shamploo w Wrzesień 09, 2008, 12:26:33
Jak uzbierasz z milion LP to możesz do GMów pisać petycję - może wtedy dostaniesz. :D
Normalnie za LP to tylko Navy issue są, te "lepsze" są dawany tylko i wyłącznie jako nagrody w eventach. Megasy federate, z tego co pamiętam, były za aktywny udział w elekcji prezydenta Federacji Gallente.

posiadajac 6 milionow LP mam wieksze szanse?
tyle, ze u Amarrow...
nurab ma chyba z 10, to ewentualnie z nim pogadam :p


dam znac co odpowiedzieli na petycje lub zaprosze na oblatywanie... wewnatrz shielda mojego posa...
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 09, 2008, 13:32:58
posiadajac 6 milionow LP mam wieksze szanse?
tyle, ze u Amarrow...
nurab ma chyba z 10, to ewentualnie z nim pogadam :p

6mil.... aaaaa !!! 10mil... AAAAAAAAA !!!!!!!  :o :o :o
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 09, 2008, 13:49:09
yogos, nie wiem co sie tak brechtasz- pytalem sie, bo gdzies slyszalem, ze one tylko od GM'ow sa.

a co do polarisow to cos krecicie, bo niema opisu ni w evemonie ni w item-database na stronce eve....
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Wrzesień 09, 2008, 13:54:15
Ingame znajdziesz.

http://www.evehq.net/database.aspx?view=t&id=9955 skill na polarisa
http://www.evehq.net/database.aspx?view=t&id=9854 statek

(263) Shield Capacity   6,250 HP
(271) Shield Em Damage Resistance   99.9 %
(272) Shield Explosive Damage Resistance   99.9 %
(273) Shield Kinetic Damage Resistance   99.9 %
(274) Shield Thermal Damage Resistance   99.9 %
(479) Shield recharge time   3 s

Tyle w temacie przebijania.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Wrzesień 09, 2008, 14:30:51
yogos, nie wiem co sie tak brechtasz- pytalem sie, bo gdzies slyszalem, ze one tylko od GM'ow sa.

a co do polarisow to cos krecicie, bo niema opisu ni w evemonie ni w item-database na stronce eve....

Porób pare misji popatrz jak lecą te punkty to zroumiesz czemu brechtam  :2funny:


Jak można tyle misji robić, to już jak sie jest masochistą to lepiej pejczykiem po plecach niż kolejną extravaganza w eve  :2funny:
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 09, 2008, 14:34:22
to podpada pod chorobe...

cytat za ogólnie szanowanym źródłem o EVE:  :2funny:

"Klepacze misji – gracze którzy przyszli z WoWa i nikt im nie powiedział że Eve to gra pvp i ekonomiczna, a misje są bajecznie nudne i bez sensu. Ich główną umiejętnością jest cierpliwe klepanie tej samej misji po setki razy, co normalnego człowieka doprowadza do rozpaczy już po trzeciej powtórce. Żyją w przekonaniu, że żeby zacząć pvp muszą mieć super wymaksowany statek którym wszystkich powalą. Dlatego przez pierwsze 3 lata gry klepią w kółko te same misje, a potem w swojej błyszczącej bestii próbują coś zabić i giną na pierwszej bramie w niebezpieczną przestrzeń z ręki kilku noobów w małych złomach złozonych za pół-darmo w pół godziny. Wtedy klepacz misji załamuje się psychicznie i wraca do WoWa. Niektórzy klepacze nawet nie próbują takich wycieczek tylko zapętlają się w klepaniu misji dla samego klepania, co prawdodpobnie jest odmianą autyzmu. Ludzie dobrej woli poświęcają od czasu do czasu statki w samobójczych atakach na misjyjne żniwiarki, by wyrwać tych nieszczęśników z choroby. Taka terapia szokowa, choć bolesna, jest jedyną nadzieją klepacza misji na opamiętanie i zachowanie zdrowia psychicznego"

za: http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Eve_Online  :D
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Wrzesień 09, 2008, 14:39:54
Pierdu pierdu .....
Widzieliscie kiedys jakie raty w provi lataja?
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 09, 2008, 14:53:41
Porób pare misji popatrz jak lecą te punkty to zroumiesz czemu brechtam  :2funny:

Politycal, Military Connection oraz Social to rank 1, Connections rank 3. W miesiąc sie robi te skille, leci do Motsu i jakoś lecą. ;-)
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: White_Haven w Wrzesień 09, 2008, 14:59:45
a co do polarisow to cos krecicie, bo niema opisu ni w evemonie ni w item-database na stronce eve....

Opisów nie ma bo to nie jest statek dostępny dla graczy. Latają (latali?) nim tylko członkowie ISD.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 09, 2008, 15:25:54
Porób pare misji popatrz jak lecą te punkty to zroumiesz czemu brechtam  :2funny:


Jak można tyle misji robić, to już jak sie jest masochistą to lepiej pejczykiem po plecach niż kolejną extravaganza w eve  :2funny:

nadal nie wiem co jest takiego smiesznego w pytani z kad wziasc federala...
a ty czym sie zajmujesz by zarabiac kase? klepaniem ratow? idz skac na  pasek co ci zajmie 20sec, potem lec 60km do rata, zabij go a potem skacz na kolejny pasek, skoncz paski i stwierz, ze zarobiles kilka razy mniej niz missioner i nie dostales zadnych LP i bedziesz mial wysokie ceny za naprawy i tym podobne.

jesli dostaje 1000 LP bez skilli social za misje, to imho nie leca tak zle.

a  wyobraz sobie cos takiego... gydyb wszyscy gadali tak jak ty... to z kad byscie brali factional shipy i mofuly? [nie liczac sansha, guristas etc.]

ja na trialu robiac misje tylko l1 wyrobilem 30 000, na misjach l3 mam po 1000 [przynajmniej na tych trzech co zrobilem].
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 09, 2008, 15:31:32
Znowu to robisz :P
Na paskach się zarabia dużo szybciej niż na misjach. A do tego - masz 15 minut to możesz poracić 15 minut, masz godzinę to godzinę. A misji (lvl 4) w 15 minut nie zrobisz (mówię o tych dochodowych).
LPki teraz też już nie robią wielkiej różnicy w zarobkach, bo wszyscy sprzedają stuff za LP po tak śmiesznych cenach, że szkoda gadać (vide megas navy za 250 baniek).
A nawet przy dobrych skillach i b.dobrym agencie trzeba stuknąć z 50+ misji, żeby na takiego megasa naklepać LP. Strata czasu.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Wrzesień 09, 2008, 15:45:49
Po pierwsze misiek nie nie uważam że jakieś pytanie jest śmieszne zielony jesteś to normalne że się pytasz a ja ci odpowiadam prosto - z jita jak i wszystko inne.

A brechtam bo federation megasy to są chyba teraz tylko 3 w grze i one były rozdawane tylko z mega okazji ale i tak w jita pewnie kupisz.

Z jita jak ze dobrym targiem jest - kupisz nawet czołg z załogą.

Co do teorii gdzie jest lepsza kasa na misjach czy na paskach  to ci odpowiem prosto - w Jita  :2funny: :2funny: :2funny:
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Wrzesień 09, 2008, 16:22:26
nadal nie wiem co jest takiego smiesznego w pytani z kad wziasc federala...
a ty czym sie zajmujesz by zarabiac kase? klepaniem ratow? idz skac na  pasek co ci zajmie 20sec, potem lec 60km do rata, zabij go a potem skacz na kolejny pasek, skoncz paski i stwierz, ze zarobiles kilka razy mniej niz missioner i nie dostales zadnych LP i bedziesz mial wysokie ceny za naprawy i tym podobne.

jesli dostaje 1000 LP bez skilli social za misje, to imho nie leca tak zle.

a  wyobraz sobie cos takiego... gydyb wszyscy gadali tak jak ty... to z kad byscie brali factional shipy i mofuly? [nie liczac sansha, guristas etc.]

ja na trialu robiac misje tylko l1 wyrobilem 30 000, na misjach l3 mam po 1000 [przynajmniej na tych trzech co zrobilem].

Kurde. Pograj troche w ta gre i sprawdz to o czym piszesz.

Na paskach mozesz uzywac mwd, wiec dolatywanie to zero problemu. W vagasie to wrecz musisz pilnowac zeby wczesnie mwd wylaczyc, zeby na dobrej orbicie wyladowac. 1 sredni spawn kasuje sie w 10-15 min i dostaje kolo 3 mil z bounty, kolo milion z dropa i costam z salvagu. Z dobrych spawnow to i 8 potrafi wpasc. Do tego masz frakcyjne ktore potrafia sprezentowac kilkadziesiat a w porywach do kilkuset milionow. I jeszcze (niesamowicie niewielka, ale zawsze) szansa na oficera po 500mil ( a czasem i 2 bil)

A to ze ludzie z CVA robia misje, a nie ratuja, jest spowodowane kijowym security statusem Providance, gdzie spawnuja sie bs-y po kilkaset tysiecy zamiast po 1.5-1.7 mil
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Snusmumriken Shamploo w Wrzesień 09, 2008, 16:31:49
Opisów nie ma bo to nie jest statek dostępny dla graczy. Latają (latali?) nim tylko członkowie ISD.

nadal lataja
jeden byl na 5 (chyba) rocznicy dolaczenia aralisa do CVA
dostal pare bumpow, zwyzywali go od propagandzistow gallente i sobie polecial....

a ty czym sie zajmujesz by zarabiac kase? klepaniem ratow? idz skac na  pasek co ci zajmie 20sec, potem lec 60km do rata, zabij go a potem skacz na kolejny pasek, skoncz paski i stwierz, ze zarobiles kilka razy mniej niz missioner i nie dostales zadnych LP i bedziesz mial wysokie ceny za naprawy i tym podobne.

20 sekund leci na pasek, 2 minuty tlucze rata za 2m, pozniej drugiego i trzeciego...
w 6.20 ma 6m z bounty i troche modulow
+ salvage w miedzyczasie i wychodzi kupa iskow...
a naprawy sa za free na wlasnych stacjach jakbys nie wiedzial :p

Znowu to robisz :P
Na paskach się zarabia dużo szybciej niż na misjach. A do tego - masz 15 minut to możesz poracić 15 minut, masz godzinę to godzinę. A misji (lvl 4) w 15 minut nie zrobisz (mówię o tych dochodowych).
LPki teraz też już nie robią wielkiej różnicy w zarobkach, bo wszyscy sprzedają stuff za LP po tak śmiesznych cenach, że szkoda gadać (vide megas navy za 250 baniek).
A nawet przy dobrych skillach i b.dobrym agencie trzeba stuknąć z 50+ misji, żeby na takiego megasa naklepać LP. Strata czasu.

raty w provi sa tak smieszne, ze szkoda gadac, wiec od ponad roku zarabiam tylko na misjach...
(zdarzaja sie wypadki, ze z tSa wypada imp za 800m, ale nie mnie...)

ze skillami za najlepsze misje jest 15k LP
(coven ma w 0.0 w sanshy 20k)

nie zbieram lootu, nie salvaguje, wpadam, rozwalam co trzeba i zwijam sie...
misja typu rozwal drone costam za marne 5k trwa okolo 5 minut liczac dolot
blokada za 15k okolo 30 minut
berserk za 10k - 10 minut
wiec zalezy co sie trafi i spokojnie mozna 40k LP na godzine nabic

daje to 6.25 dnia... zalozmy 7... aby uzyskac 6m LP

jak na 1 rok 4 miesiace i 14 dni , to chyba nie jest jakas "masakra"...

odnosnie zamiany LP <=> isk nie oplaca sie sprzedawa ponizej granicy 1k lp <=>1m isk
jak na razie jest cala masa rzeczy ktore daja i 4m za 1k LP
zalezy czy ma sie czas czekac
nie wiem jak teraz ale przed boostem dla amarrow sprzedalem dwie navy apoci po 600m sztuka
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Wrzesień 09, 2008, 16:38:47
Na paskach w dobrym 0.0 pod wzgledem ratow (np Stain) zarabia sie ok 60m/h. Bounty + loot + minsy po przetopie + salvage. Podobne wartosci mozna uzyskac robia misje w low secach z bardzo dobrymi skillami i bardzo dobrym statkiem. Na misjach w 0.0 zarabia sie wiecej, ja niestety nie wiem ile, bo nie moge z powodu standow. Kiedys (2-3 miechy temu) zrobilem toryline'a dla kolegi i w 3h nalapalem lootu za ok 400m (wehlan missile link za 200m itd).

W kwesti zarabiania na npcach.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 09, 2008, 17:36:13
nie kazdy moze sobie poleciec na pasek do 0.0 kiedy zechce.
wczoraj bylem na pasku w 0.0 z kumplem i tluklismy spawn 3x bs 1.5m za jednego. fajnie. wybilismy jednego, drugiego a potem jakis pieciu gosci z przeciwnego goscia wbilo na local i trzeba bylo warpowac na stacje.

a ile sie zarabia za misje l5? ;]

karl-> ale o oficerach to ja wiem. //ciekawe czemu ludzie tak czesto narzekaja, ze cos im ch*jnego wypadlo.

ja teraz tylko i wylacznie race. jeden belt to okolo 120k [4x frajka] do 600k [3x BC] i jestem zadowolony. latwiej mi zabic niz robic misje, no i czasu tez nie mam.  lecz musze przyznac... szlag mnie trafia, jesli sobie wyobraze, ze za jedna misje dla caldari mam 5k cladari navy antimatter... [chodza po 1300 u mnie, wiec 5000x1300=6.5kk. ].

ile sie zarabia na misjach dla 'true power' [czy jakos tak. ktos mi mowil, ze taki corp jest w jakims null czy gdziesi podobno bardzo dochodowe].
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Wrzesień 09, 2008, 18:13:48
Ludzi narzekaja na oficerow bo im chu...e 700kk wypadlo ( jak mi na przyklad) a moglo i 5 mld. :P
Poza tym w twojej okolicy jak rozumiem nie potrzeba 1.6 kk isk na offera i ok 0.5 kk isk na ammunicje do offera?
Na pewno masz wiedze zeby innym radzic?
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Venec w Wrzesień 09, 2008, 20:58:48
W Stain misje są max za 13-15k LP, ale to może dlatego, że mam sociale na 3. Jednak wątpie w te 20k :P
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 09, 2008, 22:50:10
Ludzi narzekaja na oficerow bo im chu...e 700kk wypadlo ( jak mi na przyklad) a moglo i 5 mld. :P
Poza tym w twojej okolicy jak rozumiem nie potrzeba 1.6 kk isk na offera i ok 0.5 kk isk na ammunicje do offera?
Na pewno masz wiedze zeby innym radzic?

u mnie wydaja tylko po kilka m tylko po to miec zabawe gdy BYDI [taki tam korpik] robi kampe na gajcie i gosc walnie ich bombami.

btw-> co to ten 'offer' bo jak sie pytalem, to nikt nie skojarzyl.

karlessin-> przeczytaj kto jest autorem watku ^^. sobie chyba zawsze mozna radzic, pozatym offtop duzy. i nie narzekaja na oficerow, bo im droplo 700kk tylko np. freq crystal za 10-20kk ;p
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Siewca Titum w Wrzesień 10, 2008, 07:45:18
Na paskach w dobrym 0.0 pod wzgledem ratow (np Stain) zarabia sie ok 60m/h. Bounty + loot + minsy po przetopie + salvage. Podobne wartosci mozna uzyskac robia misje w low secach z bardzo dobrymi skillami i bardzo dobrym statkiem. Na misjach w 0.0 zarabia sie wiecej, ja niestety nie wiem ile, bo nie moge z powodu standow. Kiedys (2-3 miechy temu) zrobilem toryline'a dla kolegi i w 3h nalapalem lootu za ok 400m (wehlan missile link za 200m itd).

W kwesti zarabiania na npcach.

 Tylko jak ktoś wcześniej wychainuje paski żeby były na nich fajne raty 1.4 - 1.85. Trwa to jednak trochę i nikt tego nie robi z obawy ,że wpadnie frajer w maruderze i popsuje  :uglystupid2:

Cytuj
karl-> ale o oficerach to ja wiem. //ciekawe czemu ludzie tak czesto narzekaja, ze cos im ch*jnego wypadlo.

Kiedy? w Oficerze "chujowego" oznacza 700baniek  :) Ja trafiłem 1.5 oficerów, ale byli raczej słabawi  ;)

Apropo misji w Stain. Z dobrej misji jest 40kk za jakieś gówienko dla True sanshy(concordowe znaczki), 10k lp i masa salvagu i lootu(to zazwyczaj dostają nowi).
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: litestep w Wrzesień 10, 2008, 09:23:34
nadal nie wiem co jest takiego smiesznego w pytani "z kad wziasc" federala...
Podpowiem bo robisz to samo po raz drugi: "skąd wziąć" - widzisz różnicę? A Jita to bardzo dobra odpowiedz na to pytanie i również nie widzę w niej nic śmiesznego.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: zlloty w Wrzesień 10, 2008, 10:24:45
W miesiąc sie robi te skille, leci do Motsu i jakoś lecą. ;-)

..i dostaje się lagiem między oczy. Właśnie się stamtąd wyniosłem. 2j dalej w Aramachi jest agent CN
http://www.eve-online.com/corporations/a_3016847.asp
i dzięki temu, że ss systemu jest niższy, kasa z misji i LP są większe, niż w Motsu (pomimo niższego Q agenta). Jedyny problem polega na tym, że sporo misji dale w Saila, gdzie lag ciągnie się od Motsu...

Co do porównywania dochodów z misji i racenia - Panowie! Jak już piszecie o zarobkach na takim np. raceniu, to nie piszcie o swoich top scores, które kiedyś gdzieś tam wam się udało zdobyć, tylko o realnych możliwościach dnia codziennego. Jak czytam 60 mln/godzinę i przypominam sobie takie Stain, gdzie trzeba się ustawić w kolejce do co lepszego rata, a co bardziej sfrustrowani to i chain spawna utłuką, to jakoś średnio to widzę. Na moje oko (golden eye?) 10 mln na ratach na godzinę to i tak nieźle, biorąc pod uwagę szybkość spawna i innych piractwo tłukących. Do tego ktoś wspomniał o zbieraniu lootu i salvagowaniu - opłacalność tego jest średnia, biorąc pod uwagę wielkość ładowni BSa.
Osobiście przerzuciłem się na robienie misji z następujących powodów:
- lecę sobie na misję sam, czyli tłok w systemie mnie guzik obchodzi (o ile laga nie generuje)
- w razie czego mogę afknąć bez stresu, że na localu pojawi się zgraja złych i niedobrych (bo latam w hi-secu),
- jak mnie weźmie, to i salvagera odpalę (jak mi potrzeba np. zyda do produkcji - zbieram loot do przetopienia)
- dostaję LP, za które mogę nabyć na miejscu frakcyjne ammo (przebitka dwukrotna, niż w najtańszych ofertach na rynku)
- latam w systemie, gdzie mam paski, więc jak muszę popracować out of eve, to odpalam hulka i strzelam do skałek, nie stresując się, że mi jakiś rat kufer odstrzeli,
- nie muszę czekać na respawn,
- jak mam 15 minut, to biorę misję, zrobię tyle, na ile mi starczy czasu, a resztę później - bounty za raty i tak dostanę (główne źródło dochodu), co najwyżej bounty czasowe stracę,
- co 15 misji dostaję storyline, które zwiększają mój stand do frakcji,
- mogę na misję do strzelania/salvagowania zabrać Evowy narybek i od razu przećwiczyć towarzystwo,
- dostaję kasę od agenta za zrobienie misji - przy lepszych misjach i z nieco podkręconym "negotiations" to daje 3 mln za misję, załóżmy że 2 lepsze misje na godzinę - z samej kasy od agenta jest 6 mln,
I tak dalej, i tak dalej...
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 10, 2008, 10:35:45
A co ty chcesz od Stain? :P
Ja tam jak się lognę przed pracą to w 20-25 minut zarobię 15 baniek. Żebym nie wiem co, to z misji tak nie dam rady :P
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 10, 2008, 11:06:27
Na moje oko (golden eye?) 10 mln na ratach na godzinę to i tak nieźle, biorąc pod uwagę szybkość spawna i innych piractwo tłukących. Do tego ktoś wspomniał o zbieraniu lootu i salvagowaniu - opłacalność tego jest średnia, biorąc pod uwagę wielkość ładowni BSa.
Nie przesadzajmy z tymi 10 milionami. 10 milionów na godzinę to zarobi noob w cruiserze podchodzący do rata jak do jeża. Przeciętny człowiek w przeciętnym statku, trochę gotowym do samoobrony pvp (sloty na neuty, trochę uniwersalny tank). zarobi spokojnie 20-30 + loot i salvage, nie licząc frakcyjnych spawnów. Jeśli jest tłok na paskach, należy doliczyć 0 isk zarobione w czasie szukania wolnego systemu.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 10, 2008, 11:18:38
u nas w E-2 rattuje na jednej postaci Ravenem/Cerberusem, na drugiej Munninem .. hmm powiem tak - spokojnie wyciagam na bounty 7-10 baniek, czyli 7-10 x 3 na godzine. Plus loocik i Dark Bloody co pare-parenaście dni (u nas jest ich całkiem sporo).

Te 60 baniek na godzine jest całkiem realne jak to zliczyć. A licząc w skali miesiąca z DB to chyba lepiej.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 10, 2008, 15:20:18
1. co to 'chainowanie'
2. czy jesli porobie misje dla caldari navy i zrobie stand na 5.00 a potem obnize stand do rasy caldari na np. -10 to bede nadal mogl robic misje? [wiem, ze sentry strzelaja od -5...].

ja tam nie wiem ile wyciagam na raceniu. siedze w 0.2, mysle, ze mam okolo 15beltow. spawny sa minimum 4x frajka [~15k] do 3x bc 2x frajka [3x ~150k, 2x ~15k]. dwa razy w 0.3 mialem convoy [3x BC fighter ~100k, 2x cruiser lub cos ~60k]. loot na kilka milionow. [250k veldspara i 75k pyerite+ jakies itemy].

srednio na jedno wplacenie na konto mam ~500k-800k. zaleznie czy robie salvage.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 10, 2008, 15:31:29
Jeśli nie jesteś w 0.0, raczej opłaca Ci się robić misje.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Diabl0 w Wrzesień 10, 2008, 15:41:48
1. co to 'chainowanie'

Wycinek z poradnika na potrzeby BUFU

Dlaczego warto chainować? Najprościej odpowiedzieć – dla większych isków. Z dobrze zchainowanych pasków można wyciągnąć 2-3 razy więcej isków w tym samym czasie. Wspólnymi siłami i przy niewielkim wysiłku pozwala tak uformować paski aby na każdym były wartościowe drogie BS’y, a przez to nawet szybki wypad na pasek przynosił znaczące dochody bez potrzeby spędzania tam całych dni.

Zasady w punktach:
• Na pasku zawsze spawnują są 2 typy npc’ów
• Jak na pasku są 2 typy NPC’ów z czego jeden drogi (powyżej 1,2m) – zabijasz tylko te drogie zostawiając resztę aby po jakimś czasie pasek się odnowił do takiego samego składu. ZAWSZE zostawiasz jakiegoś NPC’a – chociażby jednego.
• Jeśli widzisz 2 typy tanich npc’ów – zabijasz WSZYSTKO (wszystko BEZ WYJĄTKU, bez tłumaczeń że szkoda ammo/czasu) aby następnym razem zrespawnowało się coś droższego (lub nawet jakiś DB/oficer)
• Na pasku widzisz tylko 1 typ tanich npc’ów – zostawiasz – widocznie ktoś już tutaj był, wybił droższe statki i zostawił tanie aby spawn się odnowił
• Na pasku widzisz tylko 1 typ drogich npc’ów – rzadki przypadek – widocznie ktoś tutaj był i coś mu przeszkodziło, nie bądź narwańcem i zostaw jednego BS’a – nie zbiedniejesz a za kilka(naście) minut spawn pewnie się odrodzi razem w wybitymi tanimi statkami i będzie dalej służył iskami tobie i innym bufonom.
• Chainujemy powyżej 1,2m.


srednio na jedno wplacenie na konto mam ~500k-800k. zaleznie czy robie salvage.

Patrz wyżej... 500-800k to mi szkoda czasu i amunicji :D

Jak pisał Scary, w przyzwoitym 0.0 po sformowaniu chainów można bezproblemowo wyciągnąć 7-15m ISK na cykl (OIDP cykl to ~15 minut) z samego bounty, bez salvagowania. DB i oficery są na tyle nieregularnie że nie uwzględniam ich w obliczeniach :)
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 10, 2008, 16:30:10
mnie tam sie oplaca. 500k-800k to tylko bounty.
policz loot ~1kk i salvage ~2kk i juz przyzwoiciej wyglada. a mnie sie akurat oplaca, bo ratowanie to tylko nna zbicie ss, bo zarobek bede mial z tanszych shipow ;p
[powiedzmy, ze dla mnie mega to tyle co dlaciebie myrmidon ^^].
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Wrzesień 10, 2008, 18:16:45
Wspolczuje Ci, jesli musisz zbijac sec status w low secu, to istna katorga.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Snusmumriken Shamploo w Wrzesień 10, 2008, 18:40:59
1. co to 'chainowanie'

wersja obrazkowa dla PvE:
http://img137.imageshack.us/img137/6968/rattingguide0005ye0.jpg

i dla PvP:
http://img91.imageshack.us/img91/1032/aaarattingguidezk6.jpg
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 10, 2008, 18:51:50
Wspolczuje Ci, jesli musisz zbijac sec status w low secu, to istna katorga.

tzn. nie musze, aktualnie mam -3.2
owszem, wolal bym w null, ale brutixem tam CHYBA nie zdzialam zbyt duzo, a megasek z  niskimi skillami to bardzo lakomy kasek.

Cytuj
i dla PvP:
http://img91.imageshack.us/img91/1032/aaarattingguidezk6.jpg
padlem jak to czytalem ^^
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 10, 2008, 19:05:08
a megasek z  niskimi skillami to bardzo lakomy kasek.

Wprost przeciwnie.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 10, 2008, 20:43:57
no jak? przecierz latwa kasa.

moglby mi ktos odpowiedziec na to pytanie o standingach?   
Cytuj
2. czy jesli porobie misje dla caldari navy i zrobie stand na 5.00 a potem obnize stand do rasy caldari na np. -10 to bede nadal mogl robic misje? [wiem, ze sentry strzelaja od -5...].
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Albion w Wrzesień 10, 2008, 22:06:22
no jak? przecierz latwa kasa.

moglby mi ktos odpowiedziec na to pytanie o standingach?   

Nie.

Misje nie beda dostepne juz od -2.0 standa rasowego.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 10, 2008, 23:29:43
Nie.

Misje nie beda dostepne juz od -2.0 standa rasowego.

a jest mam -5 dla angel, to da sie to jakos wyrobic tak bym mogl robic dla nich misje?
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: litestep w Wrzesień 10, 2008, 23:45:36
Magiczna tabelka http://www.newedenlibrary.net/eon/faction_standings.shtml mówi: rób misje dla Serpentis, The Syndicate, Thukker Tribe.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 11, 2008, 11:25:37
Magiczna tabelka http://www.newedenlibrary.net/eon/faction_standings.shtml mówi: rób misje dla Serpentis, The Syndicate, Thukker Tribe.

cos nie zabardzo mi wyszlo korzystanie z tej tabelki ;/. jakies 'how to? ' xD

serpentis, they syndicate i thukker tribe dlatego, ze maja najwiecej 'czerwonych'?

jesli, powiedzmu, mam standing dla serpentis 1.0 to co oznacza to 8.0 wobec  Angel?
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 11, 2008, 12:22:53
Nie.
Jak ci się porprawia standing do jakiejść frakcji, to jednocześnie poprawia się też do frakcji, które mają do niej plus i pogarsza do frakcji, które mają do niej minus.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 11, 2008, 12:49:26
aha. czyli nie da sie miec 10 u kazdego? ;]
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Wrzesień 11, 2008, 13:49:32
no jak? przecierz latwa kasa.
moglby mi ktos odpowiedziec na to pytanie o standingach?   

[wiem, ze sentry strzelaja od -5...].
Albo standing albo security status - zdecyduj się.

no jak? przecierz latwa kasa.
Nie bardzo rozumiem gdzie widzisz łatwą kasę w BSie gracza (ransom ?), bo dla ofiary (pilot megaska ?) to co najwyżej strata wartości modułów i kosztu ubezpieczenia.

Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 11, 2008, 14:18:22
zdawalo mi sie, ze jesli bede mial security +10 a standing np. dla ammar empire -5 i wlece na ich teren to beda do mnie strzelac...

patrz na to. raci sobie 2miesieczny noobek na pasku w megasie i ma tam np. tank t2+ jakies dzialka i inny syf.
powiedzm,y ze loot dropnie na 5kk a salvage bedzie na drugie tyle.
10kk w minute czy dwie- czyz to nie jest latwa kasa? a i posmiac na korpowym sie bedzie mozna jak sie takiego na KB dorwie.

wiec, co wedlug ciebie jak polece racic w 0.0 to prawie nikt sie mna nie zainteresuje? ;]
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: zlloty w Wrzesień 11, 2008, 14:23:34
Jeszcze dorzucę jedną zaletę robienia misji - rośnie stand do frakcji. Stand do frakcji = możliwość postawienia posa w hi-secu.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Wrzesień 11, 2008, 14:37:03
patrz na to. raci sobie 2miesieczny noobek na pasku w megasie i ma tam np. tank t2+ jakies dzialka i inny syf.
powiedzm,y ze loot dropnie na 5kk a salvage bedzie na drugie tyle.
10kk w minute czy dwie- czyz to nie jest latwa kasa? a i posmiac na korpowym sie bedzie mozna jak sie takiego na KB dorwie.
Wyfitowanie w pełni na T2 Megasa nie powinno kosztować więcej jak 50mln, a pewnie da się taniej (najdroższe działa). Ile kosztuje wyfitowanie Myrmidona ? Generalna różnica to:
- działa - large vs med
- MWD - 100 vs 10MN
- rep - large vs med
Cała reszta w zasadzie ta sama (oczywiście mocno zależne od skilli), a zatem strata na ficie to różnica w cenie powyższych modułów - pewnie góra 20mln.

Z salvage megasa nie da się wyciągnąć 5mln, a ponieważ loot pseudolosowo wypada to może się okazać, że najdroższe moduły przepadły.

Skoro to takie proste zarabianie tych 10mln na noobach to dlaczego sam nie zarabiasz latając np. właśnie megasem ?

zdawalo mi sie, ze jesli bede mial security +10 a standing np. dla ammar empire -5 i wlece na ich teren to beda do mnie strzelac...
Security to nie standing !!!
Standing to RELACJE względem faction, a security odzwierciedla jak bardzo jesteś niegrzeczny.

Sentry strzela:
- kiedy zaatakujesz obiekty/statki należące do tej samej frakcji (dlatego bezkarnie można atakować konwoje minmatarskie pod stacją Amarr - licznik w lewym górnym rogu w kolorze żółtym)
- kiedy popełniłeś przestępstwo i jesteś oznakowany flagą (a w lewym górnym rogu masz licznik na czerwono) - dotyczy również przestępstw w lowsecu (czyli jak przelecisz z low do high to zaczną strzleać !!!)
- kiedy masz security status (NIE standing) na odpowiednio ujemnym poziomie (oczywiście flota frakcji na bramie również Ciebie może zaatakować przy ujemnym standingu)

Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Wrzesień 11, 2008, 14:41:57
Dormio akurat zle piszesz, nei wiem dokladnie od jakiego minusowego standa do danej rasy policja frakcyjna w high secach strzela [nie concord! tylko jednostki navy], ale zdecydowanie cos takiego istnieje. Dla osob, ktore maja z tym problem jest skill o nazwie Dyplomacy.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 11, 2008, 14:55:23
Sentry nie strzelają przy sec statusie. Tylko automagiczna flota z nikąd, tylko w highsecu.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 11, 2008, 15:17:17
dormio, ale mi chodzi o to, ze polece sobie megasem do null racic BS'y na paskach i zaraz ktos przyleci mnie zdjac, chocby dla zabawy.  :knuppel2:
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Wrzesień 11, 2008, 15:26:48
Dormio akurat zle piszesz, nei wiem dokladnie od jakiego minusowego standa do danej rasy policja frakcyjna w high secach strzela [nie concord! tylko jednostki navy], ale zdecydowanie cos takiego istnieje. Dla osob, ktore maja z tym problem jest skill o nazwie Dyplomacy.
Flota to nie sentry ! Z resztą sam o tym napisałem:
Cytuj
(oczywiście flota frakcji na bramie również Ciebie może zaatakować przy ujemnym standingu)
Skill działa niestety tylko do pewnego poziomu.

dormio, ale mi chodzi o to, ze polece sobie megasem do null racic BS'y na paskach i zaraz ktos przyleci mnie zdjac, chocby dla zabawy. 
Albo null albo low... zdecyduj się.

Jeśli 0.0 to faktycznie jak polecisz sobie bez "pleców" to zbyt długiej kariery nie wróżę temu megasiowi. Jeśli zapiszesz się do jakiegoś korpa stacjonującego w 0.0 to zupełnie inna sprawa - sam jesteś winien wtopy jeśli nie uważasz na intel i na lokal.

Lowsec ma to do siebie, że nie musisz wybierać systemu przelotowego, czy systemu w którym ciągle jest dużo ludków, etc. Boisz się straty - w porządku. Z drugiej strony nikt Ci nie zabrania latać na zwykłym T1 ficie (tani jak barszcz), a na pewno będzie efektywniejszy od Myrmidona.

No i co ważniejsze - zawsze możesz latać Dominixem - też będzie lepszy, bo ma większy dronebay, bo ma więcej tarcz i pancerza, a w dodatku tank można lepszy zrobić.  8)
No, ale ja jestem maniakiem Dominixa więc się moje zdanie nie liczy. :D
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 11, 2008, 15:49:03
ja mowie o 0.0. co do low to nie mam zadnych pytan, bo w nim latam ;p

domim moglbym latac jakbym mial wiekszy dps z dron [z med mam 70 >_<].
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Wrzesień 11, 2008, 16:02:28
ja mowie o 0.0. co do low to nie mam zadnych pytan, bo w nim latam ;p
domim moglbym latac jakbym mial wiekszy dps z dron [z med mam 70 >_<].
Hehe, to podciągnij skille :P
No i Dominix ma większy dps bo może używać 5x heavy, w odróżnieniu od Myrmidona.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Wrzesień 11, 2008, 16:36:39
Domi to genialny statek do solo npc'owania w 0.0 [nie potrzebujesz ammo], a juz w ogole jak npc'ujesz w rejonach gdzie wypadaja cap boosterki ;], poniewaz mozesz racic na fit'cie pvp i by Cie zlapac naprawde trzeba miec pecha [no chyba, ze sie zle sfittujesz]. Jednak nawet brutixem czy myrmem bezproblemowo pokerbirzysz, kwestia to przeleciec przez wlot do 0.0 :P, potem to juz tylko jakis milusi dead end i patrzysz co minute na local. Tylko, ze npc'owanie w 0.0 bez plecow oplaca sie tylko jak masz sile by zostac tam pare dni by pokerbirzyc, bo tak latanie jednego dnia na pasek i za pare h powrot to olbrzymie ryzyko, wiec 2 tygodnie pvp i tydzien kerbirki :P, no chyba, ze 3 tygodnie kerbirki, zbiorka kapitalu i zabawa w handel na alt'cie, i potem juz do konca zycia only pvp mainem ;]

Ps. Sam tak racilem hurkiem.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 11, 2008, 17:03:28
co on tak z tym mirmim. ciekawe co to wogole za pomysl, by uzywac mirmiego jako dronshipa. lepiej juz wziasc doma, bedzie sie mialo lepszy tank, wiecej dron a i na gore mozna wsadzic neuty i nosy.


Wszystko co pisze o jest wypowiedzanie na podstawie MOJEGO doswiadczenia. jesli chce sie klucic, to daj na mnie convo w grze.

Czerwony kolor zostaw jednak moderatorom ;)
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: ivil w Wrzesień 11, 2008, 18:12:59
ciekawe co to wogole za pomysl, by uzywac mirmiego jako dronshipa.

Co to za pomysl uzywac drake'a jako missile shipa?
Co to za pomysl uzywac hurrka jako gunboat'a?
Co to za pomysl uzywac ECM na Falconie?

Jak chcesz uzywac myrma? jako lapacza cepow? a moze do pompowania posow?
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 11, 2008, 18:36:20
rozumiem, ze on ma atrybuty drone fightera ["Duze cargo"], bonusy, ale juz lepiej podskillowac BS'a [dominixa]
-wieksze dron bay
-lepszy tank [perma tank?]
-wiecej pg i cpu

wolniejszy targeting jest sprzeczny.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 11, 2008, 18:58:04
dajcie mu bana .... blagam ...
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: ivil w Wrzesień 11, 2008, 19:01:28
a-ha!
Znaczy bolsze == lepsze ?

Nie mozna mu dac bana za to ze opowiada mity i legenty EVE, ktore zaslyszal od kolegow :P
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 11, 2008, 19:05:39
think outside the box...
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Wrzesień 11, 2008, 20:20:16
Myrmidon wcale nie jest zly. Jest tani, ma swietny tank, nie zbyt duza sygnature i jest o wiele szybszy i zwrotniejszy niz Dominix. Wiadomo, to juz nie to samo co kiedys gdy mial 125m3 bandwitha, ale i tak nie nazwal bym go slabym. Duzo zyskuje po wlozeniu na niego autocannonkow.

A jesli juz robimy krok naprzod, jesli o droneshipy chodzi, to wszystkim polecam Ishtarke, ostatnio to moj ulubiony statek ;)
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 11, 2008, 20:43:04
z topica o sentrach:
Cytuj
Ja uzywam (niestety jeszce t1) na nanoishtarze. Zazwyczaj mozna je wyrzucic gdzies niedaleko wrogow, odbic na mwd na te 50-60km i tylko zmieniac cele. Bouncery t1 maja ok 50km optimala i 40 falloffa wiec zasieg rewelacyjny. Dps to jakies 70% sily ogrow t2 wiec nie jest znowu tak tragicznie.

aha... 60km... ubiles kogos zanim sie wywarpowal?

pozatym, zapewno to mi sie tak tylko dzieje, ze jak sie warpne zostawiajac ZWYKLE drony, to mam je w 'drones in space' i moge sie warpnac spowrotem nietracac kontaktu.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Wrzesień 11, 2008, 21:02:59
Co do drugiej czesci - nie wiem. Po warpie mi zwykle drony zawsze gina i ozniej musze po nie podlatywac i scoopowac.

Co do ishtarka z sentry dronami - to statek do gangu. Nie musze trzyma cpunktu na statku ktory akurat klepie, trzymam go tam, gdzie trzeba akurat :)
Czy kogos ubilem? Hmm, zobacz tutaj po celach: http://www.ndesert.com/coven/kb3/?a=kill_related&kll_id=21137
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 11, 2008, 21:18:22
ale solo, bo tak to to wiesz....

patrzac na recent kills... 1. ani razu nim nie zabiles solo 2. czy wy nie przesadzacie z przewaga liczebna gdy niszczycie tego biednego scorpiona i ravena? ;]
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Diabl0 w Wrzesień 12, 2008, 09:44:41
2. czy wy nie przesadzacie z przewaga liczebna gdy niszczycie tego biednego scorpiona i ravena? ;]

1 - Nie ma czegoś takiego jak przewaga liczebna, jest tylko rozkładanie kosztów amunicji na poszczególnych członków gangu :P

2 - Scorp był na fleet battle - tam jak ktoś jest callowany jako primary to wszyscy MAJĄ w niego strzelać, a cel ma odparować od samego alpha strike. No, ale tego się człowiek uczy jak już wyrośnie z przedszkolnego lowsecowego piracenia i trafi do prawdziwego corpa 0.0
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Wrzesień 12, 2008, 10:16:34
W kwesti tego czy ishtarek ma wygar.

http://www.ndesert.com/coven/kb3/?a=kill_detail&kll_id=22487
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 12, 2008, 10:39:33
super, ja wiem, ze on ishtar moze pozadnie walnac, ale wiesz, w solo jako nano wurzycajac sentry kolo celu, a potem spylajac na 60km nikogo nie zabijesz. we flocie to cie to wali, bo zawsze sie znajdzie ktos inny do disruptowania.

diablo-> ja patrze na to: http://www.ndesert.com/coven/kb3/?a=pilot_detail&plt_id=41669
i widze, ze lecial sobie raven i scorpion i zniszczyli ich w 20.
zastanawiam, sie czy bedziesz mowic, ze niema czegos takiego jak przewaga liczeba, jak bedziecie sobie stac waszymi ukochanymi shipami t2 i wwali sie wam 5razy wiecej przeciwnikow jak was, i nawet nie zdarzycie sobie zdac sprawy z tego co sie dzieje, jak was juz nie bedzie ;]
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: NeX w Wrzesień 12, 2008, 10:45:02
  Dronki mają różne drobne bugi/hacki. Np jeżeli odwarpowując wyda się im rozkaz powrotu na orbitę, lub do drone baya, ale nie zdążą zadokować, to pozostają aktywne mimo że odwarpowaliśmy bez nich. Możemy powrócić i dalej wydawać polecania o ile jesteśmy znów w zasięgu. Natomiast jeżeli odlecimy bez wydawania rozkazu gdy dronki walczą, to utracimy nad nimi kontrolę i trzeba będzie je scoopować jeżeli przetrwają jakieś.

P.S. Jak się posiada przewagę liczebną, to się z niej korzysta. Przecież nie wydzielisz jednego BSa na szlachetny pojedynek czekając kilka minut aż się ewentualne siły gangów wyrównają.  W EVE nie ma poza turniejami typowej "Areny" z zasadami. Liczy się ekonomia i czas jak w życiu  :coolsmiley:
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Wilk w Wrzesień 12, 2008, 10:47:20
i widze, ze lecial sobie raven i scorpion i zniszczyli ich w 20.
No właśnie mało widzisz:
http://www.ndesert.com/coven/kb3/?a=kill_related&kll_id=21163

to była bitwa a nie gang wpadający na biedne ravenki/skorpionki włóczące się solo.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Wrzesień 12, 2008, 10:54:07
Akurat o ile pamietam sytuacje to gejt byl skampionypzrez goonsow, my wskoczylisciemy, support podbil do bsow na tych 150km a nasi snajperzy zbaijali. Padlo tyle, ile zlapalismy, goonsow bylo w tej walc wiele, wiele wiecej. A jestem tylko na paru kmach bo tacklowalem scorpa i lalem Cerba co do mnie stzrelal :P

~~

Nie wiem jak wyglada Twoja wiedza jesli o latanie w gangu i floci chodzi. Gdzies juz zauwazyles w jakims temacie, o ile pamietam, ze skoro latasz ze swoim kumplem w dwojke to mozna by tam mienic fity, by jeden tankowal sentry i trzymal wroga a drugi mial wygar i zabijal. Widzisz, latanie w gangu i flocie jest takim troszke bardziej ambitniejszym rozwinieciem tej prostej idea dywersyfikacji zadan i mozliwosci statkow. Kazdy ma swoj cel, ma swoje zadanie i pewna role w gangu do ktorej musi dostosowac swoj fit i swoja wlasna taktyke. Wiadomo, FC wydaje rozkazy, ale sa ona zawsze ogolnikowe - lapac bsy, primary ten i ten, support podbija i tackluje, lac jammerow itd. Reszta to cyferki i sumaryczny skill ludzi - jak wiedza co robic i nie sikaja w gacie to moga rozwalic wiele silniejszy gang bez wiekszych strat.

Bylem w walkach, gdzie wrog mial dwukrotna pzrewage liczeba a my zbailismy im 20 osob nie taracac nikogo i zwialismy. Jak wyglada km? U nas nikt nie zginal wiec po stronie przeciwnikow sa tylo te, co padly. u nas ejst zas caly gang. Pokaze wiec 40vs20 a moglo byc 40vs80. Nie wiesz tego. Nie wierz killboardom.'

~~

I nie slchaj innych - solo nie umarlo, dalej ma sie dobrze. Brat ostatnio lecial po low - w jednym jedynym hi secu po drodze zagadal na loclau czy ktos chce solo, chetnego geddona znalazl w 2-3 minuty. Do solo polecam tez cepy - bardzo latwo znalezc chetnego bo statki tanie - mysle, ze conajmniej 30 solo walk w cepach mialem ustawionych na localu :)
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 12, 2008, 11:30:48
ze solo ma sie nie tak zle to ja wiem. szkoda, tylko, ze ja sie umowilem na solo brutix vs. thorax, to gosc przylecial HAC'em [HAS'em...].

wlasnie o to mi chodzillo- czy lepiej zeby jeden tankowal [tak nieco], a drugi nawalal, czy, zeby obaj walili- w koncu target szybciej pojdzie do piachu.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Wrzesień 12, 2008, 11:37:35
W low secu gdzie masz sentry na gjetach i pod stacjami nie masz wyboru. Musisz mieć tank.

W 0.0 można tak sie sfitować na 3 dmg modach ale w 0.0 ze względu na ciężkie warunki ludzie są o niebo lepiej zorganizowani i lataja w grupach. Więc solowanie to raczej w nanoshipach (ewentualnie w cloackerach) a i tak nie jest takie proste.
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: ivil w Wrzesień 12, 2008, 11:46:29
Pewnie spojrzal na twoje employment history i pomyslal ze nie odroznisz t2 raxa od t1  ;)
Tytuł: Odp: [PVP/PVE]DAMAGE
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 12, 2008, 11:49:38
tlumaczyly sie, ze widzial jak lecialem megasem, wiec wzial HAC'a [HAS'a...].

a teraz tepmest sie na mnie kampi, bo kolesiowi zdjalem mammotha xD