Eve-Centrala
Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: Nebr0th w Styczeń 04, 2011, 10:28:06
-
1. Czy jest sens na start remapować atrybuty biorąc pod uwagę likwidację learningów i bonusa do skillowania?
2. Zamierzam iść w Amarrów (w każdym razie w ich statki), czy lista skilli "na rozruch" zaprezentowanych tutaj (odpowiedź #9)
http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=6317.0
nadal nadaje się na szybki start?
-
1. Czy jest sens na start remapować atrybuty biorąc pod uwagę likwidację learningów i bonusa do skillowania?
Oczywiście.
2. Zamierzam iść w Amarrów (w każdym razie w ich statki), czy lista skilli "na rozruch" zaprezentowanych tutaj (odpowiedź #9)
http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=6317.0
nadal nadaje się na szybki start?
tak
-
1. Czy jest sens na start remapować atrybuty biorąc pod uwagę likwidację learningów i bonusa do skillowania?
Zdecydowanie NIE.
Młody char (czyli taki do 1,5-2 lat) ciągle potrzebuje jakiś skill "na już". Teraz nie umiesz stwierdzić co Ci będzie potrzebne. Nie wiesz co będziesz chciał w tej grze robić za 3 miesiące, za 6, za rok.
Moje podejście jest takie - skilluj to co Ci potrzebne na bieżąco. W ciągu 2-3 miesięcy będziesz wiedział jakie skille z grupy social/trade/leadership Ci są potrzebne - wtedy dociągnij je do pożądanego poziomu i wykorzystaj pierwszy remap na ściągnięcie charyzmy do minimum i przerzucenie na to, co jest Ci potrzebne (PvP - zdecydowanie perception/willpower).
2. Zamierzam iść w Amarrów (w każdym razie w ich statki)
Jeśli kiedykolwiek będziesz myślał o PvP, pamiętaj że "dobry PvP-er lata każdą rasą". Oczywiście nie od razu, ale musisz się nastawić na cross-skillowanie.
No i w ramach terapii Dr. SokoleOko poleca Unseen Academy. To polska korporacja, która za darmo wprowadza pilotów w świat Eve.
-
@ cross-skillowanie
Jak podrosnę
@ UA
Mój terapeuta obiecał przygotować skierowanie do Senatorium pod Papugą.
-
1. POpieram Sokolego , z remapem nalezy poczekac troche az sie wyklaruje sytuacja do tego co czlowiek chce robic i jaka rasa chce sie latac (tak to ma ogromne znaczenie w przypadku gallente - reszta swiata) , ja np przez zbyt szybkie remapy skilowalem rok czasu minmatarskie okrety remapem pod wymaxowanie dronek :o bo dopiero po glupim remapie dotarlo do mnie ze bez znaczenia jak wiskiluje galenciakow to bede ograniczony do 4 statkow nadajacych sie do czegokolwiek na wspolczesnym polu walki.
-
@ SokoleOko & Kara Mon - nie pospieszyliście się za bardzo z odpowiedzią ?
Pytanie brzmiało:
1. Czy jest sens na start remapować atrybuty biorąc pod uwagę likwidację learningów i bonusa do skillowania?
Mona X odpowiedział, że jest i ja również uważam, że jest.
Przy odpowiednim remapie można zyskać kilkanaście % na głównym kierunku skillowania, w zależności od przyjętej ścieżki szkolenia. IMHO najwięcej skorzysta na mapowaniu atrybutów na int i per szczególnie na pierwszym remapie (primary tych atrybutów ma w electronics/engineering/gunnery/mechanic/missile/navigation/spaceship/subsystems). Każdy punkt w primary daje taką samą ilość SP jak 2 punkty w secondary ! Dlatego szczególnie punkty z charyzmy może przenieść bez szkody dla skillowania na int i per.
-
@ Dormio
Uchwyciłeś pierwsze spośród słów kluczowych mojego pytania :) Drugim było "po likwidacji learningów".
Ło co mie chozi?
Jak próbowałem zacząć EVE pierwszy raz (trial na Apocryphie - kolega co grał wcześniej twierdził, że wcześniej było jeszcze inaczej i że z jakiś powodów wszyscy postanowili zostać Azjatami w Cegłach) sprawa dla n00ba była IMO trochę łatwiejsza. Trzeba było wyskillować learningi - tak mówili - tu oczywiście panowały różne szkoły: żeby przeplatać, żeby 4/3, żeby 5/4. Istniała jednak ogólna zgoda, że edukacja ma przyszłość :) .
Konieczność ta (jakkolwiek jej nie rozkładać w czasie) IMO troszeczkę przeważała szalę na rzecz remapu (dla szybszych learnów).
Z drugiej strony - grałem dwa tygodnie... Także to czysty Theorycrafting z mojej strony.
Int Perc musze powiedzieć, że mnie przekonuje.
-
Likwidacja nie wpłynęła na sposób liczenia SP/h, wciąż jest taki sam (60 SP/h dla primary i 30 SP/h dla secondary). Natomiast wpłynęła na same atrybuty i największą korzyść mają Ci co nie mieli wyskillowane learningi wg zaleceń (bo się nie chciało, bo mieli co innego na głowie, itd.) i Ci co dopiero zaczynają.
Stratę ponieśli natomiast Ci co mieli wymaksowane (potencjalnie również Ci co mieli układ 5+4 ale to wybrane jednostki, bo bezpośrednio zależy od układu atrybutów przed zmianą - np. na alcie nie poniosłem straty, a na mainie tak).
To tak w ramach theorycraftingu. ;)
Teorie dotyczące maxowania SP/h wciąż pozostają aktualne pomimo skasowania learningów, aczkolwiek wartości jakie można pozyskać są nieco inne.
-
Stratę ponieśli natomiast Ci co mieli wymaksowane
Jednak manie 5,3 miliona SP do natychmiastowego wymaksowania paru skilli skutecznie osładza tę stratę. :)
-
Skilujac jednym kontem amarow z remapem po okolo 6 miechach i majac na drogim koncie pilota caldari z po rowno rozlozonymi atrybutami jestem na 2 koncie w plecy po roku jakies 1.5 mil sp
Moje zdanie jest takie ze remap warto zrobic moze nie od razu ale po paru miechach rok to wedlog mnie za dlogo
UA -> warto -> nawet by zobaczyc co w tej grze mozna -> wyskilowac podstawy by wiedziec co sie chce -> i ustawic sie pod to z remapami :)
Wiadomo ze czasem wyskoczy skil ktory bedzie sie robil iles czasu dlozej - dlozej ale nie mozna miec wszystkiego odrazu i czasem cos trzeba poswiecic -> tu czas dlatego warto sie dobrze zastanowic - choc wydaje mi sie ze w UA znajdziesz wiele odpowiedzi i podpowiedzi
Brak learningow wplywa na plus mlodej postaci -> teraz tak jakbys mial learningi zrobione choc ich nie ma - mniej myslenia co najpierw :'(
-
Jeśli najdzie mnie na robienie misji, to do jakiej NPC amarrskiej korporacji powinienem uderzyć?
-
Ministry of War, jako takich ageentów maja również imperial navy i teology concil
-
No to Ministry of War :)
Dzięki.
-
Potwierdzam. Robilem misje dla Ministry of War i maja najlepszy setup agentow w high sec chyba. Po dobiciu do L4 polecam system Taru, duzo dobrych misji tam mialem, blisko Amarr i Jita (wzglednie).
-
Zacząłem grę dokładnie miesiąc temu nic nie zmieniając w atrybutach postaci. Lecz od początku i przez najbliższe pół roku mam zamiar szkolić się w walce PVE i PVP. Chciałbym przyspieszyć trening postaci dokładnie w tej dziedzinie, czyli statki bojowe i fity.
Jaką zmianę mi polecacie dokonać w typowo amarrskiej postaci na amarrskich shipach? Zależy mi bardzo na przyśpieszeniu treningu bojowego. Czytałem gdzieś taki post jak to zrobić, ale teraz za hiny nie mogę go odnaleźć :)
-
Zależy co juz wyskilowałeś.
Generalnie skile czysto bojowe to atrybuty Perc i Will, ale u amarów istotna jest też enginering imechanics (troche electronics też) które idą na Int i Memwięc jesli wciąż masz 2 remapy to:
a) zuzyj jeden na int i mem , blizem zrób to czego brakuje i przesiadka na perc i will
b) dokończ podstawowe skilowanie nie ruszajac skili i potem remap na perc / will a drugi w rezerwie
-
Podstawowe skillowanie to chyba jest już gotowe :) :P, no właśnie jak to zrobić ten remap, nie mogę odnaleźć tego topicu, bo wiem, że już gdzieś był na pewno. I tam było wyjaśnione, na ile punktów ustawić wszystkie po kolei atrybuty dla postaci czysto bojowej :) Proszę was drodzy forumowicze o maleńką podpowiedź
-
Zamień lepiej te chyba w napewno a potem szukaj przycisku do remapa :P
-
Zacząłem grę dokładnie miesiąc temu
Poczekaj z tym remapem jeszcze.
-
Poczekaj z tym remapem jeszcze.
jeszcze z pol roku :>