Eve-Centrala
Eve Online => Garażownia => PVP => Wątek zaczęty przez: Klecha w Sierpień 14, 2013, 10:27:47
-
Kolejny okręt, który pragnę wykorzystać w działaniach milicyjnych i kolejna prośba o opinię i wskazówki.
Przeznaczenie:
- solo lub mały gang
- walka na dystansie do 21k (zasięg optimala)
- jak najszybsze dojście i odstrzelenie przeciwnika
- celuję we fregaty i destroyery, wszystko inne omijam
[Coercer, pvp]
8x Dual Light Pulse Laser II (Scorch S)
Limited 1MN Microwarpdrive I
X5 Prototype Engine Enervator (celem spowolnienia jak coś wleci na <10k)
2x Heat Sink II
Damage Control II
3x Small Energy Locus Coordinator I
Statystyki All V, bez implantów
Effective HP: 5 840 (Eve: 5 154)
Tank Ability: 7,36 DPS
Damage Profile - <Omni-Damage> (EM: 25,00%, Ex: 25,00%, Ki: 25,00%, Th: 25,00%)
Shield Resists - EM: 12,50%, Ex: 56,25%, Ki: 47,50%, Th: 30,00%
Armor Resists - EM: 57,50%, Ex: 32,00%, Ki: 36,25%, Th: 44,75%
Capacitor (Lasts 2m 49s)
Volley Damage: 399,28
DPS: 252,53
Propulsion: 1708,65
All OH
Effective HP: 5 840 (Eve: 5 154)
Tank Ability: 7,36 DPS
Damage Profile - <Omni-Damage> (EM: 25,00%, Ex: 25,00%, Ki: 25,00%, Th: 25,00%)
Shield Resists - EM: 12,50%, Ex: 56,25%, Ki: 47,50%, Th: 30,00%
Armor Resists - EM: 57,50%, Ex: 32,00%, Ki: 36,25%, Th: 44,75%
Capacitor (Lasts 2m 49s)
Volley Damage: 459,18
DPS: 290,42
Propulsion: 2403,60
-
[Coercer, coercer]
400mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Damage Control II
Reactive Armor Hardener
Faint Epsilon Warp Scrambler I
Tracking Computer II, Tracking Speed Script
Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Small Focused Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S
Dual Light Pulse Laser II, Scorch S
Small Trimark Armor Pump I
Small Trimark Armor Pump I
Small Energy Locus Coordinator I
czasem latam takim - skrypty do tracking compa zmieniam zależnie od tego czy biję kitera czy coś na bliskiej orbicie. A reaktywny hard w 1v1 jest genialny - nalezy go przepalać przez 5 cykli od wejścia na twój armor. no i oczywiście palimy guny
-
nalezy go przepalać przez 5 cykli od wejścia na twój armor
Co takiego?
Odpalasz przepalony w momencie, dostajesz redboxa i - w przypadku bufora - trzymasz przepalony. Walka nie trwa tak długo, żeby coś się od tego przepaliło. Nawet w dużych flotach szybciej spadniesz lub przeciwnik zmieni cel niż spalisz RAH.
Czekanie aż dmg wejdzie w armor to tylko niepotrzebne opóźnianie dostosowania się RAH.
-
w sumie można i tak - ja staram się oszczędzać itemki kiedy mogę. Ale fakt - w 1v1 nie zdąży się zjarać.
-
@Azbuga
Hmm... dlaczego bez AB lub MWD?
-
w sumie można i tak - ja staram się oszczędzać itemki kiedy mogę. Ale fakt - w 1v1 nie zdąży się zjarać.
Cała skuteczność RAH stoi na SZYBKIM dopasowaniu się do damage'u, więc overheat jest tu konieczny do dobrego działania :)
-
Klecha ten Twój fit ma jeden zasadniczy błąd - brak punkta . Każdy pół przytomny odwarpuje poprostu jak zacznie wchodzić na strukture, czytaj nie ma sensu latać tym solo.
-
wiekszośc moich fitów jest bez ab albo mwd o ile mogę:
- trafiać cel od 500m do 24km
- niezaleznie od tego czy wsadzę propulsion wiekszość i tak będzie ode mnie szybsza
- fit bazuje na tanku i dpsie.
Coercer zmieniając amunicję dopasowuje zasięg idealnie - ale tylko jeśli wsadzisz mu tracking compa możesz albo strzelić do 24km albo dodać sobie trackingu i trafić we frete orbitującą cie na 500m.
Poza tym w milicji albo na terenach milicji łatwo wybrac zasięg na jakim walka się zacznie
-
Klecha ten Twój fit ma jeden zasadniczy błąd - brak punkta . Każdy pół przytomny odwarpuje poprostu jak zacznie wchodzić na strukture, czytaj nie ma sensu latać tym solo.
https://www.youtube.com/watch?v=O09dqzDo9K0
W takim razie Ci tutaj albo byli naćpani albo za dużo Quafe przyjęli ;)
-
Jedyne co musisz wziąć pod uwagę jeśli nie bedziesz użwał AB,MWD to że jeśli masz słabe skille do Navigation i Twoja frytka zbiera się do warp'a jakby była BS'em to na pierwszej gatecampie robisz "puff".
Jeśli masz MWD lub nawet AB to masz dużą szansę dolecieć na przepałce spowrotem do gejta i przeskoczyć.
-
W dawnych czasach nie było widać czy ktoś Cię punktuje czy nie, wiec wszyscy zakładali że pewnie jednak sa na punkcie . Teraz masz wielką ikonke która pokazuje wszystke efekty jakie sa na Ciebie wywierane (scram neut ecm ).
Druga sprawa to to że:
1)Walka fretek jest dosyć szybka i może sie trafić żę ktoś nie reaguje dostatecznie szybko.
2)Ludzie są różni i niektórzy nawet nie zauwarzą że ich nie punktujesz (panika, brak okularów etc. )
Fitując statek nie powinieneś zakładać że zawsze bedziesz trafiał na takie sytuacje, bardziej prawdopodobne jest że Ci 95% ucieknie. Weż pod uwage że ten filmik jest zmontowany i penie skręcenie materiału nie zajeło autorowi jednego wieczora tylko znacznie dłużej. Ilu mu spierdzieliło pewnie się nie dowiemy nigdy :)
PS Najlepiej sfituj tak jak chciałeś i sie przeleć, kto wie może jednak pierdziele głupoty :P
-
Przepalanie RAH zanim damage wejdzie nam na armor nic nie daje bo on nie reaguje na dmg wchodzacy w shield. Przynajmniej tak było gdy to ostatnio sprawdzałem...
-
Przepalanie RAH zanim damage wejdzie nam na armor nic nie daje bo on nie reaguje na dmg wchodzacy w shield. Przynajmniej tak było gdy to ostatnio sprawdzałem...
Oj cicho bądź. Nasz pros powiedział co innego i tak ma być :-[
RAH zaczyna cyklować, jak dmg wejdzie na armora. Przepalac trzeba do konca, bo przemieszcza 2 proc. res per dmg na cykl (jak opp wali z rakiet em to na cykl bedzie 6 proc.). Tak wyszło nam z testów tego moduły jak składaliśmy w Kozie lolcats dragony.
-
Przepalanie RAH zanim damage wejdzie nam na armor nic nie daje bo on nie reaguje na dmg wchodzacy w shield. Przynajmniej tak było gdy to ostatnio sprawdzałem...
Opis zastosowania był nieprecyzyjny. Praktyka jest taka, że włączasz OH na RAH, NIE włączasz RAH a tylko ustawiasz go sobie pod wygodnym hotkeyem (np f8) i w momencie jak cie zredboxuja go wlaczasz... W ten sposób maksymalizujesz jego efektywność (przepałka od początku) i nie marnujesz capa (którego RAH żre dość dużo) co jest zwłaszcza przydatne na statkach bez nadmiaru prądu...
TBH analogicznie uzywa sie invulnów np na nagach ;) czy nawet rokhach
-
Przepalanie = szybszy cykl = przyspieszone zuzycie capa, tego nieda sie przeskoczyc raczej :)
Przepalanie odrazu po wlaczeniu RAH jest oczywistoscia to fakt tak samo jak oczywiste jest ze jesli wrog zmieni ammo to lepiej RAH poprostu wylaczyc i wlaczyc ponownie bo powoduje to szybszy przyrost rezow niz czekanie az samo sie wyrowna nawet na przepalaniu....
-
Opis zastosowania był nieprecyzyjny. Praktyka jest taka, że włączasz OH na RAH, NIE włączasz RAH a tylko ustawiasz go sobie pod wygodnym hotkeyem (np f8) i w momencie jak cie zredboxuja go wlaczasz... W ten sposób maksymalizujesz jego efektywność (przepałka od początku) i nie marnujesz capa (którego RAH żre dość dużo) co jest zwłaszcza przydatne na statkach bez nadmiaru prądu...
TBH analogicznie uzywa sie invulnów np na nagach ;) czy nawet rokhach
Xeovar, zgadzam sie, we flotach w null uruchamiasz moduły do resów od razu jak cie wrogi gang targetuje. Drugiej szansy moze nie byc ;)
Ale kolega pyta sie o latanie solo deską w milicji i tam takie zachowania to bezsensowana strata capa na coś co nie da zadnego efektu.
-
Czyli w low nie opłaca się być efektywnym?
-
Czyli w low nie opłaca się być efektywnym?
Najbardziej efektywnym jest się z capem, bez niego już cholernie ciężko. ;)
-
Najbardziej efektywnym jest się z capem, bez niego już cholernie ciężko. ;)
znaczy z samcem kozy ?