Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Total Noob Questions => Wątek zaczęty przez: derri w Styczeń 28, 2009, 13:28:45

Tytuł: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: derri w Styczeń 28, 2009, 13:28:45
Witam wszystkich serdecznie!

Od niedawna gram w eve, nie szczędzę sobie czasu na forach i guidach ale mam jednak pewne pytanie, które chciałbym zadać bezpośrednio bardziej doświadczonym :) Otóż - jestem na etapie battlecruiserów, zacząłem robić misje 3go lvlu i jest przyjemnie. Ale. Interesuje mnie to co wyczytałem o eksploracji i teraz:
- czy na tym etapie gry ma sens skillowanie pod eksplorację?
- czy "znaleziska" (mam na myśli te przy których trzeba wydobywać/walczyć, bo reszta to jasna sprawa) będę w stanie "obsłużyć" sam?
- i przede wszystkim - jak jest z opłacalnością eksploracji? mając na względzie isk/hour - czy bardziej opłaca się jednak poświęcić ten czas na misje? a jak ma się to finansowo np. do kopania?
- czy może ktoś jest w stanie polecić mi inną mini-profesję wartą uwagi? bo nie znalazłem żadnego guide'a szerzej opisującego tego typu możliwości

Sprawa druga (pewnie banał, wybaczcie): czy mając alt'a na tym samym koncie mogę przekazywać kasę/itemy między postaciami? ewentualnie - czy np. po oznaczeniu bookmarka po eksploracji, mogę jakoś tą lokację odnaleźć już na innej postaci?

I ostatnia - czy opłaca się robić alt'a dajmy na to pod kopanie czy to kompletna strata czasu? Tzn. ujmując sprawy krócej - czy bardziej opłacalne będzie granie for fun [misje, eksploracja, pvp] jedną postacią, a w wolnym czasie kopanie drugą, czy zarobki są na tyle porównywalne, że kierować się tylko tym co mnie bardziej bawi? :) Bo jednak po coś ludzie kopią ;P

Z góry dziękuję za odpowiedzi, mam nadzieję, że za bardzo się nie rozwlekłem :)

Pozdrawiam wszystkich i witam się z forum.
Tytuł: Odp: eksploracja i kilka innych pytan początukjącego
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Styczeń 28, 2009, 13:44:40
Nie odpowiem Ci na pytania wprost, bo sam mam wzglednie niewielkie doświadczenie w tej kwestii i na pewno wiele osób chętnie Ci pomoże. Chciałbym jednak zauważyć, że nowy dodatek, który wyjdzie 10 marca znacząco zmieni zarówno sposób prowadzenia eksploracji (inne moduły, proby, których zasięg sam określasz, zmiana znaczenia poszczególnych skilli), jak i jej efekty. W związku z tym, wydaje mi się, że najkorzystniejszą opcją dla Ciebie byłoby po prostu poczekać, ewentualnie trenując po drodze odpowiednie skille (Astrometrics, Astrometric Pinpointing, Astrometric Triangulation, Signal Acquisition)
Tytuł: Odp: eksploracja i kilka innych pytan początukjącego
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Styczeń 28, 2009, 14:01:44

Od niedawna gram w eve, nie szczędzę sobie czasu na forach i guidach ale mam jednak pewne pytanie, które chciałbym zadać bezpośrednio bardziej doświadczonym :) Otóż - jestem na etapie battlecruiserów, zacząłem robić misje 3go lvlu i jest przyjemnie.

Yyyyyyy, na misjach?

- czy na tym etapie gry ma sens skillowanie pod eksplorację?

Jasne.

- czy "znaleziska" (mam na myśli te przy których trzeba wydobywać/walczyć, bo reszta to jasna sprawa) będę w stanie "obsłużyć" sam?

Tak.

Sprawa druga (pewnie banał, wybaczcie): czy mając alt'a na tym samym koncie mogę przekazywać kasę/itemy między postaciami?

Tak.

I ostatnia - czy opłaca się robić alt'a dajmy na to pod kopanie czy to kompletna strata czasu?

Strata.

Tzn. ujmując sprawy krócej - czy bardziej opłacalne będzie granie for fun [misje, eksploracja, pvp] jedną postacią, a w wolnym czasie kopanie drugą, czy zarobki są na tyle porównywalne, że kierować się tylko tym co mnie bardziej bawi? :) Bo jednak po coś ludzie kopią ;P

1. Robienie skilli do misji, czy eksploracii da ci przy okazji dobre skille do PVP. Robienie skilli do kopania, da ci dobre skille do kopania.
2. Misje są lepsze od kopania. Dostajesz iski za misje, iski z bounty, LPki, loot (który możesz sprzedać, lub przetopić na minsy), salvage i dostęp do fikusnych rzeczy w LP Store. W przypadku kopania masz minsy.
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: derri w Styczeń 28, 2009, 14:20:13
a jak z zarobkami z eksploracji a z misji? bo oprocz tego ze mnie to ciekawi to chcialbym tez wiedziec czy dochody sa sensowne :)
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: ArchenTheGreat w Styczeń 28, 2009, 15:26:29
a jak z zarobkami z eksploracji a z misji? bo oprocz tego ze mnie to ciekawi to chcialbym tez wiedziec czy dochody sa sensowne :)

O ile mi wiadomo to w imperium najbardziej opłacalne są misje L4. Eksploracja jest na szarym końcu. Robi się ona opłacalna dopiero w systemach 0.0.

Skilowanie alta ma sens tylko na osobnym koncie. Te trzy postaci, które dostajesz z kontem nie mogą skilować jednocześnie. Zatem jeśli potrzebujesz górnika to szybciej będzie wyskilować kopanie na głównej postaci bo będziesz miał na niej skille do uczenia.

Robienie alta na tym samym koncie ma sens gdy:
- wystarczają nam skille startowe (na wejściu masz 800tys SP dość różnie rozłożonych)
- przenosimy już wyskilowaną postać z innego konta (za dodatkową opłatą w euro)
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Styczeń 28, 2009, 15:28:52
Zarobki z misji są w miarę stabilne - zależnie od sprzętu i organizacji pracy zarobisz 20-50 milionów na godzinę. Misje są dostępne w całym empire - highsec i lowsec, oraz w niektórych regionach 0.0. Misje są bezpieczne i bezstresowe. Zasób jest nieograniczony, tzn jeden system potrafi wyżywić jednocześnie nawet kilkuset misjonarzy.

Eksploracja jest mocno uzależniona od szczęścia i terenu. Eksplorując highsec zarobisz raczej słabo, w lowsecu lepiej, w 0.0 całkiem dobrze. W eksploracji przy odrobinie szczęścia znajdziesz w 0.0 plexy warte setki milionów i więcej, do zrobienia w kilka osób. Można trafić ukryte paski dla górników, sprzęt do inwencji i chmurki do narkotyków (ale tylko w niektórych miejscach w galaktyce). Eksploracja to zasób bardzo ograniczony - wystarczy kilka zapalonych osób by zeżreć wszystkie plexy z eksploracji z kilku i więcej systemów. Daje więc prawdziwie bajeczne wyniki dopiero kiedy eksplorujesz tereny po których lata mało ludzi. Eksploracja terenów gęsto zaludnionych oznacza wyrzucanie sond w błoto.

Górnictwo da Ci do około 10 milionów na godzinę w imperium i do około 30 milionów na godzinę w niektórych regionach 0.0 lub na ukrytych paskach (z eksploracji) w całym 0.0.

Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Styczeń 28, 2009, 20:57:30
Caly system skanowania sie zmien co za tym idzie jest przyslosc w tym temacie,za lekko ponad miesiac CCP uraczy nas nowym dodatkiem w ktorym pojawią sie wormholes,statki t3 i cala masa nowych bajer,pojawią sie nowe sondy oraz proby,mozliwe a raczej pewniak ze dojda tez nowe skile w dziale skanu ale nie bedzie to raczej jakis uber hardcore.

A w tym wszystkim najfajniejsze jest to ze kazdy bedzie miec szanse na wormholes od nooba po obcykanego gracza.

Tu jest nowy dev blog na temat wormholes i cala masa odpowiedzi by CCP http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=616 (http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=616)

Jesli o kase chodzi to pewnym zrodlem zarabiania są misje,ratowanie w 0.0 czy kopanie ale jesli mowa o szybkim dorobku to tylko i wylacznie misje przynajmniej na start,robiac misje masz stale i pewne zrodlo zarobkowania,z skanowaniem jest troche inaczej,to takie robienie czegos w ciemno moze cos bedzie a moze nie,po prostu trzeba to lubic i byc cierpliwym.Nie raz moze sie okazac ze ktos stracil caly dzien i nic nie znalazł ale tez jest nikla szansa ze raz na miesiac znajdzie sie cos rare i wtedy w 5min mozna zarobic tyle co przez caly miesiac na misjach lvl 4.

Co do zarobkow z skanowania to podam Ci kilka przykladow.
Plex 5/10  szansa dropu itemu za max 2b ,ponoc gisti a type small sb leci juz z plexow 3/10 ponoc...

Plexy 7-10 szansa na lot o wartosci do 4bil isk z tym ze solo tego nie zrobisz i raczej tylko w 0.0,wiec potrzeba ekipy.A jesli nawet zrobisz to musisz miec sporo sp.

Hakowanie puszek to czasem i 200mil za dobrą puszke jak nie wiecej bo bywaja pbc z kilkoma runami na esoteric ship data interface itp czy tez bpc na rigi t2 oraz decyptory ktore czasem kosztuja 60mil za sztuke a moze byc ich kilka.

Skanowanie to tez szansa na rare bpc na szpilki ktore sa warte do 800mil isk,czy tez szansa na drop bpc na fakcyjnego bsa,warty 700mil.

Szansa na wyskanowanie tlustych kopalni gdzie sa ore b dobrej jakosci,top rare kopania to chyba 2-3b po wykopaniu takiej do cna,sredniej jakosci ukryte kopalnie to 200-600mil iskow.Taką kopalnie mozesz oddac komus albo sprzedac bookmarka,mozesz tez sam kopac jesli masz dostep do czegos co kopie sprawnie i szybko oraz jesli masz ochrone bo takie kopalnie za 2b + sa postawione na dynamicie gdzie raczej trzeba gangu i solo kopac sie nie da.

Pozdro Oxy
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Styczeń 28, 2009, 22:34:26
No ale to co pisałeś to max. Średnio to dużo gorzej wychodzi.

Ja dość regularnie łupie 6/10 sanshowe i powiem że bez rewelacji.
Za plexa bounty+tiery to niecałe 100 baniek.

A  z dropem bywa różnie. Fakt że można corpum  a-typa za 700 baniek trafić albo med reperke za 400 ale to rzadkość. No i wiadomo bpc na nidhmara ale to też rzadkość.

A robienie solo to masochizm. W 2 chary (tanker+damage dealer) luźno robisz sobie w 30-40 min jak masz fajne stateczki do plexowania.


EDIT
Zresztą chłopak o empire pisze.


Derri różnica jest taka że na misjach sobie policzysz ile mniej więcej do przodu wyjde. Możesz sobie też zaplanować to i owo i np. wybrać że zbierasz jakiś konkretny item ze sklepu bo na markecie akurat dobrze stoi.

A eksploracja to random. Czasem popieści i masz contener isków innym razem ledwo kase za amonicje zwróci.


edit2
Zreszta co ja się po pijaku rozpisuje Archen i Albi dobrze piszą wyżej.
Oxylan ma niby racje ale dobrze zaznacza że to MAX.
I takiego MAXa sie trafia raz na 10++ plexów.

Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Styczeń 29, 2009, 00:17:13
Yogos zgadzam sie z wszystkim co piszesz,prosil o podanie ewentualnych zarobków wiec zapodalem  max przyklady,zeby go zmobilizowac do tej dzidziny i przedstawic to w dobrym swietle hyhy o ile ma jeszcze ochote...siur nie wyglada to tak wesolo,jesli byloby inaczej to rare itemy nie kosztowaly by po 4bil,fakt jest taki ze takich itemow jest na kontraktach kilka np na kontraktach po kilka gistow shield bosterow czy 15 corpum a type eman,przy 40.000 ludzi na serwie czy jak kto woli 180+k kont to smieszne ilosci takich itemow,co obrazuje zarabianie z wyskanowanych plexow itp...szanse na rare itemy sa marne.

Wspomniales o DeD 6/10 mialem to samo,zrobilem kilka 5/10 czy 6/10 w stain swojego czasu jak tam bylem i mialem zonki same,raz wypadl item za 100m.. podzialka na 3 osoby bo ciezko bylo = strata czasu bo plex ciezki byl i lot marny,takie sa relia.

Co do misji na szczecie gra jest tak zrobiona ze zarabia sie etapami,robiac lvl 1 stac Cie wypas frejke pozniej na lvl 2 dorobic sie mozna na bc,na lvl 3 zbieramy na bsa a pozniej to juz tylko farma na marudera czy tam Nightmare ^^ albo jak ktos woli farmi sie misje zeby miec na shipy do pvp.




Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: derri w Styczeń 29, 2009, 01:21:40
dzięki wszystkim za odpowiedzi :)

ale tak uogólniając - czy zabawa w eksplorację na etapie 2mln sp w hi-secu w ogole ma sens? czy po prostu zmarnuje czas ktory powinienem przeznaczyc na farmę misji lvl 3 ? :P i jak to się ma do robienia w hi-sec 4ek a eksploracji na tym etapie? pytam z perspektywy gracza, który jeszcze przez 3 miesiące o zabawie w 0.0 może zapomnieć a szuka sposobu na urozmaicenie gry ;)
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Styczeń 29, 2009, 02:00:31
W Eve nic nie powinienneś. Jakkolwiek misje są pewnym sposobem zarobku w ciągu najbliższych miesięcy a eksploracja to ulotne nadzieje na zyski w przyszłości, rób to co Cie bawi.
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Rehad w Styczeń 29, 2009, 09:35:52
NIepolecam exploracji jako podstawowego zrodla gotowki .

To jest zawsze losowe czy cos wypadnie czy nie . Na poczatek lepiej dobij do misji lv 4 i klep je ale z glowa :)

Np. U jednego agenta wyskakuej ci misja np : Assault albo Blockade , skoncz ja zrob salvage ale jej nieoddawaj :) Nastepnego dnia lub po dt zaraz  ja znowu i tak przez te 6 dni bodajze . Oplaca sie tak robic ze wzgledow zarobkowych , w miedzyczasie mozesz podleciec do innego agenta i robic u niego misje . Idealnie jest jak masz 2-3 agentow lv4 blisko i np u 2 z nich dochodowe misje w "zawieszeniu " z dochodowych misji mozna wyrwac spora kase .
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 29, 2009, 16:08:17
To ja się dorzucę ze swoimi pytaniami bo ostatnio bawie sie misjami cosmos, a i pleksów trochę przy tym znalazłem i uważam je za zabawniejsze i bardziej dochodowe:

-  Jaki jest maksymalny poziom plexa który można dorwać w high secu?
-  Czy sec sytemu wpływa na poziom plexa, a przy okazji szanse jego znalezienia?
- Które anomalie wyłapane muliti sondami to plex? Unknown?
- Trochę nie eksploracyjne, ale czy jest gdzieś godna zaufania lista stacjonarnych pleksów i przy okazji jaki jest ich najwyższy poziom w high?
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: F3d4jk1n w Luty 03, 2009, 07:23:51
To ja się dorzucę ze swoimi pytaniami bo ostatnio bawie sie misjami cosmos, a i pleksów trochę przy tym znalazłem i uważam je za zabawniejsze i bardziej dochodowe:

-  Jaki jest maksymalny poziom plexa który można dorwać w high secu?
Zdaje się 3/10

Cytat: Doom
-  Czy sec sytemu wpływa na poziom plexa, a przy okazji szanse jego znalezienia?
Tak.
Cytat: Doom
- Które anomalie wyłapane muliti sondami to plex? Unknown?
Anomalie to proste spotkania z wrogiem, które możesz wyłapać wokół planet za pomocą skanera pokładowego, Cosmic Signature to już konkretne plexy które dzielisz na Unknown, Gravimetric, Magnetometric i Radar. Multispectral to sonda do przeszukiwania całego systemu w poszukiwaniu jakiegokolwiek sygnału.
Cytat: Doom
- Trochę nie eksploracyjne, ale czy jest gdzieś godna zaufania lista stacjonarnych pleksów i przy okazji jaki jest ich najwyższy poziom w high?
Stacjonarne plexy są kampione... :D a czy jest lista to nie mam pojęcia.
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: litestep w Luty 03, 2009, 08:53:23
Stacjonarne pleksy są widoczne na ingame mapie. Z normalnych w hi są chyba maksymalnie 2/10. Może Cosmosowe są jeszcze jakieś 4/10, ale tam się grinduje przedmioty do misji a nie zarabia :P Z lowsecowych pleksów 1,2/10 wypadają itemki za 20-30kk więc w sumie nie jest tak źle :)
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Luty 03, 2009, 13:42:20
Te low secowe 2/3 na 10 sa bardzo dobre i jest z nich calkiem przyzwoita kasa. Dla nubka to siwteny pomysl by wyrwac jakies pleksowe itemki za 20-30m przy odrobinie szczescia. Dodatkowo warto wiedziec, ze one sie dosc czesto respawnuja wiec misje lvl 2/3 w losw secu + rajd po pleksach to bardzo odbry pomysl na zarabianie ;)
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: k_pax w Luty 03, 2009, 18:43:27
1/10 rowniez sa dochodowe, c-type eanm'y mozna sprzedac w jita po 20-25m. Ab, mwd i small repki chodzi po 5-8m itd. :)
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Fedajkin w Luty 04, 2009, 07:24:20
Te low secowe 2/3 na 10 sa bardzo dobre i jest z nich calkiem przyzwoita kasa. Dla nubka to siwteny pomysl by wyrwac jakies pleksowe itemki za 20-30m przy odrobinie szczescia. Dodatkowo warto wiedziec, ze one sie dosc czesto respawnuja wiec misje lvl 2/3 w losw secu + rajd po pleksach to bardzo odbry pomysl na zarabianie ;)
Dla noobków? Jak NC operowało na południu w zeszłym roku to tygodniowo wyciągałem na nich 100M :D
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: gosti w Luty 04, 2009, 09:04:31
NIepolecam exploracji jako podstawowego zrodla gotowki .

A to juz zalezy gdzie i co sie robi. W high secu moze i faktycznie, ale w 0.0 jest to dobre zrodlo ISKow.

Wspomniales o DeD 6/10 mialem to samo,zrobilem kilka 5/10 czy 6/10 w stain swojego czasu jak tam bylem i mialem zonki same,raz wypadl item za 100m.. podzialka na 3 osoby bo ciezko bylo = strata czasu bo plex ciezki byl i lot marny,takie sa relia.

Te sanshe to musza przekoksy jakies byc :P
Dark bloodowe 6/10 robilem sam w sacrilege. Stale 50-60m + szansa na corpum. W 2 godziny.
Guristasowe 6/10 sam w draku. Stale 50m + szansa na pithum. Godzina, moze minimalnie ponad.
Oczywiscie trzeba doliczyc czas na znalezienie takiego plexa.

Random przy dropie corpum czy pithum itemow niestety czasem boli, ale ogolnie warto.
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Luty 04, 2009, 17:16:43

Te sanshe to musza przekoksy jakies byc :P
Dark bloodowe 6/10 robilem sam w sacrilege. Stale 50-60m + szansa na corpum. W 2 godziny.
Guristasowe 6/10 sam w draku. Stale 50m + szansa na pithum. Godzina, moze minimalnie ponad.
Oczywiscie trzeba doliczyc czas na znalezienie takiego plexa.

Random przy dropie corpum czy pithum itemow niestety czasem boli, ale ogolnie warto.

W sansha plexie 6/10 na osatnim stagu overseer tankuje koło 500- 600 dpsa.
Więc o ile twój scari nie robi więcej to solo nie zrobisz plexa sanshowego.

Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Lord Underworld w Luty 23, 2009, 09:02:35
Witam mam pytanie. Czytam trochę o eksploracji w tym temacie, Czy moglibyście mi nakreślić o co chodzi?
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: ivil w Luty 23, 2009, 09:41:57
Chyba nie bardzo jest sens bo niedługo i tak wszystko sie zmieni [;
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Luty 23, 2009, 09:42:56
Ech...
http://www.eve-centrala.pl/forum/index.php?topic=5905.0 (http://www.eve-centrala.pl/forum/index.php?topic=5905.0)
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 27, 2009, 01:08:33
razem z kumplem wzięliśmy grzebienie i poczesaliśmy trochę lowsekowej przestrzeni, spod grzebienia uciekać próbuje nam taka wesz
"Previous explorers have commented that one of the gates requires a passkey. Alternatively, it can be bypassed by meddling with the security system inside the Blood Raider Chapel. The overseer guards the Battlestation vigorously. "
Miejsce wygląda tak:
-po wjeździe przez bramę dwie wierze z pajeczynami kilka cruis batery, hac i 3 spaśluchy (880k x2 i 900k+)
- ze struktór które można zdemolować w cholere blood raiders deep (dead?) space tactical unit (chyba ze 40) jakaś kaplica i otpost taktyczny
- brama zamknięta
- rozwalam odpost nic atakuję katedrę wyskoczyło kolejne 6 spasluchów, hac i frytki elitarne
- rozwalam i ich i katedrę, brama otwarta
- za nią 2 weby, 2/3 baterie cruizów, 3 deski, 2 fryty, 5 bs z czego 3 na wampirach i blisko, standardowa taktyka przestała działac po zdjęciu desek
Przeniosłem ogień na webery
salwa i pół webera skasowane, a sekunde potem weber 100/100 sprawności bojowej, przeniosłem ogień na pijawy to samo jeszcze troche się tak ganialiśmy, aż wyciągneli mi cap do zera i hardy przestały działaś, a dam jaki wtedy zaczął iśc zaczał przebijać się przez tank więc wiąłem... :diabeł:
Poza tym co wymieniłem zaobserwowałem tam jeszcze stacje bojową, i 4 bańki energetyczne (podpisane jako em hardener)

Czy ktoś wie co to mogło być to coś co naprawiało?
I czy warto tam wracać w nadziei że po demolce będzie coś fajnego?
Do DT jeszcze tam chyba mogę wrócić więc jeśli bedzie trzeba mogę ewentualnie spróbować polecieć i popatrzeć za dodatkowymi danymi...
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Luty 27, 2009, 02:06:49
Czy ktoś wie co to mogło być to coś co naprawiało?
I czy warto tam wracać w nadziei że po demolce będzie coś fajnego?
Do DT jeszcze tam chyba mogę wrócić więc jeśli bedzie trzeba mogę ewentualnie spróbować polecieć i popatrzeć za dodatkowymi danymi...
Jesli cos kogos naprawialo,to byla to zapewne struktura,nie spotkalem sie z remote repkami u npc.

Mozliwe też ze jesli przestales strzelac do npc to naprawil sie przez nastepne xx sekund,bywaja npc z szybkim recharge shielda i armora.

Pozdro Oxy
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 27, 2009, 02:35:36
DED znaleziony sondami eksploracyjnymi (trafił kumpel więc nie powiem które to były bo zapomniałem spytać)
Na pewno nie jest to miejsce w którym pozyskuje się komponenty do gratów z misji cosmos (byłem już w takim jako eskorta i wiem czego się spodziewać)

Naprawiarka - rozumiem że muszę wrócić po listę struktur? (jest kilka misji w których struktury naprawiają inne struktury, ale na żadnej nie spotkałem się z sytuacja że pompowani byli tez npc, wtedy jest to zwykle shipyard czy inna stocznia, tu jedna złapałem i ostrzelałem za 00 dama więc to chyba nie była ta)
Odnosnie capa to jestem 100% pewien kto mi szkodził - bloodasowe pancerniki na kadłubie apoków a nazwane achbishop (promienie neutów szły do niech, pozatym na zwykłych misjach tez mnie z tym ganiają) - normalnie te 3 neuty to nie byłby problem, drak jest szybszy od nich, w dodatku jestesm w stanie im nakopać zanim tank padnie definitywnie, ale weby uniemożliwiać pierwsze, a ten zły logistyk zamaskowany jako coś psuje mi druga opcję

Co może być tam nagrodą (konkretnie czy kalkuluje mi się tam wracać ;) )
Acha jeśli to coś pomoże cytat który podąłem wyżej pochodzi z infookienka wyrzuconego na ekran po tym jak podjadę do bramy wejściowej na okienku jeszcze mała graficzka przedstawiająca mape z zaznaczonymi waypointami trasy...
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Luty 27, 2009, 03:11:12
A wiec ded wyskanowany przez probera i wszystko jasne.

Włączyc mape  i zobaczyc co pisze obok bramy,powinna byc nazwa tego deda,zaraz po warpnieciu powinien sie pojawic opis jaki to jest ded,dedy sa w skali od 1 do 10 im wieksza wartosc tym bedzie on cieższy,co za tym idzie wieksza szansa na ladny lot.

Nie wiem jakie są wasze skile i statki ale przy 5-6/10 (kwestia deda) mozna sobie dac rade w 2 osoby z bólem w beckach przy takich sobie skilach.Dedy ogolnie robi sie w hacach,bc na pasywnym tanku czy tez frejkami t2.Dla cruzow moze byc zbyt ciezko.

Dedy maja to do siebie,że na  końcu oraz w wczesniejszych poketach jest overser (boos) duzy recharge shield czy tez armor,mialem przypadek w 6/10 kiedy mordowalem oversera z kumplem (raven) i astarte na blastach i byl zonk,dolecial Ceo w sacri i wrescie sie zlamal...Tak wiec bc czy też bs + logistyk moze nie wystarczyc.

A cale mity o tym jak ludzie robia 10/10 solo wsadz między bajki :D

Ponoc z 3/10 leca itemy do 300mil isk 6/10 do 2 miliardów isk 10/10 itemy do 3 miliardów przyklad(gist xl shield booster) jak wolisz mozesz sobie mld zamienic na evkowe biliony :D ladniej brzmi i bardziej motywuje hyhy.

Jak juz bedziesz wiedzial z czym masz doczynienia koniecznie wejdz tu http://www.d-nightmare.de/exploration/OGDB/database.php (http://www.d-nightmare.de/exploration/OGDB/database.php)

o7
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 27, 2009, 11:29:57
TO NIE JEST DED COMPLEX X/10
Takie lokacje już kasowałem, a jak mi się nudzi wsiadam w af'a i robię rundę (około 100 skoków łącznie) po znanych mi lokacjach w High i paru w low
Odnośnie tych pleksów co podałeś to tak jest niestety tylko w 00, w low dorwaliśmy już 6/10 (sec status 0,1) świadomi tego czego POWINNIŚMY się spodziewać polecieliśmy tam duetem CNR + Raven z shild transferami, a okazało się że każdy z nas mógł to wysolować :/ (overser był taki leszcz że mało co go moje słabo naskilowane dronki by go zeżarły) jedyny zarobek stamtąd to 5 skrzynek (11, 12, 13, 14, 15) + takie sobię bounty bo względnie mało draniów za rozsądna kasę było

Tekst który dostałem na dzień dobry (żaden więcej się nie pojawił) powtarzam tutaj:
Cytuj
Previous explorers have commented that one of the gates requires a passkey. Alternatively, it can be bypassed by meddling with the security system inside the Blood Raider Chapel. The overseer guards the Battlestation vigorously.
Za pare minut podskoczę do tego pleksa i dopiszę co się wyświetla na mapie

Naprawdę ciekaw jestem co broni ta wredną bandę przed moimi rakietami. Bo w to ze dranie które nazywają i się tak samo i mają takie same bounty nałożone, jak te które normalnie zabijam bez problemów, mają tank wydajniejszy o jakieś 800% niz normalnie nie wierzę

EDIT: Lokacja na systemowej mapie widnieje jako Blood Annex, ale to co ja tam miałem za cholerę nie pokrywa sie z materiałem zawartym w linku który podałeś....
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Luty 27, 2009, 12:22:01
TO NIE JEST DED COMPLEX X/10



Signature: Unknown
Name: Blood Annex
Security: 0.4
Loot: - -
Opis na www jaką podałem,skoro opis nie pasuje to jakis zonk...

Tak czy siak GL w skanowaniu.
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 27, 2009, 12:39:43
Cytuj
Security: 0.4
Security systemu: 0.2  ::) :/
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Newbie w Marzec 06, 2009, 14:54:58
Ja bym miał taka prośbę odnośnie skanowania czy może ktoś obeznany napisać do czego służą poszczególne sondy?? nie będę owijał w bawełnę, ale trochę kuleje z angielskim a chciał bym wiedzieć co do czego służy ( jakimi sondami mogę znaleźć wrogie ship-y na ss, anomalie itp)
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Marzec 06, 2009, 14:57:57
Nie martw się tym. Do najnowszego patcha zostało parę dni (10 marca), a po patchu będzie duuuużo prościej. Jak będzie wyglądać eksploracja możesz zobaczyć w tym wątku (http://www.eve-centrala.pl/forum/index.php?topic=5905.0).
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Newbie w Marzec 06, 2009, 15:03:05
śliczne dzięki za szybka odpowiedz  ;)
Tytuł: Skanowanie raz jeszcze...
Wiadomość wysłana przez: littleozzik w Kwiecień 13, 2010, 10:34:07
Zakładam że mamy duży system, powiedzmy taki że trzeba 5 sond o zakresie 32AU aby go "objąć". Skanuję - coś tam wykryłem. Załóżmy że miałem nawet farta i mam na mapie anomalię w postaci czerwonej kropki. Ja postępuję tak że zmniejszam o jeden stopień zakres tych sond, ustawiam na nowo itd. (oczywiście shift i tak dalej). Trochę czasu to jednak zajmuje dajmy na to - przy 0.5AU dochodzę do 100% sygnału.
Pytanie moje jest następujące - podobno dobrzy gracze potrafią wyskanować kogoś (coś) w czasie mniejszym niż 2 minuty. Czy jest to możliwe?
Nawet biorąc pod uwagę sprzęt i skills - samo ponowne ustawienie sond zajmuje trochę czasu a w przypadku zaczynania od 32AU ponownych skanowań trzeba trochę zrobić nim dojdzie się do małego zasięgu....
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Kwiecień 13, 2010, 10:39:51
Skille i sprzęt. Do tego wiedza - doświadczony scout po prostu wie że dana sygnatura jest np: BS-em (poznaje po sile sygnału przy pierwszym skanie). Umiejętność operowania wieloma sondami na raz oraz wielkość (czyt. "małość" systemu).

Przykład ekstremalny: wskakuję do systemu, kampa, dobijam do gejta, przeskakuję, razem ze mną przeskakuje covops, odwarpowuję na SS-a, align, mwd, cloak, po nieco ponad minucie 20 km ode mnie ląduje kilka cepów.
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Dux w Kwiecień 13, 2010, 11:34:18
Nie wiem, jak to jest z tymi deep space probami, ale w przypadku zwykłych sond i statku, to doświadczony gracz robi to znacznie krócej niż minutę. Pomaga mu przy tym tez skaner kierunkowy. Dzieki temu może wyskanować obiekt nawet za pierwszym podejściem (choc pewnie i troche szczęścia w takim przypadku potrzeba). A jak system duży i mozna uprzednio własne sondy "ukryć" przed skanerem kierunkowym celu to już miodzio zupełne ;)
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: littleozzik w Maj 06, 2010, 11:35:18
Jak to jest obecnie z respawn anomalii? Po downtime jest całkowity wysyp wszystkich od nowa czy tylko tych "zrobionych"? Ktoś mi jeszcze mówił że podobny respawn jak po downtime jest jeszcze wieczorem, jeśli to prawda to wiadomo kiedy dokładnie?
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Dux w Maj 06, 2010, 11:55:24
Ale chodzi o anomalie w WH czy w empire? Dla tych w WH DT nie ma wpływu (poza zmianą sygnatur anomalii). O drugich (tych spoza WH) mam marne pojęcie :)
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: littleozzik w Maj 06, 2010, 12:17:28
Chodzi o te w empire. Na razie przynajmniej :)
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Morbius w Maj 06, 2010, 12:17:54
tak offtop przy okazji
zmiana sygnatur sigów i anomalii po dt (tych już wcześniej istniejących i wyskandowanych) to totalna porażka, CCP powinno to poprawić.


Nie wiem dokładnie czy są jakieś timery w ogóle respawnu ale mnie się najlepiej szukało tak między dt a 16 PL (jeśli idzie o empire).
Podejrzewam że jest podobnie jak w w-space z tym że tu anomalie i sigi są w puli region albo konstelacja - kończysz anomalie to znika i pojawia się gdzie indziej w w/w obszarze.
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Bratis w Maj 13, 2010, 10:26:25
mam prosbe otoz wykonuja misje tutorialowa chyba , polagajaca na scanowaniu przestrzeni.misja sie nazywa :Gravimetric Site Scanning

Gravimetric Site Scanning





Mission briefing
So far you’ve proven you can discover a Cosmic Anomaly with the On-Board Scanner and that you understand in basic terms the difference between Cosmic Signatures. Now we’re going to retread the steps you just took in more detail and have you properly scan down one of each signature type. This will demonstrate to us that you not only have an understanding of the different signatures, but also the skill to find each of them. If you haven’t begun training for the use of Core Scanner Probes, then you should start as soon as possible. Remember – you can only find Cosmic Signatures by using Core Scanner Probes.

Your first task is to discover a Gravimetric signature somewhere inside this system. You will only find the target site in here, so don’t waste your time searching anywhere else. This is not a real asteroid cluster you are looking for, Bratis Ghhar, it is another controlled training environment, so there will be no hostile vessels inside and the asteroids themselves cannot be mined for profit. It is hidden though, just like a real one would be, and will need to be scanned down. This won’t be easy, Bratis Ghhar. Expect a much harder challenge than On-Board scanning. I’m confident you’ll get the hang of it eventually though, just be patient and I’m confident you’ll find the site. Once you have managed that, your only task is to recover another “Proof of Discovery” document from inside. It will serve as physical evidence that you discovered the area.

Take this passkey with you when you begin your exploration, you will need it to access the second room of the area with the “Proof of Discovery” documents inside. Obviously, we only want capsuleers-in-training to be able to get that far.

This mission expires in 5 days, 22 hours and 22 minutes.

Gravimetric Site Scanning Objectives
The following objectives must be completed to finish the mission:


Item
one unit of Proof of Discovery: Gravimetric (1.0 m³)





Hints and tips for Gravimetric Sites
- The lower the security status of a system, the better the ore you can find in such sites.
- Gravimetric sites often have better ore than asteroid belts.
- In real, non-training Gravimetric sites, you can expect pirates. They might not always show themselves immediately too, so be careful. Sometimes they will wait until you start mining.
- If the asteroids inside a site are mined out, the area will obviously no longer be detectable to scanners. No asteroids, no signature.
- Asteroid clusters shift over time. They will never remain in any one position for very long. Most miners agree that the time period is approximately three days. After that, signatures tend to vanish as debris and other slowly drifting matter obscures them and prevents a clear scan.

Wyglada to tak wylatuje z bazy wypuszczam probe , scanuje podaje mi mocny sygnal 99.99 i odleglosc 0,98 u .Mimo ze mam go w wybikach nic nie moge zrobic .Ani tam polecieiec zadnego targetu.
Gdy probe odwolam i puszcze zwykly scaner nic .
poprzednio znalazlem anomalie kolo ksiezyca startowego.Nie wiem kompletnie co mam robic .
Mozna prosic o pomoc?
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Dux w Maj 13, 2010, 10:37:35
Misji tutorialowych wszystkich nie zrobiłem (z pewnoscia nie tych od skanowania). Ale standardowo by warpnąć na wyskanowana lokację musisz ją wyskanować na 100% (nawet nie na 99,9%). I wypada do tego skanować 4 sondami (jak ktos sie upiera to i większą ilością). Moze w tutorialu jest nieco inaczej ale i tak musisz miec chyba lokacje na 100% wyskanowaną. Kombinuj z probami. Zwiększ moc sygnału, przestaw ja trochę itp.
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 13, 2010, 10:38:57
Wyglada to tak wylatuje z bazy wypuszczam probe , scanuje podaje mi mocny sygnal 99.99 i odleglosc 0,98 u .Mimo ze mam go w wybikach nic nie moge zrobic .Ani tam polecieiec zadnego targetu.
Gdy probe odwolam i puszcze zwykly scaner nic .
poprzednio znalazlem anomalie kolo ksiezyca startowego.Nie wiem kompletnie co mam robic .
Mozna prosic o pomoc?

Do skanowania probami używa się kilku prob, ale może na tutorialu jest to łatwiejsze.

Tak czy siak, obejrzyj tutoriala (http://www.youtube.com/watch?v=heYfTA00Idg#ws), poducz skilli z "astrometric" w nazwie, uzyj fregaty z bonusem do skanowania (Heron (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Heron), Magnate (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Magnate), Imicus (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Imicus), Probe (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Probe)), lub wstaw rigi (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Small_Gravity_Capacitor_Upgrade_I).
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 13, 2010, 11:01:18
Teoretycznie tutorial wykonać można nie skilując dodatkowo lub wbijając potrzebny skil na 1...
Ile sond dostałeś od agenta? I czy są to takie sondy jak na markecie czy jakieś z dopskiem "cywilian" czy podobnym sugerującym że to niskiej jakości sprzęt przydatny w tutorialu?
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Morbius w Maj 13, 2010, 13:09:16
nie wiem jak w tutku ale normalnie nie ma nic trudniejszego do wyskanowania w empire niż gravimetric - może kwestia zbyt słabego sprzętu i skili ale tutorial ? :uglystupid2:
Tytuł: Odp: TNQ - Eksploracja
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 13, 2010, 13:20:25
Na tutek właśnie misje są z "lekka" uproszczone - cywilnymi codebraker / analizer otwierasz puchy na pseudo archeo / hack saitach. Do tych modułów nie wymagane są żadne skile ale regularne hack / arche traktują takie mody analogicznie do tego jakbyś ich nie miał. Tym się kieruję pytając o sondy jakie dał agent. Ponadto sądząc po okazjonalnym marudzeniu kadetów w Akademii na skilowanie do szkolenia z exploracji to ten tutek jest do przejścia bez tych skili (albo pawie bez nich) :P