Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Biggy

Strony: [1]
2
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Październik 23, 2013, 23:49:26 »
http://www.bu-fu.org/kb/?a=kill_related&kll_id=94001

Bitka trwała 70min, na początku było nas z 10, carriery warpowały na stację w tę i z powrotem, a my czekaliśmy na posiłki.

3
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Październik 23, 2013, 07:36:58 »
Już jest 26, a pewnie maile jeszcze spływają. Supercarrier z rana jak śmietana.

4
CR - Archiwum / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Sierpień 06, 2013, 22:31:52 »
Filmik oglądałem już dawno temu, podobnie jak KB i wiem co się tam zdarzyło. Ale teraz nie wiem w sumie do czego mam się odnieść z tym punktem o złym prowadzeniu floty. Bo atakująca go milicja wdupiła na prawdę znaczne ilości capsli. Czy to oni źle prowadzili flotę? A może to ten koleś prowadził swoją flotę stojąc w tym tytanie na gejcie? Pewnie w jakiejś flocie tam był. A może jeszcze to chodzi o złe prowadzenie floty kontr-hotdropującej PL, bo tak mało zabili (większość jednak uciekła). Teraz to już się sam zgubiłem kto źle prowadził flotę. Może wszyscy.

A jeszcze co do stwierdzenia, że ten tytan był pilotowany przez kretyna. On nie był głupi dlatego, że tam stał. Stać go? Stać. Jedni kampią gejta w trasherach za dwa pińdziesiąt, a on sobie kampił w tytanie. Kretynem był dlatego, że robiąc to nie zapewnił sobie odpowiedniego intela (z czym radzą sobie już piloci w trasherach) oraz zaplecza, chociażby w postaci insta-kontr-hotdropa.

P.S. Dzisiaj chyba wyczerpałem swój limit pisania postów na centrali na najbliższe pół roku.

5
CR - Archiwum / Odp: [FRYTY] AKADEMIA MILICYJNA - dyskusja
« dnia: Sierpień 06, 2013, 21:07:36 »
Rozpierdala mnie kill tytana sprzed 1,5 roku przytaczany za każdym razem, żeby pokazać jaka ta milicja jest zajebista. Otóż ten tytan stał w tym systemie (jednym z najruchliwszych w low secu) wiele dni, jeśli nie tygodni, każdy wiedział, że tam jest i prawie krążyły o nim "legendy". I tyle czasu zajęło milicji i innym dresom, żeby się zebrać i go puknąć. Ciekawe ile taki tytan (nawet należący do PL) postałby na gejcie powiedzmy w HED-GP. 30 minut? Może. I dla mnie ta historia wcale nie jest jakimś synonimem zajebistości milicji, ale bardziej pokazem jak bardzo duże alliance/powerblocki mają "w poważaniu" całą milicję i low sec. Chociaż z drugiej strony koleś który wjebał tego tytana był po prostu kretynem.

7
CR - Archiwum / Odp: [BUFU] Beach Boys - rekrutacja
« dnia: Luty 16, 2013, 14:28:12 »

9
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Grudzień 03, 2012, 19:41:47 »
All lies...

Mieliśmy obsadzonych dwóch SC, więc maksymalnie mogliśmy warpnąć 20 osób, a nie pół floty. Jeśli w którymś ze składów były logistyki to zupełnie przypadkowo. Przy czym nie zostali oni warpnięci "gdzieś w pi*du" tylko prosto na gejta, na którym stała nasza flota. W rzeczywistości wylądowali na nim jakieś 15-20s przed resztą floty i do czasu dowarpowania reszty spadły może ze 3-4 statki.

10
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 01, 2012, 18:41:46 »
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=9133

Nowy blog o botach.

Cytuj
So as it stands the old rules are in place:
    Strike One - 14 days
    Strike Two - 30 days
    Strike Three - Perm

Cytuj
From now on, and this current wave is included, characters who receive a warning such as this will have the characters locked to the account. This means that once you've received a warning for botting your character transfer privileges have been revoked in perpetuity. This is to prevent people trying to circumvent the rules by recycling accounts.

Coś się może jednak zmienia.

11
Crucible / Time Dilation
« dnia: Październik 01, 2011, 12:24:37 »

12
Dyskusje ogólne / Odp: Nasze żenujące akcje
« dnia: Lipiec 21, 2011, 13:12:21 »
Disrupt na dramielu sprawdzić się może nieźle jeśli służy on do łapania w gangu na przykład lub w innych eksperymentalnych fitach. Generalnie do tradycyjnego solo dramiela scrambl jest lepszy z dwóch powodów:
1) Powinniśmy wchodzić na close (przynajmniej poniżej tych 10km) żeby był jakiś sensowny dps, więc też i w zasięg scrambla. Jeśli ofiara ma scrambler, a my disrupt to może nam cały czas odchodzić na mwd, dość znacznie redukując dps, szczególnie w przypadku walki z inną frytką.
2) Gdy coś jednak pójdzie nie tak i nieco przecenimy nasze możliwości to jest dużo większa szansa ucieczki. Jeśli dostaniemy scrambla to odchodząc na ab, duża liczba statków jest nas w stanie bez problemu gonić na własnym mwd. Jeśli założymy im scrambla to bez np. webów nie są w stanie dopaść dramiela.

To tylko takie spostrzeżenia, latam dramielem od dość niedawna.

No i sorry, ale jak ktoś nie jest w stanie utrzymać scrambla na wolniejszej ofierze to nie powinien dramielem latać.

13
Dyskusje ogólne / Odp: IX the Aliance Turnament - link
« dnia: Czerwiec 20, 2011, 00:11:16 »
Słuchaliście w ogóle komentarza? Obie drużyny wspólnie się przygotowywały do całego turnieju i o zwycięstwie którejś mógł zadecydować wspominany rzut monetą. Fakt, że mecz był z dupy i nie powinno się czegoś takiego robić, ale z tego co widziałem nikogo nie karali za metagaming i jeśli już powinno za niego wylecieć już wcześniej dużo więcej teamów (w tym Outbreak).
Welcome in EVE Online.

14
Dyskusje ogólne / Odp: IX the Aliance Turnament - link
« dnia: Czerwiec 19, 2011, 21:46:47 »
Czy podczas turnieju mozna lockowac cele zanim sie walka zacznie, czy dopiero jak zegar zaczyna tykac?

Wczoraj mówili, że na samym początku walki puszczany jest ECM Burst na wszystkich uczestników.

15
Dyskusje ogólne / Odp: Niespodziewane DT
« dnia: Czerwiec 14, 2011, 22:12:50 »
Odkąd gram (ponad rok) DDoSy  się chyba nie zdarzały. Zwykle nieprzewidziane DT trwają od kilkunastu minut do 2h, chociaż był kiedyś taki co trwał kilkadziesiąt godzin, ale to chyba było związane z patchem i dali darmowe SP.

16
http://go-dl1.eve-files.com/media/corp/Verite/influence.png

Przydatne do obejrzenia jak są sojusze na mapie umiejscowione.

17
A propos odróżniania logoffskiego od "przypadkowego DC" - TS3 jakoś to odróżnia. Często jak kogoś wywali z floty, to przecież patrzymy czy "user left" czy może "user disconnected". Ktoś wie na czym to polega i czy to w ogóle działa? Ja się kompletnie na tym nie znam ;)

Coś takiego można zrobić bardzo prosto - wystarczy, że klient TSa wyśle do serwera wiadomość, że klient sam się rozłączył. Zwykły DC pojawia się pewnie wtedy, gdy klient przez jakiś czas nie odpowiada na wiadomości wysyłane przez serwer.
Problem w tym, że takie rzeczy można łatwo obejść, poczynając od zwykłego wyjmowania kabelka sieciowego po stworzenie softa, który może symulować disconnect.

Strony: [1]