Autor Wątek: Stading do frakcji  (Przeczytany 5586 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Norbi Wroclawianin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Stading do frakcji
« dnia: Lipiec 06, 2014, 12:11:49 »
Witam
gram od kilku miesięcy raczej nie za często... i mam pytanie.
Jestem w Galante i postanowiłem porobić misje do korporacji Galante niby jest super wzrasta mi stadnig do nich -tylko czasami są misje przeciw Caldari i widze ze zaczyna szybko spadać -próbowałem podnieść skila diplomacy -niby fajnie ale i tak spada.
Jakie są restrykcje za niski stading do danej frakcji??? nie wpuszczą mnie do ich systemu będe atakowany ? nie zadokuje?

markusikkk

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: markusikkk
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Stading do frakcji
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 06, 2014, 12:20:41 »
Jeżeli spadnie ci standing do danej frakcji poniżej -5.0. To po dotarciu do takiego systemu, będzie Ciebie ganiać policja.
Jeżeli chcesz uniknąć takiej sytuacji, nie rób misji przeciwko innym frakcjom. A na pewno nie przeciwko Caldari (Jita) i Amarr (Amarr).

Norbi Wroclawianin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
Odp: Stading do frakcji
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 06, 2014, 19:24:15 »
ok dzięki czyli innych restrykcji brak ? concord nie reaguje oraz dokować można?;)

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Stading do frakcji
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 07, 2014, 08:42:02 »
CONCORD reaguje tylko na security status.
Dokować możesz u wszystkich NPCów (nawet jak Cię nienawidzą). Wyjątkiem jest wroga milicja - ale to ma znaczenie tylko jak sam jesteś w milicji.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.