Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - damian2502

Strony: [1]
1
Inne gry / Odp: Robocraft (Alpha)
« dnia: Styczeń 07, 2014, 23:08:37 »
@up
Tak, zwykle restartuje grę i działa. Ale może mam szczęście.

2
NoobGarten / Odp: 2 charaktery jednocześnie
« dnia: Styczeń 05, 2014, 16:16:33 »
Nie odpalisz dwóch charów naraz z jednego konta. Muszą być na osobnych.

3
NoobGarten / Odp: Kilka noobskich pytań
« dnia: Listopad 29, 2013, 14:53:41 »
Cytuj
i im większy statek, tym trudniej będzie go zjamować.

W sumie to napisałem, ale niech będzie, że ty wyjaśniłeś to lepiej.

4
NoobGarten / Odp: Kilka noobskich pytań
« dnia: Listopad 29, 2013, 02:37:45 »
Cytuj
Czyli jednym słowym jestm ugotowany, czy może są jakies myki do ucieczki...

Cóż, jest kilka modułków, które mogą ułatwić ci ucieczkę. Pamiętaj też, że zawsze możesz spróbować gościa zestrzelić/pogonić albo wyjść mu poza zasięg działania punkta (czyli właśnie disruptora/scrambla).

Co do modułków;
-warp core stabilizer- montowany w low slotach, zwiększa 'odporność' na punktowanie o 1. Warp disruptor ma siłę punkta 1, warp scrambler- 2 albo 3 (zależy od wersji). Czyli mając jednego warp core stabilizera będziesz mógł uciec, jeżeli ktoś cię złapie disruptorem, ale jeżeli scramblerem- już nie. Możesz ich oczywiście założyć kilka. Niektóre statki mają też 'wbudowane' warp staby (np. venture albo blockade runner). Wadą jest to, że bardzo zmniejszają zasięg i szybkość lokowania, więc do pvp/pve się nie nadają.

-ecm- czyli próbujesz gościa zjamować (czyli żeby zgubił locka)co sprawi, że przestanie cię punktować. Wadą jest to, że szansa na jama jest dosyć mała i im większy statek, tym trudniej będzie go zjamować.

-neuty- próbujesz gościowi wyssać całego capa, dzięki czemu wyłączą mu się moduły. Wadą jest to, że neuty zużywają też twojego capa i wyssanie czegoś twojego rozmiaru może być trudne (zwłaszcza jak masz tylko 1 neuta), a celów większych, niemal niemożliwe (piszę tu o solo, pewnie weterani mogą mi tu coś zarzucić, ale myślę, że tyle wystarczy)

-target spectrum breaker- moduł fitowany na bsach, zrywa locka wszystkim statkom które cię zalokowały, a także tobie samemu. Nie pamiętam, czy coś w nim zmieniali, ale się przydaje jak lecisz bsem przez niebezpieczny obszar.

-drony ecm- mała wersja ecm. Mniejsza szansa na zjamowanie, ale na pewno częściej będziesz je miał pod ręką.

To chyba tyle, jak o czymś zapomniałem/się pomyliłem, to na pewno znajdzie się ktoś kto mi to wypomni i może mnie poprawi.

5
NoobGarten / Odp: Kilka pytań (na razie o klona)
« dnia: Czerwiec 23, 2013, 10:19:54 »
Dzięki za info. Mam następne pytanie. Kiedyś przy wyborze agenta do L4 ważne było jego Quality (chyba dobrze napisałem). O ile dobrze pamiętam to teraz wszyscy mają takie samo, ale jak się ma sprawa z SS. Czy w 0.5 będą lepsze nagrody niż w 0.9 czy to też już bez różnicy?

6
NoobGarten / Odp: Kilka pytań (na razie o klona)
« dnia: Czerwiec 21, 2013, 20:11:28 »
Dzięki za odpowiedzi. W 3 mam na myśli jak ogólnie sobie radzi. Jak to jest z jego dpsem (ile mniej więcej wyciąga na t2 ficie), jak twardy jest i jak sobie radzi w C5+ (kiedyś to chyba był numer 1 w WH, a jak jest teraz?).

A co do 2, dosyć często słyszałem pozytywne opinie o Sleipnirze (czyli tym bojowym), jednakże nie wiem czy jest sens tracić 50 dni na skillowanie go (PvP nim odpada, przynajmniej przez długi czas) skoro mogę latać vagasem czy na upartego nawet Lokim (wiem, że jest on dużo droższy).

7
NoobGarten / Kilka pytań (na razie o klona)
« dnia: Czerwiec 21, 2013, 17:28:04 »
Witam. Kiedyś już miałem tu konto, ale chyba zostało skasowane (patrzyłem po mailach) i musiałem zrobić nowe. Mam 3 pytania, ale pewnie w przyszłości zrodzą się kolejne.

1) Mam jump klona w 0.0, na niedostępnej stacji bez dostępu do med bayu. Czy jeżeli zadokuję na stację w Hi z Med bayem, przeskoczę do 0.0, to będę mógł wrócić z powrotem do Hi po 24h i ten klon w 0.0 nadal tam zostanie (bo ten w Hi wiem, że tak) i będę mógł powtarzać te czynności?

2) Czy Field Command Shipy są często używane? Mam skill plan na parę miesięcy, ale trochę mnie to nurtuje. Jako "buffer" (nie pamiętam jak się to nazywa w Eve) raczej latał nie będę, a Sleipnir wydaje mi się fajny, pytanie czy jest wart tych 50d skillowania (1 dnia mi zabrakło do wrzucenia skilla przed Odyssey...), czy może lepiej skillować Tengu (bo może pójdę do WH).

3) Rok temu Drake i Tengu były bardzo dobrymi statkami, ale wiem, że jakiś czas temu HMLe miały nerfa i jestem ciekaw jak teraz Tengu sobie radzi.

To na razie wszystko, jak coś wymyślę to jeszcze dopiszę.

Strony: [1]