Eve-Centrala
Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: nowy1 w Sierpień 02, 2013, 19:38:20
-
Witam. Nigdzie nie mogę wygooglować niczego co by nawet w połowie odpowiadało temu czego szukam. Mianowicie: mam nowego pilota, z implantami 5tkami, wolnymi 3ma remapami. Jak po kolei robić remapy i jakie skille ładować, by na sam koniec mieć w jak najszybszym czasie perfekcyjnego pilota sfocusowanego na Macharielu. Inne statki mnie nie obchodzą - tylko ten jeden, konkretny, więc po drodze to co nie będzie dawało profitów samemu machowi, jest totalnie niepotrzebne.
Naprawdę próbowałem znaleźć coś takiego w google, ale albo nie ma, albo za słabo szukam. :-)
Cel to PvE only.
-
Po pierwsze to zależy czy chcesz tankować shieldem czy armorem - mach jest rewelacyjny do pve na shield tanku (deadspace x-large shield booster).
Po drugie wiedz że to co robisz to masochizm, gra szybko Cię znudzi.
-
Gra nudzi mnie w chwili obecnej, moją górnicza postacią - która zarabia dobrze, ale nie mam co z tym robić. Także nie obchodzi mnie normalna gra drugą postacią, "kroczek po kroczku", bo nie ma szans żebym na misjach lvl 3 zarobił chociaż połowę tego co zarabiam obecnie. Interesuje mnie tylko zmaxowany mach, do robienia czwórek. Myślałem jeszcze nad innymi statkami, np. tengu, czy ravenem, ale czuję, że obranie kierunku na macha jest najlepszym wyjściem.
Zapewne wolę shield, z tego co słyszałem armor jest bardziej do PvP (nie bić, jak to się mija z prawdą - moje doświadczenie bojowe jest znikome).
-
Ponieważ nie mogę w tym dziale napisać tego co mi się ciśnie na usta, ograniczę się do stwierdzenia, że nadchodzi nerf Machariela.
-
Mimo wszystko - jest to cel który chciałbym obrać. Podoba mi się jego potencjalna mobilność, fakt, że łatwo rozwala muchy (fregaty), a nic bardziej nie irytuje jak muchy... no i to, że nie trzeba switchować celu gdy leci kilka salw rakiet. :-) Damage jest instant. Tak to wygląda przynajmniej z tego co wylurkowałem w internetach.
-
Ponieważ nie mogę w tym dziale napisać tego co mi się ciśnie na usta, ograniczę się do stwierdzenia, że nadchodzi nerf Machariela.
Offtopując nieco to ja Sokole słyszałem że nadchodzi nerf Cynabala >:D
Już widzę ten płacz setek Pvperów. Największe biadolenia kerbirów będą przy nim ledwie kwileniem :D
@Nowy1
Skoro Mach ma być na shieldzie to skille do shielda, proste. Gunnery żeby miał wygar i co nieco z nawigacji żeby była mobilność. Zaenim to wyskilujesz to sprecyzujesz swój cel.
-
Ponieważ nie mogę w tym dziale napisać tego co mi się ciśnie na usta, ograniczę się do stwierdzenia, że nadchodzi nerf Machariela.
Coś ominąłem?
-
Bardziej chodziło mi o kompletną listę, od a do z, żeby nie okazało się, że powiedzmy dany skill wymaga jakiegoś innego, z innego "drzewka", które używa innych atrybutów i jest mi totalnie nie po drodze z obecnym remapem. :-) Wiem, że to pewnie sporo pracy, ale może jest jakaś dobra dusza na tym forum, która potrafi zrobić coś takiego? Czy może jest jakiś program, który by mi coś takiego "obliczył"?
-
O matko, dużo tego. Nie ma bata, będziesz musiał sporo poczytać. Ja mogę Cię nakierować. Chyba, że znajdzie się wielkoduszny samarytanin, który ułoży Ci szczegółowy skill plan.
Zainstaluj sobie EvEMon albo EvEHQ i ułóż sobie w nim plan. Do tego potrzebujesz fita. Wrzucając go do EvEHQ (nie wiem jak w wypadku EFT) będziesz mógł zobaczyć nie tylko jakie skille są Ci potrzebne, ale jakie wogóle wpływają na poszczególne moduły.
A tak ogólnie
1. Kadłub
Czyli Minmatarskie i Galentyjskie BSy. Do tego skille z Mechaniki i Inżynierii, maksujące Ci shield (i jego regerację), armor, hull, capacitor (pojemność, regeneracja), CPU, Powergrid oraz potrzebne rigi (skill zmniejsza kary).
2. DPS. Largeowe autocannony i artyleria. Do tego wszystkie ogólne skille z gunnery. Włączajac w to advance weapon upg. Do tego dochodzą drony: light, medium i sentry + wszystkie ogólne skille do nich.
3. Tank. Poza wymaksowaniem jego ilości (wspominałem wyżej), potrzebujesz umiejętności do shield boosterki. Wszystko bodaj znajdziesz w inżynierii.
4. Wsparcie. Umiejętności do target paintera mogą się przydać. Do tego wszystko co związane z namierzaniem celów (elektronika)
5. Nawigacja i pochodne. Drzewko... nawigacji + spaceship command. Wszystko co usprawni Twoje agility, efektywność ab oraz mvd, zmniejszy ilość zjadanego capacitora (w tym do zainicjowania warpa).
Pewnie wiele przegapiłem. Ale tylko wymienionych skilli masz na kilka miesięcy. Jak zorganizować remapy? Większosć skilli opiera się o dwa zestawy statów: perception-willpower oraz int-mem. Drony bazują chyba na mem+willpower.
Acha. Jeśli chcesz robić to na głównej postaci, to stanowczo odradzam. Spróbuj też innych aspektów gry. Znudzisz się zanim go wyskillujesz. Do tego jeden patch i Twój pimpowany miesiącami mach, może zmienić się w kupę złomu.
-
Coś ominąłem?
CCP stwierdziło, że Angel shipy wyszły przegięte i trzeba im się "przyjrzeć".
-
Dzięki, Egzarcha. Nie, nie zamierzam robić tego na głównej postaci. Moja główna postać to górnik, nie ma nic wspólnego z walką poza bronieniem się w górniczych misjach od biednych NPC-ów. ;-) Z tymi innymi aspektami gry, jest tak, że w sumie trzeba mieć zupełnie nową postać... bo na starej jeszcze opłaca się ciągnąć daną "specjalizację"... Już się zdążyłem nauczyć, że nie warto zmieniać tego w trakcie.
-
CCP stwierdziło, że Angel shipy wyszły przegięte i trzeba im się "przyjrzeć".
adapt or die, proste
-
Ja zacząłem strzelać do ludzi jak mi na paskach urobek kradli (albo znajomym z którymi kopałem), pomocne były też eventy "dla każdego" robione przez Gang czy Faction night
CCP stwierdziło, że Angel shipy wyszły przegięte i trzeba im się "przyjrzeć".
Najwyższy kurwa czas, a tak czy siek mały nerf i tak zaraz bedzie / był (z zasięgami falloff'a)
-
Sfituj tego Macha w EFT, prawy guzik na module i widzisz jakie skille na niego wpływają.
-
Właśnie to odkryłem. Czyli jednak można znaleźć pomoc na tym forum. ;-)
Dobra, to może jeszcze jedno pytanko, takie pure-noob: jakiś dobry fit pod PvE bazujący na 800mm? Bo na battleclinic widziałem dużo tzw. "fail fitów", zbierających dość... niepochlebne opinie. I w gąszczu tego wszystkiego można się pogubić.
-
Generalnie:
- HI: działa
- LOW: 3xGyro, 3xTE, DC
- MED: Shield Booster, Shield Boost amplifier, 2 resy pod misję, cap booster (może się przydać)
- rigi - capacitor control circuit
-
Wrzućcie jakis dobry fit i niedrogi tak ze 2b na zabawki do kadłuba :) , niech chłopak sam posprawdza czego mu brak w skilach ( mi niestety 40 d do działek T 2 )
-
Może jestem ślepy, ale gdzie w EFT mogę znaleźć Republic Fleet Gyrostabilizer? :-) Nie ma go z resztą gyrostabilizerów, tak samo oficerskich nie ma (nie to, że chciałbym oficerskie posiadać, bo wiem że to waste).
Ok, nie było pytania. Jednak jestem ślepy. Znalazłem co chciałem. :-)
-
Jak masz listę gyrostabów to na samym dole tego paska (defaultowo po lewej) masz guziki Tech I & II, Faction, Deadspace, Officer i wybierasz sobie jakie chcesz zobaczyć.
-
A czy nie byłoby czasem dobrym wyborem założenie jakiegoś MWD? Znacznie dodałoby mobilności.
-
Z tego co pamiętam mwd zwiększa nie tylko szybkość ale i tak jakby wielkość statku tzw sygnaturę. Im większy jesteś tym łatwiej i mocniej Cię można trafić. Lepiej się tu sprawdza AB-k.
-
Tak - i to znacznie. Mniej więcej 6krotnie - tak na oko. :-)
-
Generalnie:
Ten DC jest w PvE potrzebny?
-
Niestackowalne dodatkowe resy do shielda plus dodatkowy bufor przydatny w razie "oh shit! moment".
-
Witam. Nigdzie nie mogę wygooglować niczego co by nawet w połowie odpowiadało temu czego szukam. Mianowicie: mam nowego pilota, z implantami 5tkami, wolnymi 3ma remapami. Jak po kolei robić remapy i jakie skille ładować, by na sam koniec mieć w jak najszybszym czasie perfekcyjnego pilota sfocusowanego na Macharielu. Inne statki mnie nie obchodzą - tylko ten jeden, konkretny, więc po drodze to co nie będzie dawało profitów samemu machowi, jest totalnie niepotrzebne.
Naprawdę próbowałem znaleźć coś takiego w google, ale albo nie ma, albo za słabo szukam. :-)
Cel to PvE only.
jak chcesz latać "ładym" szipem na pve to skiluj macha - teraz po booscie cruzów: Golem>reszta
przykladowy fit na np. sanshe
(http://s22.postimg.org/vhzsj9h3h/GOLEM.jpg) (http://postimg.org/image/vhzsj9h3h/)
-
przykladowy fit na np. sanshe
Do czasu spotkania 3 Tornad.
-
Czterech 8)