Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Total Noob Questions => Wątek zaczęty przez: MySoulCry w Wrzesień 29, 2008, 16:31:22

Tytuł: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: MySoulCry w Wrzesień 29, 2008, 16:31:22
Mam zamiar zrobić sobie Jump Clona...
i chciałbym wiedzieć jak to działa...

Chce zrobic sobie klona na 0.0 space a orgnial zostawic w bezpiecznym miejscu... wiem ze musze leciec orginalem do tego miejsca i tam Zrobic clona... po czym wrócić "orginalem"
teraz nasówa sie pytanie... jak jest ze skillami, ktore mam w postaci czy skille ktore W danym momęcie się uczę i zmienie postac na Klona to czy te skile sie stopuja czy orginal dalej sie uczy gdy ja jestem na Klonie? 
Czy gdy sie naucze skilla to Jump Clone też go bedzie miał? 
Czy to poprostu jest klon Orginala w takiej postaci w jakiej sie sklonowal i nie moze sie dalej rozwijac( jesli tak to czy jest jakaś możliwosć przeniesienia Skillow bez potrzeby ponownego wracania  do klona - czy też robienia nowego...)?

Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Wrzesień 29, 2008, 16:35:40
skille sa wspolne dla wszystkich klonow.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: MySoulCry w Wrzesień 29, 2008, 16:40:36
czyli jak sie skilluje na orginale to jump clone tez sie skilluje - dobrze rozumiem?
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 29, 2008, 16:50:52
Masz jeden umysł, który skilluje i wiele ciał, w które ten umysł może sobie wskoczyć.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 29, 2008, 17:12:43
ja tez mam pytanie na temat jump clonow.

1. czy bonusy do statystyk wynikajace z implantow w oryginale, sa doliczane podczas skillowania na jump clonie.
2. jesli dopwiedz na pierwsze to nie, to czy mozna do jump clonow wsadzac implanty.
3. jesli pierwsze i drugie to nie, to czy jest jakis sens wchodzenia na jump clona, gdy sie "jeszcze" skilluje? ;]
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 29, 2008, 17:32:21
1. nie
2. tak
3. nie
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 29, 2008, 18:45:02
3. jesli pierwsze i drugie to nie, to czy jest jakis sens wchodzenia na jump clona, gdy sie "jeszcze" skilluje? ;]

Co znaczy, że jeszcze skulluje?
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 29, 2008, 22:02:18
no np. jak sie robi char pod pvp, to po kilku latach sie juz raczej ma duzo rzeczy na maksa, a rozne inne 'syfy' czlowieka mniej obchodza [choc... jak sie gra kilka lat, to sie pewnie ma na kolejne setyy impow...].
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 29, 2008, 23:49:01
W grze jest 359 skilli na jakieś 360M SP. W tej chwili aż dwóch ludzi ma ponad 100M (Dr. Caymus i Zoltharis). Jeden ma wszystkie skille przynajmniej na lvl 1(Tripoli). W Eve nie ma czegoś takiego jak koniec skillowania.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 30, 2008, 00:35:20
wiem, wiem, ale jak np. zmaksuje sobie shipy gallente, to potem do pvp az tak duzo mi nie trzeba skillowac ;p

czyli jump clonow tak na logike sie nie oplaca jesli sie dopiero 'zaczyna'.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: NeX w Wrzesień 30, 2008, 01:58:16
Jumpclon ma kilka prostych zalet:
  Pozwala szybko się przenieść nawet na drugi koniec galaktyki bez względu na granice polityczne, wojny etc i zamieniać zestawy implantów. Raz, że to oszczędność czasu, dwa że bezpieczeństwo. Po co na PVP ryzykować utratę więcej niż dwóch implantów do atrybutu skoro skil pracuje tylko na te dwa. Dlaczego używać tych samych implantów na misji, produkcji itp skoro do PVP potrzebne są zupełnie inne zestawy. W przypadku nowego gracza sama możliwość latania na PVP bez kabli, a potem powrót do clona w imperium z pełnym fitem na large + shield / armor, czy tam jakieś inne zestawy górniczo iwencyjne, to już ogromna oszczędność, bo można sobie postrzelać bez ryzyka utraty setek milionów ISK zainwestowanych w zarobkowe i szybkoskilujące kabelki.
  Trochę inne priorytety mają ludzie ujemnym ss, którzy imperium odwiedzają tylko jajkiem, ale zaleta jest podobna. Szybko przeładować się na inne kable np ze speeda + medium na armor + large, albo jumpnąć gdzieś daleko.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Wrzesień 30, 2008, 04:27:39
Tak od siebie dodam kilka istonych rzeczy o ktorych nie kazdy wie,a na 100% nie wiedza tego nowi.

Po straceniu poda trzeba zrobic na nowo upgarde sp dlatego,ze jesli pod nie bedzie miec zapasu sp a znow zostanie zniszczony gracz straci pewną ilosc sp,w hardcorowych znanych mi przypadkach  to nawet strata 20+ dni skilowania.

Nigdy nie skakac jump clonem na ta samą stacje gdzie jest juz inny jc,skok taki sprawi ze impy z jednego klona zostana zniszczone co mile raczej nie bedzie  ;D jesli sie nie myle  problem ten mial zostac rozwiązany w ostanim paczu ale o ile pamietam znajomy zaraz po paczu skoczy i byl zonk...

Stand i jump clony

Mając misunowy stand do korpa npc nie mozemy tam zamiescic jump clona,natomiast mozna tam zostawic innego jc i pozniej wrocic co w sumie jest obejsciem tej glupoty.

JC w shipach

Istnieja shipy ktore moga przechowywac jump clony,wymagaja do tego clone vat bay (mobilna lodowka na ciała) serwis taki na statku moze wam zaoferowac skok  na pilota rorqa super capsa czy tytka.

Zalety i sposoby wybrania nowego miejsca zamieszkania dla mian klona.

Main klona mozna postawic na dwa sposoby zwracam uwage na 2gi  sposob ktory jest bardziej na ręke.

1.W kazdej stacji bez względu na wasz stand do korpa npc czy jest to - czy + ma to na celu pojawienie sie waszej postaci zaraz po spodowaniu w miejscu ktore jest wam najbardziej na ręke np,wasza baza gdzie macie juz shipy oraz fit,czy tez gdzie mozna zrobic szybkie zakupy.Przypominam jeszcze raz,pamietac o upg clona zaraz po spodowaniu.

2.Będąc osobiscie na stacji klikamy na klonownie i tam bawimy sie w opcjach medicala.
Posiadając biuro w innej częsci swiata mozemy ZDALNIE zmienic miesjce zamieszkania main klona ze stacji na ktorej sie znajdujemy,w tym celu otwieramy medical,dostajemy sie do menu medicala i w tabeli gdzie widzimy biura korpa klikamy na biuro ktore nas interesuje,click-ok i juz mamy klona w innej czesci swiata,bez koniecznosci zmiany sysa czy tez regionu.



Ps.Ale sie rozpisalem az sobie kopie zrobie i jak ktos będzie sie pytal to wkleje albo odsylacz do tego forum dam ^^ btw przydal by sie clone guide :) a moze juz jest :> ...no nic za pozno na szukanie.Mam nadzieje ze jedna dusza przynajmniej przeczyta i zapamieta info jakie naskrobałem.

Pozdro
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 30, 2008, 13:01:21
jedna dusza przeczytala i zapiamietala.

ostatnio zmienialem stacje ze swoim clonem [oryginalem] i bylo tylko kilka stacji tylko do wyboru, pomimo, iz o wiele wiecej stacji ma medical'a. czym to jest spowodowane, poniewaz, aktualnie musialem zostawic clona kilka j od siebie, pomimo, ze sa medical'e w systemie obok.

Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 30, 2008, 13:10:54
To pewnie te stacje, w których twój korp ma biura. Nie wszystkie mają medicale.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 30, 2008, 14:09:39
mam tylko jedno biuro, a stacji bylo wiecej- wszystkie noobowe stacje i jeszcze kilka innych.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 30, 2008, 14:13:45
Prawdopodobnie chodzi o standy do npckorpów. Ja też mam możliwość przeniesienia klona na wiele stacji, na których mój korp nie ma biur. Kiedyś słyszałem też teorie o często odwiedzanych stacjach lub stacjach na których miało się kiedykolwiek klona, ale to chyba bzdury.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 30, 2008, 17:25:10
przedtem mialem klona tylko w kisogo, a co do czesto odwiedzanych stacji, to raczej nie, bo na innych pobliskich stacjach z megicalem bywalem czesciej, niz na tej na ktorej teraz moglem umiescic klona.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Październik 01, 2008, 01:51:04
u mnie się pokrywa z moimi assetsami
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: misao w Luty 15, 2009, 10:23:57
w nowym dodatku dochodzi okolo 50 skili
z czego 20 bedzie tracic SP po stracie shipu t3, tak wiec naprawde theres no limit:P


Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: bartoon w Marzec 08, 2009, 16:25:59
chce sobie zalozy jum clona ale na kazdej stacji mam cos takiego "You have been denied access for the following reason: CONCORD does not like you, your corporation or your alliance. Due to this you are denied access to the Jump Clone Facility service at this station."

Jak to obejsc??
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Marzec 08, 2009, 17:23:21
Musisz mieć standing +8 w korpie który jest właścicielem stacji czyli musisz klepać w wybranym korpie misje do osiągnięcia takiego standingu
LUB
Twoja korporacja musi mieć standing +8 w korpie który jest właścicielem stacji. Niektóre korporacje żeby zapewnić to swoim członkom klepią do skutku misje w wybranej korporacji NPC. Sprawdź jakie standingi ma Twoja korporacja i/lub zapytaj o to swoich dyrektorów
LUB
Musisz polecieć do przyjaznego 0.0, tzn 0.0 posiadanego przez Twój sojusz lub sojusz zaprzyjaźniony i tam dostac klona.
LUB
Musisz polecieć do 0.0 NBSI np Providence i tam za ok 15 milionów dostać klona po dogadaniu tej operacji z tubylcami.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Doom w Marzec 08, 2009, 17:28:40
- złapać kogoś ze sprzętem do klonowania zamontowanym na statku: Tytan, Rorqual, Matka (?), uzyskać jego zgodę na zamontowanie tam klona, polecieć na jakakolwiek stację, z niej skoczyć na klona w shipie i odlecieć, jak już masz JC to jedyne ograniczenie w zostawieniu takiego klona jest takie że na stacji na której chcesz zostawić jedną powłokę, musisz mieć doking rights (w imperium znaczy to tyle że masz stand lepszy niż -5 do właściciela, w 00 to już rożnie).
- wybić standing do właściciela stacji na =>8, ewentualnie byc w korporacji która ma taki standing
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Stary Pierdola w Marzec 08, 2009, 20:56:02
Korporacja która przyjmuje członków pozwalając im robic klony (sam zrobiłem 3 w ciągu 30 minut) SERWIS JEST BEZPŁATNY!

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=939710 (http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=939710)
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: grzechu w Kwiecień 12, 2009, 19:11:15
a jak usunac ze stacji slot na clona? bo np stacja stala sie zbyt oddalona od obszaru, w ktorym sie gra obecnie?
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Ganiles w Kwiecień 12, 2009, 20:00:22
mozesz zmienic stacje na ktorej masz klona (szukaj w medical center na stacji docelowej)
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 12, 2009, 21:57:22
A jeśli chodzi Ci o kasację JC to niestety ale chyba musisz się pofatygować osobiście...
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: vigo70 w Maj 11, 2009, 12:47:10
Witam.

Mam nobowe pytanko. Mam juz standing +8 w imperial chancellor,
chcialbym sobie teraz zrobic jump clona, gdzie go moge teraz zrobic
w jakiejkolwiek stacji z medem, czy tez sa do tego tylko jakies okreslone stacje?
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Doom w Maj 11, 2009, 13:00:49
W jakiejkolwiek stacji z medem ale należącej do tego korpa co Cię lubi na 8+
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Pan Lager w Październik 15, 2009, 08:37:18
Witam
Pytanie odnośnie „jump clonow” a dokładnie czasu oczekiwania między skokami  z jednego do drugiego
Czy istnieją jakieś skille które skracają czas oczekiwania  ? Na chwile obecną muszę czekać 24h  :-\
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Aenyeweddien w Październik 15, 2009, 08:47:48
Z tego co wiem nie skrocisz tego okresu zadnymi skilami...

Musisz Swoje 24h odczekac
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Październik 15, 2009, 09:21:00
Jeśli Ci się opłaca to możesz użyć podkilla do wcześniejszych "przenosin".
Czy opłaca to już sam musisz ocenić (dla mnie wykupienie nowego to około 14mln ISK obecnie - więc mi się średnio opłaca - mam więc wyskillowane lvl5 dla JC).
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Pan Lager w Październik 15, 2009, 09:51:09
No to trzeba będzie czekać 
Dzięki za info.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 15, 2009, 10:02:23
Jeśli Ci się opłaca to możesz użyć podkilla do wcześniejszych "przenosin".
Czy opłaca to już sam musisz ocenić (dla mnie wykupienie nowego to około 14mln ISK obecnie - więc mi się średnio opłaca - mam więc wyskillowane lvl5 dla JC).

A impy?
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Październik 15, 2009, 11:15:28
Na "bojowych" JC nie noszę impów.
Z tych JC, które posiadam tylko 2 posiadają impy (jeden ma +4, jeden +3), natomiast na 3-ch noszę hardwiring (w tym właśnie na 1 bojowym - capitalowym, który oryginalnie powinien mieć set slave, ale chwilowo mnie nie stać). 3 JC znajdują się w 0.0.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: vigo70 w Październik 22, 2009, 09:35:02
Heh.. Estel Arador Corp Services - 2009.10.11 - EACS CLOSES DOWN  :(
Sa jeszcze jakies korporacje gdzie mozna zrobic sobie jumpy??
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 22, 2009, 09:52:49
Cała masa.
W sumie to większość korpów npc ma chyba chociaż jedną stację z medicalem. Kwestia gdzie i czy masz do nich standing odpowiedni (8+ )
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: vigo70 w Październik 22, 2009, 15:33:29
To wiem  :)
ale tamten korp pozwalal zrobic klony za  free.
Czy sa jeszcze jakies korpy ktore tym sie trudnia, lub sprzedaja kolony?
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Październik 22, 2009, 15:38:08
Zajrzyj do spisu usług oferowanych przez graczy na forum Eve-O, pamiętam że były przynajmniej dwa inne.

Korzystałem z usług EACS dla moich altów - kapitalna sprawa, tamten korp miał pokrycie lepsze niż w w realu placówki banków. Czapki z głów przed pomysłodawcą, wielka szkoda że zamyka interes.  o7
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: littleozzik w Maj 10, 2010, 08:20:39
Jeżeli zrobię w jakiejś stacji JC i potem chcę go użyć to po "skoku" do niego moja że tak powiem dotychczasowa powłoka zostaje w tej stacji gdzie był przed chwilą czysty klon? Dobrze to rozumiem?
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 10, 2010, 08:44:26
Zdefiniuj czystego klona.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: littleozzik w Maj 10, 2010, 08:52:46
Nowiutki clone bez implantów :)
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 10, 2010, 08:57:56
No to źle to rozumiesz. Dotychczasowy klon zostaje tam gdzie był, a ty pojawiasz się w miejscu gdzie jest czysty.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: littleozzik w Maj 10, 2010, 09:06:37
Dobra, zostaje tam gdzie był czyli w stacji z której wykonałem "skok" do nowego klona. Czy w takiej stacji muszą być jakieś specjalne usługi czy mogę wykonać skok z każdej? Rozumiem że potem będę mógł bez problemów powrócić do pierwotnej powłoki? Oczywiście po 24h.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Maj 10, 2010, 09:12:08
Musi być stacja i nie powinieneś mieć innego jumclona klona w niej. Skoki można wykonywać tylko raz na 24h.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Maj 10, 2010, 09:12:32
W zasadzie są 3 ograniczenia:
1. Stacja na której robisz JC musi mieć taką możliwość - czyli musi posiadać medicala, by kupić JC.
2. Nie wykonuje się skoku ze stacji na której masz JC
3. Skok można wykonać 1x na 24h

Ad.1. Rozszerzając - jeśli przeniesiesz JC na inną stację (bez medicali) to i tak będziesz mógł na niego skakać. Żeby przenieść (na np. sąsiednią stację w systemie) wystarczy polecieć do innej stacji i wykonać skok na nowego JC (pamiętaj, że operować będziesz na nowym od tego momentu - implanty, etc. zostają w starej powłoce). Zaraz po skoku możesz zakupić nowy JC na stacji z medicalem
Ad.2. Wykonanie skoku ze stacji, na której masz JC tworzy "precedens" bo wówczas powstaje druga powłoka, a "masz" miejsce na max 1 w tej samej stacji, więc jedna ulega zniszczeniu. Jakoś nie spieszyło mi się sprawdzić która ulegnie zniszczeniu.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: littleozzik w Maj 10, 2010, 09:16:50
Wszystko jasne. Przynajmniej tak sądzę  :) Dzięki.
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Maj 10, 2010, 10:52:53
Jak już o JC mówimy nie wolno zapomnieć o Clone Vat Bay - na rorqual choćby.
Plus wykonania clona na rurce jest taki że nie potrzeba tam absolutnie żadnego standingu do niczego.
Samo przeskoczenie do takiego klona wygląda tak jak zwykły jump clone jump :) ze stacji - z tym że moduł musi być aktywowany w tym czasie na okręcie.
Co do samego pojawienia się - wygląda to tak jakby kapsuła pojawiała się w systemie w którym jest rorqual na 1mln km od niego.
Powyższe wiem z doświadczenia - pojawiam się gdzieś w przestrzeni i sie pytam Bunaka:
-"no gdzie jesteś?"
->"no tu stoje"
-"tu to znaczy gdzie - nie widzę rorquala"
->"no tu pod stacją"
-"ej... ja k.... też stacji nie widzę, EVE mi się zjeb...... zaraz... moment..."

:)
Tytuł: Odp: TNQ - Jump Clone
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Maj 10, 2010, 11:17:43
Plus wykonania clona na rurce jest taki że nie potrzeba tam absolutnie żadnego standingu do niczego.

Żadnego standingu nie wymaga też skorzystanie z DARMOWYCH usług korporacji Estel Arador Corp Service (czy jakoś tak - wpisać w wyszukiwarkę "Estel Arador" jako nazwe korpa i od razu znajdzie).

Składamy aplikację, przyjmują nas w ciągu 24h, robimy sobie JC gdzie chcemy i ile chcemy (obstawiają prawie całe Eve, prawie w każdym systemie jest stacja, gdzie mają standa), po czym wychodzimy z korpa (albo dostajemy kicka po tygodniu chyba).

Prosto, za darmo i bez potrzeby latania daleko. Warto tylko wcześniej zrobić skilla na tyle wysoko, żeby machnąć ze 2-3 JC od razu. To się ZAWSZE przyda.

Na początku masz podstawowego JC i "czystego", które strata nie boli. Z czasem pojawia się potrzeba posiadania różnych setów implantów i wtedy gotowe JC już czekają.