Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Maximek

Strony: [1]
1
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 21, 2014, 07:39:34 »
A tak przy okazji to jaki lód jest w dronkowie?

Tleniony.

2
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 20, 2014, 15:57:39 »
Dobry żarcik, nikt nie zrezygnuje z logistyki JFami, ew. osoby które muszą sobie wywieźć loot z anomalek i mogą poczekać na wh/chce im się skanować.
Koszty transportów pójdą do góry, raz ze względu na mniejsze cargo/drogie rigi, dwa ze względu na łatwość zgankowania. Może 1% ludzi z tego powodu zrezygnuje z przewożenia stuffu JFem.

Rigi to koszt jednorazowy i stanowią do 25% ceny JFa, który będzie miał jeszcze większą ładowność niż obecnie. Jeśli tylko 1% ludzi zrezygnuje z korzystania z JFa (w co wątpie) to oznacza tylko tyle że nerf jest niewystarczający i powinno się pojechać po cargo w znaczniejszym stopniu, lub podnieść spalanie paliwka, aby isk/m3 był na tyle wysoki żeby wygoda cyno była "dobrem luksusowym".

Ciekawa była by sytuacja, w której lot JFem po urobek z moonów byłby nieopłacalny. Jeśli przewieziesz go logistyką klasyczną zarobisz krocie, jeśli JFem to zarobisz grosze.

@Sokole
Oczywiście nie wiem, to są rozważania teoretyczne, mam za mało danych statystycznych żeby móc przewidywać zachowanie rynku po zmianach, ale taki widzę cel jakim kierowało się CCP (rigi rigami, ale nie ma żadnego do redukcji spalania paliwa, aby móc powiedzieć że zmiany to tylko rigi). Co będzie po patchu dopiero życie pokaże.
Jedynymi poszkodowanymi będą niezorganizowane organizacje, w których pojedyncze osoby zapieprzały na całą bandę darmozjadów, aby ci naciskali F1. Przeskanowanie okolicznych systemów w poszukiwaniu wh w kilka osób to żaden problem. Z doświadczenia wiem że można żyć tak w głębokim null bez posiadania JFa posiadając dobra Jita jakie tylko się zamażą.

3
Patche i dodatki / Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« dnia: Maj 20, 2014, 11:50:08 »
... to uwalenie JFow przez zwiekszenie kosztow paliwa oraz ograniczenie cargo zaszkodza malym grupom, ktore chca sie tworza wiekszosc contentu w tej grze.

Bzdura. Małe grupy, którym coś się jeszcze chce, wsiądą w skanerki, znajdą przelot przez wh, zorganizują przelot z obstawą i skautami. Zmiany w transportowcach i zwiększenie ilości dziurek do low potwierdzają tylko ten tok myślenia. Od patcha za pomocą DST będzie można przewieść każdego subcapsa (62.5k fleet hangaru to całkiem sporo), dodatkowo MMJD, wolne low sloty.

Zmiana we frachtach/JF-ach jest kretyńska. Od dawna mówiłem, że jakby dodali do nich rigi, byłoby ciekawiej, bo wreszcie można było mieć wybór:

1. Więcej cargo
2. Być szybszym (tu raczej chodzi o align)
3. Mieć więcej tanka ("każdy HP się liczy")

Fozzie tłumaczył, że obawiali się podwojenia pojemności JF-ów. No to kurde, wykorzystać fakt, że rigi do cargo maja 150 punktów kalibracji a reszta (z tych, które mają sens na frachtach) ma 75. Dajemy 225 punktów i proszę bardzo - na JF wchodzi jeden rig do cargo i jeden LFNJ, ale nie wchodzą już 2x cargo Dokładnie tak sfitowałbym swojego Nomada.

Ale nie, CCP mówi mi, żebym zapłacił ekstra 1B żeby mieć prawie to samo co przed patchem. No sorry, wywalam do kosza plan, żeby kupić Nomada (miałem, sprzedałem, chciałem do niego wrócić).


Od kiedy stałeś się takim pieszczotliwym misiem, dla którego musi być wszystko łatwe, miłe i przyjemnie?

Moim zdaniem zmiana bardzo dobra. JFy są obecnie zbyt bezpieczne, zaburzają balans risk/reward/price i promują indywidualizm. Lepiej dogadać się z 2 kumplami z corpa i podzielić koszta. Jeśli wozi się pełny hangar to i tak będzie się to kalkulować, chyba że jest to złom t1, który można bez większego problemu wyprodukować w null secu.

Podsumowując:
Zmiany zmniejszą opłacalność organizowania transportów JFami, na rzecz klasycznej logistyki, wymagającej zaangażowania większej ilości osób, generującej potencjalne cele na trasach przelotu z wh włącznie. Jednocześnie wzrośnie rola kopaczy i producentów na rynkach lokalnych. Komu będzie się to opłacać latać JFami nadal będzie to robił, tylko zyski spadną i szansa na wtopę większa.


4
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 20, 2013, 15:43:07 »
Dobry pomysł z możliwością transportowania pilotów w statkach za pomocą supercarrierów. Usunąć do tego bombery, dps ograniczyć do poziomu carriera. Moim zdaniem tytany trzeba przeprojektować. Powinny to być przerośnięte command shipy, z ograniczonym dps'em do poziomu 2xdread (oczywiście bez siege'a :P). Siłą tytana były by bonusy flotowe, a DD wzmacniało by bonusy shipów, w zależności od rasy, odpowiednie shipy dostały by większe wzmocnienie od pozostałych. Tu musiało by być ograniczenie takie, że można dostać wzmocnienie od tytana na 5 minut, nie częściej niż co 20 minut.

Tylko te zmiany ograniczyły by w znaczący sposób potrzebę posiadania blobu superów, ale można iść za ciosem.

Skoro 'Eve is real' to niech wreszcie statki zaczną się psuć.
Koncepcja jest taka że supery będą posiadać dodatkowy wskaźnik uszkodzeń. Będzie on wskazywał stan techniczny maszyny, jeśli osiągnie on poziom, powiedzmy 80% wszystkie moduły w hight slotach zostaną offlinowane, oraz statek taki nie będzie mógł wykonać skoku. Włączyć moduły będzie mógł dopiero przy pełnej sprawności. Poniżej 50% zostaną offlinowane wszystkie moduły z low i med slotów. Do uszkodzeń będzie dochodziło przy skokach i stawiania bridga przez tytana. Uszkodzenia można naprawić dzięki narzędziom (coś na wzór Nanite Repair Paste), tylko że będzie to trwało odpowiednio długo. Po 5 skokach, lub przerzuceniu przez bridga 50 bsów osiągnie on poziom poniżej tych 80% i będzie się musiał naprawić, aż osiągnąć pełną sprawność, co może trwać do 12h, aby móc dalej lecieć lub postawić kolejny bridge. Dodatkowo supery będą się psuć po trochu regularnie dzień w dzień.

Dzięki temu rozwiązaniu powstaną pasywne koszta posiadania supera i dość spore ograniczenia w korzystaniu z nich, przy zachowaniu użyteczności. Koszt utrzymania tytana wycenił bym średnio na 3B, supercarriera na 1B. Można powiedzieć że to dużo i nie dużo, dla pojedynczego gracza trochę jest, dla 50 osobowego corpa już nie. Utrzymanie floty suportowych superów przestanie być całkowicie opłacalne i potrzebne.

Mechanikę sova przeprojektował bym w następujący sposób. Jedynie systemy posiadające stacje mogą być przejmowane, a utrzymanie takiego sova będzie kosztować odpowiednio dużo 5-10b (cena może zależeć od klasy systemu). Niepłacenie za stacje powoduje utratę praw do niej, co pozwala na dokowanie każdego zainteresowanego, dokładnie tak samo jak w NPCowie, z tą różnicą że każdy może przejąć taka stacje i ją opłacać >:D Dla outpostów można dodać opłaty naprawcze. Jeśli nie będą one uiszczane na odpowiednim poziomie przez pół roku, po stacji zostanie ruina, a po jej zawartości wspomnienie 8)

Takie zmiany widział bym w zbliżającym się dodatku :P

5
Przedpokój / Witam
« dnia: Wrzesień 20, 2013, 13:03:00 »
Witam wszystkich forumowiczów. Centrale zacząłem czytać zanim rozpocząłem przygodę w (wszech)świecie EvE, a było to około 6 i pół roku temu :P Część grona użytkowników może mnie kojarzyć.
Początki gry to korporacja TemplarisNocti. To był czas kiedy cała społeczność eve miała beke z rifterowych flot Goonsów  8), krążących historiach o ludojadach z low sec'a, 90 dniowych GTC za 300m, oraz zachwycania się nowością jaką były rigi ;D.  Kolejnym epizodem, choć dość krótkim, jest Liquid Venegance i C0ven. Na dłużej zatrzymałem się w szeregach BuFu. Okres wielkich wojen o Delve, łącznie z kampanią północną, przez upadek Boba, aż po Atlas. Tutaj w pamięci się ostały zabawy z Pandemikami i policzek wymierzony w ich stronę, dzięki Rufusowi, który miał final blow'a na killu ich tytka  8), wylot na północ, który zgromadził 1200+ osób na tsie BoBa. Kolejnym przystankiem był Azeroth (wolał bym przemilczeć ten czas :P). Po 2 latach wojaczki mieczykami, powrót do EvE (oczywiście obudziłem z ręką w nocniku, w dupie na zadupiu ;D). Odbudowa assetsów, incursje i tak już zleciało. Obecnie bawię się z chlopakami w TFS.

Pozdrawiam i do zobaczenia na localu  ;)

Strony: [1]