Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Soulscream

Strony: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 73
2276
Aktualnie na dobra spraw jest klotnia miedzy -A-&co i initiative&co o przestrzen po atlasie i o kontrole nad provi. Ini ma jak narazie przewage liczebna i pomaga im PL. Ciezko powiedziec na chwile obecna jak sie sytuacja rozwinie.

Fajnie jest klocic sie o cos co nawet nie jest Wasze :o.

2277
i jaki jest argument?

Tak to jest argument. Nie bylo sytuacji, ze wyparowywales w 1s.
Cytuj
Heh ten sam film mam w podpisie. Tam bylo kilku na jednego, kazdy ship wyparuje jak sie rzuci na niego 5 innych shipow tego samego typu.

A Ty myslisz, ze jak bedzie jak wskoczysz do systemu z przeciwnikiem ktory ma zaladowany grid. To samo. Dostaniesz na ryj fightery ktore sa juz poza dronebayem i DD z tytana przygotowanego do strzalu. W pierwszej salwie stracisz z 30 supercapsow.

A pozniej reszte dobije alpha z innych bo spidertank nie wytrzyma. Spytaj sie chlopakow z SW jaka byla fajna bitwa kiedys jak ich BSy tlukly sie z Goonswarmowym spidertankiem. Jedna z fajniejszych bitew swoja droga w jakiej bralem udzial (konwencjonalna flota vs carriery).

2278
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 15:31:08 »
Nie czasami, tylko zawsze. Ze zadales dmg i pocisk dolecial.

2279
Jesli wskoczysz sam - racja, jesli cala flota - rowniez racja, ale przeciwnik tez straci proporcjonalna ilosc shipow - tak sie nie dzieje bo jest problem ladowania grida -> czyli LAG.

Ten kto jest w systemie pierwszy ma czas wlaczyc siege, wyrzucic drony, spider tank - jest w uprzywilejowanej pozycji - i to imo jest jak najbardziej poprawne. Analogiczna sytuacja to gdy gang snipe hacow z supportem stoi na optimalu, logistyki maja spider tank etc to zakladajac ze FC tej floty jest kompetentny to jak wskoczy podobna flota to na dzien dobry straci kilka shipow nim sami sie ustawia na optimalu, logistyki wlacza spider tank etc - nie rozumiem twojej argumentacji bo w takim wypadku nalezalo by usunac wszystkie shipy z wyjatkiem frachtow i jf (bo nie moga dzial zafitowac).

Prosty przyklad c9n (1200 osob), podobne floty support + capsy. Bitka normalna bo nic nie schodzilo w 1s. Delikatny lag na modulach i to wszystko.

Jak nie rozumiesz o co chodzi to poparz na to http://www.youtube.com/watch?v=K-R5j2IuB6U. To cos wyparowywuje, doslownie. Cos czuje, ze brales udzial w malej ilosci bitew :). Wskakujacy jest w bance, nie ma jak uciec - konkluzja - wpierdol.

2280
Spoko, problemu nie ma.

Dust bedzie klapa totalna bo bedzie na konsole. Moglby byc zajebista gra gdyby byl na PC gdzie sterowanie jest standardowe dla wszystkich gier z tego gatunku i jest po prostu perfekcyjne. Zaden pad nie zastapi klawiatury i myszy. Druga gra, ktora jest piorytetem dla CCP to World of Darkness. W Eve kosmiczne statki maja/mialo 300 tysiecy kont to mysle ze WoT bez problemu da im conajmniej dwa razy tyle bo beda graly w to wszystkie emo dzieci tego swiata.

podajesz argumenty przzeciw SC a dokladniej przeciw tytanom ktore sa nieaktualne - AOE DD nie istnieje juz. Masz jakis argument ktory jest aktualny, bo nie kumam twojego toku rozumowania.

Zaden caps czy super caps nie wytrzyma zmasowanej fali fighterbomberow / fighterow / dreadow w siege mode i dd na klate w momencie wskakiwania do systemu. Wskakujac zamawiasz sobie nowego poda od razu. Teraz maja wprowadzic fakcyjne supercapsy heh.

2281
Dyskusje ogólne / Odp: co z tą centralą
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:59:31 »
Wybacz, jezeli zrobilem jakis blad ortograficzny, mysle ze bede je robil do konca rzycia

Nie mialem ma mysli Ciebie, ale fakt jestes ksiazkowym przykladem lenia.

2282
World of Tanks / Odp: farmienie w WoT - jak najszybciej zarabiać
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:58:10 »


To jakiejs sredniej klasy arty, wciaz sie ucze jak tym strzelac wiec duzo idzie w powietrze. Znajomi polecaja su-51 (tier 6 radziecki) badz hummelka (tier 5 niemiecki). Niemiecki jest slabszy ogniowo, ale jest mobilny i lepiej opancerzony.

2283
Dyskusje ogólne / Odp: co z tą centralą
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:54:28 »
Problem polega na tym, ze nie ma komu sie zajac rozruszaniem Centrali - dinozaury, jak Xarth czy Ptic sa na emeryturze, i nie maja czasu. Najchetniej oddali by komus swierzemu z zapalem i pomyslem, i niech sie toczy dalej - ale sensowne osoby z zapalem i pomyslem sie nie zglaszaja z jakichs powodow, moze dlatego ze maja inne, ciekawsze rzeczy do roboty, niz nianczyc stadko trolli i pilnowac zeby sie za bardzo ze soba nie poklocili na forum np  ;D A moze dlatego, ze nikt na tyle inteligetny, zeby to pociagnac, nie jest na tyle glupi, zeby sie w to pakowac  :D Jest taka teoria, ze jedna ze wspolnych cech ludzi ktorzy naprawde nadaja sie do przewodzenia innym, jest niechec do sprawowania jakiejkolwiek wladzy, bo maja na tyle duzo wyobrazni, zeby wiedziec, ze tego nie chca, ale to chyba z jakiejs ksiazki SF...

W kazdym razie jestesmy w sytuacji, w ktorej sensowne osoby, ktore do tej pory administrowaly Centrala, wykazuja sie coraz mniejsza aktywnoscia, a nowe sie nie zglaszaja. W zwiazku z tym Administracja zmuszona jest siegac po jedynych chetnych, jacy sa dostepni, i sa ta osoby z serii "wez mnie, wez mnie", ktore co prawda niebardzo sie nadaja do pelnienia jakichkolwiek funkcji, ale maja ta zalete, ze sa, a nikogo innego nie ma. Prowadzi to do sytuacji, w ktorej uzytkownicy Centrali zmuszeni sa do obcowania z osobami w rolach moderatorow, ktorzy w normalnej sytuacji nigdy moderatorem by nie zostali, a proby sygnalizowania tego Ojcom Zalorzycielom pozostaja bez odpowiedzi, i to troche zniecheca do portalu jako calosci. Pisalo juz o tym wczesniej w tej czy innej formie wiele osob, i wiele osob przestalo uzywac z tego powodu Centrali przestawiajac sie zupelnie na anglojezyczne fora, ale  problem ciezko rozwiazac, nawet znajac jego nature, bo wlasciwi ludzie po prostu sie nie zglaszaja. Nie ma nowych opowiadan, newsow, battleraporty jezeli juz sa, pisane sa glownie po angielsku i wklejane na inne fora, a tu jest tylko link. Dyskusje o ile sie tocza sa albo trollowane do granic wytrzymalosci, wiec nie ma sensu sie tam wypowiadac (flame), albo moderowane tak nieudolnie, ze nie da sie nic pisac, brak zlotego srodka jaki mozna zaobserwowac na innych forach. Brak "pomyslu" na centrale, brak indywidualnego podejscia kogos, kto ma chec i mozliwosci, zeby to zrobic. Ale to tez chyba wynika z tego, ze starsi gracze sie wykruszaja, poswiecajac na zajmowanie sie gra coraz mniej czasu, i EVE po prostu robi sie nudna.

Ja staram sie nie udzielac na polskich forach, poniewaz poziom ortografii jest zenujacy. Inna sprawa jest taka - ze wiekszosc z Was gada i ... no tylko gada :).

2284
Hmmm jako atakujacy - masz problem -> mozna to rozwiazac tak jak zrobili to rosjanie czyli wprowadzac w RF rozne rzeczy po czym olewac sprawe tak jak Bunak pisal.
Jako obronca - to ty mozesz byc tym co ma zaladowany grid.

Zdaje sobie sprawe ze to omijanie problemu, ale nie problemu wygaru SC tylko problemu laga. Usuwajac wybrane shipy nie usuniesz problemu, bo wtedy powerblocki zaczna przylatywac odpowiednia iloscia carrierow i dreadow np. w ilosci 500+ i co wtedy nalezy usunac carriery i dready? Problemem jest lag a nie shipy.
Anyway ostatnio byl lag test w jita i to co sie tam dzialo to byl zal, a przeciez jita jest na dedykowanej maszynie.

Ze tak sie spytam walczyles kiedys z duza iloscia supercapsow w jednym systemie ? Walczyles kiedys z DD przed nerfem, ktore jednym przyciskiem wymazywalo flote? Walczyles kiedys z DD wrzucanym przed cyno?

Lag to jedno, supercapsy to drugie.


Tak w gierkach jak i w historii wielkosc imperiow zalezy od mozliwosci logistycznych. Rzym albo zasie hord mongolskich zalezaly po prostu od ich mobilnosci. Rzym mial drogi, Mongolowie mieli doskonaly system przemieszczania wojsk razem z rodzinami i stadami, wiktorianska Anglia miala flote itd itp.

Gdyby czas zdobywania terenu byl krotszy niz czas docierania posilkow przez 2 regiony, to wiekszosc blokow mialoby zasieg wlasnie 2 regionow - bo po wiadro ci sprzymierzency ktorzy nie dotra zeby ci pomoc i vice versa?
 
Gdyby byly tereny z wbudowanym ogromnym bonusem do obrony ale niezbyt bogate to bysmy mieli na nich male grupy niezalezne pod wzgledem obrony terytorium.

Ludzie przystosowuja sie srodowiska, jesli srodowisko preferuje powerbloki to sa powerbloki.

Mozesz przestac porownywac ~~swiat realny~~ do gry komputerowej. Zamiast rzymu masz ccp ktore ma Cie w dupie i robi kolorowe trailery do gry, ktore maja nie wiele wspolnego z prawda i oklamuje klienta. Przecietny gracz w eve online gra rok.

2285
World of Tanks / Odp: farmienie w WoT - jak najszybciej zarabiać
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:34:13 »
Ja dodam, ze artyletia jest rowniez dobra. Na runde idzie i wycisnac 80k :3.

2286
Kurcze, Sokole, ale Ty marudzisz. :P
Kiedyś ludzie latali po 50-60j żeby się na jakąś awanturę załapać, bo kosmos był tak pusty. I było dobrze, nikt nie narzekał.
To teraz się wszyscy jacyś tacy leniwi zrobili :P

Wiesz to troche jak loteria, przelecisz 15j spoko, a na 16 widzisz traffic control i po 10 minutach poda :3.

2287
Dyskusje ogólne / Odp: co z tą centralą
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:31:37 »
Soul, masz rację.
Ale konkurencja to dobra rzecz, a w takim małym środowisku automatycznie gorsza strona = martwa strona, więc konkurencja tylko motywuje do ulepszania swojej.

Tak masz racje, ale oprocz forum i praktycznie tych samych osob udzielajacych sie na nim to tak naprawde nie ma jakiejs tresci (energii by to ciagnac). Male community nie pozwala na rozwoj, a powolne zdychanie eve wcale temu nie pomaga.

2288
Zależy z której strony patrzeć, bo druga strona medalu to "100j on a roam? FUUUUUUU!!!!!'

Od czego masz wormholes? Mozna wprowadzic jakies specjalne bramy, ktore beda pozwalaly skakac miedzy regionami. Np 3-5 takich na region.

2289
A co wam przeszkadzaja supercapsy, bo tego nie rozumiem. Kazdy moze zbudowac wlasna flote potrzebna jest odpowiednia ilosc iskow, stoczni i wyskillowanych postaci - Molle pokazal chyba najlepiej jak mozna dojsc od zera do lidera jednego z najsilniejszych powerblockow.

Molle niczym specjalnym sie nie wyroznia, no moze poza ~~bujna~~ wyobraznia jak kazdego lidera w kosmicznych statkach. Przerost formy nad trescia. A co do supercapsow. Skontruj ich 100 jak jest juz w systemie z zaladowanym gridem. Powodzenia. Widze ninja edit. Assety nie byly zamkniete, przez szpiegow mozna je bezproblemu wydostac tak jak zrobil to goonswarm czy tez pandemic legion.

2290
Też racja,

jak na wielki i nieskończony kosmos to straszne zagęszczenie tu panuje.
Gdzie się człowiek nie ruszy tam coś - owszem, są systemy nawet konstelacje bez "gości" ale zawsze, ale to zawsze ktoś się tam szwęda :/
Nic dziwnego że przy takiej ilości "dobrych terenów" jakie mamy potworzyły się bloki aliansów, nie chodzi o to już że jest o co walczyć, po prostu za mało terenów a za dużo ludzi.

Powinienes obwinic takich panow z BoB'a ASCN i LV za wymyslenie powerblockow. Sytuacja, ktora ma teraz miejsce to ewolucja tamtego stanu plus supercapsy.

2291
Dyskusje ogólne / Odp: co z tą centralą
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 14:08:39 »
A takich nowych, z energią i łopatami, co to chcieli Centralę zakopywać to już paru było... Ja wręcz niejednokrotnie proponowałem, że użyczę nieodpłatnie hostingu, jeśli ktoś chce zrobić Centrali "konkurencję".
Gdzie teraz są te strony?
Do prowadzenia takiego portalu nie wystarczy dwóch kolesi: "-hej, zakładamy stronkę o Eve? - jasne, dawaj".
A prowadzenie jej to nie jest jakaś wielka nobilitacja w środowisku (często wręcz przeciwnie, przysparza więcej "hejtersów" niż "fanów") tylko ciężka robota wymagająca mnóstwa czasu i zaangażowania.

Nie sadze by to byl glowny pomysl. Polskie community jest za male, zeby istnialy konkurencyjne strony.

2292
stuff

Nie porownuj swiata ~~rzeczywistego~~ do gry komputerowej. To tak dwie rozne sprawy, ze az przykro sie robi jak cos takiego sie widzi. Najczesciej teraz sojusze padaja przez emorage ich liderow, badz dyrektorow. Usprawiedliwianie stagnacji, ktora jest w eve nie ma kompletnie sensu w tym momencie bo po prostu tego sie nie da. Jedyny sposob jak uleczyc eve? To naprawic irytujace bledy w grze, usunac supercapsy i dodac nowe systemy do 0.0.

2293
World of Tanks / Odp: heavy tanks
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:57:27 »
e zły screen wrzuciłem - fixed
(popatrz:  strzałów celnych 19  i 9 niecelnych)

armata 105tka.

Wiesz, ze liczy Ci strzaly ktore odbilo badz rykoszety jako trafienia ? Swoja droga wiesz co znacza kolory na Twoim celowniku ?

2294
World of Tanks / Odp: heavy tanks
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:46:09 »
no kurde

właśnie zrobiłem 50 kafli jagdpanterką... wybiłem w pinde ludzi...


i co z tego jak koszt ammo mam 34 000  (i naprawa 8000)

Nigdy nie wystrzalem z jagdpantery calego magazynka majac podobne wyniki. Ja nie strzelam jak nie jestem pewny trafienia. Przyzwyczajenia z CS'a :V.

Pewnie dajcie luz Pancerniakom. Oni po prostu zeszli na ziemie i teraz twardo po niej stąpają:)

Jak, to jest sposób na walkę z LAGIEM to jestem za:)

Właśnie, jak tam lag w WoT? Pingi maja znaczenie w celowaniu? Bardziej to przypomina Eve, czy FPS'a. Jeszcze jedno pytanko. Czy przeszkody terenowe sa przenikalne dla pocisków, czy też można się schować za jakimś krzaczkiem:) ?

Chwilowo testujemy serwer w usa, wiec moj ping na chwile obecna to 150. Powiem Ci jednak, ze nie czuje zadnej roznicy jak na eu ktory znajdowal sie w niemczech/polsce. Ba w trakcie grania mam otwarty jakis stream z meczami z SC2 i nie czuje zadnej roznicy. Lacze mam 10mb download / 1mb upload z UPC.

2295
World of Tanks / Odp: heavy tanks
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:42:48 »
bo grasz niemieckim 88, pograj ruskimi działami i nie trać ammo na nich.... wtedy pogadamy

ja nawet przy 88 pare razy wystrzelałem calutką ładownie ammo na Jagdpantherze do zera, przy wysokiej celności... koszt ammo faktycznie dobija wtedy. Ze dwa razy po prostu pojechałem po prostu taranować bo nie lubie sępić na koniec bitwy

Co Ty mi tu pitolisz. Mam radzieckie i niemieckie czolgi i nie mam z tym problemu v0v.

Panowie!
Nie rozlazicie się za bardzo z tymi swoimi czolgami?
To jest forum o EVE online a nie o froncie wschodnim 44
Może zalozcie sobie jakieś forum
Albo niech was modzi zamkną w waszej własnej klatce

To jest forum publiczne, to ze tematem przewodnim jest eve online to nie znaczy ze masz sie ograniczac do jednego tytulu. To sa podstawy rozwijania sie spolecznosci forum internetowego ~~fyi~~.

2296
World of Tanks / Odp: heavy tanks
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 10:24:31 »
moim zdaniem powinni podniesc koszty naprawy a obnizyc koszty amunicji - teraz sie czasem zdarza tak ze masz dobra bitwe, zero uszkodzen a i tak tracisz bo wystrzelales od groma ammo... to jest glupie

Naucz sie strzelac tak by nie tracic pociskow. Ja juz nawet nie licze ~~sniper~~ awardow.

2297
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 06, 2010, 01:42:09 »
Zwłaszcza te itemki upgradujące są po cenach z...kosmosu. po 500k za itemek który można stracić w sposób całkowicie niezależny od siebie , ktoś cie wypatrzy, ktoś inny przywali ci z arty i pufff...pół bańki poszło się...
Cóż, może będzie można lootować wraki w finalnej wersji  ;D

Rigi bo mozna tak to nazwac nie sa jednorazowe just saying.

2298
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 05, 2010, 23:31:48 »
Light tank i jazda , za 150 golda co sie dostaje na dobe mozna transferowac na free exp 7500 expa , light tank jak sie troche opanuje jazde to maszynka mzoe nei do kasy ale do xp juz tak. Zrobienie 1500 leopardem to nie taki duzy problem , podobnie przed ostatnim patchem farmilem. T-34 zarabial pieniadze a bt-2 expa i tylko transferowalem na free co dawlao znacnzie lepsze wyniki niz powolne zbieranie jednym wiekszym czolgiem.

Zmienieli to, teraz za 150g mozna tylko 3750.

2299
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 04, 2010, 23:44:26 »
To mają być trumny (choc wcale aż takimi trumnami nie są, trzeba umieć sie ustawić i wykorzystać niesamowitą szybkostrzelnosc Churchilla albo pancerz Matildy, potezny jak na taki malutki  czołg), zwróc uwagę na niesamowicie ważną rzecz - to są czołgi premium, dostajesz za nie 3 razy tyle kasy i expa co za Twojego Tigera.

Przyklad - musze sie bardzo starac Leopardem robić serią po 15 000 kasy i ok 700 expa w bitwach raz za razem, a dla Matildy to pikuś. Za samo zalogowanie sie w bitwie i zginiecie masz ok 7-10 000. Jak cos zdziałasz to leci w gore ostro. Jagdpantera niby zarabia dużo, bo i 30 i 40 coś tysiecy, ale naprawy i ammo kosztują 1/3 tego albo i więcej.

A naprawy Matildy to 1000coś, Churchilla niecale 3 kafle (!).

Mam Jagdpantherke, Leoparda i Panthere do rozwałki ale kase farmie na Matildzie i Churchillu bo sa niebo lepsze do tego.

What, naprawa jagdpanthery to 6k, ammo jest drozsze. 

2300
Incursions / Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« dnia: Wrzesień 04, 2010, 01:35:55 »
Sam gralem w WoW'a prawie 2 lata. Jak masz dobra ekipe to i gra jest przednia. No ale wsrod goonow to ja nie musze sie martwic o dobra zabawe. Pitolenie, ze to choroba to troche nie namiejscu. Gra jak kazda inna, sam decydujesz czy przyrastasz do krzesla czy tez nie.

2301
Incursions / Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 23:46:36 »
w sensie ze namieszało przeciwko EVE?
Nie przypominam sobie, poza Black Prophecy, która dopiero ma wyjść, gry jaka miała być zagrożeniem dla EVE wczesniej.

Zapowiadano pare killerów WoW, ale one de facto wyglądały na zaawansowane mody do WoW a nie na inne gry.

Wot jest inne bo nowatorskie.. coś czego mi w grach pecetowych coraz bardziej brakuje - ono ma nowe  pomysły na zabawe, nie kopiuje tego co jest.

Zadna gra, ktora wyjdzie nie jest WoW killerem. WoW ma rzesze oddana graczy i nikt z tym nic nie zrobi. Duzo moze namieszac na rynku Guild Wars 2, ale to wciaz nie jest WoW killer. Smieszy mnie troche jak ktos uzywa tego terminu.

2302
Incursions / Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 23:37:02 »
Ile to juz gier mialo namieszac na rynku mmo, namieszalo na kwartal a pozniej ludzie wracali do swoich gier ;)

Eve ma monopol i z tego korzysta. WoT ten pomysl rozwinal w bardzo przystepny sposob.

2303
Incursions / Odp: Zapowiedź nowego dodatku
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 22:39:57 »
teraz pójdzie grać w WoT  ;)

imo gra po komercyjnej premierze bardzo mocno zamiesza na rynku MMO, już troche skostniałym...

Gra juz miesza, kradnie graczy EVE co jest najlepsze. Nie ma tak zwanego endgame'u w stylu supercapsow, ktore psują cala gre w eve. Mimo, ze to jest beta to komunikacja devow i modow z community jest na niespotykana skale. Bardzo sie ciesze z tego obrotu - eve powinno zdechnac albo co najmniej dostac konkretnego kopa w tyłek za olewanie graczy i niewłaściwy damage control.

[mod]Uważaj na swój język. — Soth[/mod]

2304
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 20:39:50 »
Ciezkie czolgi tez sa skuteczne i wymagaja rowniez tych obu wspomnianych rzeczy.

2305
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 19:55:21 »
Tak z ciekawości powrócę na chwile do kwestii omawianej parę stron temu:
Jak sie gnębi bydlaki typu Mouse czy IS7 grzejąc im po gąsienicach?

Kwestia Twojego doswiadczenia, zabilem is7 w mojej panterze. Koles usilnie mnie probowal sciagnac z AA i zaplacil za to zyciem.

2306
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 19:27:09 »
prosty lud nie ogarnie kilkunastu atrybutów czołgu plus kilku na każdym module. Owszem, może się tym zupełnie nie przjemować, ale w ten sposób szybko będzie kończył zabawę.
Wbrew pozorom ta gra ma dużo więcej wspólnego z EVE niż z takim WoWem. Dla mnie to miesznaka EVE z Counterstrrike. Opróćz tego, że liczy się element zręcznościowy, to musisz nieźle główkować jak się ustawiać, jak optymalizować moduły, itd...

To nie jest zrecznosciowka, to granie taktyczne~~

2307
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 19:26:19 »
To teraz pytanie z innej beczki , czy ktokolwiek mial problemy z patchowaniem a doklandiej z autoupdaterem? Wczoraj pol dnia walczylemz eby zaczal sciagac , w koncu padl na 99% . Sciagnalem direct download wszystko fajnie tylko teraz ciagle probuje sciagnac jakies 5.5 mb i znowu sciaga kilkadziesiat kilo i zdycha informujac o problemach z polaczeniem :/

Nie mam firewall, antywir nie blokuje, net smiga jak nigdy dotad a to dziadostwo jak nie chcialo ruszyc tak nie chce  ;D

Na pocieszenie moge Ci powiedziec, ze jest z 10 tysiecy innych meczacych sie tak jak Ty. Poprobuj z wersja torrentowa.

2308
Wsparcie techniczne / Odp: Komputer pod EVE
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 19:24:55 »
Bzdura wyssana z palca. Kiedys ktos plote puscil i tak zostalo. Asrock nie ma NIC wspolnego z Asusem i nigdy nie mial.

Ekhm, że co ?

2309
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 12:36:48 »
Mam nadzieje, ze macie swiadomosc ze graja w tej chwili ludzie ktorzy czekali na tego pacza z wytesknieniem przez ostatni tydzien. Dajcie troche czasu i to sie rozluzni wkrotce. Zagralem kilka noob battles i moje zdzwienie wielkie to 60% ekipy bylo w ms-1 i traktorach. Druga rzecz, ze to jest beta i generalnie mi to lata czy mnie zbije maus czy tez traktor czy tez cos posrodku v0v.

2310
World of Tanks / Odp: World of tanks
« dnia: Wrzesień 03, 2010, 12:26:47 »
Patrząc na tego screena zauważyłem coś, co mi wcześniej nawet do głowy nie przyszło - walczycie zmiksowanymi składami rosyjskich i niemieckich czołgów? Żadnego rozpoznawania wroga po sylwetkach?

Jpkm, im dalej w las, tym WoT wygląda gorzej od zabytkowej już Red Orchestry...

Gdybys sie troche wysilil i poczytal na temat samej gry i jej mechaniki to bys nie pieprznal posta z dupy. Ja nie mam nic przeciwko roznym czolgom w skirmish battles.

Strony: 1 ... 64 65 [66] 67 68 ... 73