Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gaavrin

Strony: 1 ... 8 9 [10]
316
Patche i dodatki / Odp: DevBlog: learning skills are going away
« dnia: Listopad 25, 2010, 22:40:09 »
Czy jest sens doskilowania teraz skili learning np jakieś adv na 5, żeby pózniej mieć większą pule free sp? Chodzi mi to po głowie i sam już nie wiem, a do czasu kiedy to wprowadzą to można trochę przyfarmić  sp w learnigach.

Teoretycznie miałoby to sens, jeżeli skillując learningi masz większy sp/hour niż skill w który chcesz później to wpakować. Z drugiej strony po remapie będziesz maił takie bonusy do każdego atrybutu, jakbyś miał wszystkie learningi na 5/5, więc według mnie, lepiej skillować to na co masz ustawiony remap, niż specjalnie learningi. Kwestia indywidualnego przeliczenia co sie bardziej opłaca

317
Patche i dodatki / Odp: DevBlog: learning skills are going away
« dnia: Listopad 25, 2010, 17:55:34 »
Nie będę się powtarzał za Dormio. Podpisuję się w całości pod tym co napisał. Zwykłe spłaszczanie gry.

A ja się akurat nie zgadzam. Jak płakałem za zlikwidowaniem różnic w rasie i boodline (mam nadzieję, że kiedyś wprowadzą coś nowego co by wyróżniało poszczególne rasy) tak za learningami nie płaczę. Prawda jest taka, że konieczność ich wyskillowania była odstraszająca od dalszej gry, bo zwłaszcza na początku jednak ważne jest dodawanie nowych opcji w miarę szybko (możliwości latanie nowymi statkami, używania nowych modułów), a nie wymaganie od kogoś kto zaczął właśnie grać myślenia za ile miesięcy mu się zwróci czas zainwestowany w learningi. IMO zlikwidowanie teog efektu jest ważniejsze niż spłycenie gry.

318
Dyskusje ogólne / Odp: Chodzenie po stacji
« dnia: Listopad 25, 2010, 13:43:19 »
Lecz powinni dalej coś z tym robić, bo jak mają zamiar zrobić DUST'a 514 ?

Robią, w zimowym dodatku będziesz mógł już sobie zrobić nowego avatara przystosowanego do chodzenia po stacjach, a w letnim dodatku to wprowadzą :)

319
Patche i dodatki / Odp: Nie będzie remapu za plexy
« dnia: Listopad 22, 2010, 22:47:00 »
O ile zawsze spałem spokojnie wiedząc ,że tych frustratów od lat ccp zlewa ciepłym moczem .Tak teraz wcale ta sytuacja mi się nie podoba.

Przyznam szczerze, że jednym zaskoczyli tym faktem, czyli słuchaniem opinii CSM, chyba nie tylko Ciebie. Mogli to ogłosić przed wyborami, że tym razem wybieracie ludzii który na prawdę będą mieli coś do powiedzenia i będziemy ich słuchać :P.

320
Patche i dodatki / Nie będzie remapu za plexy
« dnia: Listopad 22, 2010, 19:17:28 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=815

w skrócie:

Po konsultacji z CSM wycofali się z planów wprowadzenia opcji płatnego remapu.
Muszą iść z duchem czasu i potrzebami graczy, bo inaczej wyginą jak dinozaury ??? i wprowadzić system microtranzakcji.
Ale system ten nigdy nie będzie dotyczył żadnego akseptku gry wpływającego na rywalizacje (szybsze skillowanie, lepsze itemy), tylko wszelakich ozdób (ubrania i mebelki w incarnie, malowanie statków itp. z zastrzeżeniem, że powyższe są podane jako przykłady, a nie zapowiedź wprowadzenia konkretnie tych opcji w grze).

321
Dyskusje ogólne / Odp: WH - wasze doświadczenia
« dnia: Listopad 19, 2010, 13:08:24 »

ojoj ... rob to t3 na ile dasz rade i lec pozarabiac do wh :> tyle spokojnie zrobisz w 30-45 min na c4, ze nie wspomne juz co mozesz na 2 konta w c5 zarabiac ;)

A pamiętam tyle tematów, że misje w empire są przegięte i za łatwo się na nich zarabia. Że powinno się je znerfić itd. Nie robiłem misji w empire od bardzo dawna, co prawda znerfili loot, ale to akurat dotyczyło wszystkich, również loot w 0.0, gdzie obecnie racę. Ale 60kk na godzinę to absolutne minimum jakie jeden paladyn może zarobić (mówię o samym bounty, bez lootu i salvagu) na godzine.

322
NoobGarten / Odp: podstawowe pytania
« dnia: Listopad 14, 2010, 16:34:24 »
Żeby trafił na misję na której jesteś musisz stworzyć z nim flotę i być na tej misji. Wtedy kolega będzie mógł warpnąć na ciebie. Inny sposób, to zrobienie bmki (bookmark) będąc na misji i przekazanie jej koledze kontraktem/tradem na stacji/wyrzuceniem jej w przestrzeni do kontenera.

323
Cytuj
Certyfikaty pod BC w wersji okrojonej
Assault Ships i certyfikaty
Interceptors i certyfikaty
Nie patrz zbyt rygorystycznie na certyfikaty. Na początek dają mniej więcej ogarnięcie co jest potrzebne, ale tak naprawdę niewiele osób później na to patrzy, bo sporo tych certyfikatów nie ma sensu, czyli wymaga kompletnie nieużytecznych skilli
Cytuj
Szarpnąć się na taki drastyczny pierwszy remap? Zawsze zostaje mi jeszcze jeden..
Ja od pierwszego remapu mam zawsze wszystkie punkty rozprowadzone między dwa atrybuty.
Cytuj
Zastanawiam się, czy inwestować czas w BC i fregaty Gallente.. Używa się ich w ogóle w pvp flotach, czy tylko BC Caaldari i fregaty Amar/Matarów?
Przeskillowanie na Drake'a to też zmiana skilli na shieldy i missiles, fregaty też różnią się uzbrojeniem, więc kolejne tygodnie w plecy..
Każda rasa ma swoje mocne i słabe statki. Akurat BC używa się najczęściej caldari (Drake) i minmatar (Hurricane), ale już ceptory gallante są bardzo dobre. Wiem, że pewnie ktoś powie, żebyś skillował coś konkretnego, bo to najlepszy wybór, ale według mnie nie warto, jak ci się podobają statki gallante to je skilluj. A i tak prędzej czy później będziesz latał wszystkim

324
Z reguły jak widziałem to do misji caldari statkow sie uzywa :P drake/raven/golem/tengu a żaden z nich nawet nie podchodzi pod statek dronkowy... ale moze sie myle :P



Masz racje, wyraziłęm się nie precyzyjnie. Kolega Shiro pytał o statki Gallante i tej rasy tyczyła się moja odpowiedź, dlatego napisałem że polecam statki dronkowe, a nie że wogóle są najlepsze ze wszystkich i żeby się na nie przeżucił z shipów caldari.

325
Nasuwa się wiec pierwsze pytanie: czy rola stealth bombera jest w ogóle przydatna w pvp corp'ach działających w null sec'u? Jeśli nie, może są jakieś mocno pożądane i deficytowe profesje support'owe, które sprawią że pvp corp przymknie oko na niską liczbę SP i krótki staż w grze? Zastanawiam sie też, czy pvp tech II fregatami przynosi satysfakcję na dłuższą metę i czy jest to zajęcie rozwojowe..

Stealth Bombery (SB) są bardzo przydatne. Gang takich statków potrafi podczas null sekowych walk narobić naprawdę dużo zamieszania. Sam widziałem kilka takich akcji, gdy kilkanaście bomberów niszczyło kilkadziesiąt battelshipów. Co do deficytowych ról, to wszystko co małe, zwinne i zwrotne jest zawsze bardzo mile widziane. Interceptor w każdej flocie mile widziany, o interdictorze nie wspomne (ale to trochę więcej skilli). Co do satysfakcji, to są ludzie, którzy tym uwielbiają latać i latają dużo, pozatym, zawsze możesz później pomyśleć o skillowaniu czegoś większego, ale sama obrana droga jest dobra.

Cytuj
Sprawa druga: brat skill'uje do Retrievera i Hulka. Jakie profesje powinienem ogarnąć, by być dla niego jak najlepszym wsparciem i generować największe zyski w duecie (nie znamy nikogo w eve, więc początkowo musimy być samowystarczalni). Wiem, że na początek Iteron będzie ok do odbierania urobku. Może dodatkowo skille pod exploration?

Polecam przejść serię szkoleń w Unseen Academy, poza poznaniem tajników efektywnego zarabiania w eve uczą tez podstaw pvp, a i ludzi fajnych zawsze tam można poznać
Cytuj
Kwestia pve: Do klepania misji statkami Gallente lepiej sparwdzają się cruiser'y i BC nastawione na drony, czy turrety? Który z tych dwóch rodzajów broni jest bardziej rozwojowy i skuteczny w pvp statkami Gallente na początku? W Nemesis nastawiać się bardziej na torpedy, czy bomby?
Drony są fajne, bo możesz dopasować zadawany dmg do ratów jakich masz na misji, z tego powodu na misjach z regóły używa się dronowych staków. Co do Nemesisa, to potrzebne są oba, używane zależnie od okoliczności
Witamy w EVE :)

326
Off Topic / Odp: Kolonizacja w przeszłości i w przyszłości
« dnia: Październik 15, 2010, 19:48:43 »
Przyznam szczerze to bardzo ciekawy temat jak dla mnie.

Zgadzam sie z tym co pisze Khobba. To co widać w SF z regóły funkcjonuje wedle schematu: Jedna planeta = Jedna kultura. Jasne że w takim filmie nie można pokazać całej różnorodności planety, ale bez przesady.

Co do samej kolonizacji, to jeżeli do takiej dojdzie w przyszłości (a pewnie dojdzie) to będzie ona dużo bardziej przypominała kolonizację Grecką niż tą XVI wieczną. Czyli koloniści będą wyruszać w nieznane, pozostawiając za sobą swoją macierzystą polis. Kolonie nie maiły żadnych politycznych powiązań z metropolią, poza sentymentem i związkami przyjaźni.

327
Incursions / Odp: Zapowiedź nowego dodatku - dyskusja
« dnia: Październik 13, 2010, 22:28:26 »
Z tego co pamietam na sisi można też na markecie nyx'a kupić za 1 isk więc ja bym nie desperował

Pamiętam aferę jaką ludzie robili jak na Sisi można było dokować supercapsami do stacji :)

Za to dodanie oznaczeń itemów oficerskich i frakcyjnych na ikonach to super sprawa, bo podejrzewam, że nie tylko mi się zdażyło zmielić frakcyjny item razem z resztą lootu z misji :P (żeby nie było, to był jakiś reactive armor plating wart może z 1kk). Pozatym takie oznaczenia są na każdym killboardzie więc fajnie że wreszcie są też ingame.

328
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Październik 03, 2010, 14:50:48 »
Czytam ten wątek i widze, ze odszedł dość znacznie od pierwotnego tematu :)  Pozwolę sobie jednak powrócić do pierwotnego tematu dyskusji.
Znalazłem artykół w którym naukowcy opisują swoje odkrycie i układ planetarny wokół Gliese 581.
http://arxiv.org/PS_cache/arxiv/pdf/1009/1009.5733v1.pdf
Ostatnio czytałem kilka artykułów na temat prawdopodobieństwa istnienia życia na innych planetach i we wszystkich naukowcy dochodzili do wniosku, że do powstania życia nie trzeba jakiś szczególnych warunków (trochę energii i wody, nic więcej) i że jeżeli te niewielkie wymagania zostaną spełnione to praktycznie momentalnie życie powstaje (tak przynajmniej było na Ziemi, gdzie życie powstało w pierwszym momencie, gdy było to możliwe, pod względem warunków na niej panujących)
To co mnie zaciekawiło w tym artykule, co połączyłem z informacjami na temat prawdopodobieństwa występowania życia we wszechświecie, to to, że ta gwiazda jest dużo starsza od Słońca, ma około 7 mld lat, w porównaniu do 4,5 mld lat, jakie żyje Słońce. Pierwsze ślady życia na Ziemi pojawiły się 3,8 mld lat temu, to jeżeli na tej planecie istnieje życie, to ma 2,5 mld lat przewagi nad nami. Na Ziemi po 3,8 mld lat powstały inteligentne formy życia. Pomyślcie sobie, biorąc pod uwagę na jakim poziomie rozwoju jest ludzkość, co by było gdyby nasz gatunek nie istniał kilka milionów lat, tylko kilka miliardów lat? Więc albo goście oglądali Star Trek i wyznają zasadę Prime Directive i nie ingerują w życie Ziemian, bo jesteśmy zbyt prymitywni, albo prawdziwe są teorie, że inteligentneformy życia prędzej czy później doprowadzą do swojej zagłady, albo fakt, że na Ziemi inteligentne formy życia pojawiły się tak szybko jest ewenementem na skalę kosmiczną, albo teorie przewidujące powszechność życia są nieprawdziwe, albo ta planeta nie jest zdolna do podtrzymywania życia i wygląda jak Wenus. Pewnie póki nie wyślemy tam sondy kosmicznej to się nie przekonamy :P

329
Incursions / Odp: Co przygotowuje CCP (stale aktualizowane)
« dnia: Wrzesień 23, 2010, 19:51:31 »
A co maja dac do pvp ? jak bedzies zkrecil statkiem w stacji albo na posie to pvp nie bedzie ot cala historia. O walce z lagiem caly czas wspominaja ze robia i robic caly czas beda.

Imo to PVE jest super , w koncu moze zaludnia sie low seki nie tylko te gdzie walczy milicja i bedzie mozna spokojnie dla relaksu zapolowac na carebeara bez koniecznosci szukania go przez pare ladnych godzin.

zgadzam się w 100%. Dobre pvp w low jest wtedy jak jest więcej celów, jak w low seku będzie więcej ludzi racić, to i będzie więcej gangów, które będą na nich polować, z którymi też będzie można się postrzelać, ot recepta na fajne pvp. Pozatym zapowiadają zmiany w rakietach, które na pewnoe w pvp też namieszają, będzie pewnie masę zabawy z tworzeniem nowych fitów i wykorzystaniem zmian. Kto zrobi to szybciej i lepiej pewnie zaliczy parę fajnych killów.

Oczywiście z tego co wiemy narazie nic przesądzać nie można, ale jest szansa że szykuje się najlepszy dodatek od czasów apocryfy

330
Incursions / Odp: Remap za PLEX
« dnia: Wrzesień 19, 2010, 16:38:19 »
A ja się zastanawiam jak to wpłynie na ceny plexów, bo według mnie te ceny skoczą. Ludzie którzy mieli kasę i wydawali ją na eve zamiast sprzedawać pleksy za iski innym graczom, będą teraz je ładowali w remapy raz na dwa miesiące.

Ale poza ceną pleksów nie wydaje mi się, żeby to miało aż taki wpływ na sandbox eve. To że ktoś będzie trochę szybciej skillował nie ma jakiegoś większego znaczenia, skoro wpływ atrybutów na tempo skillowania nie jest jakiś ogromny (nie da sie dzięki remapom w dwa tygodnie wyskillować capitala), gorsze byłoby kupowanie za pleksa puli skillpointów, co niestety pewnie też wprowadzą, patrząc po kierunku zmian i tym, że technicznie jest to już in game zaimplemetowane, co ccp testowało ostatnio po dwu dniowym dt.

331
Incursions / Odp: Nowy ship -> Noctis
« dnia: Wrzesień 18, 2010, 20:38:44 »
Pomysł na statek faktycznie fajny i na pewno oczekiwany przez graczy, mam tylko nadzieję, że nie będzie najważniejszy element nowego dodatku i dodadzą coś poza jednym nowym industrialnym statkiem.

332
Gdyby CCP zabronilo takich zagrywek to ten sam efekt moznaby osiagnac gdyby SBU postawili np Rebelioni czy ZAFy, wiec tego nie wyeliminuja. Z drugiej strony pokazuje jak glupia jest ta mechanika Sova I jak szybko trzeba ja usprawnic. Wedlug mnie na poczatek powinni zrobic hubie I tcu miejsce stront jak w posie, zeby atakujacy mieli wieksza mozliwosc wplywania na czas decydujacej bitwy.

Strony: 1 ... 8 9 [10]