Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Gaavrin

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
246
Off Topic / Odp: Druga ziemia - wielki krok w badaniach kosmosu
« dnia: Lipiec 05, 2011, 10:57:38 »


P.S. Filmik to gratka głównie dla fizyków, dlatego że podejście do tematu jest stricte fizyczne (znajomość fizyki mile widziana). Gościu na podstawie filmików NASA z misji kosmicznych i obiektów które zostały przez NASA na nich uwiecznione dochodzi do tego jak i dlaczego lata ufo. Na podstawie tej samej teorii dochodzi do tego dlaczego galaktyki wyglądają tak jak wyglądają. Bardzo ciekawe teorie wysnuwa i co lepsze wszystko trzyma się kupy.

Filmik to gratka głównie dla osób które na fizyce nie znają się w ogóle, dlatego że podejście do tematu jest stricte nie fizyczne (nie znajomość fizyki mile widziana). Gościu na podstawie filmików NASA z misji kosmicznych, na których widać kosmiczne śmieci, albo meteory płonące w atmosferze dochodzi do wniosku jak i dlaczego lata ufo. Dalej nie oglądałem bo to brednie.

247
NoobGarten / Odp: Pytania różne
« dnia: Lipiec 04, 2011, 21:21:03 »
ad1. możesz stowrzyć drugie konto nawet na swoje dane, nie będzie problemu, ja kiedyś zrobiłem identycznie jak ty (z kontem na brata) i też nie było problemu

ad2. oba statki muszą być we flocie

ad3. na capitalach różne cargo holdy służą do przewożenie różnych rzeczy: ship maintaince bay służy do przewożenia statków, Ore hold na rude itd, nic innego tam nie wsadzisz po prostu.

ad4. możesz spróbować, ale musiałbyś zainwestować bardzo dużo kasy (miliardy), żeby móc spekulować na cenach jakiegoś itemu w eve.

ad5. najlepszy to znaleźć jakiś corp który kopie w null + dzięki temu dużo więcej zarobisz na kopaniu

ad6. u mnie trwa to kilka sekund góra, albo wina kompa, albo łącza

248
Cytuj
It is CCP‘s plan that the Noble Exchange (NeX store) will be used for the sale of vanity items only. There are no plans, and have been no plans, as per previous communication and CSM meetings, to introduce the sale of game breaking items or enhancements in the NeX store.
Arnar Hrafn Gylfason
Senior Producer of EVE Online

Czyli mam rozumieć, że nie ma planów sprzedawania "nie vanity" itemów w NeX store, tylko w innym sklepie, który dodadzą do gry???

A tak serio, to wydaje mi się, że taka wypowiedź kończy temat i możemy spać spokojnie.

249
Z bloga wynika, że jest nadzieja i że drama zrobiona przez graczy była potrzebna i jakiś skutek odniosła. Zobaczymy jak to potoczy się dalej jak będzie jakaś konkretna informacja ze strony ccp na temat ich planów.

"Suggestion of the day: adding a "Just Say NO to Virtual Goods" t-shirt to the Noble Exchange, priced higher than a monocle. Is CCP fearless enough to do it?"

Ten fragment bloga szczególnie mi się spodobał, nie wiem czy sam bym nie kupił :P

250

Po pierwsze: STARA zasada mówi, że nie ważne jak mówią, byleby mówili. Stara napisałem drukowanymi, bo to słowo klucz. Takie myślenie odeszło do lamusa i dzisiaj żaden marketingowiec się pod tym nie podpisze.

Po drugie: mogli wydać milion dolarów na reklamę, albo wyprodukować za kilka centów materiał który niby im wyciekł, na którym pewnie stracą tyle samo w postaci anulowanych subscrypcji, co by wydali na reklamę.

Mimo to podejrzewam, że to mógł być kontrolowany wyciek i próba sondowania graczy, co myślą o MT, który wymknął im się spod kontroli. Nie przewidzieli że to może wśród community wywołać aż taką burzę. Mam tylko nadzieję, że wyciągną z tego wnioski i wycofają się z tego, tak samo jak z pomysłu remapu za plexy jakiś czas temu, który to pomysł też się graczom nie spodobał.

251
A ja mam wrażenie, że ta całą afera to balon wypuszczony przez ccp, żeby wysondować graczy co o tym sądzą. Niby przeciekł jakiś biuletyn, niby oficjalny, ale jakby łatwiej się z tego wycofać, niż z decbloga na ten temat. I teraz sprawdzają reakcje graczy i kalkulują ile procent graczy byłoby w w stanie wybulić kasę na takie itemy, ile by w grze zostało nie kupując tych itemów, a ile by zlikwidowało subscrypcje. Na szczęście wydaje mi się, że reakcja graczy jest na tyle jednoznaczna, że nie zrealizują tego pomysłu.

Jedno jest jednak dla mnie pewne, w dniu w którym będzie można kupić za to aurum jakiś wypasiony statek niedostępny inaczej, to zlikwiduje konto.

252
Patche i dodatki / Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« dnia: Czerwiec 23, 2011, 11:06:01 »

W Dust też będą skill, tylko chyba będzie się je nabijało inaczej niż w EVE, tu nie ma za wiele informacji.
 

AN IMMORTAL SOLDIER

Death is a learning experience. Fight, die, and develop your skills to become the character you want to be. Use skill points earned as you play (and even when you’re offline) to train skills that improve your battlefield effectiveness; make you proficient in the use of specialized gear; or enhance your ability to modify and upgrade existing gear.

z tego cytatu ze strony www.dust514.com wynika, że nauka skilli będzie wyglądać tak samo jak w eve.

253
Patche i dodatki / Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« dnia: Czerwiec 22, 2011, 18:06:55 »
To ja subtelnie tylko chcialem zwrocic uwage ze sony zostalo zaatakowane przez lulseci i wykradli dane osobowe uzytkownikow ps'ów, wiec teraz tylko poczekajmy na to az us citizens wniosa sprawy do sadu o odszkodowania -> jak sprawy o odszkodowanie skoncza sie jak zwykle to sony moze wogole zniknac jako brand a wraz z nia konsole ps.

Jak skończą się jak zwykle to ludzie których okradziono z ich dancyh będą mogli pocałować sony w dupę w ramach przeprosin. Powiedz mi, jaka duża firma zniknęła z rynku z powodu procesów o odszkodowania. Jak BP nie zniknęło z rynku po zalaniu ropą naftową całej Zatoki Meksykańskiej, to sony nie zniknie po tym jak im jakieś dane wykradli.

A swoją drogą, to po obejrzeniu incarny zastanawiam się co takiego ccp zaprezentuje graczom dusta w pierwszej wersji? Jedną mapę, niezależnie na jakiej planecie będzie walka, czy na gazowej, czy na plasmowej, to i tak będzie się biegać między drzewami? Po jednym rodzaju broni dla każdej rasy i pojazdy które można będzie kupić za aurum, pod warunkiem że zrezygnuje się z nowego mercedesa w prawdziwym świecie, bo będą kosztować tyle samo?

254
Incarna / Odp: Incarna, patchnoty.
« dnia: Czerwiec 21, 2011, 11:55:36 »
The male body shape has been re-sculpted to look more natural. But not too natural...

To mnie rozbawiło. Ciekawe czy tą część ciała też będzie można powiększać i zmniejszać (ciekawe czy ktokolwiek by zmniejszał :P) jak inne członki.

A co do opuszczania stacji, to siedząc na sofie będzie można nacisnąć przycisk undock chyba, nie trzeba będzie pędzić na balkonik żeby wydokować?

255
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Inne
« dnia: Czerwiec 14, 2011, 19:31:20 »
Jeżeli to my mamy disconnecta, to można czuć niepokój, jeżeli coś nas scramblowało + wkurzać się za stracone drony, ale jeżeli to serwer padł, to znaczy, że raty też dostały disconnecta :P, więc obaw nie ma.

256
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions: Misje
« dnia: Czerwiec 14, 2011, 10:37:04 »
Jeżeli nie chcesz robić dla nich misji, to dopóki nie przekroczysz standingu -5 to nie masz się co martwić (poniżej możesz mieć problemy po wleceniu w ich przestrzeń), standing możesz poprawić używając skilla diplomacy. Ale żeby nie spaść jeszcze dalej, nie bierz poprostu misji od agenta przeciwko frakcjom.

Jeżeli jednak postanowiłeś pokochać gallente i chcesz robić teraz dla nich misje, to chyba jedynym sposobem jest znalezienie kogoś, z kim mógłbyś robić misje wspólnie, nabić stand do agenta w jakiejś gallentyjskiej korporacji i później zrobić setki misji, żeby zrobić bardzo dużo storylinów i podbić standing.

edit. Chociaż nie jestem pewien, czy jak masz minusowy stand do frakcji to agent do którego masz nawet +8 będzie chciał z tobą gadać, strasznie dawno misji nie robiłem.

257
Dyskusje ogólne / Odp: W jaką broń wyposażyć statki Gallente
« dnia: Czerwiec 10, 2011, 20:12:50 »
W przypadku gallente będą to hybrid turrets - tak w skrócie

A szerzej, statki każdej rasy mają bonusy do innego innego rodzaju broni.

Amarr - Lasery, poza tym zdarzają się statki z bonusami do rakiet (tylko niektóre t2) oraz z bonusami do dron (arbitrator i jego wersje t2)

Caldari - Głównie rakiety, czasami hybrydy

Gallente - Hybrydy, oraz drony, które w przypadku gallente są chyba nawet ważniejsze niż działka

Minmatarzy - Projectile, sporo jest też statków które używają rakiet.

Najprościej to jaka broń jest opłacalna do używania na danym statku wyczytać z bonusów jaki dany statek daje za lvl skilla który wymagany jest do latania nim.

Jeżeli chodzi o gallantyjskie krążowniki, to dwa najważniejsze to:

Thorax - 5% bonus to Medium Hybrid Turret damage per level and 5% increase to MicroWarpdrive capacitor bonus per level

Vexor - 5% bonus to Medium Hybrid Turret damage and 10% bonus to drone hitpoints, damage and mining yield per skill level

258
Patche i dodatki / Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 17:06:00 »
Podejrzewam, że w momencie wprowadzenia dusta PI zostanie zmienione na dużo bardziej opłacalne. Do tej pory infrastruktura była niezniszczalna, więc nie mogli zrobić z tego źródła kokosów, ale jak będzie można o to walczyć, to pewnie sporo się zmieni.

Choćby w ten sposób, że pojazdy lądowe, powietrzne i co tam jeszcze będzie używane na tych planetach będą robione z produktów PI, a to zwiększy zapotrzebowanie. A z tego co czytałem, to korporacje, waluta itd będą wspólne, ciekawe czy w eve będzie można produkować rzeczy wykorzystywane na planetach.

259
@Gaavrin ciekawy punkt widzenia a co powiesz na to ze Goony (obrosniety kerbirami) przegonil nc./ev0ke (sojusze pvp only) no chyba ze nie zgadzasz sie z tezami ktore umiescilem w nawiasie


Od każdej reguły są wyjątki, nie znam za bardzo tła tego konfliktu (historię południa znam lepiej niż północy), ale liczby też robią tu różnicę,
Poza tym Goony przegoniły nc./evoków po tym jak same zostały przegnane z delve i rozpoczęły nowy cykl zamieszkując w deklein. Na początku tego cyklu nawet kerbiry są bardziej skłonne do zaangażowania się w wojnę, niż gdy sojusz już jest starszy, więcej w nim internal drama itd. 

260
Tak się zastanawiam obserwujac dzialania w new eden od paru lat, czy nie macie wrazenia ze wraz ze zmianami w dominion swiat eve zrobil sie jakby za maly i promujacy bardziej agresorow niz obroncow?
Teraz w etapie blobow sc/tytkow nie bylo jeszcze udanej obrony terenow (po za jednym wyjatkiem SW), bardziej oplaca sie porzucic sova, przegrupowac i odbic teren jako agresor. Kilka przykladow
- Goony zjedzone przez IT -> porzucenie sova
- Atlas zjedzony przez DRF -> porzucenie sova
- -A- zjedzone przez init+PL -> porzucenie sova -> -A- sie przegrupowalo i z pomoca sojusznikow odbilo wiekszosc terenow
- SW z pomoca -A- obronilo sie przed init+pl
- nc.dot/ev0ke zjedzone przez Goony -> porzucenie sova
- IT zjedzone przez Goony -> porzucenie sova

Imo cos jest nie halo ze agresorowi jest latwiej.

Ja to widzę w ten sposób:

Alians - agresor, jak to nazwałeś, to najczęściej prężna instytucja, z silną bazą zaangażowanych graczy, posiadająca zasoby do prowadzenia wojny. Taki alians zdobywa terytorium, pokonując poprzednika i w tym momencie, do grona zaangażowanych graczy dołączają kerbiry, które są potrzebne do utrzymania terytorium. Starzy, zaangażowani gracze powoli się wykruszają, inni znajdują sobie inne miejsce, bo alians w tym momencie, obrośnięty kerbirami jak tłuszczem, przestaje być dla nich atrakcyjnym miejscem. W ten sposób alians agresor przeradza się w alians obrońcę, który niby jeszcze cieszy się opinią dobrego w pvp, niby jeszcze ma renomę i potencjalną siłę wynikającą z liczb na dotlanie, ale tak naprawdę, ma bandę kerbirów, która w momencie zagrożenia robi to co robić potrafi najlepiej, porzuca sova i idzie tam, gdzie nadal będzie mogła bezpiecznie racić.

Dlatego tak skuteczną metodą jest porzucenie sova, pozbycia się tłuszczu kerbirów i odbijanie terytorium.

Oczywiście są też inne sposoby na "odmłodzenie" sojuszu, pozbywanie się kerbirów i utrzymywanie gotowości bojowej i nie każdy sojusz musi przez to przejść i nie każdy alians przechodzi tą drogę równie szybko, dlatego drf, które równie długo, jak nie dłużej trzymało sova pokonało Atlas, który kerbirami obrósł szybciej.

A w EVE, tak samo jak na równinach serengeti, drapieżnik wyczuje słabość ofiary z ogromnej odległości...

261
Obejrzałem sobie tą mapkę i jest naprawdę bardzo fajna, dzięki za linka :), ale na główną bym jej nie wrzucał, ta co jest jest chyba najlepsza czytelna jeżeli chodzi o sytuację w 0.0.

262
Patche i dodatki / Odp: Devblog: introducing time dilation
« dnia: Kwiecień 30, 2011, 13:11:11 »
LosBekoczoS, twoje wypowiedzi są tym czego najbardziej nieznosze w ludziach. Nie znasz się, a marudzisz. Zakładasz, że
a) jakby ccp chcialo to by mogło wydać tryliony na nowy sprzęt i rozwiązać problem laga, a że nie chce to znaczy, że
b) ma w dupie użytkowników, z których na dodatek
c) ściąga haracz.

Dlatego wszyscy ci mówią, że
ad.a) kupno nowego sprzętu nie rozwiąże problemu, bo taki sprzęt nie istnieje, a jeżeli istnieje to w laboratoriach. Nie chodzi o to, że ccp nie chce na to wydać pieniędzy, oni poprostu mają najlepszy sprzęt jaki mogą mieć.
ad.b) ja nie czuje się, że ccp ma mnie w dupie, uważam, że robi co może by gracze, czyli ich klienci byli zadowoleni.
ad.c) skoro uważasz, że ccp ściąga z ciebie haracz to rollnij na wowa i płacz skoro wiesz lepiej

263
Patche i dodatki / Odp: Devblog: introducing time dilation
« dnia: Kwiecień 29, 2011, 20:02:00 »


Generalnie bardzo mi sie nie podoba jesli producent gry za ktora placimy co miesieczny haracz nie umie zainwestowac w kolejna porcje serverow zeby przetrzymac wzrost liczby uzytkownikow, czy ccp nie rozumie ze w pewnym momecie eve zacznie tracic ludzi wlasnie z powodu przepelnienia calkowitego ?

Myślisz, że zainwestowanie w nowy sprzęt, który będzie 2% lepszy niż ten który mają coś zmieni? Gdy dzięki optymalizacji kodu można uzyskać dużo więcej.

Poza tym, jakiś czas temu (pół roku, może trochę więcej) chwalili się, że kupili nowy sprzęt.

264
Off Topic / Odp: Ostatni start spaceshutle Endeavour
« dnia: Kwiecień 29, 2011, 19:40:28 »
Oglądałem ostatni start Columbii (wtedy jeszcze nikt nie wiedział, że to będzie ostatni), widziałem ostatni start Discovery, teraz Endeavour, ale tak naprawdę łezka się w oku zakręci w czerwcu, jak w swój ostatni lot wystartuje Atlantis. A zakręci się, mimo że wahadłowce to był tak naprawdę niewypał, który zahamował rozwój załogowych lotów kosmicznych na 30 lat (12 kwietnia byłą 30 rocznica startu Columbii do swojego pierwszego lotu)

265
A konkretnie? Angielski którym sie tam posługuja to dla mnie dialekt równie zrozumiały co język perski

Język perski jest jednym z języków indoeuropejskich z grupy satem (satem od staroperskiego sto). Do tej samej grupy należą również języki słowiańskie, w tym polski. Zdziwiłbyś się jak wiele podobnych słów do naszego jest w tym języku, dużo więcej niż w językach grupy centum, do której należą języki celtyckie, romańskie i germańskie (oczywiście pomijając zapożyczenia z tych języków). Jeszcze więcej słów brzmi tak samo, ale ma inne znaczenie. Więc ja bym dialekt "angielskiego" który znajduje się załączonym linku porównał bardziej do jakiegoś suahili :P

266
Incarna / Odp: Captain's Quarters na Duality
« dnia: Kwiecień 23, 2011, 23:12:41 »
Także grałem w MS2 i edytor był naprawdę udany + co by nie mówić albo pisać to grafika była także bardzo dobrze wyglądała. System sterowania także na poziomie (choć fabuła gorsza niż w 1 części).
Nadal Sokole obstajesz przy swoim?

SokoleOko miał chyba na myśli kreatory postaci w grach mmo ??

267
Incarna / Odp: Captain's Quarters na Duality
« dnia: Kwiecień 22, 2011, 12:15:55 »
W czasie bitwy, jak trzeba się szybko reshipnąć, wiadomo, że każdy będzie chciał to zrobić jak najszybciej, ale są ludzie, którzy traktują eve często jako czat i spiningują ship siedząc godzinami na stacji. W takich sytuacjach chętnie pochodzę sobie po kabinie, usiądę, bo imo lepsze to, niż obecny widok hangaru. Poza tym, to ma być dopiero początek, a sądząc po tym jak wyglądał rozwój kreatora postaci w dość krótkim czasie, to jestem spokojny, że zrobią z tego CQ coś bardzo fajnego, w miarę szybko.

268
Według mnie najlepszym sposobem, żeby nauczyć się, jak nie zginąć w lowseku, jest nauczyć się jak tam zabijać, choćby podczas szkoleń w UA. Jak będziesz wiedział, jak sie łąpie cele na bramie, czym da się to zrobić, jak sie bumpuje pod stacją, to latanie indykiem po low okaże się bezpieczniejsze niż przelot tym samym shipem przez njarnia :P

269
Jakkolwiek podejrzewam, że kwatera będzie bardzo ładna, to z drugiej strony łądne wnętrze to nie wszystko. Chciałbym, żeby w tej kwaterze było trochę życia. Choćby, żeby mój avatar, jak zostawie go afk, rozłożył sie wygodnie na kanapie, albo nalał sobie drinka z barku, a nie stał jak słup soli w miejscu gdzie go zostawie. Jakieś miłe zwierzątko które by biegało w tle też by było ok (nie, nie takie które trzeba karmić, głaskać, czy co tam sie jeszcze ze zwierzętami robi)

270
sami sobie znajdźcie istotną informację :P

A ty musisz tak bezczelnie podpowiadać ??? :P

271
Dyskusje ogólne / Odp: Cosmos Misje
« dnia: Kwiecień 01, 2011, 13:35:33 »
Jest coś takiego, każda rasa ma konstelacje w której sa te misje dostępne. Można je zrobić tylko raz, w zamian dostaje się dużo śmiecia. Taka rozrykwka bardziej, przerywnik, niż alternatywa dla mijsi lvl4. Jak jeszcze mieszkałem w empire to zrobiłem amarskie.
Misje cosmos do rozpoczęcia wymagają standingu do frakcji na odpowiednim poziomie. Żeby więc wogóle zacząć zabawe trzeba nabić sobie ten standnig robiąc normalne misje. Jeżeli uda ci sie nabić ten standing odpowiednio wysoko (mi się nie udało) będziesz mógł od jednego z agentów dostać bpc na frakcyjnego bsa, ale jest to dość ciężkie.
Zalety są takie, ze dzięki nabiciu sobie przez te misje frakcyjnego standingu mogę robić misje lvl 4 dla każdego amarsiego i caldaryjskiego agenta jakiego chcę. Ale czy to komuś potrzebne?

http://www.hb3.info/cosmos/ - tu jest strona z której korzystałem robiąc te misje. Coprawda po niemiecku, ale wszystkie najważniejsze informacje można łątwo zrozumieć. Masz tam przedewszystkim namiary na systemy gdzie ci agenci są

272
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=891

Najnowszy devblog przedstawia nam nową odsłonę incarny. Widzieliśmy Captain's Quoters, teraz już wiemy, że w naszej kwaterze bedziemy mogli mieć zwierzątka. Zawsze marzyłem jak amarr, żeby w kwaterze czekał na mnie slave hound :P Będzie trzeba go karmić, dopierszczać itd. Zapowiada się świetnie, chyba nie tylko ja tak myślę?

273
Patche i dodatki / Odp: Zmiany w anomaliach
« dnia: Marzec 30, 2011, 14:10:13 »
Dark kto jak kto, ale Ty nie powinieneś marudzić. Gdzieś czytałem, że twoim celem w grze jest odwiedzić wszystkie sygnatury. Pomyśl, ile nowych sygnatur bedziesz miał?
Po drugie, na podstawie jednego zdania ccp, które niewiele mówi piszesz, jaki loot będzie z tego leciał I czym będzie to można solować, po czym stwierdzasz, że to lipa. A może byś tak poczekał jak zobaczysz chociaż jeden z tych complexów?

274
Patche i dodatki / Odp: Zmiany w anomaliach
« dnia: Marzec 29, 2011, 16:13:50 »
Po pierwsze wprowadzenie upgradów nie spowodowało skupiania się w pojedyńczych systemach, tylko mocno zwiększyło ilość ludzi mieszkających w 0.0, zwłaszcza rentiersów.

Teraz, jak w najlepszych systemch będzie po 10 dobrych anomek, to dopiero ludzie zaczną sie gnieździć w kilku systemach.

275
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2011
« dnia: Marzec 29, 2011, 14:51:22 »
Fanfest, Fanfest i po Fanfeście...

Czas Fanfest podsumować. Czy tylko ja odnoszę wrażenie, że straszna bieda była na tym Fanfeście. Żadnych grubszych nowości, żadnych nowych miniprofesji, żadnych istotnych zmian, zorszerzeń...biega jednym słowem.

No bo co:
1. Nowo turrety - całkiem ładnie się prezentowały ale ile razy będzie się je podziwiać ? Po tygodniu/miesiącu nikt o nich nie będzie pamiętał.
2. Kwatery - to samo. Po tygodniu/miesiącu się opatrzą. A jeśli pozostaną dotychczasowe ikony umożliwiające dostęp do poszczególnych funkcji a nie tylko "via kwatera" to wielu ludzi będzie pewnie z tego korzystać.
3. Zmiany w anomalkach - jeszcze nie na 100% pewna ich forma, coś tam wniosą ale to żadna zmiana tak naprawdę.
4. Jakieś plotki o gravimetricach (kometach) - to może być ciekawe ale...to chyba jeszcze dalsza przyszłość.

I nic więcej...żadnych nowych, shipów, skilli, regionów....niega Pany, bieda...  :(

ad 1. - turrety, nebule - duperele graficzne, ale zawsze to jest miła sprawa, ostatnio oglądałem jakieś swoje strane screenshoty jak wyglądały kiedyś planety, to wcale nie żałuje, że wyglądają teraz łądiej :P
ad 2. - ja tam sporo czasu spędzam na stacji i bardzo się cieszę, że będę go spędzał w ładniejszej oprwie niż dotychczas, pozatym to ma być dopiero początek incarny, a niej główny składnik.
ad 3. - jak będą wyglądały zmiany w anomaliach to już podali w dev blogu, a co to zmieni, to już osobna dyskusja (jest o tym osobny temat na forum)
ad 4. plotki o kometach, to ja pamiętam z poprzedniego fanfestu półtora roku temu i na plotkach się skończyło...

Ogólnie, jak pamietam poprzedni fanfest, to gadali strasznie dużo co to oni nie zrobią (pamiętam choćby zapowiedź wprowadzenia frytek t3) i jakoś do dzisiaj niewiele z tego widze w grze, więc wolę, żeby na tym fanfeście powiedzieli mniej, ale żeby faktycznie było to w grze

276
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2011
« dnia: Marzec 26, 2011, 10:48:55 »
Z tymi pleksami to chyba codziło o likwidację botów, że to upłynni rynek pleksów. A co do skanera kierunkowego to ja slyszalem, że mają zlikwidować ten 2 sekundowy odstep między kliknięciami, a nie skaner ;)

277
Patche i dodatki / Zmiany w anomaliach
« dnia: Marzec 25, 2011, 20:41:42 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=883

W skrócie, systemy z ssem -0.0 do -0.2 nawet na upgracie lvl 5 mogą nie mieć na stałe najlepszych anomalii (haveny, sanctumy), za to systemy z bardzo niskim ssem -0.8 do -1.0 mogą mieć ich nawet 10.

Super sprawa dla ludzi którzy żyją w systemach o bardzo niskim ssie, bo nie będą musieli się już martwić o brak wolnej anomalii.
Ale dla aliansów żyjących z wynajmowania systemów będzie to bardzo duży problem, bo wynajmowanie systemu z ssem -0.0/-0.2 będzie nieopłacalne.
Inna konsekwencja tej zmiany, jaką dostrzegam, to taka, że kerbiry będą jeszcze bardziej bezpieczne. Prawdopodobnieństwo, że ship z probami, który często leci na losową anomalkę wpadnie akurat na tą gdzie jest kerbir mocno spadnie, jak anomalii do wyboru będzie 10, a nie 4.

278
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2011
« dnia: Marzec 25, 2011, 15:34:32 »
wystarczy że linki (bonusy) będą przekazywane od shipa do shipa w pewnej liniowej i ograniczonej zależności, która będzie uwarunkowana formacją, "klucz", "skos" itp, a nie tak jak do tej pory bonusy są dla każdego byle był w systemie

ale większa flota będzie i tak z tego korzystać, bo co jej zabroni podzielić się na x małych formacji?

Zawsze chciałem, żeby wielkie bitwy w eve przypominały wiekie bitwy średniowiecza, które tak naprawdę składały się z setek pojedynków między rycerzami. Tak sobie teraz myśle czy to by nie byo wyjście. Podzielić flotę na dużo małych grup i wymusić, żeby te grupy/pojedyńczy gracze walczyły między sobą. Możnaby to osiągnąć przez limit statków które mogą zlockować dany cel. Jak np. 6 wrogich statków zalokuje draka, drak znika z overweie i żaden wrogi statek więcej nie mógł go zalokować. Pewnie musiałoby to być skalowane, bo tytan z ograniczeniem do 6 statków jest w zasadzie niezniszczaly.

279
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2011
« dnia: Marzec 25, 2011, 13:38:18 »
oglądam właśnie relacje z fan festu. Jak narazie pokazują jak się projektuje statki. Nic ciekawego ogólnie (pamiętam, że na ostatnim fanfescie też coś takiego robili).

Z info jakie widziałe wczoraj na eve24 była dyskusja z graczami na temat przyszłości 0.0 na której padało masa głupich pomysłów, typu znerfić jb, na co dev odpowiedział bardzo mądrze, że to tylko skompikuje ludziom życie i jest to tylko strata czasu, który wszyscy spędzą na przelotach, zamiast na zabawie.

Z drugiej strony pomysły deva były w rodzaju: jak znerfimy loot z wraków podzas bitwy zależnie od ilości graczy na killu, to zaczniecie latać w mniejszych flotach? ogólnie nic ciekawego

Jedyne co sensownego tam padło to poraz któryś pomysł formacji, które pozwalałyby na pokonanie większej floty mniejszą. Nikt oczywiście nie wpadł na pomysł jak takie formacje miałyby wyglądać.

Tu jest link do artykułu na eve24
http://www.evenews24.com/2011/03/24/large-scale-combat-roundtable-liveblog/

280
Przedpokój / Odp: 100 milionów. :)
« dnia: Marzec 16, 2011, 23:57:15 »
Powinien byc jakis bonus za 100mln exp... np: mozliwosc stukniecia 6 lvlu w dowolnej dziedzinie : D albo jakis jowianski fretek/cruz/bs
W kazdym razie serdeczne gratulacje! ...dziadku xD

Prezęty najczęściej dają po to, żeby ludzi zachecić do pozostania w grze, a takich co mają 100mln sp to już zachęcać nie trzeba, jak już tyle czasu zostali w grze, to już zostaną, a jak by mieli przestać grać, to im prezent i tak nie pomoże :)

A przy okazji zapytam, masz jeszcze co skillować przy takiej ilości sp???

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10