Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Orli1983

Strony: 1 [2] 3 4
36
no i sojusznik aaa - imperial order rozbrojony- alians został rozwiązany po przyjęciu łapówki przez jednego z dyrektorów ;] jak głoszą plotki. BTW czy ktoś wie ile dostał ?:P  Czy IO dadzą rade ponownie się zjednoczyć ?:P

W związku z tym omist będzie zdobyte, dodatkowo aaa straciło parę stacji w tenerifis.

rzekłbym droga otwarta na kolejne regiony ;] 


37
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Wrzesień 03, 2011, 22:20:16 »
a co powiecie na te frachciki ?;P

http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=10567569

38
fakt juz sie poprawilem ponioslo mnie z tymi SC ;]  tzn chodzi mi o to ze posiadanie wszystkiego na miejscu w sensie możliwości wydobycia  zabija po części rywalizacje, logistyke itp. Po prostu spłyca grę

39
 imho to nie technet jest zly tylko kapitale :P

ich siła i łatwość przerzucania powoduje ze taki ally może kontrolować technet w kilku regionach.

Bez technetu nadal mielibysmy NC, drf w ktorych coraz więcej ludzi latało by SC na anomalki- kazdy żyłby sobie spokojnie farmiac iski na botach i robiąc jeszcze więcej SC  ( teraz tylko drf moze sobie na to pozwolic ;])

rozumiem ze ci którzy chca nerfu technetium chcą by w ich systemie było wszystko co potrzebne do zbudowania kazdego rodzaju shipów ?:P

Wg mnie w tereny powinny sie od siebie roznić- unifikacja pod każda postacią jest zła. MOzliwosc rozwijania swojego systemu jest dobra- ale powinien to byc rozwój w jednym kierunku  a nie wszystko dostępne w jednym punkcie.

Wracając do tematu DRF długo tez nie pociągnie walcząc na kilku frontach. A im aktywniej będzie to robić tym znajdzie sie więcej wrogów i wewnętrzne dramy np TJA ( po odejściu jednego z corpow alians został przejęty w wyniku buntu przeciw CEO aliansu.... może i przeciętny pet DRF - ale bufory tez są potrzebne).

SIla DRF to SC ale i polityka.... potrafią zmusić małe alianse by nie tylko płaciły rent ale jeszcze biły się za nich.



40
Dyskusje ogólne / Odp: Nerf JB - jak sie to skonczylo?
« dnia: Sierpień 17, 2011, 10:12:05 »
może złe porównanie bo ciężko porównywać aktywność w eve w rożnych okresach  ale luknijcie na to: 2 niedziele w eso ( nadaje sie do prorownan bo maja tam w miarę stabilna sytuacje)

http://evemaps.dotlan.net/map/Esoteria/2010-08-15#jumps24

http://evemaps.dotlan.net/map/Esoteria/2011-08-14#jumps24


można sobie tez kile porównać ;)

41
Dyskusje ogólne / Odp: Report Bot Button.
« dnia: Sierpień 16, 2011, 14:57:24 »
jupiiii :) Jestem tylko ciekaw czy np. kikniecie w ten guzik przez 100 osob nie lubiacych pewnego chara nie spowoduje profilaktycznego Bana od ccp na niewinnym charze. Na forum jest wiele skarg podobno niesłusznie oskarżonych ;]

42
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Sierpień 16, 2011, 14:50:00 »
jestem ciekaw ile osób bawi sie w szuukanie wolnych slotow produkcyjnych na stacjach i wozi w te i we wte surowce ?

Wlasnie taki jest cel podniesienie cen przy jednoczesnym przeniesieniu produkcji do 00. NIe mam nic przeciwko wzrostu cen t1 . a fabryki produkujace t2 anchorowane tylko w 0.0 to juz wogole miodzio

Ale wtedy faktycznie pozostaje cena frakcyjnych itemow, shipow ktorych ceny leca na pysk - CCP musiało by pomajstrowac przy tablicach dropów.


Cena plexa hmm? a gdyby tak bounty z rata wynosilo 100k zamiast 1 mil? czy to miało by wpływ na cenę plexa?

Niestety każda zmiana w eve pociąga konsekwencje na innych polach- dlatego nowe dodatki sa nijakie by nie wywolywaly zbyt wielkich rewolucji skutkiem czego niedługo przestaniem grac w eve bo co to za frajda będzie zarobic na frakcyjnego bsa w godzinę.  Chyba ze tego wlasnie chcemy wsiadac w zafitowany statek odpalic pare razy f1 w razie wtopy mamy jeszcze 20 takich w hangarze kupionych na wyprzedaży

43
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Sierpień 16, 2011, 14:30:28 »

Apropo "nieotwieralnych" statyków. Tyle razy wlatywałem do niezamieszkałych WH przez k162, gdzie w środku nie było dalszych przejść, że w teorię, iż dzięki niewyskanowaniu statyka da się przez jakiś tam czas utrzymać WH system zamknięty dla "obcych", w żaden sposób nie jestsem w stanie uwierzyć :)

1. to ze w danej chwili nie bylo nikogo i i niebylo innej wh to nie znaczy ze ktoś jej nie otworzyl 1-48h temu. MOzna sprawdzic nawet na dotlanie czy byla jakas aktywnosc w ciagu tego czasu.

2. Jak wszyscy wiedza po dt jesli nikogo jeszcze nie bylo w systemie wyskoczy powiadomienie ze system dopiero się laduje. Ile razy zdarzyło się wam to przy wejściu do wh  a ile razy przy wyjściu z wh k-162? oczywiście ktoś mógł "otworzyć wh przed DT i nie zalogować sie po nim w systemie) ale czestość tych zjawisk daje domyslenia jesli przyjmiemy ze wejsc i wyjsc jest tyle samo :P

najprostszy sposób sprawdzić w swojej wh :P

Tekst o cyno altach ma się tak do 0.0 ze cyno alty generalnie tam występują :P
A cena plexa jest wyssana z palca bo oczywiście CCP nie podniesie oplat za grę. Musieli by wprowdzic szereg zmian w Bounty z ratow itp. By kosztowaly 800 mil.



44
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Sierpień 16, 2011, 13:49:25 »
Wbij sobie do szanownej główki - NIE MA W EVE systemów które można naturalnie odciąć od świata na nie wiadomo ile. Takie coś to w WoW na priv serv tylko. I nie ucz osoby która zajmuje się w-space od początku ich powstania jak to działa bo tylko robisz z siebie idiotę w oczach osób które swoją wiedzę zdobywały od wprowadzenia patcha Tyrannis.

Dopiszę tylko ze wg mnie tak jest , zeby nie bylo. :P  Każdy człowiek ma prawo do wypowiadania się zwałaszcza na temat nieudowodnionych zjawisk :P
Za to nie każdy ma prawo obrażać innych :P BTW nie długość zdobywania wiedzy się liczy a jego jakość :P Pochwal sie ile siedziałeś w wh? czy próbowałeś sprawdzić taka teorie? czy słyszałeś o niej kiedys?


Wszyscy zainteresowani ? Poza tym nie potrzebujesz stacji (biura) by mieć JC w 0.0, w tym celu wystarczy "zaprzyjaźniony" Rorqual.
A niby w jaki sposób ? Każde WYKUPIONE konto to zysk dla CCP, nic więcej nie muszą robić.

trzeba miec tego zaprzyjaźnionego rorquala najlepiej blisko celu :P a moze tym roqualem skoczyć na cyno ?:P  W eve na wszystko znajdzie sie sposób . ja mowie tylko o tym ze teraz utrzymanie cyno alta jest za tanie :P A drosze transporty i cynoalty wzmogą wspolprace w corpie pomiedzy ludzmi

Jesli ktos dzieli cynoalta z corpem to znaczy tylko tyle ze zamiast 10 subskrypcj cyno altow CCp dostaje 1 :P ( no moze przesadzam z liczbami)
A copowicz sobie skacze kiedy che sam bez udziału i pomocy innych:P

Co do boost  produkcji w 0.0 to podalem tylko jeden ze sposobów jakim moglo by być procentowe zwiększenie kosztu utrzymania szpilek w hi np o 20% czy tam wiecej



45
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Sierpień 16, 2011, 13:12:32 »
Troche to naciagane  :P
Ludzie beda wozic te 2b z hi seca do 0.0 w ladowni bez roznicy czy JF bedzie kosztowac 5b czy 50b poki koszt zakupu towaru w hi sec + koszt lotu z uwzglednieniem ryzyka wtopy bedzie mniejszy od kosztu zakupu w 0.0  + koszt lotu z uwzglednieniem ryzyka wtopy (w koncu przy zakupach w 0.0 poza swoja stacja macierzysta tez towar trzeba sobie dowiezc)

cyno wymaga electronics na 5 ktore skilluje sie ile? 3d?
Dodajmy do tego pare skilli pobocznych i niech wyjdzie 5d na cynoalta to da 15d na 3
Po zalozeniu konta z buddy programu masz darmowe pelne konto na 51d (21d z triala + 30 z plexa).
Przy zalozeniu ze jedno konto oplacasz plexami co miesiac zakladasz nowe konto do cyno i zanim wygasnie poprzednie spokojnie masz juz wyskillowane nowe 3x cyno i jeszcze masz tydzien zapasu  ;)


zauwaz ze teraz ceny sa wyzsze w 0.0 i dlatego ludzie to woża po 2 bil, ale jesli 0.0 dostanie boosta do produkkcji to roznica w cenach i dostepnosci shipow itp pomiedzy  0.0 a hi spadnie

CO do cyno altow to jak duzo ludzi tak robi?  kto bedzie  oplacal dodatkowo biura na stacjach w 0.0 zeby zrobic jumclona?  a moze nie bedzie wolnych biur? albo lecial specjalnie nowo zrobionym cynoaltem do wybranego systemu?  no ale moze faktycznie dla niektorych to nie problem

Pominę fakt ze spora część cynoatow jest po prostu współdzielona prze corpowiczow, CCP chcąc zyskac subskrypcje moglo by powalczyć troche o to.

46
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Sierpień 16, 2011, 12:47:55 »
lol? jaka roznica czy ship kosztuje 4bil czy 10bil jak jego cargo kosztuje czesto 20-30b?widac ze albo kolega nieogarniety albo nigdy nie slyszal o buddy program.
FYI w hi nie ma ani kawalka ABC.
jesli glownym dostawca minsow nadal bedzie dronkowo z pov posiadacza najwiekszego bloba sc/tytkow nic sie nie zmieni.
taka roznica ze tacy co wożą 2 bil na jf nie beda skakac bo im sie nie bedzie oplacalo :P i kupia to na rynku w 0.0 co tez podniesie atrakcyjnosc 0.0

taka ze bedzie wiadomo ze jak skacze jf to wiezie cos cennego a nie jakies graty :P, taka ze tworzenie cynoaltow z budyprogram trwa + skilowanie
 ile potrzebujesz czasu na wyskilowanie na nowym koncie 3 cynoaltow  ? ktorych potrzebujesz do przeskoku w zadupie 0.0?

pisalem wczesniej o redukcji dropu z npc i dronkowa :P   btw na misjach lvl4 wypadają tony modolow zbudowanych z ABC :P co do bezkarnego rycia to nawiazanie do risk vs reward kopanie abc bez ryzyka to bezkarne rycie

co do wh to to moze sie zle wyrazilem wh  static tworzy sie fizycznie po wyskanowaniu sygnatury na 100% ale jesli wiesz ze np sygnatura o id AXH-912 to static i go nie wyskanujesz na 100 % ,tym samym nie podlecisz to on sie nie otworzy po drugiej stronie jako k-162. WH tworzy sie na gridzie tylko po wyskanowaniu:P wczesniej jest tylko grid w ktorym ona sie pojawi. ale wierzcie lub nie wierzcie :P ewentualnie sprawdzcie


47
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Sierpień 16, 2011, 12:02:47 »
No chyba waćpan w takich konwojach nie latał że takie farmazony wypisuje  :P Jak ktoś wcześniej nagrezmolił, nudniejsze jest chyba ino kopanie veldsparu  :P

NUdne jest jak sie leci przez puste 0.0 :P  ALe jak je naprawia to tam nie bedzie juz tak pusto :P

48
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Sierpień 16, 2011, 11:58:55 »
Z konwojami i ceną JF chodziło mi o to ze o ile teraz można sobie ryzykowac 4-5 bil statek skacząc samemu z  to przy jego większej wartości część graczy będzie chciala sobie zapewnic jakąś obstawę lub zdecyduje się na transport frachtem albo  xrazy skoczy carierem :P cena plexa uderzy wlasnie te cyno alty bo ktos musi opłacać te konta jeśli chce skakać.
Poza tym  nadal będzie można produkować w hi tylko tylko z wyższym kosztem utrzymania posow.

Konwoje będą niezbędne bo  misjonarze lvl4 tez kupuja statki, bo w hi nie będzie Az tylu ABC minsow, bo znajda się tacy którzy będą chcieli ryzykowac by zarobic wiecej w 0.0 na produkcji.

Nie mówiąc już o tym jakte zmiany przełożą się na koszt i upierdliwość produkcji Sc, tytka ( które i tak potrzebują nerfu :P)

CO do ABCw wh to ja nie mowie o okazjonalnych kopaczach co sobie wleca do dziurki tylko  o zorganizowanym ryciu gravi z obstawionymi wlotami. Czy wiecie ze mając statica  wyskanowanego po respawnie można go nie otworzyc ?:P Jeli do niego nie podlecisz nie zostanie otworzony a w związku z tym musisz uważać tylko na randomowe wh, które otwierają się z rozną częstotliwością i tym sposobem możesz nie mieć gości przez 3-4 dni i ryc bezkarnie Gravi i klepać raty :P



49
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Sierpień 16, 2011, 09:56:49 »
co do ceny vagasa: to taka jest produkcja im bardziej skomplikowana tym wiecej etapów- każdy etap zabiera swoj dochod (kopacze moon goo, ci co robia rekacje, kopacze itd ) można tez doliczyc koszt posa i paliwa do wyprodukowania tego vagasa czy 10 vagasów:P.)

W eve 1 osoba nie powinna być w stanie wykopać minsy, przewieść, wyprodukować vagasa, zabic tym vagasem innego vagasa i jeszcze sprzedac loot z tego vagasa w jita :P.



Tak z ciekawosci zapytam
Dlaczego?
Ciekawa teoria
Teraz sie zastanawiam czy skoro dla mnie jako producenta zmiana poziomu ryzyka nie wplywa w jakikolwiek sposob na fun, a co najwyzej na cene tego co sprzedaje w taki sam sposob jak np zmiana ceny tryta to ja jestem dziwny czy teoria jest z konca plecow  >:D

tak jak piszesz będziesz musiał podnieść cenę, bo wg mnie statki są za tanie i ich strata nie boli tak bardzo jak powinna

, fun dla producentów  będzie większy bo drogie statki spowoduja spadek popytu.  ekonomiczna konieczność  lokalizowania produkcji w 0.0 zmniejszy ilosc osob ( raczej ilosc altów) chcacych sie w to bawic . generalnie powinno to spowodować spadek ilości klików dla producenta dla wygenerowania tego samego zysku co obecnie.

Może jak JF będzie kosztował 10bil  a plex 800 mil to zacznie się znów latanie w konwojach a nie z bandą altów. CI którzy znają grę z dawnych czasów wiedzą ile się kiedyś zarabiało na BSa i jaka byla frajda z ubicia komus shipa.


tylko caly ten mój pomysł wymaga ograniczenia tez mobilności SC i tytkow by osłabić duze alianse by one nie zagarniały całej produkcji w 0.0


Co do abc ore w wh to poprostu co to za pomysł by w wh klasy 1 ze stałym wyjściem do hi można było sobie kopać arkonor  gdzie w 0.0 trzeba się sporo natrudzić by go znaleźć. W c6 moze i owszem bo jak nie ma ekipy to przynajmniej skałki można pokopać ;]


Można tez zarzucić ze drogie plexy, statki, produkcja w 0.0 zniechęcą nowych. Ale mamy przecież buddy program gdzie często gracze sie dogadują z iskami :).. są korporacje które chętnie pomagają nowym w zdobywaniu isk.

A Gra idzie w złym kierunku gdzie gracze maja po kilkanaście altów którymi mogą zrobić wszystko.





50
Dyskusje ogólne / Odp: 0.0 Fix?
« dnia: Sierpień 16, 2011, 08:31:57 »
1.Zmniejszyc ilosc lootu z misji, dronkowa, oglolnie z npców.

2. zmniejszyć wielkość i ilość skałek na paskach w hi

3. usunąć abc ore z WH

4. sprawić by koszt mielenia, produkcji był niższy w wh i 0.0 niż w hi (najłatwiej podnieść o 10% tax z mielenia w hi i zwiększyć o 20 %  zużycie paliwa posów hi secowych ;])


Wg mnie rozsianie moonow jest dobre bo unifikacja jest nudna. Rozsianie moonów wymaga transportu, czasu, ryzyka (więcej ryzyka dla prodcentow to wiekszy fun :P) no i w jita robi sie przyjemnie zakupy:P po co sa frachty i jfy? by wozić to wszystko w te i  tamtą , najlepiej na autopilocie .



A teraz wisienka na torcie jesli kupic materialy na jita (wg. eve market) i zbudowac vage to same minsy kosztowac beda okolo 421 958 779.26 ISK a obecnie na jita vaga kosztuje okolo 136 594 999.00 ISK.
Wiec aby umozliwic produkcje vagi od zera na jednym posie i aby to nie bylo teoretyczne (bo teoretycznie mozna i teraz)  to albo uproszcza produkcje do poziomu produkcji w wow albo wywroca cala produkcje t2 do gory nogami a w tym i market.
Osobiscie mam nadzieje ze nigdy.

Dokładnie. wiadomo ze niektórzy sprzedaja taniej statki  niz wartosc minsów ale to tak samo jak ci którzy kampia godzine gejta by zabic shipa za 2 mil isk gdzie w tym czasie mogli by zarobic x razy tyle . TO jest gra kazdy robi to co lubi i ma swoj rachunek oplacalnośći. 

A oplacalnosc powinna byc rożna w róznych miejscach wszechświata . Dlatego zmiana w zużyciu paliwa do posów jest dobra :P

 


51
eh a u mnie w aliansie sie śmieją ze przylatują rifterami na cta :P ale przeciez licza sie checi :P jak sie chce to mozna ibisem zlapac fajnego kila :P
z tego co widze to byli z engarde i AAA :P 

to ja Kupie bpo na riftera - kazdy z korpa bedzie mogl wziac sfitowana fretke i poleciec na CTA, roam  ( fit t1 zeby nie bylo ze cywilny :)

52
Dyskusje ogólne / Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« dnia: Sierpień 04, 2011, 13:24:36 »
niby pomysl z wiekszymi posami fajny ale tak naprawde skorzytaja na tym wielkie alianse bo beda mogly produkowac jeszcze wiecej i latwiej superow :P twierdze nie do zdobycia dla malych aliansow

czy dobrze zrozumiałem ze chodzi o to by po zdobyciu stacji przejmować assetsy? Co wtedy stanie sie z handlem kto bedzie chcial ryzykowac taka kase? 
Ja chetnie bym doswiadczyl mozliwosci niszczenia stacji- wtedy wszystkie assetsy jakims magicznym sposobem ulatniały by się do najbliższej stacji ;]

W eve zdecydowanie trzba czegos wartosciowego do niszczenia- moze i tytany sa drogie ale co z tego jak mozna sie wylogowac i jest szansa ze nie zdązą cię ubic ;/ ( matki  powinny wisiec  nie 15 a 30 min,  tytany 45 po wylogowaniu  :P przeciez ich piloci i tak nie robia nic innego tylko w nich wisza )

53
Kłamstwo.
Wszyscy wiemy, że -A- co prawda zapraszało SW na CTA, ale potem nikczemnie samo wszystko rozwalało, nie czekając aż tamci dolecą, więc SW nie miało szans dodać się do laga.

no mowiac o lagu mialem na mysli ostatnia wielką bitwe w 46dp i wtedy troche stainwagonu tam bylo :P
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=10292226

a by bylo na temat to zaluje tylko ze wiekszosc mojego ally to jednak US time zone - wogole jakos wiecej sie wtedy dzieje. FC z US TZ mają wiecej Jaj ?

54
hmm czy juz nikt nie lubi sov warfare? tak przy okazji wieści z frontu- DRF powoli toczy sie w kierunku terenow AAA. Rozproszenie frontu na Providence i Teneryfe oraz reset Stainwagonu spowodowały ustąpienie laga :P 

Red aliance obronił stacje w 77 (detorid) i wprowadzil w reinforce stacje w 46dp ( Tenerifis). troche statkow spadlo ale nie bylo zapowiadanej epickiej bitwy.

I was there :P.

Zapraszamy górników- trzeba nam dużo trytu :P


55
Dyskusje ogólne / Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« dnia: Sierpień 04, 2011, 12:02:43 »
0.0 sucks. Aktualnie 0.0 to jedna wielka wytwornia $$ i każdy kto jest w aliansie ktory ma sov jest zlyklym pionkiem dy**nym w **** przez zarzadzow aliansu i ich kolegow.
NIestety tak wlasnie jest- ale to jak z nasza Polską- ściągają z nas podatki itp wyprowadzają kasę pokątach, ale gdzie mielibyśmy sie podziać i co robić?::P  Zresztą czasami i nam skapnie z tego worka by moc sobie kupić parę fajnych shipow  ;] czasami alians zrobi reimbusta co by poprawic nastroje u ludzi nonstop kampiacych TCU, stacje itp.

Do tego buduje sie tam niby imperium, walczy o tereny- az tu komuś z zarządu eve sie nudzi- bierze pol assetsow aliansowych, i firma upada :P.

Zaklada sie nową pod inna nazwa by za jakis czas  sytuacja sie powtorzyla. Ilosc kradzieży w eve jest przerażająca, często zarządy corpow nawet ich nie ujawniaja by nie  przypadkiem nie doszlo do buntu na pokladzie.

Samo zycie- moze dlatego eve tak wciaga ;]

A wracajac do tematu niech wkoncu zlikwiduja jb i znerfia supery :P

56
wcześniejsze bitki:

http://kb.wn-alliance.ru/?a=battle&id=b787

http://kb.wn-alliance.ru/?a=battle&id=b786


juz bez wskazywania kto wygrał :P

Ciekaw jestem jak daleko DRF zajedzie wgłąb terytorium AAA ;P  Podobno PL skończył się kontrakt i teraz zaczną psuć krew DRF.

57
PL skończył się kontrakt a ze nie dostali przedłużenia ubili 3 nyxy UPS,  PL zbaitowali ich neutralnym thanatosem.

58
fakt to lepiej pokazuje sytuacje :P  ale nie chciałem by ten fit tengu zgubi się w gąszczu naszych strat :P


tak czy siak coś się dzieje ;]


59
Chciałem tylko dodać ze właśnie koalicja zakończyła operację czyszczenia Detorid i będzie mniej CTA :P, jak widać po kb w okolicach jest dość soczyście ;]

http://rip.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=10177186

ale jako ze alians dopiero się rozrasta i dogrywamy się we flotach, nie brakuje tez wtop :P

60
Dyskusje ogólne / Odp: incarna - trailer " i was there"
« dnia: Lipiec 08, 2011, 12:22:00 »
pięknie ładnie ale trailery jakos do mnie nie przemiawiaja, moze dlatego ze właśnie powinny  bardziej oddziaływać na nowych graczy.


co do pokazywanego blob festu, to właśnie to mnie przyciągnęło do evki, ze wszyscy gracze są na 1 serwerze, a inaczej niz przez bloba trudno to pokazac.

teraz tylko czekac az zmniejsza jeszcze troche laga ;]

61
Off Topic / Odp: Internet w Play
« dnia: Lipiec 01, 2011, 08:33:16 »
A ja polecam orange na karte- najtaniej i bezzobowiązań :P  Porównywałem z playem i chodzi u mnie ciut wolniej tylko .


a co do modemów na karty to warto sprawdzić czy wspiera hspa czy hsdpa.



62
Off Topic / Odp: Internet w Play
« dnia: Czerwiec 30, 2011, 08:14:46 »
O tej opcji zwrotu jak jeszcze nie zauważyłeś właśnie cały czas mówię :)

zmyliło mnie pytanie modem .. bo są tez oferty bez modemu :P 

63
Off Topic / Odp: Internet w Play
« dnia: Czerwiec 29, 2011, 20:56:04 »


@Orli1983 a dają do tego modem, czy musisz mieć własny? Bo jak nie masz (i nie możesz sobie na testowanie załatwić) to na nic Ci taki starter.

w celu sprawdzenia zasiegu jako modemu mozna uzyc telefonu a jesli nie to mozna  wziac te opcje:
http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Sprawdz_i_Kup_w_Play_Online_na_Karte_z_modemem_23.08.2010.pdf


z mozliwoscia zwrotu po 7 dniach

64
Off Topic / Odp: Internet w Play
« dnia: Czerwiec 29, 2011, 17:35:22 »
pozatym play rozdaje za free startery na przetestowanie :P


masz na nim 25mb na internet   ;)

65
Dyskusje ogólne / Odp: Gdzieś w Islandii...
« dnia: Czerwiec 29, 2011, 13:54:50 »
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1364142&page=1

http://www.icenews.is/index.php/2010/07/23/bjorgolfur-thor-completes-debt-deal-wants-to-keep-house/#more-16629


Stare infa ale z perspektywy czasu pokazują ze od 2010 ccp ma jeden cel  :  zgarnąć duzo kasy w krótkim czasie


Ten pan dostał nowe kredyty ale jego biznesy Actavis, Play, CCP i Verne Holding musza je splacic :P



66
Off Topic / Odp: Internet w Play
« dnia: Czerwiec 29, 2011, 12:24:40 »
Korzystałem przez chwile  z tym ze z oferty na kartę

MOje doświadczenia - transfer max 3 mb/sek, w szczycie max 1 mb/sek, pingi 30-200ms głównie,  mam ok 17 km w prostej linii do nadajnika czyli teoretycznie nie powinno działać :D . a nigdy nie miałem problemów ze zrywaniem sesji czy coś w tym stylu  (zasięg 2-3 kreski)



teraz używam orange free na kartę  bo jest tańsze :P

Okolice przemysla

67
dyskusja otwarta ;)

68
Centrum Rekrutacyjne / [-LoS] Lords of Sandbox REKRUTACJA 0.0
« dnia: Czerwiec 25, 2011, 16:38:15 »
    Polska korporacja 0.0 poszukuje nowych graczy !
    Jeżeli masz dość;
    • Ciągłych CTA
    • Wygórowanych podatków
    • Składek OP-ów które nie wiadomo jakim sluża celom?
    • Napiętej atmosfery i zamordyzmu
Dolacz do Nas teraz.

Oferujemy;
  • kilka systemow ze stacjami do racenia i kopania.
  • rafinacja 0% TAX
  • -tax 0,5 %
  • skladka miesieczna 0 mln isk
  • korpowe oraz alliancowe wypady pvp
  • brak wymagań co do skillpoints'ow
  • transport jfem z hi raz w tygodniu



Kogo szukamy...?
-ludzi którzy mają zbyt mało czasu by płacic wysoki rent, lub siedzieć godzinami na cta, którzy nie spędzają całych godzin na raceniu, a jednocześnie chcieli by pomieszkać w 0.0.

Corp jest w aliansie PVE Rebel Aliance of NEW EDEN (RANE) umiejscowionym systemach Angelsów (scalding pas - systemy 3 skoki JF od hi).Systemy aliansowe sa z upgredami wiec o zarobek latwo. Dodatkowo podpowiem ze raty Angelsowe nie wysysają capa:P
Główny zajęcie corpa  to PVE. Robimy anomalki, plexy, Planetary Interaction i wszytsko inne na czym można zarobic w 0.0. Ale chcemy tu ludzi którzy nie stronią tez od PVP dlatego nie chcemy tu altów farmiacych ISKI dla kont w innych aliansach :P
Reasumujac. Jeżeli szukasz ciszy i spokoju milej atmosfery ludzi z ktorymi mozesz porozmawiac wieczorami przy piwku na TS-ie lub mumble.Zapraszamy!

Zarówno starzy wyjadacze jak i zaczynajacy przygode z EvE znajda tu cos dla siebie.Jezeli jestes zainteresowany prosze o kontakt z WHAT EVER lub kanał: Lords Pub.

W związku ze zmianami w dodatku Phoebe, w naszym regionie zrobiło się dość ciekawie, dużo okazji do small scale pvp. Dlatego wznawiamy rekrutacje dla wszystkich chętnych szukających rozróby. Nie oferujemy pro pvp, dlatego oferta głównie dla młodych kont nie mających zbyt dużo czasu na grę ale chcących spróbować swoich sił w 0.0.

kb : https://zkillboard.com/corporation/98049751

wątek dyskusyjny: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=9791.0

69
Wsparcie techniczne / Odp: Problem z windows 7 po starcie.
« dnia: Czerwiec 23, 2011, 11:07:34 »
u mnie po zainstalowaniu tych poprawek przestala dzialac klawiatura i myszka okazalo sie ze windows twierdzi ze te sterowniki sa niepodpisane cyfrowo i ich nie uruchamia....i w sumie tez nie wiem jak to rozwiazac - na razie odpalam w winde z opcja spod f8 ;/

70
Patche i dodatki / Odp: dust 514 coming to playstation 3 in 2012
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 15:11:29 »
Zajmują się tym inni ludzie, więc można (naiwnie :P ) snuć przypuszczenia że tego nie spier...niczą. Trailer E3 jest dość odważny (bo niby kto będzie organizował blob aby obronić swoje PI  :-\, chyba że planety będą produkowały coś na miarę minerałów z tech-moonów ), kolejny szczegół czy będzie możliwy ostrzał z powierzchni planety? (wiadomo że w drugą stronę nie).

w koncu bedzie sie o co bic w tej grze :P
  bo jesli bedzie mozna niszczyc infrastrukture to ceny produktow PI troche wzrosna :P  tak samo jak szpilek, materialow z posow itp   imho teraz wszystko jest za tanie :P

Strony: 1 [2] 3 4