Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siri Irme

Strony: 1 [2] 3 4 5
36
NoobGarten / Odp: Podatki
« dnia: Wrzesień 24, 2013, 16:05:29 »
No, raczej handlowców.

Koszty produkcji na NPC stacjach są pomijalne.

No tak, ale sama rafinacja to raczej działka ludzi od przemysłu. Co z minerałami się później robi to już inna historia.

W EVE profesje na tyle się przenikają, że ciężko jednym terminem określić czym się człowiek zajmuje.

37
NoobGarten / Odp: Podatki
« dnia: Wrzesień 24, 2013, 14:46:41 »
(nie jestem w stanie odpowiedzieć jak wysoki musi byc to snad, by uzyskac to "zero procent"). No i to tyczy się raczej tylko mnichów buddyjskich, znaczy sie kopaczy ;)

Okolice 6.67. I nie tylko kopaczy, ale także przemysłowców  ;)

38
NoobGarten / Odp: Podatki
« dnia: Wrzesień 24, 2013, 12:39:33 »
Na początku musimy rozróżnić od siebie podatek korporacji NPC (którego są dwa rodzaje) od podatku wprowadzonego w korporacji graczy.

Korporacja NPC pobiera od Ciebie podatek za każdym razem, gdy wystawiasz sell lub buy order na ich stacji. Wysokość tego podatku zależna jest od Twojego standingu do frakcji i korporacji, na której wystawiasz zlecenie (im lepszy stand tym lepiej). Podatek, możesz dodatkowo zmniejszyć za pomocą skilla Broker Relations i dołożyć jeszcze do tego skill Accounting.

Istnieje jeszcze Tax Rate. Zarówno korporacje npc jak i graczy go mają. Potrącany jest on z bounty z ratów i nagród z misji. Kwota opodatkowana to 100k isk i wyżej. Czyli, jak zarobisz 96k za rata nic Ci nie zabiorą, ale jak trafi Ci się taki skurczybyk za 500k już tak. Wysokość tego podatku widnieje w info korporacji, i o ile w korporacji NPC jest on ustanawiany przez CCP (zazwyczaj 11%) to już w korporacjach graczy dyrekcja decyduje jak duży on będzie.

Kasa, która leci z podatku na korporacyjne konto w przypadku korpa NPC jest po prostu marnowana, puchh znika z gry. Zaś podatek z korporacji graczy jest różnie wykorzystywany: na opłatę za biura korporacji, zwrot kosztów zestrzelonych statków, jakieś korpowe inwestycje lub plex dla CEO ;) czy co tam zostanie ustalone.

Punktując:

1) Potrącany jest on z bounty z ratów i nagród z misji.
2) Tak. Nawet nie muszą być na stacji. Podatek jest odciągany od razu po wpłynięciu kasy na wallet gracza.
3) Zapomniałaś o 3 ;-)
4) Kwota opodatkowana to 100k isk i wyżej.
5) Są korporacje graczy, gdzie tax wynosi 0% ;-) lub możesz sama założyć taką korporacje i cieszyć się każdym zarobionym iskiem.


39
Inne gry / Odp: FOnline: Reloaded
« dnia: Wrzesień 22, 2013, 13:50:30 »
Tracisz wszystko co masz przy sobie i lądujesz na jakiejś pustelni, z minimalną ilością życia. A jeżeli jakiś inny gracz był obecny przy zejściu, może zabrać cały ekwipunek jaki pozostał po nieboszczyku.

40
Inne gry / FOnline: Reloaded
« dnia: Wrzesień 21, 2013, 12:05:59 »
Od 31.08 dostępny jest darmowy mmorpg w świecie Fallouta. Jest to mod opierający się na pierwszych dwóch częściach gry dający sporo możliwości rozrywki. Duży nacisk położono na pvp i granie w grupie, ale nie zapomniano też o grających solo. Więcej informacji, po kliknięciu w obrazek ;)


41
NoobGarten / Odp: Drony
« dnia: Wrzesień 19, 2013, 10:16:10 »
Drony to ogólnie humorzaste istotki. Pomimo zaznaczonych opcji nie zawsze robią to, co im się każe. Jeżeli zostaniesz zaatakowana i dopiero wtedy wypuścisz drony w trybie "agressiv" , z sobie tylko wiadomych powodów nie kiwną nawet palcem (czy co one tam mają) w Twojej obronie. Trzeba wskazać im cel i kazać atakować. Wtedy wykończą całe zgrupowanie wroga. ALEeee... jeżeli już wcześniej drony będą wesoło hasać wokół Twojego statku, i pojawią się raty z zamiarem zrobienia Ci krzywdy, to drony automatycznie polecą na wroga 8)

42
NoobGarten / Odp: Zielono mi
« dnia: Maj 23, 2013, 15:28:58 »
Jak chcesz czymś w miarę sensownym latać na L1-2 to więcej skorzystasz na Incursusie (łatwiej potem Ci będzie wejść w T2 pod PVP). Pod L3 będziesz raczej potrzebował kruza i tu wg mnie Vexor (bo jesteś Gallente), jeśli dalej będziesz chciał latać shipami jednej rasy.

Latanie Vexorem na misje lv3 osobiście odradzam, tylko na lv2. Na lv3 to już trzeba battlecruzem latać (dla Gallente dobrym wyborem będzie Myrmidon, ale Brutix też się sprawdza).

43
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 24, 2013, 23:38:03 »
oglądam, wykonanie miazga, muszą to wrzucić na soundcloud lub wydać album

Podpisuje się pod tym wszystkimi swoimi kończynami!

44
Dyskusje ogólne / Odp: 30 Dni bana za AP na 0km
« dnia: Kwiecień 18, 2013, 19:15:08 »
Chwalisz się, czy żalisz?

45
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Kwiecień 02, 2013, 16:49:03 »
PvP Providence style :)

A glanowanie capital shipem battlecruza, to jaki PvP style? ;)

46
Off Topic / Odp: O tym, jak legalnie i zgodnie z prawem krasc
« dnia: Marzec 16, 2013, 15:25:55 »
A ja, jako pracownik służby doręczeń Poczty Polskiej, z chęcią opiszę jak to wygląda z naszej strony.

Wszystkie sądy, komornicy, ZUSy, KRUSy i inne takie, wysyłają listy polecone do osób, które nigdy pod wskazanym adresem nie mieszkały albo już dawno nie mieszkają. Często jest tak, że odbiorca takiego listu gdy się wyprowadza, składa na poczcie polecenie dosyłanie listów na jego nowy adres. Ale nie możemy tego robić, bo przepisy owych instytucji zakazują tego. Jeszcze większą parodią dla mnie jest to, że komornik wysyła przesyłkę rejestrowaną pod adres, z którego on sam daną osobę wyeksmitował! Lub sąd wysyła list, do osoby przebywającej w więzieniu. Czy do 3 letniego dziecka. Czy to do przedstawiciela osoby niepełnoletniej, z adnotacją "do rąk własnych adresata", nie informując kto nim jest. Czy np. jak ostatnio miałem sytuację, polecony z sądu, na kolesia, który ma SĄDOWY zakaz zbliżania się do mieszkania ani jego domowników...

Wtedy... polecone takie leżą sobie na poczcie. Po 2 tygodniach zostają zwrócone do nadawcy z adnotacją: adresat nie podjął przesyłki z urzędu pocztowego. Ale oni mają to gdzieś, gdyż nawet po zwrocie listu, instytucje traktują je jako list odebrany, odbiorca poinformowany, a sprawa toczy się dalej.

I nie pomagają adnotacje listonosza, że: adresat wyprowadził się, adresat przebywa za granicą, odbiorca listu pod wskazanym adresem jest nieznany, gdyż i tak słane są kolejne listy.  Albo na urząd pocztowy wpływa pismo, z nakazem wyjaśnienia przez naczelnik, skąd listonosz posiada taką wiedzę, i w ogóle szeroko pojęty "dywanik".

A już nie wspomnę jakie to adresy do doręczenia potrafi urząd x umieścić na liście... 

Jak dla mnie po prostu, nie ma woli zmiany tego stanu rzeczy, gdyż często gęsto jest to na rękę instytucjom.

Pozdrawiam!

47
Dyskusje ogólne / Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« dnia: Grudzień 08, 2012, 11:12:24 »
kontr-argument -> Jita undock

timer bumpdamagefree przy wydokowaniu załatwiły by sprawę

W wolnym tłumaczeniu, w czasie wydokowywania statek jest niewrażliwy na tego typu obrażenia przez x czasu lub x kilometrów. Służby naprawcze stacji czuwają! ;) Podobnie mogłoby być w sytuacjach pod bramą, po wyleceniu z warpa.

Powinno działać w obie strony- czyli jak bs na mwd pierdyknie fregatę, to powinna się rozlecieć? Tyle że wtedy concord będzie miał uzasadniony żal do rzeczonego bs'a (suicide bumperzy?)

Rozlecieć lub porządnie uszkodzić. W takiej sytuacji, z konta osoby, która spowodowała kosmiczny wypadek, powinny być przelane środki na pokrycie kosztów statku w ramach ubezpieczenia. Oczywiście, jak był ubezpieczony ;) Nie wiem czy logi z gry potrafiłyby wykazać, kto zawinił. No i gorzej, jak gracze się umówią, i obydwoje polecą na czołowe 8)

48
Dyskusje ogólne / Odp: Nie cierpie nowych Patchy
« dnia: Grudzień 07, 2012, 18:51:56 »
Koncert życzeń? Ok :)

Niech kolizja z jakimś obiektem uszkadza lub niszczy statek. Dosyć mam latających pierdylion m/s statków obijających się np. o skałki, nie tracących przy tym nawet punktu shielda. Co prawda, trzeba by usunąć warp to 0, byłby problem przy dokowaniu/wydokowaniu i zbliżaniu się do bram skokowych. Myślę, że traffic advisor i timer bumpdamagefree przy wydokowaniu załatwiły by sprawę. A ile dynamiczności zyska przy tym walka 8)

49
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Grudzień 01, 2012, 14:27:29 »
Cytuj
The Afterburner skill has been changed to now reduce duration by 5% (as opposed to increase by 10%) and reduces capacitor usage by 10% per level.

Fajne :) Latający z AB i MWD na pewno się ucieszą  :) Gorzej, jak będzie trzeba przepalać ABka...

50
Inne gry / Odp: Cyberpunk 2077
« dnia: Listopad 17, 2012, 20:32:09 »
Świetna wiadomość 8) Podstawka do CP2020 wciąż leży na mojej półce, oprawiona w twardą okładkę i zszyta. I to jakieś... 15 lat już. Fiu, fiu... Kurde, ale jakby zrobili MMO na wzór papierowego rpg'a  >:D

51
Inne gry / Odp: Planetside 2
« dnia: Listopad 04, 2012, 22:57:27 »
http://planetside2.info/dolacz-do-druzyny-alpha-3/
"Wydawca Planetside 2 przygotował nie lada gratkę dla graczy.

Za jedyne 39,99$(około 125 zł) można kupić pakiet w którym dostajecie:
-dostęp do BETY!
(...)

Eee... To jakiś nowy trend? Płacić za dostęp do wersji beta gry? 20-25 zł to jeszcze, jeszcze. Ale 125 zł?? To już chyba przegięcie.

52
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Październik 10, 2012, 23:34:56 »
Jest już videoblog o Retribution: In development: Introducing EVE Online: Retribution

Chowajcie swoje batony!  >:D

53
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Październik 08, 2012, 19:34:17 »
Onet ostrzega! Kontrowersyjny dodatek do "EVE Online" może powrócić! Incarnia  :D

54
NoobGarten / Odp: Jak dostać nowy statek? w 3 misji mnie ktoś rozwalił :)
« dnia: Październik 05, 2012, 07:26:08 »
Wyruszam na 3 misję z tutoriala i jakiś koleś mi zaproponował darmowy 'stuff' tylko abym wział kontener który wyrzucił ze swojego statku. I jak widać tam chyba była bomba czy coś, może nie. ale zaczął do mnie strzelać i zostałem z kapsułą ratunkową.

Na takie zachowanie CCP jest dosyć mocno uczulone.

Cytuj
There are certain forms of griefing that can get you banned from the game. These include (but probably are not limited to) can baiting in rookie systems and certain forms of verbal harassment.

Cytuj
Can flipping is officially considered griefing only in Rookie Systems.

Zgłaszaj kolesia śmiało, i niech się smaży w piekle >:D

55
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Październik 01, 2012, 22:00:41 »
Salvage dronki :P Jeszcze gdyby można było wyskanować wraki... ;)

56
Retribution / Odp: Retribution - główny wątek
« dnia: Wrzesień 30, 2012, 12:12:37 »
Jest już stronka zimowego dodatku: http://www.eveonline.com/retribution/

57
CR - Archiwum / Odp: [FLNS] F.R.E.E.L.A.N.C.E.R.S - dyskusja
« dnia: Wrzesień 23, 2012, 15:12:19 »
Macie jakiś kanał publiczny do pogaduch?

58
To nie rozumiem zupełnie dlaczego trial jest np. 14 czy 21 dniowy. Skoro mówisz, że tylko 72 godziny? Zagubiłem się już zupełnie.


Jak już wykorzystasz te 21 dni darmowego triala, to aby grać, dalej musisz wykupić abonament lub użyć kartę GTC. Jeżeli tego nie zrobisz, konto zostaje zawieszone. Nie możesz grać, a skill pointy będą lecieć jeszcze przez jakieś 72 godziny.

Capisci? 8)

59
NoobGarten / Odp: Początek-zerowe doświadczenie
« dnia: Lipiec 08, 2012, 21:52:04 »
Zdecyduj się w miarę szybko co chcesz robić (...).

Mi zaraz drugi rok w grze pyknie, i tak średnio co 3 miesiące poprzednia koncepcja postaci idzie w pizdu, bo coś innego zaczyna roić mi się w głowie ;)

Ale wracając do tematu. Tutaj znajdziesz takie fajne... "drzewko", czym można się zajmować w EvE Online. Tutaj zaś, do poczytania w języku angielskim, kompendium wiedzy o grze.

Polecam też do odwiedzenia kanału chatowego w grze: "centrala noobs". Siedzą tam ludzie, którzy służą pomocą nowym graczom. No i oczywiście, nasza ukochana Niewidoczna Akademia.

Na początek powinno starczyć :)

60
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament X
« dnia: Maj 24, 2012, 16:23:49 »
A gdzie C0ven?

61
NoobGarten / Odp: Turret hardpoints
« dnia: Maj 23, 2012, 16:20:47 »
Nie da się zwiększyć ilości turret hardpoints. Zresztą... na cholerę Ci działka w statku transportowym? ::)

62
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Maj 22, 2012, 18:44:10 »
Jest wreszcie trailer.

Szału nie ma ;)

63
NoobGarten / Odp: Dronki w Aggressive mode
« dnia: Maj 20, 2012, 16:26:49 »
Z tego co zaobserwowałem, jeżeli drony są ustawione na passive, zaatakują tylko ten cel, który im rozkazałem zaatakować. Po jego zniszczeniu albo wrócą i będą orbitować wokół mojego statku, albo pozostaną koło wraku. I choćby sam Mitanni zaczął do nich strzelać, nie zrobią NIC.

Zaś w trybie aggressive, atakują wszystko to co STRZELA do MNIE lub DO NICH, i po zniszczeniu, przejdą do następnego celu co atakuje MNIE, lub JE. Tak więc can-flipper może kraść spokojnie, bo nie zaatakował ani gracza, ani dron należących do gracza (a niech spróbuje zrobić to pierwszy w high secu ;-)).

Należy pamiętać, że npc na misjach, różnie agrują. Czasem starczy wlecieć na misję i masz cały pocket na głowie. Czasami, musisz podlecieć na x odległość a czasami, najpierw musisz jakoś na nie podziałać (strzałem, jakimś modułem jak painter lub samą droną). A żeby było weselej, na niektórych misjach, choćby drony atakowały raty, raty dronom nic nie zrobią. Tak więc, nie ma co brać za pewnika sytuacji z misji x czy y. Bo bywa różnie. A agro ratów, to nie to samo, co agro gracza.

Aha, no i nie od dziś wiadomo, że dronki mają swoje humory  ;-)

64
NoobGarten / Odp: WTF? Co z misjami treningowymi?
« dnia: Maj 14, 2012, 22:10:11 »
Nie myśl sobie, że jak przejdziesz tutoriala, będzie już tylko lepiej. Wręcz przeciwnie, będzie gorzej. Jeżeli chcesz klepać misje lv1 przez najbliższy rok, proszę bardzo. Ale ta gra ma o wiele więcej do zaoferowania. Nie musisz spędzać całego dnia online, ani osiągać top ileś tam w top czegoś tam, aby dobrze się bawić. Ale jeżeli frustrujesz się już na samym początku swojej przygody z EvE, z powodu durnego tutoriala, lepiej zainwestuj swoje złotówki w coś innego, jak abonament EvE Online.

65
NoobGarten / Odp: WTF? Co z misjami treningowymi?
« dnia: Maj 06, 2012, 15:56:19 »
Ewentualnie, napisz petycję o zresetowanie misji. GM łaskawszym okiem patrzą na nowych graczy więc petycja powinna przejść.

zaplacilem ok 80zl za miesieczna subskrypcje a oni mi skasowali misjie teningowe..

Eee... to grubo przepłaciłeś. Kody przedłużające grę o 2 miesiące chodzą tak około 110 zł teraz.

66
NoobGarten / Odp: handel 3 pytania
« dnia: Kwiecień 26, 2012, 17:49:38 »
czy jest jakis sposob  latwego ustawiania zasiegu buy orderow w sensie takim ze jestem w danej stacji i chce sprawdzic na ile moge ustawic jumpow order aby nie siegal low seca czy musze to recznie na mapce sobie sprawdzac ?

Nie musisz sobie psuć wzroku przy monitorze i in-game mapce. Ściągnij i wydrukuj sobie 2d EvEMaps, czyli mapy układów Nowego Edenu, i planuj swoje imperium handlowe siedząc na kibelku ;)

67
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Inne
« dnia: Kwiecień 18, 2012, 22:33:22 »
Możesz zresetować tutoriale. Możesz usunąć wszystkie przedmioty, jakie posiadasz w assetsach. Iski przelej mi. Skill pointy możesz utracić ciągle się podująć nie ulepszając klona. Voila! Tabula rasa ;-)

Ewentualnie, skasuj starą postać i załóż nową, o tym samym imieniu.

68
NoobGarten / Odp: handel / kopanie ..
« dnia: Kwiecień 18, 2012, 16:58:33 »
3 czy mozna sie pozbyc podatku 1% przy sprzedawaniu, trenujac skile Accounting badz jakies inne  ?

Oprócz skilli, podatki obniża także standing do korporacji i frakcji, na której stacji dany order jest wystawiony. Ale tylko czysty stand jest brany pod uwagę. "Connections" nie pomaga. Nie wiem zaś, jak sprawa wygląda z "Social".

4 sa jakies sposoby mniej meczacego handlowania aniezeli wertowanie regionow i ich surowcow linijka po linijce w poszukiwaniu zadawalajacej ceny ??...

Możesz np. bawić się w station trade. Czyli, skupować za pomocą buy orderów w jakimś hubie itemki, i w tym samym hubie je sprzedawać za wyższą cenę. Możesz też ustawić buy order pokrywający zasięgiem kilku/kilkunastu agentów lv4 i skupować itemki od leniwych misjonarzy. A skill "Daytrading" pozwoli Ci czuwać nad orderami w czasie klepania misji/kopania/eksploracji czy co tam w międzyczasie będziesz robił  ;)

69
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Kwiecień 12, 2012, 22:27:41 »
Market now shows Faction/Officer/Deadspace loot

A mnie to najbardziej ciekawi. Ceny modułów polecą pewno w dóóóółłłłłł.....

70
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2012
« dnia: Marzec 27, 2012, 20:11:45 »
Fajna by była jeszcze opcja walk na outpostach. Zamiast suchego przejęcia, walki w trzewiach stacji... ehh :)

Strony: 1 [2] 3 4 5