Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [NAUKE] Son of Rainbow

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9
246
Off Topic / Odp: Czy rząd rujnuje kraj?
« dnia: Luty 17, 2016, 17:30:30 »
Widzisz nadmiar miłosierdzia nas zgubił już wielokrotnie w naszej historii, a z jego brakiem nie maja problemów nasi odwieczni wrogowie.
Pytasz czy chce jak w kongo ?
Nie nie chce ich zabijać chociaż nie płakał bym gdyby ich rozstrzelano wszystkich.
Wolę pokojowa wersją miała być nią lustracja, ale po prawie 30 latach już nie ma sensu.
Nie znam ubeka klepiącego biedę czy sekretarz PZPR, za to działaczy podziemia, weteranów czy innych bohaterów tak, to ma być sprawiedliwość dziejowa ?
Podzięka za odzyskanie wolności ?
Młodzi zdolni potomkowie tych ludzi nie mają szans w starciu z plaga resortówek bo nie maja koneksji, kasy, i kilku innych czynników w postaci np. dokumentów z szafy aby osiągnąć swój cel.

Koneksji ... stary pochodzę z niezbyt zamożnej rodziny, za to idąc na studia poszedłem pracować dla prodemokratycznej pozarządówki. Poznałem ludzi, oni zauważyli że jestem rozsądny. Założylem na X lat działalność dzięki której odłożyłem sobie dość dużo kasy ... siedzisz i memlesz jęzorem i jesteś jak krokodylek - duża gęba do gadania, małe rączki do roboty to jesteś młodym możliwe, że zdolnym i pracującym przez X lat w mcdonaldzie (też roznosiłem ulotki, pracowałem jako kelner czy barman - bardziej podajnik piwa). Praca nie hańbi. Chcesz poznać ludzi, to wyjdź ponad przeciętność i się wykaż.

Za odzyskanie wolności chcesz czek? Ci, którzy byli obrotni po 89 się ustawili. Miałem przyjemność poznać jednego z założycieli firmy, która handluje do dziś elektroniką i jest znana. Z rozmową z ich kolegami koleś odmrażał sobie 2 lata na początku lat 90 tych dupę na bazarku wciskając ludziom np używane lodówki. Można? Można tylko rusz dupę.

Chcesz mieć pracę po studiach? To idź na takie po których praca jest. Np to co Qlek kończył czy ja. Dostosuj się do rynku i walcz. Ale wiem ... złe komuchy zabrały Ci możliwość rozwoju.

Dwa ... tu już .. sorry Doom ale nawet nie chcę nawet cenzurować ... ZNASZ TY KURWA CHOCIAŻ JAKIEGOŚ UBEKA czy po prostu przeczytałeś mema zrobionego przez gimbusa na kwejku.

247
Off Topic / Odp: Czy rząd rujnuje kraj?
« dnia: Luty 17, 2016, 17:10:32 »
Nie oceniam po przodkach, w odróżnieniu od PiSu. Nie będę patrzeć na nikogo przez pryzmat jego ojca, dziadka i pradziadka. Z zasady. Poza tym w Twoim przypadku byłoby to dla nich krzywdzące.

Qlek zgadza się. To co robili Twoi przodkowie nie ma jakiegokolwiek znaczenia. Jakby tak było popierałbym papę w muszce by wprowadzić monarchie w Polsce. Objąłbym sobie jakiś fajny zameczek byle ze stadniną koni i żyłbym sobie zarządzając chłopstwem.

Czy u nas dzieje się tak źle? Trzeba popatrzeć przez pryzmat nam "równych" czyli tych, którzy pod koniec lat 80' czy na początku 90' wyszli spod buta sowietów. Sytuacje są porównywalne po zniszczonej gospodarce a bym rzekł, że u większości jest trochę gorzej jak u nas.

Cytuj
jak już sobie radykalizujemy kolego to ja mam prosty pomysł na uzdrowienie kraju :))
Każdego z komusza rodziną pozbawić obywatelstwa i majątku i wydalić oraz wpisać o niemożności osiedlenia w Polsce na zawsze.
Z byłymi folksdojczami zrobić to samo. Zostanie ze 20 mln nie bedzie problemów mieszkalnych ani na rynku pracy i znów będziemy krajem mlekiem i miodem płynącym

I ZROBIĆ JAK W KONGO! uwłaszczyć, złą burżuazję rozstrzelać. Niechaj zabrzmi międzynarodówka i każdemu wg potrzeb. Niech żyją ludzie pracy.
Twoje poglądy są tak bolszewickie ... <3 odnalazłbyś się u wujaszka Dżugaszwilego.

Albo ... spalić REICHSTAG! ekheeem Sejm, następnie wszystkich z komuszych rodzin do 4 pokolenia do komór gazowych i obozów pracy ... za ich majątek sfinansujemy wielką wojnę ludzi demokracji. Odbijemy Wilno, odbijemy Lwów z rąk Ukraińców a każdego z czarnym podniebieniem zastrzelimy przed jego domem!. Dzisiaj Warszawa, jutro wilno a za tydzień będziemy siedzieć na Kremlu.

LUDZIE NA BARYKADY!
----------------
Poglądy mentalnych zrąbów, których rodziny gdzieś macano jak byli mali bądź ich samych, którzy teraz muszą wylewać swoje frustracje i agresywnie chcieć przeradzać w czyn jest straszne. Niestety dzieje się to tak co jakiś czas w historii świata ... stąd Jakobińska Francja, Nazistowskie Niemcy czy Ruskie Komucośtam. Dzieci bite w szkole często w dorosłym życiu cechują się masą okrucieństwa.

Xantinos pokaż ładnie na tym misiu gdzie Cię dotykano ... :


248
Off Topic / Odp: Czy rząd rujnuje kraj?
« dnia: Luty 17, 2016, 17:00:14 »
Nie mogę się powstrzymać:
"Ciekawe ile musieli ideologicznie nad tobą pracować żeby tak wyprać ci mózg?"

PiS to reakcyjna, lewicowa partia, po której trzeba sprzątać za każdym razem jak dojdzie do władzy. Qlek, oszołomów jest masa i tego nie zmienisz. Jeśli ktoś jest fanatykiem do daj mu bombę byle się wysadził w lesie:)

249
Off Topic / Odp: Czy rząd rujnuje kraj?
« dnia: Luty 17, 2016, 16:17:18 »
Tja, dekomunizacje w praktyce pokazal Walesa z Tuskiem i Pawlakiem obalajac w nocy rzad Olszewskiego, polecam film Nocna Zmiana.
Czyli rozumiem, ze Polska do 56 roku, do smierci Stalina, nie byla panstwem komunistycznym. Bardzo ciekawa teza, ciekawe co na to ci zakopani na podworkach Powiatowych Urzedow Bezpieczenstwa, i innych laczkach. Powiedz to Popieluszce.
No porobili porobili, afery NFZ, Lux Veritas, zainstalowali nawet swojego Rezydenta, na ktorego sa pewnie takie haki w szafie Kiszczaka ze sprzedal by kazdego, zeby to nie wyplynelo. Rzygac mi sie chce, jak pomysle, ze tacy ludzie nami rzadzili tyle czasu.
O Trybunale Stanu jeszcze za wczesnie mowic, ale tutaj masz racje, ze ktos powinien przed nim stanac

Nocną Zmianę oglądałem i jedyne co tam widzę to nieudolnych rządzących bez przygotowania.

Odnośnie komunizmu nie definiuje jej śmierć lidera radzieckiego a faktyczny ustrój państwa. Ergo czy Jugosławia za Tito była krajem socjalistycznym czy komunistycznym do 56'?

Jeśli chodzi o Pana pod żyrandolem bo tak to się faktycznie ujmuje to już imho nadaje się do jakiegoś miesięcznika Scjentologicznego bo pewnie Komor tak naprawdę jest Reptarianinem (czy jakoś tak) :D

Co do afer to proponuję zaczynać dzień od reuters.com i czytać co się u innych dzieje. Zapewne afery w starej EU są powiązane ze Stasi bądź SB :)

Trybunał stanu owszem ... mnie najbardziej przeraża, że wygrała ekonomicznie najbardziej lewicowa partia jaka istnieje obecnie w parlamencie. Do tego patrząc na to co robią dzieląc a nie łącząc jest to najbardziej prorosyjska formacja. Jest ta teza, która tak Obalałeś Cat odnośnie tego, że ... już nie będę patrzył i szukał posta - ktoś napisał, że zdaje się 50% ludzi to idioci (ja się zgadzam i wedle Twojej odpowiedzi, pewnie sam zostanę w Twoich oczach idiotą - dont care) ... ja bym to zmienił. 50% nie rozumie treści wiadomości. Patrząc na działania rządu i PR trzeba wyłapać bardziej to co się komu opłaca jak to co jest opiewane na konferencjach. Destabilizacja stosunków pomiędzy państwami zachodu jest jak najbardziej na korzyść ruskim i to nie pierogom.
Chcą zabrać ulgi dla zagranicznych inwestorów. Fair? Oczywiście, w KOŃCU! tylko może najpierw by się dogadali z naszymi południowymi sąsiadami by też to zrobili bo część inwestycji odpłynie.
Mam dość dużo oszczędności, na chwilę obecną dostęp do moich portfeli ... istne szaleństwo bo banki kombinują jak zarobić na podatek bankowy etc. Ale w końcu ktoś musi zapłacić za 500+ ... ciekawe ile procent zwróci się do budżetu w postaci akcyzy szczególnie jak podniosą tą na niskoprocentowe alkohole o zeta na sztuce.

250
Off Topic / Odp: Czy rząd rujnuje kraj?
« dnia: Luty 17, 2016, 15:48:47 »
No spoko, jezeli te 50kg zdjec rekopisow i ORYGINALNYCH teczek (nie odpisow, do pracy z ktorymi byl przyzwyczajony do tej pory IPN) okaze sie falszywkami, to chyle czola przed kunsztem Sluzby Bezpieczenstwa PRL, ze tez im sie chcialo tak masowo produkowac falszywki na powielaczach, i jeszcze wypelnic nimi szafe wdowy po Kiszczaku. Gdyby stary general mial jaja, to by to przed smiercia zakopal zeby nie robic niepotrzebnej zadymy, ale widocznie za bardzo sie bal i za duzo mial na sumieniu, zeby bac sie tylko smierci. Wiec trzymal do ostatniego momentu, a tu pyk - wdowa otwiera szafe, i trup wypada. Takie sa wlasnie skutki braku dekomunizacji, ktora firmowal swoim nazwiskiem Lech Walesa. Takie trupy teraz beda wypadac, jest tego wiecej, np. w zbiorze zastrzezonym IPN.

Dekomunizacja była częściowa. Zresztą słowo - komunizm, mieliśmy 2-3 lata góra dale był socjalizm tylko betonowy. Wracając, oczywiście mogliśmy zrobić pełną dekomunizację jak w Rumunii i Jaruzela tak jak Ceaușescu rozstrzelać, zabrać posady wszystkim z partii a następnie obserwować nowowybranych ojców narodu, którzy muszą sobie poradzić z masowym głodem w państwie. Jeśli ktoś pamięta początek lat 90tych to zapewne przypomni sobie masę Rumunów na naszych ulicach.

Można to także zrobić jak w Kongo. Po zmianie władzy jak dobiegłeś do cukrowni to była Twoja. Też szczytnie ... Problem polega na tym, że jakieś może 4-5% społeczeństwa jest w stanie czymś kierować, 0,2% to genetyczni liderzy. Tą tezę także można sprawdzić w EVE - ilu jest ludzi, którzy chociażby nadają się na odpowiedzialnego dyrka czy FC nie mówiąc już o CEO.

Skutkiem niepełnej demokomunizacji jest to, że się wszystko nie rozpie*doliło w drobny mak. A to, że jak Lechu doszedł do władzy zamknął od razu wydział przestępstw gospodarczych w policji a to już inna sprawa.

Co do naszych służb, to działały jak działały i możliwe, że porobili. Kreatywne chłopaki byli. A to co zostało nam po służbach i polskim wywiadzie to gratuluję Panu Maciarewiczowi, który w mojej ocenie nadaje się jedynie pod trybunał stanu a może nawet Haski za ujawnienie wszystkich współpracowników polskiego wywiadu i śmierć wielu z nich.

251
Off Topic / Odp: Czy rząd rujnuje kraj?
« dnia: Luty 17, 2016, 15:35:20 »
Kilka lat temu będąc na wymianie pytam się laski z X kraju ... jakieś bałkańskie coś - czy zna jakiś sławnych Polaków? No to mówi, że John Paul II i Licz Waliza :].

Czy Lechu coś tam podpisał z bezpieką? pewnie znając życie tak. Czy za brak podpisu chociaż z bezpieką wyrzucano całe rodziny z pracy, dzieci ze szkół i nagle okazywało się, że kogoś tam można do pierdla wsadzić? Wiemy dobrze, że tak. Jeśli masz rodzinę Glass, nie znamy się na tyle bym mógł to stwierdzić ale powiedzmy, że tak. To kwestia tego co byś postąpił jeśli np. powiedzieli Ci na dołku, że Ci żonę wsadzą do pierdla czy dziecko. Tylko przykład.

Lechu to bezczelny, niewykształcony typ, który nadrobił swoje braki karierą polityczną gdzie te minimum ogłady mu narzucono jednak to właśnie był gębą solidarności, która tamto czy owamto. Czy to on czy Gorbaczow czy ktoś inny zrobił to czy tamto nieważne.

Popatrz na Amerykanów, mają Jeffersona, który jest ojcem narodu i prał niewolników jak mógł. Wielu takich, którzy są wizytówką a nie są idealni i nikt tego nie rozkopuje. Lecha lubią prawie wszędzie na świecie i nie wiem na ch*j te analizy. Czy coś zrobił złego? Możliwe. Wiemy co mamy - (tylko proszę bez okrągłostołowych spisków). Jak dla mnie uciszyć, poczekać aż umrze (młody to nie jest), "kanonizować", postawić mu kilka pomników i po prostu wbić PRowo w świadomość wielu narodów naszą wizytówkę bojowników o wolność i demokrację (to się lepiej sprzedaje niż ssak leśny przy szosie).  Natomiast szkalowanie gdzie pewnie do niczego nie dojdą tak naprawdę zaszkodzi tylko nam wizerunkowo. Taka chłodna analiza.

252
Inne gry / Odp: Star Conflict
« dnia: Luty 17, 2016, 15:17:21 »
Rozumiem, że w spotkaniu 1v1 to że ktoś ma zrobione w skilach pasywne resy na tarczy, kadłubie, wyższy poziom broni, wyższy poziom statku dający bonusy, nie daje mu przewagi taktycznej nad tym który tego nie ma ?
Pytam z czystej ciekawości bo nie uprawiałem walk solo w eve tylko flotowe.
Ja wiem ze polak potrafi i poleci na drzwiach od stodoły ale żeby, aż tak ?

O opinii o SC oczywiście nie dyskutuje twój osad twoja sprawa.
Zwiedziłeś nowo dodane systemy, systemy z obcymi i cyberami, grałeś w turnieju, albo byleś na misji specjalnej ?
O wyprodukowanie niszczyciela nie pytam bo jak grasz 2 lata rozumiem, że masz go już od dawna.

Gram jakieś 8 lat, mój main ma 6. I właśnie aż tak. Kwestia dobrania odpowiedniego statku i fitu przeciwko przeciwnikowi oraz wykorzystanie wiedzy z gry przeciwko niemu. Jeśli chodzi o małe statki to większość potrafi jedynie orbit, keep at range i lecieć bezpośrednio na ryjek przeciwnika. Na terenie, na którym żyję a tu dość dużo morderców się kręci może z 20-30% umie wykorzystać dwuklik czy złożyć porządnie statek - ale tak jest wszędzie. Wiedza>SP. Tak samo odpowiednie skillowanie, kolejka skilli i w 3 tygodnie można złożyć całkiem porządną frytę. Kwestia dodatkowego tygodnia~10 dni i deskę t1. Część braków można niwelować drutami, które chodzą po 2-3kk. Obecnie większość moich używa ZOR'a i NN-603, które łącznie dają 8% dodatkowo do velocity.

Odnośnie produkcji, nie wyprodukowałem w życiu prawie nic i jeśli życie w EVE mnie nie zmusi nie wyprodukuje.

253
Inne gry / Odp: Star Conflict
« dnia: Luty 17, 2016, 14:51:41 »
Wypowiem się jako osoba ucząca PVP od podstaw.

Miałem i osoby, które zaczynały od zera (większość) jak i tych, którzy grali przez rok-dwa np w hi czy na anomkach w nullu, WH czy też kupili sobie postać. Ci drudzy to masakra by nauczyć, by powstrzymać od złych nawyków i wbić do głowy pewne podstawy (zazwyczaj).

To, że ktoś ma SP, większy statek, w jaju 3b, linki nie oznacza, że wygra 1na1 z osobą, która ma o wiele mniej SP, mniejszy statek, brak linków i drutów. Eve w pvp przynajmniej tej 1na1 czy w mojej subiektywnej ocenie czy małych gangach oddaje umiejętność graczy czy w przypadku kilku ich koordynacje, zgranie oraz dyscyplinę względem osoby prowadzącej. PVP jest trudne, daje wiele radości, jest emocjonujące i 3 tygodniowy gracz z odpowiednią wiedzą, dobierając odpowiedni cel jest w stanie zestrzelić kilkuletniego gracza. Takich też kadetów miałem.

Odnośnie większych flot myślę, że tam odgrywa dużą rolę doktryna, umiejętności FC, dyscyplina i zgranie logi. To też umiejętności jednak 15-20% floty. Chyba, że hałastra jest niezdyscyplinowana to wtedy masakra. Co do f1 pushers ... wiadomo, nie wypowiadam się, też są potrzebni ale żeby Ci mieli wiedzę o pvp ... w mojej też subiektywnej ocenie - nie.

Ergo to pi*rdolenie dotyczące Star Conflict będącą jedynie marną przeróbką War Thunder'a do klimatów space sci-fi z item storem jest już po prostu męczące. Na początku było jedynie śmieszne, że koleś który nie poradził sobie w EVE po prostu porównuje to do jakiegoś arcade'owego i casualowego gów*a (grałem).

254
Inne gry / Odp: Star Conflict
« dnia: Luty 16, 2016, 13:27:55 »
Najbardziej zaskakujący zarobek to około 3.5b. Dostałem kasę na wallet od jedynego gościa w systemie, spytałem się czy się nie pomylił a on, że akurat jestem pod ręką a on kończy grę ... :)

255
Inne gry / Odp: Star Conflict
« dnia: Luty 16, 2016, 11:53:38 »
bo vigilant jest lepszy: ], a glassu to noob. nano deimos nie ma zadnej przewagi nad innymi statkami typowo pod nano. do vigila przynajmniej nic nie podejdzie na scrambla: ]

Czasem umiejętność zaskoczenia przeciwnika jest cenniejsza jak dobranie standardowej taktyki i fitu. Wczoraj brałem przykład z Janka i złożyłem sobie Nereusa PVP jednak nikt się nie skusił :(. Co do Vigilanta to kwestia dyskusyjna, to papierowa bestia i zależy na jakim terenie. W nullu możliwe, że się sprawdza.

... ah nie bo nie macie tyle kasy i tu wychodzi plus SC ...

Pominąłem ten piękny zapis ... jeśli po pi razy drzwi chcąc farmić po pół roku gry nie jesteś w stanie w kilka godzin zarobić 1b chociaż to ...



Albo po prostu "zarabia się 4fun" lub jest się osiołkiem, który jest na tyle uparty, że robi coś nieopłacalnego lub w nieopłacalny sposób. Xantinos gdzieś napisał, że zarobienie na plexa to nie problem bo w końcu w tydzień na misjach można uklepać 600kk :D Żal mi hi secowych misjonarzy :D

256
Inne gry / Odp: Star Conflict
« dnia: Luty 16, 2016, 11:23:08 »
A mnie nie zaczepił nawet razu  :(
Rozumiem że nikt mnie nie lubi, ale żeby aż tak?  :-[

Może dlatego, że jesteś w CVA :D

Cytuj
Proszę dedykowany armorowo-blasterowo-scramblowy deimos:
https://zkillboard.com/kill/33743403/

Bardzo ciekawy, nieczęsto widuje się deimosa zrobionego inaczej jak na repkach.

257
Inne gry / Odp: Star Conflict
« dnia: Luty 16, 2016, 11:08:28 »
Mamy takiego jednego osła w EVE, który rekrutuje do pewnego alliance i nadaje w kółko jak katarynka do każdego alta, każdego Polaka. Jedyny koleś w historii, którego zbanowałem na TS na stałe. Większość chyba wie o kogo chodzi. Xantinos mi go przypomina. Tyle, że reklamuje casualową arcade grę wylewając swoje frustracje bo nie poradził sobie w jednym z najbardziej jak nie najbardziej złożonym popularnym MMO w historii.


258
Off Topic / Odp: Hobby
« dnia: Luty 14, 2016, 17:04:25 »
Dzień dobry :)
Przez kilka dni obecności udało mi się zaobserwować duży poziom stresu u niektórych użytkowników, dlatego proponuje taki temat.

Macie jakieś hobby? coś co robicie dla odmóżdżenia i relaksu a nie jest to EVE czy jakaś inna gierka.

Ja np po latach wróciłem do sklejania modeli i jest to meeeeega relaksujące zajęcie które polecam każdemu.

Pochwalcie się :)

Zainwestuj w browara, wciąga i szybko czas mija ... albo znajdź młodą dupę z syndromem tatusia tylko polecam taką, która nie wciąga :D, a tak serio to jeżdżę konno jednak niestety rzadziej jak kiedyś 1-2 razy w miesiącu. To strasznie uspokaja, kontakt ze zwierzęciem + natura. Moja ex uwielbiała zwiedzać kopalnie i włazić na różnorakie wieże z czasem też znalazłem w tym przyjemność i fajnie było szukać coraz to nowych dalszych miejsc. Praktykuję co jakiś czas też shibari.

Odnośnie hobby niepraktykowanych polecam serdecznie organizację pozarządową. Fajnie jest wrócić po uczelni czy robocie do domu i na wieczór przygotowywać się ze znajomymi do robienia jakiegoś festiwalu czy skromnego koncertu w klubie.

Cytuj
Sklejanie modeli to by mnie dopiero wkurwiało :)
piąteczka :D

259
Dyskusje ogólne / Odp: Jak to wygląda na początku.
« dnia: Luty 12, 2016, 22:18:49 »
Chcesz pomocy od realnej osoby? Wejdź na kanał Akademia Public, tam pytaj o Rainbowa. Na kanale będziesz miał adres TS ts.kilann.fr:10027 gdzie nie tylko my siedzimy ale i nasi znajomi, ktoś Ci na pewno pomoże. Nie musisz dochodzić do jakiegokolwiek korpa TS jak i kanał głównie ma na celu pomoc. To, że dodatkowo prowadzimy Akademie to inna sprawa ale na chwilę obecną 1/3 osób które uczę nie jest powiązana z nami, robią inne rzeczy w grze.

Także tych, którzy chcą pomagać (na akademia public jest zakaz trolla) zapraszam serdecznie, to kanał otwarty dla tych, którzy chcą by nasze community rosło w siłę zwiększając liczbę Polaków grających w tą grę.

Safe fly o7

260
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Luty 08, 2016, 18:44:24 »
Czyli istnieją ludzie którzy używają Steama do gry w EvE.. Ciekawe.

Mnóstwo nowych używa i im się to często kiełbasi. Z doświadczenia innych narzekających na TS nie polecam.

261
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Luty 08, 2016, 17:52:20 »
znalazłem coś ciekawego :)
http://steamcharts.com/cmp/212070,8500#All

to jak porównanie gry w bierki do obsługi samochodu. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego ale w to pierwsze mogą grać dzieci jak i dorośli :D



P.S Tu masz jakieś tam porównanie czegoś w miarę podobnego http://steamcharts.com/cmp/212070,236390#All ... a zatem czas na dramę ... Czy WarThunder umiera :)?

262
Patche i dodatki / Odp: Acheron - Patch Notes'y etc.
« dnia: Luty 04, 2016, 01:49:17 »
Ciekawy jestem czy gracze posiadający skille do klasycznych capsli dostaną gratis też do Force Auxilary tak jak to było w przypadku np rodzielenia skilla battlecruisers. Jeśli nie ... duże alliance bez capslowych logi przez krótki czas ... tutaj wyobraźnia daje do myślenia ... trzeba nakupować guardianów na handel haha.

263
NoobGarten / Odp: Starter Pack
« dnia: Luty 04, 2016, 01:44:21 »
Próbuj i pochwal się czy weszło bez aktywacji 4h, jestem bardzo ciekawy.

264
NoobGarten / Odp: Starter Pack
« dnia: Luty 03, 2016, 21:27:56 »
Wiesz co nie jestem o końca pewny. Na 100% możesz przedłużyć konto trial starter packiem, jednak nie jestem pewien czy nieaktywne konto. Pamiętaj, że starter packi są legalne z allegro, tak samo GTC jednak za obrót plexami możesz dostać bana.

Tu masz link do zarządzania kontem. https://secure.eveonline.com/ . Możliwe, że będziesz musiał uruchomić 4h game time za darmo ale głowy nie dam sobie uciąć. Dodatkowo zdarza się tak, że starter pack może zadziałać dopiero np w momencie restartu serwera czyli o 12 PL time, 11 Eve Time.

265
Poradniki / Odp: Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Luty 02, 2016, 15:34:20 »
ja osobiscie mam szczera nadzieje, ze w amarach pojawi sie wiecej farmerow, bo Omeny navy sa w ch... drogie : ] gdzie te czasy ze byly po 40m

teraz np jeśli chcesz zarobić skupuj frakcje minmatarską bo prawdopodobnie matarzy stracą wszystkie systemy - szczególnie Navy Vigile z 13kk powinny w 2 miesiące poszybować do 20kk za sztukę. Tak samo jak VNI opłaca się kupować ale dlatego, że będą jeszcze długo tanie póki gallente odbijają systemy.
Co do Amarr'ów - tak odbijamy systemy, jest fajna koordynacja działań więc za jakiś czas wejdziemy na t3 zatem i NOmeny będą o wiele tańsze.

266
Poradniki / Odp: Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Luty 02, 2016, 12:14:47 »
zapomniałeś wspomnieć jak szybko różne korpy się kochają a potem nienawidzą, przynajmniej w naszej okolicy xP

Tak było kiedyś teraz jest dużo lepiej. Jednak tak bywa często w low, że ludzie robią dramy o byle co. Od powstania AVC czyli marca zeszłego roku nie było ani jednej większej dramy, która spowodowała wojnę domową czy wysiedlenie jakiegoś corpa przez resztę milicji. To się może zmienić oczywiście w momencie gdy milicja nie będzie miała już tyle WT do bicia i wtedy ludzie zaczną szukać zwady ale do całkowitego upadku milicji matarskiej mamy jeszcze myślę z 1-3 miesięcy.

267
Poradniki / Odp: Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Styczeń 22, 2016, 18:03:23 »
Tak apropo złego traktowania npc korpów przez dziadków, to to raczej nie jest znowu jakiś częsty przypadek. Przynajmniej mojemu altowi niegdy się to nie zdarzyło, choć w sumie już od kilku lat nieustannie przeskakuje miedzy npc korpami milicyjnymi matar i gejlente. A wcześniej jeszcze miał spory staż w caldari. Jedyne co go od milicjantów spotkało (poza wpierdolem od wrażych milicjantów), to wyzywanie od zdrajców. Ale to robili tylko caldrai, w momencie siedzenia w milicji gajlente, gdzy sprawdzili, że i dla nich latał :P

Wiesz co masz rację. Jednak uważam, że w milicji są 3 stadia bądź też 3 rodzaje ludzi.
1. Farmerzy tych się źle traktuje, przeskakują z milicji do milicji i ktoś się może spotkać z nieprzyjemnościami. Nie są lojalni więc o awox łatwo.
2. Nowokorpowicze, nowe korpy, ktoś może pokusić się o wardeca np. by wybrać członków z corp i takie też polskie czasem gdzieś startują i mogą spotkać się z niezbyt miłym przyjęciem. Jednak to kwestia pleców. Dwa np jeśli ktoś chciałby tworzyć korpa milicyjnego zachęcam machaniem transparentem na prawo i na lewo np. że przyjmujecie tylko Polaków zatem nikt nie będzie zainteresowany wardeciem ludźmi, którzy np. słabo mówią po angielsku.
3. Zaufani, ludzie będący tu lata, którzy jak już pisałeś o lojalności mają ją za bardzo dużą wartość. W Amarr są ludzie delikatnie RPGujący, nieliczni,  którzy wręcz mają jobla na ten tamat. Jakieś 2 tygodnie temu negocjowałem z pewnym Alliance by zdjął minusy z corpa, który latał 3 lata temu u Minmatarów.
Zaufani są właśnie są na intelach, korpy/alliance, które tam są nie walczą zwykle między sobą a głównie soldarnie np potrafią stworzyć wojnę domową z ludźmi z punktu 2 by np przejąć członków. Jednocześnie jest to trzon milicji gdzie np danej zostanie jedynie kilka systemów a Ci cały czas aktywnie walczą. Należe właśnie do tych walczących.

Oczywiście te wszystkie sytuacje są wyjątkowo skrajne, nieczęste ale Overt wyłapał te kilka słów w poradniku. Nadal bardzo nie zachęcam do latania w NPC corpie a lepiej już coś z kolegami stworzyć, pokazać kilka killi i dołączyć do intelu.

Jedyne co mogę nadmienić to to, że w marcu ubiegłego roku udało mi się stworzyć nieoficjalną koalicję Amarrską i czysto teoretycznie jestem liderem całej Amarrskiej milicji. Z tego powodu Akademia Milicyjna, którą prowadzę ze strony blue jest nietykalna, oczywiście trzymamy poziom i dbam o to by kadeci się zachowywali.

268
Poradniki / Odp: Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Styczeń 22, 2016, 13:08:37 »
Co oznacza to złe traktowanie i pomiatanie?

Na plexach, komuś nie pasujesz, że tam jesteś blue z silnego corpa Cię odstrzeli a Twój płacz na milicyjnym zostanie olany po stracie statku. Nie masz pleców, nikt Cię nie szanuje. Dwa każdy starszy z FW osobę z NPC corpa uważa za potencjalne zagrożenie więc na plexie może Cię odstrzelić prewencyjnie tym bardziej jeśli jest w czymś droższym.

Jeśli chodzi o pierwszy przypadek jest to słabe i strasznie ganie takie zachowanie. W Amarr bronie młode corpy na przykład, które też często są źle traktowane przez starych wyjadaczy. Co do drugiego przypadku zdarzało mi się odstrzelić osobę z NPC corpa jeśli zachowywał się podejrzanie.

269
Poradniki / Zarabianie w low sec
« dnia: Styczeń 21, 2016, 16:22:58 »
[admin] Poradnik z uwagi na datę powstania i zmiany które CCP wprowadziło do gry przy tej lub innej okazji w kilku miejscach się zdezaktualizował. Korzystasz z niego na własną odpowiedzialność [/admin]
Ten poradnik traktuje o każdym możliwym zarobku w low pomijając handel, milicję, misje i poniekąd pvp. Tak jak poprzedni jest głównie zbiorem moich przemyśleń po kilku latach życia w low. Odnośnie części mówiącej o skanowaniu pomijam tego typu rzeczy jak signature radius site.

Na początek należałoby usystematyzować możliwości zarobku. Zwykle dzielę go na skanowalny i nieskanowalny. Na sam koniec przedstawię czym jest chain i dlaczego chainując zarabiając na eksploracji jest najwygodniej.

Zarobek nieskanowalny.

Czyli taki, do którego nie potrzebuje prob’ów by znaleźć coś ciekawego:

1) Paski asteroid:
a) kopanie … ogólnie są low nie FW na zadupiach typu Solitude czy pustyń takich jak Aridia gdzie ludzie w dead endowych systemach kopią. Co kto lubi, dla mnie to masochizm. Można jednak? Można. Koparka w systemach FW to albo bait albo zabłąkany turysta, któremu po chwili zaraz ktoś wskaże drogę do domu więc nie polecam tego robić.
b) Raty – tutaj wyróżniamy pięć typów. O najzwyklejszych na koniec.
- Clone, występują jedynie w low. Zależnie od security status systemu wyróżniamy róznych Clone, im system ma niższy SS tym cięższy ale więcej wart Clone może się pojawić na pasku. Clone posiadają resy zależne od występowania  na danym terenie. Zatem na Angelowym będą Angel Clone, na Serpentisowym Serpentis co jest logiczne.
Raty te nie są szybkie ale mają dps, zasięg na ponad 100km i są dość tankowne. Wypadają z nich zawsze clone tagi Trainer, Negotiator, Transporter, Recruiter. Najtańsze na markecie znajdziecie za ponad 1kk, najdroższe po około 25kk. Potrzebne są do zbijania SS na stacjach Concordu w Low. Najcięższego rata w 0.1 zbijałem VNI na buforze armorowym + gardy jako DPS.
- Raty frakcyjne – tak mogą się pojawić jednak to bardzo rzadkie zjawisko. Przez te kilka lat życia w low widziałem może z 5. Mogą dropić frakcyjne moduły jednak wg prawa Murphiego zwykle leci ammo.
- Mordu raty – tutaj prawdziwa gratka, występują jedynie w low – są 3 typy, fryta, cruiser, BS. Z każdego leci BPC na kolejno Garmura, Orthrusa, Barghesta. Samotnie biłem jedynie fryte i cruisera oczywiście ishtarem. Raty są szybkie, zabójcze i zarzucają punkty. Nie wiem po ile stoi BPC na Barghesta ale trafienie na niego to ponad 600kk zapewne isków. Mordu raty mają osobne miejsce w OV więc należałoby je dodać do zakładki by je widzieć.
- Drifterzy – raz, że leci z jednego jakieś 6,5kk, że trzeba mieć ship lecący ponad 3500 m/s z możliwością bicia na ponad 150km (ten ich doomsday na tyle bije albo na tyle bił).  W momencie wejścia na armor odpalają masakryczny promień. Lałem ich Cerberusem z SeBo. Dodatkowo jeśli zaczniecie ich lać i odlecicie gdzieś, polecą w warpie za Wami, oczywiście nie przeskoczą przez gate.
- zwykłe raty – ja rozumiem, tak posiadają bounty ale nie takie by opłacało się je bić, zbierać, salvagować .

Poznałem zaledwie garstkę graczy, którzy w spokojnych systemach swój główny zarobek oparli o raty na paskach. Z opowieści oczywiście zarobki niebotyczne, śmiem wątpić wedle zasady, że każdy mówi, że u niego dobrze i zarabia nie wiadomo ile. Jak się do tego zabrać? Lecisz na pasek, lejesz wszystkie raty i na kolejny. Na sam koniec wracasz na pierwszy i patrzysz czy nie pojawiło się coś ciekawego i tak w kółeczko.  Jakiś czas temu chłopaki ode mnie brali garmury, cepy, zwykłe fryty i latali po systemach od paska do paska ale oczywiście w poszukiwaniu Mordu. Tak też niby można. Czasem coś znajdowali.

2)Anomalie

a) Paski lodu – i tyle na temat:P
b)Besiege – anomalia Mordu Legion (widoczna w probe scannerze). Co jakiś czas jest zmieniana. Dość trudna, polecałbym robić maruderem jednak nie w przestrzeni milicyjnej, lub cruiserem t3. Problemem jest to, że biją szukając Twojego najgorszego resa. Sam robie ją ishtarem, biją sentry więc jest to maraton zbierania i wyrzucania nowych. Pierwszy wave to 3 statki, drugi 5. Zależnie od szczęścia są to cruisery lub BSy. Zatem w pierwszym wave mogą być np. 2 cruisery i jeden BS. Po zbiciu 2 wave do zebrania jest puszka, można zestrzelić także struktury, z której akurat mało co wypada. Należy także wspomnieć, że po wleceniu na besiege po jakimś czasie zniknie więc należy go robić szybko bez jakichś przerw na papierosa. W jednym systemie widziałem raz nawet 5 besiege. Jednak często przelecisz X systemów i nie znajdziesz ani jednego.
Co jest zawsze w lootcie ? Covert Research Tools zwykle w większej ilości wart  pi razy drzwi od 5-40kk, Skin 30 dniowy na ship, frakcyjne ammo zwykle z 4-5 rodzajów i 2 sztuki minerałku np. typu tritanium :D. Jeden z puszeczki drugi ze struktury … to z pewnością załamie rynek minsów;).
Na co jest szansa?  Low-grade implanty warte od 4kk do jakichś 200kk za sztukę (może znajdzie się jakiś droższy), Hyperspatial Accelerator BPC i Jump Drive Economizer BPC posiadające 3 różne warianty (rok temu ponad wydropił mi prototype hyperspatial BPC mający kilka runów i poleciał za 800kk). Ze struktury prócz Covert Research Tools dropi czasem Thukker Assembly Facility BPC.
c) Anomalie … To anomalie combat, na których tłucze się raty np. Angel Hub. Nie robi się tego dla bounty czy lootu ze zwykłych ratów jednak dla dwóch szans. Pierwsza to pojawienie się frakcyjnego rata, z którego może polecieć frakcyjny moduł. Trzeba poczytać. Drugie to eskalacja. Jeśli wypadnie Ci eskalacja będzie w journalu przez 24h możliwa do wykonania w zakładce expedition. Są takie, z których nie leci rat, ekspedycja nigdy lub oba. Widzisz anomalię w probe scannerze do zrobienia ? Tutaj nie mam wiele do napisania jak po prostu skorzystać z tej strony https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Cosmic_Anomaly  gdzie opisana jest większość anomalii.  Tego typu anomalie nie występują na terenach milicyjnych.
Czym robić w low? Ptaszki ćwierkają, że Gila na medach jest najlepsza w chwili obecnej (styczeń 2016).
d)Ghost Site – robiłem jeden w życiu i te w low nie są zbyt opłacalne finansowo. Do tego jest to wyjątkowo rzadki site. Jedynym właściwym statkiem, którym robi się ghost site jest to stratios w low. I tutaj występuje odmiana Standard.  Wlatujesz, są puszki i w momencie wlotu odpala się timer, którego nie widzisz i masz ograniczoną ilość czasu na wykonanie. Wkoło są raty, puszki jest jednym słowem zacnie a po wykonaniu wszystko wkoło wybucha zadając Ci obrażenia.  Polecam obejrzeć jakiś filmik na youtube przed zabraniem się za Ghost.
Co może wypaść z Ghost Sites? Covert Research Tools, Shattered Villard Wheels, „Wetu” Mobile Depot BPC oraz Ascendency druty, które dają bonus do Warp Speed ergo nie są zbyt popularne.

Na sam koniec jedynie nadmieniam, że pomijam incursions. Nie robiłem nigdy, wiem ile leci, i że nie będę tego nigdy robił.

Zarobek skanowalny

Tym różni się anomalia od sygnatury, że się ją skanuje probe’ami. Jedna uwaga bo jest to jedna z jedynych rzeczy, które nie mieszczą mi się w głowie. Jak się robi statek do bicia to jest do bicia, jak do skanowania to do skanowania. Zapewniam Cie, że fitując Twojego Vexora z sistersowymi probe launcherami nie zaoszczędzisz czasu bo będziesz skanował tak wolno, że prędzej po wyskanowaniu przesiądziesz się do statku bijącego i zaczniesz robić wyskanowaną sygnaturę niż zrobisz to jednym statku, którego nie dopniesz pod PVE z racji posiadanej wyrzutni. Jeśli w tym momencie pojawił Ci się w głowie argument typu „ale jest mobile depot” to wyskocz przez okno:P. Są statki do skanowania, są statki do bicia. Tak jest też astero i stratios ale biorąc np. pod lupę astero ma on 37,5% bonusu do siły skanu, zatem mając covert opsa ze skillem na 4 skanujesz z siłą o 2,5% większą. Dwa takiego astero zwykle robi się z rigami np. do armora ergo nie pakuje się rigów do siły skanu. Zatem od astero czy stratiosa szybciej skanować będzie covert ops zrobiony minimum na 4 z odpowiednimi modułami w medach i rigami pod skanowanie. Najlepiej zdaje się fituje się Heliosa ze względu na ilość med. slotów. Personalnie mam od ponad 3 lat cheetach. To jedyny statek w karierze prócz jednego tornada, na który skończył mi się insurance.

Jak skanować poprawnie sygnatury? Tutaj dwie rady. Pierwsze naciśnij esc, general settings i jeśli masz włączone w experimental features nową mapę to wyłącz ją w cholerę.  Wiem, że są osoby, które lubią nową mapę do skanowania … IMHO jest nieczytelna.  Jeśli nie wiesz jak przestawiać probe’y to tutaj Ci tego nie opisze po prostu wbij na youtube.

Czemu nie mogę wyskanować sygnatury? Bo masz małe skille, źle zafitowany statek albo po prostu nie umiesz przeciągać poprawnie probe’ami.

Jak zapisywać/edytować sygnatury? Po pierwsze każda z nich ma ID, od jakichś 2 lat po DT ID się nie zmienia zatem można łatwo sprawdzić czy coś nadal wisi czy już tego nie ma lub coś pojawiło się nowego by poskanować.  Zatem poprawnym formatem jest „Dzień.Miesiąc ID Sygnatura”.  Na upartego można się pozbyć z Dzień.Miesiąc bo i tak to widnieje. Dodatkowe info dla CEO. Jeśli chcesz by, któryś z Twoich członków mógł edytować sygnatury musisz dać mu rolę „Communications Officer”. Funkcja ta umożliwia także pisanie listów Alliance’owych.

Rodzaje sygnatur:

a) Gas site – tutaj pewnie większość myśli, że napiszę „i to na tyle”. Nie do końca. Prócz normalnych site z gazem w low znajdują się także site, które są zależnie relic bądź data + combat. Co się znajduje w puszkach ? podstawowe dragi, BPC na dragi, jakieś okazjonalne zabaweczki w stylu bongo … no kto by nie chciał mieć na stacji ? ale też pewien rarytasik … jedna z książeczek do narkotyków wypada tylko z tych site, nie sprzedają jej npc a wartość rynkowa wynosi około 180kk. To jedyna więcej warta rzecz jaką kiedykolwiek znalazłem z tych site.
Czym to robić? Zwykle robiłem to ishtarem a później wchodziłem w jedno z moich cheetach zależnie od tego czy to jest relic czy data. Tak na większość pytań odnośnie low odpowiem Ishtar :P
Polecam link: https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Category:Gas_Sites
b)  - Relic i Data. Ostatnio zabrano część itemów z Reliców do Data by je wyrównać. Ze względu na to, że dużo ludzi to niezbyt opłaca się je robić.  Jeśli jednak naprawdę chcesz się za to zabrać „profesjonalnie” polecam CI by posiadać jeden statek do Relicow a drugi do Data z dedykowanymi rigami podnoszącymi siłę wirusa. Dodatkowo cargo scanner. Wyskanujesz klikasz alt+a, ctrl+c, wchodzisz na stronę http://evepraisal.com/ a następnie klikasz ctrl+v i submit. Oczywiście nie policzy  Ci cen BPC jednak po co grać w mini gierkę przez minutę czy dwie w low, w którym może Ci ktoś odstrzelić dupę dla 300k isk? Mały hint na koniec, jeśli zaczniesz robić Data czy Relic przed DT to po DT prawdopodobnie site będzie na miejscu.
Na koniec punktu b – IMHO jedynym poprawnym robieniem Reliców i Data w low jest ich poskanowanie do końca i czekanie na łosia, który zacznie je robić. Widzisz jakiegoś scannera na długim? Wsiadaj w cepa lub garmura i przejmij ładunek.
 c) Sleepers Cache – to najtrudniejszy, najbardziej skomplikowany, najtrudniejszy do wyskanowania site ever. Zaczyna się od tego, że trzeba otworzyć puszkę by pojawiło się coś na wzór drabinki. Następnie, niektóre puszki wyłączają gunny z ogromnym DPS a gdzieniegdzie repka Ci chodzi non stop bo wkoło znajduje się pełno gazu … mniamniuśnie:P. Tak można tam nieźle zarobić, to jedyne źródło na polarized BPC a i WHczowe sleepersowe itemy wypadają. Jednak nie robiłem dużo tych site, jest dość filmików na youtube by pokazać co i jak. Zarobkowo polecam bo nie machnąłem raz nawet 1/3 site a już miałem w cargo ponad 200kk. Robi się to otankowanym jak świnia Stratiosem.
c) Dedy – z tym czekałem na koniec. Po pierwsze DEDy są sygnaturami combat, które jak cała eksploracja i zarobki w niej są ruletką, jednak można mniej więcej przedłożyć co i jak. Wyróżniamy DEDy rated i unrated. Następnie można by nieoficjalnie powiedzieć, że dedy unrated są „like” np. dany site jest like 4/10. W low dedy rated występują do 6/10 włącznie gdzie należy wspomnieć, że dopiero od 5/10 może wlecieć Cruiser t3. Ze względu na trudność wykonania oraz ilość isk w modułach możliwych do zdobycia (bounty jest śmieszne więc pomijam) mógłbym sklasyfikować od najbardziej opłacalnych do najgorzej:
Angel>Serpentis=Guristas>Sansha>Blood.
Czemu? Sansha i Blood to strasznie wredne dedy i porównywalnie maksymalna możliwość wylootowania z 5/10 angel w porównaniu do Blood jest jak 2:1 gdzie Angel site jest o wiele łatwiejszy.
- DEDy rated – do 6/10 włącznie. Charakteryzują się tym, że na końcu każdego DEDa rated znajduje się rat bądź struktura, z której leci bądź nie poleci moduł frakcyjny czy BPC na piracki statek. Zawsze z tego rata bądź struktury leci kostka np. 16th Tier Overseer’s Personal Effect. Jest to jeden z jedynych itemów skupowanych na stacjach przez NPC, który nie ma do niczego zastosowania.
Jak się do tego zabrać, co znajduje się na danym DEDzie? Oczywiście wszystko znajduje się na Wiki https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Category:DED_Complexes
-DEDy unrated – i to jest trochę bardziej skomplikowane. Po pierwsze na koniec deda niekoniecznie pojawi się rat. Po drugie nigdy nie ma kostki. Coś za coś bo jest szansa na eskalacje. O ile eskalacje z anomalii to bardzo często po prostu DEDy, o tyle eskalacje z DEDów unrated są zwykle bardzo proste – przynajmniej te w low i potrafią spawnować się do 5x. Czyli po DEDzie unrated mamy eskalacje a na niej mamy szanse na kolejną eskalacje. Te oczywiście za rzadkie. Dodatkowo jest sposób by robić je szybko. Niektóre z unrated można zrobić na szybko posiadając odpowiedni tag np. tak jak na https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Angel_Vigil Angel Vigil. Posiadając Angel Gold Tag’a można pominąć pierwszy pocket i od razu zabrać się za drugi. Uwierz bounty + loot z pierwszego to będzie pewnie z 3-4kk, za to to co poleci z rata może być warte duuużo więcej.
Dużo więcej czyli ile? Zaokrąglam podając ile maksymalnie wypadło mi z danego site, podając np Angel 2/10 60kk, 3/10 150kk, 4/10 450kk, 5/10 650kk, 6/10 1b.

Na sam koniec przy dedach odnośnie Wiki. Są też DEDy dronowe. Po pierwsze Outgrowth się nie opłaca robić, to 159kk w kostkach za godzinę roboty – jak dla mnie za mało. Jednak, na niektórych dronowych site zmieniono z 2 lata temu loot. Jeśli nie wiesz czy opłaca się robić dany site, sprawdź czy nie ma tam rata Sentient. Jest? Znaczy , że się opłaca.

Czym robić DEDy? Jestem wyjątkowo wygodny, 2-3/10 robię Tristanem gdzie 3/10 wypadałoby robić  już  Algosem, 4/10 i wyższe ishtarem. 5/10 i 6/10 blood nie da rady zrobić ishtarem przynajmniej na tanim fitcie ale to wyjątek.
Czemu dronowce? Bo wyrzucam drony i jedynie patrze na skaner, robie jakieś teoretyczne szkolenie ludziom czy coś.

Chain

Chain, łańcuch – wiadomo prawda? Ostatnim rodzajem sygnatur są wormhole. I ogólnie tzw WH do WH mnie w tym momencie nie interesuje jednak należy nadmienić, że low sec posiada największą ilość spawnujących się WH w grze i to można wykorzystać. Zarabiam na milicji więc zwykle eksploracja mnie nie interesuje chyba, że 4fun jednak jeśli się za nią zabieram robie chain. Niestety żyję na terenie Sansha/Blood, więc skanując systemy szukam jakiegoś WH. WH mogą być do:
-WH
-Hi
-Low
-Null
Interesują mnie wtedy te 2 ostatnie. Patrze na info dziury czy się niedługo nie zamknie, czy large statki mogą przelatywać i jeśli się wszystko zgadza to … znajdę np. WH do low, wbijam tam, nieciekawe raty, ale w tym samym systemie mam kolejny WH do innego low, który już mnie interesuje. To jest chain. Trzeba tylko pilnować żeby się nie zawalił. Przykładowo kilka dni temu zarabiałem w Verge Vendor przez WH następnie zabrałem moich kadetów i pukneliśmy lecąc z tego samego systemu 4 DEDy w Tenal.

Podsumowując, żyjąc w low można zarobić na siebie, na swoje konto jeśli ktoś chce. Nie jest źle a mobilność jest także duża np przez WH nie mówiąc już o tradycyjnym podróżowaniu. Miłego farmienia, mam nadzieję, że komuś pomogłem.

270
Poradniki / Odp: Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Styczeń 21, 2016, 14:06:30 »
Zgadza się złapałeś pierwszy błąd, znając życie pewnie coś jeszcze będzie. Za jakiś czas wrzucę drugi poradnik odnośnie innych zarobków w low.

271
Poradniki / Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Styczeń 21, 2016, 13:25:40 »
Cały tekst opiera się głównie na moich przemyśleniach, rozwiązaniach zresztą bardzo subiektywnych W milicji siedzę już dobre parę lat. Mam nadzieję, że tekst będzie miły dla oka i dowiecie się z niego dostatecznie dużo.

Zapewne większość z Was słyszała o tym, że FW jest dobrą farmą siana. Tak, zgadza się jednak pamiętajcie, że gra po to by jedynie zarabiać na plex’a czy ogólnie gromadzić isk’i do skarpety na stacji  mija się z celem. Faktem jest jednak, że na trialu można zarobić na 30 dniową licencję nie jedną a nawet kilka co na pewno daje poczucie stabilności finansowej. Możliwe jest to nawet kilkudniową postacią a stary wyjadacz będzie miał dużo łatwiej. Co się jednak robi w Factional Warfare? Przede wszystkim dobrze, tanio bawi bez wymogów dużych skilli. W FW latają fryty T1, T2, T3D, T2D etc. i ogólnie większość stanowią statki subcapitalowe do cruiserów t2 włącznie a widok marudera, nie mówiąc już o zwykłym BSie czy nie linkującym Cruiserze t3 jest czymś rzadkim.
W milicji będącej źle przetłumaczonym słowem millitia głównie chodzi o pvp. Dużo ludzi będzie Wam mówić, że chodzi tu o niebotyczne zarobki jednak to zwykle mówić będą Ci, którzy żyjąc w nullu czy dziurze nie są w stanie się tam wyżywić. Istotą milicji z punktu widzenia gry jest po prostu mało zobowiązujące pvp.

Pamiętaj o jednej ważniej rzeczy-  jeśli zdecydujesz się dołączyć do corpa milicyjnego nie ważna jest twoja rasa jaką reprezentujesz. Czyli np. będąc Gallente możesz zapisać się do Amarrów. Przykładowo moja postać to czarny Matar, grający dla Imperium Amarrskiego latający głównie Gallentyjskimi statkami.
 Pamiętaj też,  że jeśli latasz w low to:
żyj w low,
zabijaj w low,
zarabiaj … no względnie w low.
Dodatkowo jeśli chcesz należeć do corpa NPC pamiętaj, że będziesz bardzo źle traktowany w milicji. Raz, że podpadasz pod szpiega, awoxera a dwa – nie masz pleców i nikt Cie nie chroni więc można Tobą pomiatać.

1. Fabuła.

Jeśli interesuje Cię fabuła to nie zachęcam bo nie czytałem książki Eve Empyrean Age. Podobno dobra jednak jeśli Cię nie interesuje przejdź do punktu numer dwa. By na wstępie cokolwiek napisać to:
Caldari zwykle w FW nazywane jest Squid ze względu na grę słów Caldari/Calamari a calamari to squid. Drugi powód – był kiedyś bardzo dobry i znany corp Caldari, który nazywał się Squid czy Squids ale co było pierwsze nie pamiętam.
Gallente to proste … Gejlente :D.Fabularnie duża część z nich to Francuziki więc jedno łączy się z drugim.
Minmatar – minnies … czemu? Ze względu na zorganizowanie a raczej jego brak i z dupy fity (bardzo subiektywna i generalizująca ocena). Są jak Zergowie ze StarCrafta dużo ich ale niezbyt mocni i nie pamiętam kiedy mieli dobrego FC.
Amarr – The Popes – papiści – tak Amarrzy mają własną religię i tutaj można także znaleźć dużo ludzi, którzy bardzo wczuwają się w rolę. Nie zdziw się będąc np. Minnie, że po walce, gf Amarr zaprasza Cię grzecznie na swoją plantację bawełny i obiecuje nie gwałcić Ci siostry za często :).
Dodatkowo – Amarr trzyma z Caldari, Gallente z Minmatar i to są dwie strony konfliktu. Jednak z doświadczenia wiem, że np. Caldari pełne jest awoxerów zatem każdy starszy np. z mojej milicji widząc gracza Caldari strzela bez ostrzeżenia. Sojusze fabularne nie spisują się w grze zbyt dobrze.


 
2. Co i kogo można znaleźć w przestrzeni milicyjnej.

Sektory, które są objęte walką znajdują się w systemach low czyli 0.1-0.4 gdzie Concordu nie ma a jedyną „ochroną” są działka pod stacjami i gate’ami.  Wśród graczy proporcje są w miarę równe i 1/3 ludzi, których spotkacie będzie z Waszej milicji, 1/3 z przeciwnej milicji a pozostała 1/3 to neutrale, których traktuje się jako WTka (war target) na równi z wrogą milicją. Czyli przykładowo będąc w Amarr do Minmatar czy Gallente możecie strzelać kiedy chcecie nawet w Hi sector’ach. Jednak istnieje prócz Concordu  jeszcze jedna „policja”, którą zwą „navy” i będzie do Was strzelać i łapać w hi sec przeciwnych stron. Jednak od navy można uciec, zestrzelić a podobno Scorpion Fleet Issue może także całe navy tankować i wykończyć. Tak słyszałem, nie próbowałem.
 Na paskach asteroid znajdują się tłustsze raty (przeciwnik NPC) jednak nie one są przyczyną tego, że w low FW znajduje się tyle osób. Są nimi complexy w skrócie nazywane plexami (tak, ta sama nazwa na 30 dniową licencję i miejsce w space) bądź deplexami zależnie od ich położenia. Drugim miejscem gdzie jest najwięcej bitek są misje. Zarówno plexy jak i misje milicyjne po otworzeniu widoczne są dla każdego w overview.

3. Plexy.

Tytułem wstępu pomijam wpływ gry Dust512 na plexowanie.
Plex jest miejscem w przestrzeni, który można znaleźć poprzez otworzenie probe scannera. Wyróżniamy plexy zamknięte, otwarte i skończone.
Zamknięty to taki , który znajdziesz w probe scannerze jednak nie na overview. By go otworzyć należy kliknąć w probe scannerze warp to i ten pojawi się w OV.
Otwarty – wiadomo.
Zamknięty – to taki, który się zbugował, wisi nadal na OV jednak jest już zrobiony.

Nazwy plexów posiadają 3 człony:

1. Amarr, Minmatar, Caldari, Gallente - zależnie od tego w jakiej milicji jesteś – powiedzmy w Amarr ze względu na stronę konfliktu Amarr i Caldari plex jest Twój więc jest do deplex (o tym dalej)a Minmatar czy Gallente to plex.
2. Novice, Small, Medium, Large gdzie (ilość LP przykładowo na przykładzie tieru 2 oraz przykładowo ile mieć optymalnie DPS by strącić rata):
a) Novice – wlecieć mogą tylko fryty t1, frakcyjne pirackie. Czas robienia: 10min, 10k LP, 80dps
b) Small – wlecieć mogą powyższe + fryty t1, t2, T1D i T2D. Czas  robienia: 15min, 17,5k LP, 120dps
c) Medium – wlecieć mogą powyższe + T3D,  Cruisery t1 jak i t2. Czas robienia 20min, 25k LP, 250 dps
d) Large – nie posiada drabinki więc może wlecieć wszystko. Czas robienia 20min, 30k LP,400 dps.
Należy także zauważyć, że na plexach nie można postawić cyna.
3. Installation, Compound etc. – niczym sięnie różnią, chodzi tylko o to by np. nie było 2 small w tym samym systemie o tej samej nazwie.

Różnice pomiędzy plexem a deplexem:
Plex:  na nim znajduje się rat bądź raty. Jeśli są 2 to jest to świeto lasu, najczęściej jeden. Po zestrzeleniu i odczekaniu kilkudziesięciu sekund pojawi się następny. Czas stopuje się w momencie gdy rat jest na plexie. Po skończonym plexie bez względu na jego wielkość contested systemu rośnie o 0.7%.
Deplex: to Twój system, Twój plex i Twój rat. Nie strzelaj do niego,  czas cały czas leci. Jednak otrzymasz mniej LP. Dokładnie 75%*%contested systemu*plex. Czyli jeśli system ma równo 50% robimy novice czyli 10k LP – podstawiamy i wychodzi: 75%*50%*10k LP= 3750 LP. Po skończeniu deplexa bez względu na jego rozmiar status contested systemu spada o 0.7%.

LP zarabia się dla:

Amarr: 24th Imperial Crusade
Minmatar: Tribal Liberation Force
Caldari: State Protectorate
Gallente: Federal Defence Union


4. IHuby, tiery, contested i level’e:

Jeśli wejdziecie do okienka Faction Warfare, która możecie otworzyć np. wchodząc w menu w lewym górnym rogu i otwierając zakładkę bussines. Oprócz mapki systemów w 3d, która jest kompletnie zbędnym bajerem radzę zapoznać się z całą resztą.
Zacznijmy od listy systemów. Nazwa na niebiesko – system Twojej frakcji, czerwony wrogiej. Następnie ilość jumpów oraz to co nas interesuje - % contested system. Wyróżniamy kilka typów contested w zależności  od tego jaki jest obecny stan systemu:

- stable oznacza, że system jest w 0% contested,
- procent podany to procent contested ;)
- vulnurable to określenie 100% contested, który umożliwia bicie I Huba o czym niżej,
- lost to określenie, że system jest  stracony  i już nie można  plexic czy deplexic, ten status zniknie po DT gdzie system przejdzie na drugą stronę.  Należy zauważyć, że np. będąc Minmatarem, nie można zadokować w Amarrskiej stacji. Zatem zdobycie systemu przez jedną frakcje wyprowadza ze wszystkich stacji w tym systemie wrogów … szkoda, że nie neutów też :D.

Co się robi jak wrogi system dojdzie do 100% (vulnurable) ? Zbiera się flotę i leci się bić huba … ważne jest np. to, że będąc Caldari nie można bić Huba Matarskiego. Czemu? Mechanika zabrania.
Szczegóły odnośnie huba … szukałem  kilkakrotnie jednak nie znalazłem szerszego info. W dużym skrócie by dokonać flipu systemu należy zbić mu shield i armor. Ile ma tego shieldu i armoru? Podobno 10kk na shield i 10kk na armor gdzie biłem już ich dość dużo i to by mogło się zgadzać. Dodatkowo podobno mają 1750 recharge rate na shield jak i na armor … i też z doświadczenia tak to wygląda.
Wielu dziwi się czemu milicjanci nie wyciągną capsów i dreadów. Dzieje się tak z bardzo prostego powodu. W milicji praktycznie nie zarabia się isków tylko LP, których nie da się opodatkować.  Nie ma podatku, nie ma SRP, nie ma hangarów korpowych najczęściej więc nie ma co kraść. Zatem nikt nie pobiera full API od ludzi by dowiedzieć się kto co. W pewnym momencie kierując moim Alliance miałem w korporacji ludzi z Testów, Goonsów, Razor’a, Shadow Cartelu etc. Aż się prosi o bat phone;).

Czym jest tier?  Jest to poziom milicji, w której się znajdujesz. Im wyższy tier tym więcej LP dostajesz za dane wykonane zadanie.  Zatem na tier pierwszym dostajesz 50% bazowego, drugi to bazowya na trzecim 175% bazowego etc i jest 5 tierów. Pamiętajcie, że LP się upłynnia otrzymując towar i to, że Wasza milicja jest np. na tier 1 może oznaczać, że będziesz miał wyższy przychód jak Twój kolega bądź Twoja koleżanka w innej milicji posiadającej tier 2. Czemu ? powiedzmy, że Ala, która ma kota w głowie poleciała na 10min plexa (licząc z biciem rata zrobiła go w 11min) i zarobiła 5k LP, które upłynniła na markecie po przeliczniku 1lp=2200isk czyli zarobiła  11kk isk.  Krzysiu jest w innej milicji, w której jest T2 i poleciał na 10min plexa (11min znów) i zarobił 10k LP, które ma przelicznik 1lp=1000isk czyli zarobił 10kk. O milion mniej jak Ala. Pamiętajmy, że tak małych sum się nie zamienia. Sugeruję zamieniać minimalnie od 300k LP, a najlepiej od 0,5kk LP.
Co wpływa na poziom tier’a? Wpływają na to punkty (okienko Factional Warfare prawy górny róg). Te otrzymuję się za systemy i ich levele. Każdy system to 1 punkt + każdy z systemów można upgradeować  maksymalnie do poziomu 5. Czyli max z jednego systemu można wyciągnąć 5 punktów. Ilość  %, który określa tier liczy się [(ilość posiadanych punktów)/(maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia)]*100%. Tier jest całej milicji a nie Twój prywatny, osobisty.

Jak podnieść level systemu? Lecisz na Infrstructure Hub – I hub na zero. Klikasz prawym klawiszem i wchodzisz w management struktury. Tam możesz dokonać donate LP. Level pierwszy kosztuje jakieś 40k LP. Czemu level spada? Bo WT plexuje w danym systemie.Jeśli zamknie kilka plexów level spadnie. Czy level na coś jeszcze wpływa? Tak na ilość plexów jaka pojawić się może w systemie zatem szczytem głupoty jest upgradeowanie systemu, który właśnie bronisz.

6. Misje

Klepanie misji FW z jednej strony łatwiejsze jak misję w Hi bo bije się zwykle jedną strukturę, rata … no czasem więcej, z drugiej trudniejsze bo są widoczne dla wszystkich  na overview po otworzeniu. Zatem patrzcie na local jak otwieracie kto siedzi w danym systemie bo na misjonarzy się poluje. Tutaj takie delikatne przemyślenie – nie rozumiem czemu ludzie masochistycznie robią misję w Stealth Bomberach. Te może zestrzelić byle jaka fryta T1. Jakbym miał skillować od zera postać robiącą misje skillowałbym Stratiosa ze względu na drony i możliwość poruszania się w covert cloaku. Sam robie w Ishtarze, widziałem ludzi robiących szybko Sacrilage. Odradzam robienia misji w choinkach, wszelkiej masy Cruiserach t3, ze względu na to, że taka strata już boli. By robić misje l4 należy mieć jakieś 500dps by szło gładko. Zaletą Ishtara jest to, że wlatując na misje najczęściej nie ruszam się z beacon’a mając możliwość lockowania i bicia ze 100km - po prostu wyciągam sentry i leje co mam lać, lecę do następnej.

Jak się zbiera misje? Bierzesz shuttle, cepa, coś szybkiego. Jest kilka stacji w hi, większość, zbiera się w low. Więc sprawdź czy dany system, w którym możesz zebrać misję należy do Twojej milicji. Prócz 2 misji można wszystkie oddać z byle jakiej stacji. Przy pełnej ilości systemów, w których można misje brać biorę ich 30 – 15 l3, 15l4 a wykonywanie ich nazywa się run’em. Nie opłaca się robić misji poniżej tieru 3. Ilość LP zależna jest od tieru w momencie oddawania! a nie brania misji więc sprawdźcie czy tier chwilowo nie spadł. Misje można bez konsekwencji odrzucić od jednego agenta co 4h.

Ile zarabia się robiąc wszystkie misje? Mając wbite skille do zwiększenia ilości LP a także ten od ilości isk na tierze 3 przy pełnym run’ie jest to jakieś 800k-900k LP i 75kk ISK.  Na tierze 3 zwykle itemy stoją  jakieś 800-1100 isk/LP (buy order Jita). Zatem robiąc je 4h licząc zbiórke i nie doliczając do tych 4h zamiany LP i sprzedaży itemów biorąc przelicznik 900 i 800k LP zarobisz 720kk + 75kk isk, które podałem wcześniej co daje 795kk a w przeliczeniu na godzinę w przybliżeniu prawie 200kk lecąc Ishtarkiem za 220kk. Żyć nie umierać. Na t4 dochodzimy już do sumy około 1.2-1.3kk LP.Pamiętajcie im wyższy tier, tym więcej itemów na rynku tym są tańsze. Duży tier nie oznacza dużych zarobków.

Misje dla której frakcji są trudniejsze/łatwiejsze? Po ostatnim patchu (grudzień 2015)  trochę się  zmieniło. Wg kolejności od najłatwiejszej do najtrudniejszej – Amarr,  Gallente, Caldari, Minmatar. Czemu tak? Amarr dostaniecie od ratów target painter czyli nie  tak źle, Gallente ECM ewentualnie montujesz ECCM, Caldari dumpy drony dadzą radę,  Minmatar TDka i to nie jest straszne jednak to jedyne misje, na których występują dodatkowe, uciążliwe raty z webami i punktami w ilości nawet 8 na niektórych l4.

Co bić na misjach?
Misje l3:
Chain Reaction – Reactor - struktura,
Contingency Plans – Fleet Commander,
Exposed – Sector Commander,
Gate Blitz – Indyki,
A left Hook – „Frakcja” Support Center – struktura,
Morale and Morality – Indyki,
Supply Interdiction – Indyki,
Tightening the Nose – Rat z unikalną nazwą + zbiórka tactical information  - odradzam robienie tej misji bo trzeba zebrać i polecieć z itemem do agenta dodatkowo dostajesz jakieś 75% LP w stosunku do normalnej misji l3.
Rodier Rage – Indyki po prawej – nie ma drabinki!.

Misje l4:
Cost of Hubris – Fleet Commander,
Cutting the Net – jak tightening the nose jednak trzeba przelecieć do następnego pocketu i tam jest kontener, także odradzam, także trzeba dowieźć i też mniej LP,
Dead Man Tell No Tales – „Frakcja” Tactical Command Post – dodatkowo uwaga na raty z webem i punktem,
Halt the Invasion – Occupied Stargate, struktura, która jest twarda po cholerze, jest daleko od beacona radzę unikać tej misji, jedyna, którą robie niecałe 10min a to naprawdę długo,
Lethal Strike – Commander,
The Reprisal – Commander,
Rodiest Rage – Indyki po lewej, nie ma drabinki!,
Shades of Grey – Indyki, robi się dłużej, zbyt blisko podlecisz dostajesz duży dps,
Supply Interdiction – Indyki,
Uproot – Reactor, strukruktura – ciekawostka – jeśli nie ruszysz się z beacona nie aggrują raty.

Ile robi się pojedynczą misję? Większość l3 Ishtarem robię do 1min, niektóre te, które mają więcej indyków 2-3min. L4 absolutnie do 5 min wyjątkiem jest Halt the Invasion oraz przeciągnąć powyżej 5 mogą się Shades of Grey, Uproot, Supply Interdiction. Najwięcej czasu zabiera podróż.
Czy opłaca się lootować misję/salvagować? Salv nie, niektórzy zbierają jednak nie ma z tego jakiejś dużej ilości siana, trzeba by było bić wszystkie raty ... IMHO nie opłaca się. Lepiej jest oddać misje i ewentualnie zrobić 2gi run.


7. Organizacja w milicji

Zwykle jest jeden dominujący Alliance (skupia różne korpy) który przewodzi strategii milicyjnej i by dostać się do „oficjalnych” flot należy być zaufanym. Nie mam wiedzy na bieżąco odnośnie wszystkich struktur organizacyjnych w milicji jednak Matarzy zwykle przypominali układ plemienny właśnie z jednym Alliance czy korpem, który dominował bądź jednym FC. W moich Amarrach mamy nieoficjalną koalicję, Gallente zwykle porozumiewali się między sobą dość dobrze a u Caldari bardzo często występuje totalna anarchia jednak ostatnio podobno wzięli się za siebie i powstały jakieś struktury.
Null a low, nazewnictwo. W low 6-8 ludzi to już flota, gangi po 2-4 osoby to norma. To nie null. Duża część graczy ma wypompowane jajka. Często ktoś leci we frycie za 6-25kk a w jaju ma 1-3,5b. Urok tego, że w low nie ma baniek>
 Jednak kiedy trzeba się spiąć milicjanci latają w zorganizowanych grupach międzynarodowych sięgających często po 50 osób jednak by dostać się do takiej floty najczęściej trzeba być zaufanym. Polecam szczególnie dochodzić do korpów, które są stabilne,  mają kille na KB, dogadują się i już należą do kręgu tych, którym się ufa.

272
Teraz mamy 2016. To znaczy że wliczasz w kalkulację przerwy?

Jezu wydaje mi się, że jak pierwszy raz startowałem do eve na pierwszym roku studiów to ktoś z unseen sie mną zajmował. Ale możliwe mój błąd.

273
Witam,

ten smutny news dotarł do mnie dopiero 2-3 dni temu. Unseen zajęło się mną w 2005, później po rocznej przerwie przygarnęło w 2010. To naprawdę luka w polskim community, którą nie można zapełnić i mam nadzieję, że to tylko tymczasowa niedyspozycja obłędnej Akademii z Ankh Morpok ;).

Ostatnie lata zdarzało mi się odsyłać ludzi, którzy nie chcieli uczyć się bojowych rzeczy w EVE. Teraz nie ma gdzie ehh.

Aniu dziękuję Ci za miłe słowa.

Cytuj
no to polskie comunity teraz skazane na rainbowa akademie, skwituje to tak, to już jest koniec.

Tp już jest koniec ... nie ma już nic ... jesteśmy wolni ... :). Zapraszam, Cię na kanał Akademicki gdzie każdy starszy pomaga jak może i jak ma ochotę ... jeśli sam masz ochotę nigdy nic na siłę ;). Na nasz TS także każdy może wejść. Akademia Public ts.kilann.fr:10027

274
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 25, 2015, 13:40:18 »
Cytuj
Na to pytanie będzie można odpowiedzieć po skończonym okresie wakacyjnym. CCP wywróciło mechanikę 0.0 do góry nogami. Trzeba czasu, żeby obecni gracze/bittervetsi na te zmiany zareagowali.

Po uwaleniu częściowo jedynie dualboxa etc i tego typu rozwiązań za bezcen można było kupić na char bazzarze naprawdę tanio wiele postaci robionych pod inkursje czy pod nulla. W chwili obecnej qlko1 zauważ, że na powyższym forum skupowane są postacie, które mogą latać czymkolwiek co może racić w nullu i w chwili obecnej jest ich mało. Może to jest właśnie reakcja graczy. która spowodowała wzrost ceny plexa - bardzo wątpie ale od tego jest inny topic.

IMHO eve nie umiera, nadal nie ma konkurencji tylko po prostu po zawirowaniach z nowymi zmianami część graczy na jakąś chwilę przestała grać. Do tego są wakacje.

275
Dyskusje ogólne / Odp: Lista polskich corporacji i aliansow w EVE
« dnia: Lipiec 25, 2015, 13:31:11 »
Naprawdę nie często tu pisze, sama lista ok jak najbardziej fajny pomysł by ludzie mogli się rozeznać co rodacy robią ale jakaś współpraca ... to nigdy nie wychodziło i wychodzić nie będzie ... stety czy niestety. Pamiętam lata temu, że na zacnej Centrali był kiedyś spis, kwestia tego, że trzeba update prowadzić, usuwać nie każdemu się chce. Sam przez to na moim altcie wyszukałem dzięki temu z tego co pamiętam Mothre jako korporacje FW i wielkie dzięki tym chłopakom za przybliżenie tej kwestii gry.

Cytuj
Nazwa sojuszu POLANDBALL jest już zaklepana dla... no dla takiego jednego projektu.

Jest kanał "Polish" świetnie, że owner zachowuje się tak, że nie ingeruje w to co na kanale się dzieje i myślę, że nie trzeba jakiegokolwiek innego. Jak ktoś z kimś współpracuje to już współpracuje jak nie to nie. Co by powiedzieć o ruskich, których w grze nie za bardzo lubię to potrafią się trzymać razem ... ale to kwestia bariery językowej a nie jakiegoś tam ducha współpracy.

Co do Anthara to i tak spędza masę czasu na rekrutacji i kogo skaptował to już pewnie jego ... ale zawsze miło poczytać z "popcornem" flame na powyższym - wspomnianym kanale ;)

276
NoobGarten / Odp: API dla korporacji
« dnia: Maj 26, 2014, 13:04:10 »
Zazwyczaj pełne API podaje się po to by sprawdzić historie transakcji. Dzięki temu można zobaczyć czyim altem możesz być etc. Z tego co wiem, mogę się mylić szeroko praktykowane w dziurach by nie przyjąć SPY lol do swojego corpa.

277
Dyskusje ogólne / Odp: Sugestie dla CCP
« dnia: Maj 20, 2014, 00:44:21 »
Ponad miesiąc temu wszystkie FW się zjednoczyły pod jednym tematem nie mam go w linkach tutaj jedynie w grze ale chciałbym się wypowiedzieć na temat zmian w milicji. Pierwszy raz widziałem by milicje wrogie sobie zjednoczyły się pod jedną sprawą.

Chcieliśmy:
1) Powiększenia możliwości wlotu na plexy by bawić się większymi statkami,
2) By neuty po wleceniu na plexy milicyjne dostawali suspecta jak powinni, a nie że turysta fika a nam SS spada,
3) By w końcu WCS nie działały na plexach zmuszając farmerów do walki,
4) By cloak nie działał na plexie.

Co otrzymaliśmy:

Punkt 4 zapewniony i to uszanowali w sumie bez punktu 3 to dużo nie zmieni ale w końcu coś ... ale tak naprawdę nam zrobili bardzo niemiłą rzecz - mianowicie:

1) w trakcie walki powiedzmy, że wlatuje na novice (tam może wlecieć tylko fryta t1 i frakcyjna) i chce ubić noobka - jeśli to wrogi system to jeśli będę go bił to zespawnują się wrogie raty (tego teraz nie ma) - czasem walka 1na1 u nas nawet dość częsta może spotkać się z przegraną lepszego bo raty go delikatnie ale jednak klepały no k.....
2) raty będą miały większe hp mniej będą biły może być ich więcej - a może tak w końcu wrócić do FW jako miejsca gdzie można posmagać się czymś większym ale bez odzewu z CCP
3) najgorsze będzie dodatkowy plex dający kilkanaście procent do systemu, w którym będzie zrobiony niby rzadki .. ale przejmowanie systemów przez randomów może być częstsze a ja np tam gdzie żyje nie mam obsadzonego całego TZ. I co mam alliance ze stosunkowo dużym online, pójdziemy spać i rano co ... dobrze jeśli dopiero nas zaczęli bić a nie kończą. Co całe FW ma się przenieść do nie FW low czy do hi gdzie ci, którzy latają dla FW a nie dla farmy nie mają większego dostępu?


Zatem prosząc się o zmiany dostaliśmy tak naprawdę prztyczka w nos. Jestem jak najbardziej za mobilizacją tutaj dla celów uprawnienia gry, by sprawiała nam więcej przyjemności tylko bez takich numerów jakie np nam odwinęli.

I na koniec meritum. Nie piszę na forum ogólnym głównie przez masę osób skandującą każdą nawet najbardziej ch..... zmianę. Jeśli będziecie zaczynać jakiś temat i będziecie potrzebować wsparcia w zmianach w null, WH, hi etc to mam dużo aktywnych i z chęcią wesprę sprawę.

278
Siemka, myślę nad odnowieniem konta, w związku z tym szukam corpa FW, na luzie, bez spiny. Chcę doskillować postać i trochę zarobić. Mam jakieś 5-7 kk SP z czego większość to caldari fryty.

Zapraszam do nas, wejdź na kanał Akademia Public i pytaj o oficerów. Po za Akademią Milicyjną prowadzę alliance The North is Coming, największą w chwili obecnej polską ekipę FW. www.north.eve-kill.net

279
Inne gry / Odp: Out there.
« dnia: Marzec 30, 2014, 18:44:04 »
Też mnie zachęciło kupiłem i pykam, chociaż i tak ostatnio taka prościzna jak 2048 wbija mnie w łóżko gdy zasypiam.

280
Szukam corpa latającego pvp, w którym bez większego problemu zarobię na plexa + asortyment pvp (statki, fity)

Postać jak w profilu, 14mln sp.

edit
Aktualnie nie jestem w żadnym corpie, nie wiem czemu nie mogę wywalić informacji o swoim starym z profilu na forum.

Złożyłeś podanie do nas już chyba tydzień temu ale się nie odzywałeś. Przyjmujemy w momencie gdy dana osoba ma już statki. Jeśli nadal chcesz bawić się z nami pvp i zarabiać wejdź na kanał Akademia Public i szukaj oficera albo mnie. Dodamy Cię jeśli spełniasz warunki. Nie masz statków ugadamy się odnośnie przerzutu.

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9