Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siro

Strony: [1]
1
NoobGarten / Odp: Misje - Corporacje
« dnia: Czerwiec 18, 2013, 11:51:24 »
Nie bez znaczenia pozostaje również kwestia jump clones (jeżeli chcesz w przyszłości korzystać z tej usługi). Nie wszystkie korporacje NPC mają taką możliwość i dobrze jest być tego świadomym od początku.

Z listą korporacji posiadających medical facilities możesz się zapoznać pod tym adresem:
http://wiki.eveuniversity.org/Jumpclone_Facilities

2
Odyssey / Odp: Patch Notes dla dodatku Odyssey
« dnia: Czerwiec 16, 2013, 13:15:49 »
Z patchnotów:
"Instant recall also happens automatically when your ship jumps or docks and when your probes in-space timer runs out."
Czy komuś to działa? Bo ja już trzecią petycję do ccp pisałem przed chwilą o zwrot setu probek.

Potwierdzam, że u mnie działa - zarówno przy dokowaniu, jak i przeskakiwaniu przez jump gate. Używam automatu od 1 dnia od wprowadzenia patcha praktycznie codziennie i nigdy nie straciłem w ten sposób ani 1 proba.

3
NoobGarten / Odp: Górnik i zbyt mała masa asteroidów.
« dnia: Czerwiec 15, 2013, 21:30:20 »
Czy opłaci mi się retrievierem robić misje od agentów industry?

Witam,
od razu uprzedzam, że nie znam się na górnictwie, znalazłem jednak w sieci jeden artykuł o kopaniu, który może choć częściowo rozwieje wątpliwości na Twoje pytanie.

Źródło: http://evenews24.com/2013/04/25/greedy-goblin-6-8mhour-for-a-fresh-newbie-while-afk-20m-for-a-veteran/
Cytuj
Mining missions beat belt mining in every aspect.
Zaznaczam jednak, że autor artykułu znany jest z tego, że czasami... gada od rzeczy i że sam nie potrafię się ustosunkować czy to prawda bo nie jestem górnikiem.

4
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Inne
« dnia: Czerwiec 13, 2013, 12:26:16 »
Mam pytanie dotyczące Bounty Hunting System.

Po zapoznaniu się z UniWiki: http://wiki.eveuniversity.org/Bounty_Hunting_System
Cytuj
Only the hunter who fired the final blow claims the bounty. However, if that hunter was in a fleet, the entire fleet shares the bounty.

i z wątkiem na forum Eve: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=2321546
Cytuj
Unfortunatly CCP foucked up again with Bounty system.
What ive noticed is that every fleet member recieves its part of bounty ( 20% of victim loss value ) so all you need is to pack in fleet enough people or alts and get yourself killed. ( 5 alts is 100% loss value payed from bounty pool so 6 alts is actually profit ).
Shame on you CCP your system is exploitable again!!

Stąd moje pytania są następujące:
1. Czy zakładając, że ktoś ma za swoją głowę 1kk ISK bounty, po zniszczeniu jego statku wartego również 1kk ISK przez 5 osobą flotę to każdy z floty dostanie 20% wartości czyli 200k ISK na głowę, czy po równo z puli - 1/5 z 20% wartości czyli 40k ISK na głowę?

Nie mogę się nigdzie doszukać odpowiedzi, a autor odpowiedzi na forum, który to niby sprawdzał sugeruje exploit w grze, dzięki któremu robiąc sobie ustawkę przeciwko np. 6 altom można na tym zarabiać co brzmi wręcz niewiarygodnie...

5
Patche i dodatki / Odp: Nowy hacking
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 22:23:26 »
W 0.0 jesteś w stanie z takiego site'u wyciągnąć 5m jaki i 500m, a 2b się może zdarzyć jak szpilka dropnie.
WhiteCat czyli znalazłeś coś co było za 500m? Podziel się doświadczeniami bo wiele osób się nie bawi w analizę/hacking i mało jest jeszcze o tym informacji.

Ja sprawdziłem teorię z rana i tak:
1. Przy skanowaniu cargo widać od razu co ciekawego dropnie (ja dzisiaj widziałem zawsze tylko jedną grupę np. 2 dekryptory lub 4 różne rzeczy z salvage),
2. Gdy wiemy co ma dropnąć to możemy zbierać tylko te pojedyncze kontenery,
3. Z uwagi, na ilość jaka wypada samemu i tak ciężko jest wyłapać te z odpowiednią nazwą (z reguły 1 mi ucieka, raz złapałem wszystkie i miałem 2/2 z rzeczy wyświetlonych w cargo scannerze).
4. Jak podniesiesz kontener z tym co nie wyświetliło się w cargo scannerze to będzie to crap (data sheets, electronic parts, itd.),
5. Ilość structure tym razem była wyższa niż 3 t.j. raz 4, raz 5.
6. Może się trafić, że cargo scanner wykaże pustą skrzynkę, a i tak gra się odpali... zgadnijcie co wtedy wypada :)

Co do jakości mam takie spostrzeżenie, może komuś się też udzieliło?
Jak anomalia wyskanowuje się łatwo to wypadają z niej rzeczy bardzo słabe - towar za 1m isk, jak się ją wyskanowuje bardzo trudno (max rozdzielczość i dopiero można złapać 100%) to mam towar za ok 10m isk. Tu się rodzi pytanie, czy o jakości nie determinuje sama trudność znalezienia anomali. Ja nie mam jeszcze wyskilowanych w pełni umiejętności więc szybko widzę jak coś się nie chce zeskanować w 100% - wyszkolone postacie z lepszym ekwipunkiem pewnie mają zawsze 100%. Może jest właśnie tak, że w lowsecu dodatkowo generują się anomalie wymagające większych skilli do znalezienia i niosące za sobą bardziej wartościowy loot? Z tego co czytałem mining site'y w lowsecu mają inny skład i więcej złoż niż w hi-sec więc idąc tym tropem pewnie security status ma znaczenie dla jakości znalezionych przedmiotów.

Pomijając powyższe po skanowaniu cargo i tak wiemy co nam wypadnie i jakie kontenery zbierać.

6
Patche i dodatki / Odp: Nowy hacking
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 09:57:53 »
Jeszcze jedna sprawa, może ktoś sie orientuje czy jakość lootu zależy od security systemu ?

Z tego poradnika co był wklejony wcześniej: "Overall, I’ve gotten 5-10m a structure on average in nullsec (~40-60m/site), with some higher-value drops as well"
Ja w Hi-sec 0.8 miałem 5m/structure i tylko 2 struktury, czyli 10m/site.

Wychodzi na to, że jak oni w 0.0 mieli 5-10m na strukturę to jakość lootu nie zależy od security, ale może zależy ilość site'ów? Ja widziałem w 0.8 najwięcej 3 structury, a wg. ich opisu w null było ich znacznie więcej.

7
Patche i dodatki / Odp: Nowy hacking
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 09:31:28 »
Nie testowałem, ale podobno:
http://neural-boost.com/minicontainer-loot-distribution
Dzięki za link, to wyjaśnia między innymi to, że ja swój wartościowy loot wyjąłem z "parts", a nie "data" container.
U mnie na Data Site wypadło dokładnie tak:
Data Minicontainer: Data Sheets (crap)
Equipment Minicontainer: Hydrogen Batteries (crap)
Material Minicontainer: Carbon (crap)
Parts Minicontainer:
        Datacores (2 za łącznie 10mln ISK)
        Electronic Parts (crap)
Scraps Minicontainer: Metal Scraps (crap)
Więc zgodzę się, z zaproponowanym w linku przez autorów artykułu kolejnością zbierania kontenerów.

8
Patche i dodatki / Odp: Nowy hacking
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 09:12:59 »
Z tym że nazwa puszki chyba ma niewielkie znaczenie, łapałem przede wszystkim z nazwą blueprint a w cargo nie pojawił sie nawet jeden, za to masa jakiegoś śmiecia.

Zastanowiłbym się jeszcze nad tym, bo o ile dobrze rozumiem to w danych kontenerze mamy grupę towarów co mogą nam wypaść. I tak co innego wypadnie z "Scraps Container" - złom, a co innego z Parts Container, Data Container, Materials Container, Equipment Container. Dla mnie wartościowe były jedynie "Data Parts Container", gdyż w 2 takich były przedmioty po 5 milionów ISK, reszta to były jakieś śmieci.

Z tego co rozumiem może dojść do takiej sytuacji jak opisuje VonBeerpuszken, że zbieramy kontenery, które powinny z nazwy zawierać coś wartościowego, a dostajemy w zamian nic. Danego lootu może w ogóle nie być w danej lokacji do hackowania/analizy. Z pomocą przychodzi z tego co czytałem cargo container żeby szybko ocenić czy w ogóle nam np. blueprint może wypaść. Skoro go nie ma w puszcze to można chyba bezpiecznie założyć, że zbieranie w takiej sytuacji "blueprint container" przyniesie sam crap.

Jak ktoś będzie miał chwilę lub ja pod wieczór spróbuję sprawdzić pewną niepotwierdzoną hipotezę:
1. Sprawdzamy cargo scannerem kontener przed otwarciem.
2. Wybieramy sobie przedmiot, który byśmy chcieli dostać - zapamiętujemy jego grupę, w której powinien być np. jaki widzimy w cargo scanner, że może nam wypaść blueprint to winien chyba wypaść tylko w "Blueprint Container" (nie widziałem osobiście z taką nazwą jeszcze).
3. Wygrywamy grę
4. Zbieramy tylko kontenery, w których "spodziewamy" się znaleźć coś wartościowego  (np. przytoczony wyżej "Blueprint Container") pomijając resztę.

Nie wyczytałem nigdzie czy ktoś coś takiego testował, więc póki co myślę, że metoda opisywana przez Pabllo, czyli 2-3 osoby zbierające naraz jest optymalna. Jak się okaże, że można zbierać tylko 1 grupę towarów bo w reszcie i tak wiemy, że będzie crap to i 1 osoba zbierze cały wartościowy loot.

9
Patche i dodatki / Odp: Nowy hacking
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 07:16:39 »
Jak to jest, im więcej się ma hacking modułów tym więcej możesz ściągnąć do siebie tych puszek, czy zawsze da się tylko jedną?

Po wygraniu gry wylatuje wiele puszek naraz z 1 punktu i zaczynają odlatywać w różnych kierunkach (powoli). Zbierasz je do momentu, w którym po prostu nie znikają. Samemu można zebrać ok połowę tych kontenerów. Nie liczyłem ile na raz wypada, ale jest ich chyba kilkanaście. Warto po najechaniu myszką zobaczyć opis takiego kontenera - "data container", "parts container" i zbierać tylko te bardziej wartościowe.

Nie mam jak narazie w tym dużo doświadczenia: w hi-sec 0.8: 2/2 otwarte - loot 10 milionów ISK.

10
Przedpokój / Odp: SCV ready to go, sir!
« dnia: Maj 23, 2013, 17:34:15 »
Nie chcę Cię zniechęcać, ale jak pewnie wiesz w EvE jedyna zasada jest taka, że nie ma żadnych zasad. ;)
Do UA każdy jest gotowy.
Hehe. Zgadzam się. Chodziło mi tutaj bardziej o to, że nie gram nigdy na botach i nie podpierdzielam nikomu skrzynek, chociaż ninja salvaging to coś czym się mogę zajmować. Do UA tutki trzeba przejść żeby się nauczyciele w UA nie wkurzali, że delikwent nie wie gdzie co jest.

Podobno nie wolno strzelać do blue  ;D
Czytałem o wjebaniu niewjebywalnej floty więc rozumiem aluzje ;)

Jak zrezygnować z eve w 3 miesiące zamiast 12 miesięcy.

Zacznij kopać
Taaak macie racje. Kopanie jest dla mnie nudne, ale do zarabiania ISK AFK na początku przygody nie jest takie złe:). Łatwo jest zostawić koparkę na pół godziny bez opieki na pasku w hisecu - niech sobie kopie, jak spadnie to trudno (trochę ISK więcej na start ~zerowym kosztem wysiłku to nic złego).

mocno przereklamowane: ]
a tak w temacie to widze, ze typ "czekacza", powiem Ci ze nie ma sensu. jak chcesz cos robic to rob to. SP nie graja tu roli. A jesli ktos powie Ci ze masz za malo aby sie przydac do gangu, to trafiles do debili ograniczonych plytka wyobraznia.
Polecam droge UA, pokaza Ci co gra moze oferowac wtedy zadecydujesz ktora jest dla Ciebie, a moze zadna z nich... ktoz wie.
Masz rację jestem trochę takim typem czekacza nie tylko w EVE. Lubię popróbować najpierw coś samemu, żeby nie wypadać na takiego całkiem noobie w towarzystwie. Wiem, że są SP i realne umiejętności, ale póki co to brakuje mi SP żeby chociaż sfittować tak statek jak chcę. Rozumiem, że chodzi Ci o późniejszy etap rozgrywki.

unseen acadaemy, polataj tam troche, poznaj ludzi, poznaj gre.
jak po niej bedziesz chcial zasmakowac zycia wormholowego pirata i farmera z nutka planetarnego industrialismu - to zapraszam do Evil Ones.
:)
Oglądałem już post rekrutacyjny korporacji Evil Ones i wygląda obiecująco. Jednak nie ma co rushować = najpierw chcę zasilić szeregi UA.

oksymoron. Albo pirat albo farmer z zacięciem do wieczorowego dresiarstwa.  :P
Siro - przypadkiem nie grałeś w WAR? Bo nick znajomy.
Jak nie pójdziesz do UA, to skilluj wolfa  ;) >:D
Nie nie grałem w WAR, ostatnie MMO z czynnym udziałem to był PoE i SWTOR. Siro to moja ksywka, moje postacie w grach nazywam inaczej: Roshaki, Gashaki, Septymusy, Decymusy itp. Taak rozumiem aluzje do wolfa, wolę UA żeby się nauczyć podstaw gry, w tym i trzymania aggro.

Niby masz 9 miesięcy więcej życia w ten sposób... Ale co to za życie.  ;D

Nie no w takim rozciągnięciu czasowym i w dodatku samych triali to jest to byle jakie doświadczenie - nawet jeszcze nie "liźnięcie" gry.

Dziękuję wszystkim za odpowiedź ;)



11
Przedpokój / SCV ready to go, sir!
« dnia: Maj 23, 2013, 15:02:41 »
Witam wszystkich forumowiczów!

Pilot z okolic Trójmiasta zgłasza się do czynnej służby. Po wielokrotnych praktykach w rezerwie (czyt. konto trial) przyszedł czas na zadomowienie się w EVE na dłużej niż 3 tygodnie.

Troszkę o mnie:
- Samiec Alfa, rocznik 86', przebieg w EVE: 5 do 6 triali na przestrzeni 3 lat ;)
- 8h dziennie nie zajmuję się tym co chcę, czyli nie mogę wciskać buttona WARP  ::)
- 3-4h dzienne rozwijam swoje e@JA, czyli staję się piratem, rycerzem jedi, argońskim patriotą = walczę, kopię dziury, grinduje  :)
- potrafię 3-4h spędzić w grze na graniu jak i na siedzeniu w jakichś tabelkach, statystykach na porównywaniu krzaczków  :P
- lubię grać zgodnie z zasadami  >:D

Czemu znowu EVE?
- ostatnio brakuje mi futurystycznych smaków  :D
- odwiedziny na eve-centrali i zapoznanie się z sytuacją poloni, chęć sprawdzenia nadchodzących zmian w grze  ::)

Aktualne zajęcie w EVE:
- powolne rozwijanie core skilli :(
- tutorialowanie się i strojenie interface'u :-\

Plan na najbliższy miesiąc EVE:
- powolne rozwijanie core skilli :(
- UA jak tylko uznam, że będę gotów 8)

Plan na dalszy okres w EVE:
- powolne rozwijanie core skilli :(
- dołączenie do polskiej korporacji w roli: koparki, złomiarki, supportu, lowSP PvP  ;D

Pozdrawiam wszystkich serdecznie ;)
Good hunting!

PS. Przepraszam za emotki jak to kogoś wnerwia - wiem, że tyle tu nerwusów... ;)

Strony: [1]