Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Auenarel w Luty 18, 2011, 10:41:37

Tytuł: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Luty 18, 2011, 10:41:37
Incarna coraz bliżej.. dostaniemy latem własne 4-kąty :) Więcej szczegółów będzie na fanfescie.

looking ahead: captain's quarters and the road to incarna (http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=860)


[edit]
Cytuj
To fans of Aura we’ve got some good news. She will make a come-back after losing her voice in the Apocrypha expansion. We can rebuild her.
yupi!  :D ;D :)
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Luty 18, 2011, 11:05:36
Więcej szczegółów będzie na fanfescie.

To będzie na SiSi przed fanfestem, czyli za mniej niż miesiąc od teraz.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 18, 2011, 11:11:17
Powiem krótko it suks
[...]ccp i ich [...] priorytety
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Luty 18, 2011, 11:12:16
Kolejny pomysł z cyklu "mydlem po oczach"
 4 kąty heh, może by zrobili coś z POSami zeby chociaż hangar miał osobista zakładkę dla każdego pilota
Nie musieli by ludzi banowac za trzymanie puszek z klamotami w gridzie POSa

Ludzie, do wideł!!
Pierdoly > potrzeby = CCP = mubarak

...Gdzie jest krzyż!
Gdzie jest krzyż!...

Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Luty 18, 2011, 11:17:51
No jakbym czytał SHC i tamto stado bittervetów.

W tym roku będzie dużo różnych fixów. Nie jest tak, że przez cały rok dostaniemy tylko CQ.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 18, 2011, 11:24:01
To będzie na SiSi przed fanfestem, czyli za mniej niż miesiąc od teraz.

(http://www.warpdriveactive.com/wp-content/uploads/2006/10/2006-10-28.jpg)
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 18, 2011, 11:24:06
ONI mówią ze bedzie dużo fixów.
Jak to beda takie fixy jak to wyżej to ja wole jeden imienny pach z nowym statkiem raz na rok
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: CMHQ_Widget w Luty 18, 2011, 11:29:01
4 kąty heh, może by zrobili coś z POSami zeby chociaż hangar miał osobista zakładkę dla każdego pilota
Nie musieli by ludzi banowac za trzymanie puszek z klamotami w gridzie POSa

A banują za to ? Niemożliwe, bo na cynostradzie stoją przy posach puszki z Liquid Ozonem i nikt tego nie banuje.

Dla nie przepadających za Angielskim spolszczenie devbloga: http://lfn.eve-on.pl
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 18, 2011, 11:30:41
voodoo mają takiego pecha że zawsze jakiś pajac im w te puszki wleci zaplacze sie pos go zje a potem ten buc placze gm'om że oni specjalnie te puszki zostawili :P
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Auenarel w Luty 18, 2011, 11:42:48
To będzie na SiSi przed fanfestem, czyli za mniej niż miesiąc od teraz.
racja

Mówiąc o szczegółach na fanfeście miałem na myśli ten fragment:
Cytuj
We’ll be talking about design details and technical aspects in later dev blogs and Fanfest is where we’ll uncover what will happen after this feature.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Jrkan w Luty 18, 2011, 11:49:54
Podoba mi się to, gra się rozwija w nowych kierunkach i to jest ok. Płaczki, które chciały by aby priorytety były takie aby wszyscy łącznie z projektantami i grafikami pracowali nad poprawianiem laga nie wiedzą co piszą i mówimy im stanowcze nie. Nie chcemy aby gra zatrzymała się w rozwoju.

Cytat: Colonel
4 kąty heh, może by zrobili coś z POSami zeby chociaż hangar miał osobista zakładkę dla każdego pilota
Nie musieli by ludzi banowac za trzymanie puszek z klamotami w gridzie POSa
Może tak ma być? Może takie jest założenie, że POS to nie stacja i nie oferuje tego co stacja?
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Luty 18, 2011, 11:53:15
A niech wprowadzą tą incarnie gracze będą spostrzegani jak piloci i gracze, a nie jak niewolnicy statków co gorsza statki, kim jesteś w grze ? ja jestem Macharielem... Ja jestem Merlinem...
Na dobrą sprawe w eve człowiek utożsamia z jakimś statkiem którym lata, a nie z tym że jest wirtualnym pilotem, może nie dosłownie ale coś w tym jest, pod w eve to tylko smaczek który sprowadza się tylko do robienia na nim co jakiś czas upgarde sp.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Luty 18, 2011, 11:55:16
Może tak ma być? Może takie jest założenie, że POS to nie stacja i nie oferuje tego co stacja?

Nie darmo mówi się o "mieszkaniu pod namiotem".
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Luty 18, 2011, 12:56:40
zajmują się pierdołami zamiast przywrócić stary efekt cyno.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Luty 18, 2011, 13:00:05
zajmują się pierdołami zamiast przywrócić stary efekt cyno.

(http://media.ebaumsworld.com/picture/robert7962/PicardShootingHomerSimpson.gif)
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: silvia w Luty 18, 2011, 13:04:50
voodoo mają takiego pecha że zawsze jakiś pajac im w te puszki wleci zaplacze sie pos go zje a potem ten buc placze gm'om że oni specjalnie te puszki zostawili :P

Proponuje pisac petycje jak ktos puszke na bance wystawi... taki sam efekt tego jest.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Jonas w Luty 18, 2011, 13:59:04
Nad przywróceniem efektu cyno trwają prace, zgodnie z ostatnimi CSM Minutes. Ale chcą go zrobić jeszcze bardziej uber duper hiper wypaśny niż był, dlatego tyle to trwa.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 18, 2011, 14:03:15
Czyli znowu spie****
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: [NF] Masa Huku w Luty 18, 2011, 16:03:28
Czyli znowu spie****

This  :D
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 18, 2011, 16:06:09
Nad przywróceniem efektu cyno trwają prace, zgodnie z ostatnimi CSM Minutes. Ale chcą go zrobić jeszcze bardziej uber duper hiper wypaśny niż był, dlatego tyle to trwa.

tyle trwa, bo zaczeli miesiąc temu.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Luty 18, 2011, 16:22:26
Proponuje pisac petycje jak ktos puszke na bance wystawi... taki sam efekt tego jest.

I tu dochodzimy do senda glupiej sprawy. Po roku walki z  gm-ami usuwajacymi nam klamoty spod shielda posa doszlismy  do porozumienia ze puszka w bance to nic zlego  , nawet jesli sluzy do wybijania z cloaka dopoki osoba warpujaca w ta banke nie dostaje "laga". Problemem jest to ze nie idzie okreslic kiedy ten lag jest a kiedy go nie ma wiec zwykli gm-owie profilaktycznie reimbursuja statek i  usuwaja puszke/puszki lub czyszcza do zera posa z wszystkiego co nie jest anchorowane bo ktos podal magiczne zdanie "they are creating lag".


Sokole jest wiele aspektow w tej grze ktore wymagaja kompletnej rewizji, tak jak dredy tak i pos-y ktore dawno juz dostaly znaczaco ograniczona role i w w-space zycie na posie bez wlasnego magazynu w postaci orki/rurki/cariera przypomina dojazdy do pracy lokomotywa parowa, na poczatku moze i wesolo ale po paru tygodniach czlowieka krew zaczyna zalewac na glupoty, dziwaczne utrudnienia i wprost gigantyczne ryzyko kradziezy wszystkiego i/lub usuniecia klamotow z puszek przez gm-a bo ktos wie jak oni reaguja na polaczenie posa i "laga"

Ja bym wolal content zwiazany z gameplayem niz z grafika ale coz nie mozna miec wszystkiego  :D
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 18, 2011, 16:41:39
Ostatnią linijka strzeliłeś sobie w stope. Zaraz Cie opadnie chmara fanboyów incarny tłumacząc że przecież to jest gameplay
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Luty 18, 2011, 17:11:17
Ja jestem czlowiekiem wychowanym na zmienianiu kaset w c64 i dla mnie jakosc grafiki lezy gdzies w polowie pierdyliarda wielu innych wazniejsyzch rzeczy jesli chodzi o gre  ;D .  Moga sobie wsadzic cala ta inkarne a grafike zmienic na ta z frontiera i dopoki gra bedzie ciekawa to bedzie to gra dobra  :P , a gra oparta na ladnej grafice nie dosc ze nudzi sie po 3 dniach to za 5 lat juz sie o niej nie pamieta.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 18, 2011, 17:23:58
Ja jestem czlowiekiem wychowanym na zmienianiu kaset w c64 i dla mnie jakosc grafiki lezy gdzies w polowie pierdyliarda wielu innych wazniejsyzch rzeczy jesli chodzi o gre  ;D .  Moga sobie wsadzic cala ta inkarne a grafike zmienic na ta z frontiera i dopoki gra bedzie ciekawa to bedzie to gra dobra  :P , a gra oparta na ladnej grafice nie dosc ze nudzi sie po 3 dniach to za 5 lat juz sie o niej nie pamieta.
+1 (tyle że ja bardziej juz dyskietki niż kasety :P )
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 18, 2011, 17:26:37
Ale w Boulder Dash grałeś ? Albo Rick Dangerous, albo River Raid, Montezuma...
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 18, 2011, 17:28:18
Pierwszy tytuł mi sie kołacze w pamieci, to z rzeczką również...
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Blutbart w Luty 18, 2011, 23:13:20
Tak Dormio, grałem w te gry... plus Contra, Tanks itp. (cholera, ludzie to wciąż pamietają), ale i tak nie widzę powodu by wracać do Evki - szkoda, bo swego czasu bardzo lubiłem tą grę.

Edit:
Tak wróciłem do starego nicka - bo to jednak kawałek mojego zycia i nikomu go nie oddam.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: AreQ w Luty 20, 2011, 01:26:47
A niech wprowadzą tą incarnie gracze będą spostrzegani jak piloci i gracze, a nie jak niewolnicy statków co gorsza statki, kim jesteś w grze ? ja jestem Macharielem... Ja jestem Merlinem...
NIE. Nie latam tylko jednym statkiem i się z nim nie utożsamiam, utożsamiam się wyłącznie z moim pilotem mainem (nawet nie z altami). Osobiście ja, jestem przywiązany tylko do maina.
W sumie zmiana fajna, zawsze to jakiś bajerek będzie :-)
A że mogliby pieniądze zainwestowane w to (roboczogodziny itd) zainwestować w inne rzeczy? Cóż może jakby tak zrobili to mieliby ich coraz mniej właśnie (bo nowe się lepiej sprzedaje itp itd, bo w Star Trek Online chodzisz normalnie po stacji i masz takowe misje że ludzikiem i oficerami walczysz) na naprawianie tego, co byśmy chcieli żeby naprawiali/poprawiali.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Luty 20, 2011, 21:18:46
Gdyby najpierw poprawiali to co jest a potem pracowali nad nowymi rzeczami to dalej by poprawiali wyrzutnie torped na Kestrelach.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Luty 21, 2011, 09:30:30
a ja bym sie nie pogniewal jak by do lazenia po stacjach doszlo pvp czy chocby pve w stylu mass efect :D w grze jak dotychczas nie przeszkodzi a bylo by fajnie czasem wyjsc ze statku i cos rozstrzelac z shotguna.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Doom w Luty 21, 2011, 09:39:47
PvP na stacjach? Myslimy o takim na tulipany i barowe meble? ;D ;D ;D Z rok temu już powiedzieli że niet >:(
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Dux w Luty 21, 2011, 10:08:26
I jakieś nowe skile typu "chuck's knockout" :P
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Gregorius w Luty 21, 2011, 10:13:20
Ale w Boulder Dash grałeś ? Albo Rick Dangerous, albo River Raid, Montezuma...

Henry's House Forevah!!

Skoro już zaczynamy etap simsów w EvE, to ja chcę mieć możliwość kupna różnych mebelków  >:D >:D (i koniecznie basen, by utopić Papugę)
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Blaster w Luty 23, 2011, 17:11:00
PvP na stacjach? Myslimy o takim na tulipany i barowe meble? ;D ;D ;D Z rok temu już powiedzieli że niet >:(

Ale cos w rodzaju mordobicia mogli by wprowadzic.
Jakis rodzaj ringu/areny gdzie mozna by sie troche ponaparzac z kumplem lub wyzwac wroga, który dopiero co sie spodowal  ::)
Nie wymagalo by to zbyt duzej pracy programistycznej a jaka interakcja miedzy postaciami  :D
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Gaavrin w Luty 23, 2011, 17:49:53
Ale cos w rodzaju mordobicia mogli by wprowadzic.
Jakis rodzaj ringu/areny gdzie mozna by sie troche ponaparzac z kumplem lub wyzwac wroga, który dopiero co sie spodowal  ::)
Nie wymagalo by to zbyt duzej pracy programistycznej a jaka interakcja miedzy postaciami  :D

Narazie to o żadnej iterakcji nie ma mowy, nawet nie spotkasz nikogo innego na stacji. Mi najbardziej się podoba nowy widok na statek po zadokowaniu połączony z widokiem avatara. Bałem się, że po zadokowaniu widok pozostanie jak jest, a po przejściu do pełnego avatara nie będzie można zobaczyć statku.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Lipiec 13, 2017, 18:21:36
http://evenews24.com/2017/07/12/preparing-for-the-future-retirement-of-captains-quarters-twitch-integration/ (http://evenews24.com/2017/07/12/preparing-for-the-future-retirement-of-captains-quarters-twitch-integration/)

no i po krzyku...
artykuł przejrzałem pobieżnie, statystyki druzgocące, aczkolwiek biorąc pod uwagę ilość "contentu" jaki oferowały kwatery...













ps. złota łopata goes to...  ;D
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: [NOGRL] Asm Nihouyah w Lipiec 17, 2017, 11:04:26
Korzystać póki działa: https://www.reddit.com/r/Eve/comments/30mra8/how_to_view_porn_in_eve_online/ (https://www.reddit.com/r/Eve/comments/30mra8/how_to_view_porn_in_eve_online/)
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Lipiec 17, 2017, 13:50:11

Czyli odkryli, który kawałek kodu odpowiada za kwatery i jak bezpieczmie usunąć to...



Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Sierpień 16, 2017, 15:14:43
http://evenews24.com/2017/08/15/dev-blog-welcome-to-the-warzone/

no to już wiadomo na co poszły "uwolnione" zasoby ludzkie
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Sierpień 18, 2017, 02:09:06
 To już będzie standardem, po wprowadzeniu FTP, że łatwiej jest CCP coś całkowicie usuną z kodu niż to naprawić. Osobiście ten kontent mi nie wadził. Skorzystałem z niego może ze dwa-trzy razy od momentu wprowadzenia, jakoś mi się laptop od tego nie grzał. Natomiast przy próbie sprzedania na buy ordery 400 różnych przedmiotów w Jita, czy przy samym otwieraniu okna industry i wczytywaniu wszystkich BPO, czuje się tak jak bym grał na Comodore w latach 90-tych.
 Jak to jest że dla faktycznie problematycznych kawałków tej gry, z których każdy gracz prędzej czy później musi skorzystać CCP nie kiwnie palcem, ale dla CQ to już warto nawet devbloga napisać jakie to jest szkodliwe i w ogóle ;), jeszcze do tego podkreślając że tak naprawdę to nikt z tego nie korzysta... porażająca logika.
Tytuł: Odp: DevBlog: looking ahead: captain's quarters and the road to incarna
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Sierpień 18, 2017, 07:19:15
Ehhh czas wspomnień. Tyle, że ja wtedy miałem produkty atari.