Eve-Centrala

Forum Gry => Inne gry => Wątek zaczęty przez: [BU FU] Karas w Marzec 11, 2016, 14:00:23

Tytuł: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 11, 2016, 14:00:23
Tiaaa kolejny morderca eve...

Tak wiec, fanboye, a na chwile obecna, bo glownie z takich jegomosci sklada sie komunity, bawia sie w to to cos, juz od ponad roku. natomiast z poczatkiem chyba lutego. Gra jest open, Open Alpha, czy jakas inna tam beta. nie ma wiekszego znaczenia, bo tak czy siak jest nie skonczona. hehe. ALe...

W koncu udalo mi sie znalesc, jakis w miare obiektywny i przekrojowy material opisujacy czym to jest, a czym jeszcze nie. Szczerze mowiac, nie chcialo mi sie samemu tego opisywac.

Filmik jest bardzo swiezy, tzn ledwo co nagrany bo prowadzacy poruszaja ostatnie wydarzenia.
Dla mnie NA, to namiastka PoTBS ktora doslownie UWIELBIALEM, pierwsza gra na pelnej qr... ehhh jeszcze czasem odpale aby popatrzc na raj utracony. Ale,  jest nadzieja, ze NA tez kiedys bedzie tak wspaniale.

polecam obejrzec, Daje to zdecydowanie lepszy obraz niz zwykle game playe z YT
http://tvgry.pl/?ID=6165

Jesli by ktos chcial sie pobawic, a przy okazji w wiekszym gronie, to polecam PFK oczywiscie po stronie holenderskiej.  Vagina Provinsien czy jakos tak: ]

http://pfk-forum.cba.pl/index.php

Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: xanowron w Marzec 11, 2016, 14:27:15
Czyżby killer nie tylko eve ale także star conflicta???
http://steamcharts.com/app/311310
http://steamcharts.com/app/212070

 :o
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 11, 2016, 15:13:01
Jak nie ma marketu to nie killer :p

Szkoda że to alpha dopiero.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Marzec 11, 2016, 15:56:57
A można chodzić po stacji? Jak nie to dziękuję :D

A tak poważnie to lubię takie klimaty, może spróbuję.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 11, 2016, 16:33:22
Filip, jak jest craft to i market. Tak wiec, jest market, jest tracenie statkow, sa fity. Tylko tak jak widac, cale "miedzy mordzie" interface jest sprowadzony z okienkami i kwadratami z textem. Ubogi, bo na obecna chwile nie ma priorytetu.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Marzec 11, 2016, 18:13:33
A jak z fizyką żeglowania? Bo to by mnie albo przytrzymało albo odrzuciło od tego tytułu.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 11, 2016, 19:22:56
Pogrywam namiętnie od 2 miesięcy. I sądząc po ilości graczy z EVE w NA-  tak to jest killer EVE.

W skrócie - open world na mapie karaibow.
Market już wkrótce w 100% tworzony przez graczy i mam na myśli nie tylko produkcje statków ale też tworzenie surowców do tego.

Statki się traci, mają taki współczynnik jak durability, świeżo zrobiony ma 5 czyli 5 razy możesz go stracić. Statki zdobyte od NPC maja durr 1 i raczej słabą jakość. Więc trzeba kupic robione od graczy a to kosztuje. Puenta jest taka, że ludzie się pilnują i nie tracą głupio bo się nie opłaca.


Fizyka - ja akurat żegluje od wielu lat każdego lata więc jak dla mnie mogłaby być nawet odrobinę trudniejsza ale ludzie i tak marudzą bo nie ogarniają.

Na youtubie są poradniki o robieniu zwrotów geheheheheh
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 11, 2016, 19:43:31
Jest abonament?
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 11, 2016, 20:19:12
Nie. Przynajmniej na razie ale szczerze mówiąc nie patrzyłem czy planują. Chyba nie bo bym widział.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 11, 2016, 21:04:15
Jakub Trokowski, to zalezy o co pytasz, bo wiesz to byly statki zaglowe: ], tak wiec o ile okrety z ozaglowaniem lacinskim sobie jeszcze radza w closehaul, to rejowki juz mocno piszcza. To jest ta prosta mechanika, bardziej zlozona kryje sie za robieniem zwrotow. bo ster jest tylko wspomaganiem skrecania zaglamii o ile na 1 masztowych nie robi. to juz na fregatach trzeba umiec manewrowac zaglami. DOdatkowo mozna uzyskac ciag wsteczny ktory w niektorych wypadkach mozna bardzo fajnie wykorzystac.
Oczywiscie, przeciwnika mozna pozbawic, masztow co znacznie ulatwia pozniejsze dobrania sie do wnetrza: ]
przyklad
https://youtu.be/HhAP0mI6WP4?t=298

Tu macie przyklad jednego z bardziej widowiskowych koncow, fatality: ], bycie przy takiej tykajacej bombie konczy sie tez na dnie, lub z bardzo ciezkimi uszkodzeniami.
https://www.youtube.com/watch?v=OpXWLsc0sEU&feature=youtu.be
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Pynio w Marzec 12, 2016, 00:32:04
Miałem wrzucić temat tego tytułu.

Ja bym dodał jeszcze FACTORIO.

https://www.youtube.com/watch?v=9yDZM0diiYc

Krótki trailer.

Generalnie mózg się lasuje... kompletnie... wkręca masakrycznie, a poziom skomplikowania jest naprawdę ogromny.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 12, 2016, 07:26:46
LOL jaki chamski offtop ;P
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 12, 2016, 10:36:49
Czy jakikolwiek statek poza statkiem liniowym ma szanse ze statkiem liniowym? Bo wygląda mi na to że większy może więcej, no mały ewentualnie ucieknie.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 12, 2016, 11:18:23
A to zależy wszystko.
Jeśli myślimy o zdobywaniu najmniejszego liniowca to patrząc na 3rd rate (Statek liniowy 3 klasy chyba się to tłumaczy) to zdobycie solo fregatą jest ciężkie. No chyba że Constitution ale ona jest wielkości 3rd rata prawie. Trinco jak się ktoś zaprze i jest dobry to też da rade.  Ale już 2-3 fregaty na luzie.
Teoria do tego jest dość prosta - dojechać rufe i kartaczami przeorać załoge. Gorzej z wykonaniem jak zaczynasz widzieć 24 funtówki które zaraz bluzną ogniem >:D

Zatopić - da się. Ale też sporą fregatą.

Jeszcze temat wygląda tak, że zależy czym pływasz. Mam na myśli, że statki można budować z 4 rodzajów drewna(Fir, Teak, Oak, Live Oak) i w zależności od rodzaju są szybsze albo wolniejsze. Potem dochodzą właściwości (cechy ?) statku z budowy i też może dołożyć szybkości, HP kadłuba, ilości załogi albo innych rzeczy.
A potem dochodzą moduły które fitujesz.

A to się sprowadza do tego, że ciężko jest zrobić uber statek. Ja do solo PVP i łapania misjonarzy lubie mieć config pod speeda a już na pewno nie live oakowy kadłub który jest najwytrzymalszy ale ciężki. Bo często trzeba spie.dalać  :D  Do tego mody pod abordaż. I mimo, że moge już większymi fregatami pływać dalej bardzo lubie Surprise (ta z  filmu Master and Comander),  Niektórzy maxuja rof i surwiwal. Jeszcze do tego dochodzą 2 rodzaje dział (cannony i karonady).
I na koniec jakość statku która determinuje ile masz slotów na moduły i jak wielkie są te bonusy.

Czasem trafisz mietka w najgorszym kadłubie i przerobisz go na zapałki w 5-10 min a czasem się trafi jakiś kozak który po prostu nie chce tonąć  ???



Dodać warto, że o ile gra solo jest jak najbardziej możliwa o tyle warto sobie jakąś gildie znaleźć a jest ich multum. Zawsze to szybciej exp leci jak się kupą grinduje NPCy.
Gildie z kolei przynależą do nacji (7 zwykłych i piraci). Państwa walczą ze sobą o porty które dają dostęp do surowców. Ale mało gildii jest takich że solo sobie jadą jak chcą wiec są koalicje. A państwa między sobą też mają traktaty pokojowe albo się tłuką namiętnie. Zdrady dramaty bluzgi i obelgi na forum są dość częste hehe.



Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: sztosz w Marzec 12, 2016, 12:09:09
Jak to czytam to prawie nie można się oprzeć, ale jak patrzę na filmiki w tym temacie to mnie odrzuca :(
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Marzec 12, 2016, 13:11:59
Podczas oglądania filmiku przypomniały mi się stare klimaty z czasów Commodore 64 i Pirates. Wprawdzie 37euro za grę na którą i tak nie będę mieć czasu to lekka przesada, ale zapytam. W tej grze jest jeden serwer jak w EVE czy kilka? A jak kilka to czy podzielone są na serwery pvp/pve
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Marzec 12, 2016, 13:14:34
Jakub Trokowski, to zalezy o co pytasz, bo wiesz to byly statki zaglowe: ]
Przyznam, że sam nie jestem do końca pewny o co pytam. :P Parę odcisków na dłoniach sobie zrobiłem żeglując, ale tylko po jeziorach. Powiedzmy, że coś tak wiem, i też zdaję sobie sprawę, że jeziorne łupinki to nie morskie liniowce.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Marzec 12, 2016, 13:25:12
Ja po morzu jachtem żaglowym nie pływałem nigdy, ale może kiedyś. Co do jezior, najbardziej jednak lubię Mamry, Dargin w delikatnie kiepskawą pogodę, można się wtedy powysilać i wiedzieć że spaliło si odrobinę sadła. W dobrą pogodę to tylko "sznurek" w ręku i leniwe gapienie się przed siebie i zastanawianie się ile piwa jeszcze zostało :P
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 12, 2016, 13:54:54
Sztosz cóż mam powiedzieć. Ja lubie te klimaty i mam frajde z gry pomimo, że jest to early access i jest przed nimi masa roboty. Nie ma muzyki, menu graficzne w portach jest tymczasowe np.

Grube pathe wychodzą zmieniając craftowanie. Do niedawna surowce były produkowane tylko przez NPC teraz będzie stopniowa zmiana na rynek kontrolowany przez graczy.
Miały dojść w tym pathu nowe okręty i są przesunięte do następnego.

Ale z drugiej strony mają najtrudniejszą część roboty za sobą. Mechanika bitew po zmianach w załodze ostaniach jest ok. Będą wiadomo jakieś poprawki, że ten czy tamten okręt dostanie buffa czy nerfa ale bez rewolucji. Misje i otwarta mapa działa. Mogą zmienić może troche mechanike flot NPC w których są okręty liniowe ale sam mechanizm jako taki działa.

A i najważniejsze. Bedzie reset. W sensie mapy i statków. Exp graczy zostanie a to jest najważniejsze szczerze mówiąc bo się go najtrudniej zbiera i najdłużej trwa.


Są 3 serwery PVP i 1 PVE. Mieli capa na ilości graczy i dołożyli 3 nowe instancje bo kiedyś był 1. Większość graczy siedzi zatem na tym najstarszym (PVP1) i tam są najbardziej rozwinięte gildie i największe bitwy.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 12, 2016, 14:26:43
Jak to czytam to prawie nie można się oprzeć, ale jak patrzę na filmiki w tym temacie to mnie odrzuca :(
Nie mam zamiaru nikogo namawiac, to jest raczej temat informacyjny, ze cos takiego istnieje. gra jest bardzo niszowa i mimo ze podali info o 60k kont to wieczorami jest w okolicy 2k graczy. Jeszcze duzo wody uplynie, zanim bedzie to produkt do ktorego zwykly amerykanski casual nie zrazi sie po 5min po wydokowaniu.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Marzec 12, 2016, 14:50:11
Są 3 serwery PVP i 1 PVE.
A jak wygląda różnica w podejściu do pvp?
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 12, 2016, 15:19:42
A jak wygląda różnica w podejściu do pvp?

A szczerze nie wiem. Siedze na PVP. Porty na bank są zamrożone
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 12, 2016, 17:36:01
Będę grau w gre ... jak dopracuja jeszcze trochę.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Jakub Trokowski w Marzec 14, 2016, 08:19:12
Pooglądałem parę filmików na YT i mam jeszcze pytanie: jak tam jest z zdobywaniem XPa czy jakichś skilli (no i pieniędzy / ekwipunku / rzeczy)?
Płacić za testowanie nie mam zamiaru, ale zamierzam poobserwować co z tego wyjdzie.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 14, 2016, 10:30:23
XP to podstawowy hamulec. Grając za każdą bitwę dostajesz doświadczenie. Od 50 do kilku tys zależy ile dmg zrobisz i czy na botach czy graczach.

W miarę zdobywania XP gracz awansuje na kolejne rangi, które ustawiają maksymalną ilość załogi jaką można dowodzić.
Chodzi w tym o to, że o ile można płynąć dowolnym okrętem o tyle bez odpowiedniej załogi nie obsłużysz go. Zatem noobek który rozegrał 5-10 bitew nie da rady skutecznie używać fregaty bo będzie miał 60 ludzi max. Nawet jeśli da rade taką fregatę kupić.

XP leci wolno. Nie wchodząc w szczegóły potrzebujesz jakieś 2-3 miechy grając spokojnie (1-2 h) wieczorkiem żeby wbić range na 3rd rate (czyli pierwszego liniowca dostępnego)
Wiadomo, że dziki w dodatku z pomocą gildi zrobią to pewnie w 2 tyg ale mi tak to jakoś idzie. Kupiłem na początku stycznia a brakuje mi jeszcze jakieś 25k expa do demona.

Osobnym tematem jest craftowanie i drugi licznik XP który tam jest. Ten zależy od tego co wyprodukujesz i statku dają tutaj najlepsze wyniki. Ale też jest to przystopowane przez fakt, że masz roboczogdziny dziennie dostępne. Dziennie przybywa ich koło 1000. Żeby zbudować np fregate od zera (komponenty + statek) no to potrzeba 1800h czyli 2 dni. Puenta jest taka, że też idzie to wolno nawet jak ktoś ci pomaga. Wolniej nawet niż exp na statki. Powiedziałbym 3-4 miechy żeby wbić max lvl pod warunkiem, że ktoś to robi non stop, ktoś Ci pomaga, masz kase i surowce na przemiał non stop. A tak sie nie da. Realnie 2x tyle.

Będzie reset na serwerze ale XP zostanie a to najważniejsze.


Kasa ? Leci jakoś. Zależy kto jakie zabawki lubi. Jak drogie no to mu raczej nie starczy na wszystko, zwłaszcza na początku.  Po zmianach w craftowaniu spodziewałbym się większej ilości mniejszych statków dobrej jakości. Tyle, że na to potrzeba jeszcze czasu żeby się market ustabilizował.
Moduły i statki które zdobywasz na NPC są raczej słabej/normalnej jakości więc te najlepsze są drogie. Można je oczywiście też produkować ale to zajmuje czas i kase.




Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Marzec 14, 2016, 11:13:51
Gra nawet fajna chociaż brakuje mi w niej info typu co zrobić żeby ruszyć z miejsca po tym jak w bitwie staniesz pod wiatr albo czegoś co chociaż w przybliżeniu pokaże lokalizację statku na mapie. No i jakiegoś kursu strzelania do celu  ;)
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 14, 2016, 11:19:35
Help jest słaby to fakt.

Youtube twoim przyjacielem jest. Gdzieś trafiłem na kanał Mephistona. Nie znam gościa ale mówi z sensem i ma całą serie o praktycznie każdym aspekcie.
https://www.youtube.com/watch?v=MPx73zsgT24&list=PLikroxyppxAB2EnQXusI9UTX4NQjhrUiZ
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Marzec 14, 2016, 12:43:20
Dzięki. Przydadzą się jak uzbieram na grę  ;)
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 14, 2016, 13:25:56
Z tym craftem, to troche pesymistycznie zes pojechal: ], mamy typa ktory juz ma niemal 50. teraz jak sa budynki do wydobywania minsow, to proscizna juz jest. Typek, ma plan 5 1st rate na 24h. Jest to realne przy sporej bazie graczy ktorzy wywiazuja sie z obowiazkow. Efekt to statki za smieszne pieniadze. mozna sie rozbijac do woli: ]
 jesli chodzi o wbicie lvl na 3rd to 2 miesiace z luzna guma, ja malo raczej gram, a juz mi niewiele brakuje
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Marzec 14, 2016, 16:46:27
To ile mu tych crafting godzin przybywa dziennie bo chyba nie aż tyle  ???

Ja mam średnio 42h na godzine łącznie koło 1000 dziennie. I nie skaluje się z poziomem tyle samo przybywało jak miałem lvl craftowania 1 (teraz mam 25). Fregata dla przykładu potrzebuje 890h(mówie o samym kadłubie).

Chyba że piraci są jakoś upośledzeni w produkcji hehe
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 14, 2016, 17:14:20
po pierwsze od 1000 do 2000h liniowo z lvlem. 2 sprawa ze gosciu ma zaplecze, wszyscy pracuja aby on wbil ten lvl. Cala machina wojenna za tym stoi. Dzieki temu kazdy kto tylko chce ma juz zlote bellony w cenie fregat z marketu: ]
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Marzec 17, 2016, 14:33:35
36,99€ To ostateczna cena gry?
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Marzec 17, 2016, 17:04:58
Na wieki wieków
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 17, 2016, 19:54:40
tak dzis ostatecznie tyle kosztuje, co bedzie jutro, czy za tydzien, HGW to ruskie sOM. nie trafisz za nimi.
czy to bylo pytanie bardziej w trendzie EA, czyli podstawka a dodatki 2-3-10x extra. to nie. w tej cenie jest caly produkt
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Marzec 17, 2016, 21:14:34
 Bardzo chciałbym w tą grę kiedyś pograć. Ostatnio zacząłem oglądać Black Sails(http://www.filmweb.pl/serial/Piraci-2014-654281) i mnie naszła ochota na popykanie w grę o podobnej tematyce.
 Wydaje mi się że ta gra zwróci się deweloperom z nawiązką, bo nie ma czegoś podobnego do niej na rynku, trochę tak jak z WoT parę lat temu - każdy chciał spróbować czegoś nowego i pojeździć chwile czołgiem. NAVAL ACTION ma to coś. Dlatego trzymanie cały czas tej samej cenny za produkt trochę mi nie pasuje, tym bardziej że jeszcze nie jest skończona. Czy ktoś orientuje się kiedy planują ją skończy(uzupełnić brakujące elementy graficzne, wprowadzić cały zaplanowany kontent)?
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 23, 2016, 22:00:49
Karaś, podobno mieliście zlot ;)

Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Dagund w Marzec 31, 2016, 11:19:59
XP to podstawowy hamulec. Grając za każdą bitwę dostajesz doświadczenie. Od 50 do kilku tys zależy ile dmg zrobisz i czy na botach czy graczach.

W miarę zdobywania XP gracz awansuje na kolejne rangi, które ustawiają maksymalną ilość załogi jaką można dowodzić.
Chodzi w tym o to, że o ile można płynąć dowolnym okrętem o tyle bez odpowiedniej załogi nie obsłużysz go. Zatem noobek który rozegrał 5-10 bitew nie da rady skutecznie używać fregaty bo będzie miał 60 ludzi max. Nawet jeśli da rade taką fregatę kupić.

XP leci wolno. Nie wchodząc w szczegóły potrzebujesz jakieś 2-3 miechy grając spokojnie (1-2 h) wieczorkiem żeby wbić range na 3rd rate (czyli pierwszego liniowca dostępnego)
Wiadomo, że dziki w dodatku z pomocą gildi zrobią to pewnie w 2 tyg ale mi tak to jakoś idzie. Kupiłem na początku stycznia a brakuje mi jeszcze jakieś 25k expa do demona.

Osobnym tematem jest craftowanie i drugi licznik XP który tam jest. Ten zależy od tego co wyprodukujesz i statku dają tutaj najlepsze wyniki. Ale też jest to przystopowane przez fakt, że masz roboczogdziny dziennie dostępne. Dziennie przybywa ich koło 1000. Żeby zbudować np fregate od zera (komponenty + statek) no to potrzeba 1800h czyli 2 dni. Puenta jest taka, że też idzie to wolno nawet jak ktoś ci pomaga. Wolniej nawet niż exp na statki. Powiedziałbym 3-4 miechy żeby wbić max lvl pod warunkiem, że ktoś to robi non stop, ktoś Ci pomaga, masz kase i surowce na przemiał non stop. A tak sie nie da. Realnie 2x tyle.

Będzie reset na serwerze ale XP zostanie a to najważniejsze.
Ja grałem 3 dni, mogę już latać statkami do 150 załogi, dziś pewnie styknie 200. Tak więc nie jest źle z tym XPem.

Mówisz "do demona"... piracka frakcja znaczy się, solo czy w Blackwatersach? :D

Gra nawet fajna chociaż brakuje mi w niej info typu co zrobić żeby ruszyć z miejsca po tym jak w bitwie staniesz pod wiatr albo czegoś co chociaż w przybliżeniu pokaże lokalizację statku na mapie. No i jakiegoś kursu strzelania do celu  ;)

Sterujesz manualnie żaglami :)


Dodam jeszcze że mapa jest tak wielka że nie wiem czy dnia by starczyło żeby przepłynąć z Trynidadu do Nowego Orleanu.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 31, 2016, 12:28:08
starczy okolo 6-7h
burningsails.com
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Dagund w Marzec 31, 2016, 13:13:36
wiadomo kiedy będzie ten reset i czy będzie wtedy można zmienić frakcję?
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Marzec 31, 2016, 13:29:15
wipe=chgw
frakcje mozna zmienic w kazdej chwili, nie traca przy tym nic poza dobrami doczesnymi. Tzn rangi i craft lvl zostaje, jedynie kase i okrety tracisz, ewentualnie musisz przezucic przez kogos w jakims freeporcie.

btw dzis weszla nowa latka, z ktora dodali fregatowego tradersa i nowego 3rd
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Marzec 31, 2016, 19:22:40
No to mamy detronizatora Naval Action :P
Coś takiego pojawiło się dziś w War Thunderze. Nie wiem po co, ale jest :D
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Dagund w Kwiecień 01, 2016, 13:23:35
Sorka ale to nie umywa się do NA
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 01, 2016, 14:04:37
Pewnie Gejdziny zaczęły primaaprylis wcześniej i tyle
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Kwiecień 01, 2016, 15:26:29
Sorka ale to nie umywa się do NA

Spójrz na datę hello.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Kwiecień 01, 2016, 18:33:18
Sorka ale to nie umywa się do NA
(http://s2.quickmeme.com/img/1d/1d395213891ff2aa2ad9bc85ac0a83688efacca50363f546e988ee2d5013be4e.jpg)
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Kwiecień 02, 2016, 09:41:38

Mówisz "do demona"... piracka frakcja znaczy się, solo czy w Blackwatersach? :D


Ja w KOTO siedze ale ekpie z Blackwater znam bo codziennie siedzymy na tym samym TSie.

_edit
A co do expa to też musze zrewidować podejście, Johnny wbił demona na trinko z karonadami w 3 dni  :o
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Wrzesień 14, 2016, 10:43:24
Witac,

"Uwaga: W tym wątku nie pisano od 30 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku. "
hehe tak chce

No ten tego... ostatnimi czasy znow troche zaczalem pykac w statuszki. Gra nadal sie rozwija, nadal w dobrym kierunku, ALE nadal dosc wolno: \
Mimo to, juz daje calkiem sporo frajdy. Jako ze przez ostatni tydzien mamy eksterminacje mojej nacji(holendrzy) to sporo jest roboty z RvR. Choc mi osobiscie bardzo spodobalo sie solo. master & commander i te sprawy: ], nawet plywam HMS Surprice: ].
Oczywiscie z poczatkowego hype "2000"luda na serwerze zrobilo sie 500-800 wieczorkiem, co i tak jest wystarczajace jak na moje potrzeby.

bonusem dorzucam wczoraj zrobionego screena z przejecia ciezkiej floty inwazyjnej przez nasze comando "Alla snackbar" wypchane trotylem(tzn czarnym prochem) po burty brygi mercury itp gowienka 6 i 5 ratowe.
o7
http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/253714630169243781/A39EEDBA91F0F3D429A5DEE53A13EF5ADBDDF1F9/
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [HARGA] Dert Kan w Wrzesień 16, 2016, 14:58:10
namawiasz, namawiasz, namawiasz .....
chyba namówiłeś. Dziś zainstaluję to coś.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Wrzesień 30, 2016, 08:43:46
Taki moj maly sukces, Udalo mi sie lekka fregatka 5 klasy Surprise 19 dzial na burte 150 funtow salwy potopic 2 noobkow. z czego 1 byl w ciezkiej fregacie 4 klasy Constitution 27 dzial na burte i 504 funty salwy. + sredniego trader shipa 5 klasy, Le Gros z 10dzialami na burte i 90funtow salwy. Zadanie bylo o tyle ciekawe, ze sama constytucja powinna mnie rozgniesc w 3-4 salwach, jesli nie kadlub, to przynajmniej maszty. No ale i bohater dupa, kiedy sprzetu kupa, a w glowie siano. Sprytnie wykorzystujac mechanike wiatru udalo mi sie posadzic kilka celnych salw pod linie wodna kadluba. Przecieki i przechyly dolozyly swoje. samemu nie ponoszac zbyt duzych strat.

zrzut z ekranu w polowie walki. Jak widac mamy rowno pojedzone, strony, mimo ze on ma niemal 2x wiecej burty i 3x ciezsza salwe: ]
http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/253715926051343433/3A675E9DAF72B5A1CB5B5A77281BCBF20D69406B/

Mimo to koncowka walki z konstytucja i ciegle przeszkadzajacym mi le grosem byla dosc dramatyczna, bo mi i jemu brakowalo ostatnich kilku kulek do zakonczenia dziela. (Aby utopic trzeba zjesc cala burte, tzn caly bialy pasek, wtedy ship nieustannie nabiera powoli wody az do zatoniecia)
http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/253715926051343842/55051284980CA9A7E800068A2A42F26A6A67B1A4/

Udalo mi sie szczesliwie posadzic ta salwe, nastepnie uciec z pola razenia, aby mnie jakos fartownie nie przestrzelil i po kilku minutach Consti byla w pelnym zanurzeniu, a ja chroniac swoja poorana strone zbijam zagiel Le grosa i szczesliwie do samego konca broniac swojej poobijanej burty doprowadzam do poddania sie le grosa, a dzieki temu zdobyciu jego okretu.

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/253715926051344219/5E7DB1AAFFF208D360EC554C2F6EF76C3270E6BA/

Moje pierwsze tak powazne 2v1: ], bo czysto w teorii, nie powinienem miec najmniejszych szans. to tak jak by cynabalem zezrec brutka na zero, ktory ma do pomocy nie wiem, hehe jakies gowno z niewielka sila ognia ale mocno przeszkadzajace, bo typek ciagle probowal mi przeszkadzac abym nie mial czystego strzalu, lub spychal mnie z kursu abym obrocil sie moja poobijana burta w strone konstytucji.

NA moze nie ma zbyt wiele do zaoferowania. Ale SOLO i ogolnie walka jest OPPPpppp. mialem duzo farta, ze trafilem na takie tacosy, ale i kupe funu z udanej akcji: ]

http://images.akamai.steamusercontent.com/ugc/253715926051344530/C11D4B7B16E79C6F0690805A610C85AA4B2AEBE3/


zeby nie bylo, zaraz po tym jak wyklikalem, czekalo ich juz na mnie 7, w faiboatach, ale ze zazwyczaj nie ogarniaja tagowania, to zwialem: ]

link do wiki gdzie jak ktos chce mozna sobie porownac rozne okrety
http://navalaction.wikia.com/wiki/Ships
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 10, 2016, 19:34:27
Karaś wiesz coś na temat tej gierki? 8)
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Październik 11, 2016, 07:12:45
Nie, nic i ona raczej ma niewiele wspolnego sama tematyka walki okretow, mimo tego co widac na filmiku: ]

Za to mam taka ciekawostke, jak przejebane to bylo zajecie: ]
https://www.youtube.com/watch?v=XfsuIaTU92Y

btw, codziennie staram sie cos topic. Czasami wpadaja ciekawsze kille, czasami mniej ciekawe.
link do e-penowania sie. wklejam co ciekawsze kille z krotka historyjka. To jest ta fajna zaleta tego typu gier, ze tu kazdy kill ma za soba jakas historie, w eve mielisz flote 10 osobowa, to masz 10 killi, mielisz 100 statkow to masz 100 killi i tyle sie pamieta. W NA gdzie walka trwa od 15-30min do nawet 1h, masz duzo wiecej ciekawego contentu do zapamietania, niz tylko PRIMARY: ], analiza bledow, roznych manewrow co mozna bylo zrobic lepiej, jak sie zachowac w danej sytuacji. duzo wiekasza imersja swiata. Ale tylko dla fanboyow: ]

http://forum.game-labs.net/index.php?/topic/16315-pvp-opisy-walk/page-2
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Październik 11, 2016, 17:03:13
... W NA ... masz duzo wiecej ciekawego contentu ...

(http://66.media.tumblr.com/7d9e7281459188c0e201127ddfc70f4f/tumblr_ms9pqoJ5Ix1so6usgo1_1280.jpg)

 ;)
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Październik 12, 2016, 09:40:16
wczoraj dostalem bardzo mily prezet od moich hiszpanskich przyjacol.
doceniajacy moje starania, gnebienia ich od miesiaca: ]
http://i.imgur.com/v1HTvV6.png
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [WILD5] Gagat w Październik 12, 2016, 13:33:34
Uuu epenik polechtany :)
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 12, 2016, 18:58:21
Ale chujowy hatemail :P
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Październik 13, 2016, 09:15:30
Zgodnie z duchem tamtych czasów napisany. O ile oczywiście to jakiś z góry automat nie wysyła po przekroczeniu jakiejś magicznej ilości zatopionych jednostek wroga.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Październik 27, 2017, 14:18:16
Gdyby ktos przypadkiem chcial se popykac w ta gownogre, ale szkoda mu bylo sporych hajsow. To jest ogazja spuscic w szambie kilka dyszek, zamiast 160PLNow
http://store.steampowered.com/app/311310/Naval_Action/
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Październik 27, 2017, 14:44:18
Mam chęć sobie pograć tylko że waham się bo odstraszają mnie opinie, że żeby coś zrobić w tej grze to trzeba bardzo długo siedzieć przy komputerze, a dopływanie do portów zajmuje tyle, że lepiej w międzyczasie oglądać serial albo czytać neta. Ja nie mam tyle czasu na grę. Ale skoro taka przecena, to może spróbuję...
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Październik 27, 2017, 14:51:25
Jak zobaczysz interface znaczy sie miedzy mordzie, to zmienisz zdanie.
Mimo wszystko gdyby ktos bardzo chcial napic im kilka rubli do kieszeni, to wprowadzili polska nacje. tak qfa wiem, mamy polska nacje na karaibach... histrycznie... a jak.
I ten tego, oczywiscie sami polacy w niej: ], ale przynajmniej wyjasnia ktorym guzikiem sie wydokowuje i dlaczego twoja barka nie strzela, a miala strzelac. wiec mimo braku interface nie chcialem spoilerowac w pierwszym zdaniu, to nauczycie sie jak sie porusza w pustych placeholderach aby uzyskac to chego chcecie.

tak serio, gierka naprawde moglaby byc bardzo fajna. Ale mi brak juz chyba cierpliwosci. Dodatkowo chodza ploty ze komusze pomioty chca zrobic to samo tylko a'la wot. Sama walka bez plywania zbierania itp itd. Ta gre mozna potraktowac jako wprawke na przyszlosc... hehe
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Październik 27, 2017, 15:01:03
6 dyszek to niedużo, no to zakupione. Jak znowu nie będzie do kogo otworzyć gęby na TS to się odpali :P
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [WILD5] Gagat w Październik 27, 2017, 15:19:01
6 dyszek to niedużo, no to zakupione. Jak znowu nie będzie do kogo otworzyć gęby na TS to się odpali :P
Ta gra jest co najmniej tak aktualizowana jak day z standalone. Czyli prawie wogole. Żeby coś zrobić to trzeba kupę czasu. Żeby dopłynąć gdzieś to trzeba kupę czasu. Kiedyś Karaś mnie namówił, 130 zł do śmietnika :). Potencjał ma wielki, ale deweloper robi wszystko żeby się nie udało :)

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Październik 27, 2017, 19:46:39
A zobaczę czy na moim padłolapku to odpalę ;)
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Październik 28, 2017, 09:15:05
Kiedyś to chciałem kupić a potem zobaczyłem komentarze na steamie.
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Październik 28, 2017, 13:26:27
Nie oszukujmy sie, ta gra nie jest dla wszystkich, Trzeba jednak byc troche autystycznym z elementami sado. Gra troche celuje w symulacje w realiach historycznych. Niektorzy bardziej podchodza do tego jako role play inni mniej. Ja na razie sobie odpuscilem. |Ostatnie moje podejscie do pvp to bylo 3 dni polowania i bynajmniej nie pisze tu o 3 dniach ingame: ]. Ma to swoj urok, patrolowanie, szukanie targetu. nawet jesli go znajdziecie i dojdzie do walki, ofiara moze uciec. Mi bardzo sie podoba taki styl gry. tzn, nic na sile wielogodzinne wpatrywanie sie w horyzont, bo moze wkoncu sie trafi upragniony target. Sama mechanika walki jest rewelacyjna. Prawdziwy art of war. Ja specjalizowalem sie w plywaniu lekka fregatka na close. 1 ewentualnie 2 bledy w manewrowaniu i nawet noob byl wstanie mnie zaorac sila salwy burtowej. Ale za to wygrana czasami po 1,5h ostrej spiny to rewelacyjna frajda. Niestety wymaga to czasu i cierpliwosci. Taki troche fishing.
pve nudne jak flaki z olejem, ale niestety nie da sie inaczej sensownie zarobic kasy, wiec swoje odpekac w glupich misjach trzeba.

Filmik,
Dosc specyficzny filmik, jak jeden z naszych dzielnych polskich psychomordercow atakuje okretem 4 klasy WASA(bardzo silny, obecnie lekko OP) 2 transport shipy GROSZKI z czego 1 to gracz a 2 to bot sterowany przez tego gracza. Koles oczywiscie dostaje wpierdol, mimo ze byla to sytuacja nie do wjebania. No ale noobek nacial sie na kogos kto wie dokladnie CO i kiedy robic. Tak w tej grze skill ma znaczenie i to ogromne.

Nagrywane od strny groszka, 10 gowno dzial na burte. Wasa 34 chyba.
https://www.youtube.com/watch?v=8UtdGnpkGlU

o7
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Październik 29, 2017, 20:56:32
Ja dobrze widzę, że abordaż to po prostu monigierka typu kamień-nożyce-papier...? Rety, Defender of the Crown na morzu :D
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Październik 29, 2017, 21:01:59
Tak, tak to mniej niz wiecej dziala, ale jest wbrew pozorom bardzo fajnie rozwiazane. Bo kluczowym parametrem jest paliwko(preparation) kazda akcja zjada różna ilosc prepa i dodatkowo IM pozniej tym wiecej tego prepa zostanie zjedzone. Niby najbardziej oplaca sie w ostatniej sekundzie, aby zmylic przeciwnika, ale nie zawsze jest to oplacalne. Tu w tym filmiku, rusek w zasadzie stosuje jedna i ciagle to sama takte, a chlopaczek daje sie robic jak dziecko. Powiem wiecej. Rusek by to przegral gdyby typeczek odszedl od kompa i zrobil sobie kakauko na uspokojenie nerwow, bo wtedy jechalby tylko na brace(obrona przeciw atakom zasiegowym) co jest dodatkowo bardzo skuteczne jak ma duzo zalogi, przeciw atakom. Obecnie przy duzo mniejszej ilosci zalogi jest mega ciezko wygrac abordaz. Ale jak widac, gdy trafisz jelenia to i to jest mozliwe: ]
Tytuł: Odp: NAVAL ACTION
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Listopad 13, 2017, 10:13:39
O jakis jeden z ostatnich wdupionych, port battli.
Stosunkowo krotki: ], ale da pewne wyobrazenie, jak wygladaja starcia. IMO zabawa ciekawa, ale tak miedzy nami, za duzo wymaga to zachodu, dla kilku chwil zabawy... nie to co w eve  : ]
https://www.youtube.com/watch?v=czlsV9W7cxA
SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal