Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: zeben74 w Marzec 04, 2014, 10:34:20

Tytuł: Skile pod latanie JF
Wiadomość wysłana przez: zeben74 w Marzec 04, 2014, 10:34:20
Witam
Zastanawiam sie na zrobieniem alta pod JF moze ktos latajacy w/w shipem podpowie cos nie co  o skilach i implantach w jakie warto inwestować ( postac tylko pod latanie JF )
Pozdrawiam  :)
Tytuł: Odp: Skile pod latanie JF
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 04, 2014, 10:49:06
Na start skill do zasięgu na 5, potem wszystkie skille do skoku na 5, jf na 5.
Ludzie radzą, żeby wsadzać impla do agility, ale jeśli nie skaczesz od stacji do stacji, to robisz to źle.

Porób sobie cynoalty na wszystkich kontach: wszystkie frejki na 3, cyno na 4, amarrskie kruzy i skille do armora tak, żeby nie przekroczyć minimum sp na darmowego klona. Cyno na 4 da ci możliwość odpalania z noobshipa, a amarrski kruz z jakimiś tam płytkami, czy hardami pozwoli przetrwać podkurwiaczy z SB, gdy trzeba będzie przelecieć kilka skoków.
Tytuł: Odp: Skile pod latanie JF
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Marzec 04, 2014, 10:49:52
Musisz mieć:
Jump Drive Callibration na V
JF-y też na V (zużycie paliwa!)
Evasive Maneuvering na V (agility)
Podstawowe skille do HP shielda/armora/hulla na V

Z implantów - na pewno imp do agility +5 Ci się przyda. Jeśli masz grubszą kasę to możesz zastanowić się nad setem Nomadów, co gigantycznie poprawia Twoje agility.

Od Rubiconu te shipy latają rozpaczliwie wolno. Nomad (matarski) jest najszybszy (bardzo wyraźnie), ale ma najmniejsze cargo. Na drugim biegunie jest Rhea (Caldari), która jest beznadziejnie wolną krową.

"Od stacji do stacji" - wymaga to dużej liczby cyn, kosztuje paliwo i zawsze jest ryzyko. Jak wieziesz do 3B w cargo to śmiało możesz latać na autopilocie po hisecu.

Tytuł: Odp: Skile pod latanie JF
Wiadomość wysłana przez: zeben74 w Marzec 04, 2014, 11:01:53
Troche mi sie rozjasniło ale mam kolejne pytania :
- jest jakis skil ( grupa skilów) mających wpływ na wielkość cargo
- czy tylko sam zestaw implanów czy tez hardwiringów ( jesli tak to jakie )  i jak to sie ma wzgledem kosztów do poprawy parametów
Tytuł: Odp: Skile pod latanie JF
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Marzec 04, 2014, 11:06:32
Troche mi sie rozjasniło ale mam kolejne pytania :
- jest jakis skil ( grupa skilów) mających wpływ na wielkość cargo

Tylko freighter skill.

- czy tylko sam zestaw implanów czy tez hardwiringów ( jesli tak to jakie )  i jak to sie ma wzgledem kosztów do poprawy parametów

https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=24359
Tytuł: Odp: Skile pod latanie JF
Wiadomość wysłana przez: Egzarcha w Marzec 04, 2014, 11:47:09
Warto przy okazji zaznaczyć, że poszczególne JFy różnie palą. Zasada jest prosta. Im większa ładownia, tym więcej palisz.

Cargo / spalanie = ilość m3 na jedną jednostkę paliwa

Przy "zerowych" skillach:
Nomad: 270 000 m3 : 2700 (jump drive consumption amount)  = 100m3
Arka: 95m3
itd.
Tytuł: Odp: Skile pod latanie JF
Wiadomość wysłana przez: Horb w Marzec 04, 2014, 12:29:48
"Od stacji do stacji" - wymaga to dużej liczby cyn, kosztuje paliwo i zawsze jest ryzyko. Jak wieziesz do 3B w cargo to śmiało możesz latać na autopilocie po hisecu.

chyba ze trafisz na gang desek, ktore bija wszystkie JF jak leci dla fun co sie zdarza srednio co weekend :)
Jf lataj po cynach do low sec kolo jity i tam dopiero po high sec do jity - i NIGDY na autopilocie.
Uwaga na Ignotion i Carrou - zrobilo sie tam 2 Sagain.
Tytuł: Odp: Skile pod latanie JF
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Marzec 04, 2014, 14:30:03
Jak horb pisze.
Jak Cie nie stac na wtopienie Jfa to nie wsiadaj.