Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SokoleOko

Strony: [1] 2 3 ... 194
1
Nie mówię o roamach v0lty, tylko o sytuacjach, w których mieliśmy 30-40 osób w shipach T3 na pimpie i braliśmy na twarz gangi liczące 100+, wsparte capsami. To, że nikt nie tracił głowy i na TS był spokój, powodowało że można było się skupić na maksymalnie efektywnym działaniu, przywożąc 100+ killi bez jednej straty. WarGod nigdy nie podnosił głosu i potrafił 1,5 godziny poczekać "na jeszcze jednego Guardiana", gdy była taka potrzeba.

Dla porównania, żeby nie było że jestem hipokrytą, w NOWAY (tym moim ally) zdarzało mi się disbandować floty, które nie sformowały się odpowiednio szybko (w poniżej 30 minut) i potrafiłem dostać totalne emo w przypadku grubszego faila... choć granicy wylogowania się w czasie floty nie przekroczyłem. No, ale to było ZANIM poznałem WarGoda.

2
Jak ktoś napisał, Złota Łopata... aż zmusiło mnie to zresetowania hasła i zalogowania się :)

Śledząc dyskusję, napiszę od siebie trzy rzeczy:

1. Wprawdzie moja aktywność w Eve przez ostatnie 3 lata była raczej niska, ale mam wrażenie że dziś o wiele trudnej działać w stylu CartelDOT - ludzie są bardziej zorganizowani, mają więcej SP, FC grają bezpieczniej - czyli nie podejmują rękawicy nie wiedząc czy wygrają.

2. CartelDOT był dla mnie świetnym doświadczeniem i czymś co mnie do Eve naprawdę przykuło. Dobre kilka lat potem spędziłem na pogoni za czymś podobnym, próbując nawet sił z własną korporacją i aliansem. ALE - przykład v0lty nauczył mnie, że polskie community niestety ma za duże tendencje odśrodkowe.

Już tłumaczę. V0lta za czasów WarGoda (czyli moje pierwsze 2 lata, z przerwą na reaktywację PBN) robiła dokładnie to, co CartelDOT. Różnica polegała na tym, że pomimo rzucania do walki naprawdę drugich setupów (w porównaniu z Drake Gangiem), wszystko odbywało się tam w absolutnym spokoju. Przez cały pobyt w v0ltcie pamiętam JEDNĄ dramę, a dla porównania poziom dram w PBN w pewnym momencie spowodował mój przeskok do BUFU w ramach CartelDOT. Okazuje się, że można mieć epickie bitki i mega-wysoki poziom pilotów bez ani jednej "kurwy" i "rage" na TS.

3. Nic nie trwa wiecznie. Ludzie przestają grać, zmieniają się okoliczności. Sztuką jest szybkie rozpoznanie, że "tu i teraz" trafiło się na bardzo układ, o który warto dbać. Zdecydowanie takiego myślenia zabrakło w CartelDOT.

Fajnie, że ktoś jeszcze myśli nad budową takich organizacji - trzymam kciuki :) Ja po ponad 8 latach w Eve jestem już emerytem. Cenię sobie teraz możliwość lajtowego pogrania na opach zapowiedzianych 3 dni wcześniej, choć skręca mnie gdy muszę grać więcej niż przez 2 godziny non stop. No, ale czego oczekiwać, gdy mój RL wygląda zupełnie inaczej niż w czasach... CartelDOT ;)

3
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 30, 2015, 23:38:52 »
"Oczy" to nie scout, tylko OCZY. Na przykład w stagingu przeciwnika.

4
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 30, 2015, 23:09:55 »
"Więcej pizdeczek grających na milion kont, gankujących capsami small i medium gangi" - Goon playstyle

5
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 30, 2015, 23:03:14 »
Oczywiście, ponieważ są magiczne sposoby skillowania dwóch różnych rzeczy na jednym charze jednocześnie ;)

@Glass - nie mówimy o lataniu "solo" na dwa konta, bo nigdy tego mi się nie chciało tego robić. Ale jak latasz w poważnych flotach, takich jak Cartel. czy v0lta, to alty są przydatne. Kiedy biliśmy się z INIT-ami o kurwidołek w Curse, to mieliśmy ze 40 żywych osób w 80+ flocie ;)

EDIT: napisał Xarth z... Goonswarmu, LMAO.

6
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 30, 2015, 21:50:34 »
Bzdury.

Jeśli chcesz mieć capsa, potrzebujesz drugiego konta. Za dużo czasu trwa skillowanie cap-skilli na mainie, żeby tracić na to czas, a po drugie - trzeba móc sobie samemu odpalić cyno. Nie, nie zawsze można liczyć na kogoś z korpa - a co jak Cię kickną i będziesz potrzebował wiać w pośpiechu?

Po drugie, jest masa rzeczy, które mainowi optymalizowanemu pod PvP są nie po drodze. I znów, drugie konto na którym można to skillować jest koniecznością.

Po trzecie, grając w PvP na pewnym poziomie, często lata się na dwa konta (main + "oczy", dread, carrier, super)

W szczycie grałem na trzy konta: maina i dwa główne alty (jeden hauler + PvE, drugi capital/supercapital warfare). W pewnym momencie oba główne alty nie musiały już skillować jednocześnie i scaliłem je na jednym koncie, ograniczając się do dwóch. Ale poniżej dwóch - kompletnie nie ma sensu.

7
Dyskusje ogólne / Odp: Czas na dramę. Czy EVE umiera?
« dnia: Lipiec 28, 2015, 11:43:27 »
Zaliczyłem jakiś trzymiesięczny epizod powrotu i znów przestałem grać jakiś miesiąc temu. Po zastanowieniu się na chłodno, najbardziej wkurwiło mnie znerfienie jump-range'ów. Wcześniej zawsze byłem całkowicie samowystarczalny logistycznie i mam trzy chary latające carrierami. Mogłem sobie przywieźć każdą pierdołę z Jita w 30 minut i przeprowadzić się na drugi koniec mapy w jeden wieczór.

Teraz prawie TYDZIEŃ zajęło mi przeprowadzenie się z Lonetrek do The Forge - i było to możliwe tylko dlatego, że pracuję w domu i mogę exploitować DT (jedyne dwa możliwe midpointy w lolsecu - bez stacji). Każda kolejna przeprowadzka była mega bólem w dupie, a logistykę odpuściłem w 100 procentach - kupując wszystko na lokalnym markecie po chorych cenach. W dodatku, zawsze czegoś brakowało (ze dwa tygodnie latałem Confessorem bez LR szkiełek, bo ich po prostu nie było w całym regionie).

Druga rzecz - wróciłem do "starej gry", przed Fozzie Sov. To był błąd. Nuda jak jasna cholera, kompletny brak kontentu nie licząc okazjonalnego blobwarfare. W rezultacie wypaliłem się i nie doczekałem nowego sova. Gwoździem do trumny był relatywny wzrost cen grania z powodu spadku wartości PLN do EUR/USD. Przy tych cenach plexów musiałbym wyfarmić 2B miesięcznie po to tylko, żeby grać. No sorry, na drzewo z taką z czymś takim.

Czy wrócę? Wątpię. Chyba po prostu już jestem na to za stary. No i za dużo mam do zrobienia w RL, żeby grać po 4-5 godzin dziennie jak kiedyś.

8
Patche i dodatki / Odp: Galatea - Patch Notes'y etc.
« dnia: Lipiec 18, 2015, 14:19:14 »
Bawarka raczej (gala = mleko po grecku)

9
Ogłoszenia na stronę główną / Odp: Zmiana serwera Centrali.
« dnia: Lipiec 14, 2015, 09:41:14 »
Cytuj
moja odporność na troling w tej kwestii może się okazać mniejsza niż wzrost Sokoła



Ale serio: cytowanie nie działa ;)

10
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Lipiec 10, 2015, 13:50:52 »
komunistyczny mit

Dlatego nie dziwi mnie eksponowanie tego przez War Thunder.

11
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Lipiec 09, 2015, 09:23:58 »
I to Lenino....

12
Off Topic / Odp: Tania karta graficzna do 300 zł max.
« dnia: Lipiec 07, 2015, 11:33:44 »
Sokole, gdzie byłeś przez ostatnie kilka lat? Od czasu shaderów i modeli zawierających miliony trójkątów sam render pikseli jest chyba najmniej obciążającą rzeczą jaką karta musi zrobić.

Biję się w piersi i przyznaję, że w dupie byłem :)

Grzebiąc w pamięci, przypomniałem sobie wcześniejszą przesiadkę z 1024x768 na 1680x1050 i jak mi wtedy klękła karta graficzna... no, ale to było gdzieś w 2007 chyba, więc realia mogły być inne.


13
Off Topic / Odp: Tania karta graficzna do 300 zł max.
« dnia: Lipiec 07, 2015, 10:09:51 »
Czyli co, rozdzielczość nie ma już wpływu na płynność obrazu, tylko wszystko zależy od tego jak dana konfiguracja radzi sobie z "bajerami"?

14
Patche i dodatki / Odp: Aegis - Patch Notes'y etc.
« dnia: Lipiec 06, 2015, 11:21:48 »
Czyli co wracają drejeczki wraz z boostem heavy missli?

Za dużo innych rzeczy znerfiono w Drejach... 6 launcherów, warp speed, coś tam z tankiem jeszcze popsuli.

15
Off Topic / Odp: Tania karta graficzna do 300 zł max.
« dnia: Lipiec 06, 2015, 11:10:48 »
Dziękuję za garść informacji Sokole. Mam nadzieję, że na moim kompie z jednak lepszym prockiem itd będzie to lepiej działało.

W moim przypadku ewidentnie stary procek i równie stara pamięć (DDR2 800 MHz) jest wąskim gardłem.

Ciekawostka: zmiana monitora z 1680x1050 na 2560x1080 przyniosła - I shit you not! - POPRAWĘ wydajności. War Thunder o 15-20 FPS w górę, w Eve bez zmian, ETS też jakby szybciej (aczkolwiek mierzone na oko).

Zawsze wydawało mi się, że - w uproszczeniu - FPS = Wydajność karty / liczba pixeli na ekranie, a tu taki zonk.

16
Off Topic / Odp: Tania karta graficzna do 300 zł max.
« dnia: Lipiec 05, 2015, 01:59:48 »
Mam GTX 650. W połączeniu z antycznym E6600 2,4 GHz i 4 GB RAM jakoś daje radę. Przy rozdzielczości 2560x1080 mam:
- 50 FPS w WarThunder (ustawienia średnio-wysokie)
- 25 FPS w EuroTruckSimulator 2 (ustawienia wysokie)

W Eve dualboxuję na "high" bez problemu, w dużych bitkach FPS klęka mi do zera nawet na jednym koncie z ustawieniami zjechanymi na minimum.

17
Sporo osob zdziwi sie po tych zmianach , jak im z wh wyskoczy gang i szukajac bitki zrefuje cala konstelacje  >:D

I zanim timer "wybije", WH zniknie. Z tego samego powodu dziś ekipy WH nie stawiają SBU.

18
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Maj 22, 2015, 09:26:46 »
No właśnie cap-stable + anchor = Goon Drake Army ;)

Mnie po reaktywacji konta wiosną ubawiło do łez, że ludzie nie ogarniali Rattlesnake'ów - "drop sentries, assist to trigger, fire missiles on missile primary, shout if drones are missing drone primary"... "WHAAAAT?" :D

19
Dyskusje ogólne / Odp: AT XIII
« dnia: Maj 21, 2015, 14:21:47 »
Na pewno straci sova , c0ven nie zdolal sie rozpasc pomimo kilku wizyt BUFU , jednak za kazdym razem sov znikal :D

Wynosili tego sova po kawałku w kieszeniach? ;)

20
Dyskusje ogólne / Odp: AT XIII
« dnia: Maj 21, 2015, 09:29:11 »
A teraz wyobraźmy sobie boks w tym stylu:
- można uderzać tylko lewą ręką
- wyłącznie ciosy proste
- zawodnicy mają na głowie i torsie naklejone małe żółte karteczki i tylko w te miejsca można uderzać

Już za rok, w ATIV:
- szybkość statków ograniczona do 250 m/s w celu obniżenia emisji CO2 :D

21
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Maj 18, 2015, 14:34:20 »
Sam latam z 20-kilometrowym scramblem i invulem. Jak nie masz tanka, to długo niczego na punkcie nie utrzymasz.

22
Off Topic / Odp: CCP Grayscale
« dnia: Maj 18, 2015, 00:52:43 »
Czy jego nick przypadkiem nie przewijał się przy okazji Jita Burn w odpowiedzi na wewnętrzną notatkę ccp grad is good?

"Greed is good" - i chodziło o Soundwave.

23
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Maj 18, 2015, 00:52:05 »
Sorry Sokół, ale musisz wytrenować EFT III w końcu.

Nigdy nie latałem artybalem, ale przecież mieli to znerfić... więc WTF?

24
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Maj 13, 2015, 14:14:02 »
Chciałbym poznać zawiłe ścieżki którymi kroczył umysł ziomka uznającego wpakowanie 650'ek za dobry pomysł.

AFAIR po nerfie PG 720mm nie wsadzisz nawet używając całego wiaderka lubrykanta.

25
Przedpokój / Odp: powracać?
« dnia: Maj 13, 2015, 08:27:38 »
Ostatnio podziękować musieliśmy TRI. bo lameriada tam straszna i F1 puszerów pełno

Wpadam wczoraj na Hordę, a tam raty przyłażą z białą flagą i z zapłakanymi oczkami pytają "a gdzieee jeeeest Fittiiiii?" No nie miałem serca strzelać do biedaków i szlag trafił moje ISK/hr ratio. Oczekuję reimbursementu! :D

26
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Maj 13, 2015, 08:25:24 »
Jakim cudem artybale przegrały... nawet rigi T2 miały... a nie... czekaj...

Oraz SMA :D

27
Przedpokój / Odp: powracać?
« dnia: Maj 13, 2015, 08:23:12 »
Ja wróciłem po półtora roku... i żałuję ;)

Wróciłem w marcu po 8 miesiącach i... jakoś daję radę. Zobaczymy co będzie jak wejdzie fozzie sov.

28
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Maj 10, 2015, 16:08:59 »
Najwyraźniej jednak "Can't into space", skoro giną w hisecu.

29
Ale przynajmniej będę miał jakąś nagrodę za stosowanie C-type MWD na moich szybszych shipach :P

30
Fajnie że wreszcie poszczególne typy będą się różnić także bonusem do prędkości (co powinno być podstawą w tym typie modułków) a nie tylko wymaganiami fittingowymi.

To też już było grane - zlikwidowali to w czasie nano-nerfu w Quantum Rise (jesień 2008).

31
NoobGarten / Odp: Jove Obserwatory ????
« dnia: Maj 04, 2015, 14:02:15 »
Dodatkowo użycie Etnosis Link na Jove Observatory może zaowocować dropem Antikythera Element.

W null czy gdziekolwiek? Coś "za to grozi" czy "push button receive bacon"?

32
AB100 820 DPS pasywny dosyć szybko spadali :)

Szacun :)

Poświęć kwadrans i napisz na forum aliansowym poradnik bezpiecznego racenia... serio, zero trolla :)

33
dyrekcja bufu zdecydowala ze czas na zmiany bo "SOV jest BE" i przy mocnym sprzeciwie ludzi w corpie poszlo do WH.

Efekt byl taki, ze jeszcze wiecej  ludzi odeszlo , lub przestalo grac.
Wh sie nie sprawdzilo, wiec BUFU poszlo do TRI, ktore dziwnym trafem nie mialo 700 osob przeciwko sobie , szlo po sova , ktory zaczelo zdobywac.

Anthar, nie jesteś na bieżąco. Już im się znudził sov i TRI, lecą do Thery.

Zgodnie z zasadą, że "podpierdalanie w obecności podpierdalanego punktuje podwójnie", dorzucę Ci info, żeby na własne oczy widziałem Fittiego, jak w czasie formowania floty orał Hordy Ishtarem na med dronach ;)

34
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Kwiecień 29, 2015, 12:44:27 »
Było go nazwać "cookie van", byłoby mniej prowokujące :D

35
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Kwiecień 28, 2015, 15:35:27 »
Zacznijmy zatem wywaiad.
Pytanie 1: Jak sie czujesz gdy obserwujesz rosnacy tick na anomalkach.
Pytanie 2: Gdy racisz i na lokal wlatuje light blue co robisz?
Pytanie 3: Jak kolorowa jest Twoja raciarka?
Pytanie 4: Ile czasu potrzebujesz na zadokowanie i logout gdy pojawi sie wrogi gang.
Pytanie 5: Po zmianach w sovie / miningu ( od dzisiaj ) ponoc da sie wyciagnac 170mil/h kopiac , czy wielokrotnosc Twojego ticka przelozy sie na wzmozona chec do wyskilowania koparek i zarabiania wiecej.
Pytanie 6: Jak to jest byc po drugiej stronie z rozrastajaca sie grupa blue i rentierow.

1. Perma-erekcja
2. Light blue nie zauważam, racę przy redach na localu
3. Tak, że mogłaby być platformą holowaną na Gay Pride
4. Nie ćwiczyłem tego do tej pory, ISK/hr ratio za bardzo by ucierpiało
5. Moje trzy główne chary latają exhumerami, jeden ma skille na Orkę i tydzień do Rorquala #inyourface
6. TRI nie ma rentierów, a liczba blues raczej będzie się kurczyć niż rosnąć. Co cholernie mnie cieszy, bo będzie więcej ruskich do bicia :)

Strony: [1] 2 3 ... 194