No coż, cała afera przyniosła chociaż jeden skutek - likwidacja loterii t2.
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=431
Ok ale ile wyszlo runow ?? i powiedz mi co znaczy "najgorszy" decryptor?
Hmm. Troszku brak logiki w myśleniu większości forumowiczów zarówno na centrali jak i oficjalnym forum ( to nie żaden zarzut ). Większość jak zauważyłem uważa że decryptory będą tańsze jeśli się je samemu wyciągnie skądś tam, byle nie kupując ich na markecie. Nic bardziej błędnego bo wyrywając je NPCom nadal posiadają one pewną wartość i to wartość jaką ( z pewnym przybliżeniem oczywiście ) przedstawia cena na markecie. Więc naprawdę nie ma sensu nawet myśleć co bardziej się opłaca kupić czy samemu zdobyć. Koszty inwencji zaś spadną jeśli dekryptorów pojawi się więcej ale to tak na marginesie moich kilka spostrzeżeń.
I used a Small Armor Repairer blueprint, War Strategon as decryptor (increases success rate), and Small Accommodation Armor Repairer as meta-item. No ME/PE on the BPC.
1-run tech 1 BPC = 4-run tech 2 BPC (4 success out of 5)
100-run tech 1 BPC = 7-run tech 2 BPC (3 success out of 5)
200-run tech 1 BPC = 10-run tech 2 BPC (4 success out of 5)
Zaglądaliście w ten wątek (http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=491574) ?
Uważny spostrzeże, że BPC 100 runs dodaje 3 runy do BPC T2... Teoretycznie dla BPO dającego BPC 1500 runs (np. dronki) uzyskujemy teoretycznie dodatkowo 90 runs.
Dormio ale trzeba pamietac iz kazdy rodzaj modu ma okreslona ilosc max copy runs :D z tego co pamietam dla gunow i dla np mvd jest to wlasnie liczba 300 dla szipow chyba 15 itp.Pamiętam o tym, pewnie proporcjonalnie to wychodzi. O ile mi wiadomo nie da się amo i dronek jeszcze.
Btw chyba sie nieda inventowac amo i dronek?? czy to moze daj boze zmieniono w tym 1.4 paczu?
Oj gdyby to była prawda, niestety tak nie jest - robię invention zawsze z max run bpc i najwięcej uzyskałem z decryptorem który ma +9 do run. Wyszło BPC t2 19 run. Zazwyczaj używam , Installation Guide który ma +4 do ilości runów (sory głupio się używa słowa run) i wszystkie udane invention jobs dały t2 BPC 14 run. Z czego wypływa wniosek, że w invention podstawowo udaje się uzyskać 10 run bpc + modyfikatory +/- 1~2 run.Zasadniczo jest to zgodne z tym co inni pokazują, ale... jest kilka osób które uzyskały 19 runs (we wskazanym przeze mnie wątku jest co najmniej 1)... Nie wiem może da się jednak więcej ?
Jeśli zaś chodzi o statki to pojawiło się ostatnio kilka ofert WTS na BPC z ujemnymi wartościami ME i PL - IMHO to dowód na to, że da się inwentować statki, a co ciekawe pokazały ilość 4-5szt (2 ostanio sprawdzane przeze mnie oferty - Crow i coś innego).
occult data ship interfacew jita masz po ok 300mln ;)
2x Circular Logic
Nazwa | RASA | SS | ME | PE | MaxRuns + |
Circular Logic | Amarr | 0.4 | -4.0 | 1.0 | 9.0 |
Sacred Manifesto | Amarr | 0.8 | 0.0 | 4.0 | 2.0 |
Formation Layout | Amarr | 1.0 | -1.0 | 3.0 | 0.0 |
Classic Doctrine | Amarr | 1.1 | -2.0 | 5.0 | 1.0 |
War Strategon | Amarr | 1.3 | -3.0 | 2.0 | 4.0 |
Circuitry Schematics | Minmatar | 0.4 | -4.0 | 1.0 | 9.0 |
Operation Handbook | Minmatar | 0.8 | 0.0 | 4.0 | 2.0 |
Calibration Data | Minmatar | 1.0 | -1.0 | 3.0 | 0.0 |
Advanced Theories | Minmatar | 1.1 | -2.0 | 5.0 | 1.0 |
Assembly Instructions | Minmatar | 1.3 | -3.0 | 2.0 | 4.0 |
Symbiotic Figures | Gallente | 0.4 | -4.0 | 1.0 | 9.0 |
Engagement Plan | Gallente | 0.8 | 0.0 | 4.0 | 2.0 |
Collision Measurements | Gallente | 1.0 | -1.0 | 3.0 | 0.0 |
Test Reports | Gallente | 1.1 | -2.0 | 5.0 | 1.0 |
Stolen Formulas | Gallente | 1.3 | -3.0 | 2.0 | 4.0 |
Interface Alignment Chart | Caldari | 0.4 | -4.0 | 1.0 | 9.0 |
User Manual | Caldari | 0.8 | 0.0 | 4.0 | 2.0 |
Tuning Instructions | Caldari | 1.0 | -1.0 | 3.0 | 0.0 |
Prototype Diagram | Caldari | 1.1 | 2.0 | 5.0 | 1.0 |
Installation Guide | Caldari | 1.3 | -3.0 | 2.0 | 4.0 |
Sleeper Data Crystals | Sleepers | 1.5 | 1.1 | 1.0 | 6.0 |
Sleeper Profound Research Notes | Sleepers | 2.0 | 1.4 | 2.0 | 2.0 |
Sleeper Data Interface Protocol | Sleepers | 2.5 | 1.0 | 1.0 | 1.0 |
Sleeper Manuscripts | Sleepers | 3.0 | 0.8 | 0.8 | 1.0 |
Sleeper Technical Schematics | Sleepers | 5.0 | 0.5 | 0.4 | 1.0 |
Yan Jung Singularity Fact Sheet | Yan Jung | 1.5 | 1.8 | 2.0 | 4.0 |
Yan Jung Trigonometric Laws | Yan Jung | 2.0 | 1.2 | 1.5 | 3.0 |
Yan Jung Vellum Etch | Yan Jung | 2.5 | 1.1 | 0.9 | 1.0 |
Yan Jung Info Matrix | Yan Jung | 3.0 | 0.8 | 0.8 | 1.0 |
Yan Jung Semiotic Theory | Yan Jung | 5.0 | 0.5 | 0.4 | 1.0 |
Takmahl Geometric Design | Takmahl | 1.5 | 1.0 | 1.0 | 7.0 |
Takmahl Centrifugal Primer | Takmahl | 2.0 | 1.5 | 1.8 | 1.5 |
Takmahl Binary Texts | Takmahl | 3.0 | 0.9 | 0.7 | 1.0 |
Takmahl Fractal Sheet | Takmahl | 3.5 | 0.5 | 0.5 | 1.5 |
Takmahl Astral Treatment | Takmahl | 5.0 | 0.5 | 0.5 | 1.0 |
Talocan Intricate Formulas | Talocan | 1.5 | 1.2 | 1.2 | 5.0 |
Talocan Info Shards | Talocan | 2.5 | 1.0 | 1.0 | 1.0 |
Talocan Sketch Books | Talocan | 3.5 | 0.6 | 0.6 | 1.0 |
Talocan Mathematical Schematics | Talocan | 4.0 | 0.6 | 0.5 | 1.0 |
Talocan Automation Accounts | Talocan | 4.5 | 0.5 | 0.5 | 1.0 |
no to i ja sie 'pochwale' :/
bpc: 1run omen
skills: amarr encryption 4 / amarrian starship engineering 4 / mechanical engineering 4
decryptor: circular logic (0.4 chance, +9run -4me -4pe)
item: omen
19 prob 0 sukcesow. tak, dziewietnascie i ZERO. nothing of value itp.
obecnie jedna jeszcze proba w toku.
zaraz, zaraz to na jkim meta lvl jest arbitrator?
mecze invention na curse/pilgrim juz 3 seria 4x 0 efektow
bpc 15runs
arbitrator
bez decryptora
caly czas mam ten sam komunikat ze za malo wysilku wkladam...shit :tickedoff:
ehh, marudzisz Baz, :P
3 proby, war strategon,
startowy BPC 5runow
udany 1 pilgrim run: 4 ME -7 PE -2
bez decryptora dostaniesz ME -4 i PE -4...
zgadza sie
1 gotowy ship plus 15runs
heh, ale skili nie mam wszystkich znowu zeby to wyprodukowac...jezuuuu...co za pier...gra
testowąłem na sisi ( znacznie taniej jestpamiętaj tylko, że na sisi jest już REV 2.0 a w nim mają być zmiany w invencji. Niewiadomo czy coś mają już zmienione czy nie, ale jakoś nie ufalbym tym statystykom... :)
bpc 1 rundokłądnie tak jak tu widać decryptor dodaje 4 run więc wyszły bpc t2 4 run. (opierał się na 1 run bpc t1)
war stargeon
bez szipa
wyszły bpc t2 4 runs każde
robie curse i pilgrimy, te same ilosci komponentow, wiesz ile wychodza koszty? przed kali 2:No tak misiek, ale pilgrim i curse przed invencja kosztowaly 150 i 200-220 mil za sztuke. Invencja spowodowala ze statki kosztuja ile kosztuja. CCP poprawilo tylko machanizm, bład ktory zle przelicza ME w stosunku do faktycznego stanu ME.
seria 5x invention
5x war strategon = 125m
40x mechanical data = 100m
40x starship = 4m
5x arbitrator = 20m
czyli koszty lacznie inwencji ok 230m
uzyskałem:
5x pilgrim - cena rynkowa w jita 5x 70m = 350m
5 x curse - cena rynkowa w jita 5x 90m = 450m
czyli przychod 800m
koszty produkcji (bez buyorderow, kupowalem "od reki" na markecie)
10x 48m = 480m
zysk = przychod - (koszty inwencji + koszty produkcji)= 800 - 230-480= 90m (!!!) czy to jest duzo za 5x 2,2 dnia?
Z drugiej strony to zle i tak liczą % strat, bo skoro bazowo dla ME 0 jest 10% straty, czyli 0,1 a dla ME 20 0,03 jakos tak, to dla Me 10 powiedzmy 0, 06 to jakim cudem im wychodzi dla Me -8 1,8 straty ???!
No tak misiek, ale pilgrim i curse przed invencja kosztowaly 150 i 200-220 mil za sztuke. Invencja spowodowala ze statki kosztuja ile kosztuja. CCP poprawilo tylko machanizm, bład ktory zle przelicza ME w stosunku do faktycznego stanu ME.
Wyraźnie napisał:
po pierwsze geniu nie jestem dla ciebie misiek, po drugie amarskie recony w jita tak kosztowaly przed patchem - sam po tyle je puszczalem, chyba ze u was na prowincji tak zdzieraja
pilgrim i curse przed invencja kosztowaly 150 i 200-220 mil za sztuke.
po pierwsze geniu nie jestem dla ciebie misiek,
sa dostepne nowe imple w grze do inwencji:
* Poteque "Draftsman" GI-1/2 ,
* Zainou "Beancounter" CI-1/2,
* Inherent Implants "Cleric" AI-1/2
ceny od 800m w gore :o oraz cybernetics na lvl5
gdzie masz to napisane? jestes pewien ze parametr chanceOfDuplicating to wlasnie modyfikator szansy inwencji?Pewien nie jestem, ale jest to jedyny parametr wystepujacy w przypadku tego implantu.
AFAIK, chance of duplicating to parametr wystepujacy przy kazdym itemie i oznacza szanse jego skopiowania w niezaimplementowanym mechanizmie reverse engineering.
Ale moge sie mylic.
Trzeba zobaczyc te implanty w grze.
Nothing has changed formula wise and if it did we would tell you. As people have pointed out your dealing with probabilities, just because your success rate is 5/10 jobs one week does not infer a 50% base success chance. The actual probability could be 1% and you were just extraordinarily lucky those five times and get hit by the proverbial apple a lot.
The next time we may possibly revamp the invention system is Kali 3+ and beyond as we build up and enhance the system for tech 3.
delikatnie mowiac pieprzy glupoty...niby dlaczego wszyscy pisza ze im inwencja z shipami wychodzi duzo gorzej po patchu?Bo ktoś inny zmienił coś innego w zupełnie innym miejscu.
CCP caly czas eksperymentuje i tyle
czy na dzień dzisiejszy jest jakikolwiek sens (jeśli tak, to jaki) stosować do inwencji BPC max run i zresearchowane? Czy ilośc "runs", ME i PE ma wpływ na statsy BPC t2?
Liczba run = LiczbaRunBPCwejściowego / MaxLiczbaRunBPCwejściowego * MaxLiczbaRunBPCwyjściowego + decryptor.Dopisz może do tego jakieś nawiasy, bo można to różnie czytać.
Liczba run = (LiczbaRunBPCwejściowego / MaxLiczbaRunBPCwejściowego) * MaxLiczbaRunBPCwyjściowego + decryptor.Dopisz może do tego jakieś nawiasy, bo można to różnie czytać.
BTW: W którą stronę są zaokrąglane ułamki?
A czy ktos wie, co sie stało z implantami do invencji? Jakoś nie widzę wśród ofert u agentów (ani żadnego kontraktu). Usunęli?
nie usuneli
ccp nic nie usuwa co wprowadziło
poprotu sa zjebane
bedą naprawione e rev3