Eve-Centrala
Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Raan Kern w Kwiecień 24, 2013, 23:29:34
-
Zaczyna się dobrze.
W tej chwili na żywo (http://pl.twitch.tv/ccp) muzyka z EVE w wykonaniu orkiestry symfonicznej.
Polecam melomanom ;)
-
oglądam, wykonanie miazga, muszą to wrzucić na soundcloud lub wydać album
-
oglądam, wykonanie miazga, muszą to wrzucić na soundcloud lub wydać album
Podpisuje się pod tym wszystkimi swoimi kończynami!
-
Też oglądałem, było naprawdę porządnie :P Ludzie przez całą godzinę skandowali o soundcloud albo o wydanie CD/Blue-ray. Było warto oglądać też o tyle, że podobno na razie nie będzie VOD z tego... pożyjemy zobaczymy ... oglądających na żywo było wczoraj 5.5k
-
O dali jednak VOD! http://pl.twitch.tv/ccp/b/395215338
-
W mordę jeża, jak to brzmi!
Jakoś nigdy nie byłem fanem tej muzyki, za często się powtarzała i poza paroma kawałkami nawet nie wpadała w ucho, ale teraz słucham w pracy i naprawdę jestem pod wrażeniem :)
-
W mordę jeża, jak to brzmi!
Jakoś nigdy nie byłem fanem tej muzyki, za często się powtarzała i poza paroma kawałkami nawet nie wpadała w ucho, ale teraz słucham w pracy i naprawdę jestem pod wrażeniem :)
Same here, same here (chociaz muzyke z EvE w sumie nawet lubie (chociaz po usunieciu Jukeboxa wylaczylem ja nawet na altach - co za poroniony pomysl), "Theme of The Universe" to w ogole jeden z moich ulubionych kawalkow ever. :)
EDIT: haha, goscie i laski z CCP podniecaja sie tym koncertem tak jakby w zyciu nie byli w filharmonii. Ohwait... :D
-
EDIT: haha, goscie i laski z CCP podniecaja sie tym koncertem tak jakby w zyciu nie byli w filharmonii. Ohwait... :D
Szkoda, że nie widziałeś czata jak stream był live :P Ludki się podniecali laskami z CCP :P Pojawienie się CCP Mimic było chyba większym wydarzeniem, czy cała ta orkiestra :P
-
Szkoda, że nie widziałeś czata jak stream był live :P Ludki się podniecali laskami z CCP :P Pojawienie się CCP Mimic było chyba większym wydarzeniem, czy cała ta orkiestra :P
Nerdfest porównywalny z BronyConem
-
Jak przez 2 pierwsze minuty (potem przewinąłem) były jakieś zacinające się sample to nie byłem pewien czy mam takie crapowate łącze, czy jaja sobie robicie...
Anyway.... muzyka gdzieś od 16:30 się zaczyna ;)
-
Hmm, wg. programu fan festu nic w tym roku nie będzie o World of Darkness (?) a obiecywali, że będą coś pokazywać :-(
-
Sprawdź w broszurce; w piątek o 11 ma być; pewnie po prostu streamu nie będzie.
-
Czyżby właśnie CCP zapowiedziało kupowanie SS'a :|
-
Czyżby właśnie CCP zapowiedziało kupowanie SS'a :|
Tak; nie wprost może, ale zasadniczo tak :P
-
yep, pisałem o tym na bieżąco w shoutboxie
-
Choć w miarę wyględne kobiety wybrali. Nie są takimi (prawie) zielonymi trolkami jakie ostatnio pokazywali ];)
-
Czyżby właśnie CCP zapowiedziało kupowanie SS'a :|
A powiedzieli może komu trzeba będzie dać w łapę i ile?
-
Z tego co jest na SB centrali:
- raty dropią jakiś nowy rodzaj tagów
- za te tagi poprawiają ss (odzielony od standu do concordu tak na marginesie)
- tagi te również bedzie sprzedawać na markecie -> w łape dasz temu kto je będzie miał i dasz tyle ile bedzie za to chciał
-
Z tego co zrozumiałem spoglądając jednym okiem to tworzą nowe raty w low z których będą wypadać dogtagi które będziesz mógł w stacjach Concorde'u w Low wymienić na SS'a. Albo sprzedać ;)
-
Z tego co zrozumiałem spoglądając jednym okiem to tworzą nowe raty w low z których będą wypadać dogtagi które będziesz mógł w stacjach Concorde'u w Low wymienić na SS'a. Albo sprzedać ;)
Dokładnie, maja być raty - jakieś specjalne, rzadkie itp, i będą dropić tagi - jakiś ma być mechanizm, że chyba tylko 20 na raz tych npców ma być porozrzucanych po całym low ...
Dodatkowo, w zależności od tego jaki masz sec status będą potrzebne inne tagi - w stylu, że od -10 do -8 złote; potem jak dobijesz do -8 to już tylko srebrne będą Ci ponosić status i tak dalej.
-
Wszystko co dzisiaj wyłapałem (nie oglądałem transmisji o ekonomii i większej części dust keynotes):
- CCP rozważa wprowadzenie nowej linii bs'ów i, być może, nowych t3. Odnośnie t3 nie określono klasy statków, ale spytano publikę czy chcą t3 fryte, bs'a, capitala, czy może raczej... industriala (obivous troll). Ktoś spytał, czy planowane są statki tech4 i wyższe generacje, jednak soundwave odpowiedział, że "woli rozwój wszerz niż wzwyż"
- Zmiany w produkcji tech2 będą ogłoszone jutro; soundwave rzekł, że aktualny sposób pozyskiwania datacore'ów jest do dupy
- w najblizszym czasie dowiemy się czegoś nowego odnośnie łażenia po stacji (odblokują drzwi?)
- security status będzie niezależny od standingu do concordu. Od odyssey bedzie latwiej podreperowac ss, system timer bedzie zmieniony z 15 minut do 5 min. Z ratów będą wypadać specjalne tagi (bodajże 4 rodzaje), które będą wykorzystywane do podniesienia ss. Co bogatsi beda mogli kupic tagi na markecie, czyli gankowanie tłustych celów w hisec stanie sie jeszcze łatwiejsze. W dniu premiery odyssey security status będzie równy naszemu aktualnemu standingowi do concorde'u.
- soundwave mowil jeszcze o localu. Przyznał, że local jako źródło szybkiego intelu nie podoba im się. Rozwazali rozne opcje, by np. statki w cloaku znikaly w localu, zeby ludzie pokazywali sie na localu z opoznieniem, itd. Ale nic im z tego nie pasowało. W przyszlosci chcą nie tyle zmienić local, co zastąpić go jakimś innym narzędziem.
- Przed chwilą na zakończeniu dnia ccp soundwave powiedzial, ze dzisiejsze dust keynotes były tylko rozgrzewką i jutro na eve keynotes wyjadą z czymś niesamowitym. Wyczuwam w powietrzu nowe bs'y lub capitale :P
-
Było chyba też coś o działkach na gatach, ale nie do końca wyłapałem. Wydaje mi się, że mają tracić agro po odleceniu z grida.
Edit: To podsumowanie dotychczasowych zmian było - widać, że nie grałem ostatnio :P
http://themittani.com/news/fanfest-crimewatch-lowsec-and-tags4sec#.UXmFeGU_uNo.reddit
A powyżej min. o tych tagach do ss.
-
- Przed chwilą na zakończeniu dnia ccp soundwave powiedzial, ze dzisiejsze dust keynotes były tylko rozgrzewką i jutro na eve keynotes wyjadą z czymś niesamowitym. Wyczuwam w powietrzu nowe bs'y lub capitale :P
Monokl na drugie oko, czy jeszcze lepiej?
-
- w najblizszym czasie dowiemy się czegoś nowego odnośnie łażenia po stacji (odblokują drzwi?)
Ja bym był za tym aby zrobili rozbudowane wnętrza stacji. Ale niech zrobią to dobrze i bez błędów. Taka odskocznia jak nie ma co w danej chili robić, to można gdzieś połazić.
-
Monokl na drugie oko, czy jeszcze lepiej?
Monokl na dziurę w dupie, pretty please with cheese on top :)
-
- security status będzie niezależny od standingu do concordu. Od odyssey bedzie latwiej podreperowac ss, system timer bedzie zmieniony z 15 minut do 5 min. Z ratów będą wypadać specjalne tagi (bodajże 4 rodzaje), które będą wykorzystywane do podniesienia ss. Co bogatsi beda mogli kupic tagi na markecie, czyli gankowanie tłustych celów w hisec stanie sie jeszcze łatwiejsze. W dniu premiery odyssey security status będzie równy naszemu aktualnemu standingowi do concorde'u.
Trzeba dodać, że z ratów na paskach w LOW, które będę w bckach. Fuck yeah! Więcej szans na pvp w lolseku. Teraz jak ktoś wisi bckiem na pasku to na 100 proc. bait albo idiota. Mam nadzieje, że to cholerstwo będzie na tyle rzadki, ze tagi beda drogi i powstanie nowa profesja do zarabiania w low.
-
Czyli CCP chce zrobić odpowiednik low sec Officerów.
-
soundwave mowil jeszcze o localu. Przyznał, że local jako źródło szybkiego intelu nie podoba im się. Rozwazali rozne opcje, by np. statki w cloaku znikaly w localu, zeby ludzie pokazywali sie na localu z opoznieniem, itd. Ale nic im z tego nie pasowało. W przyszlosci chcą nie tyle zmienić local, co zastąpić go jakimś innym narzędziem.
-
Czyli CCP chce zrobić odpowiednik low sec Officerów.
No spoko... to niech mi teraz zrobią nullsecowy odpowiednik farmerstwa w milicji. Ileż można dopieszczać lolsecowców, do k... nędzy.
-
Zapraszamy na farmę. W końcu jesteś od tego podobno specjalistą :P
-
Tak jak lolseki szybkimi ruchami zmieniają tak temat 0,0 spędza im chyba sen z powiek i nie wiedzą jak ruszyć ten temat.
Większość ostatnich zmian była na gorsze (przynajmniej takie wnioski się nasuwają czytając choćby posty na centrali). Z tego co rozumiem jedyne zmiany jakie planują na obecny czas to zmiany w produkcji tech 2 sprzętu. Chodziły słuchy o zmianie rozmieszczenia surowców strategicznych wydobywanych na moon-ach ale chyba nic z tego nie będzie miało miejsca.
Mylę się?
-
Zapraszamy na farmę. W końcu jesteś od tego podobno specjalistą :P
A może tak pomyślisz zanim napiszesz?
Chodzi o to, żeby był powód, aby ludzie siedzieli w null i to bynajmniej nie na stacji.
-
Panowie, spokojnie, wczoraj było skupienie głównie na dust, a dzisiaj wieczorem dowiemy się o konkretach na temat odyssey, które dotychczas tak skrzętnie przed nami ukrywali. Jest dziesięciolecie, więc powinni zaskoczyć nas czymś pozytywnym.
-
Null... a po co tam mają siedzieć ludzie?
Największym problemem null są właśnie ludzie którzy tam siedzą i żadne zmiany tego nie naprawią, bo każda z nich zostanie przez tych ludzi exploitowana do granic możliwości (jak każda do tej pory). I to właśnie odpycha od 0.0.
-
Null... a po co tam mają siedzieć ludzie?
Największym problemem null są właśnie ludzie którzy tam siedzą i żadne zmiany tego nie naprawią, bo każda z nich zostanie przez tych ludzi exploitowana do granic możliwości (jak każda do tej pory). I to właśnie odpycha od 0.0.
Mechanizm jest dokładnie odwrotny - przez brak contentu i spieprzoną mechanikę sov/blob + supercapitale wartościowi gracze zwiali z 0.0 - do low lub do WH (albo i przestali grać).
-
Null... a po co tam mają siedzieć ludzie?
Największym problemem null są właśnie ludzie którzy tam siedzą i żadne zmiany tego nie naprawią, bo każda z nich zostanie przez tych ludzi exploitowana do granic możliwości (jak każda do tej pory). I to właśnie odpycha od 0.0.
Możesz rozwinąć o co biega?
Czy to tylko taka wypowiedź na zasadzie sam się domyśl co autor miał na myśli?
Co do nulla ze swojej strony powiem, że gdzieś od 6-7 miesięcy mam największą frajdę z tej gry. Tribale w okolicach stein i eso, obecne curse - naprawdę gra się rewelacyjnie i widzę przynajmniej tam gdzie przebywam zupełnie inny obraz null niż przekazywany przez malkontentów (w skrócie gdzie nie ruszę dupska tam mnóstwo hostów i okazji do walki).
-
To my chyba latamy na różne floty, Cent.
Ja widzę totalne unikanie jakiegokolwiek ryzyka - albo uberblob, albo nic. Kerbirstwo w Immensea "safe'uje" jak tylko wlecisz im do regionu. Przy obecnej idiotycznej mechanice nie musisz niczego bronić, więc po prostu ignoruje się roamy. Owszem, kille wpadają i od wielkiego dzwonu jest bitka, ale to jest NIC w porównaniu z tym co działo się latem i jesienią 2010 po buffie anomalek, gdzie 0.0 było pełne ludzi i było się o co bić.
-
A może tak pomyślisz zanim napiszesz?
Chodzi o to, żeby był powód, aby ludzie siedzieli w null i to bynajmniej nie na stacji.
Muszą mieć powód skoro siedzą. Musi być powód skory Ty siedziesz? Null wcale nie jest biedne. Jest po prostu najbardziej bezpiecznym regionem i przez to najnudniejszym. Dodawanie tam kolejnych opcji zarobkowych byłoby porażką. Proporcja kasy do ryzyka jest za duża. Dla mnie trzeba rozwalić system sov i zbudować go od początku.
Z resztą z sov jest też problem w milicji. Calość jest oparta na takim samym pve jak w null (walenie do struktur). Brakuje przełożenie pvp na mechanikę sovu. Co z tego, że bedziesz ich zabił, jak oni zblobują strukturki i system ich?
Problem sec statusy to problem low. I wlasnie w low powinien być rozwiązywany.
-
Dla mnie trzeba rozwalić system sov i zbudować go od początku.
I o to dokładnie mi chodzi - od 1,5 roku czy więcej nic tylko "lolsec/milicja/lolsec/milicja".
(http://global3.memecdn.com/enough-with-this-shit_o_1131714.jpg)
Teraz poproszę 1,5 roku tylko i wyłącznie o 0.0 ;)
-
Ileż można dopieszczać lolsecowców, do k... nędzy.
Lolsekowców dopieszczono raz (aczkolwiek bardzo mocno). Było to w ostatnim dodatku poprzez zmiany we flagach aggro i ukręceniu mocno łba sentrom na bramach i stacjach. Cała reszta to takie samo dopieszczanie lolsecowców, jak dopieszczanie noobsecowców (i nie tylko) przez zmiany aggro ratów na misjach i anomalkach. A fuj ;)
-
I o to dokładnie mi chodzi - od 1,5 roku czy więcej nic tylko "lolsec/milicja/lolsec/milicja".
(http://global3.memecdn.com/enough-with-this-shit_o_1131714.jpg)
Teraz poproszę 1,5 roku tylko i wyłącznie o 0.0 ;)
Przecież obiecali zmiany w posach :P
-
To my chyba latamy na różne floty, Cent.
Ja widzę totalne unikanie jakiegokolwiek ryzyka - albo uberblob, albo nic. Kerbirstwo w Immensea "safe'uje" jak tylko wlecisz im do regionu. Przy obecnej idiotycznej mechanice nie musisz niczego bronić, więc po prostu ignoruje się roamy. Owszem, kille wpadają i od wielkiego dzwonu jest bitka, ale to jest NIC w porównaniu z tym co działo się latem i jesienią 2010 po buffie anomalek, gdzie 0.0 było pełne ludzi i było się o co bić.
No to przecież pisałem, że od kiedy gram w 0.0 :)
Przesadzasz Sokole, tak jakbyśmy my nie latali na safe-modzie, jakby ludzie nie puszczali brązu i nie panikowali jak tylko jest jakieś realne zagrożenie, tak jest i inaczej nie będzie, ale i tak jest lepiej niż rok i półtora temu.
Floty do innych regionów z założenia będą "na kerbira" więc nie ma co liczyć na bitki. Wieczorne roamy to faktycznie często blob-fest ale nie zawsze (i co poradzisz, nie będziesz wpuszczał do floty powyżej 20 osób jak chętnych 50? :P ). Zaloguj się kiedyś koło 16 i polataj w 5-6 osób do 20 - fun gwarantowany, potwierdzone doświadczalnie.
-
Wieczorne roamy to faktycznie często blob-fest ale nie zawsze (i co poradzisz, nie będziesz wpuszczał do floty powyżej 20 osób jak chętnych 50? :P ). Zaloguj się kiedyś koło 16 i polataj w 5-6 osób do 20 - fun gwarantowany, potwierdzone doświadczalnie.
Zrobcie dwie floty. ;)
-
Spokojnie, dziś koło 19:00 naszego czasu powinny być keynoty Eve i wtedy zobaczymy. Zmiany w 0.0 na pewno będą, tylko pytanie kiedy. Wydaje mi się, że low wcale nie jest jeszcze naprawiony; pytanie co było by lepsze, zostawić nie dokończony low i rozgrzebać null ? Może niech dokończą low na spokojnie i dopiero wtedy wezmą się za 0.0; o ile nie powinni wziąć się za naprawianie hi-sec :P Jeśli wierzyć prezentacją to developerzy doskonale zdają sobie sprawę z istniejących problemów; niestety nie ma żadnej magicznej pałeczki, żeby ot tak je naprawić.
-
Floty do innych regionów z założenia będą "na kerbira" więc nie ma co liczyć na bitki.
Ja zawsze lecę z założeniem, że będzie bitka. Kiedyś nawet z kerbirami można było mieć bitki w nano gangach. O takie:
http://kb.pinkbunnies.pl/?a=kill_related&kll_id=77248
Dziś to się po prostu nie zdarza.
Wieczorne roamy to faktycznie często blob-fest ale nie zawsze (i co poradzisz, nie będziesz wpuszczał do floty powyżej 20 osób jak chętnych 50? :P ).
Welcome to Eve 2013 - 50 osób to jest zwykły gang skirmishowy, a nie blob. Bloby to są powyżej 150 osób ;)
Zaloguj się kiedyś koło 16 i polataj w 5-6 osób do 20 - fun gwarantowany, potwierdzone doświadczalnie.
O tej porze to ja pracuję. A nawet gdyby... średnio mnie kręcą takie random kille. Latanie w 5-6 osób sprowadza się do ubicia jednego gościa i wiania przed 10. Mnóstwo tego było w v0lcie i między innymi dlatego stamtąd odszedłem.
-
No Sokół ale marudzisz. 50 osób źle, 5 do 10 źle, to co byś chciał? :)
-
A gdzie powiedziałem, że 50 osób to źle? Ty to nazywasz blobem, ja - przepisem na dobrą bitkę. Niestety, bić się nikt nie chce - chyba, że ma 2-3 przewagę plus e-war.
-
Latanie w 5-6 osób sprowadza się do ubicia jednego gościa i wiania przed 10. Mnóstwo tego było w v0lcie i między innymi dlatego stamtąd odszedłem.
Przesadza :P Jak przeciwnika jest 2, 3 razy więcej to dopiero wtedy są poprawne proporcje i można się bawić :) Pod warunkiem że w tych dodatkowych liczbach nie ma samych cepów, falconów, huginnów czy logistykow które kończą fajną zabawę :(
Ważne żeby druga strona czuła się silna i grała agresywnie, wtedy możesz brać z własnych umiejętności pilotażu garściami, nie ma znaczenia czy to solo czy 50 vs 150.
-
Welcome to Eve 2013 - 50 osób to jest zwykły gang skirmishowy, a nie blob. Bloby to są powyżej 150 osób ;)
W Twoim EvE :) W moim 50 osób to megablob. A skirmish zaczyna się od 2-3 shipów, które sobie lecą na przypał i szukają guza.
-
Może dla odmiany zacznijcie dywagacje na temat.
Co warto byłoby zmienić w 0,0? Jakim zmianom np poddać temat sov-a? Czy i jak zmienić informacje z okna local itp kwiatki.
Bo fakt pozostaje faktem, że teren sov 0,0 to najbezpieczniejsze miejsce w eve. Nawet jak roam leci to wiesz o nim na 10 skoków (lub więcej) od Twoje aktualnej pozycji. Black-opowe opy są o kant dupy bo jakiś alt musi dyndać X dni w jednym systemie aby cokolwiek odważyło się w nim polecieć i kerbirzyć itd itp. Nierównomierne rozmieszczenie surowców strategicznych itd itp.
ps. Kiedyś proponowałem aby surowce z moonów po prostu ulegały wyeksploatowaniu i długo się nie odnawiały a same złoża po prostu były małe. Co by zaowocowało zmianami w cenach ale i małe kerbirskie sojusze wynajmujące teren od większych miałyby możliwość szybkiego wydobycia małych pokładów drogich złóż.
-
A gdzie powiedziałem, że 50 osób to źle? Ty to nazywasz blobem, ja - przepisem na dobrą bitkę. Niestety, bić się nikt nie chce - chyba, że ma 2-3 przewagę plus e-war.
Ale to źle świadczy pvp-erach...
Bo chyba nie piszesz:
Kerbiry nie chcą się z nami bić 50 na 50 - I nie mam pojęcia dlaczego.
-
Co warto byłoby zmienić w 0,0? Jakim zmianom np poddać temat sov-a? Czy i jak zmienić informacje z okna local itp kwiatki.
Wlatujesz shipem, który wyrzuca jakąś strukturę, która sie szybko anhoruje i ... w całej konstelacji na cztery godziny znikają wszystkie anomalki :D
-
Głupi pomysł. Pomyśl nie troluj ];p
-
Ale to źle świadczy pvp-erach...
Bo chyba nie piszesz:
Kerbiry nie chcą się z nami bić 50 na 50 - I nie mam pojęcia dlaczego.
Oczywiście, że nie. Kerbirstwa nie biorę pod uwagę w ogóle. Tu chodzi o sytuacje, w które godzinę nasz gang wisi w systemie, w którym siedzi FCON i nic na nas nie wydokuje poza paroma bomberami... a na localu 150 osób, z czego nas może 40.
-
Wlatujesz shipem, który wyrzuca jakąś strukturę, która sie szybko anhoruje i ... w całej konstelacji na cztery godziny znikają wszystkie anomalki :D
No i nie ma listy pilotów na localu, więc skrzydło bombowców czeka w cloaku na przylot floty obronnej ;)
-
Lepszym pomysłem byłoby wożenie w ładowni szybko anhorującej się struktury, która powodowałaby wyłączenie się lokalu w całej konstelacji. Powyższa struktura np mogłaby wisieć jedynie przy celestialach (tak aby nie była wywalana na SS-ach). Później kerbir musiałby po przelocie wrogiej floty przeszukać całą konstelację (każdą planetę, słońce itd) aby znaleźć i rozwalić tę strukturę mającą no 1 hp ];)
ps. Powyższa struktura np sama z siebie rozpadałaby się po np godzinie lub dwóch. Dałoby to ciekawy efekt. Byle kto w cepie przelatujący mógłby ją wywalić albo osoba, która wyskoczyła z WH. Tak dal jaj po prostu choćby ];)
-
Znerfować albo usunąć anomalki :P W zamian za to rozbudować system stacji, zarządania rejonem, budowania struktur itp Właściciel terenu czerpał by dochody podatki od handlu, bounty, misji itp Dodatkowo taki carrier czy tytan powinien moc podlecieć na kluczową pozycję i rozpocząć bombardowanie stacji :P Jeżeli nie zostanie powstrzymany w odpowiednim czasie stacja robi boom!
-
Temat rozwalania stacji był już wałkowany. Na dłuższą metę to nie wypali chyba, że wprowadzą mobilne w miarę łatwo rozstawiane i tanie ich odpowiedniki. W opisanym przez Ciebie przypadku wielkie sojusze po prostu robili by czystkę w systemach i pustynia byłaby w wielu rejonach galaktyki.
-
Temat rozwalania stacji był już wałkowany. Na dłuższą metę to nie wypali chyba, że wprowadzą mobilne w miarę łatwo rozstawiane i tanie ich odpowiedniki. W opisanym przez Ciebie przypadku wielkie sojusze po prostu robili by czystkę w systemach i pustynia byłaby w wielu rejonach galaktyki.
To nie było by takie głupie gdyby ludzie z poza sojuszu mieli w miarę łatwy dostęp do stacji na terenie sojuszu. Lecę, rozwalam stację na terytorium rywala i dzięki temu ludki muszą przylecieć do mnie żeby pohandlować itp a ja ściągam z tego podatki.
-
Jak naprawić sov 0.0 wg mnie:
- wyjebać jump brigde -> stop lataniu z krańca eve na kraniec eve w ciągu kilkunastu min
- znerfić do dna wydobywanie rud z księżyć. dać to na paski, które będę losowo spanwoać się po całym k-space -> koniec biernych dochodów bez grania; boost górnictwa w połączeniu z eksploaracją.
- wprowadzić tzw. współczynnik korupcji w opłatach, tzn. im dalej od stolicy jest dany system, tym więcej kosztuje jego utrzymanie -> koniec gigantycznych, pustych obszarów, gdzie nikt nie mieszka, początek rozdrobnienia mapy.
- wywalić lokal -> jak państwa graczy, to państwa graczy. Co ma mieć Concord to tego? Chcecie mieć intel, zapraszam na bramę!
- podnieść bounty za raty na baskach i wynagrodzenie za anomalki. Znacząco. Jest ryzyko jest kasa.
- koniec sov war w oprciu o oranie struktury capitalami. Zamiast tego wprowadzić przejmowanie systemow ala faction warfare, łącznie ze zdejmowaniem upgradów z systemu -> idealne miejsce do spawnowania bitek w subcapitalach. Niech trwa to po 2-4 dni na każdy system. I niech dupki od robienia blob-CTA pocałują się w tyłki.
- na koniec bicie huba w capitalach.
-
Nawiązując do posta MGGG; 0.0 powinno według mnie właśnie stać się takimi państwami graczy. W tej chwili wydaje mi się, że tego za bardzo nie ma.
Low-sec to taki badland, open PvP for all powinien być; 0.0 powinno być zaś bardziej zorganizowany ale podległy prawą graczy. To jest jak mam terytorium to ustalam, że albo jest open pvp; albo są jakieś zasady --- tylko nie wiem jak te zasady można by egzekwować ... ( wykupywanie kontraktów u concorda na ochronę terenu ? )
-
Niby ok tylko:
- wywalić lokal -> jak państwa graczy, to państwa graczy. Co ma mieć Concord to tego? Chcecie mieć intel, zapraszam na bramę!
- podnieść bounty za raty na baskach i wynagrodzenie za anomalki. Znacząco. Jest ryzyko jest kasa.
Brak locala -> brak bitek. Wyobraź sobie roam który w każdym systemie będzie musiał skanować w poszukiwaniu przeciwnika. Albo sytuacje gdy 2 floty miną się w systemie nawet o sobie nie wiedząc. Paranoja i syf. Że niby w wh tak jest? A pokaż mi wh w którym się roamuje :) są swego rodzaju ustawki i tyle..
System anomalek dla mnie to coś co spierdoliło grę i doprowadziło do gigantycznych przepaści w sile obecnych sojuszy.
-
magiczna sztuka scoutowania i probowania wróci do łask :)
system ala milicyjnych plexów bedzie spownować bitki. Będzie zmuszał graczy do obrony systemu, a nie siedzenia na stacji i czekania az wrog sobie poleci.
aha - jeszcze jedno. boutny za raty nie od conrodu (bo niby dlaczego), ale od lokalnych piratów. Automatycznie losowy spown anamalek i ratów na paskach (np. jesli mieszkamy u Sanshy, to przylatują wszyscy inni, procz Sansh).
-
Temat rozwalania stacji był już wałkowany. Na dłuższą metę to nie wypali
Moim zdaniem byłoby to dobre, gdyby wprowadzić ubezpieczenie od zniszczenia sprzętu i zasobów w trakcie boom stacji. Żeby nie napędzać inflacji wpompowując do gry dodatkowej kasy, ubezpieczenie mogło by być wypłacane np w LP, które moża wymienić na itemy, statki i sprzedać.
-
magiczna sztuka scoutowania i probowania wróci do łask :)
Nie nie wróci, w zamian spędzisz 3 godziny na szukaniu życia w pustych systemach, mijając po drodze masę botów wiszących w cloaku na bramach.
-
Niby ok tylko:
Brak locala -> brak bitek. Wyobraź sobie roam który w każdym systemie będzie musiał skanować w poszukiwaniu przeciwnika. Albo sytuacje gdy 2 floty miną się w systemie nawet o sobie nie wiedząc. Paranoja i syf. Że niby w wh tak jest? A pokaż mi wh w którym się roamuje :) są swego rodzaju ustawki i tyle..
Dokładnie to. Brak locala brzmi bardzo dobrze z perspektywy kogoś, kto solo albo małym roamem chce złapać kerbira. Ale jak ktoś szuka bitki to bez locala byłaby masakra.
System anomalek dla mnie to coś co spierdoliło grę i doprowadziło do gigantycznych przepaści w sile obecnych sojuszy.
To nie to - były dwa inne czynniki. Ruskie dronkowo będące jedną wielką stocznią supercapitali (które do dziś latają, tyle że z innymi tickerami) oraz sprezentowanie Goonom i ich kumplom Technetium.
-
Sokole, a nie patrzysz całościowo. Dziś nie opłaca sie bić. Bo po co? Ktoś przylatuje do Ciebie, chwile się pokręci i poleci dalej. Z lokalem czy bez, po prostu bicie się z takim lolagresorem jest nieracjonalne. Bo co twój gang może im zrobić. Nasmrodzić na lokalu?
Lokal to rzecz wtórna. Najważniejsze jest zmuszanie graczy do obrony swoich ziem. Ale nie przez jakieś kretyńskie bicie struktur o ustalonej godzinie w formie CTA, ale do obrony constant. Nie bijesz się = nie masz gdzie mieszkać. To powinno być proste. Jesteś w stanie siłą, dyplomacją lub kasą utrzymać się na powierzchni wody -> masz zajefaną kasę.
Docelowo mapa powinna być maksymalnie poszatkowana na terytoria sojuszy, a nawet korporacji, które powinny być ze sobą non stop w interakcji. Robienie wielkiego terytorium powinno być ekstremalnie trudne ze względu na rosnący geometrycznie podatek. Blob matek powinien być znerfiony przez sam system doprowadzenia systemu do stanu contested, który powinien być wypadkową systemu z FW.
Korzyści jest mnóstwo: tętniące życiem null, napływ ludzi do null, upadek takich twórów jak pandemic legion, pojawienia sie prawdziwych korpów merc, zamiana rentirestwa w usługi ochrony (płace wiec wymagam), więcej pvp w mniejszym rozmiarze (CTA przestają mieć sens), rozwój górnictwa, eksploaracji, pve.
-
Jak naprawić sov 0.0 wg mnie:
- wyjebać jump brigde -> stop lataniu z krańca eve na kraniec eve w ciągu kilkunastu min
Tysiące kerbirów jednym chórem: bueeeeee, tak sie nie da grać! I CCP sie martwi czy mu masowo nie zaczną anulowac subskrypcje.
Mimo, że stare dzidki prawie jednym chórem pamiętając dawne czasy, twierdzą, ze bez JB było o niebo lepiej.
- wywalić lokal -> jak państwa graczy, to państwa graczy. Co ma mieć Concord to tego? Chcecie mieć intel, zapraszam na bramę!
To już było wałkowane wiele razy. Niekoniecznie może sie sprawdzić. Bo rzuci do kłody pod nogi nie tylko miejscowym, ale i też tym co przylecą się bić.
Docelowo mapa powinna być maksymalnie poszatkowana na terytoria sojuszy, a nawet korporacji, które powinny być ze sobą non stop w interakcji. Robienie wielkiego terytorium powinno być ekstremalnie trudne ze względu na rosnący geometrycznie podatek.
To sie chyba dałoby dość szybko obejść, dzięki dzieleniu terenu na mniejsze kawałki pomiędzy różne sojusze (także tzw. słupy) należące do tego samego powerbloku.
-
Sokole, a nie patrzysz całościowo. Dziś nie opłaca sie bić. Bo po co? Ktoś przylatuje do Ciebie, chwile się pokręci i poleci dalej. Z lokalem czy bez, po prostu bicie się z takim lolagresorem jest nieracjonalne. Bo co twój gang może im zrobić. Nasmrodzić na lokalu?
Nie zawsze jest to sytuacja "roam vs. lokalesi", często jest to "roam vs. roam". Dzięki localowi łatwiej się znaleźć.
Lokal to rzecz wtórna. Najważniejsze jest zmuszanie graczy do obrony swoich ziem. Ale nie przez jakieś kretyńskie bicie struktur o ustalonej godzinie w formie CTA, ale do obrony constant. Nie bijesz się = nie masz gdzie mieszkać. To powinno być proste. Jesteś w stanie siłą, dyplomacją lub kasą utrzymać się na powierzchni wody -> masz zajefaną kasę.
Docelowo mapa powinna być maksymalnie poszatkowana na terytoria sojuszy, a nawet korporacji, które powinny być ze sobą non stop w interakcji. Robienie wielkiego terytorium powinno być ekstremalnie trudne ze względu na rosnący geometrycznie podatek. Blob matek powinien być znerfiony przez sam system doprowadzenia systemu do stanu contested, który powinien być wypadkową systemu z FW.
Korzyści jest mnóstwo: tętniące życiem null, napływ ludzi do null, upadek takich twórów jak pandemic legion, pojawienia sie prawdziwych korpów merc, zamiana rentirestwa w usługi ochrony (płace wiec wymagam), więcej pvp w mniejszym rozmiarze (CTA przestają mieć sens), rozwój górnictwa, eksploaracji, pve.
To, k..., dokładnie to.
Powinna obowiązywać zasada "jesteś tak dobry jak Twoja ostatnia bitka", a nie "jesteś tak dobry jak szybko przylecą twoi panowie - CBC/HBC/PL".
-
Tysiące kerbirów jednym chórem: bueeeeee, tak sie nie da grać! I CCP sie martwi czy mu masowo nie zaczną anulowac subskrypcje.
Wyrzuciłbym nie tylko JB, ale w ogóle możliwość skakania inaczej jak przez bramę. Wszystko, nawet supercapsy skakały by przez bramy. Ciasny świat nagle stałby wielki. A jedynie jf-y i tytki mogłby skakać, przenosząc bardzo ograniczoną liczbę floty.
Masowe kerbirsto i wielkie bogate aliansy dostałyby tak w dupę, że by się rozpadły.
I co z tego, że krzyk i płacz. 5000 graczy anuluje subskrypcję z wściekłości, ale potem gra się odbije i będzie 10000+ na to miejsce.
-
Moim zdaniem powinni w sprawie lokalu zrobić coś co wyżej opisałem. Kerbirowi znika lokal znaczy, że jest ktoś kto chce walczyć ale nadal nie wie co to jest. Do tego np delay na pojawienie się na lokalu wystarczający na przelot i rozstawienie struktury. Im większy jej zasięg na okolice tym dłużej się rozstawia (coś ala bańki obecne).
Dodatkowo jakieś strukturki budowane przez okolicznych NPC-owych piratów, które można byłoby przejmować (coś jak naprawa struktur). Po dt jako właściciel systemu musisz podlecieć na pozycje i je przejąć bo np po upływie 3 dni system się staje npc-owym. Dodatkowo jeśli roam podleci i nikt mu się nie przeciwstawi a ten będzie chciał wymusić walkę wystarczy, że pomoże piratom w przejęciu systemu. Nie masz systemu to tym samym nie są aktywne huby i inne usprawnienia w systemie.
Temat kosztów utrzymania systemów też jest do przemyślenia. Bo tak jak ktoś już zauważył rozczłonkowanie nic nie da chyba, że koszty utrzymania sojuszu by wzrastały lawinowo. Coś podobnego musiało by być także w utrzymaniu pozytywnych standingów.
Np koszt utrzymania sojuszu to np pierwsze 10 korporacji to koszt po 50 kk na miesiąc od każdej ale już kolejne 10 w sojuszu to juz 60 itd. Dodatkowo im więcej osób masz na plus tym samym więcej bulisz w stopniu geometrycznym.
Już widzę blobiarzy, którzy chcąc wystawić duże siły na przykładowe CTA muszą plusować wszystkich i na dzień dobry wsypać do systemu kilka bilionów i po DT zabulić kolejny raz kupę kasy.
-
Moim zdaniem powinni w sprawie lokalu zrobić coś co wyżej opisałem. Kerbirowi znika lokal znaczy, że jest ktoś kto chce walczyć ale nadal nie wie co to jest. Do tego np delay na pojawienie się na lokalu wystarczający na przelot i rozstawienie struktury. Im większy jej zasięg na okolice tym dłużej się rozstawia (coś ala bańki obecne).
Po uj te strukturki? To nie łatwiej po prostu w piździet wywalić lokal w 0.0? Przecież to co opisujesz do tego doprowadzi. Pierwszego dnia masa altów mogących zafitować cloak wyruszy na nieustanne spawnowanie tego gówna o którym piszesz. Idealne zadanie dla bota :)
-
I co z tego, że np. Goonsi się podzielą na 6 mniejszych sojuszu i Mittani będzie starał się trzymać wszystko w kupie. Za rok będą napierdalać się ze sobą aż będzie furczało.
O wiele prościej jest nastukać sąsiadowi, niż lecieć na drugi koniec mapy bez jum brigdów ;)
@ up - niech se boty latają. wystarcz dać gata, a w środku wyłączyć cloaka (interferencji czy inne gówno).
-
Jakiekolwiek system zmieniający 0.0, który miałby zmieniać zmieniać naturę ludzką się nie sprawdzi, komunizm to próbował zrobić i się nie udało. Chcecie, żeby nie było dużych sojuszy, to namówcie graczy, którzy są w tych sojuszach, żeby je opuścili i założyli mniejsze, a nie oczekujcie od CCP że do tego doprowadzą zmieniając mechanikę.
-
Ja zawsze lecę z założeniem, że będzie bitka. Kiedyś nawet z kerbirami można było mieć bitki w nano gangach. O takie:
http://kb.pinkbunnies.pl/?a=kill_related&kll_id=77248
Dziś to się po prostu nie zdarza.
Welcome to Eve 2013 - 50 osób to jest zwykły gang skirmishowy, a nie blob. Bloby to są powyżej 150 osób ;)
O tej porze to ja pracuję. A nawet gdyby... średnio mnie kręcą takie random kille. Latanie w 5-6 osób sprowadza się do ubicia jednego gościa i wiania przed 10. Mnóstwo tego było w v0lcie i między innymi dlatego stamtąd odszedłem.
Ech, Sokół w pigułce.
(http://i.imgur.com/49rBnGQ.jpg)
-
Coś w tym jest.
Niech lokal zostanie ale wystarczy wymusić rozczłonkowanie tych tworów zwanych powerblokami. Starczy, że utrzymanie dużego sojuszu będzie drogie a utrzymanie pozytywnych standingów jeszcze droższe.
Wtedy nie będzie się opłacało mieć sojuszu z X korporacji albo plusy z połową mapy. Nie masz plusa z większością okolicy to każdy kto przelatuje przez system powoduje szybsze bicie serca. Widzisz indyka neutowego na bramie to nie zastanawiasz się czy to sojusznik czy nie walisz bo może zwieje. Później dochodzisz i albo przepraszasz dyplomatę albo pokazujesz mu środkowy palec ];)
Jeśli by jeszcze zmienili pozyskiwanie surowców to tym samym nie opłacało by się trzymać kupy terenu.
Zero babrania się z ustawieniami sova, byle kto w systemie to w większości przypadków neut i jest wesoło.
Zero nowych struktur zero bebrania się z wymuszaniem walk itd
-
Przypomina mi to pomysł z wymuszonym ograniczeniem ilości ludzi na tym samym gridzie lol
-
Przypomina mi to pomysł z wymuszonym ograniczeniem ilości ludzi na tym samym gridzie lol
To był akurat głupi pomysł. A ten, który teraz zaproponowałem jest łatwy do zrobienia przez CCP. Nie wymagający wielkich zmian w samej grze i nie wymaga tysiąca godzin prac programistów.
Chcesz mieć wielki blob zabul. Stać Cię to go robisz nie stać to walczysz małą grupą.
ps. Najprostsze rzeczy są najtrudniejszymi do wymyślenia zwykle.
-
Ech, Sokół w pigułce.
+1 rep za rasowy burn :)
Na obronę swojej - jakże żałosnej - bezużyteczności i wygodnictwa mogę tylko napisać, że Sokół jest już stary, trochę siwy i pióra mu z ogona wypadają, więc chciałby żeby te myszy i inne świstaki były trochę łatwiejsze do łapania ;)
-
Pracy nie macie czy w robocie nic nie robicie ?
-
Wczoraj wpadłem na pomysł aby local był wszędzie na wzór tego z wh space, a będąc w przestrzeni mielibyśmy skaner, który działałby jak zautomatyzowany 360 dscan i informowałby sygnałem dźwiękowym wyłącznie o warpującym się w sferze skanowania statku (działałby jak wykrywacz ruchu rodem z alien vs predator), nie dając jednak info o typie statku itd. Sfera skanowania oczywiście byłaby stosunkowo mała (max kilka AU). Gra chyba stałaby się bardziej hardkorowa.
-
Wczoraj wpadłem na pomysł aby local był wszędzie na wzór tego z wh space, a będąc w przestrzeni mielibyśmy skaner, który działałby jak zautomatyzowany 360 dscan i informowałby sygnałem dźwiękowym o warpującym się w sferze skanowania statku (dziaałby jak wykrywacz ruchu z alien vs predator)
Czyli jak system ma 120 AU średnicy to scoutujemy go cały dzień?
-
Czyli jak system ma 120 AU średnicy to scoutujemy go cały dzień?
To by już zależało od strategicznego znaczenia systemu.
-
Na obronę swojej - jakże żałosnej - bezużyteczności i wygodnictwa mogę tylko napisać, że Sokół jest już stary, trochę siwy i pióra mu z ogona wypadają, więc chciałby żeby te myszy i inne świstaki były trochę łatwiejsze do łapania ;)
Sokole nie trzeba się trudzić i latać od gejta do gejta, wystarczy warpnąć flote na słońce a myszy same przylecą. Potem jeszcze można se na mordzie banie postawić a tych co spadną wyzwać od retardów.
-
Ciekawa jest ludzka percepcja i chwytanie się wybranych tematów. Najtrudniejszy do wykonania przez CCP przedyskutujecie a te prostsze już nie.
-
Wczoraj wpadłem na pomysł aby local był wszędzie na wzór tego z wh space, a będąc w przestrzeni mielibyśmy skaner, który działałby jak zautomatyzowany 360 dscan i informowałby sygnałem dźwiękowym wyłącznie o warpującym się w sferze skanowania statku (działałby jak wykrywacz ruchu rodem z alien vs predator), nie dając jednak info o typie statku itd. Sfera skanowania oczywiście byłaby stosunkowo mała (max kilka AU). Gra chyba stałaby się bardziej hardkorowa.
Może trochę za bardzo hardkorowo.
Lokal niech pozostanie, dajmy 15 AU. Niech będzie, że tyle od ciebie widzisz ludzi na lokalu.
Albo inne wyjście:
Bez lokalu, 2 skanery - 2 okienka.
Jeden kierunkowy, drugi ogólny.
Ogólny stale monitorowałby co się wokół Ciebie dzieje. Pokazywał sumę niezidentyfikowanych obiektów (ratów i graczy) w przedziałach: 1-5au, 5-10au, 10-15au, 15-20au od Ciebie
I poszczególne jednostki z rodzajem statku, nazwą i rozróżnieniem na rat czy gracz w przedziale 0-1au
Kierunkowy działałby jak ten teraz.
Teorii można mnożyć..........
-
MORE WORMHOLES
-
Minutes z posiedzienia dotyczącego FW:
- CCP pracuje nad wyjebaniem z gry OGB.
- Neuty wlatujace na plexy milicyjne mogą dostać flagę agresji (brak utraty sec stand dla milicji)
- CCP nie ma pomysłu na rozwiązanie problemy stabów i cloeków na plexach. Najlepiej jakby ludzie sami przestali ich używać (sic!)
- CCP nie zlikwiduje możliwości dokownia we wrogim hig-seku. Milicja ma nieść ogień zniszczenia na wrogie terytoria.
- Jest pomysł rozszerzenia FW na npc0.0 i powołanie do życie frakcji pirackich (plexy zamiast misji), ale ze względu na trudności logistyczne ciężko go będzie wykonać
- Innym pomysłem jest rozszerzenie oddziaływania FW na high-sek. Np. Caldari dostaje w dupe, to podatki w Jita idą ostro w górę. Ma to spowodować, że ludzie będą walczyć we własnych, ekonomicznym interesie.
-
Co to jest OGB?
-
Właśnie rozdali 4 karty titan od nvidi z artworkami titanów zamknięte w malutkich cases czterem osobom opłacającym konto od 2003 roku non stop. Ma też powstać jakiś klub dla graczy grających 10 lat.
Będą formacje prob! Koniec żmudnego skanowania.
Nowy wygląd skanu kierunkowego, był screen z wyświetlonymi obiektami w przestrzeni, nie w tabeli.
Nowy wygląd skoku przez stargate.
-
nowy jump effect przez bramy wgniata w fotel
-
nowy jump effect pomiędzy systemami wgniata w fotel
Właśnie miałem to pisać, jest świetny, przypomina mi efekt ze stargeta sg1
-
Nowy system hakowania!
-
Będzie Eve space shooter !??? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7ACP1IUQHSg Ktoś rozumie co to jest i co pokazywali na keynotach !?
http://www.pcgamesn.com/eve/eve-online-oculus-rift-game-evr
-
Podsumowując dzisiejszy dzień w odyssey zobaczymy (mogłem coś pominąć):
- nowy efekt skoku przez gate, który eliminuje loading bar. Wygląda osom.
- odświeżone modele gate'ów
- nowe station enviorment dla zadokowanego statku. Wspomniano coś o nowych animacjach wydokowywania, które mają eliminować loading bar, ale nie pokazano ich
- nowe, bardziej immersyjne animacje po pod killu kiedy lądujemy w klonowni (nie pokazano)
- faction battlecruisers
- rigi rozmiaru capital
- jakieś nowe modułki/modyfikacje do skanowania
- nowy system scanner, który pokazuje kolorowe brackety anomalek w przestrzeni
- nie będzie już stałych pasków lodu, za to będą się pojawiać w anomalkach w systemach, w których wcześniej były na stałe
- formacje dla wystrzeliwanych probe'ów (nie trzeba bedzie ich rozkładać samemu), będzie można wystrzelić max 7 probe
- nowy model dla Apocalypse
- nowe anomalki z, powiedzmy, zręcznościowymi aspektami, gdzie np. jakaś opuszczona stacja wyrzuca w przestrzeń kilka kontenerów, które trzeba wyłapać zanim odlecą i znikną
- nowy system hackingu
- ułatwienia w obsłudze POSów
- stacje w null będą miały takie same ilości slotów do produkcji itp. jak te w hisec
- zauważyłem nowe animowane brackety dla statków w przestrzeni
- nowe dźwięki statków, otoczenia, itd.
- program lojalnościowy dla weteranów, którzy utrzymywali subskrybcję przez 10 lat (delali nie zdradzono)
Na koniec pokazano coś, co rozważane jest na winter expansion - concept art z industrialami konstruującymi gate'a
Na stronie eve są 2 nowe devblogi
-
Będzie Eve space shooter !??? http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7ACP1IUQHSg Ktoś rozumie co to jest i co pokazywali na keynotach !?
http://www.pcgamesn.com/eve/eve-online-oculus-rift-game-evr
Grafika przestrzeni i obiektów jest raczej evkowa, ale nic nie mówili o tym na steamie............
-
Co to jest OGB?
Off Grid Booster
-
Warto poczytać.
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/resource-companion-blog/
Na apetyt fragmencik:
"Below is a list of the affected ore types, with the amount of minerals that they provide for each refine volume. Changes are in brackets.
Arkonor: 10000 Tritanium (+9700), 166 Zydrine, 333 Megacyte
Bistot: 12000 Pyerite (+11830), 341 Zydrine, 170 Megacyte
Crokite: 38000 Tritanium (+37669), 331 Nocxium, 663 Zydrine
Dark Ochre: 25500 Tritanium (+25250), 500 Nocxium, 250 Zydrine
Gneiss: 3700 Tritanium (+3529), 3700 Mexallon (+3529), 700 Isogen (+357), 171 Zydrine
Spodumain: 71000 Tritanium (+67810), 9000 Pyerite (+8590), 140 Megacyte"
-
Warto poczytać.
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/resource-companion-blog/
Na apetyt fragmencik:
"Below is a list of the affected ore types, with the amount of minerals that they provide for each refine volume. Changes are in brackets.
Arkonor: 10000 Tritanium (+9700), 166 Zydrine, 333 Megacyte
Bistot: 12000 Pyerite (+11830), 341 Zydrine, 170 Megacyte
Crokite: 38000 Tritanium (+37669), 331 Nocxium, 663 Zydrine
Dark Ochre: 25500 Tritanium (+25250), 500 Nocxium, 250 Zydrine
Gneiss: 3700 Tritanium (+3529), 3700 Mexallon (+3529), 700 Isogen (+357), 171 Zydrine
Spodumain: 71000 Tritanium (+67810), 9000 Pyerite (+8590), 140 Megacyte"
/me zamiata podłogę ze śmiechu.
Jak Ci się podoba taki buff 0.0 Sokole? :D
Kurde, już widzę te tabuny ludzi zamieniających machariele i nightmary na hulki :D
-
/me zamiata podłogę ze śmiechu.
Jak Ci się podoba taki buff 0.0 Sokole? :D
Kurde, już widzę te tabuny ludzi zamieniających machariele i nightmary na hulki :D
No Sokół pisał, że ma wyskilowanego hulka. :P
-
Jako że jestem całkowitym ignorantem jeśli chodzi o kopanie i produkcje to mam pytanie: czy to oznacza że fabryka matek z dronkowa rozprzestrzeni się na całe 0.0?
-
/me zamiata podłogę ze śmiechu.
Jak Ci się podoba taki buff 0.0 Sokole? :D
Powiedzieli, że najpierw chcą ściągnąć zaplecze industrialne do null i dać mu czas na rozkręcenie się (ponieważ statki zestrzeliwane w null były w dominującej większości wyprodukowane w hi). Jak było wiadomo od dawna, sovem i być może localem zajmą się w następnych dodatkach.
-
Jako że jestem całkowitym ignorantem jeśli chodzi o kopanie i produkcje to mam pytanie: czy to oznacza że fabryka matek z dronkowa rozprzestrzeni się na całe 0.0?
Dokładnie tak. A ceny tritanium i innych low-ednowych minsów w high znowu polecą na łeb na szyję do poziomu sprzed zmian w dropach z dronek i misji.
-
Dokładnie tak. A ceny tritanium i innych low-ednowych minsów w high znowu polecą na łeb na szyję do poziomu sprzed zmian w dropach z dronek i misji.
Ale przynajmniej jeden region nie będzie miał monopolu na produkcję Capsli 5x taniej niż reszta.
-
Jako że jestem całkowitym ignorantem jeśli chodzi o kopanie i produkcje to mam pytanie: czy to oznacza że fabryka matek z dronkowa rozprzestrzeni się na całe 0.0?
W podanych cyferkach widzę eliminację jednego problemu który w zasadzie prawie od zawsze dręczył null. Tam najdroższymi minerałami były tryt i pye ponieważ nikt tego nie kopał, wszyscy wyrzerali abc dla minsów które industrialiści w hi kupowali w dużych lościach bo sami nie mogli tego wykopać i nie starczyło mocy przerobowych dla velda i pozostałych skał które nie dawały nic ciekawego.
Teraz wyjeżdżając koparką na pasek z abc kopiąc zyd i megacyt w efekcie ubocznym dostaniesz tryt i pye w ilościach bardzo dużych, jeśli się nie mylę miażdżąco większych niż to co można wykopać w high, więc będzie można wykopać wszystkiego w chuj i troche na miejscu co w połączeniu z matarskim outpostem i amarskim lub gejowym w systemie obok lub zasięgu skoku jf'a da świetne zaplecze produkcyjne pod wszystko co chcesz, z capsami na czele
Ale przynajmniej jeden region nie będzie miał monopolu na produkcję Capsli 5x taniej niż reszta.
Na to moim zdaniem jest za późno. Aby ta zmiana miała znaczenie floty superów PL, Goonów, NC., Raiden, Testów i reszty wielkich musiałby zniknąc z równania podobnie jak nie obsadzone supery w ruskich stoczniach. Sposób dowolny - mega bitwa / bany za accont shering itp
Na chwilę obecną zmieni to tyle że różni kanapowi industrialiści zbudują sobie supera nieco łatwiej i tyle, a taśmowa pordukcja zostanie raczej w dronkowie bo tam już mają świetnie ustawioną infrastrukturę
-
Ale przynajmniej jeden region nie będzie miał monopolu na produkcję Capsli 5x taniej niż reszta.
Dodaj do tego możliwość produkowania superów w low, a przestanę mieć jakiekolwiek zastrzeżenia :]. A EVE stanie się wyjątkowo interesującym miejscem :>. To było by jak zebrać grupę piromaniaków w rafinerii i rozdać zapałki.
-
Czyli norma. CCP dalej ma pomysły z końca pleców i nic szczególnego te bandy kretynów nie potrafią wymyślić.
Nadal nie widzę sensu powracania do tej gry.
-
Dodaj do tego możliwość produkowania superów w low, a przestanę mieć jakiekolwiek zastrzeżenia :]. A EVE stanie się wyjątkowo interesującym miejscem :>. To było by jak zebrać grupę piromaniaków w rafinerii i rozdać zapałki.
Supery produkowane w low? Dalej do tego niż do Kamczatki na piechotę
-
Czyli norma. CCP dalej ma pomysły z końca pleców i nic szczególnego te bandy kretynów nie potrafią wymyślić.
Nadal nie widzę sensu powracania do tej gry.
Jak czytam Twoje posty to jedynym komentarzem do tego powyżej - "and nothing of value was lost".
Rebalans moonów - dużo lepiej niż się spodziewałem. Zamiast "coś tam będzie nowym technetium" na pierwszy rzut oka wygląda, że nie popełnią błędu w Dominion (który wykreował dominację Techa) i dystrybucja najcenniejszych moonów będzie taka, że po prostu jeden blob nie będzie w stanie ich kontrolować. To już bardzo dobrze.
Ukłon w stronę 0.0... coś za coś. Zmiany w ore są dobre NAWET jeśli ułatwi to produkcję superów, bo nie oszukujmy się, nic tego nie zatrzyma. Ale o wiele ważniejsze są zmiany w skanowaniu - teraz wreszcie będzie można precyzyjnie warpić na anomalki i znajdywać gravi bez cholernego alta z probe'ami. Fuck yes!
Efekt skoku przez gate - faktycznie "osom". Podobnie jak wcześniejsze zmiany wyglądu planet (znów: Dominion), zmiany nebuli tła, reorientacja gate'ów i teraz wytyczanie trasy w przestrzeni - ma to gigantyczne znaczenie dla imersji. Jedyne co mnie martwi to czy to nie wydłuży czasu skoku przez gejt. Dość krytyczne w sytuacji, gdy "Jump, jump motherfuckers and rage tackle!". Ale może to tylko subiektywne odczucie, że dziś następuje to insta - często stoi się i napiernicza w myszkę :)
Natomiast - niezależnie od tego co powyżej - topos "Space colonization". O ile nie jest to tylko marketingowy bullshit, którego pełno jest na Fanfestach (kto nie wierzy, niech obejrzy stare FF na YT i porówna ze stanem faktycznym), może to faktycznie będzie rozwiązanie dla obecnej zatęchłej sytuacji z "blue donought". "Goons? Who the fuck are Goons? Oh, those guys living 250j from us?" :)
-
W sumie to chyba dobra zmiana i chyba trafna decyzja, superów nie wywalą a takie rozwiązanie spowoduje że gra się sama zbalansuje. Jeszcze jakby zmiany w produkcji t2 zniwelowały monopol na technet.. I kto wie, 0.0 zacznie pływać w rudzie to może i zwykli producenci się przeniosą.. Tak czy inaczej trzymam za CCP kciuki :)
-
Jedyne co mnie martwi to czy to nie wydłuży czasu skoku przez gejt.
Z tego co mówili zrozumiałem, że animacja lotu przez tunel ma być odpowiednikiem paska ładowania. Czyli na logikę jeśli złapiemy laga podczas przeskoku, to będziemy mieli przydługawy przelot
-
Hmm... miałeś jakiś pasek ładowania przy skoku przez gejt?
-
[mod]Wywaliłem Herezję i kogoś do flejma. M.[/mod]
http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12089.msg197291#new
-
Dread 200 mln.
Lotniskowiec 100 mln.
Pancernik 10 mln.
PLEX po ile?
Po zmianach w przemyśle przewiduję takie ceny. Czy będzie inaczej?
-
Dread 200 mln.
Lotniskowiec 100 mln.
Pancernik 10 mln.
PLEX po ile?
Po zmianach w przemyśle przewiduję takie ceny. Czy będzie inaczej?
Tyle przewidziałeś i masz problem z głupim, plexem? Sam se zgadnij :P
-
Natomiast - niezależnie od tego co powyżej - topos "Space colonization". O ile nie jest to tylko marketingowy bullshit, którego pełno jest na Fanfestach (kto nie wierzy, niech obejrzy stare FF na YT i porówna ze stanem faktycznym), może to faktycznie będzie rozwiązanie dla obecnej zatęchłej sytuacji z "blue donought". "Goons? Who the fuck are Goons? Oh, those guys living 250j from us?" :)
Fanfesty oglądam odkąd są i jakoś się nie zawiodłem na zapowiedziach do tej pory ;)
Fakt, że niektóre rzeczy trwają latami (incarna, dust), to jednak się potem pojawiają.
Według mnie, budowanie stargejtów (co ma być większym wysiłkiem logistycznym niż stacje czy tytany) ma prowadzić do powstawania nowych systemów.
Kto wie czy nie generowanych proceduralnie.
Może się za bardzo rozmarzyłem, ale skoro jest to w wizji na drugie 10 lat eve, to czemu nie... :)
-
bajeczki bajeszczki, nie uwierzę póki nie zobaczę, a w szczególności ułatwienia sterowania posem hehe:)
plex może i będzie za 50 milionów ale co z tego jeśli zarabiać będziemy mniej bo zapewne tak zrobią
-
Z tymi nowymi systemami imho nie do końca dobry pomysł. Już teraz uniwersum gry jest tak duże, że istnieją miejsca w Empire i poza nim gdzie nikogo nie ma, ba jest ich całkiem sporo.
-
W sumie to chyba dobra zmiana i chyba trafna decyzja, superów nie wywalą a takie rozwiązanie spowoduje że gra się sama zbalansuje. Jeszcze jakby zmiany w produkcji t2 zniwelowały monopol na technet.. I kto wie, 0.0 zacznie pływać w rudzie to może i zwykli producenci się przeniosą.. Tak czy inaczej trzymam za CCP kciuki :)
To reach these goals we are implementing a change to several aspects of the tech two production chain. We are adding two new intermediate materials (with associated reactions and alchemy reactions), four new composites, and adjusting the composition of the Microprocessors, Capacitor Units, and Reactors.
Bellow you will find the details of these changes. Please note that all names for the new materials and composites are placeholders.
Our new Intermediate Materials are:
ThuliHaf : 100 Thulium + 100 Hafnium = 200 ThuliHaf
ProMerc : 100 Promethium + 100 Mercury = 200 ProMerc
Both of these reactions will have alchemy versions as well:
100 Vanadium + 100 Hafnium = 1 Unrefined ThuliHaf = 40 Thulihaf and 95 Hafnium
100 Chromium + 100 Mercury = 1 Unrefined ProMerc = 40 ProMerc and 95 Mercury
Our new Composites are:
Gallentium : 100 ThulHaf + 100 Crystallite Alloy = 300 Gallentium
Matarium : 100 Neo Mercurite + 100 Fernite Alloy = 300 Matarium
Amarrium : 100 ProMerc + 100 Rolled Tungsten Alloy = 300 Amarrium
Caldarium : 100 Ferrofluid + 100 Titanium Chromide = 300 Caldarium
Changed blueprints are:
All Non Capital Microprocessors: 15(+3) Racial Carbides, 5(+4) Phenolic Composites, 2(-3) Nanotransitors, 2(+2) New Racial Composites
All Non Capital Capacitor Units: 24 Racial Carbides, 10(-5) Fullerides, 1 Nanotransistor, 2(+2) New Racial Composites
All Non Capital Reactor Units: 8 Racial Carbides, 0(-1) Ferrogel, 2(+1) Fermionic Condensates
All Capital Microprocessors: 1500(+300) Racial Carbides, 50(+40) Phenolic Composites, 20(-30) Nanotransitors, 20(+20) New Racial Composites
All Capital Capacitor Units: 2000 Racial Carbides, 1000 Fullerides, 10 Nanotransistors, 20(+20) New Racial Composites
All Capital Reactor Units: 800 Racial Carbides, 0(-10) Ferrogel, 20(+10) Fermionic Condensates
As these changes will bring the total usage of each R64 mineral into much closer balance, we will be seeding R64s into 227 existing moons in lowsec and 0.0, to bring the number of minable moons for each R64 into closer alignment.
To powinno znacząco osłabić monopol Tech i obniżyć ceny T2.
-
A był może już jakiś nowy trailer?
-
Fanfesty oglądam odkąd są i jakoś się nie zawiodłem na zapowiedziach do tej pory ;)
Fakt, że niektóre rzeczy trwają latami (incarna, dust), to jednak się potem pojawiają.
Według mnie, budowanie stargejtów (co ma być większym wysiłkiem logistycznym niż stacje czy tytany) ma prowadzić do powstawania nowych systemów.
Kto wie czy nie generowanych proceduralnie.
Może się za bardzo rozmarzyłem, ale skoro jest to w wizji na drugie 10 lat eve, to czemu nie... :)
Oglądałem wszystkie fanfesty odkąd gram, czyli od pięciu lat i mogę wymienić całą długą listę rzeczy, które zapowiadali na fan festach i które nigdy się w eve nie pojawiły i o których słuch zaginął. O możliwości tworzenia połączeń z nowymi systemami też już parę lat temu było, kto wie, może za trzy lata znowu do tego wrócą i znowu będziemy to przeżywać.
To o czym warto pogadać to zapowiedzi na najnowszy dodatek, które brzmią naprawdę fajnie. Fajnie zapowiadają się zmiany graficzne, bo jeżeli dobrze zrozumiałem, to poza nowym efektem skoku przez gejty, mają też dodać podobne animacje wydoku. Zmiany w skanowaniu i hacking to bardzo fajne zmiany. Co do wpływu kopania w null na ceny tryta i paye w empire, to mogę się mylić, ale wydaje mi się, że to są dwa minerały, których raczej nie hauluje się pomiędzy 0.0 i hi, więc wpływ nie będzie tak drastyczny jak wynikałoby to ze zwiększenia ilości tych minerałów w rudach.
Przy okazji wpadł mi pomysł jak pozbyć się flot superów. Mogą zrobić podobny manewr jak z bckami. Wprowadzić nowe capsy faction na które bpc leciałyby z jakiś bardzo rzadkich ratów (jak na tego sanshowego supera np.), które miałyby staty jak dzisiejsze supery, a te obecne znerfić tak, żeby były niewiele lepsze od zwykłego dreda i carriera.
-
Polecam: http://www.youtube.com/watch?v=rjhyRkAlK5I
EDIT:
Przy okazji wpadł mi pomysł jak pozbyć się flot superów. Mogą zrobić podobny manewr jak z bckami. Wprowadzić nowe capsy faction na które bpc leciałyby z jakiś bardzo rzadkich ratów (jak na tego sanshowego supera np.), które miałyby staty jak dzisiejsze supery, a te obecne znerfić tak, żeby były niewiele lepsze od zwykłego dreda i carriera.
Pomysł może być, ja jednak mocno obciął bym zasięg skakania capitali
-
CCP zastanawiało się nad wprowadzeniem nowej linii BS-ów, może to byłaby okazja na utworzenie wyspecjalizowanego statku anty-supercapitalowego. Problematyczny byłby balans takiego czegoś, bo mimo wszystko super wymaga trochę SP i ISK.
-
Co powiesz na bs zrobiony w oparciu o zasady stelth bombera?
3-4 systemy uzbrejenia XL z bonusami do fitowania i użycia (cap), ale tak skalibrowane aby użycie ich przeciw celom mniejszym niż capsy bylo równie problematyczne co przy bomberach (możliwe ale wymagające tp itp sprzętu)
-
O znalazłem :)
[youtube]http://youtu.be/oAJ5TRESo5c[/youtube]
Dżizas jaki ten apoc brzydki Oo ale efekt skoku spoko :)
-
Co powiesz na bs zrobiony w oparciu o zasady stelth bombera?
3-4 systemy uzbrejenia XL z bonusami do fitowania i użycia (cap), ale tak skalibrowane aby użycie ich przeciw celom mniejszym niż capsy bylo równie problematyczne co przy bomberach (możliwe ale wymagające tp itp sprzętu)
Czyli wymienne z dredami.
-
Ładny nowy model. Paladyny jak im oddadzą tą metaliczną krwawą czerwień z ze złotem metalik bedą wyglądać ślicznie
-
Czyli wymienne z dredami.
nie bo z siłą ognia mniejszą niż dred w sigu, ograniczeń można dać jeszcze kilka
-
nie bo z siłą ognia mniejszą niż dred w sigu, ograniczeń można dać jeszcze kilka
Ale tańszy i łatwiejszy do wyskilowania.
-
Co powiesz na bs zrobiony w oparciu o zasady stelth bombera?
3-4 systemy uzbrejenia XL z bonusami do fitowania i użycia (cap), ale tak skalibrowane aby użycie ich przeciw celom mniejszym niż capsy bylo równie problematyczne co przy bomberach (możliwe ale wymagające tp itp sprzętu)
Myślałem raczej o statkach opartych o stare tier 3 BS-y w wersji T2, i przypisany do nich moduł tak jak Warp Field Generator przypisany jest do HIC'a.
Na obecną chwilę jedyną kontrą na supery jest albo więcej superów, albo dready. Z dreadami jest taki problem, że w momencie gdy wejdą w Siege zaczną padać jak muchy od super bloba. Nowy BS z XL-gunami robiłby mniej niż zwyczajny, bo to właśnie Siege daje dreadom takiego kopa w zakresie DPS i trackingu.
Uważam, że to nie zwiększenie dps sub-capitali, ale poddanie im innych sposobów na osłabienie capsów mogłoby pomóc uporać się z plagą slowcatów i superów.
Miałem pomysł na moduł, który opierając się o mechanikę wykorzystaną przy stworzeniu RAH, w postępie geometrycznym zmniejszałby Resisty capitalowego (nie będącego w Triage lub Siege) celu do pewnego minimum, w znaczącym stopniu obniżając jego tank. Od razu nasuwa się na myśl, że okręty wyposażone w taki moduł byłyby naturalnym primary, do tego jako BS-y damage ładnie by w nie wsiąkał nawet z bonusem do Resistów. Na ile też taka degeneracja Resów byłaby skuteczna przy monstrualnym spider tanku sentry archonów lub kuli superów?
Innym pomysłem, który miałem był moduł procentowo 'zjadający' tank capitala, ale wydaje mi się zbyt prostacki i potencjalnie zbyt OP, by był dobrym rozwiązaniem.
-
Hmm... miałeś jakiś pasek ładowania przy skoku przez gejt?
ee... u mnie zawsze jest... może po prostu go nie zauważasz
-
Siege jest kompletnie przestarzałą koncepcją. To miało sens gdzieś w 2006-2008 roku, ale nie przy obecnych liczbach w bitkach, gdzie wciśnięcie siega = wyrok śmierci. I zmiana długości cyklu dała tylko tyle, że o ile wcześniej dredy porastały mchem, tak teraz można je wykorzystywać na bardzo małą skalę.
IMHO, bitki capitalowe są OK. Te shipy są w zasięgu praktycznie każdego i da się je budować niezależnie od sova. Dajmy więc dreadom bazowy dmg na poziomie 80% tego co jest teraz w siegu i miejmy floty carrierów i dreadów na spider tanku. Jak chcemy walić struktury, to siege T2 na dredzie niech daje 100% boosta do dmg. Trzeba jeszcze wprowadzić na dreadach tą samą redukcję dmg na małych celach jak na tytanach, żeby nie było "blap dreadów" i proszę, mamy coś sensownego.
-
IMHO, bitki capitalowe są OK. Te shipy są w zasięgu praktycznie każdego i da się je budować niezależnie od sova. Dajmy więc dreadom bazowy dmg na poziomie 80% tego co jest teraz w siegu i miejmy floty carrierów i dreadów na spider tanku. Jak chcemy walić struktury, to siege T2 na dredzie niech daje 100% boosta do dmg. Trzeba jeszcze wprowadzić na dreadach tą samą redukcję dmg na małych celach jak na tytanach, żeby nie było "blap dreadów" i proszę, mamy coś sensownego.
Czekaj, chcesz żeby dredy miały 80% normalnie DMG z siega, a po odpaleniu siega T2 dostawały 160% obecnego boosta? Czy żeby po odpaleniu dostawały boosta do obecnych 100% czyli 25% (Twoje znerfione 20%)? Jedna opcja wydaje mi się przesadzona, a druga nieopłacalna, więc się wolę upewnić, co wybierasz :P.
-
Siege jest kompletnie przestarzałą koncepcją. To miało sens gdzieś w 2006-2008 roku, ale nie przy obecnych liczbach w bitkach, gdzie wciśnięcie siega = wyrok śmierci. I zmiana długości cyklu dała tylko tyle, że o ile wcześniej dredy porastały mchem, tak teraz można je wykorzystywać na bardzo małą skalę.
IMHO, bitki capitalowe są OK. Te shipy są w zasięgu praktycznie każdego i da się je budować niezależnie od sova. Dajmy więc dreadom bazowy dmg na poziomie 80% tego co jest teraz w siegu i miejmy floty carrierów i dreadów na spider tanku. Jak chcemy walić struktury, to siege T2 na dredzie niech daje 100% boosta do dmg. Trzeba jeszcze wprowadzić na dreadach tą samą redukcję dmg na małych celach jak na tytanach, żeby nie było "blap dreadów" i proszę, mamy coś sensownego.
WH
Edit: tą samą redukcję, która powoduję że Tytany ledwo trafiają ruszające się carriery?
-
O znalazłem :)
[youtube]http://youtu.be/oAJ5TRESo5c[/youtube]
Dżizas jaki ten apoc brzydki Oo ale efekt skoku spoko :)
Tak przy okazji to na tym filmiku widać efekt działania nowego systemu skanowania.
-
Czy mi się zdawało czy właśnie potwierdzili, że będzie można robić "station blow up" >:D >:D
-
Czy mi się zdawało czy właśnie potwierdzili, że będzie można robić "station blow up" >:D >:D
Chyba w wizji 5 letniej chcą żeby najemników z dusta 514 dało się wystrzelić w stację .... i booom!
-
drzwi póki co pozostaną zamknięte :P
-
drzwi póki co pozostaną zamknięte :P
NOOOO. Już chciałem pobiegać po stacji.
-
Co to EvE R ? O_O W takie EvE to ja moge grac.
-
NOOOO. Już chciałem pobiegać po stacji.
Znaczy chciałeś postawić pierwszy krok po którym stwierdziłbyś że komputer właśnie zajął się ogniem z przegrzanej grafiki, a za sekundę wyleci w powietrze - dlatego zaprzestali na razie prac nad tym jednym wielkim failem jakim miało być łażenie po stacjach, jak łaziło blisko siebie 2+ postaci to ich highendowe kompy testowe wybuchały
-
http://www.youtube.com/watch?v=FZPCiqBLPM8
nasyćcie oczy :)
-
Ładny kawałek animacji. Ale to chyba na 10 lecie bardziej. Czekam na trailer Odyseii
-
ja chce eve r :). shut up and take my money
-
Będzie kolejna książka w świecie EVE plus gruby komiks robiony przez Dark Horse Comics (np Sin City) i prawdopodobnie... serial TV reżyserowany przez tego gościa: http://www.filmweb.pl/person/Baltasar+Korm%C3%A1kur-9732
Wszystko bazowane na prawdziwych historiach pilotów - stąd obecne True Stories.
-
ja chce eve r :). shut up and take my money
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,13819225,Tworcy_EVE_Online_prezentuja_EVR___kosmiczne_walki_.html
Sami twórcy są ponoć zachwyceni efektami pracy, więc mam nadzieję że będą to solidnie rozwijać. I ciekawie byłoby, gdyby wrzucono to do świata eve. Np. lecisz slicerem i masz opcję sterowania taktycznego lub zręcznościowego. :)
-
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,13819225,Tworcy_EVE_Online_prezentuja_EVR___kosmiczne_walki_.html
Sami twórcy są ponoć zachwyceni efektami pracy, więc mam nadzieję że będą to solidnie rozwijać. I ciekawie byłoby, gdyby wrzucono to do świata eve. Np. lecisz slicerem i masz opcję sterowania taktycznego lub zręcznościowego. :)
Eee... raczej nie. Nie chciałbym nawet żeby gracze z dust514 pilotowali fightery mojego carriera - trafisz na bande noobów i ch*ja ustrzelisz :P
-
Eee... raczej nie. Nie chciałbym nawet żeby gracze z dust514 pilotowali fightery mojego carriera - trafisz na bande noobów i ch*ja ustrzelisz :P
To jest doskonałe rozwiązanie! Wiemy jak znerfić capsy!
-
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,13819225,Tworcy_EVE_Online_prezentuja_EVR___kosmiczne_walki_.html
Sami twórcy są ponoć zachwyceni efektami pracy, więc mam nadzieję że będą to solidnie rozwijać. I ciekawie byłoby, gdyby wrzucono to do świata eve. Np. lecisz slicerem i masz opcję sterowania taktycznego lub zręcznościowego. :)
Z checia wydam bazylion zlotowek na nowego joya do eve ;).
-
Ja się zastanawiam jak oni chcą połączyć latanie padem z typowo PeCetowym sterowaniem evy myszką i klawikordem. Powodzenia w uruchomianiu więcej niż (powiedzmy) 4 modułów na padzie :D.
Mi to pachnie oddzielną grą :P
-
To jest zupełnie oddzielna gra; a w zasadzie technology demo; polegająca na pojedynkach 6 vs 6.
-
To jest zupełnie oddzielna gra; a w zasadzie technology demo; polegająca na pojedynkach 6 vs 6.
Jedno wielkie mueh. W takim razie wątpię, żeby to miało jakieś większe szanse z Star Citizen'em uruchomionym z ORem :P.
-
Wiesz jeśli ludzie kupują konsole tylko aby grać w dusta (podobno są tacy) bo to element Eve, to do tej gry tym bardziej znajdą się chętni zważywszy na to ze nie trzeba zmieniać platformy do pogrania. Oczywiście pomijam grupę która gra w eve na maszynach które na tą chwilę mieszczą się w jej dolnym zakresie wymagań sprzętowych, ale oni wcześniej czy później również ulepszą swój sprzęt
-
Wiesz jeśli ludzie kupują konsole tylko aby grać w dusta (podobno są tacy) bo to element Eve, to do tej gry tym bardziej znajdą się chętni zważywszy na to ze nie trzeba zmieniać platformy do pogrania. Oczywiście pomijam grupę która gra w eve na maszynach które na tą chwilę mieszczą się w jej dolnym zakresie wymagań sprzętowych, ale oni wcześniej czy później również ulepszą swój sprzęt
Pytanie tylko czy ta gra będzie powiązana z EVE (o ile wyjdzie poza status tech dema). Aż tak bardzo nie wierzę, że ludzie zaczną w nią grać, bo ma coś wspólnego z EVE i obsługuje headsety wirtualnej rzeczywistości, kiedy za rogiem może być coś bardziej rozbudowanego i ogólnie lepszego.
-
Ktoś sporządzi może pełne podsumowanie fanfestu (wszelkich info dotyczących tego, co nowego w eve) ?
-
Spisałem prawie wszystko na poprzednich stronach w dwóch postach z 1. i 2. dnia
-
Odyssey:
- nowe radial menu - nikt tu o tym nie wspomniał a zapowiada się bardzo fajnie. Pozwoli na uruchomienie różnych akcji jednym kliknięciem i przeciągnięciem myszy. Dodatkowo pozwoli na dynamiczną regulację niektórych wartości jednym ruchem myszy (np odległości orbity, "keep at distance X"). Będzie działać również na liście overview.
Resztę opisał Phobeus
-
Ale wiecie Zgudie i pewnie nie on jeden jest leniwiec. Zamiast czytać dyskusję woli żeby mu ktoś podał to na złotej tacy :P
-
Jestem trochę leniwy i nie raz nie chce mi się wszystkiego czytać. Ale miałem bardziej na myśli to czy coś doszło w sobotę i niedzielę.
-
Jestem trochę leniwy i nie raz nie chce mi się wszystkiego czytać. Ale miałem bardziej na myśli to czy coś doszło w sobotę i niedzielę.
My też jesteśmy leniwi i nie chce nam się pisać podsumowań.
-
Nie wiem czy było czy nie ale gdyby jednak nie to proszę 8)
http://hatak.pl/artykuly/powstaje-superprodukcja-sf-w-uniwersum-eve-online
-
Mogła by jakaś dobra dusza (albo ktoś z forum :-*) podrzucić link do nowości w temacie elsploracji? Wcześniej był temat nowego statku, skanowania ale coś nie widzę niusów o tym?
-
Nie wiem czy było czy nie ale gdyby jednak nie to proszę 8)
http://hatak.pl/artykuly/powstaje-superprodukcja-sf-w-uniwersum-eve-online
JPKM :) Eve dostanie własny serial telewizyjny. W dodatku "Serial będzie wysokobudżetową produkcją europejską" traktującą o przygodach graczy. Jednak zanim to się ukaże na ekranach może minąć nawet kilka lat.
Ale jedno jest pewne. Ten temat zasługuje na osobny wątek. (A może i z czasem dział? :P)
-
Gosc odwala naprawde dobra robote z tym blogiem ... chyba wszystkie zmiany w jednym miejscu :)
http://pozniak.pl/wp/?p=7159#more-7159 (http://pozniak.pl/wp/?p=7159#more-7159)
-
EVE Online 10 Year Anniversary Symphony
http://www.youtube.com/watch?v=aWmGNRoGLhc 25:45 8)
-
Gosc odwala naprawde dobra robote z tym blogiem ... chyba wszystkie zmiany w jednym miejscu
http://pozniak.pl/wp/?p=7159#more-7159
świetny blog wszystko o dodatku opisane w jednym poście
ciekawe czy po nerfie signal ampli nadal beda insta locki
-
Znalazłem w dobrej jakości wrzucony na youtub'e cały filmik z zapisem koncertu, ściągnąłem, pociąłem i...
jako ktoś chce link do pliku torrent: https://dl.dropboxusercontent.com/u/101108046/Eve%20Symphony.torrent
Magnet: magnet:?xt=urn:btih:AD64E00462E49C16F9DB9A621ED3A72BB216B7B1&dn=Eve%20Symphony&tr=udp%3a%2f%2ftracker.openbittorrent.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.publicbt.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.ccc.de%3a80%2fannounce
Często mam kompa włączonego, dziś przez noc na pewno też... ;) Całość to 262 MB
Można oczywiście samemu to sobie ściągnąć i pociąć, ale może ktoś nie umie, a warto posłuchać :) Na torrentach się nie znam, próbowałem wrzucić na piratebay ale chyba mi nie wyszło ;)
UPDATE: prościej ściągnąć stąd: https://docs.google.com/file/d/0BzI1iNCLvaOYRGhsQ2hfak5qVkE/edit?usp=sharing
-
Super, dzięki. To brzmiało tak fajnie że sam chciałem z YT zrobić sobie mp3jki.
Może jednak lepiej byłoby to gdzieś hostnąć - byłoby łatwiej innym ściągnąć.
-
Tym bardziej, że teraz kolega Sztos nie jest dostępny i nic nie można ściągnąć.
-
Cały czas seeduje... ale niech będzie :P https://docs.google.com/file/d/0BzI1iNCLvaOYRGhsQ2hfak5qVkE/edit?usp=sharing
-
Szczerze mówiąc ta wersja symfoniczna jest strasznie drętwa (nie wiem czy Jon Hallur się pod tym podpisał)... jednak wersja studyjna ma o wiele więcej życia i finezji - te symfoniczne kawałki nadają się może na jakiś pogrzeb :)
Dla porównania proponuje ściągnąć sobie najlepszy imho zbiór muzyki z gry (http://go-dl1.eve-files.com/media/0904/EVE_Music.zip) (uwaga - prawie 1GB) :)
-
Dziękuję jeszcze raz, sztoszie - DLnięte, sprawdzone, gra. :)
Ten gigowy zip to co ma - bo nie wiem czy ściągać "na ślepo". Muzę z EVE to mam wypakowaną czymś z instalki - ale jest tego dużo mniej niż 1GB. (Trzymało mnie to przy życiu jak miewałem przerwy od EVE, oraz gram to w tle jak gram po wywaleniu soundboxa z gry.)
-
Ten gigowy zip to co ma - bo nie wiem czy ściągać "na ślepo". Muzę z EVE to mam wypakowaną czymś z instalki - ale jest tego dużo mniej niż 1GB. (Trzymało mnie to przy życiu jak miewałem przerwy od EVE, oraz gram to w tle jak gram po wywaleniu soundboxa z gry.)
W pewnym momencie CCP "zaszyfrowało", a potem usunęli większość muzyki w kliencie - ten zbiór to zbiór 125 utworów (stan na kwiecień 2009r - bodajże po dodatku Apocrypha) mp3 w jakości 192kbs.
Teraz to jakieś ambienty chyba zostały...
-
Soundtrack EVE sprzed usunięcia jukeboxa: https://soundcloud.com/ccpgames/sets/eve-online-in-game-tracks (https://soundcloud.com/ccpgames/sets/eve-online-in-game-tracks).
-
To znałem, ale pamiętałem że nie dało się tego ściąnąć - przynajmniej jak to zrobili.
Inna sprawa że mój wypakowany z instalki soundtrack mało zajmuje bo ma badziewną (wg porówania z tym na soundcloudzie) jakość. Ale skoro nie słyszę różnicy (porównałem dla utworu "I Saw Your Ship"), to szkoda mi miejsca na dysku (i czasu na DLowanie). Ale utwory z logon skrina sobie ściągnę, dzięki.
-
Znalazłem w dobrej jakości wrzucony na youtub'e cały filmik z zapisem koncertu, ściągnąłem, pociąłem i... jako ktoś chce link do pliku torrent: https://dl.dropboxusercontent.com/u/101108046/Eve%20Symphony.torrent
Magnet: magnet:?xt=urn:btih:AD64E00462E49C16F9DB9A621ED3A72BB216B7B1&dn=Eve%20Symphony&tr=udp%3a%2f%2ftracker.openbittorrent.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.publicbt.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.ccc.de%3a80%2fannounce
Często mam kompa włączonego, dziś przez noc na pewno też... ;) Całość to 262 MB
Można oczywiście samemu to sobie ściągnąć i pociąć, ale może ktoś nie umie, a warto posłuchać :) Na torrentach się nie znam, próbowałem wrzucić na piratebay ale chyba mi nie wyszło ;)
Sztosz, seedujesz to jeszcze? Bo coś nie mam ruchu... (polecam odpalić opcję "Initial Seeding")
(http://www.zimagez.com/miniature/przechwycenieobrazuekranu-05052013-133705.php) (http://www.zimagez.com/zimage/przechwycenieobrazuekranu-05052013-133705.php)
(http://www.zimagez.com/miniature/przechwycenieobrazuekranu-05052013-133946.php) (http://www.zimagez.com/zimage/przechwycenieobrazuekranu-05052013-133946.php)
Poza tym... -1 dla CCP za usunięcie JukeBoxa (to właśnie z Jukeboxa wyczaiłem moje ulubione kawałki do słuchania w wolnym czasie)
-
Sztosz, seedujesz to jeszcze? Bo coś nie mam ruchu... (polecam odpalić opcję "Initial Seeding")
Seeduje non stop, ale prościej ściągnąć stąd: https://docs.google.com/file/d/0BzI1iNCLvaOYRGhsQ2hfak5qVkE/edit?usp=sharing
-
Seeduje non stop, ale prościej ściągnąć stąd: https://docs.google.com/file/d/0BzI1iNCLvaOYRGhsQ2hfak5qVkE/edit?usp=sharing
No dobra, pobrałem i posłuchałem...
W skrócie: Mistrzostwo :D
-
Dodali na You Tube wszystkie ważniejsze relacje z Fun Festu 2013. Jak ktoś nie oglądał na żywo jest szansa nadrobić.
http://www.youtube.com/playlist?list=PLldrBIEnJ5hNf5bDBahRZic-k3Rh-Bs_n