Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: Goomich w Styczeń 05, 2006, 18:28:15

Tytuł: Co jest z tymi Badgerami MK2?
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Styczeń 05, 2006, 18:28:15
Kupi?em sobie tego z?oma w nadzieji, ?e wstawi? na niego dwa laserki górnicze, a tu d**** wejdzie tylko jeden. Wyrzutnia rakiet? A fig?.
Co mozna wtykn?? w ten drugi slot?
Tytuł: Co jest z tymi Badgerami MK2?
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Styczeń 05, 2006, 18:34:55
Cloak, NOSa... pare innych dziwnych rzeczy :)
Generalnie na wszystkie haule wchodzi max 1 turret :)
To jest sprz?t do transportu nie kopania :)
Tytuł: Re: Co jest z tymi Badgerami MK2?
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Styczeń 05, 2006, 18:55:17
Cytat: "Goomich"
Kupi?em sobie tego z?oma w nadzieji, ?e wstawi? na niego dwa laserki górnicze, a tu d**** wejdzie tylko jeden. Wyrzutnia rakiet? A fig?.
Co mozna wtykn?? w ten drugi slot?


Laserki zajmuj? turret hardpoint, a ten masz 1.

Zdrowy rozs?dek i troszk? in?ynierii oraz troszk? znajomo?ci SF i mo?na sobie wyobrazi?... highslot oznacza przy??cze wysokoenergetyczne (tj pozwala na pod??czenie modu?u o wysokim zapotrzebowaniu na pr?d i CPU), a hardpoint (launcher czy te? turret) oznacza tak przygotowane miejsce w kad?ubie gdzie mo?na zamontowa? dzia?o lub wyrzutni? wraz z magazynkiem. Medslot to oczywi?cie miejsce o mniejszym zapotrzebowaniu na CPU i pr?d, a low o znikomym.
Tytuł: Re: Co jest z tymi Badgerami MK2?
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Styczeń 05, 2006, 19:32:17
Cytat: "Dormio"

Laserki zajmuj? turret hardpoint, a ten masz 1.


Nie mam ?adnego.
Przynajmniej w infie nie jest nic napisane na ten temat.
Tylko 3 lo, 6 Med, 2 Hi. Uzna?em ?e te s? uniwersalne. A tu taki kana?.

Cytat: "Dormio"
Zdrowy rozs?dek i troszk? in?ynierii oraz troszk? znajomo?ci SF i mo?na sobie wyobrazi?... highslot oznacza przy??cze wysokoenergetyczne (tj pozwala na pod??czenie modu?u o wysokim zapotrzebowaniu na pr?d i CPU), a hardpoint (launcher czy te? turret) oznacza tak przygotowane miejsce w kad?ubie gdzie mo?na zamontowa? dzia?o lub wyrzutni? wraz z magazynkiem.


Troszk? in?ynierii, spawarka albo ta?ma klej?ca i ju? mamy drugi hardpoint. :P
Tytuł: Co jest z tymi Badgerami MK2?
Wiadomość wysłana przez: Viper w Styczeń 05, 2006, 20:02:55
Ehhh patrz jak masz statek nie sfiowany to ci wszystko wyswietla w info jest to co jest wolne a jak niemasz hardp to znika proste ??
Tytuł: Re: Co jest z tymi Badgerami MK2?
Wiadomość wysłana przez: Aenyeweddien w Styczeń 05, 2006, 23:31:14
Cytat: "Goomich"


Nie mam ?adnego.
Przynajmniej w infie nie jest nic napisane na ten temat.
Tylko 3 lo, 6 Med, 2 Hi. Uzna?em ?e te s? uniwersalne. A tu taki kana?.



Jak nie ma trzeba dok?adnie czyta? wszystkie zak?adki...
"fitting
powergrid output 80 MW
lowslots 3
medslots 6
hislots 2
cpuoutput 1000 tf
launcher hardpoints 0
turret hardpoints 1"
Aby nie by? go?os?ownym odsy?am do database na Eve-o
 http://www.eve-online.com/itemdatabase/ships/industrialships/caldari/649.asp
Tytuł: Co jest z tymi Badgerami MK2?
Wiadomość wysłana przez: WolfSimon w Styczeń 06, 2006, 08:23:27
Pasuje jak ula? do "Wi?cej g?upich pyta?" :D
Tytuł: Co jest z tymi Badgerami MK2?
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Styczeń 06, 2006, 12:29:10
Sk?d mia?em wiedzie?, ?e show info na moim staku, to nie to samo co show info w markecie? :P
Tytuł: Co jest z tymi Badgerami MK2?
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Styczeń 06, 2006, 12:46:29
Cytat: "Goomich"
Sk?d mia?em wiedzie?, ?e show info na moim staku, to nie to samo co show info w markecie? :P


To teraz juz wiesz... jak robisz show info na markecie, to masz bazowe dane o przedmiocie, a jesli zrobisz show info na aktualnym statku, lub czesci jego wyposazenia, to widzisz aktualne (zmodyfikowane, przez twoje skille i moduly) wskazniki (sprawdz sobie optymalne odleglosci ataku, dla roznych rodzajow amunicji w ten sposob).