Eve-Centrala

Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: Mario w Sierpień 23, 2019, 09:40:02

Tytuł: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Mario w Sierpień 23, 2019, 09:40:02
Witam

Moj problem polega na tym iz po uruchomieniu konta z lunchera nie uruchamia mi sie okno logowania do gry.Na managerze zadan widze tylko uruchomiony proces exe ale nie reaguje.Problem pojawil sie wczoraj popoludniu tzn po restarcie servera a dodam ze rano jeszcze normalnie gra dzialala.Ktos wie oco chodzi?
Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Sierpień 23, 2019, 10:01:39
Cytuj
Moj problem polega na tym iz po uruchomieniu konta z lunchera nie uruchamia mi sie okno logowania do gry.Na managerze zadan widze tylko uruchomiony proces exe ale nie reaguje.Problem pojawil sie wczoraj popoludniu tzn po restarcie servera a dodam ze rano jeszcze normalnie gra dzialala.Ktos wie oco chodzi?
Myślę, że na podstawie informacji jakie podałeś domyślenie się przyczyny jest tak prawdopodobne jak rozpoznanie choroby na podstawie koloru swetra. :)

Jaki masz Windows? Pytam bo niektórzy wciąż siedzą na 7.
Jakie masz bebechy, procesor, grafika, ram, dysk?
Czy miewasz problemy z innymi grami i/lub programami?
Czy masz mnóstwo programów i system dawno nie był czyszczony?

Przeinstalować grę na innym dysku, jak nie pomoże to pogrzebać w ustawieniach zapory i antywirusa czy nie ma tego programu na liście, jak nie pomoże skorzystać z wbudowanego narzędzia "oczyszczanie dysku" i "Oczyść pliki systemowe", jak nie pomoże to odpalić Aida 64, Cinebench, OCCT i sprawdzić czy nie ma czasem jakichś błędów, jak nie pomoże to opcja "Resetuj ustawienia komputera do stanu początkowego".

Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Mario w Sierpień 23, 2019, 10:21:00
grafika itp raczej nie ma z tym nic wspolnego.
Zapomnialem dodac ze gra nie uruchamia mi sie na serverze tranquility bo na serverach testowych normalnie dziala
Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Sierpień 23, 2019, 10:28:09
Tak dziwny objaw, że nie mam pojęcia jak pomóc, może ktoś inny. Masz Windows 10?
Tytuł: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Mario w Sierpień 23, 2019, 10:28:53
Win 8
Rano jeszcze gra mi normalnie dzialala a po restarcie juz nie. Napisalem ticketa do nich ale okres czekania sklania mnie do szukania pomocy tutaj
Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Sierpień 23, 2019, 10:50:19
Posiadana wersja systemu niewiele tutaj zmienia... Windows 7 nadal jest całkowicie wspierany, natomiast dziadowska dziesiątka działa nieco lepiej.

Uruchom launcher, następnie w ustawieniach wybierz Start LogLite i spróbuj uruchomić klienta.

Jest szansa, że ewentualny błąd zostanie złapany w logach...

EDIT: Ticket, bez podstawowych logów niewiele tutaj pomoże.

Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Mario w Sierpień 23, 2019, 10:59:02
Powinno mnie interesowac oznaczenia na zolto i czerwono mam rozumiec?
Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Sierpień 23, 2019, 11:08:37

Tak.

W ostateczności reinstalacja klienta...

Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Mario w Sierpień 23, 2019, 11:12:58
reinstala juz robilem oto co wyskoczylo

Exefile STARTUP
!! timeslice {"time": 343, "order": 1, "what": "switching to", "new": "None", "old": "None"}
!! timeslice {"time": 708, "order": 2, "what": "entering", "new": "Marshal::Load", "old": "None"}
!! timeslice {"time": 2624, "order": 4, "what": "entering", "new": "LogSessionHistory", "old": "^boot::autoexec_client"}
EVE Client version 17.07 build 1554531 started 08/23/2019 11:10:22
EVE Client version 17.07 build 1554531 started 08/23/2019 11:10:22
EXCEPTION #1 logged at 08/23/2019 11:10:22 : Unhandled exception in <TaskletExt object at 0x842f348, abps=1001, ctxt='AutoContext::<b>Startup()</b> in C:\\BuildAgent\\work\\6792e5525b07bbb3\\eve\\release\\RELEASE\\carbon\\common\\lib\\autoexec_client_core.py(26) from C:\\BuildAgent\\work\\6792e5525b07bbb3\\eve\\release\\RELEASE\\carbon\\common\\lib\\autoexec_client_core.py(303)'>

Formatted exception info: ImportError: DLL load failed: The operation completed successfully.

Common path prefix = c:/buildagent/work/6792e5525b07bbb3/eve/release/release

Caught at:
<pre>/packages/bluepy/__init__.py(45) CallWrapper

Thrown at:
<pre>/packages/bluepy/__init__.py(36) CallWrapper
<pre>/carbon/common/lib/autoexec_client_core.py(168) Startup
<pre>/carbon/common/script/sys/serviceManager.py(81) Run
<pre>/carbon/common/script/sys/serviceManager.py(66) _BuildClassMap
<pre>/eve/common/modules/nice/client/_nastyspace/svc.py(28) <module>
<pre>/carbon/client/script/environment/audioService.py(12) <module>
<pre>/packages/audio2/__init__.py(46) <module>
__builtins__ = {'AUR': 30,
'ArithmeticError': <type 'exceptions.ArithmeticError'>,
'AssertionError': <type 'exceptions.AssertionError'>,
'AttributeError': <type 'exceptions.AttributeError'>,
...
__doc__ = None
__file__ = None
__loader__ = None
__name__ = None
__package__ = None
__path__ = None
arg = None
args = None
blue = None
commdev = None
mem = None

Thread Locals: session was <Session: (sid:7465879338550556646, mutating:0, contextOnly:False, corprole:0x0, languageID:EN, role:0x4000000000000000L, sessionType:5, rolesAtAll:0x0, rolesAtHQ:0x0, rolesAtBase:0x0, rolesAtOther:0x0)>
Stackhash: 866790938
Reported from: logmodule
EXCEPTION END
!! timeslice {"time": 2769, "order": 4, "what": "switching to", "new": "None", "old": "None"}
Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Sierpień 23, 2019, 11:43:04
Cytuj
EXCEPTION #1 logged at 08/23/2019 11:10:22 : Unhandled exception in <TaskletExt object at 0x842f348, abps=1001, ctxt='AutoContext::<b>Startup()</b> in C:\\BuildAgent\\work\\6792e5525b07bbb3\\eve\\release\\RELEASE\\carbon\\common\\lib\\autoexec_client_core.py(26) from C:\\BuildAgent\\work\\6792e5525b07bbb3\\eve\\release\\RELEASE\\carbon\\common\\lib\\autoexec_client_core.py(303)'>

Pomieszane jest od tego momentu... Jeżeli klikniesz na linijkę z EXCEPTION poniżej powinny pokazać się szczegóły. Co tam pokazuje się?

Równocześnie wyślij to, jako uzupełnienie zgłoszenia.

Reinstalowałeś z usunięciem całej zawartości klienta z dysku? Wraz z EVESharedCache?

EDIT: Program ma możliwość zapisania logów do pliku...

Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Mario w Sierpień 23, 2019, 12:05:57
zachowalem shared cache,co jakis czas sie cos pierdzieli jak laduja jakis wiekszy patche,wydaje mi sie ze nawet nie sprawdzaja kompatybilnosci z poszczegolnymi systemami,a najlepsze jest to ze dzis mi sie konczy niedlugo omega i nie mam jak uzyc plexow w grze,no chyba ze sie przez internet da?
Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Gaavrin w Sierpień 23, 2019, 12:54:36
To już nie te czasy. Teraz da sie zalogowac jako alfa i użyć pkexów w grze
Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Skaza w Sierpień 23, 2019, 18:19:21

To prawdopodobnie uszkodzenie plików...

Ale za mało danych na potwierdzenie tej hipotezy.

Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Sierpień 23, 2019, 18:55:39
moge przechować plexy do czasu aż uda Ci się zalogować.
Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: [WILD5] Sindri Egdald w Sierpień 23, 2019, 19:14:25
Jak z luncha nie działa to z brekfastu odpal
Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Mario w Sierpień 25, 2019, 12:40:36
Niektórym widzę humor dopisuje.. Problem rozwiązany, uszkodzone pliki były w shared cache więc zrobiłem pełna reinstalke gry i pomogło tak więc temat do zamknięcia.
Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Zgudi w Sierpień 25, 2019, 13:48:29
Niektórym widzę humor dopisuje..
Masz problem z tym, że ktoś śmieszkuje? :)
Tytuł: Odp: Po uruchomieniu konta z luncha gra nie reaguje
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Sierpień 25, 2019, 22:02:20
Ja mam.
Śmieszki na poziomie polskich kabaretów.
Tak, jestem malkontent.