Eve-Centrala

Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: Azbuga w Wrzesień 25, 2010, 11:30:57

Tytuł: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Wrzesień 25, 2010, 11:30:57
http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1389514

ciekawe czy są szanse na coś takiego i co o tym myślicie?
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Val Heru w Wrzesień 25, 2010, 11:59:20
zlym pomyslem jest respawn tylko dt, bo to generuje pewna stala taktyke i uniemozliwia uczestnictwo ludziom z roznych stref czasowych
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Crux w Wrzesień 25, 2010, 12:15:19
Przez chwilę chciałem w ciemno (po znajomości) poprzeć thread w assembly hall, ale po namyśle wstrzymam się.
Na razie to tylko idea: "Ściągnijmy więcej ludzi do low- dajmy w zamian jakieś paseczki z ore".
W przypadku łatwo dostępnych systemów w-space gdzie w niskich klasach (np. c-3) site'y z takimi rudami są powszechne pomysł wydaje się nie trafiony.
Zwiększenie populacji low seków- tak
Rzadkie skałki jako wabik- nie
Mim zdaniem to za mało żeby zachęcić górników z high czy w-space do odwiedzania low seków.
Być może takie rozwiązanie sprawdziło by się przy braku alternatywy dla kopaczy- drastyczne ograniczenie występowania lub ilości rzadkich asteroidów w w-space, kasacja gravimetrików ze średnimi rudami w high lub zmniejszenie ilości zrecyklingowanych minsów z misyjnego złomu. Szczerze wątpie by ccp zdecydowało się na taki nerf górnictwa high/w-space niskich klas na korzyść low seków.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Dux w Wrzesień 25, 2010, 12:37:59
Nie mniej wydaje mi się, ze taki nerf gravimetrików w WH by się przydał. Bo teraz różnica zdaje się jest tylko taka, że w wyższych klasach WH gravi są większe. Ale gravi bez arkonoru to się i w c2 trafia baaardzo rzadko. Niby jest to 0.0 co daje jakąś podstawę to rzucania tam takich skałek, ale prawdopodobieństwo trafienia na kogoś, kto chce zrobić górnikowi psikusa jest co do zasady znacznie mniejsze. Podstawa do nerfa by wiec była. Szczególnie, gdyby miało to na celu przesunięcie górnictwa w inne regiony EVE.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Wrzesień 25, 2010, 12:38:45
IMO dla przecietnego kerbira taki pomysl to typowe zagranie pirata ktory chce miec pod reka mase latwych celow  ;)

Osobiscie nie sadze by jakis gornik uznal to za atrakcyjne, bo dla kogos kto siedzi i kopie w hi secu low to miejsce do ktorego sie nie wlatuje wogle, a co dopiero na kopanie.
Zaloze sie, ze kopacze po przeczytaniu czegos takiego pomysla cos w stylu. Jak polece do low, pokopie chwile super rude, wpadna piraci, rozwala mi koparke za kilkaset baniek i rozwala mi poda z impami za kolejne kilkaset. To juz lepiej kopac tego velda w hi secu. Przynajmniej bedzie z tego te kilka baniek na godzine na plus, a nie kilkaset w plecy.

Natomiast dla kogos kto kopie w 0.0 takie cos z wiadomoych przyczyn takze nie bedzie atrakcyjne.

Co najwyzej z tego mogliby sie ucieszyc ludzie ktorzy i tak kopia w low secu. Pytanie tylko ile takich osob jest.
No i moga sie z tego cieszyc piraci majacy nadzieje, na wieksza ilosc celow.
Tyle, ze szanse by po czyms takim bylo wiecej celow (w postaci kopaczy) sa niewielkie w krotkiej perspektywie.
W dluzszej spowoduje to raczej zniechecienie kolejnej grupy graczy do low, a co za tym idzie zmniejszenie ludzi w low.

Podsumowujac
IMO pomysl ten nie sciagnie kerbirow do low seca
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: NeX w Wrzesień 25, 2010, 13:39:03
  Skałki, pierdołki, a kogo to w ogóle obchodzi aby miał lecieć wtopić kilkaset baniek. W zamian za co - 15m na h zamiast 7m? Kopanie to najmniej dochodowa profesja w EVE, a wy ją chcecie nerfić nawet w wormholach.
  Dziwnym zbiegiem okoliczności nikt nie prosi o fleet bloba w low z którym mógłby walczyć, tylko o indyki i koparki do łatwego odstrzału. Co wy kurna orgazmu na widok Hulka dostajecie?

Ludzie nie lecą do low i null z prostego powodu. Mogą na masową skalę z akceptowalnym ryzykiem zrobić to jedynie w zorganizowanym gangu, lub we flocie, a w rzeczywistości 90% graczy zaludniających Hi sec gra solo nawet jak mają spore korporacje. Ograniczenia reala - czas, voice, żona krzycząca że ma być cisza i pies chcący wyjść na spacer w środku walki. Ci gracze nigdy nie będą zaludniać low seca z tak błahych i pozbawionych ekonomicznego znaczenia powodów jak skałki. Jeżeli przylecą do low, to raczej w gangu Draków, ale tego przecież prawdziwy pirat nie chce, bo o ile sam nie dostanie z liścia, to niby co będzie ransomował - bcka za 24 miliony? Lepiej już popłakać na forum za jakimś Hulkiem, albo misyjną choinką.

Jeżeli CCP czymś mnie wkurza, to głównie stworzeniem podziału na dwa fity pvp i pve. Powinni od samego początku dążyć do wyrównania technik walki. Gdyby npece były mniej przewidywalne i trzeba było je scramblować aby nie uciekły, walczyć gdy 1 vs 1 ma już realne szanse w porównywalnej kategorii, to problem unikania innych graczy i low seca byłby wielokrotnie mniejszy.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Wrzesień 25, 2010, 14:11:51
nie chodzi mi o orgazm na widok hulka :)

chodzi mi o to że jeśli np. lecąc na misje milicyjne w gangu 3 osobowym można zarobić w godzinę lekko po 50 baniek na głowę w tym okrutnym low i ryzyko jest akceptowalne to gdyby 5-6 osobowy gang mógł w low nakopać w godzinę 50-80 baniek na głowę znaleźli by się chętni żeby się tak pobawić. zakładając ze np. jeden z nich czy dwóch by miał hulka  a reszta bojowe statki.

a dlatego nie w wormholach bo tam niestety tłumów tez nie ma i połowa ludzi z hi seca nawet nie wie jak tam wlecieć. a low sec jest tuż obok i nie jest wcale taki straszny.

no trudno by było prosić o fleet bloba w low jeśli siedzi się tam dlatego żeby ich unikać. a mój pomysł nie wiąże się w żaden sposób z nerfem kopania w hi. za to dał by możliwość ciekawego mining opa w low. na coś takiego to nawet bym poleciał jako ochrona. w wh nie ma to sensu bo tam goście są od święta i można by umrzeć z nudów.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 25, 2010, 14:37:04
Pomijacie aspekt ekonomiczny - przecież z tego, co chce nerfić Azbuga, produkuje się shipy. Jakby ceny highendów skoczyły o 2-3 krotnie, to zaraz piraci płakaliby, że ceny shipów wywaliły w sufit i muszą się na te hulki rzucać w cruiserach T1 :P

Azbuga, jak Ci celi brakuje, to HTFU i ruszaj do NPC 0.0. Gwarantuję Ci, że spokojnie można zaliczać w ten sposób 200+ killi miesięcznie unikając blobów, walcząc na swoich warunkach i mieć kupę funu - i co także ważne, mieć SS 5.0 i móc jak człowiek latać do Jita, jak coś potrzeba. No, ale wiesz... trzeba ruszyć tyłek z tego Empire.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Wrzesień 25, 2010, 15:36:51
ale ja nie chce nic nerfić... chodzi mi tylko o to żeby tam pojawiały się minsy - a nie żeby zniknęły z 0.0
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Mikker w Wrzesień 25, 2010, 16:36:01
Nie bez powodu wiekszosc populacji siedzi w hi-
Mniej wiecej jest tak :

W hisecu siedza ludzie ktorzy chca sie czuc bezpiecznie.Ludzka mentalnosc poprostu.Dlatego 70% populacji jest w hi.

Null sec jest dla ludzi ktorzy chca robic coco sie im zywnie podoba  , bawic sie w polityke i strzelac do wszystkiego co nie jest na blue "jesli nie jestes ze mna jestes przeciw mnie" ,nie ma sentry , nie ma agression timera etc.

Low sec  zas jest dla kazdego czym innym , dla jednych jest terenem przejsciowym , dla innych azylem przed wielkimi blobami, dla niektorych powodem do odgrywania "piratow".Wieksza populacja w low secu zmienila by charakter i klimat tych rejonow.TO juz nie bylby piracki low sec tylko przedluzenie null seca.

Tbh caly sysytem risk/reward w eve jest niezbalansowany powinno byc z dochodami 0.0 > Low Sec > Hi sec  jak jest wiemy, cpp to naprawi?Watpie 70% populacji jest w empire :)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 25, 2010, 17:14:32
ale ja nie chce nic nerfić... chodzi mi tylko o to żeby tam pojawiały się minsy - a nie żeby zniknęły z 0.0

Pomyśl - nawet jak się tam pojawią, to nadal byłyby gdzie indziej - więc po cholerę kopać tam, gdzie jest najniebezpieczniej.

Zatem żeby to się trzymało kupy TRZEBA nerfić inne źródła minsów własnie po to, żeby górnicy latali do low. Tyle, że to spowoduje wzrost cen wszystkiego.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: olaf w Wrzesień 25, 2010, 17:23:33
CCP na to nie pójdzie, jak już ktoś napisał 70% populacji mieszka w hisecu i to dla nich robi się grę. Zwykła ekonomia. Lepiej zrobić dobrze 70% graczy niż 10%, z low-seca.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Crux w Wrzesień 25, 2010, 17:26:59
Mikker ma rację. Zależy czym ma być low sek. Jak dla mnie to taka gorsza dzielnica miasta- nie widzę potrzeby tworzenia tu nowych (lepszych niż w bezpiecznym high) źródeł dochodu. W slumsach raczej nie znajdziemy sklepu z luksusowymi towarami ani pracy lepiej płatnej niż w centrum, ale raczej kłopoty i guza.

Low sec  zas jest dla kazdego czym innym , dla jednych jest terenem przejsciowym , dla innych azylem przed wielkimi blobami, dla niektorych powodem do odgrywania "piratow".
A jeszcze dla innych jednym z punktów odniesienia żeby poczuć się trochę lepszym ;)
Już w żłobku dzieci uczone są, że debeściaki siedzą w npc 0.0  :D
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Wrzesień 25, 2010, 17:38:19
Nie chodzi nawet o to czy to sa slamsy czy nie.
Wiekszosc minsow na markecie pochodzi nie z kopania a z lootow z misji - specjalnie pytalem kumpla ktory zajmuje sie produkcja skad bierze surke, kupuje loot hurtowo, przerabia, i ma surke.
Poza tym zeby to bylo dochodowe bylyby to ramy raczej paruset mln na glowe - bo obstawa tez musialaby miec udzial - i 10:1 ze hulki jezdzilyby z cyno a obstawa bylaby z lotnisk i covert latajacych sobie gdzies w poblizu i szukajacych celi zeby sie nie nudzic - i biedni piraci zaraz znowu by krzyczeli zeby znerwic black-opy i capsy zeby nie mogly skakac na paski...
Czy tego chcecie czy nie i tak wszystko sprowadza sie do liczb - wiecej luda w high = nikt nie zrobi im "zle" bo piraci chca targetow w low.
Wiecej kasy w low? np - zbiera sie wiecej ludzi do obrabiania = 10 ekip latajacych i kopiacych i nadajacych cele jak obcy ally probuje sie wpakowac na pasek (ew jakis noob co to nie wie ze dochod ma byc tylko dla "braci wiekszych") - a jedna flota kampiaca i rozwalajaca cos w okolicy a przy okazji pomagajaca gdy atakuja gornikow.
Owszem - troche by podchodow bylo - atak na jedno miejsce by sie flota zebrala i rozwalenie kopiacych po drugiej stronie, atak zeby sprowokowac bitwe capso... moze by i bylo ciekawiej - ale nikt na to nie pojdzie jak znam ludzi.
Poza tym nie sami gornicy sa w high ;p reszty by to nie obeszlo ani ani, a gornicy z high tez by sie nie ruszyli - ot przywlekli by cielska ci z null co to juz wiedza co i jak ;p
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: olaf w Wrzesień 25, 2010, 17:39:42
Już w żłobku dzieci uczone są, że debeściaki siedzą w npc 0.0  :D

Tak na bank w NPC 0.0  ;)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 25, 2010, 17:56:16
Olaf krótko mówiąc ma rację. Pomysł jest poroniony. Stawka musiałaby chyba być 100+mil /h na łebka i to przy założeniu że można kopać BSem na WCSach  ;D bo inaczej...Azbuga leć kopać sam jak już ten durny pomysł zostanie przez CCP wdrożony a górnicy w Drake'ach Cię poszukają... ;D ;D
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Wrzesień 25, 2010, 18:07:36
Wogole co wy z apomysly macie, gornikow do low ? lepsze bedzie haslo pasujace do obecnej rzeczywistosci "W low sec nie ma laga!!!! " i juz beda tlumy drzwiami i cynami walily do low  8)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: olaf w Wrzesień 25, 2010, 18:14:20
No ktoś chce kilka łatwych kili ;)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Wrzesień 25, 2010, 18:21:35
cóż, widzę że pomysł się nie przyjął - proponuję zamknąć temat zanim mnie tu zlinczują :)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 25, 2010, 18:51:40
Stawka musiałaby chyba być 100+mil /h na łebka i to przy założeniu że można kopać BSem na WCSach  ;

A dla porównania, na początku roku (gdy ceny Zydrine i Megacyte były tak 30% wyższe), 80 mil na godzinę wyciągałem kopiąc na dwa Hulki i Retrievera w zupgrade'owanym pod mining systemie 0.0.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Wrzesień 25, 2010, 19:12:48
cóż, widzę że pomysł się nie przyjął - proponuję zamknąć temat zanim mnie tu zlinczują :)

nie chodzi o lincz - spodziewales sie krytyki pomyslu to dostales :)
Gdyby wyszlo ze krytyka bylaby ot tak by sie dopieprzyc, albo nie trzymala sie kupy znaczyloby to ni mniej ni wiecej ze pomysl jest wart dalszego rozpatrzenia.
To tak jak pomysl z gate w WH - pozwolilby na stworzenie aliansu w grze -ale dal tez niemozliwie duze bonusy ludziom ktorzy juz by sie tam zagniezdzili (zatakowac by ich molgo paredziesiat max statkow, a sami mogliby miec kilkaset juz na miejscu... ) - a to tylko jeden z wymienionych minusow.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: VonBeerpuszken w Wrzesień 25, 2010, 19:27:38
Nie wiem dlaczego tak niektórym zależy na ściągnięciu kopaczy i misjonarzy/raciarzy do low... czy to aż taka wielka frajda rozstrzelac bezbronną koparke tudzież małobronną raciarkę? Niby to ma byc PVP?
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Wrzesień 25, 2010, 19:33:07
misjonarzy udało się ściągnąć wprowadzając faction warfare - jakoś wyszło i w znacznej większości przestali być tacy bezbronni :)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 25, 2010, 19:43:49
misjonarzy udało się ściągnąć wprowadzając faction warfare - jakoś wyszło i w znacznej większości przestali być tacy bezbronni :)

Azbuga odstaw zioło bo za silne dla Ciebie  :D Misjonarze siedza nie w żadnym low-secu tylko w Motsu i kilku/kilkunastu innych hubach misyjnych. Wystarczy obejrzeć parę killi wypasionych raciarek choćby i zrobionych przez suicide gangi. Nawet chłopaki z VooDoo bodaj w najdroższych wtopach linkowali. Wskaż mi te które są z low-seca. w low-secu to siedzą alty PvPerów żeby grindowac ISk na FW misjach a jak płakali po nerfie tych misji który się odbył !  :P Pokaz mi low-sec w którym 23h/dobę siedzi 200-300 luda tak jak np. w Motsu czy Dodixie.

Śmieszne jest to co napisał VonBeer(itd)  ;) ci "tzw" PvPerzy tylko by chcieli indyki/barki/ślepych noobów  widzieć w low-secu, kill whoreing pełną gębą. A jaki płacz ze przeleciał 10 czy 20j i nic nie ustrzelił taki PvPer. To jego problem. Chcesz killi to ich szukaj a nie maja ci zwierzynę przed nos przyprowadzić i może jeszcze do gate przywiązać  ;D

Zeby nie było że tylko marudze. Żeby low-sec się ożywił warto by się zastanowić nad tym co miało w EVE chyba być ale nigdy nei powstało. Przemyt, balck-market (nawet taki skill był podobno kiedyś) jakies rzeczy - produkcja/invencja/cokolwiek których nie dało by się ani w hi-sec ani w 0.0 robić.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Wrzesień 25, 2010, 19:51:06
Zeby nie było że tylko marudze. Żeby low-sec się ożywił warto by się zastanowić nad tym co miało w EVE chyba być ale nigdy nei powstało. Przemyt, balck-market (nawet taki skill był podobno kiedyś) jakies rzeczy - produkcja/invencja/cokolwiek których nie dało by się ani w hi-sec ani w 0.0 robić.

O O O tototo wlasnie - widzialem taki skill swojego czasu i nawet sie zastanawialem po kiego to.
Mogliby wreszcie zboostowac active tank chocby tak by we flotach nie tylko bufor krolowal - i zrobic tak chocby ze dawaloby sie odczuc efekt (nie jakies marne 10%) na dragach - a same dragi coby lowsekiem rzucac i przemyt uskuteczniac....
(powyzsze nie jest propozycja - tak sobie gdybam ;p)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: olaf w Wrzesień 25, 2010, 20:00:13
Dokładnie jedyna droga do zbustowania low-seca to danie tam elementów gry niemożliwych do uzyskania gdzie indziej, bez kastrowania jednocześnie dostępnych teraz możliwości, lub burzenia i tak wątpliwego balansu w grze.

Boost pasywnego tanka? Wtedy to dopiero by się działo: boost pasywny + logi i blob drejkowy supercapsy i nowe wersje dd by wytrzymywał ;) Zdecydowanie zły pomysł
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Wrzesień 25, 2010, 20:29:48
Powinni misje lvl4 przeniesc do low ale wiadomo, za duzo emorage'a ze strony niektorych ludzi wiec tego nie zrobia  ;)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: olaf w Wrzesień 25, 2010, 20:33:07
Za to mogli by wprowadzić lv 4.5 w lowsecach ;)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Wrzesień 25, 2010, 20:38:54
Za to mogli by wprowadzić lv 4.5 w lowsecach ;)

Juz jest, robiac misje lvl4 dla agentow w low (np. w 0.1) afaik dostajesz ponad 2 razy wiecej LP, mimo wszystko ludzie wola trzepac misje lvl4 w hi bo robia to praktycznie bez ryzyka (o ile ktos nie lata na officerach) nieraz semi-afk.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Gizmo79 w Wrzesień 25, 2010, 20:41:17
Na które prawie nikt by nie latał tak jak nie lata na lv5.
Przeniesienie wszystkich lv4 do low napędzi tylko rentierów do null (bo jak już ma być niebezpiecznie to niehc chociaż będzie większy zysk), lowsek zostanie taki jaki jest. A, i jeszcze część ludzi znajdzie sobie inną grę na którą będzie wydawać swoje dolary.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: olaf w Wrzesień 25, 2010, 20:44:21
Cóż 4 lata nie robienia misji i coś mi umknęło :) Ale to tylko wyznacza, oczekiwania ludzi, skoro jest a nie robią to nie chcą, skoro nie chcą to z punktu marketingowego nie ma co inwestować w to, bo lepiej zrobić coś co chcą. Więc przeniesienie LV4 tylko do low, zapewne spowodowało by wkurw ludzi a jak by ccp się nie ugięło to farmili by lv3 tyle.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Zsur1aM w Wrzesień 25, 2010, 20:50:41
Na które prawie nikt by nie latał tak jak nie lata na lv5.
Przeniesienie wszystkich lv4 do low napędzi tylko rentierów do null (bo jak już ma być niebezpiecznie to niehc chociaż będzie większy zysk), lowsek zostanie taki jaki jest. A, i jeszcze część ludzi znajdzie sobie inną grę na którą będzie wydawać swoje dolary.

Nie do konca. Po pierwsze za wynajmowanie trzeba placic, srednio 1b/m za system, dla malej grupki kerbirow to nie jest wyjscie, po 2gie w max upgarde'owanym systemie tak na prawde jest mniejsca dla 4 ratterow (4 sensowne ano), podczas gdy jeden agent moze dac misje dla nieskonczonej liczby misjonarzy. Po 3 roznice w zarobku nie sa tak na prawde duze, misje po prostu wymagaja kombinowania jezeli chcesz wyciagac maksymalne zarobki. Afaik na ano mozna wyciagnac jakies 60-90m/h, na misjach w 0.1 dosc podobnie.

Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Wrzesień 25, 2010, 20:52:14
Dokładnie jedyna droga do zbustowania low-seca to danie tam elementów gry niemożliwych do uzyskania gdzie indziej, bez kastrowania jednocześnie dostępnych teraz możliwości, lub burzenia i tak wątpliwego balansu w grze.

Boost pasywnego tanka? Wtedy to dopiero by się działo: boost pasywny + logi i blob drejkowy supercapsy i nowe wersje dd by wytrzymywał ;) Zdecydowanie zły pomysł

az sprawdzilem co napisalem - i stoi jak wol ze mowilem o AKTYWNYM TANKU, nie pasywnym bo ten i tak kazdy na max wykorzystuje ;p
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Tloluvin w Wrzesień 25, 2010, 21:40:33
IMO jedyny sposob wyciagniecia kopaczy z hi seca do low/null to zrobienie kopania bezpieczniejszym. Osobiscie jak juz gdzies pisalem bylbym za daniem wszystkim exhumerom bonusu +2 do sily warpa. W koncu skoro skiff ma to czemu np hulk mialby nie miec?
Jezeli kopanie solo nie stanie sie bezpieczniejsze to boostowanie low/0.0 nie sciagnie kopaczy z hi seca, bo dla nich bedzie to po prostu zbyt niebezpieczne i beda woleli dalej ciulac te pare milionow na godzine niz tracic statki i implanty.
Udupianie hi seca tez nie sciagnie takich graczy, a co najwyzej spowoduje ze odejda z gry.
Tlumaczenie jakie to 0.0/low sa zarabiste tez nic nie da, bo opor przed 0.0/low czlowieka ktory cale zycie siedzi w hi secu bazuje na emocjach wiec argumenty jakie by nie byly nie maja znaczenia i jedyne co moze zmienic podejscie takiego osobnika to cos co odnosi sie do emocji.
No ale tu znowu pojawia sie kwestia czemu 0.0/low mialoby byc bardziej zaludnione.
Czy po to by weterani mogli sobie nabijac latwe kille na koparkach, czy po to by bylo wiecej okazji do prawdziwej walki, czyli do polowania na zwierzyne, ktora jest wstanie zapolowac na mysliwego.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: olaf w Wrzesień 25, 2010, 22:21:55
Okropniak zwracam honor, my bad, coś tam czytając Twojego posta nie zwierało do końca. Ale też bez sensu, co chcesz sam tankować całą flotę, od tego masz logistyki, które są w stanie nawet w blobie wypompować statki, masz marudery które mają busta to tanka. Masz sacri, którego używasz w pvp na 2 repkach, myrmidona, tu jest w/g mnie zajebisty balans.

Co do low, to znów wracamy do punktu wyjścia, że trzeba coś zabrać żeby coś dać lub zrobić low bezpiecznym hisekiem, to po kiego grzyba to jest. Więc trzeba dać tam coś, co będzie na tyle opłacalne i unikatowe, że będzie się chciało ryzykować, i to robią (Matka Sanshowa). Co da zrobienie low-seca bezpieczniejszym - hi-sec, czyli coś co już jest w grze, mogą dać zyliony isków, ale to zburzy i tak już zachwiany balans zarobków w grze. Tylko nowatorska unikatowość czegoś, może przenieść tam ludzi, unikatowość, czyli nigdzie indziej i nowatorska, żeby nikt nie krzyczał, że coś mu się zabiera.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Wrzesień 25, 2010, 22:45:10
Olaf - ale ja nie mowilem o tym ze to juz gotowa propozycja - ot tak generalnie rzucilem.
Zdziwilo mnie tylko odniesienie do boostu bufor tanka.

Co do samego myrma i domka - nie da sie tym normalnie tankowac repkami bo cap siada niemozebnie - lepiej zrobic passive i miec "wyjebane". Do flot nie pasuje active i tyle - wlasnie z powodow ktore podales (logistyki i reszta)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Platfusek w Wrzesień 25, 2010, 23:58:00
Na zaludnienie low seca jest jedna metoda = wprowadzić tam concord ;)

Niestety ale nikt przy zdrowych zmysłach kto nie jest piratem nie będzie tam latał chyba że mocno będzie się to opłacać względem hi seca (tylko wtedy te zarobki były by tez wyższe niż w przestrzeni 0.0 co było by samo w sobie trochę dziwne). Oprócz tego chyba jednak low sek jest bardziej niebezpieczny niż 0.0 poprzez bliskość z hi sekami więc wypada najgorzej.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Kara Mon w Wrzesień 26, 2010, 00:44:57
Ja tam uwazamz e 0.0 jesty bezpieczniejsze od low , mas zintel masz swoje cudne plusy wiesz ze ten kto ich nie ma przylecial tu zeby mordowac a wtopienie raciarki na pasku bardziej jest oznaka glupoty niz realnego ryzyka bo jakim do diabla cudem nie mozna nawet ciezkim domkiem pozbierac sie do warpu jak sie minus na localu pojawi , a cariersem na anomalce nawet nie byc zalignowanym  ??? ?  True 0.0 to taki cieply kurwidolek gdzie kazdy kazdego zna a jak nie zna to znak ze trzeba pokrecic stateczkiem na posie/stacji chyba ze sie pozbiera jakims cudem blob wiekszy od tego co przylecial ot cala historia. Ryzyko robienia czegokolwiek znikome poki nie przyleci ruski blob orajacy wszystko.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 26, 2010, 02:01:41
Ja tam uwazamz e 0.0 jesty bezpieczniejsze od low , mas zintel masz swoje cudne plusy wiesz ze ten kto ich nie ma przylecial tu zeby mordowac a wtopienie raciarki na pasku bardziej jest oznaka glupoty niz realnego ryzyka bo jakim do diabla cudem nie mozna nawet ciezkim domkiem pozbierac sie do warpu jak sie minus na localu pojawi , a cariersem na anomalce nawet nie byc zalignowanym  ??? ?  True 0.0 to taki cieply kurwidolek gdzie kazdy kazdego zna a jak nie zna to znak ze trzeba pokrecic stateczkiem na posie/stacji chyba ze sie pozbiera jakims cudem blob wiekszy od tego co przylecial ot cala historia. Ryzyko robienia czegokolwiek znikome poki nie przyleci ruski blob orajacy wszystko.

przez 2 lata solowałem (oczywiście na zmiane z skirmishami by bufu) w 0.0 i lowsecu i nie zauważyłem żeby tak było jak piszesz.

do tego są regiony npc 0.0 już z całkowitą nieprzewidywalnością

poleccie korporacją na 3 miesiące do Curse albo Sindicate a potem możesz pisać że tam jest bezpieczniej niż w lowsecu... ;), bo całkowcie sie z tym nie zgadzam.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Wrzesień 26, 2010, 02:57:18
Natura ludzi jest taka żeby pakować się tam gdzie jest forsa i nie chodzi o pazerność ale o dobrobyt, 0.0 jest dobrobytem które niestety nie jest bardziej profitowe względem Empire, a low sek w sensie zarabiania wypada przy 0.0 i kebirlandzie b kiepsko i to jedna z  rzeczy które decydują o tym że mało ludzi lata po low, dochodzi jeszcze to, że nie każdy lubi pvp czy ryzyko ani też nie lubi się mieszać w polityke czy alianse, CCP wykreowało low sek na coś w stylu ciemniej ulicy w okropnej dzielnicy gdzie można dostać kose od oprycha, a ofiarą zazwyczaj jest jakiś normalny obywatel a nie zbir tu czytać kebir albo noob  przypadkowo pojawiający się w low i może właśnie o to chodzi w tym całym low sec, żeby zabijać nobów i napadać na indyki i dobrych ludzi, bycie piratem to właśnie takie dresiarstwo może nie lubiane no ale przecież taki jest zamysł piracenia, nie kumam o co dokladnie idzie w tym topicku, za mało kiebirów do zabicia czy może piraci chcą być pseudo piratami gdzie nie zabija się pilotów indyków i raciarek, a ich wyzwanie to przeciwnik który ma skila, bo jeśli tak to przeciez jest 0.0...

Pozdro







Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Wrzesień 26, 2010, 04:56:30
Natura ludzi jest taka żeby pakować się tam gdzie jest forsa i nie chodzi o pazerność ale o dobrobyt, 0.0 jest dobrobytem które niestety nie jest bardziej profitowe względem Empire

np.

stain jest obecnie pełne botów do racenia - do tego stopnia że można latać po stein i zbierać pełne wraki truesanshy
pilnuje tego kilku pastuchów z bazylionem cloakujących altów, przynajmniej w rejonie gdzie sobie latam.
tak żyją ludzie z 0 i mają się świetnie znapowani ze wszystkimi i wszystkim.

pazerność ludzi żyjących i władających 0.0 nie zna granic...

... 0.0 to powinni zlikwidować bo tylko niszczy tą grę albo milicja różnego typu (sanshowa, angelowa, dred guri i więcej nowych klas aby był tłok) powinna żyć na 0.0 -
był by to naturalnie zwalczający siebie nawzajem concord w danej okolicy - nie powinno być sojuszy, power bloków, claimowania itd
bo milicja się ccp udała, gdyby to rozbudować mogło by wyjść coś naprawdę fajnego.

gracze już przez te lata pokazali że nie zbudują swojego państwa i zawsze  będzie chodzi o przekręt, pazerność złodziejstwo i syf.
i to dlatego niektórzy nie chcą mieć z 0.0 nic wspólnego i się nim brzydzą.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Wrzesień 26, 2010, 08:33:08
jakich noobow w low? czasem się taki trafi ale zazwyczaj się walczy z dobrymi przeciwnikami
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Wrzesień 26, 2010, 09:56:22
@scary: kara wyraźnie napisał, że chodzi mu o true 0.0. A tam tak właśnie jest (i proszę mi nie wyjeżdżać z "a co ty mozesz o tym wiedziec" - od czego sa alty)

@durne argumenty powtarzane milionowy raz, że piraci chca napadac na bezbronne hulki i indyki
Spójrzcie na kb korpow z low - naprawde są tam same hulki, względnie gankowane samotne raciarki? Oczywiście trzeba z czegoś żyć i od czasu do czasu ustrzelić choinkę, ale srsly, zabijanie hulków to żaden fun (przynajmniej dla mnie)

@+2 do sily warpu na hulkach
Nie wiem, czy to trollowanie, ale na to mi wyglada. Szkoda słów.

@reszta
Myślę, że azbudze chodzilo nie o sprowadzenie masy bezbronnego badziewia do low, a raczej zmianę kopania z nudnego i banalnego zajęcia afk na grupową operację wymagającą pewnego pomyślunku i logistyki. Oczywiście sam sposób może nie jest doskonały, ale cel wygląda na szczytny :)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: mkxy w Wrzesień 26, 2010, 10:23:50
Widze ze niektorzy frajerow szukaja, ze tez wstydu nie znaja ci osobinicy o niskich prymitywnych instyktach. Miedzy rownymi nie laska sie naparzac?  Tylko jeszcze sciemniac by im producenci latwe ofiary zapewniali. Ladne ubieranie w slowka o utrakcyjnieniu rozgrywki nie zmieni raczej niskich pobudek, chceta sobie postrzelac do latwych celow bo podobnych sobie trudniej na killboard zapodac. Na szczescie ccp jeszcze tak nie zglupialo, takich sadystow jadacych na niskich pobudkach nie jest tylu by oplacalo im sie stracic normalnych klientow :P
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 26, 2010, 11:05:52
(http://fc08.deviantart.net/fs48/i/2009/202/c/1/Jolly_Roger_by_jdm77.jpg)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Wrzesień 26, 2010, 11:15:23
Azbu nie chodzilo wcale o to by niewinnych i bezbronnych rozwalac hurtowo (choc i jego widzialem w disco bs stojacego godzinami na gate - swojego czasu - i nawalajacego noob-shipy).

Po pojawieniu sie JF w low-sek jakis tlusty towar mozna znalezc, ale nie jest to juz takie proste - ew jakiegos nooba sprawdzajacego jak low wyglada (i po dostaniu w pape wracajacego do high by nigdy wiecej w low sie nie pojawic).
To co teraz lata w low to zorganizowane brygady - ew ludzie przerzucajacy swoje shipy, a naprawde juz czesto - covert transporty i t3 majace "wyjebane" na wszystko i wszystkich ;p
W low zrobilo sie po prostu luzno - mamy dwie masy ludzi siedzace odpowiednio w null i high - a w low pokazuja sie jedynie od swieta przelotem.
Gdyby faktycznie zrobiono jakies towary wymagajace lotow po samym low, bez mozliwosci uzywania covert, t3, JF (wybucha w cargo przy skoku? cloak? ;p) - a do wyprodukowania ktorych (dragi) trzeba by skladnikow z roznych regionow i nie zawierajacych duzo cargo... to moze by sie i low zaludnilo statkami ktore nie dosc ze byloby warto ryzykowac (towart chodliwy) to jeszcze dajacy ew piratom szanse na wisienke na torcie (przechwycenie towaru).
Nie wiem co - nie wiem jak mialoby to byc produkowane - nie wiem jak mialoby byc przesylane - ale dobrze by bylo zobaczyc cos innego w low procz plexsiarzy/gangow z caps na gate/shipow z travel fit
Ale na pewno  nie mozna tego robic kosztem gornikow ktorzy oleja nawet 2x obnizke zyskow przechodzac najwyzej do kolejnej gry "kopiacej".

edit:
MALA UWAGA - NIE CZEPIAC SIE PROSZE TYCH DRAGOW KTORE PODALEM JAKO PRZYKLAD, MOGA TO BYC CHOCBY NAKLADKI NA KLOZET Z MONOGRAMEM WLASCICIELA STATKU. JUZ MI SIE KTOS ODEZWAL ZE COS TAM COS TAM MU SIE Z DRAGAMI NIE PODOBA...ODWALCIE SIE - CHODZI O IDEE A NIE O KONKRETNY PRZYKLAD KTORY PODALEM!!!!
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Mikker w Wrzesień 26, 2010, 11:38:09
Gdyby faktycznie zrobiono jakies towary wymagajace lotow po samym low, bez mozliwosci uzywania covert, t3, JF (wybucha w cargo przy skoku? cloak? ;p) - a do wyprodukowania ktorych (dragi) trzeba by skladnikow z roznych regionow i nie zawierajacych duzo cargo... to moze by sie i low zaludnilo statkami ktore nie dosc ze byloby warto ryzykowac (towart chodliwy) to jeszcze dajacy ew piratom szanse na wisienke na torcie (przechwycenie towaru).
Czyli jednak chodzi o latwe kile  :P
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Wrzesień 26, 2010, 11:48:26
Okro, problem jaki widzę polega na tym, że cokolwiek da się zrobić w low da się też zrobić w 0.0, przy czym w 0.0 jak pokazuje praktyka jest znacznie bezpieczniej, a często interes wychodzi tez bardziej dochodowy (patrz: PI).

Jeśli już w jakiś sposób ożywić low, to właśnie poprzez poszerzenie FW o frakcje pirackie, oraz tak jak ma to miejsce w przypadku normalnego FW umożliwić odbicie terenów NPC 0.0 na korzyść własnej frakcji. Takie dwie pieczenie na jednym ogniu.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Okropniak w Wrzesień 26, 2010, 12:04:51
Czyli jednak chodzi o latwe kile  :P

Mylisz pojecia - cos co mozna przewozic w cargo normalnego ship nastawionego na pvp, czemu nie.
Ew mysle ze wolalbys przewozenie towarow po low ale w covert - czyli w druga strone zeby miec na max bezpiecznie.... no comments. Chcesz cos dodac w temacie to wymysl zeby "nie byly to latwe kile" a nie dawaj komentarz wujka Yoda.

@Ptys - i wlasnie o to chodzi by niektore rzeczy byly dostepne tylko w low, zabronione w high - a zeby wyprodukowac trzeba bylo sie telepac na przelaj i to najlepiej konwojami, a produkcja tylko w okreslonych frakcjach na stacjach? ;p

Tak sobie gdybam.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: F-YU w Wrzesień 26, 2010, 12:10:09
Myślę, że azbudze chodzilo nie o sprowadzenie masy bezbronnego badziewia do low, a raczej zmianę kopania z nudnego i banalnego zajęcia afk na grupową operację wymagającą pewnego pomyślunku i logistyki. Oczywiście sam sposób może nie jest doskonały, ale cel wygląda na szczytny

patrząc ze strony górnika - cykl wydobycia trwa wieki, kopie się za grosze, statek warpuje wolno, nie może się nawet przyzwoicie bronić.
Może powinny powstać misje górnicze dostępne tylko na low - ze swoim własnym naprawdę unikalnym lp-storem. Nie chodziło by o sam minerał ale o wykopanie czegoś tam i dostarczenie, to by miało chyba więcej sensu i znaleźli by się amatorzy czegoś takiego. Najlepsze by były nowe unikalne śmiercionośne typy amunicji, szkieł i rakiet z takiego lp-store.
Misje l4 tego typu powinny być trudne, rozgrywać się w ogromnej sferze scramblującej całą okolicę na 200, 300km - niszczyło by się maszynę do generowania tego pola na samym końcu - raty powinny być wściekłe i wymagające silnej kooperacji od całęgo zespołu. Nagroda powinna być wielka

powinna i powinna... tymczasem ccp nie radzi sobie nawet z kasowaniem botów racących :), a ich ostatni filmik jak to namawiają ludzi do rozwalania wielkich ally od środka jest przyznaniem
się do porażki... te sprawy miała chyba regulować wojna, taktyka, dowodzenie, zgranie, przewaga skilowa i technologiczna...  a najlepiej działa noob 3 mil sp, złodziej/terrorysta który swoim działaniem wyręcza ccp w dopracowaniu mechaniki i poukładania tego.
pozatym jaj nie mają aby zrobić to co kiedyś zrobił blizzard (wielka czystka) - więc jaki jest sens... pisania do nich w sprawie lowseka... czy rozkręcania tematu na forum eva - skoro wydawać się może że im zależy na tej grze znacznie mniej niż wielu z nas...

ale żeby nie było bez konkretów dla takich co ich pragną ponad wszystko - proszę znaleźć sobie system RRWI - polecieć tam, przywitać się z pastuchami (np. Mystia) - i z botami (cośtam Pony Farm) - cały interes jest pod patronatem Brików i farmią ten pocket przynajmniej od 3 miesięcy. Pastuchy w cloakerach potrafią siedzieć dniami w cloaku (strasznie ich denerwuje gdy ktoś jest w systemie bo bot im źle działa :D) i tak cały pockecik.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Wrzesień 26, 2010, 13:49:42
solo - to co proponujesz to by była tragedia bo by wymagało zaangażowania wielkich sił czyli robota dla wielkich korpów czy alianców - to raz. Mi chodziło o coś co mogliby robić górnicy w low na podobnej zasadzie jak misje dla milicji.  Dwa że żaden noob z 3m skillpointów nie rozwali aliancu ani nawet korporacji bo zwyczajnie na zdobycie zaufania i funkcji dających taką możliwość będzie miał za mało czasu. Pomysł z LP sklepem dla mining korporacji super - i do kopania rzeczy dostępne tylko w low jako dodatek na paskach specjalnie dla nich. Ale na o wiele mniejszą skalę - tak aby nawet średnio młoda postać mogła sie tak pobawić przy odrobinie jaj i pomysłu.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Crux w Wrzesień 26, 2010, 13:55:14
Widze ze niektorzy frajerow szukaja, ze tez wstydu nie znaja ci osobinicy o niskich prymitywnych instyktach. Miedzy rownymi nie laska sie naparzac?  Tylko jeszcze sciemniac by im producenci latwe ofiary zapewniali. Ladne ubieranie w slowka o utrakcyjnieniu rozgrywki nie zmieni raczej niskich pobudek, chceta sobie postrzelac do latwych celow bo podobnych sobie trudniej na killboard zapodac. Na szczescie ccp jeszcze tak nie zglupialo, takich sadystow jadacych na niskich pobudkach nie jest tylu by oplacalo im sie stracic normalnych klientow :P
Jesteś kobietą, pacyfistą czy z zasady "Przeciw"?
Znów zaczyna się koncert życzeń- "Moim zdaniem ccp powinno zrobić to i to- wtedy będzie super, gra stanie się taka zajebista itd." .
I przestańcie już proszę z tym szukaniem łatwych killi.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Siewca Titum w Wrzesień 26, 2010, 13:59:22
Dla mnie głupi postulat. BO dokładnie patrząc z drugiej strony barykady - dużo osób chciałoby przeniesienia najlepszych pasków(bistotu, arkonoru) z 0.0 do hi seca.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Azbuga w Wrzesień 26, 2010, 14:08:04
może warto zamknąć wątek? pomysł poparcia nie dostał a zmienia się w dyskusję bez sensu :)
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Mikker w Wrzesień 26, 2010, 15:37:06
Najlepszym wyjsciem byloby zeby miedzy hi-seckowymi fakcjami byly rejony low sec i 0.0 a nie ze popierdalasz przez cale Hi-sec na autopilocie po bezpiecznych systemach.NIe ma poprostu tak naprawde "pogranicza" miedzy  fakcjami.Ale tego sie juz nie da zrobic , zdeka za pozno.
Tytuł: Odp: prosze chetnych o poparcie pomysłu na zaludnienie low seca :)
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 26, 2010, 16:42:55
może warto zamknąć wątek? pomysł poparcia nie dostał a zmienia się w dyskusję bez sensu :)
Proszę