Autor Wątek: Letni dodatek 2013  (Przeczytany 176665 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #490 dnia: Lipiec 30, 2013, 00:34:04 »
Ten talos nawet skilla na t2 działka nie miał więc łatwo się domyślić jak reszta jego skilli wyglądała. Prawda jednak, że teraz Vaga będzie miała bonus do boosta ASB więc może być ciekawie.

Może, ale czasami trafiał. Było jeszcze tengu 100mn ab, więc +/- 1200 dpsu.

Lataliśmy też w gangach takimi ASB vagasami, świetnie się sprawdzały, spawniły całkiem sporo bitek bo logi nikogo nie odstraszały.

Faktycznie nadwyżka boosta może powodować, że po prostu czasami nie będzie całkowicie wykorzystany.
Poza tym teraz vaga będzie miała chyba dokładnie tyle tanka ile wcześniej przed nerfem ASB :)

MiltisUmbrae

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MiltisUmbrae
  • Korporacja: Project HAVEN
  • Sojusz: PLEBS.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #491 dnia: Lipiec 30, 2013, 00:54:12 »
wiesz co ten fit faktycznie - brak DC, brak jakichkolwiek resów dodatkowych na shieldzie

bez dragów, linków i drutów - tankuje niecałe 500dps

ja poszedłbym w stronę czegoś takiego do solo



[Vagabond, Dual LASB]

5x Dual 180mm AutoCannon II (Barrage M)
Medium Unstable Power Fluctuator I

2x Large Ancillary Shield Booster (Navy Cap Booster 150)
Experimental 10MN Microwarpdrive I
Republic Fleet Warp Disruptor

Damage Control II
2x Gyrostabilizer II
2x Tracking Enhancer II

Medium Anti-Kinetic Screen Reinforcer II
Medium Anti-Explosive Screen Reinforcer II

5x Warrior II


troszkę droższa zabawka niż to co zalinkowałeś ale w granicach rozsądku moim zdaniem

Tank dużo lepszy, DPS ubywa ale zasięg ok. 30km na barrage więc styka, na DMG ammo ledwie 22 więc troszkę gorzej to wygląda.  Tank - bez OV, bez dragów, linków - 671, ze wszystkim powyzszym - 1720dps Tanka

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #492 dnia: Lipiec 30, 2013, 06:19:48 »
[Vagabond, XLASB]
Internal Force Field Array I
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II

Experimental 10MN Microwarpdrive I
Warp Disruptor II
X-Large Ancillary Shield Booster, Cap Booster 400
Domination Shield Boost Amplifier

Medium Unstable Power Fluctuator I
Dual 180mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
Dual 180mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
Dual 180mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
Dual 180mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
Dual 180mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M

Medium Anti-Kinetic Screen Reinforcer II
Medium Ancillary Current Router I


Hornet EC-300 x5

+ CA-1
+ CA-2
+ EG-603
+ pila

Niestety clouk nie wejdzie...
Na starym EFT z nowym +5% do Cpu wszystko się mieści
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #493 dnia: Lipiec 30, 2013, 08:16:32 »
[Vagabond, New Setup 1]
Damage Control II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II

10MN Afterburner II
Experimental 10MN Microwarpdrive I
X-Large Ancillary Shield Booster, Navy Cap Booster 400
Faint Epsilon Warp Scrambler I

Dual 180mm AutoCannon II, EMP M
Dual 180mm AutoCannon II, EMP M
Dual 180mm AutoCannon II, EMP M
Dual 180mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
Dual 180mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
Small Unstable Power Fluctuator I

Medium Ancillary Current Router I
Medium Anti-Kinetic Screen Reinforcer I

Ja wolę takiego.
Fit w sumie zapozyczony od Darksidów, tylko do solo scram zamiast distrupta.
W sumie i tak trzeba wlecieć na close dla dpsu, a nie boisz się dzięki temu nawet baitów ze scramem i webem bo i tak i tak uciekniesz, z frytek robi mielone w sekundę.

Dual prop jest też świetny na tier 3 bcki, scram orbita, dziękuje dobranoc (tak to zadziałało w przypadku tego talosa) jedyna wada to small neut zamiast meda, ale no nie ma opcji, nie dopnie się.

Tank 802 bez linków, pilli.
Speed na ab 916 m/s
Koszt vagasa mniejszy niż hulla cynabala :)

Można też zrobić lekką modyfikację i wpinając +5 do pg wywalić ancillary current router i wsadzić kolejny anti kinet.

xanowron

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xanowron
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #494 dnia: Sierpień 01, 2013, 16:57:14 »
Kolejne zmiany w 1.1:

Commandy: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=264775&find=unread
Linki: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=264773&find=unread
Repki: https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=264776&find=unread



Cytuj
Warfare links (other than mining links) can no longer be activated inside a starbase forcefield 

:)

Buff lokalnych repek wygląda fajnie, oby tylko nie rozmyślili się w ostatniej chwili jak ludzie zaczną płakać, że ich talosy nie będą mogły przebić myrma czy innego sacriego.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2013, 17:19:29 wysłana przez xanowron »

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #495 dnia: Sierpień 01, 2013, 18:08:22 »
Vulture brawler fleet incoming!

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #496 dnia: Sierpień 01, 2013, 18:48:39 »
Czy ja dobrze widzę, że blob będzie mógł teraz mieć na gridze commanda z maksymalnym bonusem, a mały roaming gang będzie na razie mógł korzystać z OBG ze znacznie gorszym bonusem, bo Claymore/Sleipnir są zbyt powolne?

Idąc dalej, gang T3 dostanie bardzo po dupie pod względem zasięgu webów/scrambli oraz szybkości, bo Astarte/Eos nie mają tanka i mają sporo większą sygnaturę niż Damnation/Absolution - zatem konieczny jest Protek ze skirmish linkami na OGB?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #497 dnia: Sierpień 01, 2013, 20:24:43 »
Czy ja dobrze widzę, że blob będzie mógł teraz mieć na gridze commanda z maksymalnym bonusem, a mały roaming gang będzie na razie mógł korzystać z OBG ze znacznie gorszym bonusem, bo Claymore/Sleipnir są zbyt powolne?

Idąc dalej, gang T3 dostanie bardzo po dupie pod względem zasięgu webów/scrambli oraz szybkości, bo Astarte/Eos nie mają tanka i mają sporo większą sygnaturę niż Damnation/Absolution - zatem konieczny jest Protek ze skirmish linkami na OGB?

Mniej więcej ^^
Od dawna mówiłem, że nerf offgrid boostów uderzy tylko i wyłącznie w małe ekipy, które rzucały się na noobspawn przy localu 150 jak np w VFK czy innych miejscach deploymentów.

Boost blob more pls.

Ale, dosypmy trochę cukru, nowy navy mindlink jest naprawdę sexy

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #498 dnia: Sierpień 01, 2013, 21:00:38 »
Czy ja dobrze widzę, że blob będzie mógł teraz mieć na gridze commanda z maksymalnym bonusem, a mały roaming gang będzie na razie mógł korzystać z OBG ze znacznie gorszym bonusem, bo Claymore/Sleipnir są zbyt powolne?

Idąc dalej, gang T3 dostanie bardzo po dupie pod względem zasięgu webów/scrambli oraz szybkości, bo Astarte/Eos nie mają tanka i mają sporo większą sygnaturę niż Damnation/Absolution - zatem konieczny jest Protek ze skirmish linkami na OGB?
Mniej więcej ^^
Od dawna mówiłem, że nerf offgrid boostów uderzy tylko i wyłącznie w małe ekipy, które rzucały się na noobspawn przy localu 150 jak np w VFK czy innych miejscach deploymentów.

Boost blob more pls.


cytując klasyka:
I szła za nimi wielka rzesza ludu i niewiast, które płakały i użalały się nad nimi. Płakało też wszystko stworzenie, zapłakało też to, co zostało stworzone na dole i w górze. W górze słońce, które się zaćmiło, a na dole ziemia, która zadrżała, a skały się rozpadły. Płaczą też dzwony, które nie biją, płaczą ogołocone ołtarze, płaczą kapłani i klerycy, którzy śpiewają lamentacje, dlatego wraz z nimi głośno płaczą także wszyscy inni....  przejebane

(ten klasyk to ktoś z Centrali, niestety za bogów nie pamietam kto...  :( )
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #499 dnia: Sierpień 01, 2013, 21:21:59 »
Nie czeje czemu nie przeniosą po prostu linków na grid. OGB śmierdzi i tyle.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #500 dnia: Sierpień 01, 2013, 21:39:26 »
(ten klasyk to ktoś z Centrali, niestety za bogów nie pamietam kto...  :( )

Egnos :)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #501 dnia: Sierpień 01, 2013, 21:44:16 »
Egnos :)
Wiedziałem że ktoś z VooDoo  :D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #502 dnia: Sierpień 01, 2013, 22:01:32 »
Nie czeje czemu nie przeniosą po prostu linków na grid. OGB śmierdzi i tyle.

Spaghetti code - to ich powstrzymuje.

Powtarzam - solo z linkami trochę śmierdzi. Ale biorąc pod uwagę żałosną mobilność commandów, mały gang nie będzie mógł użyć. Blob zawsze może sobie na to pozwolić.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 01, 2013, 22:19:22 wysłana przez SokoleOko »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #503 dnia: Sierpień 02, 2013, 08:43:08 »
Szkoda ze nie ma frytek commandowych. Kiedyś też czytałem że mieli commandy jednolinkowe zboostować i np. Najthołkowi dodać dpsa, powergrida i szybkości, bez tego te shipy są bezużyteczne.
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #504 dnia: Sierpień 02, 2013, 08:46:57 »
Szkoda ze nie ma frytek commandowych. Kiedyś też czytałem że mieli commandy jednolinkowe zboostować i np. Najthołkowi dodać dpsa, powergrida i szybkości, bez tego te shipy są bezużyteczne.


Teraz już nie będzie commandów jednolinkowych, więc problem znika tak czy inaczej :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #505 dnia: Sierpień 02, 2013, 08:51:36 »
rz
Szkoda ze nie ma frytek commandowych. Kiedyś też czytałem że mieli commandy jednolinkowe zboostować i np. Najthołkowi dodać dpsa, powergrida i szybkości, bez tego te shipy są bezużyteczne.
Wygląda na to że havkowi wręcz ujmują dps... - wyżutnia, zwiększenie bonusu do kinetyków może zrównoważy to na scrugach, ale na pozostałych rakietach...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #506 dnia: Sierpień 02, 2013, 08:52:04 »
Tego właśnie nie rozumiem - na oko każda rasa ma 2 identyczne shipy różniące się tylko systemem uzbrojenia.

Nighthawk z 7/5/5 jest po prostu żartem, tak na marginesie.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #507 dnia: Sierpień 02, 2013, 08:59:58 »
I o co im chodzi z bostem ancyliary repek? Przecież dlatego znerfili shieldowe bo za mocne były...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #508 dnia: Sierpień 02, 2013, 09:12:42 »
I o co im chodzi z bostem ancyliary repek? Przecież dlatego znerfili shieldowe bo za mocne były...

Boostują tylko armorowe ancillary, shieldowe nie dostają, tak samo jak dedowe i oficerskie.
Btw. po co fitować ded jak można t2 teraz :D

Goomich

  • Gość
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #509 dnia: Sierpień 02, 2013, 10:09:47 »
Btw. po co fitować ded jak można t2 teraz :D

A ile potrzebują prądu, proca i power grida?

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #510 dnia: Sierpień 02, 2013, 18:12:52 »
A ile potrzebują prądu, proca i power grida?

Fitują się właściwie tak samo, faktycznie gistium potrzebują mniej prądu, ale dają tez mniejszy boost ;]
EDIT: Generalnie raczej chodzi o stosunek jakości do ceny.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #511 dnia: Sierpień 05, 2013, 21:59:08 »
I następny nius
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3447832#post3447832

P.S. Hej, moderacja, może by tak wydzielić ostatnie posty i zatytułować oficjalnie Odyssey 1.1

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #512 dnia: Sierpień 05, 2013, 22:07:50 »
Nie no - odkąd gram jest konkretna propozycja co zrobić z JC (insta w obrębie systemu, 4h w obrębie konstelacji, 12h pomiędzy przyległymi rejonami - pozostałe 24h), a oni robią z dupy skill, który trzeba wbić na V, żeby było ciut lepiej.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 546
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #513 dnia: Sierpień 06, 2013, 06:57:27 »
Wkleicie tu tekst z tej stronki bo mi w robocie tylko centrala chodzi ;)
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #514 dnia: Sierpień 06, 2013, 09:22:53 »
CCP Rise:

Cytuj
For Odyssey 1.1 we are adding a skill - Informorph Synchronizing - which will lower the time between jumping clones by one hour per level.

The goal here is to avoid situations where jump clone delay pushes jump clone use back a bit each play session until eventually people wind up stranded in the wrong clone during their few hours of play time. We don't want to accelerate the rate that you can jump significantly, we just want to make sure that switching once a day is actually possible.

Maybe I should mention that while there may be plenty of feedback related to jump clones as a whole, this change is simply something very easy to do which will have a very positive affect on player experience. Feedback on large scale plans or changes to jump clones, or clones generally, while totally valid, won't have an effect on 1.1. So, if possible, please focus feedback on this skill specifically.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #515 dnia: Sierpień 06, 2013, 10:10:25 »
Nie no - odkąd gram jest konkretna propozycja co zrobić z JC (insta w obrębie systemu, 4h w obrębie konstelacji, 12h pomiędzy przyległymi rejonami - pozostałe 24h), a oni robią z dupy skill, który trzeba wbić na V, żeby było ciut lepiej.
Super, tylko że wtedy nikt nie latał by z implantami na pvp skoro mógłbym insta zmienić klona to zawsze przed wydokowaniem zmieniałbym na takiego który nic nie ma (albo tylko takie do pvp nie do atrybutów). Więc ilość spadających drogich jajeczek by spadła :(

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #516 dnia: Sierpień 06, 2013, 10:22:04 »
W przypadku jakiś n00bów, owszem. Natomiast skończyłyby się sytuacje w stylu "siedzę w crystal secie na solo, to przecież nie polecę na armorowe CTA". Albo wywalanie ze łba siege/armor mindlinka, bo FC bez skirmish bonusów nie poleci.

Jump Clones to jeden z tych elementów gry, które nigdy nie zostały zweryfikowane w oparciu o feedback graczy. CCP uznało, że jest to narzędzie do szybkiego przemieszczania się i stąd masz ograniczenie 24h. Tymczasem o wiele ważniejszą funkcją JC jest możliwość posiadania różnych setów implantów i korzystania z nich w miarę potrzeby. Te funkcje powinny być rozdzielone (sety trzymasz tam gdzie mieszkasz - np. w Curse, a "jump clone" jest w Jita do robienia zakupów - na przykład) i OD LAT znana jest propozycja graczy jak to rozdzielić. Zamiast tego dostajemy kolejny z dupy z skill, na który trzeba będzie poświęcić tydzień, a który rozwiąże problem w minimalnym stopniu.

Będzie można skoczyć po flocie do Jita na zakupy i wrócić na następną flotę o tej samej porze (timer - 19h). Tylko czy naprawdę potrzebny jest do tego skill? Nie można po prostu zmienić timera z 24 na 19h?

Niestety, to nie załatwia kwestii zmiany klona z implantami na inny w obrębie jednego systemu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #517 dnia: Sierpień 06, 2013, 10:39:03 »
Zabawne jest to jeczenie casulowego gracza Sokole. "Gra nie jest ergonomiczna" buuuu :'(

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #518 dnia: Sierpień 06, 2013, 10:39:31 »
już mogliby chociaż do 12 godzin zwiekszyć, 5h daje zbyt dużą ilość swobody...

skoro już jc trwa 5h to czemu nie ma miedzygalaktycznego teleportu kuwa?
pewpew

Goomich

  • Gość
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #519 dnia: Sierpień 06, 2013, 10:42:20 »
już mogliby chociaż do 12 godzin zwiekszyć, 5h daje zbyt dużą ilość swobody...

skoro już jc trwa 5h to czemu nie ma miedzygalaktycznego teleportu kuwa?

Ten skill skraca o godzinę na level...

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #520 dnia: Sierpień 06, 2013, 10:46:36 »
ale ccp pisało o 5godzinach na forum :-o
pewpew

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #521 dnia: Sierpień 06, 2013, 10:55:34 »
Zabawne jest to jeczenie casulowego gracza Sokole. "Gra nie jest ergonomiczna" buuuu :'(

Nie rozumiem?

@Mona i Gaunt

Skill ma skracać timer o 1 godzinę na level, zatem "na V" = "o 5 godzin" = efektywny timer 24-5=19h.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #522 dnia: Sierpień 06, 2013, 11:09:08 »
Nie rozumiem?

Tłumacze. Myślisz własnymi czterema literami, czyli "mam ograniczony czas na grę, chcę go w 100 proc. wykorzystać i za mała elastyczności w JC mi w tym przeszkadza". To w sumie naturalne, ale na poziomie meta krótkowzroczne, bo zabijające twój styl gry (small/ medium scale pvp). Skracanie JC mocniej promuje duże alianse/bloki niż małe, skirmishowe corpy/sojusze. Rzeczywiście, proponowane zmiany może są po myśli małej grupki "prosów", którzy kminią z implami i dla których każdy 1 pkt. proc. jest ważny. Jednak najbardziej na nich skorzysta armia Jabolexów. Dla nich najlepsze byłoby zniesienie timerów na JC. "Skocze na godzinkę do blobika, a potem na domku klepnąc anompalkę i mogę pójść do łóżeczka".

Dlatego nie, dziękuje, postoje.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #523 dnia: Sierpień 06, 2013, 11:12:52 »
Nie rozumiem?

@Mona i Gaunt

Skill ma skracać timer o 1 godzinę na level, zatem "na V" = "o 5 godzin" = efektywny timer 24-5=19h.

brak kawy rano i takie kwiatki wychodzą
 :-X

mea culpa
pewpew

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Letni dodatek 2013
« Odpowiedź #524 dnia: Sierpień 06, 2013, 11:34:00 »
Tłumacze. Myślisz własnymi czterema literami, czyli "mam ograniczony czas na grę, chcę go w 100 proc. wykorzystać i za mała elastyczności w JC mi w tym przeszkadza". To w sumie naturalne, ale na poziomie meta krótkowzroczne, bo zabijające twój styl gry (small/ medium scale pvp). Skracanie JC mocniej promuje duże alianse/bloki niż małe, skirmishowe corpy/sojusze. Rzeczywiście, proponowane zmiany może są po myśli małej grupki "prosów", którzy kminią z implami i dla których każdy 1 pkt. proc. jest ważny. Jednak najbardziej na nich skorzysta armia Jabolexów. Dla nich najlepsze byłoby zniesienie timerów na JC. "Skocze na godzinkę do blobika, a potem na domku klepnąc anompalkę i mogę pójść do łóżeczka".

Dlatego nie, dziękuje, postoje.

Dziękuję za za wyjaśnienie ;)

Natomiast nie widzę problemu, o którym mówisz. Jeśli timer zależałby od odległości, to nie możliwe byłoby "insta przenoszenie się" na CTA. Przykładowo, trzymając się Jabolexa, nie byłby w stanie przeskoczyć na CTA do Fountain i z powrotem do swojego Branch/Tenal/Tribute czy gdzie tam jego Failing Constantly siedzi i raci. Nie byłoby też ryzyka, że powerbloki trzymałyby shipy i JC w każdym regionie NPC, żeby "na gwizdek" mogli zrobić CTA gdziekolwiek w Eve, niezależnie od miejsca zamieszkania.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...