Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - SokoleOko

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 194
106
Patche i dodatki / Odp: Structure changes?
« dnia: Marzec 22, 2015, 14:44:14 »
Po pierwsze, supery w grze zostaną - jakąś robotę muszą mieć. Po drugie, skoro te struktury zastępują POS-y i będą w różnych rozmiarach (S,M,L,XL) to może będą miał mniej HP niż SBU (własne przeciwnika, które musisz zabić, żeby postawić swoje), I-HUB, Stacja i TCU.

W końcu, być może cały ten "Halitosis Link" (popłakałem się ze śmiechu, FHP to bezlitośni szydercy) jest tylko na okres przejściowy - póki jeszcze gra toczy się outposty, a nowych struktur nie ma.

107
Dyskusje ogólne / Odp: Roczne podsumowanie
« dnia: Marzec 22, 2015, 12:27:55 »
do dupy cos te staty bo mi nie pokazuje wcale killing blows

Mi pokazuje ponad 90% damage'u z laserów, podczas gdy latałem głównie Ishtarem i Cynabalem. Do tego jakieś ECM, a ja nigdy nie siedziałem nawet w Falconie z zamontowanymi jammami (używałem go tylko jako betonowego cyno).

108
Patche i dodatki / Odp: Structure changes?
« dnia: Marzec 22, 2015, 12:26:13 »
Ja nie bardzo rozumiem jak to sie ma do zabawy z sov-laserkami. Skoro player-owned stacji jako takich juz nie bedzie (?), to po cholere przejmowac cokolwiek laserkiem, skoro po staremu mozna wrzucic 500 superow i rozpirzyc stacje, a w jej miejsce postawic 3 swoje?

Pewnie najpierw będziesz musiał poświecić laserkiem, żeby w ogóle móc do tej stacji strzelać.

109
Dyskusje ogólne / Odp: [FANFEST 2015] Worlds Collide
« dnia: Marzec 20, 2015, 21:28:16 »
Mistrzu zwykle wystarczało wejść pod stół i odszczekać? :)

"Nie tą razą" :D

110
Dyskusje ogólne / Odp: [FANFEST 2015] Worlds Collide
« dnia: Marzec 20, 2015, 21:03:18 »
Kto tu wieszczył zwycięstwo Chinoli? Bo chciałbym wiedzieć komu wysłać zestaw "musztarda + ketchup", żeby łatwiej było mu zeżreć swoje łachy :D

111
Patche i dodatki / Odp: Scylla - Patch Notes'y etc.
« dnia: Marzec 20, 2015, 13:13:53 »
Druga sprawa co dokładnie zmieni się w delegowaniu fighterów? Tzn. wychodzi na to, że nie będzie można ich kontrolować z poziomu menu dron (oddelegowanych innemu graczowi), ale będzie można nadać asyste i będą tak czy siak latać za tym graczem i w razie ataku przez tego gracza innej osoby wesprą go w walce?

Delegowanie = fightery towarzyszą w warpie innemu pilotowi i aggrują to, co on aggruje, w dowolnym miejscu w systemie.
Asysta = to samo, ale tylko w obrębie gridu, na którym jest carrier.

Chcesz kampić gejta we frytce z podpiętymi fighterami? Proszę bardzo, ale nie możesz już zostawić swojego carriera na posie, musi być z Tobą na gridzie. Skoro tak, to już nie będzie mógł mieć wypełnionych low i med-slotów modułami do dron (damage, speed, tracking), które zamieniają fightery w maszynki do mięsa.

112
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Marzec 19, 2015, 20:28:22 »
Zajmujące jak robienie sudoku w kiblu

Starzejesz się, miękniesz i robisz się łaskawy. Mnie ten film skojarzył z tą świetną produkcją BBC:
https://www.youtube.com/watch?v=gVZr3WbMQ6w


Fake edit: lol @ pierwsze dwa komentarze :D


113
Off Topic / Odp: Idziemy do woja
« dnia: Marzec 18, 2015, 17:56:04 »
Potrząsamy tym "artykułem 5", ale większość nie wie, że bez Amerykanów odpowiedniej reakcji nie będzie. Tymczasem o tym, czy Amerykanie zareagują, decyduje... amerykański kongres, który może lub nie, wyrazić zgodę. Kto choć marginalnie śledzi waszyngtońską politykę, ten wie że w kongresie siedzą barany, które uważają, że globalne ocieplenie jest bzdurą, bo akurat dziś śnieg pada w Waszyngtonie. Co gorsza, konsekwencje decyzji o pomocy państwom NATO, będą tam rozważane głównie pod kątem "co USA może na tym zyskać". Jak wyjdzie, że im się nie opłaca, to artykuł 5 można będzie wsadzić w tyłek. Nie ma tu żadnego automatyzmu. I na to właśnie liczy Rosja.

114
Off Topic / Odp: Idziemy do woja
« dnia: Marzec 16, 2015, 20:31:14 »
Jak to zadne???
W tej pierwszej ginie za ojczyzne.W tej drugiej za kretyna ktory go na Nia wyslal.

Ludzie tacy jak Ty czynią wojny w ogóle możliwymi. Naucz się myśleć, a nie powtarzać co Ci ktoś powiedział.


115
NoobGarten / Odp: Transportowanie w Hi Sec
« dnia: Marzec 16, 2015, 20:21:44 »
To jest jego pomysł na grę... nie chcę trollować żeby Doom się nie  denerwował ale już komuś pisałem że taniej wyjdzie grać w http://eurotrucksimulator2.info/pl/

Ups... dobra, nie mam pytań.

116
NoobGarten / Odp: Transportowanie w Hi Sec
« dnia: Marzec 16, 2015, 16:38:16 »
Jak daleko wozisz stuff? Nie lepiej zrzucić ryzyko na Red Froga? Płacisz 1 mln ISK za jump, możesz wpisać wartość stuffu jako 1B, więc jeśli spadnie, to będziesz do przodu.

117
Off Topic / Odp: Idziemy do woja
« dnia: Marzec 14, 2015, 16:30:07 »
To jest bardzo trudny temat.

Z jednej strony, to bardzo pozytywne, że są organizacje ochotnicze, które mogą być być fundamentem budowy rezerw naszego wojska. Wojsko zawodowe ma zaś bardzo dużo personelu z doświadczeniem bojowym z Iraku i Afganistanu - sprzęt można kupić, ale doświadczenia już nie.

Z drugiej, bardziej osobistej, perspektywa wygląda już mniej różowo. Nie bylem w wojsku, bo wzięcie mnie w kamasze, gdy już miałem pracę i karierę ,oznaczałoby dla mnie katastrofę. Grałem w leśny paintball na niezłym poziomie (wicemistrzostwo drużynowe Polski) i mam pojęcie jak wygląda "przeżywalność" piechura w lesie, zwłaszcza pozbawionego nowoczesnego wyposażona (ochrona, środki obserwacji terenu).

Poza tym, z jakiej racji mam poświęcić swoje życie w obronie Polski? Co takiego ta Polska dla mnie zrobiła, żebym miał zapłacić najwyższą cenę i przekreślić własne istnienie dla tej sprawy? Za wykształcenie zapłaciłem sam, z punktu widzenia "pracownika firmy" Polska jest Afryką: gówniane płace (na każdym szczeblu, w odniesieniu do Zachodu), umowy śmieciowe i w konsekwencji brak emerytury, niziutka kwota wolna od podatku, a nad tym wszystkim jeszcze politycy różnych maści mający nas wszystkich w dupie (5 mln podpisów pod obywatelskimi projektami ustaw poszło do kosza).

Mieszkam około 300 metrów od miejsca, w które w pierwszej minucie otwartej wojny z Rosją walnie Iskander... oby z głowicą konwencjonalną, ale nie masowego rażenia. Rozwój sytuacji na Wschodzie śledzę z ogromnym zaniepokojeniem - z jednej strony widać, że bez solidnego "bitchslapa" Rosja się po prostu nie zatrzyma, z drugiej wystarczy zastanowić się co oznacza dla nas wojna - wystarczy, że zostaną zniszczone choćby mosty na rzekach i zakłady przemysłowe, a cofniemy się do stanu sprzed 1989 roku. Bezrobocie, spadek płac (w skutek pikującego kursu złotówki), dno przez kolejne min. 10 lat. Nawet jeśli wygramy będziemy wspominać lata 2004-2015 jako "mlekiem i miodem płynące".

Zatem - jeśli tylko coś się zacznie, pakuję rodzinę w samochód i ruszam na Zachód. Lepiej budować życie od zera z dala od Rosji niż zginąć za biało-czerwoną.

118
NoobGarten / Odp: Latanie frachtem na auto
« dnia: Marzec 10, 2015, 01:12:14 »
fleet hangar jest nieskanowalny.

To się chyba zmieniło?

119
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 10, 2015, 01:06:36 »
To ja poproszę o zwrot wyskilowanych na maxa linków Skirmish/Siege + commandów z myślą o lataniu claymorem, no cóż może kiedyś taki dzień nastanie :P

Niech sobie kasują te shipy z gry, ale musi być reimbursement SP. Bo inaczej to dosłownie jakby z dnia na dzień stwierdzili, że Twoje 30 mil SP w gunnery nagle zrobi z Ciebie wymiatacza-producenta. No sorry, ja skillowałem Nyxa mającego 10k DPS, a nie jakiegoś commanda z pojebanymi bonusami.

120
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 09, 2015, 19:35:18 »
Płaczą Ci co na nie farmili, a teraz złe ccp im zabawkę odbiera.

Coś w tym jest i ja jestem jednym z nich. Kasę odzyskam, ale tbh, poproszę też o refund SP-ków zapakowanych wymaksowanego Nyxa i Aeona.

121
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 09, 2015, 13:28:03 »
Dyskusja na ten temat odbywała się wielokrotnie, więc przypomnę dwa argumenty:

1) Roamowanie bez locala przypomina wizytę w supermarkecie przy zgaszonym świetle - musisz obmacać każdy produkt, żeby znaleźć to, co  cię interesuje. Dziś chodzisz od półki do półki z listą potrzebnych rzeczy. Gasimy światło? Not, k..., fun!

2) Nawet po zmianach d-scan nadaje się do potłuczenia o kant dupy, skoro nie można odróżnić pustego shipa od pełnego. Już dziś znamy systemy, w których niczego nie dawało się wyskanować d-scanem z powodu gigantycznej ilości śmieci wiszących na POS-ach. Znów, not fun.

Devblog był spoko, ale ten wywiad z Fozzim mnie dobija.

122
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Marzec 09, 2015, 13:16:33 »
Też to pobrałem.

Za pierwszym razem "loading" w nieskończoność, przy alt-tabie zwis, pomógł reset sprzętowy.
Za drugim razem, po 15 minutach, pojawił mi się hangar, ale to nawet nie był "pokaz slajdów", tylko raczej "serial w odcinkach". Ruszyłem myszą i gdzieś po 30 sekundach obraz się rozmył.

Reset sprzętowy (bo inaczej nic się nie dało zrobić), uninstall, narra.

123
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 09, 2015, 13:14:55 »
Znacznie więcej niż nerf dla pusherów. Fleet warp to narzędzie, które przede wszystkim dostosowuje prędkość warpa floty do najwolniejszego statku floty.

Czyli, jak FC da sygnał do warpu na grida:
1. Przylecą zginąć cepy
...długo nic...
2. Przylecą zginąć dykty
...długo nic...
3. Przylecą logistyki by pompować to co już dawno zdechło.
...długo nic...
4. Przylecą BSy

100% racji. Tu przecież nie chodzi o to, żeby "sterować statkiem innego gracza", tylko żeby lecieć kupą.

Na marginesie: "delayed local" nie oznacza "opóźnionego localu", tylko dokładnie to, co w WH.

124
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 08, 2015, 19:52:27 »
Czyli Sokoleoko jednak nie wraca :P

Czytając tę chujnię pasiastą na temat superów, chyba będę musiał wrócić na moment, żeby supera opchnąć :P

125
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 03, 2015, 20:32:43 »

126
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 03, 2015, 19:49:21 »
T2 modul ma miec 250 km zasiegu. 30 cepow i jedziesz.

Ale co Ci da 30 cepów, skoro każdy zabity oznacza restart akcji - bo tylko jeden moduł będzie aktywny?

Rozumiem wybór przed jakim stoi CCP - coś, to nie będzie "moar = better". Jednak ograniczenie się do jednego shipa wymusza zmontowanie floty obronnej w takim rozmiarze, który umożliwia zamordowanie tego shipa "na raz".

Być może w jakiś małych wojenkach - w stylu Syndicate - wystarczy triage carrier, ale w poważnym sov-warfare nawet tytek nie się utrzyma.

127
Patche i dodatki / Odp: Nowy SOV system
« dnia: Marzec 03, 2015, 19:32:34 »
Na to czekałem, zimując poza Eve ;)

Ciekawe i nawet niezłe, jak na możliwości Fozziego.

Jedno kluczowe pytanie: jaki ship wytrzyma cykl modułu bez remote repek? Każdego subcapsa można zalfować, triage carrier też spadnie od bloba. Coś małego i szybkiego miałoby sens, gdyby na gridzie nie było 100-km webów.

128
NoobGarten / Odp: powrót do gry...
« dnia: Sierpień 09, 2014, 13:01:26 »
kupiłem w końcu plexa od ccp,.. 15 euro, nie ma dramatu  ;D

Drożej niż to już się nie da.

129
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Sierpień 09, 2014, 13:00:42 »
Ja po dłuższym czasie latania ciągle FW190 D13 i jetami wsiadłem do FW190 A-1.. WOW, oh wow. Odkrycie na miarę BF 109 E-1 czy JU 87 D-5 zanim je całkowicie zjebali.

Jakoś tymi pierwszymi BF 109 z serii f nie latałem jeszcze, muszę sprawdzić :)

Ten z jakimś lol-działkiem 15mm to musi być kupa. 20mm Motorenkanonne mit Minengeschoss albo na drzewo.

Niemniej, 190F-4, którymi latałem dużo, to naprawdę genialne samoloty. Zwrotne, z dużą mocą silnika i naprawdę dużą siłą ognia. G-2 to właściwie to samo, G-6/G-10 już nie budziły takich emocji, ale K-4 jest jak F-4, tylko dużo lepszy :)

Ja czekam na pierwszego 190D-9. Jeszcze trochę.

Na marginesie, nie było mnie 2 dni, wracam, jakich patch, 4 z 5 bitek skończyły mi się w poniżej 5 minut z powodu bombowców... kiedy oni wreszcie to naprawią. Albo jeśli uważają, że to jest OK, to ja po proszę możliwość "odznaczenia trybu" Ground Strike i będę grał wyłącznie w dominację.

130
Dyskusje ogólne / Odp: Czy ktoś jeszcze gra w EVE?
« dnia: Sierpień 06, 2014, 18:50:11 »
O, ten, którego imienia wymawiać nie należy...

131
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Sierpień 06, 2014, 18:49:35 »
Może poprawi Ci humor fakt że odpowiednik po stronie niemców czyli he162, wznosi się niewiele lepiej (ale to nie ma aż takiego znaczenia jak u zwykłych myśliwców) za to jest koszmarnie wolny. Generalnie jakiekolwiek szanse z innymi myśliwcami ma tylko jeśli jest w stadzie.. Generalnie meteora naprawili od czasu jak latam odrzutowcami, a henkla systematycznie dociskają do ziemi.

Dosłownie wczoraj stuknąłem takiego w swoim Bf-109K-4, gdy ten próbował świecą gonić jakiegoś Spitfire'a i przeciągnął.

Meteor zdziwił mnie też brakiem przyśpieszenia w poziomie. Vmax też taki sobie, chyba 720 km/h @8000.

132
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Sierpień 06, 2014, 15:56:31 »
Nie, całkiem kulturalne... ale niestety, nie wznosi się znacząco lepiej od zwykłych myśliwców. Na razie więc odblokuję sobie Vampire'a.

133
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Sierpień 06, 2014, 15:37:44 »
Gdybym wcześniej nie grał z rok w WoT, to może miałbym większe parcie na czołgi w WT. A tak, to wolę sobie polatać. Wczoraj pierwszy raz mogłem potestować Meteora :)

134
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Sierpień 06, 2014, 13:43:12 »
Dostałem się do CBT Ground Forces, odpaliłem raz, zobaczyłem jak to jest rozwiązane, złapałem się za głowę i od tamtej pory - ani razu tego nie ruszyłem. Sorry.

135
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Sierpień 06, 2014, 10:55:22 »
nagrałem się w wota, mam dość : (

Też tak mam... poza tym, WT zjebał przeraźliwie i żeby grać w czołgi, musisz przesadzać załogi z samolotów w czołgi. Ponieważ nie każda załoga może latać nie każdym samolotem (i to samo z czołgami), trzeba byłoby pamiętać jaki czołg i jaki samolot miało się na każdym z 5 slotów w 5 nacjach. Pierdolę.

136
NoobGarten / Odp: Kilka pytań o dronki
« dnia: Sierpień 05, 2014, 13:19:34 »
2 razy udalo mi się gilą złapać w scrambla cynabala dzięki setowi webujących wariorków - więc nie jest to tak całkiem bez sensu

Ale dziś już to nie zadziała, bo Gila się zmieniła.

Drony EW na carrierze natomiast warto mieć - nic nie kosztuje, a może kiedyś się przyda ;)

137
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Sierpień 05, 2014, 11:46:52 »
Kto na arcade wspina się tak wysoko, przede wszystkim po co?

Bo bombowce latają wysoko i jeśli nie zabijesz bombowców, przegrasz Ground Strike w poniżej 10 minut.

138
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Sierpień 05, 2014, 10:50:32 »
A mówimy o arcade?

Nie wyobrażam sobie wspięcia się P-47 na 6000. Chyba całą gazetę bym przeczytał w tym czasie.

139
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Sierpień 05, 2014, 10:24:40 »
No to pojechałeś. Jeden z większych rzeźników i do tego ma strasznie zaniżony BR.

Hmm... może to się nadaje do trollowania jakiś lowrankowych samolotów, ale ja jak widzę P-47 siedząc w czymkolwiek, to pędzę do niego przez pół mapy, bo "easy kill". To nie skręca, nie wznosi się, a jak jest nisko, to nie ma gdzie nurkować i jest dość powolny. W dodatku co drugie trafienie powoduje urwanie napędu powierzchni sterujących ogona i wbija się w ziemię jak gwóźdź :)

Fakt, 8x12,7mm robi spustoszenie jak już coś złapiesz w celownik. Niestety, najczęściej jest "lost control of tail" i narra. Zwróciło moją uwagę jak grindowałem wcześniejsze Spitfire'y, że P-47 jest właściwie jedynym samolotem, który na 100% spadnie, gdy strzelasz do niego z 4x7,9mm czekając aż Hispanos się przeładują :D

140
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Sierpień 05, 2014, 08:58:48 »
Widzę, że dobrze zaczęliście powrót do Pure Blind? ;)

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 194